Файл қосу

ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ. Семинар сабақ



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                               |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК                                      |
|УНИВЕРСИТЕТІ                                                                      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты        |ПОӘК              |                                 |
|                             |                  |                                 |
|                             |                  |ПОӘК 042-18.1.15/01-2014         |
|ПОӘК                         |                  |                                 |
|«Өзін-өзі тану» пәнінен      |05.09.2013 жылғы  |                                 |
|оқытушыға арналған бағдарлама|№ 1 басылым       |                                 |
|                             |                  |                                 |








          5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі»  мамандығына арналған

                               «ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУ»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ




















                                    СЕМЕЙ
                                    2014


                                   Кіріспе

1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: педагогикалық
 психология  кафедрасының аға оқытушысы    ____________   Оспанова К.Ш.
 «25» тамыз 2014 ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.

Кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.       _______________        Джумажанова Г.К.


2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014ж.

Төрайымы, п.ғ.к.     _________________        Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама №1  «11» 09. 2014ж.

  ОӘК төрайымы, с.ғ.д.     ________________          Искакова Г.К.


4  БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ














                                   Мазмұны






      |1   |Қолданыс аясы                                                  |    |
|2   |Нормативтік сілтемелер                                         |    |
|3   |Жалпы ережелер                                                 |    |
|4   |Оқу пәнінің мазмұны (модуль)                                   |    |
|5   |СӨЖ тақырыптары                                                |    |
|6   |Пәннің оқу-әдістемелік картасы                                 |    |
|7   |Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы         |    |
|8   |Әдебиеттер                                                     |    |






























1 ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Өзін-өзі  тану»  пәнінің   оқу-әдістемелік   кешенінің   құрамына   кіретін
оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5В011990 «Шетел тілі:  екі  шет  тілі»
мамандығының студенттеріне арналған.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «Өзін-өзі тану»  пәнінің  оқытушыға  арналған  жұмыс  бағдарламасы
берілген  пән  бойынша  оқу  үрдісін   ұйымдастырудың   тәртібін   төмендегі
нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
    -  Нақты білім беру  деңгейінің  мемлекеттік  жалпыға  бірдей  міндетті
білім стандарты;
    -  5В011990 «Шетел тілі: екі шет тілі» мамандығының типтік оқу жоспары;
  - СТУ 042-ГУ-4-2013 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін  әзірлеуге  және
  ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;

  -  ДП  042-1.01-2013   «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны   мен
  құрылымы» құжаттық іс-жосығы.




3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1. Пәннің қысқаша мазмұны
    «Өзін-өзі тану» пәні жоғары кәсіби білім беру  бағдарламасының  жалпыға
міндетті пәндері  қатарына  кіріп,  адамның  рухани  мүмкіндіктерін  дамыту,
байыту; адамгершілік-рухани жағынан  бай  адамды,  мәдениет  пен  әлеуметтік
шығармашылық субъектісін қалыптастыру мақсатын көздейді.
    Студенттік жылдары болашақ маманның жеке тұлға ретінде интенсивті дамуы
мен кәсіби қалыптасуы  жүзеге  асады.  Жас  адамның  мінез-құлық  ерекшелігі
айқындалып,  азаматтық  сана-сезімі  қалыптасады.   Гендерлік   сәйкестікке,
сонымен бірге жыныстық-рөлдік қатынсатардың өзгеруіне негізделген  сезімдік-
эмоционалдық қарым-қатынас саласы кеңейеді.
    Өзін-өзі тану өмірдің адам үшін  маңызды  аспектілерін  актуалдандырып,
әрбір  адамның  жалпыбілімдік  мүмкіндіктерін  мейлінше   кеңейтуге   жағдай
туғызады,  атап  айтқанда:  жынысы,  жасы,  анатомиялық  және  психологиялық
қажеттіліктері,  тума  қабілеттері  мен  бейімділігі,   қажеттіліктері   мен
сұраныстары,  мотивтері  мен   әр   түрлі   мәдени   сипаттағы   (этникалық,
конфессиялық, гендерлік т.б.) қызығушылықтары.
    Жалпыға міндетті  жаңа  пән  арқылы  әрбір  адам  өзінің  даралығы  мен
бейімділігін танып,  анықтайды,  жалпыадамзаттық,  жалпыұлттық  қазақстандық
идеалдармен сәйкес келетін өзінің жеке құндылықтарының жүйесін  қалыптастыра
алады. Өзін-өзі тану өмірлік мәні бар мәселелерді қарастыра отырып,  болашақ
мамандардың ерекше мәдени кодтар және образдар арқылы жаңа тәжірибелер  үшін
ашықтық,  әлеуметтік  жауапкершілік,  басқа  адамдардың  қабылдап,   түсіну,
шығармашылық белсенділік және өмірді оптимистік қабылдау мен  өзін  түсініп,
танып-білуге  негізделген  даралық  және   кәсіби   өсуіне   жағдай   жасап,
көмектеседі.
    Өзін-өзі тану бойынша  сабақтан  тыс  әрекет  күнделікті  өмірде  алған
білімді  іс  жүзінде  қолдану  арқылы  қоғам  үшін  белсенді  қызмет   етуді
көздейді.
3.2 Пәнді оқытудың  мақсаты:
болашақ мамандардың ізгілікті дүниетанымын дамыту, олардың өзін және
қоршаған ортаны бағалай білу қабілетін дамыту.
3.3.  Пәнді оқытудың негізгі міндеті:
    - Студенттердің өзін-өзі тануы мен шығармашылық өзін-өзі іске асыру
      қажеттілігін дамыту;
    - Әлемнің тұтастық картинасын қалыптастыру, жалпыадамзаттық
      құндылықтардың мәнін түсінуіне көмектесу;
    - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік сезімін
      қалыптастыру.
3.4. Оқытудың нәтижесі:
Пәнді оқудың соңында соңында студент білуі керек:
    - тұлғаның өзін-өзі қалыптасыру шарттарын;
    - қарым-қатынас түрлерін;
    - педагогтың кәсіби қасиеттерін және ағартушылық жұмыстарын;
    - жеке тұлғаның рухани- адамгершілік даму жолдарын;
Игеруі керек:
    - жағдаяттарды шешу барысында қолданылатын ғылыми- практикалық білімді;
    - педагогикалық қасиеттерді;
Меңгеруі керек:
    - өзін-өзі тану курсы бойынша негізгі ғылыми психологиялық-
      педагогикалық терминдерді, түсініктерді;
    - өзін-өзі тану пәнінің мақсат- міндеттерін;
Істей алу керек:
    - Оқу барысында алған білімін тәжірибеде қолдану;
    - Қоғамдағы өз рөлі мен орнын түсініп, білу, өзін-өзі шығармашылық
      жағынан мейлінше көрсету;
Түсінуі керек:
    - Әлемнің тұтастығын, адам, қоғам және табиғаттың өзара тәуелділігін;
    - Рухани- адамгершілік тәрбиесінің педагогикалық негіздерін;
    - Адам өміріндегі отабсының құндылығы мен маңызын;
Болуы керек:
    - Оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда адамгершілік сезімін
      қалыптастыру түсінігі;
    - даралық және кәсіби өсуі;
 Қабылдауы керек:
    - адамның  өзін  -өзі  тану  мен  рухани  мүмкіндіктерін  дамыту  туралы
      білімді;
    -  жалпыадамзаттық,  жалпыұлттық  қазақстандық  құндылықтарының   жүйесі
      туралы білімді;
3.5. Курстың  пререквизиті: Қазақстан тарихы, қазақ әдебиеті, құқық
негіздері, адам және қоғам.

3.6. Курстың постреквизиттері: Педагогика, психология және адам дамуы,
әлеуметтану, философия.

3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                     1 Кесте

|Курс                                                                   |Семестр|
|1                                                                      |2      |
|Дәріс сабақтары                                                        |15     |
|Өзін- өзі танудың мәні.                                                |1      |
|Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде.      |1      |
|Адамның ішкі дүниесінің бірегейі.                                      |1      |
|Кәсіби өсу және өзіндік даму тұлғаның жетістігінің негізі ретінде.     |1      |
|Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы    |1      |
|ретінде.                                                               |       |
|Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі.                 |1      |
|Адам өміріндегі достықтың мәні.                                        |1      |
|Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.                                 |1      |
|Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде.            |1      |
|Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас.                          |1      |
|Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім туралы  ұғым.  |1      |
| Қазіргі жастардың адамгершілік идеалдары: өзіндік ой-пікірлер,        |1      |
|көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі.                   |       |
|Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы. |1      |
|Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы.                  |1      |
|Рефлексия педагогтың өзін -өзі тануының тетігі ретінде.                |1      |
|                                                                       |       |
|Зертханалық  сабақтар                                                  |-      |
|-                                                                      |       |
|Тәжірибелік (семинар) сабақтар                                         |       |
|Өзін- өзі танудың мәні.                                                |1      |
|Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде.      |1      |
|Адамның ішкі дүниесінің бірегейі.                                      |1      |
|Кәсіби өсу және өзіндік даму тұлғаның жетістігінің негізі ретінде.     |1      |
|Қарым- қатынас адамдар арасындағы өзара түсіністікке жетудің құралы    |1      |
|ретінде.                                                               |       |
|Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі.                 |1      |
|Адам өміріндегі достықтың мәні.                                        |1      |
|Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.                                 |1      |
|Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде.            |1      |
|Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас.                          |1      |
|Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім туралы  ұғым.  |1      |
| Қазіргі жастардың адамгершілік идеалдары: өзіндік ой-пікірлер,        |1      |
|көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі.                   |       |
|Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы. |1      |
|Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы.                  |1      |
|Рефлексия педагогтың өзін -өзі тануының тетігі ретінде.                |1      |

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ
5.1 Өзін-өзі танудың мәні.
5.2 Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты ретінде.
5.3 Адамның ішкі дүниесінің бірегейі..
5.4 Кәсіби өсу және өзіндік даму тұлғаның жетістігінің негізі ретінде.
5.5 Қарым- қатынас адамдар  арасындағы  өзара  түсіністікке  жетудің  құралы
ретінде.
5.6 Адам өмірінде отбасы және туыстық қатынастарының рөлі.
5.7 Адам өміріндегі достықтың мәні.
5.8 Дін рухани мәдениеттің бөлігі ретінде.
5.9 Адамның діни сеніміне құрмет оның таңдауына құрмет ретінде.
5.10 Тарих және мәдени мұраға деген құнды қатынас.
5.11 Азаматтық, қазақстандық елжандылық, этносаралық келісім туралы  ұғым
5.12  Қазіргі  жастардың  адамгершілік   идеалдары:   өзіндік   ой-пікірлер,
көзқарастар мен әрекеттер үшін жауапкершілік сезімі.
5.13 Адамның қоғам мен табиғаттың өзара тәуелділігі және әлемнің тұтастығы.
5.14 Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы.
5.15 Рефлексия педагогтың өзін-өзі тануының тетігі ретінде.






6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                                                                     3 Кесте
|Тақырыптар                            |Көрнекі        |Өз бетімен дайындалу|Бақылау   |
|                                      |құралдар,      |сұрақтары           |түрі      |
|                                      |плакаттар,     |                    |          |
|                                      |стендтер       |                    |          |
|Дәріс сабақ  |Семинар сабақ   |Зертхан|               |                    |          |
|             |                |алық   |               |                    |          |
|             |                |сабақ  |               |                    |          |
|1            |2               |3      |4              |5                   |6         |
|Өзін- өзі    |Өзін- өзі       |-      |Интреактивті   |1.Өзін-өзі тану пәні|Жазбаша   |
|танудың мәні.|танудың мәні.   |       |тақта.         |2.Өзін-өзі тану     |          |
|             |                |       |               |пәнінің             |          |
|             |                |       |               |мақсат-міндеттері   |          |
|             |                |       |               |3. Өзін-өзі тану    |          |
|             |                |       |               |курсының авторлары  |          |
|Өзін- өзі    |Өзін- өзі тану  |-      |Видеороликтер  |1. Тұлғаның өзін-өзі|Жазбаша   |
|тану тұлғаның|тұлғаның өзін-  |       |               |жүзеге асыруы       |талдау    |
|өзін- өзі    |өзі жүзеге      |       |               |2.Тұлғаның дамуының |          |
|жүзеге       |асыруының шарты |       |               |жас сатылары        |          |
|асыруының    |ретінде.        |       |               |3.Өзін-өзі тану     |          |
|шарты        |                |       |               |пәнінің жеке тұлғаға|          |
|ретінде.     |                |       |               |әсері.              |          |
|Адамның ішкі |Адамның ішкі    |-      |Прзентация:    |Адамның жан         |Кесте     |
|дүниесінің   |дүниесінің      |       |Адамның ішкі   |дүниесіне әсер етеін|          |
|бірегейі.    |бірегейі.       |       |жан дүниесі    |ішкі және сыртқы    |          |
|             |                |       |               |факторлар           |          |
|Кәсіби өсу   |Кәсіби өсу және |-      |Кесте:         |1.Кәсіби өсу, кәсіби|Жазбаша   |
|және өзіндік |өзіндік даму    |       |педагогтың     |біліктілік дегеніміз|          |
|даму тұлғаның|тұлғаның        |       |кәсіби         |не?                 |          |
|жетістігінің |жетістігінің    |       |қасиеттері     |2.Жеке тұлғаның     |          |
|негізі       |негізі ретінде. |       |               |кәсіби өсуі.        |          |
|ретінде.     |                |       |               |3.Мұғалімнің        |          |
|             |                |       |               |өзін-өзі жетілдіруі.|          |
|Қарым-       |Қарым- қатынас  |-      | Психологиялық |1.Қарым-қатынас,    |Талдау    |
|қатынас      |адамдар         |       |тренигке       |оның түрлері.       |          |
|адамдар      |арасындағы өзара|       |қажетті құрал- |2.Адамзат өміріндегі|          |
|арасындағы   |түсіністікке    |       |жабдықтар      |қарым- қатынастың   |          |
|өзара        |жетудің құралы  |       |               |рөлі.               |          |
|түсіністікке |ретінде.        |       |               |                    |          |
|жетудің      |                |       |               |                    |          |
|құралы       |                |       |               |                    |          |
|ретінде.     |                |       |               |                    |          |
|Адам өмірінде|Адам өмірінде   |-      |Психологиялық  |1.Адам өміріндегі   |Эссе      |
|отбасы және  |отбасы және     |       |тренингке      |отбасының рөлі.     |          |
|туыстық      |туыстық         |       |қажетті        |2.Адам өміріндегі   |          |
|қатынастарыны|қатынастарының  |       |жабдықтар      |туыстық қатынастың  |          |
|ң рөлі.      |рөлі.           |       |               |рөлі.               |          |
|Адам         |Адам өміріндегі |-      |Презентация,   |1.Дос, достық,      |Жазбаша   |
|өміріндегі   |достықтың мәні. |       |әдеби          |достың түрлері      |          |
|достықтың    |                |       |шығармалардан  |2.Адам өміріндегі   |          |
|мәні.        |                |       |үзінділер.     |достарының рөлі,    |          |
|             |                |       |               |маңызы              |          |
|             |                |       |               |3.«Дос» туралы ұлы  |          |
|             |                |       |               |ойшылдардың         |          |
|             |                |       |               |пікірлері           |          |
|Дін рухани   |Дін рухани      |-      |Видеороликтер  |1. Діннің  адамзат  |Жазбаша   |
|мәдениеттің  |мәдениеттің     |       |               |тарихында алатын    |          |
|бөлігі       |бөлігі ретінде. |       |               |орны.               |          |
|ретінде.     |                |       |               |2. Әр алуан         |          |
|             |                |       |               |діндердің гуманистік|          |
|             |                |       |               |негіздері.          |          |
|             |                |       |               |3. Адамдармен қарым-|          |
|             |                |       |               |қатынаста           |          |
|             |                |       |               |толерантылықты      |          |
|             |                |       |               |дамыту.             |          |
|Адамның діни |Адамның діни    |-      |Видеороликтер, |1. Мұсылман         |Жазбаша   |
|сеніміне     |сеніміне құрмет |       |баспасөз       |баласының бес парызы|          |
|құрмет оның  |оның таңдауына  |       |материалдары   |туралы конспект.    |          |
|таңдауына    |құрмет ретінде. |       |               |2.«Толеранттылық,   |          |
|құрмет       |                |       |               |руханилық» сөздеріне|          |
|ретінде.     |                |       |               |талдау жасау.       |          |
|             |                |       |               |                    |          |
|Тарих және   |Тарих және      |-      |Видеороликтер, |Тарихи тұлғалардың  |Ауызша    |
|мәдени мұраға|мәдени мұраға   |       |презентациялар |рөлі.               |талдау    |
|деген құнды  |деген құнды     |       |               |Мәдени мұра - баға  |          |
|қатынас.     |қатынас.        |       |               |жетпес байлық.      |          |
|Азаматтық,   |Азаматтық,      |-      |Баспасөз       | 1. Мемлекеттік және|Ауызша    |
|қазақстандық |қазақстандық    |       |материалдары   |ұлттық құндылықтар. |          |
|елжандылық,  |елжандылық,     |       |               |2.Отаншылдық идеясы.|          |
|этносаралық  |этносаралық     |       |               |3.Этносаралық       |          |
|келісім      |келісім тұралы  |       |               |келісім.            |          |
|тұралы  ұғым.|ұғым.           |       |               |                    |          |
| Қазіргі     | Қазіргі        |       |Кітаптар,      |1. Бұқаралық        |Жазбаша   |
|жастардың    |жастардың       |       |суреттер,      |мәдениеттің адам.   |          |
|адамгершілік |адамгершілік    |       |кестелер,      |2. Өзіндік даму мен |          |
|идеалдары:   |идеалдары:      |       |бейнетаспалар  |өздігінен жетілуге  |          |
|өзіндік      |өзіндік         |       |               |ұмтылыс.            |          |
|ой-пікірлер, |ой-пікірлер,    |       |               |3. Еркін ьолу       |          |
|көзқарастар  |көзқарастар мен |       |               |құқығы.             |          |
|мен әрекеттер|әрекеттер үшін  |       |               |                    |          |
|үшін         |жауапкершілік   |       |               |                    |          |
|жауапкершілік|сезімі.         |       |               |                    |          |
|сезімі.      |                |       |               |                    |          |
|             |                |       |               |                    |          |
|             |                |       |               |                    |          |
|             |                |       |               |                    |          |
|             |                |       |               |                    |          |
|Адамның қоғам|Адамның қоғам   |-      |Интерактивті   |1. Адам және        |Жазбаша   |
|мен          |мен табиғаттың  |       |тақта,         |табиғат.            |          |
|табиғаттың   |өзара           |       |теориялық      |2. Аймақтық         |          |
|өзара        |тәуелділігі және|       |зерттеулер     |экологиялық         |          |
|тәуелділігі  |әлемнің         |       |               |мәселелер.          |          |
|және әлемнің |тұтастығы.      |       |               |                    |          |
|тұтастығы.   |                |       |               |                    |          |
|Педагогтың   |Педагогтың      |-      |Кесте:         |1.Мамандық          |Талдау    |
|кәсіби өзін- |кәсіби өзін- өзі|       |педагогтың     |қасиеттері.         |          |
|өзі тануы    |тануы және      |       |кәсіби даму    |2. Кәсіби даму.     |          |
|және өзіндік |өзіндік дамуы.  |       |сатылары.      |                    |          |
|дамуы.       |                |       |Ғылыми         |                    |          |
|             |                |       |мақалалар      |                    |          |
|Рефлексия    |Рефлексия       |--     |Тренингке      |1. Рефлексия- өзін- |Жазбаша   |
|педагогтың   |педагогтың өзін |       |қажетті құрал- |өзі танудың тетігі  |          |
|өзін өзі     |өзі тануының    |       |жабдықтар      |ретінде.            |          |
|тануының     |тетігі ретінде. |       |               |2. Оқытушы мен      |          |
|тетігі       |                |       |               |оқушы.              |          |
|ретінде.     |                |       |               |                    |          |


7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
                                                                     4 Кесте
|Оқулықтардың, оқу құралдарының    |Саны      |Студенттерса|Қамтамасыз   |
|атауы                             |          |ны          |ету пайызы   |
|1                                 |2         |3           |4            |
|Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж,      |      10  |20          |40%          |
|Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану.     |          |            |             |
|Студент дәптері. 1курс. Алматы,   |          |            |             |
|2007 жыл                          |          |            |             |
|Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж,      |5         |20          |15%          |
|Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану.     |          |            |             |
|Оқытушыларға арналған әдістемелік |          |            |             |
|құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл    |          |            |             |
|Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж,       |7         |20          |25%          |
|Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е.    |          |            |             |
|Өзін-өзі тану пәніне кіріспе. Оқу |          |            |             |
|құралы. Алматы, 2007 жыл          |          |            |             |
|Өзін-өзі тану. Хрестоматия.       |4         |20          |20%          |
|Алматы, 2003 жыл                  |          |            |             |
|                                  |          |            |             |

8. ӘДЕБИЕТТЕР:
8.1. Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент
дәптері.   1курс. Алматы, 2007 жыл

8.1.2 Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану.
Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл

8.1.3 Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін-өзі
тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл

8.1.4. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл

8.1.5 Дүйсенова Ж.Қ. Нығметова Қ.Н.  Балалар психологиясы :оқулық.-
Алматы:Полграфкомбинат,2012.-300б. Дүйсенова,Ж.Қ.
8.1.6 Мұсаева, С.А.   Жас ерекшелік педагогикасы :оқулық .-Астана,2006
8.1.7 Иманғалиев Е.Жеке тұлғаны әлеуметтік - психологиялық болжау әдістері
:оқу құрал -Астана:Фолиант,2008.-127б.
8.1.8 Бап-баба С.Жалпы психология .-Алматы, 2005
8.1.9 Намазбаева, Ж.И. Психология (на каз.яз). - Алматы,2005
8.1.10 Хохлов, С.И.   Психология эффективного взаимодействия педагога и
учащегося :Учебно-методическое пособие .-М.,2008
8.1.11 Селевко Г.Ю. Самосовершенствование личности.-М.,2000
8.1.12 Митина Л.М. Личность и профессия: психологическая поддержка и
сопровождение.-М., 2005
8.1.13 Жарықбаев Қ. Жантану пәннің орта мектептерде оқытудың мәселері.-
Алматы, 2004
8.2. Қосымша әдебиеттер:

8.2.1 Ақиқатты тани  біл. Ғибрат толғамдары/ құраст. А. Сейтқанов.- Алматы,
2004-320 бет

8.2.2 Алтаев Ж.т.б Философия және мәдениет тану: Оқу құралы. Алматы:
Литера, 2001-

8.2.3 Митина Л.М. Психология труда и профессионального развития учителя.-
М.,2004

8.2.4 Сейдімбек  А. Аққыз. Повестер мен әңгімелер - Алматы: Атамұра, 2002-
288 бет

8.2.5 Тарихи тұлғалар. Танымдық – көршілік басылым. Алматы  «Алматы кітап»
ЖШС,2005- 368 бет

8.2.6 . Ғабитов Т. Философия: жоғары оқу орындары студенттеріне арналған
оқулық - Алматы: Раритет,2005-400 бет

8.2.7 Шаханов  М. Эверестке шығу. Өлеңдер, балладалар, поэмалар. Алматы:
Атамұра, 2003- 272 бет

8.2.8 Этони Р. Секреты уверенности в себе.BerkeleybooksNewYork: «МИРТ»,2005

8.2.9 Энциклопедия для детей. Том 18.Человек.  Ч. З. Духовный мир человека
/под. Ред Е.Ананьева. –М.: Аванта, 2004.
8.2.10 Баймұратова. Б. Отбасындағы баланы мектепке дайындау , — Алматы:
Шартарап, — 2000 ж
8.2.11 Психолого-педагогическая диагностика/Под ред. И.Ю. Левченко.-М.,2005


Пәндер