Файл қосу

Редакция теориясы мен әдістемесі





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.89  |
|                         |                         |/01-2012                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1             |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |02.09.09.орнына          |                         |
|«Тәрбие жұмысының        |Редакция №               |                         |
|теориясы мен әдістемесі» |                         |                         |







           «ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              (5В0119 «Шет тілі: екі шет тілі» мамандықтарына )



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей  2012



                                   Алғысөз

    1 ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы__________    Шәкәрім    атындағы     Семей     мемлекеттік
      университетінің “ Психология” кафедрасының  аға  оқытушысы  Бураханова
      А.Т.

      “_28_____”      _____08__ 2012  ж.
      2 ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
        кафедрасының отырысында
       Хаттама №_1____ «_28_»____08____  2012   жыл


      Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева


      2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №__1____ «_05_»____09____  2012 жыл


      Төрайымы _______ Г.Григорьева
      3 БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №__1____ «_13_»____09____  2012  жыл


      ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев

































Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер




































      1.Қолданыс аймағы
          «Тәрбие  жұмысының  теориясы  мен  әдістемесі»  пәні  бойынша  оқу
   әдістемелік кешен 050119-«Шет тілі: екі шет тілі» мамандығы студенттеріне
   арналған. Ол  студенттерді  курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс
   саясатымен, оқу процесі барысындағы  студенттердің  білуге  және  істеуге
   тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу  -  әдістемелік  кешен  пәнді  оқудағы
   негізгі құрал болып табылады.


 2.Нормативтік нұсқама.
          Осы «Тәрбие жұмысының теориясы  мен  әдістемесі»   пәнінен  оқу  -
   әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық  талаптар  мен  ұсыныстар
   бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
   1. Типтік оқу бағдарламасы 050119 – Шет  тілі:  екі  шет  тілі  мамандығы
      бойынша  ҚР  МЖМБС   6.08.075  –  2010  жалпыға  бірдей   білім   беру
      Мемлекеттік стандартына сәйкес құрастырылған.

 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы  педагог-мұғалімдерді
кәсіби даярлау жүйесінің міндетті компоненті. Курстың  бағдарламасы  болашақ
мұғалімдердің  оқушылардың  тәрбие  жұмысының  ұйымдастыру  және   өткізудің
теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді.
      "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсында  келесі  теориялық
сұрақтар  қарастырылады:  мектеп  пен  сыныптың  тәрбие  жүйесі   балалардың
әлеуметтенуі және дамуының факторы ретінде; педагогикалық ортаны құру  сынып
ұжымын қалыптастыру арқылы окушылардың әлеуметтенуінің  бірден  бір  жолдары
ретінде: сынып жетекшісінің  пән  мұғалімдері,  окушылардың  ата-аналарымен,
мектептен тыс мекемелермен,  балалардың  қоғамдық  негіздегі  ұйымдары  және
бірлестіктерімен  өзара  әрекеттесуі;  оқушылардың  тәрбиелік  жағдайы  және
сынып ұжымының даму  деңгейін  зерттеу;  сабақтан  тыс  тәрбие  жұмыстарының
нәтижесін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының  мақсатын  анықтау  және
жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие жұмыстарын талдау  және  өзін-өзі
талдау т.с.с.
3.2. Пәннің  мақсаты:  болашақ  мұғалімдерді  оқушылардың  тәрбие  жұмысының
теорисы, әдістемесі мен технология саласынан кәсіби-  педагогикалық  білікті
маман ретінде қалыптастыру.
3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓   Студенттерде   оқушылармен   тәрбие   жұмысының   теорися,
               әдістемесі  және  техникасы  саласында  кәсіби-   педагогтік
               білімдерді және біліктіліктерді меңгеруді дамыту;
             ✓  Студенттерде  жалпы  тәрбие  теориясы  бойынша   білімдерін
               кеңейту және тереңдету;
             ✓  Студенттерде   оқушылардың   тәрбие   жұмысының   теориясы,
               әдістемесі және технологиясы  саласынан  кәсіби-  педагогтік
               білімдерді қалыптастыру;
             ✓  Студенттерді  оқушылардың  тәрбие  жұмысына  қажетті  жалпы
               педагогтік   және    арнайы    біліктілікпен    қаруландыру:
               диагностикалық,     мақсатқоюшылық      ,      жобалаушылық,
               ұйымдастырушылық, коммуникаттивтік, аналитикалық.
             ✓    Студенттерде    баланың    тұлғалық    қалыптасуы    және
               әлеуметенуінің маңызды факторы  ретінде  оқушылармен  тәрбие
               жұмысын  ұйымдастыру   және   өткізуге   жауапкершілік   пен
               шығармашылық қарым қатынасын дамыту;
             ✓  Оқушылардың  практикалық   тәрбие   жұмысын   студенттердің
               теориялық тұрғыда жете ұғынуын қамтамасыз ету;
             ✓   Студенттерде   кәсіби-   педагогтік   өзін-   өзі   дамыту
               қажеттілігін қамтамасыз ету.

3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент
Тәрбие жұмысының теориясы  мен  әдістемесі  пәнінің  негізгі  категорияларын
білуі;
    ✓ жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓ тәрбиенің түрлеріне психологиялық-педагогикалық  талдауға  дағдылануы;
      оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
    ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында алған білімін  қолдану  туралы  түсінігі
      болуы қажет.

3.5  Курс пререквизиттері:
-  «Мамандыққа  кіріспе»,«Жалпы   психология»,«Бірінші   курстың   үзіліссіз
педагогикалық   практикасы»,«Жас   және   педагогикалық   психология»,«Жалпы
педагогика», «Этнопедагогика».

3.6 Курстың постреквизиті:
- «Этнопсихология»,ІІІ – ІУ курстың педагогикалық практикасы.

Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1

|Кур|Семестр             |Кредит                     |ЛК                             |
|с  |                    |Саны                       |(сағ.)                         |
|                      |                 |              |Д            |Сем       |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |             |          |
|                      |(семинар)        |              |             |          |
|                      |сабақтар         |              |             |          |
|1                     |2                |3             |4            |5         |
|Тәрбие теориясы және  |                 |Оқулықтар мен |Тәрбие       |Конспект  |
|әдістемесі пәніне     |                 |оқу құралдары |теориясы мен |          |
|кіріспе.              |                 |              |әдістемесінің|          |
|                      |                 |              |пәніне       |          |
|                      |                 |              |кіріспе.     |          |
|Педагогикалық қызмет  |                 |Плакат, маркер|Ұстаз        |Профессиог|
|ретінде тәрбиенің     |                 |              |тұлғасы.     |рамма құру|
|жалпы заңдылықтары.   |                 |              |             |          |
|Педагогикада мақсат   |                 |Сызба         |Тәрбие       |конспект  |
|болжау проблемасы.    |                 |              |процесіне    |          |
|                      |                 |              |түсінік.     |          |
|Мұғалім мамандығын    |                 |Плакат        |Тәрбие       |схема     |
|меңгерудің өзіндік    |                 |              |процесінің   |          |
|ерекшелігі.           |                 |              |заңдылықтары |          |
|Тәрбие процесінің     |                 |Схема         |Тәрбие       |таблица   |
|құрылымы.             |                 |              |процесінің   |          |
|                      |                 |              |әдістері.    |          |
|Тәрбие принциптері.   |                 |Оқулық        |Тәрбие       |Схема     |
|                      |                 |              |процесінің   |          |
|                      |                 |              |принциптері. |          |
|Тәрбие принциптері.   |                 |Оқулық        |Ұжым және    |Реферат   |
|                      |                 |              |тұлға.       |          |
|Тұлғаны ұжымда        |                 |Макаренко     |Ұстаз бен    |баяндама  |
|тәрбиелеу.            |                 |еңбектері     |оқушылар     |          |
|                      |                 |              |арасындағы   |          |
|                      |                 |              |қарым-қатынас|          |
|                      |                 |              |.            |          |
|Жалпы тәрбие әдістері.|                 |Таблица       |Ұстаз бен    |Хабарлама |
|                      |                 |              |оқушылар     |          |
|                      |                 |              |арасындағы   |          |
|                      |                 |              |тартыстың    |          |
|                      |                 |              |туындау      |          |
|                      |                 |              |себептері.   |          |
|Тәрбие әдістерінің    |                 |Таблица       |Этикалық     |Конспект  |
|жіктелуі.             |                 |              |тәрбие.      |          |
|Мұғалімнің кәсіби     |                 |Сызба         |Эстетикалық  |Конспект  |
|қызметі.              |                 |түріндегі үлгі|тәрбие.      |          |
|Әлеуметтік  бағдарлық |                 |Оқулықтар     |Дене тәрбиесі|Ауызша    |
|тәрбие істері.        |                 |              |             |сұрау     |
|Отбасы тәрбиесі.      |                 |Жеке          |Отбасы       |Реферат   |
|                      |                 |тапсырмалар   |тәрбиесі     |          |
|Оқушылардың ғылыми    |                 |Оқулықтар     |Адамгершілік |Пікір-тала|
|дүниетанымның мәні.   |                 |              |тәрбиесі     |с         |
|Сынып жетекшісінің    |                 |Сынып         |Сынып        |Схема     |
|қызметі.              |                 |жетекшісінің  |жетекшісінің |          |
|                      |                 |кәсіби үлгі   |қызметі.     |          |
|                      |                 |схемасы       |             |          |


7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы

|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Педагогика.Ж. Әбиев, С.    |         |             |            |
|     |Бабаев, А. Құдиярова. А.,  |         |             |            |
|     |2004                       |         |             |            |
|2    |Педагогика. Дәріс курсы.   |         |             |            |
|     |Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.|         |             |            |
|3    |Педагогика. Қоянбаев Ж.Б.  |         |             |            |
|     |Алматы, 2002.              |         |             |            |
|4    |Педагогика. Дүйсембекова Ш.|         |             |            |
|     |Семей. 2004                |         |             |            |






     8. Негізгі әдебиеттер:
        1. Негізгі әдебиеттер:
              1. Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.
              2. Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004
              3. Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. Алматы, 2002.
              4. Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004
        2. Қосымша әдебиеттер:
              1. Бабанский Ю.К. Педагогика. М, 2001
              2. Зимняя А.И.  Педагогическая  психология.  Ростов  на  Дону,
                 “Феникс” ,2007
              3. Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000
              4. Қазақ педагогикалық энциклопедиалық сөдігі. А, 1995
Пәндер