Файл қосу
Редакция теориясы мен әдістемесі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-14.05.01.20.89 | | | |/01-2012 | | | | | |Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1 | | |жұмыс оқу бағдарламасы |02.09.09.орнына | | |«Тәрбие жұмысының |Редакция № | | |теориясы мен әдістемесі» | | | «ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В0119 «Шет тілі: екі шет тілі» мамандықтарына ) ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы__________ Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т. “_28_____” _____08__ 2012 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №_1____ «_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____ «_05_»____09____ 2012 жыл Төрайымы _______ Г.Григорьева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____ «_13_»____09____ 2012 жыл ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев Мазмұны: 1. Қолданыс аймағы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы 5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі 6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы 8. Әдебиеттер 1.Қолданыс аймағы «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәні бойынша оқу әдістемелік кешен 050119-«Шет тілі: екі шет тілі» мамандығы студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен, курс саясатымен, оқу процесі барысындағы студенттердің білуге және істеуге тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2.Нормативтік нұсқама. Осы «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» пәнінен оқу - әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған: 1. Типтік оқу бағдарламасы 050119 – Шет тілі: екі шет тілі мамандығы бойынша ҚР МЖМБС 6.08.075 – 2010 жалпыға бірдей білім беру Мемлекеттік стандартына сәйкес құрастырылған. 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны. «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы педагог-мұғалімдерді кәсіби даярлау жүйесінің міндетті компоненті. Курстың бағдарламасы болашақ мұғалімдердің оқушылардың тәрбие жұмысының ұйымдастыру және өткізудің теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді. "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсында келесі теориялық сұрақтар қарастырылады: мектеп пен сыныптың тәрбие жүйесі балалардың әлеуметтенуі және дамуының факторы ретінде; педагогикалық ортаны құру сынып ұжымын қалыптастыру арқылы окушылардың әлеуметтенуінің бірден бір жолдары ретінде: сынып жетекшісінің пән мұғалімдері, окушылардың ата-аналарымен, мектептен тыс мекемелермен, балалардың қоғамдық негіздегі ұйымдары және бірлестіктерімен өзара әрекеттесуі; оқушылардың тәрбиелік жағдайы және сынып ұжымының даму деңгейін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының нәтижесін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының мақсатын анықтау және жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие жұмыстарын талдау және өзін-өзі талдау т.с.с. 3.2. Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдерді оқушылардың тәрбие жұмысының теорисы, әдістемесі мен технология саласынан кәсіби- педагогикалық білікті маман ретінде қалыптастыру. 3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері: ✓ Студенттерде оқушылармен тәрбие жұмысының теорися, әдістемесі және техникасы саласында кәсіби- педагогтік білімдерді және біліктіліктерді меңгеруді дамыту; ✓ Студенттерде жалпы тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдету; ✓ Студенттерде оқушылардың тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласынан кәсіби- педагогтік білімдерді қалыптастыру; ✓ Студенттерді оқушылардың тәрбие жұмысына қажетті жалпы педагогтік және арнайы біліктілікпен қаруландыру: диагностикалық, мақсатқоюшылық , жобалаушылық, ұйымдастырушылық, коммуникаттивтік, аналитикалық. ✓ Студенттерде баланың тұлғалық қалыптасуы және әлеуметенуінің маңызды факторы ретінде оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізуге жауапкершілік пен шығармашылық қарым қатынасын дамыту; ✓ Оқушылардың практикалық тәрбие жұмысын студенттердің теориялық тұрғыда жете ұғынуын қамтамасыз ету; ✓ Студенттерде кәсіби- педагогтік өзін- өзі дамыту қажеттілігін қамтамасыз ету. 3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәнінің негізгі категорияларын білуі; ✓ жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы; ✓ тәрбиенің түрлеріне психологиялық-педагогикалық талдауға дағдылануы; оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі; ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында алған білімін қолдану туралы түсінігі болуы қажет. 3.5 Курс пререквизиттері: - «Мамандыққа кіріспе»,«Жалпы психология»,«Бірінші курстың үзіліссіз педагогикалық практикасы»,«Жас және педагогикалық психология»,«Жалпы педагогика», «Этнопедагогика». 3.6 Курстың постреквизиті: - «Этнопсихология»,ІІІ – ІУ курстың педагогикалық практикасы. Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте1 |Кур|Семестр |Кредит |ЛК | |с | |Саны |(сағ.) | | | | |Д |Сем | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тәрбие теориясы және | |Оқулықтар мен |Тәрбие |Конспект | |әдістемесі пәніне | |оқу құралдары |теориясы мен | | |кіріспе. | | |әдістемесінің| | | | | |пәніне | | | | | |кіріспе. | | |Педагогикалық қызмет | |Плакат, маркер|Ұстаз |Профессиог| |ретінде тәрбиенің | | |тұлғасы. |рамма құру| |жалпы заңдылықтары. | | | | | |Педагогикада мақсат | |Сызба |Тәрбие |конспект | |болжау проблемасы. | | |процесіне | | | | | |түсінік. | | |Мұғалім мамандығын | |Плакат |Тәрбие |схема | |меңгерудің өзіндік | | |процесінің | | |ерекшелігі. | | |заңдылықтары | | |Тәрбие процесінің | |Схема |Тәрбие |таблица | |құрылымы. | | |процесінің | | | | | |әдістері. | | |Тәрбие принциптері. | |Оқулық |Тәрбие |Схема | | | | |процесінің | | | | | |принциптері. | | |Тәрбие принциптері. | |Оқулық |Ұжым және |Реферат | | | | |тұлға. | | |Тұлғаны ұжымда | |Макаренко |Ұстаз бен |баяндама | |тәрбиелеу. | |еңбектері |оқушылар | | | | | |арасындағы | | | | | |қарым-қатынас| | | | | |. | | |Жалпы тәрбие әдістері.| |Таблица |Ұстаз бен |Хабарлама | | | | |оқушылар | | | | | |арасындағы | | | | | |тартыстың | | | | | |туындау | | | | | |себептері. | | |Тәрбие әдістерінің | |Таблица |Этикалық |Конспект | |жіктелуі. | | |тәрбие. | | |Мұғалімнің кәсіби | |Сызба |Эстетикалық |Конспект | |қызметі. | |түріндегі үлгі|тәрбие. | | |Әлеуметтік бағдарлық | |Оқулықтар |Дене тәрбиесі|Ауызша | |тәрбие істері. | | | |сұрау | |Отбасы тәрбиесі. | |Жеке |Отбасы |Реферат | | | |тапсырмалар |тәрбиесі | | |Оқушылардың ғылыми | |Оқулықтар |Адамгершілік |Пікір-тала| |дүниетанымның мәні. | | |тәрбиесі |с | |Сынып жетекшісінің | |Сынып |Сынып |Схема | |қызметі. | |жетекшісінің |жетекшісінің | | | | |кәсіби үлгі |қызметі. | | | | |схемасы | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз | | |құралдар атауы | |саны |ету пайызы | | | | | | | |1 |Педагогика.Ж. Әбиев, С. | | | | | |Бабаев, А. Құдиярова. А., | | | | | |2004 | | | | |2 |Педагогика. Дәріс курсы. | | | | | |Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.| | | | |3 |Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. | | | | | |Алматы, 2002. | | | | |4 |Педагогика. Дүйсембекова Ш.| | | | | |Семей. 2004 | | | | 8. Негізгі әдебиеттер: 1. Негізгі әдебиеттер: 1. Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003. 2. Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004 3. Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. Алматы, 2002. 4. Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004 2. Қосымша әдебиеттер: 1. Бабанский Ю.К. Педагогика. М, 2001 2. Зимняя А.И. Педагогическая психология. Ростов на Дону, “Феникс” ,2007 3. Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000 4. Қазақ педагогикалық энциклопедиалық сөдігі. А, 1995
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz