Файл қосу

Электронды журналистиканың техникалық құралдары












              5В050504  «Журналистика»   мамандығына  арналған
    «Хабар дайындаудың аудиотехникалық және цифрлық технологиясы» пәнінің
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                       ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                    Семей
                                    2014
                                   Кіріспе

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Құрастырушы  _________  «___» _______ 2014 жыл.
                                қолы

Каримова Бибігүл Жұмашқызы,  Журналистика және практикалық қазақ тілі
кафедрасының аға оқытушысы.


2  ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1  Журналистика және практикалық қазақ тілі кафедрасының  мәжілісінде
қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___    «___» _______  2014  жыл.

Кафедра меңгерушісі: ___________ Жұмағұлова Ә.М.

2.2  Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар  факультеттің оқу-
әдістемелік бюро мәжілісінде  талқыланып, бекітілді.
Хаттама     №___   «___» _______  2014   жыл.

Төрағасы: ___________ Тойкин С.Х.


3  БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде мақұлданып, бекітілді.
Хаттама №___  «___» ___________2014 жыл.


ОӘК төрайымы _________________ Искакова Г.К.

4  «___» _______ 20    ж. шыққан ПОӘК-нің
№2 БАСЫЛЫМЫ














                                   Мазмұны


1   Қолданыс аясы
2   Нормативтік сілтемелер
3   Жалпы ережелер
4   Оқу пәнінің  мазмұны (модуль бойынша)
5   СӨЖ-ның тақырыптары
6   Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7   Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8   Әдебиеттер

































      1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ

      «Хабар дайындаудың аудиотехникалық және цифрлық технологиясы»  пәнінің
оқу-әдістемелік кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған  пәннің  жұмыс
бағдарламасы  5В050400 «Журналистика» мамандығының студенттеріне арналған.


      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР

      Осы «Хабар  дайындаудың  аудиотехникалық  және  цифрлық  технологиясы»
пәнінің оқытушыға арналған  жұмыс  бағдарламасы  берілген  пән  бойынша  оқу
үрдісін ұйымдастырудың тәртібін  төмендегі  нормативтік  құжаттар  негізінде
жүзеге асырады:
      - 5В050400  «Журналистика»  мамандығының  ҚР МЖМБС 1080  -  23.08.2012
бекітілген мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты;
      - 5В050400  «Журналистика»   мамандығының  эликтивті  пәндер  катологы
бойынша жүзеге асады. Эликтивті пәндер  катологы  ОӘК-тің  __________  жылғы
№____ хаттамасымен бекітілген;
      - СТУ 042-ГУ-4-2014  Пәндердің  оқу-әдістемелік  кешендерін  әзірлеуге
және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты;
      - ДП  042-1.01-2014  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

      3  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

      3.1  Пәннің қысқаша мазмұны:
       Бүгінгі ақпараттық тасқынның бастау бұлағы – радиотехнологиялар. Оның
жетілдірілген түрі теледидар радио әдістерімен енді  бейнені  де  жеткізетін
болған, бүгінгі газет-журнал,  кітабыңыз  да  радио  туындыларынсыз  басылып
шықпайды.
      Студенттердің    телерадиожурналистикаға    тән     принциптер     мен
заңдылықтарды  теориялық  негізде  меңгеріп  шығуларын  жолға  қою.


      3.2  Осы курстың  мақсаты:
      Бүгінгі егемендік, тәуелсіздік  жағдайында аудиотехниканың  мүмкіндігі
шексіз артты, бұл ортада да бәсекелестік күшейді,  таңдау  мүмкіндігі  пайда
болды,  әр  түрлі  бағыт-бағдардағы,  стиль  мен  мәнердегі  радиостанциялар
көбейді.  Радиоарна  өз  қаржысын  өзі  тауып,   дамитын   жағдайға   жетті,
шығармашылық  шексіз  мүмкіндіктер  ашылды.  Радиожурналист   эфирде   еркін
сөйлейтін, ойын бүкпесіз жеткізетін және оған  өзі  жауапкершілік  жүктейтін
жағдай туындады. Қазақстандағы барлық бұқаралық ақпарат  құралдарының  еркін
дамуына жағдай жасайтын заңды-құқықтық актілер  ұдайы  жетілдірілу  үстінде.
БАҚ саласын дамытудағы егемен  елдің  жетістігін  сарапшылар,  соның  ішінде
әлемдегі озық сарапшылар тарапына жоғары әділ  бағасын  алды,  міне  осындай
мәселелерді және т.б. радионың ерекшеліктерін түсіндіру, сараптау.

      3.3  Курстың негізгі міндеттері:
      Радио – қазіргі заманғы  қуатты  бұқаралық   ақпарат  құралының  бірі,
тұрмыста кеңінен  қолданылатын,  адамдардың  өмір  сүруіне,  ақпарат  алуына
жәрдемдесетін  қалыптасқан  жүйе.  Радионың  басқа  да   бұқаралық   ақпарат
құралдарымен  өзара  байланысы  туралы   сөз   қозғалғанда,   алдымен   оның
міндеттері  сараланып  шығады.  Бүгінгі  БАҚ  жүйесі  жетіліп,   қалыптасқан
жағдайда оны төмендегідей тұжырымдауға болады:
радио - ақпарат таратады, құлақтандырады;
телевизия - оқиғаны, болмысты көрсетеді;
газет-журнал - деректі, оқиғаны талдап, түсіндіреді;
Интернет - ақпаратты сан қырынан қөрсетеді.
Осы жағдайларды студент білуі керек:  Алынған  теориялық  білімді  өндірісте
тәжірибемен ұштастырып, мамандықты жетік игерген студент радионың  қыр-сырын
меңгеріп, өзінен жақсы маман жасай алуы тиіс.

      3.4   Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
      Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
      - Журналистикадағы техникалардың ерекшеліктер мен олардың
өзіндік табиғатын меңгереді;
      - БАҚ-ғы  техникалық құралдардың  қалыптасу, даму кезеңдері
жайлы толық мағұлмат алады;
      - Аудиотехника  жайында  жан-жақты  білім,  мол  мағлұмат
беріп, өзіндік ерекшеліктері, оларға қойылатын типтік талаптар туралы  терең
білім алады;
      - Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдана білуді үйренеді;
      - Кәсіби зерттеу жұмыстарына дағдылары қалыптасады.

      3.5   Курстың пререквизиттері:
      3.5.1 Журналистикаға кіріспе

      3.6   Курстың постреквизиті:
      3.6.1  Теле-радиожурналистика

      3.7  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

                                 1 Кесте

|Курс                                                         |Семестр  |
|1                                                            |2        |
|Дәріс сабақтары                                                        |
|Модуль  Дыбыс және оның анықтамасы                           |         |
|1  Дыбыс жазу – электронды журналистиканың басты факторы     |1        |
|2  Радиобайланыста қолданылатын толқындар анықтамасы         |1        |
|3  Дыбыс қасиеттері                                          |1        |
|     2 - Модуль  Акустика және телерадиохабар тарату торабы  |         |
|1  Акустика ғылымы                                           |         |
|                                                             |1        |
|2  Телерадиохабар тарату  торабы және жүйесі                 |1        |
|    3 - Модуль  Техникалық құралдар                          |         |
|1  Электронды журналистиканың техникалық құралдары           |1        |
|2  Магнитофондар                                             |1        |
|3  Жаңа технологиялар                                        |1        |
|   4 - Модуль  Дыбыс жазудың тарихы                          |         |
|1  Дыбыс жазудың тарихы                                      |1        |
|2  Магнитті дыбыс жазуға қажетті алғышарттар                 |1        |
|3  Радиохабарларының бейнелеуші құралдары                    |1        |
|4   Музыка мен шулардың қолданылуы                           |1        |
|   5 - Модуль  Cтиль қалыптастырушы  құралдары               |         |
|1  Радиожурналистиканың стиль қалыптастырушы  құралдары      |1        |
|2  Монтаж                                                    |1        |
|3  Құжат немесе деректік материалдар, оларды радиохабарлар   |1        |
|құрылымына енгізу. Студия, оның түрлері                      |         |
|Практикалық (семинар) сабақтары                                        |
|Модуль  Дыбыс және оның анықтамасы                           |         |
|1   Электронды журналистиканың  табиғаты  мен  оның  өзіңе   |         |
|тән  ерекшелігі                                              |1        |
|2   Дыбыс, оның  қасиеттері                                  |1        |
|3  Эфирдегі сөз. Сөйлеу техникасы                            |1        |
|4  Аудиторияны ұстаудың ең алғашқы шарты және тәсілдері      |1        |
|5  Редактор қызметі                                          |1        |
|6  Коммерциялық радиолар                                     |1        |
|2 - Модуль  Акустика және телерадиохабар тарату торабы       |         |
|1  Эфирлік талаптар                                          |1        |
|2  Интернет және радиожурналистиканың байланысы              |1        |
|3  Режиссер және журналист қызметі бірлігі                   |1        |
|4  Дыбыс өлшемі, деңгейі, көлемі                             |1        |
|3 - Модуль  Техникалық құралдар                              |         |
|1  Тыңдарманмен кері байланыс әдістері                       |1        |
|2  Сандық технологиялар                                      |1        |
|3  Жаңа аудиотехнологиялар                                   |1        |
|4  Сандық диктофондар                                        |1        |
|5  Акустика ғылымы жайлы                                     |1        |
|6  Эфирлік талаптар. (Аралық бақылау жұмысы)                 |1        |
|4 - Модуль  Дыбыс жазудың тарихы                             |         |
|1  Реверберация процесі жайлы  түсінік, қолданылуы           |1        |
|2  Микрофонның түрлері, қолданылу аясы                       |1        |
|3  Радиохабарларындағы музыканың рөлі                        |1        |
|4  Радиохабарларындағы сөздің рөлі                           |1        |
|5  Радиожурналистиканың стиль қалыптастырушы  құралдары      |1        |
|6  Радиохабарларындағы шудың пайдаланылуы                    |1        |
|7  Интернет және радиожурналистиканың байланысы              |1        |
|8  Электронды журналистикадағы жарнама                       |1        |
|   5 - Модуль  Cтиль қалыптастырушы  құралдары               |         |
|1  Журналистің  этикалық  нормалары                          |1        |
|2  Радиодағы шығармашылық топ міндеттері                     |1        |
|3  Электронды монтаж туралы түсінік                          |1        |
|4  Техникалық монтаж туралы түсінік                          |1        |
|5  Құжат немесе деректік материалдар, оларды радиохабарлар   |1        |
|құрылымына енгізу. Студия, оның түрлері.                     |         |
|6  (Аралық бақылау жұмысы)                                   |1        |

5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

1.   Радиожурналистиканың бейнелеуіш құралдары.
2.   Дыбыс. Оның қасиеттері, қолданылуы.
3.   Радиожурналитикадағы режиссура қызметі.
4.   Дыбыс өлшемі, деңгейі, көлемі.
5.   Радиоарналардың хабар тарату аумағына байланысты бөлінуі.
6.   Сценарийлік жоба маңызы.
7.  Радиоаудиторияның көлемі, зерттеу әдістері
8.  Эфирдегі сөз. Сөйлеу техникасы.
9.  Аудиторияны  ұстаудың ең алғашқы шарты және тәсілдері.
10. Монтаждау процесі
11.  Монтаж түрлері
5.12  Радиохабарын есте қалдыру үшін пайдаланатын әдістерден мысалдар
келтіру.
13.  Тыңдарманмен кері байланыс әдістері.
14.  Тележурналистика мен радиожурналистикаға соңғы 15 жыл көлемінде енген
    жаңаша кәсіби әдістері.
15.  Дыбыс жазудың тарихы.
16.  Форматты радионың хабар тарату әдістері.
17.  Редактор қызметі.
18.  Тікелей эфир табиғаты.
19.  Монтаждың жиі қолданылатын түрлері.
20.  Д.Қанатбаевтың шығармашылық шеберханасы (мысалдар).
21.  Радиохабар таратудағы соңғы үрдістер.
22.  Қазақ радиосының құрылымы.
23.  Коммерциялық радиолар
24.  Монтажға қажетті шарттар
25.  Радиохабардың хабарлаушылық міндеті
26.  Радионың өзіндік ерекшеліктері.
27.  Эфирлік талаптар.
28.  Эфирдегі тіл мәдениетінің сақталмауы (мысалдар).
29.  Радиожурналистикаға қойылатын талаптар.
30.  Радиохабарының жасалуы жолдары.
31.  Режиссер және журналист қызметі бірлігі.
32.  Электронды монтаж.
33.  Радиохабарды көркемдеу әдістері.
34.  Компьютерлік монтаж.
35.  Радиодағы шығармашылық топ міндеттері.
36.  Радионың эстетикалық міндеті.
37.  Радионың бейнелеуіш құралдары.
38.  Қазақ  радиосы хабарларын коммерциялық арналармен салыстыру (мысалдар
    арқылы)
39.  Жаңа аудиотехнологиялар.
40.  Сандық диктофондар
41.  Компьютерлік монтаждау ерекшеліктері.
42.  Дыбыстың физикалық қасиеттері жайлы.
43.  Дыбыстың таралу процестері жайлы түсінігіңіз?
44.  Акустика ғылымы жайлы не білесіз?
45.  Дыбыстың өзіндік қасиеттері туралы.
46.  Реверберация процесі жайлы  түсінік, қолданылуы.
47.  Микрофонның қызметі, басты шарты.
48.  Микрофонның түрлері, қолданылу аясы.
49.  Магнитофондардың қолданылуы
50.  Мишкерлеу құралы.
51.  Радиожурналистикада электронды есептеу машиналарының қолданылуы.
52.  Радиожурналиске көмекші компьютерлік бағдарламалар.
53.  Интернет және радиожурналистиканың байланысы.
54.  Радиохабарларының бейнелеуіш құралдары.
55.  Радиохабарларындағы сөздің рөлі.
56.  Радиохабарларындағы музыканың рөлі.
57.  Радиохабарларындағы шудың пайдаланылуы
58.  Электронды монтаж туралы түсінік.
59.  Техникалық монтаж туралы түсінік.
60.  Монтаж жасау тәсілдері.

                      6  ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
                   3-Кесте Пәннің оқу-әдістемелік картасы

|Тақырып                             |Көрнекі      |Өз бетімен |Бақылау  |
|                                    |құралдар,    |дайындалу  |түрі     |
|                                    |плакаттар,   |сұрақтары  |         |
|                                    |стендтер     |           |         |
|Дәріс сабағы    |Тәжірибелік   |Зертх|             |           |         |
|                |сабағы        |.    |             |           |         |
|                |              |жұмыс|             |           |         |
|1               |2             |3    |4            |5          |6        |
|1. Дыбыс жазу – |1.Электронды  |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|электронды      |журналистиканы|     |Радио        |материал   |         |
|журналистиканың |ң  табиғаты   |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|басты факторы   |мен  оның     |     |             |жұмыс      |         |
|                |өзіңе  тән    |     |             |           |         |
|                |ерекшелігі.   |     |             |           |         |
|                |2. Дыбыс, оның|     |Дәріс тезисі,|Радио      |Жазбаша, |
|                |қасиеттері.   |     |Телерадио    |материал   |ауызша   |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|2.              |3. Эфирдегі   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Жазбаша, |
|Радиобайланыста |сөз. Сөйлеу   |     |Радио        |материал   |ауызша   |
|қолданылатын    |техникасы.    |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|толқындар       |              |     |             |жұмыс      |         |
|анықтамасы.     |              |     |             |           |         |
|                |4. Аудиторияны|     |Дәріс тезисі,|Радио      |Жазбаша, |
|                |ұстаудың ең   |     |Радио        |материал   |ауызша   |
|                |алғашқы шарты |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |және          |     |             |жұмыс      |         |
|                |тәсілдері.    |     |             |           |         |
|3. Дыбыс        |5. Редактор   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|қасиеттері      |қызметі.      |     |Радио        |материал   |         |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|                |6.            |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |Коммерциялық  |     |Радио        |материал   |         |
|                |радиолар.     |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|4. Акустика     |7. Эфирлік    |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|ғылымы          |талаптар.     |     |Телерадио    |материал   |         |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|                |8. Интернет   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |және          |     |Радио        |материал   |         |
|                |радиожурналист|     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |иканың        |     |             |жұмыс      |         |
|                |байланысы.    |     |             |           |         |
|5.              |9. Режиссер   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|Телерадиохабар  |және журналист|     |Радио        |материал   |         |
|тарату  торабы  |қызметі       |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|және жүйесі     |бірлігі.      |     |             |жұмыс      |         |
|                |10. Дыбыс     |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |өлшемі,       |     |Радио        |материал   |         |
|                |деңгейі,      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |көлемі.       |     |             |жұмыс      |         |
|6. Электронды   |11.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|журналистиканың |Тыңдарманмен  |     |Радио        |материал   |         |
|техникалық      |кері байланыс |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|құралдары.      |әдістері.     |     |             |жұмыс      |         |
|                |12. Сандық    |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |технологиялар.|     |Радио        |материал   |         |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|7.              |13. Жаңа      |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|Магнитофондар.  |аудиотехнологи|     |Радио        |материал   |         |
|                |ялар.         |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|                |14. Сандық    |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |диктофондар.  |     |Радио        |материал   |         |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|8. Жаңа         |15. Акустика  |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|технологиялар.  |ғылымы жайлы. |     |Радио        |материал   |         |
|                |              |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|                |16. Эфирлік   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |талаптар.     |     |Радио        |материал   |         |
|                |(Аралық       |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |бақылау       |     |             |жұмыс      |         |
|                |жұмысы)       |     |             |           |         |
|9. Дыбыс жазудың|17.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|тарихы.         |Реверберация  |     |Радио        |материал   |         |
|                |процесі жайлы |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |түсінік,      |     |             |жұмыс      |         |
|                |қолданылуы.   |     |             |           |         |
|                |18.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |Микрофонның   |     |Радио        |материал   |         |
|                |түрлері,      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |қолданылу     |     |             |жұмыс      |         |
|                |аясы.         |     |             |           |         |
|10. Магнитті    |19.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|дыбыс жазуға    |Радиохабарлары|     |Радио        |материал   |         |
|қажетті         |ндағы         |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|алғышарттар.    |музыканың     |     |             |жұмыс      |         |
|                |рөлі.         |     |             |           |         |
|                |20.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |Радиохабарлары|     |Радио        |материал   |         |
|                |ндағы сөздің  |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |рөлі.         |     |             |жұмыс      |         |
|11.             |21.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|Радиохабарларыны|Радиожурналист|     |Радио        |материал   |         |
|ң бейнелеуші    |иканың стиль  |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|құралдары.      |қалыптастырушы|     |             |жұмыс      |         |
|                |құралдары.    |     |             |           |         |
|                |22.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |Радиохабарлары|     |Радио        |материал   |         |
|                |ндағы шудың   |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |пайдаланылуы  |     |             |жұмыс      |         |
|12. Музыка мен  |23. Интернет  |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|шулардың        |және          |     |Радио        |материал   |         |
|қолданылуы.     |радиожурналист|     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |иканың        |     |             |жұмыс      |         |
|                |байланысы.    |     |             |           |         |
|                |24. Электронды|     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |журналистикада|     |Радио        |материал   |         |
|                |ғы жарнама.   |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|13.             |25.           |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|Радиожурналистик|Журналистің   |     |Радио        |материал   |         |
|аның стиль      |этикалық      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|қалыптастырушы  |нормалары.    |     |             |жұмыс      |         |
|құралдары.      |              |     |             |           |         |
|                |26. Радиодағы |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |шығармашылық  |     |Радио        |материал   |         |
|                |топ міндеттері|     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|14. Монтаж.     |27. Электронды|     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |монтаж туралы |     |Радио        |материал   |         |
|                |түсінік.      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|                |28. Техникалық|     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |монтаж туралы |     |Радио        |материал   |         |
|                |түсінік.      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |
|15. Құжат немесе|29. Құжат     |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|деректік        |немесе        |     |Радио        |материал   |         |
|материалдар,    |деректік      |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|оларды          |материалдар,  |     |             |жұмыс      |         |
|радиохабарлар   |оларды        |     |             |           |         |
|құрылымына      |радиохабарлар |     |             |           |         |
|енгізу. Студия, |құрылымына    |     |             |           |         |
|оның түрлері.   |енгізу.       |     |             |           |         |
|                |Студия, оның  |     |             |           |         |
|                |түрлері.      |     |             |           |         |
|                |30. (Аралық   |     |Дәріс тезисі,|Радио      |Ауызша   |
|                |бақылау       |     |Радио        |материал   |         |
|                |жұмысы)       |     |хабарлары    |дарымен    |         |
|                |              |     |             |жұмыс      |         |

          7  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ
       4-Кесте Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы

|Оқулықтардың, оқу      |Саны          |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы     |              |саны           |пайызы           |
|1                      |2             |3              |4                |
|1 Қабылғазина К. Хабар |10            |13             |76%              |
|технологиясы. – А.,    |              |               |                 |
|2011                   |              |               |                 |
| 2 Есенбекова Ұ.М.     |10            |13             |76%              |
|Тележурналистика:      |              |               |                 |
|телехабар жасау        |              |               |                 |
|технологиясы. – А.,    |              |               |                 |
|2011                   |              |               |                 |
|3.Омашев Н.О.          |17            |13             |100%             |
|Радиожурналистика. –   |              |               |                 |
|А., 2010               |              |               |                 |
| 4. Д.Рендаль          |10            |13             |76%              |
|Универсальный журналист|              |               |                 |
|– А.,2010              |              |               |                 |

8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1 Негізгі әдебиеттер
8.1.1 Қабылғазина  К.  Хабар  технологиясы.  Оқу  құралы.  –  Алматы:  Қазақ
университеті, 2012. – 142 б.
8.1.2 Есенбекова Ұ.М. Тележурналистика: телехабар жасау технологиясы. –  А.,
2011.
8.1.3  Омашев  Н.О.  Радиожурналистика.  Оқу   құралы.   –   Алматы:   Қазақ
университеті, 2010. – 357 б.
8.1.4. Д.Рендаль Универсальный журналист. – М.: Аспект Пресс, 2011.
8.1.5. Ахмадулин Е.В. Основы теории журналистики.   –  Ростов  н/Д:  Феникс,
2012.
8.1.6 Журналистика в мире политики.  Исследовательские  подходы  и  практика
участия/ Под ред. С.Г.Корконосенко.- СПб: Изд-во Михайлова, 2012.-  446  с.-
(Б-ка профессионального журналиста).
8.1.7 Қазақ журналистикасы. 3 томдық.-  Алматы:  Таймас,  2011.-  (2-т.Қазақ
теледидары).
8.1.8 Қазақ журналистикасы. 3 томдық. 1-том. Қазақ баспасөзі  /  Жалпы  ред.
басқ. Н. Омашев.- Алматы: Таймас, 2011.- 350 б.

8.2 Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Қамзин  Қ.  Ұлттық  өлшем  –  ұлттық  мүдде,  кемел  ой.  Журналистика
мектебі: кешегісі, бүгінгісі, келешегі // Түркістан, 2011 жыл 7 сәуір.
8.2.2 Қамзин Қ. Журналистика – қолы ұзындар мен шекпенділердің даяшысы  емес
// Қазақстан-Zaman, 29 желтоқсан 2011.
8.2.3 Қамзин Қ. Мен ұлттық журналистикаға қызмет  етемін  //   Abai  kz.  29
желтоқсан 2011жыл.
8.2.4 Омашұлы, Н. Ұзынқұлақтан қазақ радиосына дейін/ Н.  Омашұлы.-  Алматы:
Санат, 2011.- 319б.
8.2.5   Майлықұтова,  М.Ж.  Әліпби  тақырыбының  қазақ  баспасөзінде  жазылу
мәселелері: Филология ғылымд, канд.... дис. автореф.
8.2.6  Қазақстан  журналистерінің  тәжірибесінен:  Тәжіребелік   нұсқаулық.-
Алматы, 2012.- 435 б.

Пәндер