Файл қосу
Ферменттік препараттардың азық - түлік өндірісінде қолданылуы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМЖ 3-деңгейдегі құжаты |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК | | | |042-18-7.1.40/02-2014 | |ПОӘК | | | |«Наубайхана және ашыту | | | |өндірістеріндегі |№ 1 басылым | | |биотехнологиялық процестерді |11.09.2014 ж. | | |жетілдіру» пәннің магистрантқа | | | |арналған бағдарламасы | | | «Наубайхана және ашыту өндірістеріндегі биотехнологиялық процестерді жетілдіру» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 6М072800– «Өңдеу өндірістерінің технологиясы» мамандығы үшін МАГИСТРАНТҚА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының т.ғ.к., доцент м.а., Нұрымхан Г.Н. _____________«27» тамыз 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасының мәжілісінде №1 хаттама «3» қыркүйек 2014 ж. Кафедра меңгерушісі_____________________ Б.К. Асенова 2.2 Инженерлік –технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік бюросының мәжілісінде №1 хаттама «5» қыркүйек 2014 ж. Төрайымы ______________ С.С.Толеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және басып шығаруға ұсынылды №1 хаттама «11» қыркүйек 2014 ж. ОӘК төрайымы_____________ Г.К. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Жалпы ережелер |4 | |2 |Пәннің мазмұны және сабақ түріне байланысты сағаттарды бөлу |5 | |3 |Пәнді оқыту бойынша әдістемелік нұсқау |6 | |4 |Курс форматы |6 | |5 |Курс саясаты |7 | |6 |Баға қою саясаты |7 | |7 |Әдебиеттер |9 | 2 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұматтар Нұрымхан Гүлнұр Несіптайқызы т.ғ.к., доцент м.а. «Тамақ өнімдерінің және жеңіл өнеркәсіп бұйымдарының технологиясы» кафедрасы; Байланысу ақпараты - тел: 35-48-56, № 9 оқу ғимараты, кабинет 213. Дәрістің өткізілетін орны - аудитория 205. Пән бойынша несие саны – 2 1 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Наубайхана және ашыту өндірістеріндегі биотехнологиялық процесстерді жетілдіру» адам ағзасына пайдалы заттар алудың негізгі процесстері және өсімдік, жануар және микроб клеткалары қосылыстарын; азық-түлік өндірісінің әр түрлі облыстарындағы дәстүрлі биотехнологиялық процесстер бойынша сұрақтарды қарастыруды қамтиды. Ферменттік препараттар технологиясының даму перспективасы және қазіргі жағдайы. Фермент алу көздері. Ферменттік препараттардың жіктелуі мен номенклатурасы. Ферменттік препараттардың белсенділік бірлігі. Өсімдік және жануартектес шикізаттардан ферменттік препараттар алу технологиясы. Ферменттік препараттардың азық-түлік өндірісінде қолданылуы. Ашыту өндірісі. Нан пісіру. Ферменттік препараттарды жеміс шырындары өндірісінде қолдану. Консервіленген көкөністер және басқа өнімдер. Соя өнімдері. Өсімдік тектес өнімдер өндірісіндегі микромицеттер. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Өндірістегі биотехнологиялық процесстер туралы жүйелі білім қалыптастыру, технологиялық процесстерді оптимизациялаудың негізгі міндеттерін шеше білу, биотехнологиялық өндірісті ұйымдастыру саласында теориялық білім мен тәжірибелік дағдыны қалыптастыру, биологиялық құндылығы жоғары сапалы азық-түлік өнімдерін алу мақсатымен өндірістің барлық этаптарында биотехнологиялық әдіспен алынған азық-түлік өнімдерінің сапасын бақылау, аймақтың биоресурстарын сақтау және азық-түліктік, өңдеу өндірістері кәсіпорындарының тиімділігін жоғарылату 1.4. Пәннің негізгі міндеттері: - азық-түлік өнімдері биотехнологиясының теориялық және тәжірибелік негіздерін зерттеу; - тамақтану өнімдері өндірісінің дәстүрлі және жаңа технологияларын зерттеу. 1.5. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы білу керек: - азық-түлік өнімдері биотехнологиясының теориялық және тәжірибелік негіздерін зерттеу білу, - тамақтану өнімдері өндірісінің дәстүрлі және жаңа технологияларын зерттеу әдістерін. 1.6 Курстың пререквизиттері: жоқ 1.7 Курстың постреквизиттері: 1.7.1 1. Полиэтиленді пакеттерді қолдану арқылы астық сақтаудың жаңа әдістері. 1.7.1 2. Астық өңдеудің функционалды өнімдер өндірісінің технологиясын жасау. 1.7.1 3. Өңдеу өндірістерінің ресурс үнемдеу технологиясы 1.7.1 4. Арнайы тағайындалатын өнімдердің технологиясы. 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ 2-кесте |Тақырып атаулары |Сағат саны | | |ДС |ПС |БАОӨЖ |БАӨЖ | |Модуль 1. Ғылымға кіріспе | | | | | |1. Биотехнология және оның |2 | |1 |3 | |салалары | | | | | |2. Ферменттер |2 | |1 |3 | |3. Ферменттік препараттарды алу |2 | |1 |3 | |4. Ферменттерді бөліп алу және |2 | |1 |3 | |тазалау | | | | | |5. Целлолитикалық ферменттік |2 | |1 |3 | |препараттар. | | | | | |Модуль 2. Ұғымдық құрылғы | | | | | |6. Ферменттердің және |2 | |1 |3 | |микроорганизмдердің тұтас | | | | | |жасушаларын иммобилизациялау | | | | | |7. Биологиялық белсендікке |2 | |1 |3 | |активаторлар және ингибиторлар | | | | | |әсері | | | | | |8. Нан өндірісінде қолданылатын |2 | |1 |3 | |ашыту процесстері | | | | | |9. Нан өндірісінде қамыр |2 | |1 |3 | |дайындаудың әр түрлі | | | | | |технологиялары | | | | | |Модуль 3. Азық түлік өнімдері | | | | | |10. Азық-түлік қоспалары |2 | |1 |3 | |11 Азық-түлік қоспаларының |2 | |1 |3 | |классификациясы | | | | | |12. Шырындар |2 | |1 |3 | |13. Сусындар |2 | |1 |3 | |14 Азық түлік өнімдерінің |2 | |1 |3 | |заманауи технологиясы | | | | | |15. Функционалды ингредиенттерге |2 | |1 |3 | |қойылатын талаптар | | | | | |Барлығы |30 | |15 |45 | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша сиапаттаманы білім алушы танысқан кезде пән бойынша үйлесімді түрде меңгере алатындай етіліп құрылуы керек. Сипаттаманы әзірлеу кезінде білім алушылардың өз бетімен ізденетін курстық бөлімі болу керек. Әдістемелік сипаттамаға мыналарды кіргізуге болады: - пәнді оқуға қажет уақытты жоспарлау және құру жөнінде кеңес - білім алушы ісінің жүйелілігін немесе пәнді оқу жоспарын жазу - ОӘК материалдарын қолдану туралы сипаттама - әдебиетпен жұмыс істеу туралы сипаттама - емтиханға дайындалу туралы кеңес (есеп беруге) 3 4 КУРС ФОРМАТЫ «Наубайхана және ашыту өндірістеріндегі биотехнологиялық процестерді жетілдіру» пәнін оқуда өзара байланысы бар бес түр қосылады-дәрістер және білім алушыныңың өздік жұмысы (БАӨЖ). Негізгі маңызды дәріс: пәннің негізгі және қиын бөлімдерін түсіндіру; нақты эксперименттер орындап, олардың қортындыларының дәлелді шешімдерінен зертханалық жаттықтыру сабағы және әдістемелер анықтайды. Күрделі және оқу-әдістемелік, әдеби жетімді материалдарды БАӨЖ түрінде жасайды. Негізгі маңыздысы зертханалық жаттықтыру сабағы (барлық оқу уақытының ~50%). Зертханалық жұмысты орындау көзбен көруге және теориялық материалдарды бекітуге, оқу және ғылыми – зерттеу эксперименттерінің, логикалық ойлау мен дәлелді қортындыларының дағдысын жетілдіріп және дамытуға жол береді. БАӨЖ нақты тапсырмалармен күнделікті және міндетті түрде оқытушының бақылауымен жасалынып отырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ 1 кесте - 2 Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу. Егер білім алушы белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беру тиіс. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған білім алушы аудиториядан шығарылып жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанғысыз» бағасы қойылады. Бақылау жұмыстары: Межелік бақылау қорытындысы білім алушының сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап аудиторядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «F» бағасын қоюмен қамтылады. Ұялық телефон: Сабақ кезінде ұялық телефондар өшірілуі керек. Емтихан: Қорытынды емтихан оған босатылған барлық студенттер үшін билеттік жүйе негізінде жүргізіледі. Билеттің әрбір нұсқасы үш сұрақтан тұрады. Емтиханның қорытынды бағасы қорытынды аттестациямен емтиханның орташа проценті арқылы есептеледі. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Білім алушылардың үлгерімін бақылау күнделікті, рубежді және қортынды бақылаумен жүзеге асырады. Баға «Білім алушылар білімінің рейтингісі туралы нұсқау» стандартына сай қойылады. Қортынды бақылау тест түрінде немесе ауызша жауап беру емтихандарымен қарастырылады. Қортынды бағалау әр сабақтағы жұмыс қортындысымен, рефераттарды қорғау қортындысымен, сонымен қатар емтихан қортындысымен жинақталады. Курс бойынша қойылатын бағалар күнделікті, рубежді, қортынды бақылаулар баллдарының жиынтығымен қарастырылады. Мадақтау баллдары - шығармашылық ыңғай үшін - оқу процесіне белсенді қатысқаны үшін - БАӨЖ-ге басқа әдебиет көздерін қолданған үшін - конференцияларға қатысқаны үшін - Жұмыстарын ерте тапсырса. Айып баллдары - Жұмысын уақытымен орындамағаны үшін - Жұмысты сапасыз орындағаны үшін - Сабақты босатқаны үшін. 3-кесте |Апта |Бақылау түрі |Барлығы |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық сабақ түрлеріне қатысуы 1|30 | | | |және 7 апта бойынша | | | |1 |Дәріс |5 | | |2 |Дәріс |5 | | |3 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№1 БАӨЖ |85 | | |4 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |5 |Дәріс |5 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | |6 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |25 | | | |№2 БАӨЖ |95 | | |7 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 1 |90 | | |Қорытынды ұпайлары 1 және 7 апта бойынша |300 | | | |Аудиториялық сабақ |30 | | | |түрлеріне қатысуы 8 және | | | | | | | | | |15 апта бойынша | | | |8 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |9 |Дәріс |3 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№3 БАӨЖ |50 | | |10 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |11 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | | |№4 БАӨЖ |60 | | |12 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |14 | | |13 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | |14 |Дәріс |4 | | | |Зертханалық сабақ |15 | | | |№5 БАӨЖ |70 | | |15 |Дәріс |4 | | | |Межелік бақылау 2 |90 | | |Қорытынды ұпайлары 8 және 15 апта бойынша |300 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Т.Г. Родина. Биотехнологические процессы: учебник// М.: Издательский центр «Академия», 2007. C 208. 7.1.2 Л.Г Елисеева., Т.Н.Иванова. Идентификационная и товарная экспертиза продуктов растительного происхождения: учебное пособие// М.: ИНФРА-М, 2012. С 524. 7.1.3 Н.Л.Наумова, М.Б,Ребезов, Е.Я.Варганова. Функциональные продукты питания. Спрос и предложение: монография// Челябинск: издателский центр ЮурГУ, 2012. С 78. 7.1.4 М.Б.Ребезов, Е.П.Мирошникова, Г.К.Альхамова. Микробиология молока и молочных продуктов: учебное пособие// Челябинск: Издательский центр ЮУрГУ, 2011. С 132. 7.1.5 Б.К.Асенова, Г.Т.Туменова, Г.Н.Нурымхан, Г.Т.Кажибаева. Учебное пособие по дисциплине специальные технологии перерабатывающих производств// Семей: СГУ имени Шакарима, 2012. С 135. 6. С.Т.Дүйсенбаев, Қ.Ж.Әмірханов. Өндірістік технология және өнім сапасы// Астана: Арман, 2008. 356 бет. 7. Г.Т. Туменова. Контроль и оценка качества сырья и пищевых продукции// Семей, 2009. С 201. 8. О. В. Богомолов, О. М. Сафонова, О. И. Шаповаленко. Управление качеством перерабатывающих и пищевых производств: учебное пособие // Харьков: Эспада, 2006. С 296. 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 И.А.Рогов, Л.В.Антипова, Н.И.Дунченко. Химия пищ // М.: Колос С, 2007. С 853. 7.2.3 В.Н. Голубев, И.Н. Жиганов. Пищевая биотехнология// М.: Делипринт, 2007. C 123. 7.2.4 С. В. Зверев, Н. С. Зверева. Физические свойства зерна и продуктов его переработки: учебное пособие // М.: ДеЛипринт, 2007. С 176. 7.2.5 Л. И. Мачихина Экологическая безопасность зерна и зернопродуктов при хранении и переработке // 2008. №12. C 37-40. 7.2.6 Ю. О. Сазыкин, С. Н. Орехов, И. И.Чакалева. Биотехнология // М.: Академия, 2007. ----------------------- № |Семестр |Курс |Несиелер |Дәрістер |БАОӨЖ |БАӨЖ |Барлығы |Жиынтық тексеру формасы | |1 |1 |1 |2 |30 |15 |45 |90 |Емтихан (ауызша) | |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz