Файл қосу

Педагогикалық факультеті. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау



Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының‭  ‬Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогикалық факультеті
‏     ‎3‏ ‎деңгейдегі СМК құжаты
‏       ‎ПОӘК
‏     ‎03.09.2014
‏№‎2‏ ‎басылым
ПОӘК‭ ‬042-18.30.‭ ‬1.20.02.‭ ‬-2014
‏ «‎Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы









‏«‎Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен‭ ‬әдістемесі‭»
 пәнін оқыту-әдістемелік кешен


В010200‭ –«‬Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі‭»
мамандығына арналған



Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы























Семей‭ 


ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.20.02-2014
03.09.2014‏  ‎№2‏ ‎басылым
8‏ ‎беттің‭ 2‬-сі‭  



Алғы сөз


1.‏ ‎Құрастырған
Құрастырған:‭  ____________________    ‬Серикова‭  ‬Н.У.,‭ ‬Оралбекова Б.С.‭ 
«Педагогика‏» ‎кафедрасының доцент м.а.,‭ ‬оқытушысы,‭ 
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
‏«‎03‏ »   ‎09‏ ‎  2014‏ ‎ж.

.‏ ‎Талқыланды
2.1.‏ ‎Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің‭ «‬Педагогика‭» ‬кафедрасы отырысында қарастырылды.‭ 
Хаттама‭ № ‬1‭     « ‬03‭ » ‬қыркүйек‭       ‬ 2014‭ ‬ж.

Кафедра меңгерушісі:‭ __________  ‬Джанбубекова М.З.

2.2.‏ ‎Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.‭ 
Хаттама‭ №‬1‭   «‬ 05‭» ‬қыркүйек‭ ‬      2014‭ ‬ж.

Төрайымы:‭ __________ ‬Ахметова Т.‭ ‬Ш.

.‏ ‎бекітілді
Университеттің Оқу-әдістемелік‭  ‬кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды‭ 
және‭  ‬мақұлданды.‭ 
Хаттама‭ №‬1‭   «‬11‭» ‬қыркүйек‭                               ‬ 2014‭ ‬ж.

ОӘК төрайымы:‭  _______________ ‬Искакова Г.К.

4.‏ ‎Алғашқы рет енгізілді
‏(« ‎03‏  » ___‎09‏_________ ‎2013‏__‎ж.‭   №‬1‭__  ‬басылымның орнына‭)
                              











ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.20.02-2014
03.09.2014‏  ‎№2‏ ‎басылым
8‏ ‎беттің‭ ‬3-сі‭  






                                            МАЗМҰНЫ



‏ ‎1‏ ‎.Жалпы жағдайлар

2.‏ ‎Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу‭ 
Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау

4.‏ ‎Курс‭ ‬форматы‭ ‬(үлгісі‭)

5.‏ ‎Курс саясаты

6.‏ ‎Бағалау саясаты

7.‏ ‎Әдебиет

















‏
ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.20.02-2014
03.09.2014‏  ‎№2‏ ‎басылым
8‏ ‎беттің‭ ‬4-сі‭  



1.‏ ‎Жалпы жағдайлар

1.1‏ ‎Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар
Оқытушының аты-жөні‭ –‬ доцент м.а.‭;‬ Серикова Н.У.
Оқытушы:‭  ‬Оралбекова Б.С.‭                                          
Кафедра‭ –‬Педагогика
Байланыс жүйелері‭ –‬тел.,‭ №‬2‭ ‬оқу корпусы,‭ ‬310-кабинет
Пәннің өтілу орны‭ –‬22‭ ‬аудитория‭;‬ №2‭ ‬оқу корпусы
Пән атауы‭ –‬ Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Кредит саны‭ ‬-2
1.2‏ ‎Пәннің қысқаша мазмұны
‏       ‎Мектеп алдындағы тұрған міндеттер,‭ ‬әр тарихи кезеңде,‭ ‬үлкен өзгерістерге ұшырайды.‭ ‬Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі‭ –‬прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу.‭ ‬Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты.‭ ‬Сондықтан әр ұстаздың міндеті‭ –‬тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру,‭ ‬оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру.‭ ‬Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану,‭ ‬оқушылармен қарым-қатынас,‭ ‬кәсіби жетістік,‭ ‬ұстаздың шеберлігіне,‭ ‬тәжірибесіне байланысты.
‏     ‎1.3‏ ‎Пәннің‭  ‬мақсаты:
‏ ‎«Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‏» ‎курсының мақсаты‭ –‬сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары‭  ‬бойынша‭  ‬болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады.
‏  ‎1.4‏ ‎ Пәннің‏  ‎міндеттері:‭  
-‏ ‎мектептің тұтас‭   ‬педагогикалық‭   ‬үрдісіндегі‭   ‬сынып‭     ‬жетекші‭  ‬іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету‭;
-‏ ‎мектептің тұтас‭  ‬педагогикалық‭  ‬үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды,‭ ‬тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру,‭ ‬жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭    ‬өзіндік‭         ‬шығармашылық‭        ‬мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру‭;
-‏ ‎студенттерді‭       ‬саналы‭      ‬түрде‭         ‬педагогикалық‭       ‬шеберлікке мақсаттандыру‭;
-‏ ‎педагогикалық білімін,‭ ‬біліктілігін,‭ ‬дағдысын тереңдету‭;
  
 1.5‏ ‎Оқу нәтижесі:‭ ‬  «Бастауыш мектептегі тәрбие‭ ‬ жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсын оқыту барысында студент келесі білімдерді меңгеруі керек:
‏● ‎тәрбие жұмысының мақсаты,‭ ‬міндеті,‭ ‬мәні туралы‭;
● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы‏;
● сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесі туралы‏;
● балалар ұйымының ерекшелігі туралы‏;
● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық ісі туралы‏;



ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.022.02.-2014
03.‏ ‎09.2014‏ ‎жылғы.‭ №‬2‭ ‬басылым‭ 
 8-беттің‏  ‎5-сі

‏● ‎оқушылардың тәрбие деңгейінің диагностикасы туралы.
‏«‎Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬курсын оқыту барысында студентте‭     ‬келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек:
‏● ‎сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау‭; 
● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру‏;
● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау‏;
● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану‏;
● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау‏;
● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас‏; 
● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру‏;
● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу‏;
● дарынды балалармен жұмыс‏;
● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы.
‏   ‎ 1.6‏ ‎Пәннің пререквизиті:‭ ‬    
-Педагогикалық мамандыққа кіріспе‏;
-Педагогика‏;
1.7‏ ‎Пәннің постреквизиті:‭ ‬ 
-‏ ‎педагогикалық практика.‭ 
 


  2.‏  ‎Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу

‏	‎Кесте‭ ‬1


5.‏ ‎Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу

Кесте‭ ‬3‭ ‬-‭  ‬Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу
Рет саны
Тақырып атаулары
Дәріс
Прак
тика
лық сабақтар
БАОӨЖ

БАӨЖ

ӘДЕБИЕТ

ТЕР


Модуль‭ ‬1.Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері.

3


‏№‎1,3,4,5,17


Тәрбиелеу процесінің мәні






Тәрбиелеу процесінің‭  ‬мақсаттары мен міндеттері



12



Тәрбие жүйесі ұғымы.
Мектептің тәрбие жүйесі





2.
Модуль II.Оқушылармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру

5


‏№‎1,3,4,5,17


Педагогикадағы қалыптасқан тәрбие жүйесі,‭ ‬оларға сипаттама



13



Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жүйесі



5




Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының бағыттары



10



Тәрбие жұмысын жоспарлау


5




Тәрбие жұмысын‭  ‬жобалау процесіндегі педагогикалық және оқушылар ұжымының өзара әрекеті


3



3.
Модуль III.‭ ‬Отбасы сынып оқушыларын тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы және баланың негізгі тәрбиешісі ретінде.‭ 
3
7


‏№‎1,3,4,5,17


Қазіргі оқу-тәрбие процесіндегі тәрбие технологиялары



2




Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-әрекет технологиясы



10



Тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикалау






Сынып жетекшісінің үлгермеуші балалармен жұмыс жүйесі






Оқушылармен кәсіби бағдар жұмыс әдістемесі






Барлығы‭ (‬ сағат‭)
15

15

45





3.‏ ‎Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау
Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу,‭ ‬дәрісті үнемі жүргізу,‭ ‬оқытушының барлық тапсырмаларын орындау,‭  ‬практикалық сабақтарға,‭ ‬БАӨЖ‭ ‬ өз уақытында дайындалу қажет.‭ ‬Практикалық сабаққа барысында белсенді қатынасқаны жөн.
Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі.‭ ‬Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз.‭ ‬Себепсіз босатылған‭  ‬сабаққа ұпай есептелмейді.
Практикалық сабақтарға,‭  ‬БАӨЖ‭ ‬дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет.‭ 
Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі.‭ 
Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды.‭ 

                      4.‏ ‎Курс‭  ‬форматы‭ ‬(үлгісі‭)
Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден:‭ ‬дәрiстер‭ (‬Д‭)‬,‭ ‬практикалық‭ (‬Пр‭) ‬сабақтардан тұрады.‭ ‬Сондай-ақ БАӨЖ орындайды.
Тақырыптардың жартысы сабақтарда,‭ ‬қалғаны өздiгiнен орындалады.
Дәрiстiк,‭ ‬практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi.‭ ‬Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе,‭ ‬тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi.
Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын,‭ ‬өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын,‭ ‬сабақ үстiнде жауап беруiн,‭ ‬аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады.
Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс.‭ ‬Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады.

ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.022.02.-2014
03.‏ ‎09.2014‏ ‎жылғы.‭ №‬2‭ ‬басылым‭ 
 8-беттің‏  ‎7-сі

5.‏ ‎Курс саясаты‭  
Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу,‭ ‬әрбір тақырыпқа конспект жазу.‭ ‬Практикалық үй жұмыстарын және өздік жұмыстарды көрсетілген уақытта орындау.‭ ‬Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса,‭ ‬барлық өткен материалдар бойынша жауапкершілік таныта отырып,‭ ‬өз бетінше дайындының болуы‭ ‬.
Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет,‭ ‬яғни барлық назарды сабаққа аудару,‭  ‬ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою,‭ ‬басқаларға кедергі жасамау т.б.‭ 
Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын,‭ ‬өздік жұмысты уақытында орындауын,‭ ‬сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады.
Емтиханға‭  ‬босатылған барлық студенттер‭  ‬компьютерлік тест тапсырады.‭ ‬Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі.
	Баға қою саясаты

‏«‎Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі‭» ‬пәні бойынша балл бөлінуі
‏                                   ‎Кесте‭ ‬2

Апта
Бақылау түрі
Барлық балл
Ескертпе
‏    ‎1
‏          ‎2



-7‏ ‎апта бойынша барлық‭ ‬аудиториялық сабаққа қатысу
‏          ‎  30

‏    ‎3
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎6
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎7
Межелік бақылау
‏    ‎60

1-7‏ ‎апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі
‏             ‎300


8-15‏ ‎апта бойынша‭ ‬ барлық аудиториялық сабаққа қатысу‭ 
                 30

‏    ‎9
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎12
Семинар сабаққа дайындық+‭ ‬БАӨЖ
‏             ‎45+60

‏    ‎15
Межелік бақылау
‏    ‎60

8-15‏ ‎апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі
‏             ‎300

Емтихандағы‭  ‬балл жиынтығы
‏             ‎400

Академиялық аралықтағы балл жиынтығы
‏             ‎1000


‏      ‎ 
  
ПОӘК‭ ‬042-18.30.1.022.02.-2014
03.‏ ‎09.2014‏ ‎жылғы.‭ №‬2‭ ‬басылым‭ 
 8-беттің‏  ‎8-сі

7.‏  ‎Пайдаланатын әдебиеттер‭ ‬тізімі
‏	‎ 
1.Әбенбаев С.Ш.‏ ‎Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.‭–‬Алматы.:Дарын,2004ж.‭   
.Болдырев Н.И.‏ ‎Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы.‭  ‬-А.:‭ ‬Мектеп,‭ ‬1987‭ ‬ж
3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш.‏ ‎Алматы,‭ ‬2003.
.Сынып жетекшісі Қожахметов К.‏ ‎Алматы,‭ ‬2001.
.А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі-‏ ‎тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы.‭ ‬Семей.2008‭ ‬ж.‭ 
.Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері.‏ 
Атемова Қ.Т.‭ ‬Алматы,‭ ‬1998.
.Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы.‏ ‎Алматы,‭ ‬1993.
.А.Е.‏ ‎Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе.‭ ‬А.,‭ ‬2009‭ 
.Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері
Қалиев С.,‭ ‬Майғаранова Ш.‭ ‬Алматы,‭ ‬2001.
.Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А.‏ ‎Алматы,‭ ‬1973.
.Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру.‏ ‎Меңжанова А.‭ ‬Алматы,‭ ‬2003.
.Тәрбие теориясы.‏ ‎Сейталиев Қ.‭ ‬Алматы,‭ ‬1986.
.Ахметова Г.,‏ ‎Исаева З.,‭ ‬Әлқожаева Н.‭ ‬Педагогика:А:2006‭ ‬ж.
.Әбиев Ж.,‏ ‎Бабаев С.,‭ ‬Құдиярова А.‭ ‬Педагогика.‭ ‬Алматы-2004.
15.Қоянбаев Педагогика.‏ ‎Алматы‭ ‬2002‭ ‬ж.
.Педагогикалық технологиялар‭  ‬Сальникова,‭ ‬2005‭ ‬ж.
.Дүйсембекова Ш.Д.‭ ‬Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері.‭ ‬Семей‭ ‬2004.
.Амантурин Ш‭ ‬Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А.,‭ ‬1978ж
.Қоянбаев Р.М.‭ ‬Тәрбие теориясы.А.,‭ ‬199‭ ‬1ж.
.Жарықбаев Қ.,‏ ‎Қалиев С.‭ ‬Қазақ тәлім-тәрбиесі,‭ ‬Оқу құралы.‭ ‬А.,Санат,1995
21.‏ ‎Педагогика тағылымы.‭ ‬Табылдиев А.
22.‏ ‎Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі.‭ ‬Алматы,‭ ‬1990.
.‏ ‎Тәрбие өрнектері.‭ ‬Табылдиев Ә.‭ ‬Алматы,‭ ‬1983.
.‏ ‎Көпбаев О.‭ ‬Жастар және проволық тәрбие.А.,1988‭ ‬ж.










Пәндер