Файл қосу
Редакция теориясы мен әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | |
| | |ПОӘК 042-14.05.01.20.89 |
| | |/01-2012 |
| | | |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1 | |
|жұмыс оқу бағдарламасы |02.09.09.орнына | |
|«Тәрбие жұмысының |Редакция № | |
|теориясы мен әдістемесі» | | |
«ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
(5В0119 «Шет тілі: екі шет тілі» мамандықтарына )
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2012
Алғысөз
1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік
университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова
А.Т.
“_28_____” _____08__ 2012 ж.
2 ҚАРАЛДЫ
1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология”
кафедрасының отырысында
Хаттама №_1____ «_28_»____08____ 2012 жыл
Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева
2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
Хаттама №__1____ «_05_»____09____ 2012 жыл
Төрайымы _______ Г.Григорьева
3 БЕКІТІЛДІ
3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды
және баспаға ұсынылды
Хаттама №__1____ «_13_»____09____ 2012 жыл
ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев
Мазмұны:
1. Қолданыс аймағы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
8. Әдебиеттер
1.Қолданыс аймағы
«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқу
әдістемелік кешен 050119-«Шет тілі: екі шет тілі» мамандығы студенттеріне
арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс
саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге
тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы
негізгі құрал болып табылады.
2.Нормативтік нұсқама.
Осы «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнінен оқу -
әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар
бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
1. Типтік оқу бағдарламасы 050119 – Шет тілі: екі шет тілі мамандығы
бойынша ҚР МЖМБС 6.08.075 – 2010 жалпыға бірдей білім беру
Мемлекеттік стандартына сәйкес құрастырылған.
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны.
«Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы педагог-мұғалімдерді
кәсіби даярлау жүйесінің міндетті компоненті. Курстың бағдарламасы болашақ
мұғалімдердің оқушылардың тәрбие жұмысының ұйымдастыру және өткізудің
теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді.
"Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсында келесі теориялық
сұрақтар қарастырылады: мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі балалардың
әлеуметтенуі және дамуының факторы ретінде; педагогикалық ортаны құру сынып
ұжымын қалыптастыру арқылы окушылардың әлеуметтенуінің бірден бір жолдары
ретінде: сынып жетекшісінің пән мұғалімдері, окушылардың ата-аналарымен,
мектептен тыс мекемелермен, балалардың қоғамдық негіздегі ұйымдары және
бірлестіктерімен өзара әрекеттесуі; оқушылардың тәрбиелік жағдайы және
сынып ұжымының даму деңгейін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының
нәтижесін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының мақсатын анықтау және
жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие жұмыстарын талдау және өзін-өзі
талдау т.с.с.
3.2. Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқушылардың тәрбие жұмысының
теорисы, әдістемесі мен технология саласынан кәсіби- педагогикалық білікті
маман ретінде қалыптастыру.
3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
✓ Студенттерде оқушылармен тәрбие жұмысының теорися,
әдістемесі және техникасы саласында кәсіби- педагогтік
білімдерді және біліктіліктерді меңгеруді дамыту;
✓ Студенттерде жалпы тәрбие теориясы бойынша білімдерін
кеңейту және тереңдету;
✓ Студенттерде оқушылардың тәрбие жұмысының теориясы,
әдістемесі және технологиясы саласынан кәсіби- педагогтік
білімдерді қалыптастыру;
✓ Студенттерді оқушылардың тәрбие жұмысына қажетті жалпы
педагогтік және арнайы біліктілікпен қаруландыру:
диагностикалық, мақсатқоюшылық , жобалаушылық,
ұйымдастырушылық, коммуникаттивтік, аналитикалық.
✓ Студенттерде баланың тұлғалық қалыптасуы және
әлеуметенуінің маңызды факторы ретінде оқушылармен тәрбие
жұмысын ұйымдастыру және өткізуге жауапкершілік пен
шығармашылық қарым қатынасын дамыту;
✓ Оқушылардың практикалық тәрбие жұмысын студенттердің
теориялық тұрғыда жете ұғынуын қамтамасыз ету;
✓ Студенттерде кәсіби- педагогтік өзін- өзі дамыту
қажеттілігін қамтамасыз ету.
3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәнінің негізгі категорияларын
білуі;
✓ жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
✓ тәрбиенің түрлеріне психологиялық-педагогикалық талдауға дағдылануы;
оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында алған білімін қолдану туралы түсінігі
болуы қажет.
3.5 Курс пререквизиттері:
- «Мамандыққа кіріспе»,«Жалпы психология»,«Бірінші курстың үзіліссіз
педагогикалық практикасы»,«Жас және педагогикалық психология»,«Жалпы
педагогика», «Этнопедагогика».
3.6 Курстың постреквизиті:
- «Этнопсихология»,ІІІ – ІУ курстың педагогикалық практикасы.
Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Кур|Семестр |Кредит |ЛК |
|с | |Саны |(сағ.) |
| | | |Д |Сем |
|Дәрістер |Практикалық | | | |
| |(семинар) | | | |
| |сабақтар | | | |
|1 |2 |3 |4 |5 |
|Тәрбие теориясы және | |Оқулықтар мен |Тәрбие |Конспект |
|әдістемесі пәніне | |оқу құралдары |теориясы мен | |
|кіріспе. | | |әдістемесінің| |
| | | |пәніне | |
| | | |кіріспе. | |
|Педагогикалық қызмет | |Плакат, маркер|Ұстаз |Профессиог|
|ретінде тәрбиенің | | |тұлғасы. |рамма құру|
|жалпы заңдылықтары. | | | | |
|Педагогикада мақсат | |Сызба |Тәрбие |конспект |
|болжау проблемасы. | | |процесіне | |
| | | |түсінік. | |
|Мұғалім мамандығын | |Плакат |Тәрбие |схема |
|меңгерудің өзіндік | | |процесінің | |
|ерекшелігі. | | |заңдылықтары | |
|Тәрбие процесінің | |Схема |Тәрбие |таблица |
|құрылымы. | | |процесінің | |
| | | |әдістері. | |
|Тәрбие принциптері. | |Оқулық |Тәрбие |Схема |
| | | |процесінің | |
| | | |принциптері. | |
|Тәрбие принциптері. | |Оқулық |Ұжым және |Реферат |
| | | |тұлға. | |
|Тұлғаны ұжымда | |Макаренко |Ұстаз бен |баяндама |
|тәрбиелеу. | |еңбектері |оқушылар | |
| | | |арасындағы | |
| | | |қарым-қатынас| |
| | | |. | |
|Жалпы тәрбие әдістері.| |Таблица |Ұстаз бен |Хабарлама |
| | | |оқушылар | |
| | | |арасындағы | |
| | | |тартыстың | |
| | | |туындау | |
| | | |себептері. | |
|Тәрбие әдістерінің | |Таблица |Этикалық |Конспект |
|жіктелуі. | | |тәрбие. | |
|Мұғалімнің кәсіби | |Сызба |Эстетикалық |Конспект |
|қызметі. | |түріндегі үлгі|тәрбие. | |
|Әлеуметтік бағдарлық | |Оқулықтар |Дене тәрбиесі|Ауызша |
|тәрбие істері. | | | |сұрау |
|Отбасы тәрбиесі. | |Жеке |Отбасы |Реферат |
| | |тапсырмалар |тәрбиесі | |
|Оқушылардың ғылыми | |Оқулықтар |Адамгершілік |Пікір-тала|
|дүниетанымның мәні. | | |тәрбиесі |с |
|Сынып жетекшісінің | |Сынып |Сынып |Схема |
|қызметі. | |жетекшісінің |жетекшісінің | |
| | |кәсіби үлгі |қызметі. | |
| | |схемасы | | |
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы
|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз |
| |құралдар атауы | |саны |ету пайызы |
| | | | | |
|1 |Педагогика.Ж. Әбиев, С. | | | |
| |Бабаев, А. Құдиярова. А., | | | |
| |2004 | | | |
|2 |Педагогика. Дәріс курсы. | | | |
| |Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.| | | |
|3 |Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. | | | |
| |Алматы, 2002. | | | |
|4 |Педагогика. Дүйсембекова Ш.| | | |
| |Семей. 2004 | | | |
8. Негізгі әдебиеттер:
1. Негізгі әдебиеттер:
1. Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.
2. Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004
3. Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. Алматы, 2002.
4. Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004
2. Қосымша әдебиеттер:
1. Бабанский Ю.К. Педагогика. М, 2001
2. Зимняя А.И. Педагогическая психология. Ростов на Дону,
“Феникс” ,2007
3. Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000
4. Қазақ педагогикалық энциклопедиалық сөдігі. А, 1995
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz