Файл қосу

Профильдік дизайн объектілерін жоблалау




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.104/01-2014   |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|оқытушыға арналаған       |10.01.2014      |                           |
|«Профильдік дизайн        |                |                           |
|объектілерін жоблалау 4»  |                |                           |
|пәнінің жұмыстық          |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |









                           ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                 «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4»

                       5В042100 – «Дизайн» мамандығына


                          ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ


                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ




























                                    Семей
                                    2014
                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03»     09    2013 ж. Мусатаева М.Е.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1__, «_03__» ____09_______ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1__ , «__05_» ______09_____ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / Ахметова Т.Ш. /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1_,  «_18_» ______09_______ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Искакова Г.К./


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН





























                                   Мазмұны

|1 Қолдану саласы                                              |4          |
|2 Нормативтік сілтемелер                                      |4          |
|3 Жалпы жағдай                                                |4          |
|4 Оқу бағдарламасының мазмұны                                 |6          |
|5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар               |7          |
|6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы                       |8          |
|7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы                |10         |
|8 Әдебиет                                                     |11         |

































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ

«Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4» пәні  бойынша  5В042100  «Дизайн»
мамандығына  арналған  оқу-әдістемелік  кешен  студенттерге   конструкторлық
құжаттармен жұмыс істеуге,  сондай-ақ  конструкторлық  құжаттардың  біріңғай
жүйесі стандарттарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешен ең  негізгі  құжат
болып табылады.

2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

    «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4» осы  пәннің  оқу-әдістемелік
кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен  және  талаптарына  сәйкес  берілген
пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды:

- 5В042100 «Дизайн» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім  стандарты
  ГОСО  РК  3.08.020-2006,  Қазақстан  республикасының  білім   және   ғылым
министрлігінің  3 августа 2006г, № 337 бұйрығы  бойынша  әрекетке  енгізілді
және бекітілді.

- «5В042100» - «Дизайн» мамандығына арналған типтік оқу бағдарламасы;

-  СТУ 042 – СМУ-5-2012 «Пән оқу әдістемелік құралын құрастыру және  жазудың
басты қағидалары» университеттің стандарты.


- ДП 042-1.07-2012 «Пән оқу әдістемелік құралының мазмұны  мен  структурасы»
құжатталған процедура.





3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ

3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
    «Профильдік дизайн объектілерін жобалау 4» саласында жемісті  еңбек  ету
дегеніміз  –  көркемдік  жобалаудың  формасын,   әдісін,   қазіргі   заманғы
құралдарын кәсіби  меңгеру,  тұтынушы  өнімінің  сұраныс  аудиторияларындағы
жалпы және жеке сана-сезімге әсер етуі.
    Оқытудың   негізгі   принциптері   –   полиграфиялық   және   жарнамалық
қызметтердің қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен  жобалар,  жаттығулар
орындау.

3.2 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
    Пәннің мақсаты -  нарық тауарлары мен жарнама және баспа  графикаларының
қызмет құралдарының сұраныс талаптарын табысты шеше  білетін  жоғары  кәсіби
дизайнер маманын дайындау.


3.3 Пәнді негізгі оқыту барысы
-  профильдік  дизайн  объектілерін  жобалау   негіздерін   теориялық   және
практикалық түрде меңгеру;
- профильдік дизайн  объектілерін  жобалау  пәнін  басқа  пәндерге  негіздеу
білу;

3.4 Оқу нәтижесі

Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу - бәсекелістік қабілетті баспа және жарнамалық  өнімдерін  графикалық
құралдарды пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - графикалық бейнелеудің  әр  түрлі  құралдармен,  техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.

3.5 Курстың пререквизиттері:
- Профильдік дизайн объектілерін жобалау 1, 2, 3
- Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1

3.6 Курстың постреквизиттері:
- Профильдік дизайн объектілерін жобалау 5
- Веб дизайн

3.7 Оқу жоспарынан алынған
                                                                     Кесте 1
|Курс                                                        |Семестр     |
|1                                                           |2           |
|Дәріс                                                                     |
|Визуалды-коммуникациялық жарнама                            |1           |
|Жарнаманың түрлері                                          |1           |
|Жарнаманы жасау технологиясы                                |1           |
|Жарнаманы безендіру                                         |1           |
|Газеттегі жарнама                                           |1           |
|Жарнаманы жоспарлау үрдісі                                  |1           |
|Жарнаманы тиімді бағалаудың  коммуникативтік әдісінің       |1           |
|түрлері                                                     |            |
|Жарнама компания және оның мақсаты                          |1           |
|Жарнама агенттігі және оның рөлі                            |1           |
|Фирмалық стиль                                              |1           |
|Фирмалық белгінің философиясы                               |1           |
|«Сұраныс пен ұсыныс»                                        |1           |
|Тауар белгі                                                 |1           |
|Жарнаманың негізгі типтері                                  |1           |
|Жарнама  мәтінінің  графикасы                               |1           |
|Тәжірибе жұмысы                                                           |
|Визуалды-коммуникациялық жарнама                            |2           |
|Имидждік жарнаманы жасау                                    |2           |
|Көрме жобасын жасау                                         |2           |
|Көрме афишасын жасау                                        |2           |
|Көрме жарнама модулін жасау                                 |2           |
|Көрмеге арналған плакатты жасау                             |2           |
|Бір фирманы тандап оның фирмалық стилін жасау               |2           |
|Бір фирманы тандап оның жарнама маркетингін ойлап табу      |2           |
|Көрмелер, жәрмеңкелер сияқты жарнамалық іс-шаралар          |2           |
|ұйымдастыру                                                 |            |
|Фирмалық стильдің элементтерін жасау                        |2           |
|Фирманың брендбук жобасын жасау                             |2           |
|Веб – сайтты жобалау                                        |2           |
|Фирманың тауар белгісін жобалау                             |2           |
|Жарнама типтерінің нобайын жасау                            |2           |
|Жарнама  мәтінінің  графикасы                               |2           |



5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ

5.1.1 Жанама жарнама
5.1.2 Рационалды (заттық) жарнама. Эмоционалды (ассоциативті) жарнама
5.1.3 Жарнама қызметінің психологиялық құрылымы
5.1.4 Жарнамалық  хабарлама
5.1.5 Жарнама мақсаттары
5.1.6 Қоржынды  тексеру.
5.1.7 Фирмалық стильдің негізгі сипаттамалары
5.1.8 Фирмалық белгіде Қоғамның миссиясы
5.1.9 Маркетингтік коммуникация
5.1.10 Брендинг
5.1.11 Хабарламаны жариялау тәсілдері
5.1.12 Мәтін міндетті
5.1.13 Жарнама агенттігінің рөлі
5.1.14 Жарнама компаниясының мақсаты

6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА

                                                                     Кесте 3
|Тақырыбы                               |Көрнекті құрал,|Өздігінен оқуға  |Бақылау|
|                                       |               |арналған сұрақтар|түрі   |
|                                       |ТОҚ,плакаттар, |                 |       |
|                                       |зертханалық    |                 |       |
|                                       |стенд          |                 |       |
|Дәріс           |Тәжірибе     |Зертхана|               |                 |       |
|                |жұмысы       |лық     |               |                 |       |
|                |             |жұмыс   |               |                 |       |
|1               |2            |3       |4              |5                |6      |
|Визуалды-коммуни|Визуалды-комм|-       |Жасалу жолдарын|Ақылы жарнама    |Ауызша |
|кациялық жарнама|уникациялық  |        |көрсету        |Жанама жарнама   |сұрау  |
|                |жарнама      |        |               |                 |       |
|Жарнаманың      |Имидждік     |-       |Слайд          |Жарнама функциясы|Ауызша |
|түрлері         |жарнаманы    |        |               |                 |сұрау  |
|                |жасау        |        |               |                 |       |
|Жарнаманы жасау |Көрме жобасын|-       |Плакат         |Жарнама жасау    |Ауызша |
|технологиясы    |жасау        |        |               |техн.            |сұрау  |
|Жарнаманы       |Көрме        |-       |Плакат         |Жарнаманы        |Ауызша |
|безендіру       |афишасын     |        |               |безендіру        |сұрау  |
|                |жасау        |        |               |                 |       |
|Газеттегі       |Көрме жарнама|-       |Плакат         |Баспасөз-гі      |Ауызша |
|жарнама         |модулін жасау|        |               |жарнама          |сұрау  |
|Жарнаманы       |Көрмеге      |-       |Плакат         |Жарнаманы        |Ауызша |
|жоспарлау үрдісі|арналған     |        |               |жоспарлау үрдісі |сұрау  |
|                |плакатты     |        |               |қандай           |       |
|                |жасау        |        |               |кезеңдерден      |       |
|                |             |        |               |тұрады?          |       |
|Жарнаманы тиімді|Бір фирманы  |-       |Плакат         |Брендинг         |Ауызша |
|бағалаудың      |тандап оның  |        |               |                 |сұрау  |
|коммуникативтік |фирмалық     |        |               |                 |       |
|әдісінің түрлері|стилін жасау |        |               |                 |       |
|Жарнама компания|Бір фирманы  |-       |Плакат         |Жарнама компания |Ауызша |
|және оның       |тандап оның  |        |               |                 |сұрау  |
|мақсаты         |жарнама      |        |               |                 |       |
|                |маркетингін  |        |               |                 |       |
|                |ойлап табу   |        |               |                 |       |
|Жарнама         |Көрмелер,    |-       |Плакат         |Жарнама агенттігі|Ауызша |
|агенттігі және  |жәрмеңкелер  |        |               |                 |сұрау  |
|оның рөлі       |сияқты       |        |               |                 |       |
|                |жарнамалық   |        |               |                 |       |
|                |іс-шаралар   |        |               |                 |       |
|                |ұйымдастыру  |        |               |                 |       |
|Фирмалық стиль  |Фирмалық     |-       |Плакат         |Фирмалық стиль   |Ауызша |
|                |стильдің     |        |               |                 |сұрау  |
|                |элементтерін |        |               |                 |       |
|                |жасау        |        |               |                 |       |
|Фирмалық        |Фирманың     |-       |Плакат         |Фирмалық белгінің|Ауызша |
|белгінің        |брендбук     |        |               |философ-сы       |сұрау  |
|философиясы     |жобасын жасау|        |               |                 |       |
|«Сұраныс пен    |Веб – сайтты |-       |Слайд          |Маркетинг        |Ауызша |
|ұсыныс»         |жобалау      |        |               |                 |сұрау  |
|Тауар белгі     |Фирманың     |-       |Плакат         |Тауар белгі      |Ауызша |
|                |тауар        |        |               |                 |сұрау  |
|                |белгісін     |        |               |                 |       |
|                |жобалау      |        |               |                 |       |
|Жарнаманың      |Жарнама      |-       |Плакат         |Жарнама-ң типтері|Ауызша |
|негізгі типтері |типтерінің   |        |               |                 |сұрау  |
|                |нобайын жасау|        |               |                 |       |
|Жарнама         |Жарнама      |-       |Плакат         |Мәтін графикасы  |Ауызша |
|мәтінінің       |мәтінінің    |        |               |                 |сұрау  |
|графикасы       |графикасы    |        |               |                 |       |


7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ
                                                                     Кесте 4
|Оқу - методикалық әдебиеттің аты және |Экземпляр |Оқушылар  |Қамтамасыз ету  |
|авторлары                             |саны      |саны      |пайызы          |
|Асанова, С. Рисунок и графика.-       |10        |2         |100%            |
|Астана, 2008                          |          |          |                |
|Кузин, В.С. Рисунок. Наброски и       |1         |2         |50%             |
|зарисовки.- М., 2004.                 |          |          |                |
|Панксенов, Г.И.  Живопись. Форма,     |1         |2         |50%             |
|цвет, изображение.- М., 2007          |          |          |                |
|Ломоносова М.Т. Графика и живопись. – |3         |2         |100%            |
|М., 2003                              |          |          |                |
|Ермеков, Н.Т. Компьютерная графика.-  |10        |2         |100%            |
|Астана, 2010                          |          |          |                |
|Пантюхин, П.Я. Компьютерная графика. В|3         |2         |100%            |
|2-х ч. Ч.2.- М., 2008.                |          |          |                |
|Логвиненко, Г.М. Декоративная         |4         |2         |100%            |
|композиция.- М., 2008.                |          |          |                |
|Головлева, Е.Л.  Основы               |1         |2         |50%             |
|рекламы.-Ростов н/Д.,2005             |          |          |                |
|Панкратов, Ф.Г. Основы рекламы        |2         |2         |100%            |
|.-М.,2006                             |          |          |                |
|Шарков, Ф.И.  Разработка и технологии |1         |2         |50%             |
|производства рекламного               |          |          |                |
|продукта.-М.,2007.-                   |          |          |                |
|Головлева, Е.Л.  Массовые коммуникации|5         |2         |100%            |
|и медиапланирование.- Ростов н/Д ,    |          |          |                |
|2008                                  |          |          |                |
|Коханова, Л.А.   Экологическая        |2         |2         |100%            |
|журналистика. PR и реклама.-М.,2007   |          |          |                |
|Тимофеев, Г.   Графический дизайн     |3         |2         |100%            |
|.-Ростов н/Д,2004                     |          |          |                |
|Шимко, В.Т. Основы дизайна и средовое |1         |2         |50%             |
|пректирование.-М.,2005                |          |          |                |
|Хасенов, М.М. Основы графического     |1         |2         |50%             |
|дизайна [Электронный ресурс]: электр. |          |          |                |
|учебник.- Караганда, 2006             |          |          |                |





8 ӘДЕБИЕТ

8.1 Негізгі
8.1.1 Бечастнов Н. П. Черно-белая графика. – М.:  Гуманитарный издательский
центр ВЛАДОС, 2002.
8.1.2 Гантил А. Л. Работа пером и тушью. – Минск.: 2004.
8.1.3 Павловская Е. Э. Дизайн реклама: Поколение NEXT. – СПб.: Питер. 2004.
8.1.4 «Товарная марка» Генри Чамерсон издательство «Питер» - 2000
Печатная реклама  Панкратов Ф.Г. Москва 2001



2.  Қосымша
8.2.1Абдрасилова  Г.С.  Шрифтовая  композиция:  Методические   указания.   –
Алматы.: КазГАСА, 2000
   2. Головлева Е.Л. Основы рекламы: Учебное пособие. – М.: 2003
   3. Ермолаева И,И. Основы дизайнерского искусства: Учебное пособие. –  М.:
      2001

Пәндер