Файл қосу
Педагогикалық факультеті. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық факультеті 3 деңгейдегі СМК құжаты ПОӘК 03.09.2014 №2 басылым ПОӘК 042-18.30. 1.20.02. -2014 «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнінен студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнін оқыту-әдістемелік кешен В010200 –«Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған Студентке арналған оқу жұмыс бағдарламасы Семей ПОӘК 042-18.30.1.20.02-2014 03.09.2014 №2 басылым 8 беттің 2-сі Алғы сөз 1. Құрастырған Құрастырған: ____________________ Серикова Н.У., Оралбекова Б.С. «Педагогика» кафедрасының доцент м.а., оқытушысы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «03 » 09 2014 ж. . Талқыланды 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Педагогика» кафедрасы отырысында қарастырылды. Хаттама № 1 « 03 » қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі: __________ Джанбубекова М.З. 2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды. Хаттама №1 « 05» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы: __________ Ахметова Т. Ш. . бекітілді Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды. Хаттама №1 «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы: _______________ Искакова Г.К. 4. Алғашқы рет енгізілді (« 03 » ___09_________ 2013__ж. №1__ басылымның орнына) ПОӘК 042-18.30.1.20.02-2014 03.09.2014 №2 басылым 8 беттің 3-сі МАЗМҰНЫ 1 .Жалпы жағдайлар 2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау 4. Курс форматы (үлгісі) 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиет ПОӘК 042-18.30.1.20.02-2014 03.09.2014 №2 басылым 8 беттің 4-сі 1. Жалпы жағдайлар 1.1 Оқытушы және пән туралы қысқаша мағлұматтар Оқытушының аты-жөні – доцент м.а.; Серикова Н.У. Оқытушы: Оралбекова Б.С. Кафедра –Педагогика Байланыс жүйелері –тел., №2 оқу корпусы, 310-кабинет Пәннің өтілу орны –22 аудитория; №2 оқу корпусы Пән атауы – Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі Кредит саны -2 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны Мектеп алдындағы тұрған міндеттер, әр тарихи кезеңде, үлкен өзгерістерге ұшырайды. Бүгінгі Қазақстан мектебінің негізгі міндеттерінің бірі –прогресті және өркениетті даму дәуіріне аяқ басу. Бұл үрдіс жастар тәрбиесімен тығыз байланысты. Сондықтан әр ұстаздың міндеті –тәрбие ісінің шеберлігін меңгеру, оның түрлері мен әдіс-тәсілдерін ұйымдастыру. Тәрбие жұмысының нәтижесіне қанағаттану, оқушылармен қарым-қатынас, кәсіби жетістік, ұстаздың шеберлігіне, тәжірибесіне байланысты. 1.3 Пәннің мақсаты: «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсының мақсаты –сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және қазіргі жаңа технологиялары бойынша болашақ мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі болып табылады. 1.4 Пәннің міндеттері: - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі сынып жетекші іс-әрекетінің ерекшелігі жайында студенттерді теориялық және практикалық біліммен қамтамасыз ету; - мектептің тұтас педагогикалық үрдісіндегі тәрбие жұмысын басқаруды, тәрбиенің қазіргі жаңа технологияларын қолдануды,ұйымдастыру, жоспарлау дағдысы мен тәжірибелік біліктілікті қалыптастыру; - студенттерді өзіндік шығармашылық мүмкіндіктерін көтеруге ынталандыру; - студенттерді саналы түрде педагогикалық шеберлікке мақсаттандыру; - педагогикалық білімін, біліктілігін, дағдысын тереңдету; 1.5 Оқу нәтижесі: «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсын оқыту барысында студент келесі білімдерді меңгеруі керек: ● тәрбие жұмысының мақсаты, міндеті, мәні туралы; ● мектеп қоғамының тәрбие жүйесі туралы; ● сынып жетекші іс-әрекетінің бағыттары мен жүйесі туралы; ● балалар ұйымының ерекшелігі туралы; ● тәрбие жұмысының технологиясы мен ұжымдық шығармашылық ісі туралы; ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 03. 09.2014 жылғы. №2 басылым 8-беттің 5-сі ● оқушылардың тәрбие деңгейінің диагностикасы туралы. «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсын оқыту барысында студентте келесі біліктілік пен дағдылар қалыптасуы керек: ● сыныптағы тәрбие жұмысын жоспарлау; ● тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру; ● оқушылар ұжымын қалыптастыру мен оны диагностикалау; ● ұжымдық шығармашылық іс технологиясы мен жаңа тәрбие технологияларын пайдалану; ● қиын балалармен жұмыс және диагностикалау; ● ата-аналармен және мектептен тыс ұжымдармен қарым-қатынас; ● оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру; ● ата-аналар жиналысын даярлау және өткізу; ● дарынды балалармен жұмыс; ● мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысы. 1.6 Пәннің пререквизиті: -Педагогикалық мамандыққа кіріспе; -Педагогика; 1.7 Пәннің постреквизиті: - педагогикалық практика. 2. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 1 5. Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Кесте 3 - Пән мазмұны және сағаттарды сабақ түрлері бойынша бөлу Рет саны Тақырып атаулары Дәріс Прак тика лық сабақтар БАОӨЖ БАӨЖ ӘДЕБИЕТ ТЕР Модуль 1.Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің пәні және міндеттері. 3 №1,3,4,5,17 Тәрбиелеу процесінің мәні Тәрбиелеу процесінің мақсаттары мен міндеттері 12 Тәрбие жүйесі ұғымы. Мектептің тәрбие жүйесі 2. Модуль II.Оқушылармен тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру 5 №1,3,4,5,17 Педагогикадағы қалыптасқан тәрбие жүйесі, оларға сипаттама 13 Қазақстан мектептеріндегі тәрбие жүйесі 5 Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының бағыттары 10 Тәрбие жұмысын жоспарлау 5 Тәрбие жұмысын жобалау процесіндегі педагогикалық және оқушылар ұжымының өзара әрекеті 3 3. Модуль III. Отбасы сынып оқушыларын тәрбиелеуші және дамытушы ортаны қалыптастырушы және баланың негізгі тәрбиешісі ретінде. 3 7 №1,3,4,5,17 Қазіргі оқу-тәрбие процесіндегі тәрбие технологиялары 2 Оқушылардың ата-аналарымен педагогикалық өзара іс-әрекет технологиясы 10 Тәрбие жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикалау Сынып жетекшісінің үлгермеуші балалармен жұмыс жүйесі Оқушылармен кәсіби бағдар жұмыс әдістемесі Барлығы ( сағат) 15 15 45 3. Пәнді оқып үйрену бойынша әдістемелік нұсқау Аталған пәнді жетістікпен оқып үйрену үшін барлық сабақтарға қатынасу, дәрісті үнемі жүргізу, оқытушының барлық тапсырмаларын орындау, практикалық сабақтарға, БАӨЖ өз уақытында дайындалу қажет. Практикалық сабаққа барысында белсенді қатынасқаны жөн. Барлық сабақтарға қатынасу қатаң түрде тексеріледі. Сабақты босатқан жағдайда оқылған материалға жауап бересіз. Себепсіз босатылған сабаққа ұпай есептелмейді. Практикалық сабақтарға, БАӨЖ дайындалу барысында сәйкес дәріс материалдарын білу қажет. Семестр бойы екі межелік бақылау жүргізіледі. Қорытынды емтихан барлық теориялық сұрақтармен практикалық тапсырмаларды қамтиды. 4. Курс форматы (үлгісі) Аудиториялық сабақтар келесi түрлерден: дәрiстер (Д), практикалық (Пр) сабақтардан тұрады. Сондай-ақ БАӨЖ орындайды. Тақырыптардың жартысы сабақтарда, қалғаны өздiгiнен орындалады. Дәрiстiк, практикалық сабақтарға қатысу мiндеттi. Егер студент қандай-да бiр себептермен сабаққа келмесе, тыңдамаған материалдар үшiн жауап бередi. Аралық аттестация қортындылары студенттiң сабаққа қатысуын, өздiк жұмыстарын өз уақытында орындауын, сабақ үстiнде жауап беруiн, аралық бақылау нәтижелерiн ескере отырып қойылады. Олар мiндеттi түрде айтылған уақытында тапсырылуы тиiс. Өз уақытынан кеш тапсырылған бақылау жұмыстарына автоматты түрде төмен баға қойылады. ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 03. 09.2014 жылғы. №2 басылым 8-беттің 7-сі 5. Курс саясаты Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу, әрбір тақырыпқа конспект жазу. Практикалық үй жұмыстарын және өздік жұмыстарды көрсетілген уақытта орындау. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауапкершілік таныта отырып, өз бетінше дайындының болуы . Сабақ үстінде үнемі тәртіпке аса мән берілу қажет, яғни барлық назарды сабаққа аудару, ұялы телефондарды үнсіздік режимге қою, басқаларға кедергі жасамау т.б. Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтиханға босатылған барлық студенттер компьютерлік тест тапсырады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. Баға қою саясаты «Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша балл бөлінуі Кесте 2 Апта Бақылау түрі Барлық балл Ескертпе 1 2 -7 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа қатысу 30 3 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 6 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 7 Межелік бақылау 60 1-7 апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі 300 8-15 апта бойынша барлық аудиториялық сабаққа қатысу 30 9 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 12 Семинар сабаққа дайындық+ БАӨЖ 45+60 15 Межелік бақылау 60 8-15 апта бойынша барлық жинаған балл нәтижесі 300 Емтихандағы балл жиынтығы 400 Академиялық аралықтағы балл жиынтығы 1000 ПОӘК 042-18.30.1.022.02.-2014 03. 09.2014 жылғы. №2 басылым 8-беттің 8-сі 7. Пайдаланатын әдебиеттер тізімі 1.Әбенбаев С.Ш. Тәрбие теориясы мен әдістемесі.Оқу құралы.–Алматы.:Дарын,2004ж. .Болдырев Н.И. Мектептегі тәрбие жұмысының методикасы. -А.: Мектеп, 1987 ж 3.Сынып жетекшісі Әбенбаев С.Ш. Алматы, 2003. .Сынып жетекшісі Қожахметов К. Алматы, 2001. .А.Ж.Едігенова Сынып жетекшісі- тәрбие жұмысын ұйымдастырушы:Оқу құралы. Семей.2008 ж. .Мектеп пен отбасының бірлескен жұмысының бүгінгі күнгі ерекшеліктері. Атемова Қ.Т. Алматы, 1998. .Класс жетекшісінің ата-аналармен жүргізілетін жұмысы. Алматы, 1993. .А.Е. Берикханова Педагогикалық мамандыққа кіріспе. А., 2009 .Оқушылардың тұлғалық қасиеттерін дамытудың педагогикалық негіздері Қалиев С., Майғаранова Ш. Алматы, 2001. .Коллективтің құдіретті күші Сухомлинский В.А. Алматы, 1973. .Тәлім-тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру. Меңжанова А. Алматы, 2003. .Тәрбие теориясы. Сейталиев Қ. Алматы, 1986. .Ахметова Г., Исаева З., Әлқожаева Н. Педагогика:А:2006 ж. .Әбиев Ж., Бабаев С., Құдиярова А. Педагогика. Алматы-2004. 15.Қоянбаев Педагогика. Алматы 2002 ж. .Педагогикалық технологиялар Сальникова, 2005 ж. .Дүйсембекова Ш.Д. Тәрбие үрдісінің ерекшеліктері. Семей 2004. .Амантурин Ш Мұғалім және оқу-тәрбие жұмысы.-А., 1978ж .Қоянбаев Р.М. Тәрбие теориясы.А., 199 1ж. .Жарықбаев Қ., Қалиев С. Қазақ тәлім-тәрбиесі, Оқу құралы. А.,Санат,1995 21. Педагогика тағылымы. Табылдиев А. 22. Балаларға эстетикалық тәрбие берудегі халық дәстүрі. Алматы, 1990. . Тәрбие өрнектері. Табылдиев Ә. Алматы, 1983. . Көпбаев О. Жастар және проволық тәрбие.А.,1988 ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz