Файл қосу

Редакция теориясы мен әдістемесі





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.89  |
|                         |                         |/01-2012                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 1             |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |02.09.09.орнына          |                         |
|«Тәрбие жұмысының        |Редакция №               |                         |
|теориясы мен әдістемесі» |                         |                         |







           «ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНЫҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              (5В0119 «Шет тілі: екі шет тілі» мамандықтарына )



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                 Семей  2012



                                   Алғысөз

    1 ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы__________    Шәкәрім    атындағы     Семей     мемлекеттік
      университетінің “ Психология” кафедрасының  аға  оқытушысы  Бураханова
      А.Т.

      “_28_____”      _____08__ 2012  ж.
      2 ҚАРАЛДЫ
     1. Шәкәрім атындағы  Семей  мемлекеттік  университетінің  “Психология”
        кафедрасының отырысында
       Хаттама №_1____ «_28_»____08____  2012   жыл


      Кафедра меңгерушісі: ____________ Ш. Сатиева


      2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №__1____ «_05_»____09____  2012 жыл


      Төрайымы _______ Г.Григорьева
      3 БЕКІТІЛДІ
      3.1 Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №__1____ «_13_»____09____  2012  жыл


      ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі проректор_______ Б. Рскелдиев

































Мазмұны:

    1. Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер




































      1.Қолданыс аймағы
          «Тәрбие  жұмысының  теориясы  мен  әдістемесі»  пәні  бойынша  оқу
   әдістемелік кешен 050119-«Шет тілі: екі шет тілі» мамандығы студенттеріне
   арналған. Ол  студенттерді  курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс
   саясатымен, оқу процесі барысындағы  студенттердің  білуге  және  істеуге
   тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу  -  әдістемелік  кешен  пәнді  оқудағы
   негізгі құрал болып табылады.


 2.Нормативтік нұсқама.
          Осы «Тәрбие жұмысының теориясы  мен  әдістемесі»   пәнінен  оқу  -
   әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық  талаптар  мен  ұсыныстар
   бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
   1. Типтік оқу бағдарламасы 050119 – Шет  тілі:  екі  шет  тілі  мамандығы
      бойынша  ҚР  МЖМБС   6.08.075  –  2010  жалпыға  бірдей   білім   беру
      Мемлекеттік стандартына сәйкес құрастырылған.

 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      «Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі» курсы  педагог-мұғалімдерді
кәсіби даярлау жүйесінің міндетті компоненті. Курстың  бағдарламасы  болашақ
мұғалімдердің  оқушылардың  тәрбие  жұмысының  ұйымдастыру  және   өткізудің
теориялық-әдістемелік даярлығын ескереді.
      "Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі" курсында  келесі  теориялық
сұрақтар  қарастырылады:  мектеп  пен  сыныптың  тәрбие  жүйесі   балалардың
әлеуметтенуі және дамуының факторы ретінде; педагогикалық ортаны құру  сынып
ұжымын қалыптастыру арқылы окушылардың әлеуметтенуінің  бірден  бір  жолдары
ретінде: сынып жетекшісінің  пән  мұғалімдері,  окушылардың  ата-аналарымен,
мектептен тыс мекемелермен,  балалардың  қоғамдық  негіздегі  ұйымдары  және
бірлестіктерімен  өзара  әрекеттесуі;  оқушылардың  тәрбиелік  жағдайы  және
сынып ұжымының даму  деңгейін  зерттеу;  сабақтан  тыс  тәрбие  жұмыстарының
нәтижесін зерттеу; сабақтан тыс тәрбие жұмыстарының  мақсатын  анықтау  және
жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу; тәрбие жұмыстарын талдау  және  өзін-өзі
талдау т.с.с.
3.2. Пәннің  мақсаты:  болашақ  мұғалімдерді  оқушылардың  тәрбие  жұмысының
теорисы, әдістемесі мен технология саласынан кәсіби-  педагогикалық  білікті
маман ретінде қалыптастыру.
3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓   Студенттерде   оқушылармен   тәрбие   жұмысының   теорися,
               әдістемесі  және  техникасы  саласында  кәсіби-   педагогтік
               білімдерді және біліктіліктерді меңгеруді дамыту;
             ✓  Студенттерде  жалпы  тәрбие  теориясы  бойынша   білімдерін
               кеңейту және тереңдету;
             ✓  Студенттерде   оқушылардың   тәрбие   жұмысының   теориясы,
               әдістемесі және технологиясы  саласынан  кәсіби-  педагогтік
               білімдерді қалыптастыру;
             ✓  Студенттерді  оқушылардың  тәрбие  жұмысына  қажетті  жалпы
               педагогтік   және    арнайы    біліктілікпен    қаруландыру:
               диагностикалық,     мақсатқоюшылық      ,      жобалаушылық,
               ұйымдастырушылық, коммуникаттивтік, аналитикалық.
             ✓    Студенттерде    баланың    тұлғалық    қалыптасуы    және
               әлеуметенуінің маңызды факторы  ретінде  оқушылармен  тәрбие
               жұмысын  ұйымдастыру   және   өткізуге   жауапкершілік   пен
               шығармашылық қарым қатынасын дамыту;
             ✓  Оқушылардың  практикалық   тәрбие   жұмысын   студенттердің
               теориялық тұрғыда жете ұғынуын қамтамасыз ету;
             ✓   Студенттерде   кәсіби-   педагогтік   өзін-   өзі   дамыту
               қажеттілігін қамтамасыз ету.

3.4 Оқып-зерттеу нәтижесінде студент
Тәрбие жұмысының теориясы  мен  әдістемесі  пәнінің  негізгі  категорияларын
білуі;
    ✓ жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓ тәрбиенің түрлеріне психологиялық-педагогикалық  талдауға  дағдылануы;
      оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
    ✓ Кәсіптік іс-әрекет жағдайында алған білімін  қолдану  туралы  түсінігі
      болуы қажет.

3.5  Курс пререквизиттері:
-  «Мамандыққа  кіріспе»,«Жалпы   психология»,«Бірінші   курстың   үзіліссіз
педагогикалық   практикасы»,«Жас   және   педагогикалық   психология»,«Жалпы
педагогика», «Этнопедагогика».

3.6 Курстың постреквизиті:
- «Этнопсихология»,ІІІ – ІУ курстың педагогикалық практикасы.

Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1

|Кур|Семестр             |Кредит                     |ЛК                             |
|с  |                    |Саны                       |(сағ.)                         |
|                      |                 |              |Д            |Сем       |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |             |          |
|                      |(семинар)        |              |             |          |
|                      |сабақтар         |              |             |          |
|1                     |2                |3             |4            |5         |
|Тәрбие теориясы және  |                 |Оқулықтар мен |Тәрбие       |Конспект  |
|әдістемесі пәніне     |                 |оқу құралдары |теориясы мен |          |
|кіріспе.              |                 |              |әдістемесінің|          |
|                      |                 |              |пәніне       |          |
|                      |                 |              |кіріспе.     |          |
|Педагогикалық қызмет  |                 |Плакат, маркер|Ұстаз        |Профессиог|
|ретінде тәрбиенің     |                 |              |тұлғасы.     |рамма құру|
|жалпы заңдылықтары.   |                 |              |             |          |
|Педагогикада мақсат   |                 |Сызба         |Тәрбие       |конспект  |
|болжау проблемасы.    |                 |              |процесіне    |          |
|                      |                 |              |түсінік.     |          |
|Мұғалім мамандығын    |                 |Плакат        |Тәрбие       |схема     |
|меңгерудің өзіндік    |                 |              |процесінің   |          |
|ерекшелігі.           |                 |              |заңдылықтары |          |
|Тәрбие процесінің     |                 |Схема         |Тәрбие       |таблица   |
|құрылымы.             |                 |              |процесінің   |          |
|                      |                 |              |әдістері.    |          |
|Тәрбие принциптері.   |                 |Оқулық        |Тәрбие       |Схема     |
|                      |                 |              |процесінің   |          |
|                      |                 |              |принциптері. |          |
|Тәрбие принциптері.   |                 |Оқулық        |Ұжым және    |Реферат   |
|                      |                 |              |тұлға.       |          |
|Тұлғаны ұжымда        |                 |Макаренко     |Ұстаз бен    |баяндама  |
|тәрбиелеу.            |                 |еңбектері     |оқушылар     |          |
|                      |                 |              |арасындағы   |          |
|                      |                 |              |қарым-қатынас|          |
|                      |                 |              |.            |          |
|Жалпы тәрбие әдістері.|                 |Таблица       |Ұстаз бен    |Хабарлама |
|                      |                 |              |оқушылар     |          |
|                      |                 |              |арасындағы   |          |
|                      |                 |              |тартыстың    |          |
|                      |                 |              |туындау      |          |
|                      |                 |              |себептері.   |          |
|Тәрбие әдістерінің    |                 |Таблица       |Этикалық     |Конспект  |
|жіктелуі.             |                 |              |тәрбие.      |          |
|Мұғалімнің кәсіби     |                 |Сызба         |Эстетикалық  |Конспект  |
|қызметі.              |                 |түріндегі үлгі|тәрбие.      |          |
|Әлеуметтік  бағдарлық |                 |Оқулықтар     |Дене тәрбиесі|Ауызша    |
|тәрбие істері.        |                 |              |             |сұрау     |
|Отбасы тәрбиесі.      |                 |Жеке          |Отбасы       |Реферат   |
|                      |                 |тапсырмалар   |тәрбиесі     |          |
|Оқушылардың ғылыми    |                 |Оқулықтар     |Адамгершілік |Пікір-тала|
|дүниетанымның мәні.   |                 |              |тәрбиесі     |с         |
|Сынып жетекшісінің    |                 |Сынып         |Сынып        |Схема     |
|қызметі.              |                 |жетекшісінің  |жетекшісінің |          |
|                      |                 |кәсіби үлгі   |қызметі.     |          |
|                      |                 |схемасы       |             |          |


7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы

|№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Педагогика.Ж. Әбиев, С.    |         |             |            |
|     |Бабаев, А. Құдиярова. А.,  |         |             |            |
|     |2004                       |         |             |            |
|2    |Педагогика. Дәріс курсы.   |         |             |            |
|     |Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.|         |             |            |
|3    |Педагогика. Қоянбаев Ж.Б.  |         |             |            |
|     |Алматы, 2002.              |         |             |            |
|4    |Педагогика. Дүйсембекова Ш.|         |             |            |
|     |Семей. 2004                |         |             |            |






     8. Негізгі әдебиеттер:
        1. Негізгі әдебиеттер:
              1. Педагогика. Дәріс курсы. Алматы. “Нұрлы әлем”, 2003.
              2. Педагогика.Ж. Әбиев, С. Бабаев, А. Құдиярова. А., 2004
              3. Педагогика. Қоянбаев Ж.Б. Алматы, 2002.
              4. Педагогика. Дүйсембекова Ш. Семей. 2004
        2. Қосымша әдебиеттер:
              1. Бабанский Ю.К. Педагогика. М, 2001
              2. Зимняя А.И.  Педагогическая  психология.  Ростов  на  Дону,
                 “Феникс” ,2007
              3. Сластенин В.А. Педагогика. М, 2000
              4. Қазақ педагогикалық энциклопедиалық сөдігі. А, 1995
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz