Файл қосу

Малдардың ауруларың тексеру



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ                 |
|СЕМЕЙ  қаласының ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ              |
|                                |ПОӘК          |ПОӘК ПОӘК 042-18.      |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты           |              |24.1.20. ______/01-2014|
|«Құстардың және бағалы аңдардың |25.08.2014    |                       |
|витамин-минералды               |№1 басылым    |                       |
|жетіспеушілігіның   коррекциясы |              |                       |
|»  пәнінің   оқу бағдарламасы   |              |                       |
|оқытушыларға арналған           |              |                       |










           6М120100 – «Ветеринариялық медицина» мамандығы бойынша

     «Құстардың және бағалы аңдардың витамин-минералды жетіспеушілігіның
                           коррекциясы »  пәнінің



               Оқытушыларға арналған пәннің   оқу бағдарламасы

















                                    Семей

                                    2014

            Алғы сөз

   «Құстардың  және  бағалы  аңдардың  витамин-минералды   жетіспеушілігіның
коррекциясы »  пәні ветеринария  бағытынды әр түрлі   жануарлардың   қазіргі
кездегі зерттеу әдістерін  меңгеруді  үйрететін, соның   негізінде   қажетті
емдеу, алдын  алу  және  басқа  да   шараларды   қолдануға   негіз   болатын
клиникалық  ветеринарияның бөлімі.

1.Әзірлегендер:

   1. Тойкина Г.Н. – малдәрігерлік ғылымдарының кандидаты,  Семей  қаласының
      Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің профессоры;
   2. Билялов Е.Е. – малдәрігерлік ғылымдарының кандидаты,  Семей  қаласының
      Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің аға оқытусышы;
                                                                    «____»
_______________2014 ж.

   2.ТАЛҚЫЛАНДЫ
      2.1. Семей  қаласының  Шәкәрім  атындағы  мемлекеттік  университетінің
      «Ветеринариялық медицина» кафедрасының отырысында
       «   »                    2014  жылы №     хаттама.
      Кафедра меңгерушісі                        С.Ж. Тусупов
      2.2. Аграрлық факультетының оқу-әдістемелік бюросының отырысында
       «_09_»_қыркүйек 2014  жылы, №__1__хаттама
                                                                      төраға
              Г.  Джаманова
   3.БЕКІТІЛДІ
      Университеттің   Оқу-әдістемелік   кеңесінің    отырысында    шығаруға
      мақұлданған және  ұсынылған.
       «_11__» қырыкүйек 2014    жыл, №_1__ хаттама
      ОӘК төрағасы                                                      Г.К.
      Искакова


      4.АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ















                      Мазмұны

   1. Қолданылу аумағы

   2. Нормативтік сілтемелер

   3. Жалпы ереже

   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны

   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі

   6. Пән бойынша оқу- әдістемелік картасы

   7. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы

   8. Әдебиеттер







































     1. Қолдану аумағы:
      «Құстардың және бағалы  аңдардың  витамин-минералды  жетіспеушілігіның
коррекциясы » пәні бойынша  дайындалған  оқу-әдістемелік  кешен  6М120100  –
«Ветеринариялық   медицина»   мамандығының   студенттеріне   арналған.    Ол
студенттерді пәннің жалпы мазмұнымен, оның мамандық бойынша жұмыс  істегенде
қажеттілігімен  және  келелілігімен,  пән  саясатымен  және  оқу   барысында
студенттердің   алатын   тәжірибелік   іскерліктерімен   таныстырады.   Оқу-
әдістемелік  кешен  пәнді  оқып-игерудегі  негізгі  нұсқаулық  құжат   болып
саналады.

      Нормативтік сілтемелер

      «Құстардың және бағалы  аңдардың  витамин-минералды  жетіспеушілігіның
коррекциясы »   осы  пәндердің  оқу-әдістемелік  кешені  келесі  құжаттардың
ұсынымдарымен   және   талаптарына  сәйкес   пән    бойынша   оқу   процесін
ұйымдастыру тәртібін белгілейді  және  жасайды:

     - ҚР жалпы міндетті мемлекеттік білім беру стандарты;
      - 6М120100 «Ветеринариялық медицина» типтік оқу жоғары;
     - 042-МУ-4-2013 Университет стандарты «Пәннің оқу- әдістемелік
бағдарлама кешенін әзірлеу және ресімдеудің жалпы талаптары»;
     - 042-1.01-2013 Құжатталу «Пәннің оқу - әдістемелік бағдарлама
кешенінің құрылымы мен мазмұны»
      -     ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін  құрылымы  және
мазмұны» атты құжатнамалық рәсімі.

3.  Жалпы ереже

     1.  Тойкина  Г.Н.   –  малдәрігерлік   ғылымдарының   докторы,   Семей
        қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің профессоры;
     2.  Билялов  Е.Е.  –  малдәрігерлік  ғылымдарының   кандидаты,   Семей
        қаласының  Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің   аға
        оқытушысы.
Кафедра – «Ветеринариялық медицина»;
Байланыс ақпараты- тел. 53-19-20, №6 оқу ғимараты, кабинет;
Сабақ өткізу орны- аудиториялар  204, 203, 201.
Пәннің   атауы   «Құстардың   және   бағалы    аңдардың    витамин-минералды
жетіспеушілігіның   коррекциясы »






      3.1. Пәннің мазмұнының қысқаша шолуы.

      «Құстардың және бағалы  аңдардың  витамин-минералды  жетіспеушілігіның
коррекциясы »  пәні ветеринария  бағытында әр түрлі  жануарлардың  ауруларын
жаңа  иммуностимуляторлар мен   биопробиотиктермен  емдеу,  алдын  алу  және
басқа да  шараларды  қолдануға  болады.
      Соңғы жылдары мал организмінде дамитын иммундық жетіспеушілікке  деген
қызығушылық  теориялық  және  тәжірибелік  жағынан   ветеринария   саласында
маңызды орын алуда.
      3.2. Пәннің негізгі  мақсаты: жануарлардың ауруларын анықтап   қазіргі
кездегі жаңа  иммуностимуляторлар  мен   биопробиотиктер  қолдануды  үйрету.
Жинақтап және  талқылап, әсер етуші факторлардан  жануарлар  организмдерінің
  анатомиялық-физиологиялық  ерекшеліктерін   бағалау  және  қажетті    жаңа
иммуностимуляторлар мен  биопробиотиктерді  қарастыру.
      3.3. Пәнді  оқытудың  негізгі  міндеті    келесі  мәселелерді  зерттеу
болып табылады;

    - пробиотигінің малдың ауруларын алдын алу  және  емдеу  кезіндегі  және
      басты әсерімен танысу;
    - Иммунитеттегі процесстерді  модульдеуші дәрілік заттармен танысу;
    - Кең спектрлі әсері бар эндогенді интерферонның қасиеттерімен танысу;
    - Организмдегі асқын тотықсызданудан торша мембранасын жағымсыз  әсерден
      қорғайтын механизмдерді зерттеу.
БІЛУІ КЕРЕК:
- Адаптогенді және антистресстік  препараттардың  қасиетін  зерттеген  кезде
стресс-реакцияның  емдеу механизмін зерттеп білуі керек;
-Жаңа     иммуностимуляторлар    мен      биопробиотиктердің     организмнің
физиологиялық    және      патологиялық     жағдайларындағы      әсерлерінің
ерекшеліктерін,  олардың  сипаттамасын,  әсер  ету   механизмін,   қолдануға
болатын және  болмайтын  жағдайларын білуі керек.
ИГЕРУІ КЕРЕК:
   Малдардың ауруларың тексеру;
   Лабораториялық диагностикумдармен   жұмыс  істеу;
   Жаңа препараттар,  құралдармен   жұмыс  істеу;
   Жаңа   иммуностимуляторлар  мен   биопробиотиктерді   жан-жақты    теория
   жүзінде   игеруі керек.
ІСТЕЙ БІЛУІ КЕРЕК:
   Ауру малды  өздігінен  тексеруді;
   Малдың ауруын  нақтылы    анықтауды;
   Ауру малды    жан-жақты   емдеуді;
   Аурудың    алдын   алу    жөнінде   жоспарлы    істерді   ұйымдастыруды;
Курстың пререквизиттері:
      • Микробиология  вирусологиямен
      • Фармакология токсикологиямен
      • Патология
Курстың постреквизиттері:
      • жоқ
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны

           Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

                                                        1 Кесте

|курс  |семестр|кредиттер|ЛК    |ПС    |СОӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы |Жиынтық    |
|      |       |         |(сағ) |(сағ) |(сағ)  |(сағ) |(сағ)   |бақылаудың |
|      |       |         |      |      |       |      |        |формасы    |
|2     |3      |   3     |   15 |30    |45     |45    |135     |Емтихан    |


                               Дәріс тақырыбы

                                   2 кесте



   |№     |Дәрістің мазмұнының жоспары және   қысқаша баяндалуы|Сағат  |
|п/п   |                                                    |       |
|1.    |                           2                        |   3   |
|      |Модуль 1.                                           |       |
|1.    |Кіріспе                                             |1      |
|2.    | Иммундық жүйе. Жалпы түсініктеме.                  |1      |
| 3.   |Бірінші қатардағы иммунодефицит.                    |1      |
| 4.   |Екінші қатардағы иммундық жеткіліксіздіктер         |1      |
|5.    |Қарсы денелердің пассивті түрде берілуінің бұзылуы. |1      |
|6.    |Вирус тудыратын иммуносупрессияның механизмі.       |1      |
|      |Модуль 2                                            |       |
| 7    |Клиникалық-иммунологиялық диагностика әдістері.     |1      |
|8.    |Иммундық жүйенің функционалдық белсенділігінің      |1      |
|      |бұзылуын зерттеудің жаңа әдістері.                  |       |
|9.    |Иммунокоррекцияның стратегиясы.                     |1      |
|10.   |Пробиотиктердің классификациясы.                    |1      |
|11.   |Пробиотиктердің иммундық жүйеге әсері және          |1      |
|      |қолданылуы.                                         |       |
|      |Модуль 3                                            |       |
|12.   |Ферментті-пробиотикті қосымша азықтар.              |1      |
|13.   |Дәрілік заттардың әсер ету уақытын ұзарту үшін      |1      |
|      |қолданылатын жаңа биоцидті құрамдар.                |       |
|14.   |Табиғи иммуномодуляторлардың организмге әсерлерін   |1      |
|      |функционалды клиникалық бағалау.                    |       |
|15.   |Иммунодепрессанттар.                                |1      |
|      |Барлығы                                             |15     |


               Лабораториялық – тәжірибе сабақтарының  тізбегі

                                   3 кесте

|№     |Тәжірибелік сабақтардың  тақырыптары                     |Сағат  |
|п/п   |                                                         |       |
|1.    |                           2                             |   3   |
|      |Модуль 1.                                                |       |
|1.    |«Ветом 1.1» пробиотигін диарея белгісімен өтетін         |2      |
|      |асқазан-ішек ауруларында қолдану.                        |       |
|2.    |Ауылшаруашылық малының ауруларын емдеуде қолданылатын    |2      |
|      |қазіргі кездегі әдістер және препараттар.                |       |
|3.    |Cүттілікті жоғарлататын және сүттің сапасын жақсартатын  |1      |
|      |жаңа препараттар.                                        |       |
|4.    |«Гемобаланс» препаратының кешенді қолданудың буаз биенің |1      |
|      |қанының иммунологиялық көрсеткіштеріне әсері.            |       |
|5     |Қорытынды сабақ                                          |1      |
|6.    |Пробиотиктер- малды ұтымды азықтандырудың ажыратпас      |1      |
|      |бөлігі                                                   |       |
|      |Модуль 2                                                 |       |
|7.    |Пробиотиктерді антибиотиктердің орнына қолдану.          |2      |
|8.    |Бұзаулардың эндогенді интерферонының иммуномодуляциялық  |2      |
|      |қасиеттері.                                              |       |
|9.    |Жаңа туған төлдердің іш өтуін пробиотиктермен алдын-алу. |1      |
|10    |Қорытынды сабақ                                          |1      |
|11.   |Несеп қышқылды диатезды емдеуде селен мен токоферолды    |1      |
|      |пробиотиктермен бірге қолдану.                           |       |
|12.   |Азықтық антибиотиктер , пробиотиктер , қышқылдатқыштар   |1      |
|      |және олардың ферментермен кешендерінің жұмыртқа өндіруде |       |
|      |қолдану.                                                 |       |
|13.   |Балапан-бройлерді өсіру кезінде «Бацилл» және            |1      |
|      |«Моноспорин» азықтық қосымшалардың тиімділігі.           |       |
|14.   |Азықтық қосымшалар.                                      |1      |
|15    |Қорытынды сабақ                                          |1      |
|16.   |Антиоксиданттар.                                         |1      |
|      |Модуль 3                                                 |       |
|17    |Иттерді антистресстік препараттармен емдеу.              |1      |
|18    |Тіңдік (ұлпалық) терапия.                                |1      |
|19    |Иммуномодуляторлар.                                      |2      |
|20    |Қорытынды сабақ                                          |1      |
|21    |Иммундық статус және жаңа туған төлдер мен торайлардың   |1      |
|      |инфекциялық аурулар.                                     |       |
|22    |Жануарлардың селен жетіспеушілігін емдеу және алдын-алу. |1      |
|23    |Қой организмінің табиғи төзімділігіне лигфолдың әсері.   |1      |
|24    |Балапандардың жарықтық стресс жағдайы кезінде малон      |1      |
|      |қышқылының витамин сақтаушы әсері.                       |       |
|25    |Қорытынды сабақ                                          |1      |
|      |30                                                       |30     |




  5. Студенттердің оқытушының көмегімен орындайтын өзіндік жұмыстары (СОӨЖ)

                                   4 кесте

|№     |Сабақ тақырыбтары  және   олардың  мазмұны               |Сағат  |
|п/п   |                                                         |       |
|1.    |                           2                             |   3   |
|1.    |Ветом пробиотиктердің тарихы                             |3      |
|2.    |Ветом пробиотиктердің топтары                            |3      |
| 3.   |Қой организмінің табиғи төзімділігіне лигфолдың әсері.   |3      |
| 4.   |Жануарлардың селен жетіспеушілігін емдеу және алдын-алу. |3      |
|5.    |Иммундық статус және жаңа туған төлдер мен торайлардың   |3      |
|      |инфекциялық аурулар.                                     |       |
|6.    |Иммуномодуляторлар.                                      |3      |
| 7    |«Моноспорин» азықтық қосымшалардың тиімділігі.           |3      |
|8.    |Азықтық қосымшалар                                       |6      |
|9.    |Құстардың микро- макроэлементтер жетіспеушілігін емдеу   |6      |
|      |және алдын-алу.                                          |       |
|10.   |Жануарлардың микроэлементтер жетіспеушілігін емдеу және  |6      |
|      |алдын-алу.                                               |       |
|11.   |Төлдердің стресс жағдайы кезінде малон қышқылының витамин|6      |
|      |сақтаушы әсері.                                          |       |
|      |Барлығы                                                  |45     |




       Студенттердің  өзіндік  жұмыстарының  тақырыптық  жоспары (СӨЖ)

                                            5 кесте

|№     |Сабақ тақырыбтары  және   олардың  мазмұны               |Сағат  |
|п/п   |                                                         |       |
|1.    |                           2                             |   3   |
|1.    |Азықтық қоспалар (қосымшалар).                           |4,5    |
|2.    |Қазіргі кездегі иммуномодуляторлар , оларды қолданудың   |4,5    |
|      |негізгі ережелері.                                       |       |
| 3.   |Клиникалық тәжірибеде иммунодиагностика және             |4,5    |
|      |иммунокоррекция.                                         |       |
| 4.   |Иммуностимуляциялық терапияның мәселелері.               |4,5    |
|5.    |Қазіргі кездегі иммунокоррекцияның малдәрігерлігіндегі   |4,5    |
|      |аспектысы.                                               |       |
|6.    |Пробиотиктерді антибиотиктердің орнына қолдану           |4,5    |
| 7    |«Моноспорин» және «Бацилл» пробиотиктері.                |4,5    |
|8.    |Несеп қышқылды диатезды емдеуде селен мен токоферолды    |4,5    |
|      |пробиотиктермен бірге қолдану                            |       |
|9.    |Азықтық қосымшалар                                       |4,5    |
|10.   |Малдардың стресс жағдайы кезінде малон қышқылының витамин|4,5    |
|      |сақтаушы әсері.                                          |       |
|      |Барлық оқу сағаттары                                     |45     |





                    6.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы

                6 Кесте - Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы

| Тақырыптары                    |Әдістемелік      |Өз бетімен |Бақылау  |
|                                |материалдар,     |оқу        |формасы  |
|                                |плакаттар        |сұрақтары  |         |
|Дәріс       |Тәжірибелік        |                 |           |         |
|сабақтары   |сабақтары          |                 |           |         |
|1           |2                  |3                |4          |5        |
|Модуль 1.   |Модуль 1           |                 |           |         |
|Кіріспе     |«Ветом 1.1»        |Тақта. Бор,      |2.5,2.6    |Сұхбаттас|
|            |пробиотигін диарея |конспект,оқулықта|           |у, сұрау |
|            |белгісімен өтетін  |р                |           |         |
|            |асқазан-ішек       |ситуациялық      |           |         |
|            |ауруларында        |тапсырмалар      |           |         |
|            |қолдану.           |                 |           |         |
| Иммундық   |Ауылшаруашылық     |Тақта. Бор,      |3.4,3.5    |Баяндама |
|жүйе. Жалпы |малының ауруларын  |конспект,оқулықта|           |, сұрау  |
|түсініктеме.|емдеуде            |р                |           |         |
|            |қолданылатын       |ситуациялық      |           |         |
|            |қазіргі кездегі    |тапсырмалар      |           |         |
|            |әдістер және       |                 |           |         |
|            |препараттар.       |                 |           |         |
|Бірінші     |Cүттілікті         |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|қатардағы   |жоғарлататын және  |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|иммунодефици|сүттің сапасын     |р                |           |         |
|т.          |жақсартатын жаңа   |                 |           |         |
|            |препараттар.       |                 |           |         |
|Екінші      |«Гемобаланс»       |Тақта. Бор,      |           |Баяндама,|
|қатардағы   |препаратының       |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|иммундық    |кешенді қолданудың |р                |           |         |
|жеткіліксізд|буаз биенің қанының|ситуациялық      |           |         |
|іктер       |иммунологиялық     |тапсырмалар      |           |         |
|            |көрсеткіштеріне    |                 |           |         |
|            |әсері.             |                 |           |         |
|Қарсы       |Қорытынды сабақ    |Тақта. Бор,      |           |         |
|денелердің  |                   |конспект,оқулықта|           |         |
|пассивті    |                   |р                |           |         |
|түрде       |                   |                 |           |         |
|берілуінің  |                   |                 |           |         |
|бұзылуы.    |                   |                 |           |         |
|Вирус       |Пробиотиктер- малды|Тақта. Бор,      |5.5,5.6    |Сұхбаттас|
|тудыратын   |ұтымды             |конспект,оқулықта|           |у, сұрау |
|иммуносупрес|азықтандырудың     |р ситуациялық    |           |         |
|сияның      |ажыратпас бөлігі   |тапсырмалар      |           |         |
|механизмі.  |                   |                 |           |         |
|Модуль 2    |Модуль 2           |                 |           |         |
|Клиникалық-и|Пробиотиктерді     |Тақта. Бор,      |1.5,1.6    |Сұрау    |
|ммунологиялы|антибиотиктердің   |конспект,оқулықта|           |         |
|қ           |орнына қолдану.    |р                |           |         |
|диагностика |                   |ситуациялық      |           |         |
|әдістері.   |                   |тапсырмалар      |           |         |
|Иммундық    |Бұзаулардың        |Тақта. Бор,      |1.5,1.6    |Сұрау    |
|жүйенің     |эндогенді          |конспект,оқулықта|           |         |
|функционалды|интерферонының     |р                |           |         |
|қ           |иммуномодуляциялық |ситуациялық      |           |         |
|белсенділігі|қасиеттері.        |тапсырмалар      |           |         |
|нің бұзылуын|                   |                 |           |         |
|зерттеудің  |                   |                 |           |         |
|жаңа        |                   |                 |           |         |
|әдістері.   |                   |                 |           |         |
|Иммунокоррек|Жаңа туған         |Тақта. Бор,      |8.4,8.5    |Сұхбаттас|
|цияның      |төлдердің іш өтуін |конспект,оқулықта|           |у, сұрау |
|стратегиясы.|пробиотиктермен    |р                |           |         |
|            |алдын-алу.         |ситуациялық      |           |         |
|            |                   |тапсырмалар      |           |         |
|Пробиотиктер|Қорытынды сабақ    |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|дің         |                   |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|классификаци|                   |р                |           |         |
|ясы.        |                   |                 |           |         |
|Пробиотиктер|Несеп қышқылды     |Тақта. Бор,      |10.4,10.5  |Реферат, |
|дің иммундық|диатезды емдеуде   |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|жүйеге әсері|селен мен          |р ситуациялық    |           |         |
|және        |токоферолды        |тапсырмалар      |           |         |
|қолданылуы. |пробиотиктермен    |                 |           |         |
|            |бірге қолдану.     |                 |           |         |
|            |Азықтық            |Тақта. Бор,      |7.3        |Сұхбаттас|
|            |антибиотиктер ,    |конспект,оқулықта|           |у        |
|            |пробиотиктер ,     |р                |           |         |
|            |қышқылдатқыштар    |ситуациялық      |           |         |
|            |және олардың       |тапсырмалар      |           |         |
|            |ферментермен       |                 |           |         |
|            |кешендерінің       |                 |           |         |
|            |жұмыртқа өндіруде  |                 |           |         |
|            |қолдану.           |                 |           |         |
|            |Балапан-бройлерді  |Тақта. Бор,      |           |Сұрау    |
|            |өсіру кезінде      |конспект,оқулықта|           |         |
|            |«Бацилл» және      |р ситуациялық    |           |         |
|            |«Моноспорин»       |тапсырмалар      |           |         |
|            |азықтық            |                 |           |         |
|            |қосымшалардың      |                 |           |         |
|            |тиімділігі.        |                 |           |         |
|            |Азықтық қосымшалар.|Тақта. Бор,      |1.5,1.6    |Сұрау    |
|            |                   |конспект,оқулықта|           |         |
|            |                   |р                |           |         |
|            |                   |ситуациялық      |           |         |
|            |                   |тапсырмалар      |           |         |
|            |Қорытынды сабақ    |Тақта. Бор,      |           |         |
|            |                   |конспект,оқулықта|           |         |
|            |                   |р                |           |         |
|            |Антиоксиданттар.   |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|            |                   |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|            |                   |р ситуациялық    |           |         |
|            |                   |тапсырмалар      |           |         |
|Модуль 3    |Модуль 3           |                 |           |         |
|Ферментті-пр|Иттерді            |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|обиотикті   |антистресстік      |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|қосымша     |препараттармен     |р ситуациялық    |           |         |
|азықтар.    |емдеу.             |тапсырмалар      |           |         |
|Дәрілік     |Тіңдік (ұлпалық)   |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|заттардың   |терапия.           |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|әсер ету    |                   |р ситуациялық    |           |         |
|уақытын     |                   |тапсырмалар      |           |         |
|ұзарту үшін |                   |                 |           |         |
|қолданылатын|                   |                 |           |         |
|жаңа        |                   |                 |           |         |
|биоцидті    |                   |                 |           |         |
|құрамдар.   |                   |                 |           |         |
|Табиғи      |Иммуномодуляторлар.|Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|иммуномодуля|                   |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|торлардың   |                   |р ситуациялық    |           |         |
|организмге  |                   |тапсырмалар      |           |         |
|әсерлерін   |                   |                 |           |         |
|функционалды|                   |                 |           |         |
|клиникалық  |                   |                 |           |         |
|бағалау.    |                   |                 |           |         |
|Иммунодепрес|Қорытынды сабақ    |Тақта. Бор,      |           |         |
|санттар.    |                   |конспект,оқулықта|           |         |
|            |                   |р                |           |         |
|            |Иммундық статус    |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|            |және жаңа туған    |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|            |төлдер мен         |р ситуациялық    |           |         |
|            |торайлардың        |тапсырмалар      |           |         |
|            |инфекциялық        |                 |           |         |
|            |аурулар.           |                 |           |         |
|            |Жануарлардың селен |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|            |жетіспеушілігін    |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|            |емдеу және         |р ситуациялық    |           |         |
|            |алдын-алу.         |тапсырмалар      |           |         |
|            |Қой организмінің   |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|            |табиғи             |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|            |төзімділігіне      |р ситуациялық    |           |         |
|            |лигфолдың әсері.   |тапсырмалар      |           |         |
|            |Балапандардың      |Тақта. Бор,      |           |Реферат, |
|            |жарықтық стресс    |конспект,оқулықта|           |сұрау    |
|            |жағдайы кезінде    |р ситуациялық    |           |         |
|            |малон қышқылының   |тапсырмалар      |           |         |
|            |витамин сақтаушы   |                 |           |         |
|            |әсері.             |                 |           |         |
|            |Қорытынды сабақ    |Тақта. Бор,      |           |         |
|            |                   |конспект,оқулықта|           |         |
|            |                   |р                |           |         |
|Барлығы-15  |Барлығы-30         |                 |           |         |




7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

6 Кесте - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтар, оқу-әдістемелік        |Жалпы саны|Студенттер |Қамтамасыз етілу|
|әдебиеттердің аттары              |          |саны       |пайызы,%        |
|1.К.Н.Қожанов. «Ветеринариялық    |50        |22         |100             |
|фармакология». – Алматы, 2008.    |          |           |                |
|2.Б.Д.Айтжанов. «Фармакология». – |50        |22         |100             |
|Алматы, 2006.                     |          |           |                |
|3 Бірінші Евразия ветеринария     |1         |22         |-               |
|конгрессі. 2007. с. 69-72         |          |           |                |
|4. К.Н. Қожанов Малдың ішкі       |100       |22         |100             |
|жұқпалы емес аурулары /қосымша оқу|          |           |                |
|құралы/, Семей, 2005 ж.           |          |           |                |
|5.Соколов В.Д., Фармокология 1977 |20        |22         |90              |
|6.Столяров И.Д. Иммунодиагностика |2         |22         |10              |
|и иммунокоррекция в клинической   |          |           |                |
|практике. СПб:Сотис, 1999 ж       |          |           |                |
|7.В.М. Субботин «Современные      |2         |22         |10              |
|лекарственные вещества в          |          |           |                |
|ветеринарии». 2003 ж              |          |           |                |
|8. В.М. Данилевский Практикум по  |100       |22         |100             |
|внутренним незаразным болезням    |          |           |                |
|сельскохозяйственных животных  М. |          |           |                |
|«Колос» 1992 г.                   |          |           |                |
|9 . В.М. Данилевский.  Внутренние |100       |22         |100             |
|незаразные болезни                |          |           |                |
|сельскохозяйственных животных  М. |          |           |                |
|«Колос» 1992 г.                   |          |           |                |


                                8. Әдебиеттер

Ұсынылатын әдебиеттер:

        1. К.Н.Қожанов. «Ветеринариялық фармакология». – Алматы, 2008.
        2. Б.Д.Айтжанов. «Фармакология». – Алматы, 2006.
        3. Бірінші Евразия ветеринария конгрессі. 2007. с. 69-72.

Қосымша әдебиеттер:

        1. Қожанов К.Н. Малдың ішкі жұқпалы  емес  аурулары-  /қосымша  оқу
           құралы/, Семей, 2005 ж.
        2. Соколов В.Д., Фармокология 1977
        3. Столяров И.Д. Иммунодиагностика и иммунокоррекция в  клинической
           практике. СПб:Сотис, 1999 ж
        4.   В.М.   Субботин   «Современные   лекарственные   вещества    в
           ветеринарии». 2003 ж
        5. Внутренние  незаразные  болезни  сельскохозяйственных  животных/
           Б.М. Анохин , В.М.Данилевский , Л.Г.Замарин и др.; Под редакцией
           В.М.Данилевского- М.; Агропромиздат , 1991
        6. В.М. Данилевский Практикум  по  внутренним  незаразным  болезням
           сельскохозяйственных животных  М. «Колос» 1992 г.




Пәндер