Файл қосу

Менеджмент генезисі















                        ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                        Психологиялық менеджмент пәні

             5В010300 «Педагогика және психология» мамандығының
                        2 курс студенттеріне арналған



                     СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей, 2014


                                  Алғы сөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к.
30.08.2014 ж.  ___________  Джумажанова Г.К.


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №1 «03» 09  2014   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №1 «05» 09 2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №1 «11» 09  2014  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 05.09.2013 ж. №1 басылым орнына ауыстырылды

















                                   Мазмұны



      |1   |Жалпы ережелер                                                  |   |
|2   |Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу    |   |
|3   |Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары                           |   |
|4   |Курс форматы                                                    |   |
|5   |Курс саясаты                                                    |   |
|6   |Бағалау саясаты                                                 |   |
|7   |Әдебиеттер                                                      |   |



































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
      1.1 Оқытушы  туралы жалпы мәлімет
      Джумажанова Гульжанар Какимжановна, психология ғылымдарының кандидаты,
доцент
      Телефон номері: 30-43-41
      Сабақ өтетін орын - №302 аудитория
      Кредит саны - 3
      1.2. Пән туралы жалпы мәлімет атауы «Психологиялық менеджмент»


      |Курс|Семестр                       |Кредит                       |Лекция     |
|    |                              |Дәріс |Тәжіри-б|ОБӨЖ   |БӨЖ   |           |
|    |                              |      |елік    |       |      |           |
|    |Модуль1. Психологиялық        |2     |1       |       |      |           |
|    |менеджмент                    |      |        |       |      |           |
|    |теориялық-әдіснамалық негіздер|      |        |       |      |           |
|1   |Психологиялық менеджмент      |2     |1       |       |      |1,7,8,12   |
|    |туралы жалпы түсінік.         |      |        |       |      |           |
|2   |Менеджмент генезисі.          |2     |1       |       |      |1,7,8,12   |
|3   |Психологиялық менеджменттің   |2     |1       |       |      |7,8,14,15  |
|    |ғылыми-әдіснамалық негіздері. |      |        |       |      |           |
|    |Модуль2. Психологиялық        |2     |        |       |      |1,7,8,12   |
|    |менеджменттің әдістері және   |      |1       |       |      |           |
|    |принциптері                   |      |        |       |      |           |
|4   |Психологиялық менеджментті    |2     |1       |       |      |1,7,8,14   |
|    |зерттеудегі теориялық         |      |        |       |      |           |
|    |технологиялар мен әдістер     |      |        |       |      |           |
|5   |Психологиялық менеджмент      |2     |1       |       |      |8,12,14    |
|    |әдістері.                     |      |        |       |      |           |
|6   |Психологиялық менеджментті    |2     |1       |       |      |8,12,14    |
|    |жүзеге асырудың практикалық   |      |        |       |      |           |
|    |әдістері.                     |      |        |       |      |           |
|7   |Білім беру мекемелеріндегі    |2     |1       |       |      |           |
|    |басқарудың мәні.              |      |        |       |      |           |
|8   |Психологиялық менеджмент      |2     |1       |       |      |7,8,14,15  |
|    |барысы.                       |      |        |       |      |           |
|9   |Қызмет бабын табыстау өнері   |2     |1       |       |      |8,14,15    |
|    |және алгоритмі.               |      |        |       |      |           |
|10  |Ұйым. Ұйымды психологиялық    |2     |1       |       |      |4,8,14,12  |
|    |басқару.                      |      |        |       |      |           |
|    |Модуль3. Іскерлік             |2     |1       |       |      |           |
|    |қарым-қатынас және            |      |        |       |      |           |
|    |конфликтология                |      |        |       |      |           |
|11  |Адам ресурстарының қалыптасуы |2     |1       |       |      |8,14,15    |
|    |және адам ресурстарын дамыту  |      |        |       |      |           |
|12  |Қарым-қатынас барысын басқару |2     |1       |       |      |7,8,14,15  |
|13  |Персоналды таңдау және жұмысқа|2     |1       |       |      |7,8,14,15  |
|    |қабылдау.                     |      |        |       |      |           |
|14  |Кәсіби бағдар және бейімделу. |2     |1       |       |      |1,7,8,14   |
|15  |Жүріс-тұрысты басқару.        |2     |1       |       |      |1,7,8,14   |
|    |Барлығы                       |30    |15      |       |      |           |

      3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАРЫ
    Студент  аталған   курс  бойынша  мынадай  теориялық  және  практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмүны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер   тізімі   бар.   Оқушылар   мен
студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жүмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  БӨЖ  және  ӨБӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  мұғалімнің  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. БӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  БӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.



    5 КУРС САЯСАТЫ
    Курсты оқу барысында алынған ұпай  жинақталып,  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  БӨЖ,
ОБӨЖ тапсырмаларын, тиісті  жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі  ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады. Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір  тапсырама  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.


      БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Психологиялық менеджмент» пәні бойынша ұпай бөлінісі
                                                                     Кесте 2

|Апта  |Бақылау түрі        |Ұпай жиыны            |Ескерту              |
|1     |2                   |3                     |4                    |
|      |1-8 апта бойы       |30                    |                     |
|      |дәріске қатысу      |                      |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|2     |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|4     |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |ОБӨЖ                |35                    |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|6     |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |ОБӨЖ                |35                    |                     |
|      |Семинарға           |30                    |                     |
|8     |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |ОБӨЖ                |35                    |                     |
|1-8 апта бойынша барлық   |300                   |                     |
|ұпай саны                 |                      |                     |
|      |9-15 апта бойы      |30                    |                     |
|      |дәріске қатысу      |                      |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|10    |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|12    |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |ОБӨЖ                |45                    |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|14    |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |Семинар             |30                    |                     |
|15    |                    |                      |                     |
|      |БӨЖ                 |15                    |                     |
|      |ОБӨЖ                |45                    |                     |
|9-15 апта бойынша барлық  |300                   |                     |
|ұпай саны                 |                      |                     |
|Емтихан ұпайы             |400                   |                     |
|Академиялық мерзімге      |1000                  |                     |
|жиынтық ұпай              |                      |                     |





7 ӘДЕБИЕТТЕР
      7.1 Негізгі әдебиеттер:
      7.1.1   Агеев    В.С.    Межгрупповое    взаимодействие.    Социально-
психологические проблемы. –М.,1990.
      7.1.2 Ансофф И. Стратегические управление. М., 1989
      7.1.3 Варущев. Принципы японского управления. М., 1989
      7.1.4 Вудкок М., Френсис Д. Раскрепощенный менеджер. М., 1991
      7.1.5 Гастев А.К. Как надо работать. М., 1972
      7.1.6 Гастев А.К. Трудовые установки. М., 1973
      7.1.7 Гвишиани Л. Организация и управления. М., 1972
      7.1.8 Якока Л. Карьера менеджера. М., 1990.
      7.2 Қосымша әдебиеттер:
      7.2.1 Жуков Ю.М. Ценности как детерминанты  принятия  решения.  В  кн:
«Психологические проблемы социальной регуляции поведения». М., 1976
      7.2.2 Зигерт В., Ланг Л. Руководить без конфликтов. М., 1975
      7.2.3 Авдеев В.В. Психотехнология  решений  проблемных  ситуаций.  М.,
1997.
      7.2.4 Ковалевский С. Руководитель и подчиненный. М., 1973
      7.2.5 Козелецкий Ю. Психологическая теория решений. М., 1979
      7.2.6 Котарбинский Т. Трактат о хорошей работе. М., 1975
      7.2.7 Ксенчук Е.В., Киянова М.К. Технология успеха. М., 1993
      7.2.8 Ладензак К. Стиль работы и образ жизни руководителя. М., 1985
      7.2.9 Ляхов  И.И.,  Горячев  Г.Д.  Социологические  и  психологические
методы управления. М., 1973
      7.2.10 Управленческие консультирование. Т.1-2, М., 1992
      7.2.11 Фалмер М.Р. Энциклопедия современного упарввления.  Т.1-5,  М.,
1992
      7.2.12 Бердалиев К.Б., Өмірзақов С.Ы., Есенғазиев Б.К., Ерғалиев  Қ.Р.
Басқару негіздері. (оқу құралы)- А., Экономика. 1997.
      7.2.13 Ахметов К.Б. Менеджмент. А., 1997.
      7.2.14 Прокофьева Ж.В. Менеджмент. М., изд-во «Знание»- 2000.
      7.2.15  Психология  управления.   Курс   лекций.   /Л.К.   Аверченко.,
Г.М.Залесов., Р.И. Мокшанцев., В.М. Николаенко. Отв.ред. М.В.  Удальцова.  –
Новосибирск., изд-во НГАЭиУ: М: ИНФРА-М., 1999.







Пәндер