Файл қосу
2013 негізгі техникалары пәнінің оқытушыларына арналған бағдарлама
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | 3-деңгейілі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013 | |ПОӘК |№1 басылым | | |«Сәндік қолданбалы өнерінің |09.2013 | | |негізгі техникалары» | | | |пәнінің оқытушыларына | | | |арналған бағдарлама | | | ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары» 5В012000 – «Кәсіптік білім» мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 2-сі | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «___» ___ 2013 ж. АДЫЛХАНОВ С. А. «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төрайымы ____________________ /Т.Ш. Ахметова / 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде мақұлданып, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / Г.К. Искакова / АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 3-сі | Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтеулер | | |3 Жалпы ережелер | | |4 Оқу пәнінің мазмұны | | |5 Студенттердің өздік жұмыстары | | |6 Пәннің оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу –әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы | | |8 Қосымша әдебиеттер | | |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 4-сі | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары» пәні бойынша - 5В012000 «Кәсіптік білім» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге өз жұмысын ғылыми түрде ұйымдастыру қабілетін арттырып, мұнымен қоса қазіргі заман педагогикалық технологияларды оқу, тәрбиелеу жұмысында қолдана білуді үйретеді. Оқу-әдістемелік кешен ең негізгі құжат болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Пәннің оқытушыларға арналған осы бағдарламасы «Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары» пәннің оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес орнатады: - Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты «5В010700» - «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша № 349 08 тамыз 2011 жылы Қазақстан Республикасы білім және ғылым Министрі бұйрықпен бекіткен және қолданысқа енгізген; - 5В010700 «Бейнелеу өнері және сызу» мамандығы бойынша типтік оқу жоспары; - УСТ 042 – СМУ-5-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерін жете зерттеу және дайындаудың жалпы талаптары» университет стандарты. - ҚП 042-1. 07-2012 «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерінің мазмұны мен құрылымы» құжатталған процедура. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы «Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары» пәні таңдап алған бағыты бойынша оқушылармен сабақ жүргізуде болашақ технология сабағының мұғалімдеріне практикалық кеңес беру, көркемдік-эстетикалық талғамды, қағаз бұйымдармен жұмыс істеуде техникалық дағдыларын дамыту. 3.2 Курстың пәнді оқытудағы міндеті: Қағазбен жұмыс істей алатын оның қасиеттерін өндеу әдістері мен сапасын білетін мамандарды дайындау. Оқу тапсырмаларымен үй тапсырмаларын ұштастыра отырып тәжірибелерін нығайтады. 3.3 Пәнді оқудың мақсаты Сәндік қолданбалы өнерінің негізгі техникалары пәнін оқудың басты мақсаты – студент алған білімін болашақ жұмыста , яғни орта мектепте білктілікпен іске асыра білуінде. Жоғары оқу орнының оқу бағдарламасының талаптары мен мінтетті компененттерін терең біліп және тәжірибе сабақтарында кәсіби-шеберлікпен игеру міндеттерін бұлжытпай орындау. Студент өз білімін осы саладағы инновациялық жаңалықтармен жетілдіру |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 5-сі | және ғылыми ізденістер арқылы білімін шыңдау болып табылады. 3.4 Оқытудың нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу - қағаз материалдарының түрлері, оның қасиеттері , сапалық түрлерін ; - игеру – қағаз материалдарын өндеу әдістерін; - қабылдау - қағаз материалдарын өндеуге керекті әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен жұмыс жасай білуді; - істей алу – аппликация техникасымен таза да нәтижелі жұмыс жасай білу; - ұғу - қағаз материалдарының түрлері, оның қасиеттері , сапалық түрлері; - болу - еңбекке баулу пәнін өткізу мен ұйымдастыруға тәжірибелік кеңестер; - ұғып алу – қағаз материалдары бойынша негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 3.5 Курстың пререквизиттері: - Сызу, сурет, сәндік қолданбалы өнер. 3.6 Курстың постреквизиттері: - шығармашылық жұмыстарды орындау; - педагогикалық практика; - кәсіптік қызмет; 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | 4 ОҚУ ПӘНІНІҢ МАЗМҰНЫ Кесте 2 | |Тақырыптың аты және мазмұны | | |№ | |Сағаттар | | | |саны | | |2 |3 | |1 | | | | |Тәжірибе сабақтар: | | | |Түлі-түсті қағаздан аппликация жасау | | |1 | Эскиз жасау |8 | |2 | Эскиз бойынша детальдарды дайындау |6 | |3 | Детальдарды жабыстыратын қатты қағаз ( ДВП ) |6 | | |дайындау | | |4 | Жұмысты қатты қағаздың бетіне жинап отырып |20 | | |желімдеу | | |5 | Дайын болған жұмысты безендіру | | | | |5 | | |Мозайкалы аппликация | | | 6| Эскиз жасау | | | | |8 | | 7| Түрлі-түсті қағаздан бөлшектер дайындау | | | | |6 | | 8| Бөлшектерді жабыстыратын қатты қағаз ( ДВП ) | | | |дайындау |6 | | 9| Жұмысты орындау | | | | |20 | | | Дайын болған жұмысты безендіру | | |10 | |5 | | |Барлығы | | | | |90 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ СОӨЖ және СӨЖ тақырыптары тәжірибелік сабақтардың тақырыптарына сәйкестірілген, аудиторияда басталған жұмыстың жалғасы және аяқтау кезеңдері болып саналады |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 7-сі | 6 ПӘННІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ Кесте 3 |Тәжірибе жұмысы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға |Бақылау түрі | |тақырыбы |ТОҚ,плакаттар, |арналған сұрақтар | | | |зертханалық стенд | | | |Эскиз жасау |Плакат |Эскиз деген не? |Аралық бақылау | |Эскиз бойынша |Көрнекі құралдар |Аппликация деген |Аралық бақылау | |детальдарды | |не? | | |дайындау | | | | |Детальдарды |Көрнекі құралдар |Аппликацияның |Аралық бақылау | |жабыстыратын | |қандай түрлері | | |қаттықағаз (ДВП) | |бар? | | |дайындау | | | | |Жұмысты қатты |Көрнекі құралдар, |Композиция деген |Аралық бақылау | |қағаздың бетіне |плакат |ұғымды қалай | | |жинап отырып | |түсінесің? | | |желімдеу | | | | |Дайын болған |Көрнекі құралдар |Багет деген не? |Межелік бақылау | |жұмысты безендіру | | | | |Эскиз жасау |Плакат |Эскиздің алатын |Аралық бақылау | | | |орны | | |Түрлі-түсті |Көрнекі құралдар, |Табиғи материалдан|Аралық бақылау | |қағаздан бөлшектер|плакат |жасалған | | |дайындау | |аппликация дегенді| | | | |қалай түсінесің? | | |Бөлшектерді |Көрнекі құралдар |ДВП деген не? |Аралық бақылау | |жабыстыратын қатты| | | | |қағаз(ДВП) | | | | |дайындау | | | | |Жұмысты орындау |Плакат |Қандай желім |Аралық бақылау | | | |қолданылады? | | |Дайын болған |Көрнекі құралдар |Силуэтті |Қорытынды бақылау | |жұмысты безендіру | |аппликация деген | | | | |не? | | |ПОӘК 042-33.1.55/01-2013|№1 басылым 03.09.2013 |8 Беттің 8-сі | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Негізгі әдебиеттер | | |№ |Оқулықтар мен оқу – |Дана саны |Студенттер |Қамтылу |Ескерту | | |әдістемелік | |саны |пайызы | | | |құралдарының атауы | | | | | |1 |Аппликация Гусакова |5 | |56 | | | |М.А. М.1987г. | | | | | |2 |Древний календарь |7 | |85 | | | |КожабаевЕ.Алма-ата | | | | | | |1987г. | | | | | |3 |Цветы оригами для |6 | |72 | | | |любимой мамы. Л.В. | | | | | | |Иванова, М., 2005г. | | | | | 8 Қосымша әдебиеттер |№ |Оқулықтар мен оқу – |Дана саны |Студенттер |Қамтылу |Ескерту | | |әдістемелік | |саны |пайызы | | | |құралдарының атауы | | | | | |1 |Н. Докучаева. Мастерим |7 | |88 | | | |бумажный мир «Диамант»,| | | | | | |«Валери СПБ», | | | | | | |Санкт-Петербург, 1997г.| | | | | |2 |Художественное |6 | |70 | | | |проектирование. Под | | | | | | |ред. Б.В. Нешумова, | | | | | | |Е.Д. Щедрина, М., | | | | | | |1979г. | | | | | |3 |Цветы оригами для |5 | |54 | | | |любимой мамы. Л.В. | | | | | | |Иванова, М., 2005г. | | | | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz