Файл қосу

Қазақстандағы мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                  |
|СЕМЕЙ қаласының  ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты  |             ПОӘК      |УМКД 042-8-2.1.002     |
|                       |                       |/01-2013               |
|          ПОӘК         |                       |                       |
|Оқытушылар үшін        |№  басылым             |                       |
|«Мемлекетті басқару    |                       |                       |
|теориясы»              |                       |                       |
|пәнінің  бағдарламасы  |                       |                       |









                     ОҚЫТУШЫЛАР ҮШІН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ



 5В051000 «Мемлекеттік және жергілікті басқару» мамандығы студенттері  үшін
                 «Мемлекетті басқару теориясы» пәні бойынша


                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

















































                            Семей- 2013












 Алғы сөз

Берілген курста мемлекеттік басқару қызметтері, принциптері,  құрылымы  және
заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым- қатынас саласын тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.



 Құрастырушы __________       «____ »_____ 2013ж., Самиева Гүлмира
 Төлеуғалиқызы,  аға оқытушы,   «Менеджмент және маркетинг» кафедрасы


 ТАЛҚЫЛАҒАН
 2.1. «Менеджмент және маркетинг» кафедрасының отырысында.


   «____ »______ 2013ж. №____Хаттама




 Кафедра меңгерушісі  ___________        Г. Орынбекова


 2.2. Қаржы-экономикалық факультетінің Оқу- әдістемелік Бюросының
 отырысында.


    «____ »________ 2013ж. № _____ Хаттама


 ОӘБ төрағасы____________________  С. Тойкин




 БЕКІТІЛДІ
 Университеттің Оқу- әдістемелік Кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
 және ұсынылған.


    «_____ »_______ 2013ж. № _____ Хаттама




 ОӘК төрағасы   _________________Г.Искакова






















                      Мазмұны
   1. Қолданылу аумағы
   2. Нормативтік сілтемелер
   3. Жалпы ереже
   4. Оқытушылар үшін жұмыс оқу бағдарламасының мазмұны
   5. Студенттердің өздік жұмыстары үшін тақырыптар тізімі
   6. Пән бойынша оқу- әдістемелік картасы
   7. Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
   8. Әдебиеттер














































ПӘННІҢ  ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ  УМКД 042-8-2.1.002 /01-2013



                                 «Мемлекетті басқару теориясы»
                                     пәнінің оқу- әдістемелік кешені


            «____ »____  2013 ж., №__Хаттамасымен  университеттің Оқу -
 әдістемелік Кеңестің  шешімімен әрекетке  енгізілді және бекітілді




   1. Қолданылу саласы


«Мемлекетті  басқару  теориясы»  пәні  бойынша  оқу  -  әдістемелік   кешені
5В051000   «Мемлекеттік    және    жергілікті    басқару»    мамандықтарының
студенттеріне  арналған.  «Қазақстан-  2030»  ұзақ  мерзімді  стратегиясында
маңызды сұрағы болып, білікті жақсы мемлекет  құру  болып  табылады.  Осыған
байланысты  «Мемлекетті   басқару   теориясы»   пәнінің   маңыздылығы   және
қажеттлігі арта түсуде.
      Берілген курста мемлекеттік басқару қызметтері, принциптері,  құрылымы
және заңдылықтары тағы басқа сұрақтар қарастырылады.
      Нарықтық  қарым- қатынас саласын тұрақты  кеңейту  және  институциялық
сипаттағы өзгерістердің болуы мемлекеттік басқарудың стилі мен  жетілдіруді,
оның тиімділігін жоғарлатуды талап  етеді.  Бұл  сұрақтарды  уақытында  шешу
үшін кадрлардан мемлекеттік  басқару  теориясы  және  практикасы  шеңберінде
терең білімі болуды талап  етеді.  Сондықтанда  бұл  курста  Қазақстан  үшін
экономикалық тасымалдау кезеңіне және мемлекетті қайта құру  ерекшеліктеріне
көп көңіл бөлінеді.

   2. Нормативтік сілтемелер
«Мемлекеттік басқару  теориясы»  пәні  бойынша  осы  оқу-әдістемелік  кешені
келесі  құжаттардың  ұсынымдарымен  және  талаптарына  сәйкес  берілген  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды :
ҚР МЖМБС 5.04.019 -2011, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 17  маусым  2011
жылғы, № 261 бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.
-  СТУ  042-  ГУ-4-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенін   жасау   және
 рәсімдеудің жалпы талабы»  университет стандарты
- ДП 042 -  1.01-2013  «Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  және
құрылымы»құжатталған процедурасы




 3.Жалпы ереже:
  3.1 Қазақстан өзінің тәуелсіздігін алғаннан кейін, оның  алдында  тәуелсіз
мемлекеттің болашағы  және  оның  барлық  азаматтары  тәуелді  болатын,  жас
кадрларды қайта дайындау мақсаты өте бір маңызды қажеттілік  болып  табылды.
Мемлекеттік стандартқа сай, оқу жоспарлары жаңартыла басталды.
  3.2 Мақсаты: «Қазақстан- 2030» ұзақ мерзімді стратегиясының маңызы білікті
жақсы  мемлекет  құру.  Осыған  байланысты  «Мемлекетті  басқару   теориясы»
пәнінің маңыздылығы және қажеттілігі арта түседі. Сондықтан курстың  мақсаты
мемлекеттік басқарудың теориялық негіздерін оқыту болып табылады.
  3.3 Пәнді оқыту тапсырмасы: Қойылған мақсатқа сәйкес келесідей міндеттерді
шешу алға тартылды:
Аралас  экономиканың  қалыптасуы  мен  даму  жағдайында  басқару  субъектісі
ретінде мемлекет туралы тұтас түсінігінің болуы тиіс. Ғылым  саласы  ретінде
мемлкеттік басқарудың мәнін түсінуі, мемлекеттік басқару саласындағы  ғылыми
мектептер туралы білуі тиіс.
3.4 Студент білу керек: Кәсіби қызмет түрінде мемлкекеттік басқарудың  мәнін
түсінуі, мемлкеттік басқару мен бизнесті басқару арасындағы ұқсастықтақ  пен
айырмашылықты көре білуі тиіс;
Мемлекеттік   басқару   жүйесі   туралы   кешенді   түсінігі   болып,    оны
құраушылардың:   үрдістің,   мақсаттардың,   функциялардың,    қағидалардың,
әдістердің,  органдардың,  мемлекеттік  басқару  кадрларының  мәнін  түсінуі
керек;
3.5 Студент  меңгеру  керек:  Басқарудың  әтүрлі  деңгейлерінде  мемлекеттің
экономикалық  саясатын  жүзеге  асырудың  негізгі  құралдарын   пайдаланудың
қағидаларын механизмдерін, ерекшеліктерін білуі тиіс;
3.6 Студент істей алу керек: Мемлекеттік биліктің  қызмет  істеу  механизмін
меңгеруі тиіс,  барлық  деңгейдегі  басқару  органдары  жүйесінің  құрылымын
білуі қажет;
Басқарушылық шешімдердің қабылдануына  және  орындалуына  ықпалын  тигізетін
негізгі саяси және әлеуметтік-экономикалық институттарды білуі керек;
Мемлекеттік басқарудың негізгі құралдарымен жұмыс істеу дағдысына  ие  болуы
керек.
тапсырмасы болып студенттерге мемлекетті басқару теориясы  және  практикасы,
экономиканы  басқарудың  тәсілі  мен  механизмін,  рпинциптерін   тереңдетіп
меңгерту.
3.7 Студент түсіну керек:Нарықтық  қарым- қатынас  саласын  тұрақты  кеңейту
жәнеинституциялық  сипаттағы  өзгерістердің  болуы  мемлекеттік   басқарудың
стилі  мен  жетілдіруді,  оның  тиімділігін  жоғарлатуды  талап  етеді.  Бұл
сұрақтарды уақытында шешу үшін кадрлардан мемлекеттік басқару теориясы  және
практикасы шеңберінде терең  білімі  болуды  талап  етеді.  Сондықтанда  бұл
курста Қазақстан  үшін  экономикалық  тасымалдау  кезеңіне  және  мемлекетті
қайта құру ерекшеліктеріне көп көңіл бөлінеді.
Пәннің басты деректемесі: Экономикалық  теория,  Менеджмент  негіздері,Құқық
негіздері
Пәннің деректемесі: Экономиканы мемлекеттік реттеу,  мемлекеттік  жергілікті
басқару, муниципалды менеджмент т.с.с.



Кесте 1 Жұмыс оқу жоспарынан көшірме

|Курс                                                           |Семестр   |
|Дәріс сабағы                                                              |
|                   Модуль 1 Мемлекеттің мәні және басқарудың              |
|теориялык-әдістемелік негіздері                                           |
|1. Мемлекеттік басқарудың теориялық астары                     |          |
|Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері. Мемлекеттің  мәні|2         |
|мен  негізгі  сипаттамалары. Мемлекеттік басқарудың теориялық  |          |
|астары. Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері.          |          |
|2.Басқарудағы жүйелілік көзқарас, басқару функциялары мен      |2         |
|құрылымы                                                       |          |
|Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілерінің жүйесі.    |          |
|Мемлекеттік басқару теориясының әдістемелік негізі.            |          |
|3.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекет пен қоғамның өзара    |2         |
|әрекеттесуі                                                    |          |
|Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері.Мемлекет  функциялары  |          |
|жөніндегі  ұғым  және  олардың   жіктелуі.                     |          |
|Модуль 2. Мемлекеттік саясат және меммлекеттік билік                      |
|4.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекеттік саясатты жүзеге    |2         |
|асыру                                                          |          |
|Басқару ісінің мәні және құрылымы. Басқару мәдениеті туралы    |          |
|ұғым және оның элементтері.                                    |          |
|5.Мемлекеттік билік пен мемлкеттік басқару: қарым-қатынасы мен |2         |
|өзара әрекеттесу механизмі                                     |          |
|Мемлекеттік басқару қызметін жақсартудағы адами дамудың рөлі.  |          |
|Қазақстандағы мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік|          |
|қызметтің шетелдік тәжірбиесінің ерекшеліктері.                |          |
|6.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық        |2         |
|құрылымы                                                       |          |
|Еліміздегі мемлекеттік басқаруды жетілдіру бағыттары.          |          |
|Мемлекеттік басқаруды демократияландыру оның қарқынды дамуының |          |
|кепілі                                                         |          |
|         Модуль 3 Мемлекеттік басқарудағы заңдылық және аумақтық          |
|ұйымдастыру                                                               |
|7.Мемлекеттік басқарудағы қатынастарды құқықтық реттеу         |4         |
|Құқықтық реттеудің мәні мен маңызы. Мемлекеттік басқаруды      |          |
|құқықтық реттеудің негізгі нысандары мен әдістері. Мемлекеттік |          |
|басқару ісінде заңдылықты қамтамасыз ету мен тәртіп мәселелері |          |
|8.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар жүйесі      |2         |
|ҚР Президенті мәртебесі. ҚР Президентінің Парламентке қатысты. |          |
|Өкілеттілігі. Қазақстан Республикасы Президентінің актілері    |          |
|9.Мемлекеттік басқаруды аумақтық ұйымдастыру                   |          |
|Мемлекеттік аймақтық саясатының мәні, мақсаты, міндеті,        |          |
|принциптері. Аймақтық саясатты басқарудың  ерекшеліктері.      |          |
|Аймақтық саясаттың әлемдік тәжірбиесінің ерекшеліктері         |          |
|Модуль 4 Мемлекеттік басқарушылық қызметі және жауапкершілігі             |
|10.Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет          |4         |
|Мемлекеттік қызмет ұғымы, принциптері және негізгі міндеттері. |          |
|Мемлекеттік органдағы кадр қызметі және олардың құқықтары      |          |
|11.Қоғамдық қызмет аяларындағы мемлкеттік басқару              |2         |
|Тіліміздегі мемлекеттік баскаруды жетілдіру бағыттары.         |          |
|Мемлекетгік басқаруды демократияландыру                        |          |
|12.Басқарушылық қызмет стилін жетілдіру және оны жүзеге        |2         |
|асырудағы жауапкершілік                                        |          |
|Басқару қызметінің стилі: түсінігі, мазмұны, түрлері және      |          |
|жетілдіре беру қажеттіліг. Мемлекеттік басқару қызметіндегі    |          |
|стиль мен жауапкершіліктің өзара байланысы                     |          |
|13.Мемлекетті басқару жөніндегі қызметтің                      |2         |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділік проблемасы                   |          |
|Мемлекетті басқару қызметінің әлеуметтік-экономикалык          |          |
|тиімділігі мәселелері. Мемлекеттік басқарудың                  |          |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділігі: түсінігі мен бағалау       |          |
|әдістері. Мемлекетгік басқарудың тиімділігін арттыруда есепке  |          |
|алынатын факторлар.                                            |          |
|Практикалық сабақ                                                         |
|            Модуль 1 Мемлекеттің мәні және басқарудың                     |
|теориялык-әдістемелік негіздері                                           |
|1. Мемлекеттік басқарудың теориялық астары                     |1         |
|Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері. Мемлекеттің  мәні|          |
|мен  негізгі  сипаттамалары. Мемлекеттік басқарудың теориялық  |          |
|астары. Мемлекет  түсінігі  және  негізгі  белгілері.          |          |
|2.Басқарудағы жүйелілік көзқарас, басқару функциялары мен      |1         |
|құрылымы                                                       |          |
|Мемлекеттік басқару объектілері мен субъектілерінің жүйесі.    |          |
|Мемлекеттік басқару теориясының әдістемелік негізі.            |          |
|3.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекет пен қоғамның өзара    |1         |
|әрекеттесуі                                                    |          |
|Мемлекеттік басқарудың негізгі әдістері.Мемлекет  функциялары  |          |
|жөніндегі  ұғым  және  олардың   жіктелуі.                     |          |
|Модуль 2. Мемлекеттік саясат және меммлекеттік билік                      |
|4.Мемлекеттік басқару үрдісінде мемлекеттік саясатты жүзеге    |1         |
|асыру                                                          |          |
|Басқару ісінің мәні және құрылымы. Басқару мәдениеті туралы    |          |
|ұғым және оның элементтері.                                    |          |
|5.Мемлекеттік билік пен мемлкеттік басқару: қарым-қатынасы мен |1         |
|өзара әрекеттесу механизмі                                     |          |
|Мемлекеттік басқару қызметін жақсартудағы адами дамудың рөлі.  |          |
|Қазақстандағы мемлекеттік басқарудың ерекшеліктері. Мемлекеттік|          |
|қызметтің шетелдік тәжірбиесінің ерекшеліктері.                |          |
|6.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық        |1         |
|құрылымы                                                       |          |
|Еліміздегі мемлекеттік басқаруды жетілдіру бағыттары.          |          |
|Мемлекеттік басқаруды демократияландыру оның қарқынды дамуының |          |
|кепілі                                                         |          |
|         Модуль 3 Мемлекеттік басқарудағы заңдылық және аумақтық          |
|ұйымдастыру                                                               |
|7.Мемлекеттік басқарудағы қатынастарды құқықтық реттеу         |2         |
|Құқықтық реттеудің мәні мен маңызы. Мемлекеттік басқаруды      |          |
|құқықтық реттеудің негізгі нысандары мен әдістері. Мемлекеттік |          |
|басқару ісінде заңдылықты қамтамасыз ету мен тәртіп мәселелері |          |
|8.Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік органдар жүйесі      |          |
|ҚР Президенті мәртебесі. ҚР Президентінің Парламентке қатысты. |          |
|Өкілеттілігі. Қазақстан Республикасы Президентінің актілері    |          |
|9.Мемлекеттік басқаруды аумақтық ұйымдастыру                   |          |
|Мемлекеттік аймақтық саясатының мәні, мақсаты, міндеті,        |          |
|принциптері. Аймақтық саясатты басқарудың  ерекшеліктері.      |          |
|Аймақтық саясаттың әлемдік тәжірбиесінің ерекшеліктері         |          |
|Модуль 4 Мемлекеттік басқарушылық қызметі және жауапкершілігі             |
|10.Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет          |2         |
|Мемлекеттік қызмет ұғымы, принциптері және негізгі міндеттері. |          |
|Мемлекеттік органдағы кадр қызметі және олардың құқықтары      |          |
|11.Қоғамдық қызмет аяларындағы мемлкеттік басқару              |1         |
|Тіліміздегі мемлекеттік баскаруды жетілдіру бағыттары.         |          |
|Мемлекетгік басқаруды демократияландыру                        |          |
|12.Басқарушылық қызмет стилін жетілдіру және оны жүзеге        |1         |
|асырудағы жауапкершілік                                        |          |
|Басқару қызметінің стилі: түсінігі, мазмұны, түрлері және      |          |
|жетілдіре беру қажеттіліг. Мемлекеттік басқару қызметіндегі    |          |
|стиль мен жауапкершіліктің өзара байланысы                     |          |
|13.Мемлекетті басқару жөніндегі қызметтің                      |1         |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділік проблемасы                   |          |
|Мемлекетті басқару қызметінің әлеуметтік-экономикалык          |          |
|тиімділігі мәселелері. Мемлекеттік басқарудың                  |          |
|әлеуметтік-экономикалық тиімділігі: түсінігі мен бағалау       |          |
|әдістері. Мемлекетгік басқарудың тиімділігін арттыруда есепке  |          |
|алынатын факторлар.                                            |          |





 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары
 5.1. Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы
 1.Басқаруда объективті заңдарды қолдану механизмі - Эссе
  2.Мемлекеттік басқару және мемлекеттік саясаты - Эссе

 3.Мемлекетті басқарудағы заңдылық пен тәртіптілік - Эссе
  4.Мемлекеттік басқарудың ұйымдастырушылық құрылымы - Эссе
 5.Мемлекеттік басқарудың интеллектуалдық әлеуеті  - Эссе
 6.Мемлекеттік басқарудың әлеуметтік-экономикалық тиімділігі  - Эссе
 7.ҚР сот билігі статусы - Эссе
 8.Мемлекеттік басқаруды құқықтық және ақпараттық қамту -Эссе
 9.Мемлекетті басқару стилін жетілдіру - Эссе


 5.2. Студенттердің оқытушылармен өздік жұмысының тапсырмалары
  1.Қоғам мен байланыс және мемлекеттік ұйымдардағы мәдениет   - сұхбаттасу


 2.Мемлекеттік басқарушылық шешімдерді қабылдау үрдісі - сұхбаттасу
 3.Мемлекеттік билік пен мемлекеттік басқару - Сұхбаттасу
 4.ҚР-дағы аймақтық басқару ерекшеліктері - сұхбаттасу
 5.Әлеуметтік-экономикалық жүйедегі мемлекеттің функциялары – сұрақ-жауап
 6.Мемлекетті басқарудағы заңдылық -сұхбаттасу
 7.Мемлекеттік басқаруды құқықтық реттеу әдістері және ерекшеліктері – Сұрақ-
    жауап




6.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы

Кесте 3- Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы
| Тақырыптары                          |Әдістемелік      |Өз       |Бақылау   |
|                                      |материалдар,     |бетімен  |формасы   |
|                                      |плакаттар        |оқу      |          |
|                                      |                 |сұрақтары|          |
|Дәріс сабақтары   |Практикалық(семинар|                 |         |          |
|                  |)                  |                 |         |          |
|                  |сабақтары          |                 |         |          |
|1                 |2                  |3                |4        |5         |
|1.Мемлекеттік     |1.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |1.5,1.6  |Сұрақ-жауа|
|басқарудың        |басқарудың         |конспект,оқулықта|         |п         |
|теориялық астары  |теориялық астары   |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|2.Басқарудағы     |2.Басқарудағы      |Тақта. Бор,      |2.5,2.6  |Сұхбаттасу|
|жүйелілік         |жүйелілік көзқарас,|конспект,оқулықта|         |          |
|көзқарас, басқару |басқару функциялары|р                |         |          |
|функциялары мен   |мен құрылымы       |ситуациялық      |         |          |
|құрылымы          |                   |тапсырмалар      |         |          |
|3.Мемлекеттік     |3.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |3.4,3.5  |Сұхбаттасу|
|басқару үрдісінде |басқару үрдісінде  |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлекет пен      |мемлекет пен       |р                |         |          |
|қоғамның өзара    |қоғамның өзара     |ситуациялық      |         |          |
|әрекеттесуі       |әрекеттесуі        |тапсырмалар      |         |          |
|4.Мемлекеттік     |4.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |4.6,4,7  |Сұрақ-жауа|
|басқару үрдісінде |басқару үрдісінде  |конспект,оқулықта|         |п         |
|мемлекеттік       |мемлекеттік        |р                |         |          |
|саясатты жүзеге   |саясатты жүзеге    |ситуациялық      |         |          |
|асыру             |асыру              |тапсырмалар      |         |          |
|5.Мемлекеттік     |5.Мемлекеттік билік|Тақта. Бор,      |5.5,5.6  |Сұхбаттасу|
|билік пен         |пен мемлкеттік     |конспект,оқулықта|         |          |
|мемлкеттік        |басқару:           |р ситуациялық    |         |          |
|басқару:          |қарым-қатынасы мен |тапсырмалар      |         |          |
|қарым-қатынасы мен|өзара әрекеттесу   |                 |         |          |
|өзара әрекеттесу  |механизмі          |                 |         |          |
|механизмі         |                   |                 |         |          |
|6.Мемлекеттік     |6.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |6.4      |Сұрақ-жауа|
|басқарудың        |басқарудың         |конспект,оқулықта|         |п         |
|ұйымдастырушылық-ф|ұйымдастырушылық-фу|р                |         |          |
|ункционалдық      |нкционалдық        |ситуациялық      |         |          |
|құрылымы          |құрылымы           |тапсырмалар      |         |          |
|7.Мемлекеттік     |7.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |7.3      |Сұхбаттасу|
|басқарудағы       |басқарудағы        |конспект,оқулықта|         |          |
|қатыастарды       |қатыастарды        |р                |         |          |
|құқықтық реттеу   |құқықтық реттеу    |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|8.Қазақстан       |8.Қазақстан        |Тақта. Бор,      |8.4,8.5  |Сұрақ-жауа|
|Республикасындағы |Республикасындағы  |конспект,оқулықта|         |п         |
|мемлекеттік       |мемлекеттік        |р                |         |          |
|органдар жүйесі   |органдар жүйесі    |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|9.Мемлекеттік     |9.Мемлекеттік      |Тақта. Бор,      |9.5,9.6,9|Сұхбаттасу|
|басқаруды аумақтық|басқаруды аумақтық |конспект,оқулықта|.7       |          |
|ұйымдастыру       |ұйымдастыру        |р                |         |          |
|                  |                   |ситуациялық      |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|10.Мемлекеттік    |10.Мемлекеттік     |Тақта. Бор,      |10.4,10.5|Сұхбаттасу|
|басқару           |басқару жүйесіндегі|конспект,оқулықта|         |          |
|жүйесіндегі       |мемлекеттік қызмет |р ситуациялық    |         |          |
|мемлекеттік қызмет|                   |тапсырмалар      |         |          |
|11.Қоғамдық қызмет|11.Қоғамдық қызмет |Тақта. Бор,      |11.3,11.5|Сұрақ-жауа|
|аяларындағы       |аяларындағы        |конспект,оқулықта|         |п         |
|мемлкеттік басқару|мемлкеттік басқару |р ситуациялық    |         |          |
|                  |                   |тапсырмалар      |         |          |
|12.Басқарушылық   |12.Басқарушылық    |Тақта. Бор,      |12.4,12.5|Сұхбаттасу|
|қызмет стилін     |қызмет стилін      |конспект,оқулықта|         |          |
|жетілдіру және оны|жетілдіру және оны |р ситуациялық    |         |          |
|жүзеге асырудағы  |жүзеге асырудағы   |тапсырмалар      |         |          |
|жауапкершілік     |жауапкершілік      |                 |         |          |
|13.Мемлекетті     |13.Мемлекетті      |Тақта. Бор,      |13.3,13.4|Сұрақ-жауа|
|басқару жөніндегі |басқару жөніндегі  |конспект,оқулықта|         |п         |
|қызметтің         |қызметтің          |р ситуациялық    |         |          |
|әлеуметтік-экономи|әлеуметтік-экономик|тапсырмалар      |         |          |
|калық тиімділік   |алық тиімділік     |                 |         |          |
|проблемасы        |проблемасы         |                 |         |          |


7. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

Кесте 4- Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
|Оқулықтар,              |Жалпы саны    |Студенттер саны|Қамтамасыз     |
|оқу-әдістемелік         |              |               |етілу пайызы,% |
|әдебиеттердің аттары    |              |               |               |
|1.Атаманчук. Г.В. Теория|2             |7              |28             |
|государственного        |              |               |               |
|управления. Москва:     |              |               |               |
|2001ж.                  |              |               |               |
|2.Зеркин Д.П., Игнатов  |1             |7              |14             |
|В.Г. Основы теориии     |              |               |               |
|государстьвенного       |              |               |               |
|управления. М., 2001    |              |               |               |
|3.Пикулькин А.В.  Основы|2             |7              |28             |
|государственного        |              |               |               |
|управления. М.: Юнити,  |              |               |               |
|2001                    |              |               |               |
|4.Ихданов М.С           |8             |7              |143            |
|Мемлекеттік басқару     |              |               |               |
|теориясы. Алматы, 2007  |              |               |               |
|5. Ағдарбеов Т. Мемлекет|3             |7              |43             |
|және құқық, Алматы, 2003|              |               |               |
|6. Жоламан К.Д. Мемлекет|5             |7              |71             |
|және құқық теориясы.    |              |               |               |
|Алматы. 2007            |              |               |               |
|7. Баянов.Е. Әкімшілік  |7             |7              |100            |
|құқық. Алматы. 2007     |              |               |               |
|8. Жоламанов Қ.Д.       |6             |7              |86             |
|Мемлекет және құқық     |              |               |               |
|теориясы. Алматы. 2008  |              |               |               |


8. Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер

   1. Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы, Юрист, 2007
   2. Ихданов М.С Мемлекеттік басқару теориясы. Алматы, 2007
   3. Жоламан К.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2007
   4. Жоламанов Қ.Д. Мемлекет және құқық теориясы. Алматы. 2008
   5. Атаманчук. Г.В. Теория государственного управления. Курс лекции. М.,
      2007.
   6. Богачек И.А. Философия управления. Очерки профессионального
      управленца. СПб., 2005.
   7. Дауранов И.Н. Организация государственного управления: Монография.
      Алматы: издательство НВШГУ, 2007
   8. Мамыров Н.К., Саханова А.Н. и др. Государство и бизнес. – Алматы:
      Экономика, 2005.
   9. Чиркин В.Е. Государственное управление. –М.: Юрист, 2003

Қосымша әдебиеттер

   1. Атаманчук В.Г. Современная концепция государственного управления
      преподавания. Ростов-на-Дону, 2003
   2. Ағдарбеов Т. Мемлекет және құқық, Алматы, 2003
   3. Баянов.Е. Әкімшілік құқық. Алматы. 2007
   4. Оболонский.А.В. Человек и государственное управление. Москва.2004
   5. Сафаров.Р.А. Общественные мнение и государственное мнение.Москва. 2003


   6.  Мұқтар  Е.С.  Жергілікті  басқару  және  өзін-өзі  басқару  //  ҚазҰУ
   хабаршысы. Экон.серия.2007 №3 (55)
   7.Избанов  М.  Мемлекеттік  қызметші-беделі-мемлекеттің  беделі  //Егемен
   Қазақстан 2007, 6 ақпан
   8. Алдашева.А Ресми ісқағаздары. Астана. 2000
   9. Торегожина М.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Алматы. 2008
   10. Қайкен. Ж.Б. Экономиканы мемлекеттік реттеу. Семей. 2009






Пәндер