Файл қосу
Сұлтанмахмұт шығармаларының жариялану жайы
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сұлтанмахмұттану» пәні бойынша 5 В 020500 «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2012 КІРІСПЕ 1 ҚҰРАСТЫРҒАН Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің қазақ филологиясы кафедрасының доцент м.а., ф.ғ.к. Аитова Жанар Жұмабекқызы 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Қазақ филологиясы кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл. Кафедра меңгерушісі: _______________ Сейітова Ш. Б. 2.2 Гуманитарлық факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл. Төрайымы_________________Григорьева Г.Б. 2.3 Гуманитарлық факультетінің Ғылыми кеңесінде бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2012_жыл. Төрағасы________________Еспенбетов А.С. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік бюросында бекітілді. Хаттама №___ «___» ___________2012 жыл. Оқу жұмысы жөніндегі проректор_________________Рскелдиев Б.Ә. 4 2011_ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің № 1 БАСЫЛЫМ ОРНЫНА МАЗМҰНЫ 1 Жалпы ережелер 2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулықтары 3 Курс саясаты мен форматы 4 Бағалау саясаты 5 Пәннің мазмұны және сағаттарды сабақ түріне шағу 6 ОСӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы туралы жалпы мәлімет: Аитова Ж.Ж., филология ғылымдарының кандидаты Кафедра:Қазақ филологиясы Кафедраның мекен-жайы : Глинки,20; 912- бөлме Ақпараттық қатынас: телефон :44-29-30 Кафедрада болатын уақыты: дүй.:8.00-17.00; сей.:8.00-17.00; сәр.:8.00-1700; бей.:8.00-17.00; жұм.8.00-17.00. Сабақ өтетін орын: 910 аудитория Кредит саны: 2 1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме 1 Кесте – Оқу жоспарынан көшірме |Курс |Семестр |Кредит |Дәріс (сағ) |Тәж |Лаб | | | | | |(сағ) |(сағ) | |А | 4,00 | 95-100 | Үздік | 22-7 |91-93,5 | |А- | 3,67 | 90-94 | Өте жақсы |20-21 |86-90 | |В+ | 3,33 | 85-89 |Жақсы | 18-19 | 81-85 | |В | 3,00| 80-84 | Жақсы | 16-17 | 76-80 | |В- | | 75-79| Жақсы | 14-15 | 71-75 | | |2,67 | | | | | |С+ | | 70-74| Қанағаттанарлық | 13 | 66-70 | | |2,33 | | | | | |С | 2,00 | 65-69|Қанағаттанарлық | 12 | 61-65 | |С- | 1,67 | 60-64 |Қанағаттанарлық | 11 | 56-60 | |Д+ | 1,33 | 55-59 | өту ұпайы | 10 | 51-55 | |Д | 1,00 | 50-54 | өту ұпайы | 9 | 48-50 | |Ғ | 0,00 | 0-49 | өту ұпайы | 8 | 47 | |Апта |1 | | |Дәріс |Тәжір |Бағалау.к |ОСӨЖ |СӨЖ | | Ақын ғұмырбаяны |1 | |50-100 | | | |Сұлтанмахмұт |1 | |50-100 | | | |шығармашылығының зерттелу | | | | | | |мәселелері | | | | | | |Дәуір келбеті және поэзия |1 | |50-100 | | | |парасаты | | | | | | |С.Торайғыровтың өлеңдері |3 | |50-100 | | | |Поэма табиғаты және ақындық|4 | |50-100 | | | |шеберлік | | | | | | | Сұлтанмахмұт Торайғыров |1 | |50-100 | | | |публицистикасы | | | | | | |Абай және Сұлтанмахмұт |2 | |50-100 | | | | Шәкәрім және Сұлтанмахмұт |1 | |50-100 | | | | Сұлтанмахмұт |1 | |50-100 | | | |шығармаларының тілі | | | | | | | Торайғыров шығармаларының |1 | |50-100 | | | |текстологиясы | | | | | | |Ақын ғұмырбаяны | |1 |50-100 | | | |Дәуір келбеті және поэзия | |1 |50-100 | | | |парасаты | | | | | | |Сұлтанмахмұт | |1 |50-100 | | | |шығармаларындағы азаматтық | | | | | | |сарын | | | | | | | | |1 |50-100 | | | |Сұлтанмахмұттың табиғат | | | | | | |лирикасы | | | | | | |Сұлтанмахмүт Торайғыровтың | |1 |50-100 | | | |махаббат лирикасы | | | | | | |Ақын шығармашылығындағы | |1 |50-100 | | | |лирикалық мен | | | | | | |«Кедей», «Адасқан өмір» | |1 |50-100 | | | |поэмаларының жанрлық | | | | | | |ерекшеліктері | | | | | | |«Қамар сұлу» романының | |1 |50-100 | | | |көркемдік ерекшелігі | | | | | | |«Кім жазықты» романындағы | |1 |50-100 | | | |кейіпкерлердің сомдалуы | | | | | | |«Айтыс», «Таныстыру» | |1 |50-100 | | | |поэмаларындағы тарихи | | | | | | |шындықтың көркемдік шешімі | | | | | | | Сұлтанмахмұт Торайғыров | |1 |50-100 | | | |публицистикасы | | | | | | |C.Торайғыров | |1 |50-100 | | | |шығармашылығының зерттелуі | | | | | | |Ақынның шығармашылығының | |1 |50-100 | | | |қазақ әдебиетіндегі алатын | | | | | | |орны | | | | | | | Абай және Сұлтанмахмұт | |1 |50-100 | | | | Торайғыров шығармаларының | |1 |50-100 | | | |текстологиясы | | | | | | |Ақын ғұмырбаянының зерттелу| | |50-100 |2 | | |мәселелері | | | | | | | Ақын шығармашылығының | | |50-100 |2 | | |жанрлық ерекшеліктері. | | | | | | |Абай және Сұлтанмахмұт | | |50-100 |2 | | |Шәкәрім және Сұлтанмахмұт | | |50-100 |2 | | |шығармашылығындағы үндестік| | | | | | |ХХ ғасырдың 30-40 | | |50-100 |2 | | |жылдарындағы Сұлтанмахмұт | | | | | | |шығармашылығын зерттеу | | | | | | |мәселелері | | | | | | | ХХ ғасырдың 50-60 | | |50-100 |2 | | |жылдарындағы Сұлтанмахмұт | | | | | | |шығармашылығын зерттеу | | | | | | |мәселелері | | | | | | |ХХ ғасырдың 70-80 | | |50-100 |2 | | |жылдарындағы Сұлтанмахмұт | | | | | | |шығармашылығын зерттеу | | | | | | |мәселелері | | | | | | | Қазіргі кезеңдегі | | |50-100 |2 | | |Сұлтанмахмұттану мәселелері| | | | | | | Ақынның публицистикалық | | |50-100 |2 | | |шығармалары | | | | | | |Торайғыров шығармаларындағы| | |50-100 |2 | | |текстологиялық мәселелері | | | | | | | С. Торайғыровтың | | |50-100 |2 | | |педагогикалық көзқарастары | | | | | | | С. Торайғыровтың | | |50-100 |2 | | |поэмаларындағы тарихи | | | | | | |шындықтың бейнеленуі | | | | | | | Сұлтанмахмұт | | |50-100 |2 | | |шығармаларындағы | | | | | | |фольклорлық нақыштар | | | | | | |Сұлтанмахмұт туралы | | |50-100 |2 | | |естеліктер | | | | | | | Саяси тұлғаларға ақындық | | |50-100 |2 | | |көзқарас | | | | | | |Жүсіпбек Аймауытұлы және | | |50-100 | |2 | |Сұлтанмахмұт шығармаларының| | | | | | |жариялану жайы | | | | | | |Б.Кенжебаев еңбектерінің | | |50-100 | |2 | |Сұлтанмахмұт шығармашылығын| | | | | | |зерттеудегі маңызы | | | | | | |Ы.Дүйсенбаев және | | |50-100 | |2 | |Сұлтанмахмұт мұрасы | | | | | | |А.Еспенбетов еңбектерінің | | |50-100 | |2 | |Сұлтанмахмұт мұрасын | | | | | | |танудағы алатын орны | | | | | | |Д.Әбіловтің «Сұлтанмахмұт» | | |50-100 | |2 | |трилогиясының қазақ | | | | | | |әдебиетінде алатын орны | | | | | | |Қасым Аманжоловтың | | |50-100 | |2 | |«Сұлтанмахмұт туралы | | | | | | |баллада» өлеңінің көркемдік| | | | | | |ерекшелігі | | | | | | |С.Торайғыровтың «Кім | | |50-100 | |2 | |жазықты» романындағы | | | | | | |әйелдер бейнесі | | | | | | |«Айтыс» поэмасындағы тарихи| | |50-100 | |2 | |шындықтың көркемдік шешімі | | | | | | |«Таныстыру» поэмасындағы | | |50-100 | |2 | |саяси тұлғалар бейнесі | | | | | | |«Адасқан өмір» поэмасындағы| | |50-100 | |2 | |лирикалық кейіпкер | | | | | | |Сұлтанмахмұт | | |50-100 | |2 | |шығармашылығындағы | | | | | | |символизм мәселесі | | | | | | |Сұлтанмахмұт және Ғ.Тоқай | | |50-100 | |2 | |шығармашылығындағы үндестік| | | | | | |Ақын шығармашылығындағы | | |50-100 | |2 | |«Ғайса» | | | | | | |Ақынның саяси-азаматтық | | |50-100 | |2 | |лирикасы | | | | | | |Сұлтанмахмұт | | |50-100 | |2 | |шығармаларындағы романтизм | | | | | | |Барлығы |15 |15 | |30 |30 | 6 ОСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ 3-Кесте ОСӨЖ және СӨЖ жоспарлары |ОСӨЖ |СӨЖ | |Аудиториялық |Аудиториядан тыс | | |1 |2 |3 | |Жүсіпбек Аймауытұлы және| |Ақын ғұмырбаянының | |Сұлтанмахмұт | |зерттелу мәселелері | |шығармаларының жариялану| | | |жайы | | | |Б.Кенжебаев еңбектерінің| | Ақын шығармашылығының| |Сұлтанмахмұт | |жанрлық ерекшеліктері. | |шығармашылығын | | | |зерттеудегі маңызы | | | |Ы.Дүйсенбаев және | |Абай және Сұлтанмахмұт | |Сұлтанмахмұт мұрасы | | | |А.Еспенбетов | |Шәкәрім және | |еңбектерінің | |Сұлтанмахмұт | |Сұлтанмахмұт мұрасын | |шығармашылығындағы | |танудағы алатын орны | |үндестік | |Д.Әбіловтің |ХХ ғасырдың 30-40 | | |«Сұлтанмахмұт» |жылдарындағы | | |трилогиясының қазақ |Сұлтанмахмұт | | |әдебиетінде алатын орны |шығармашылығын зерттеу | | | |мәселелері | | |Қасым Аманжоловтың | ХХ ғасырдың 50-60 | | |«Сұлтанмахмұт туралы |жылдарындағы | | |баллада» өлеңінің |Сұлтанмахмұт | | |көркемдік ерекшелігі |шығармашылығын зерттеу | | | |мәселелері | | |С.Торайғыровтың «Кім |ХХ ғасырдың 70-80 | | |жазықты» романындағы |жылдарындағы | | |әйелдер бейнесі |Сұлтанмахмұт | | | |шығармашылығын зерттеу | | | |мәселелері | | |«Айтыс» поэмасындағы | | Қазіргі кезеңдегі | |тарихи шындықтың | |Сұлтанмахмұттану | |көркемдік шешімі | |мәселелері | |«Таныстыру» поэмасындағы| | Ақынның | |саяси тұлғалар бейнесі | |публицистикалық | | | |шығармалары | |«Адасқан өмір» | |Торайғыров | |поэмасындағы лирикалық | |шығармаларындағы | |кейіпкер | |текстологиялық | | | |мәселелері | |Сұлтанмахмұт |С. Торайғыровтың | | |шығармашылығындағы |педагогикалық | | |символизм мәселесі |көзқарастары | | |Сұлтанмахмұт және | | С. Торайғыровтың | |Ғ.Тоқай | |поэмаларындағы тарихи | |шығармашылығындағы | |шындықтың бейнеленуі | |үндестік | | | |Ақын шығармашылығындағы | | Сұлтанмахмұт | |«Ғайса» | |шығармаларындағы | | | |фольклорлық нақыштар | |Ақынның саяси-азаматтық |Сұлтанмахмұт туралы | | |лирикасы |естеліктер | | |Сұлтанмахмұт | | Саяси тұлғаларға | |шығармаларындағы | |ақындық көзқарас | |романтизм | | | 7 «СҰЛТАНМАХМҰТТАНУ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ ҮРДІСІНІҢ КАЛЕНДАРЛЫҚ КЕСТЕСІ 4-Кесте «Сұлтанмахмұттану» пәні бойынша оқу үрдісінің календарлық кестесі Апталар123456789101112131415Бақылау түріД Д С О С Д Д С ОСД Д С ОСД Д С ОСД Д С ОСД Д С О СД Д С ОСД Д С О С АБД Д С О СД Д С О СД Д С О СД Д С О СД Д С О СД Д С О СД Д С О С АБ2Балдар3232323232323246 (270)37373737 373748 (540)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz