Файл қосу

Сұлтанмахмұт шығармаларының жариялану жайы





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                      «Сұлтанмахмұттану»  пәні бойынша

           5 В 020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған




              СТУДЕНТТЕРГЕ   АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ























                                    СЕМЕЙ
                                    2012


КІРІСПЕ

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университетінің қазақ филологиясы
кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Аитова Жанар Жұмабекқызы

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________2012_жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Сейітова Ш. Б.

2.2  Гуманитарлық  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2012_жыл.

Төрайымы_________________Григорьева Г.Б.
2.3 Гуманитарлық  факультетінің Ғылыми кеңесінде  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2012_жыл.

Төрағасы________________Еспенбетов А.С.

3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________2012 жыл.


Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.
4  2011_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМ ОРНЫНА





МАЗМҰНЫ


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу
6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі



























1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет:
Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты
Кафедра:Қазақ филологиясы
Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20;  912- бөлме
Ақпараттық  қатынас:  телефон :44-29-30
Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-1700;
бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00.
Сабақ өтетін орын: 910 аудитория
Кредит саны: 2

1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме

|Курс     |Семестр   |Кредит    |Дәріс (сағ)      |Тәж        |Лаб           |
|         |          |          |                 |(сағ)      |(сағ)         |
|А        |     4,00 |  95-100  | Үздік           |  22-7     |91-93,5       |
|А-       |     3,67 |   90-94  | Өте жақсы       |20-21      |86-90         |
|В+       |     3,33 |   85-89  |Жақсы            |  18-19    |  81-85       |
|В        |      3,00|    80-84 | Жақсы           |    16-17  |   76-80      |
|В-       |          |     75-79|  Жақсы          |    14-15  |    71-75     |
|         |2,67      |          |                 |           |              |
|С+       |          |     70-74| Қанағаттанарлық |     13    |    66-70     |
|         |2,33      |          |                 |           |              |
|С        |     2,00 |     65-69|Қанағаттанарлық  |      12   |    61-65     |
|С-       |     1,67 |    60-64 |Қанағаттанарлық  |      11   |     56-60    |
|Д+       |    1,33  | 55-59    |    өту ұпайы    |   10      |    51-55     |
|Д        |     1,00 | 50-54    |     өту ұпайы   |     9     |      48-50   |
|Ғ        |     0,00 |  0-49    |      өту ұпайы  |      8    |       47     |




|Апта                       |1                                             |
|                           |Дәріс |Тәжір   |Бағалау.к |ОСӨЖ      |СӨЖ     |
| Ақын ғұмырбаяны           |1     |        |50-100    |          |        |
|Сұлтанмахмұт               |1     |        |50-100    |          |        |
|шығармашылығының зерттелу  |      |        |          |          |        |
|мәселелері                 |      |        |          |          |        |
|Дәуір келбеті және поэзия  |1     |        |50-100    |          |        |
|парасаты                   |      |        |          |          |        |
|С.Торайғыровтың өлеңдері   |3     |        |50-100    |          |        |
|Поэма табиғаты және ақындық|4     |        |50-100    |          |        |
|шеберлік                   |      |        |          |          |        |
| Сұлтанмахмұт Торайғыров   |1     |        |50-100    |          |        |
|публицистикасы             |      |        |          |          |        |
|Абай және Сұлтанмахмұт     |2     |        |50-100    |          |        |
| Шәкәрім және Сұлтанмахмұт |1     |        |50-100    |          |        |
| Сұлтанмахмұт              |1     |        |50-100    |          |        |
|шығармаларының тілі        |      |        |          |          |        |
| Торайғыров шығармаларының |1     |        |50-100    |          |        |
|текстологиясы              |      |        |          |          |        |
|Ақын ғұмырбаяны            |      |1       |50-100    |          |        |
|Дәуір келбеті және поэзия  |      |1       |50-100    |          |        |
|парасаты                   |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмұт               |      |1       |50-100    |          |        |
|шығармаларындағы азаматтық |      |        |          |          |        |
|сарын                      |      |        |          |          |        |
|                           |      |1       |50-100    |          |        |
|Сұлтанмахмұттың табиғат    |      |        |          |          |        |
|лирикасы                   |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмүт Торайғыровтың |      |1       |50-100    |          |        |
|махаббат лирикасы          |      |        |          |          |        |
|Ақын шығармашылығындағы    |      |1       |50-100    |          |        |
|лирикалық мен              |      |        |          |          |        |
|«Кедей», «Адасқан өмір»    |      |1       |50-100    |          |        |
|поэмаларының жанрлық       |      |        |          |          |        |
|ерекшеліктері              |      |        |          |          |        |
|«Қамар сұлу» романының     |      |1       |50-100    |          |        |
|көркемдік ерекшелігі       |      |        |          |          |        |
|«Кім жазықты» романындағы  |      |1       |50-100    |          |        |
|кейіпкерлердің сомдалуы    |      |        |          |          |        |
|«Айтыс», «Таныстыру»       |      |1       |50-100    |          |        |
|поэмаларындағы тарихи      |      |        |          |          |        |
|шындықтың көркемдік шешімі |      |        |          |          |        |
| Сұлтанмахмұт Торайғыров   |      |1       |50-100    |          |        |
|публицистикасы             |      |        |          |          |        |
|C.Торайғыров               |      |1       |50-100    |          |        |
|шығармашылығының зерттелуі |      |        |          |          |        |
|Ақынның шығармашылығының   |      |1       |50-100    |          |        |
|қазақ әдебиетіндегі алатын |      |        |          |          |        |
|орны                       |      |        |          |          |        |
| Абай және Сұлтанмахмұт    |      |1       |50-100    |          |        |
| Торайғыров шығармаларының |      |1       |50-100    |          |        |
|текстологиясы              |      |        |          |          |        |
|Ақын ғұмырбаянының зерттелу|      |        |50-100    |2         |        |
|мәселелері                 |      |        |          |          |        |
|  Ақын шығармашылығының    |      |        |50-100    |2         |        |
|жанрлық ерекшеліктері.     |      |        |          |          |        |
|Абай және Сұлтанмахмұт     |      |        |50-100    |2         |        |
|Шәкәрім және Сұлтанмахмұт  |      |        |50-100    |2         |        |
|шығармашылығындағы үндестік|      |        |          |          |        |
|ХХ ғасырдың 30-40          |      |        |50-100    |2         |        |
|жылдарындағы Сұлтанмахмұт  |      |        |          |          |        |
|шығармашылығын зерттеу     |      |        |          |          |        |
|мәселелері                 |      |        |          |          |        |
| ХХ ғасырдың 50-60         |      |        |50-100    |2         |        |
|жылдарындағы Сұлтанмахмұт  |      |        |          |          |        |
|шығармашылығын зерттеу     |      |        |          |          |        |
|мәселелері                 |      |        |          |          |        |
|ХХ ғасырдың 70-80          |      |        |50-100    |2         |        |
|жылдарындағы Сұлтанмахмұт  |      |        |          |          |        |
|шығармашылығын зерттеу     |      |        |          |          |        |
|мәселелері                 |      |        |          |          |        |
| Қазіргі кезеңдегі         |      |        |50-100    |2         |        |
|Сұлтанмахмұттану мәселелері|      |        |          |          |        |
| Ақынның публицистикалық   |      |        |50-100    |2         |        |
|шығармалары                |      |        |          |          |        |
|Торайғыров шығармаларындағы|      |        |50-100    |2         |        |
|текстологиялық мәселелері  |      |        |          |          |        |
| С. Торайғыровтың          |      |        |50-100    |2         |        |
|педагогикалық көзқарастары |      |        |          |          |        |
| С. Торайғыровтың          |      |        |50-100    |2         |        |
|поэмаларындағы  тарихи     |      |        |          |          |        |
|шындықтың бейнеленуі       |      |        |          |          |        |
| Сұлтанмахмұт              |      |        |50-100    |2         |        |
|шығармаларындағы           |      |        |          |          |        |
|фольклорлық нақыштар       |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмұт туралы        |      |        |50-100    |2         |        |
|естеліктер                 |      |        |          |          |        |
| Саяси тұлғаларға ақындық  |      |        |50-100    |2         |        |
|көзқарас                   |      |        |          |          |        |
|Жүсіпбек Аймауытұлы және   |      |        |50-100    |          |2       |
|Сұлтанмахмұт шығармаларының|      |        |          |          |        |
|жариялану жайы             |      |        |          |          |        |
|Б.Кенжебаев еңбектерінің   |      |        |50-100    |          |2       |
|Сұлтанмахмұт шығармашылығын|      |        |          |          |        |
|зерттеудегі маңызы         |      |        |          |          |        |
|Ы.Дүйсенбаев және          |      |        |50-100    |          |2       |
|Сұлтанмахмұт мұрасы        |      |        |          |          |        |
|А.Еспенбетов еңбектерінің  |      |        |50-100    |          |2       |
|Сұлтанмахмұт мұрасын       |      |        |          |          |        |
|танудағы алатын орны       |      |        |          |          |        |
|Д.Әбіловтің «Сұлтанмахмұт» |      |        |50-100    |          |2       |
|трилогиясының қазақ        |      |        |          |          |        |
|әдебиетінде алатын орны    |      |        |          |          |        |
|Қасым Аманжоловтың         |      |        |50-100    |          |2       |
|«Сұлтанмахмұт туралы       |      |        |          |          |        |
|баллада» өлеңінің көркемдік|      |        |          |          |        |
|ерекшелігі                 |      |        |          |          |        |
|С.Торайғыровтың «Кім       |      |        |50-100    |          |2       |
|жазықты» романындағы       |      |        |          |          |        |
|әйелдер бейнесі            |      |        |          |          |        |
|«Айтыс» поэмасындағы тарихи|      |        |50-100    |          |2       |
|шындықтың көркемдік шешімі |      |        |          |          |        |
|«Таныстыру» поэмасындағы   |      |        |50-100    |          |2       |
|саяси тұлғалар бейнесі     |      |        |          |          |        |
|«Адасқан өмір» поэмасындағы|      |        |50-100    |          |2       |
|лирикалық кейіпкер         |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмұт               |      |        |50-100    |          |2       |
|шығармашылығындағы         |      |        |          |          |        |
|символизм мәселесі         |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмұт және Ғ.Тоқай  |      |        |50-100    |          |2       |
|шығармашылығындағы үндестік|      |        |          |          |        |
|Ақын шығармашылығындағы    |      |        |50-100    |          |2       |
|«Ғайса»                    |      |        |          |          |        |
|Ақынның саяси-азаматтық    |      |        |50-100    |          |2       |
|лирикасы                   |      |        |          |          |        |
|Сұлтанмахмұт               |      |        |50-100    |          |2       |
|шығармаларындағы романтизм |      |        |          |          |        |
|Барлығы                    |15    |15      |          |30        |30      |

6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ

3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары

|ОСӨЖ                                             |СӨЖ                    |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                       |
|1                       |2                       |3                      |
|Жүсіпбек Аймауытұлы және|                        |Ақын ғұмырбаянының     |
|Сұлтанмахмұт            |                        |зерттелу мәселелері    |
|шығармаларының жариялану|                        |                       |
|жайы                    |                        |                       |
|Б.Кенжебаев еңбектерінің|                        |  Ақын шығармашылығының|
|Сұлтанмахмұт            |                        |жанрлық ерекшеліктері. |
|шығармашылығын          |                        |                       |
|зерттеудегі маңызы      |                        |                       |
|Ы.Дүйсенбаев және       |                        |Абай және Сұлтанмахмұт |
|Сұлтанмахмұт мұрасы     |                        |                       |
|А.Еспенбетов            |                        |Шәкәрім және           |
|еңбектерінің            |                        |Сұлтанмахмұт           |
|Сұлтанмахмұт мұрасын    |                        |шығармашылығындағы     |
|танудағы алатын орны    |                        |үндестік               |
|Д.Әбіловтің             |ХХ ғасырдың 30-40       |                       |
|«Сұлтанмахмұт»          |жылдарындағы            |                       |
|трилогиясының қазақ     |Сұлтанмахмұт            |                       |
|әдебиетінде алатын орны |шығармашылығын зерттеу  |                       |
|                        |мәселелері              |                       |
|Қасым Аманжоловтың      | ХХ ғасырдың 50-60      |                       |
|«Сұлтанмахмұт туралы    |жылдарындағы            |                       |
|баллада» өлеңінің       |Сұлтанмахмұт            |                       |
|көркемдік ерекшелігі    |шығармашылығын зерттеу  |                       |
|                        |мәселелері              |                       |
|С.Торайғыровтың «Кім    |ХХ ғасырдың 70-80       |                       |
|жазықты» романындағы    |жылдарындағы            |                       |
|әйелдер бейнесі         |Сұлтанмахмұт            |                       |
|                        |шығармашылығын зерттеу  |                       |
|                        |мәселелері              |                       |
|«Айтыс» поэмасындағы    |                        | Қазіргі кезеңдегі     |
|тарихи шындықтың        |                        |Сұлтанмахмұттану       |
|көркемдік шешімі        |                        |мәселелері             |
|«Таныстыру» поэмасындағы|                        | Ақынның               |
|саяси тұлғалар бейнесі  |                        |публицистикалық        |
|                        |                        |шығармалары            |
|«Адасқан өмір»          |                        |Торайғыров             |
|поэмасындағы лирикалық  |                        |шығармаларындағы       |
|кейіпкер                |                        |текстологиялық         |
|                        |                        |мәселелері             |
|Сұлтанмахмұт            |С. Торайғыровтың        |                       |
|шығармашылығындағы      |педагогикалық           |                       |
|символизм мәселесі      |көзқарастары            |                       |
|Сұлтанмахмұт және       |                        | С. Торайғыровтың      |
|Ғ.Тоқай                 |                        |поэмаларындағы  тарихи |
|шығармашылығындағы      |                        |шындықтың бейнеленуі   |
|үндестік                |                        |                       |
|Ақын шығармашылығындағы |                        | Сұлтанмахмұт          |
|«Ғайса»                 |                        |шығармаларындағы       |
|                        |                        |фольклорлық нақыштар   |
|Ақынның саяси-азаматтық |Сұлтанмахмұт туралы     |                       |
|лирикасы                |естеліктер              |                       |
|Сұлтанмахмұт            |                        | Саяси тұлғаларға      |
|шығармаларындағы        |                        |ақындық көзқарас       |
|романтизм               |                        |                       |



7 «СҰЛТАНМАХМҰТТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ

4-Кесте «Сұлтанмахмұттану» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі

Апталар123456789101112131415Бақылау
түріД
Д
С
О
С
Д
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
ОСД
Д
С
О
СД
Д
С
ОСД
Д
С
О
С
АБД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
СД
Д
С
О
С
АБ2Балдар3232323232323246
(270)37373737
373748
(540)
Пәндер