Файл қосу
Газдардың жылу
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 денгейлі СМЖ құжаты | ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14-1-05.01.20.35/ | | | |01-2010 | | ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№ 1 басылым орнына | | |пәндердің оқу жұмыс |«07» қыркүйек 2008ж | | |бағдарламасы |«30» қыркүйек 2010 ж. | | |«Техникалық |№ 2 басылым | | |жылудинамика» | | | ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Техникалық жылудинамика» 5В072300 – Техникалық физика мамандығы үшін ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2010 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕГЕН ҚҰРАСТЫРУШЫ _____ «31» тамыз 2010 ж. Шалаганова А.Н. «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің аға оқытушы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Техникалық физика және жылуэнергетика» кафедрасының отырысында. «31» тамыз 2010 ж., № 1 хаттама. Кафедра меңгерушісі ___________ М.К. Мукушева. 2.2 Инженерлік-технологиялық факультеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «20» қырқүйек 2010 жылы, № 1 хаттама. Төрағасы ______________ С. Толеубекова 2.3 Инженерлік-технологиялық факультеттің Ғылым кеңесінің отырысында «22» қырқүйек 2010 жылы, № 2 хаттама. Төраға ______________ А. Касенов 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында қабылданған және баспадан шығаруға кеңес берді. «30» қырқүйек 2010 жылы, № 1 мәжілісхат. ОӘК төрағасы, бірінші проректор __________ А. Молдажанова Мазмұны 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 4 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР 4 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 4 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау 4 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны 4 3.3 Курстың тапсырмалары 5 3.4 Оқу курстың талаптары 6 3.5 Курстың пререквизиттері 7 3.6 Курстың постреквизиттері 7 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 7 4 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘНДЕРДІҢ ОҚУ ЖҮМЫС БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ 7 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ 12 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 14 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 16 8 Әдебиеттер 18 8.1 Негізгі әдебиеттер 18 8.2 Қосымша 18 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ 050717 «Жылуэнергетика» мамандығының дәріс алушыларына «Техникалық жылудинамика» пәнінен оқу әдістемелік кешені. Ол дәріс алушыларды купстық мазмұнымен, оның маңыздылығымен, қажеттілігімен, курс саясатымен және дәріс алушының оқу процесінде көрсететін іскірлігімен таныстырады. Оқу әдістемелік комплекс пәнді оқып үйренуде негізгі басты қурал-болып саналады. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Техникалық жылудинамика» пәнінің оқу әдістемелік комплексі мына төменде көрсетілген құжаттардың қойған талаптары мен кеңестеріне сәйкес жасалған және ол осы берілген пән бойынша оқу процесін үйлестіру тәртіптеріне көрсетеді. 050717 «Жылуэнергетика» мамандығына арналған білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты ҚР МЖМБС 3.08.343-2006, 23 мамырда 2005 ж. № 779 жарлығымен бекітілген және жұмысқа енгізілген 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәндердің мазмұның қыскаша сипаттау Келешек мамандарды жылуды алу, түрлендіру, тасмалдау және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық және тәжірибе жүзінде білім беріп дайындау. Олар қажет болғанда керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды халық шаруашылығы салаларында дұрыс тандап пайдалана білуі үшін және жылу энергетикалық отындарды үнемдеу мақсатында, әрі технологиялық процестерді оптимизациялауды да үйреніп білуі қажет. Техникалық жылудинамикасы пәні математика, физика, химия, гидравлика, аэродинамика және есептеу техникасымен программалау пәндерін оқып үйренген соң оқытылады. 3.2 Пәннің мақсаты, оның оқу процесіндегі алатын орны Материалдық өндірісті дамытудың қазіргі кезіндегі ең негізгі бағыты оның салаларын энергетикалық ресурстармен сенімді түрде қамтамасыз ету. Бұл проблеманы шешудің басты жолы өңдірістің ең жоғарғы тиімділігін қамтамасыз ету талабына сай келетін энергия ресурсын үнемдеу технологиясын кеңінен пайдалану болып табылады. Бұл мақсатқа жетуде халық шаруашылдығында басты роль энергетикалық, жылутехникалықсапаны көтеру үшін білімді бакалаврлар дайындау керек. Отын энергетикалық ресурстарды (ОЭР) пайдаланудың өсуі салдарылан, өнеркәсіптегі, агроөңдірістік комплекстен, транспорттағы, тұрмысқа қажетті қызмет көрсетудегі оның бағасының артуы ОЭР тиімді пайдалануды өсіру проблемасы және айналадағы ортаны отынның жану өнімдерімен ластау да өзекті мәселе болып саналады. Техникалық жылудинамиканы оқып үйренудегі негізгі мақсат келешек мамандарды жылуды алу, айналдыру, жылуды тасымалдау және пайдалану тәсілдерін пайдаланып теориялық және практика жүзінде дайындау, оларды жобалауға, халық шаруашылдығының салаларында керекті жылутехникалық құрал-жабдықтарды таңдап алып пайдалануға үйрету, ОЭР мен материалдарды үнемдеүдің қазіргі тәсілдерінен білім беру, технологиялық процестерді жетілдеру, екінші кезектегі энергия ресурстарды (қорларды) пайдалану жолдарын айқындау (ашып беру), айналадағы ортаны қорғауға үйрету. Оқып үйрену тақырыбы болып жылудинамикасы мен жылумассаалмасу заңдары, жылудинамикалық процестермен циклдар, жұмысшы деиелер қасиеттері, жалуалмастыру аппараттарының есебінің негізгі , жану, энерготехнологиялар, энергияны үнемдеу, екінші кезеңдегі энергия ресурстары (қорызы) жылуэнергетикалық және тоңазыту қондырғылары өндіріс салаларында жылуды пайдалану, жылу мен қамтамасыз ету жүйелері, жылуэнергетикалық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау проблемаларымен байланысы саналады. 3.3 Курстың тапсырмалары Ол дәріс алушыларға мынаны қалыптастыру Энергияны айналдыру негізін, жылудинамиканың және жылумассаалмасу заңдарын, жылудинамикалық процестер мен циклдарын, сол салалар жану, энерготехнологиялар ,энергияны үнемдеу жылуалмастырғыштардың есебі, жылуалмасу тәсілдері, жылуалмастырғаштардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы, жылукүштік қоңдырғылар мен басқа да жылутехникалық құрылғылардың жұмыс істеу принциптері мен құрлысы , жылу мен қамтамасыз ету жүйелері . Жұмысшы денелері күйінің есебі , жылудинамикалық процестер мен циклдарының, жылуалмасу прцестерінің, аппараттарының және саланын басқа негізгі жылутехникалық құрылғыларының есебің жасай білу, жылулық қорғау шараларын салқындату жүйелерінің жылулық оқшауландыруын ұйымдастыруы, жылумен қамтамасыз ету жүйесінің энергияның айналуын және пайдалануының ең тиімді түрін есептеу және таңдауды үйретуді «Техникалық жылудинамика» пәнінің негізгі базасы болып физика, математика, программалау және алгоритм қатнас құралы саналады. 3.4 Оқу курстың талаптары Пәнді оқып-үйрену нәтижесінде студент мыналарды Игере білуі керек: - алынған нәтижелердің қателіктеріне баға беру тәсілдеріне; - жылуфизикалық сипаттаманың аңықтап – зерттеу әдістерін; меңгеруі қажет: - зерттеу әдістерін, жобалау және зерттеу жумыстарын жүргізу; білулері қажет: - сандың шамалардың реттілігіне бағалауды жүргізу; түсінулері қажет: - өңдеу әдістерін және қабылдауды, ЭЕМ көмегімен зерттеу нәтижелерін жүргізу; түсіне білуі керек: - энергияның айналауының негізгі заңдарын, жылудинамикасының және жылуалмасудың заңдарын; - жылудинамикалық процестер мен циклдарын; - саладағы пайдаланылатын жұмысшы деиелердің негізгі қасиеттерін; - салада пайдаланылатын жылуалмастырғыштардың, жылукүштік қоңдырғылардың және басқа да жылутехнологиялық құрылғылардың жұмыс істеу принципімен және құрлысын; - энергияны үнемдеудің негізгі әдістерін; - жылуэнергиялық қондырғылардың айналадағы ортаны қорғау мәселелерімен байланысын. дамыту қажет: - жылукүштік қондырғылардың және басқа жылутехникалық құрылғылардың жұмысшы процестерінің жылудинамикалық есептерін шығаруды; - жылуалмастырғыштардың жылугидравликалық есептерің жүргізуді; - жылумен қамтамасыз ету жүйесінің тиімді түрін есептен таңдауды; энергияның айналауын және пайдалануын, салада пайдаланылатын құрал- жабдықтардың суыту жүйесінің және жылуды реттеу жүйесінің тиімдісін тандай білуі; энергоқондырғылардың жылулық реисиімін есептеу. 3.5 Курстың пререквизиттері оқылатын пәнді меңгеруге қажетті білімін, дағдысын және машықтар тізімін құрайтын пәндер. – Физика; – Математика; – Инженерлік графика; – Химия; – Бағдарламалау. – 3.6 Курстың постреквизиттері аталған пәнді оқудан кейін алған қажетті білімін, дағдысын және машықтарын қажет ететін пәндер. - еңбекті қорғау және өндірістегі қауіпсіздік техникасы; - Технологиялық процестер және өндіріс. - 3.7 Оқу жоспарынан көшірмесі 1 кесте - Оқу жоспарынан көшірмесі |Курс|Семестр |Кредит-тер |ДС, | | | | |сағ.. | | | | |Дәріс|сара-|зерт-|СОЖБ |СӨЖ | | | | | |ман |хана | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Техника-лық жылу|Кіріспе. Күй |2 | | | | | | |динамика. |параметрлері, жылу | | | | | | | |1 дәріс. |динамикалық жүйе, | | | | | | | |1 апта |процесс, тепе-теңдік.| | | | | | |1 |Күй |Есептерді шығару | |1 | |4 | | | |параметрлері, | | | | | | | | |жылудин-ық жүйе.| | | | | | | | |1 сараман | | | | | | | | |сабағы. 1 апта | | | | | | | 2 кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Идеал газдардың |Конспект | | | | |4 | | |негізгі заңдары.| | | | | | | | | | | | | | | | | |1 СӨЖ. | | | | | | | | |1 апта | | | | | | | |2 |Идеал газдар. |Идеал газдар, |2 | | | | | | |2 дәріс. |заңдары, қоспалары, | | | | | | | |2 апта |Газдардың | | | | | | | | |жылусыйымдылығы, | | | | | | | | |түрлері: газ | | | | | | | | |қоспасының | | | | | | | | |жылусыйымдылығы | | | | | | |2 |Газдардың жылу |Есептерді шығару | |1 | |4 | | | |сыйымдылығы. | | | | | | | | |2 сараман | | | | | | | | |сабағы. 2 апта | | | | | | | |2 |Газдардың |Конспект | | | | |4 | | |жылусыйымдылығы,| | | | | | | | |түрлері: газ | | | | | | | | |қоспасының | | | | | | | | |жылусыйымдылығы.| | | | | | | | | | | | | | | | | |2 СӨЖ. | | | | | | | |3 |Жылу |Жылудинамиканың |2 | | | | | | |динамикасының |бірінші заңы | | | | | | | |бірінші заңы. |Жылу мен жұмыстың | | | | | | | |3 дәріс. 3 аптпа|сәйкестік принципі. | | | | | | |3 |Жылу |Есептерді шығару | |1 | |4 | | | |динамикасының | | | | | | | | |бірінші заңы. | | | | | | | | |3 сараман | | | | | | | | |сабағы. 3 апта | | | | | | | |3 |Ауаның | | | |5 |2 | | | |жылусыйымдылығын| | | | | | | | |анықтау. | | | | | | | | |1 зертхан. саб. | | | | | | | | |1, 2, 3, 4, 5 | | | | | | | | |апта | | | | | | | |3 |Ішкі энергия. |Конспект | | | | |4 | | |3 СӨЖ | | | | | | | |4 |Негізгі жылу |Негізгі |3 | | |2 | | | |динамикалық |жылудинамикалық | | | | | | | |процестер. |процестер | | | | | | | |4 дәріс. | | | | | | | | |4, 5 апта | | | | | | | 2-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |4 |Негізгі жылу |Есептерді шығару | |2 | | | | | |динамикалық | | | | | | | | |процестер. | | | | | | | | |4 сараман саб. | | | | | | | | |4, 5 апта | | | | | | | |5 |Жылудинамикасыны|Жылудинамикасының |2 | | | | | | |ң екінші заңы. |екінші заңы. Идеал | | | | | | | |5 дәріс. |газ энтропиясы. Карно| | | | | | | |5, 6 апта |циклы. | | | | | | |5 |Жылудинамикасыны|Есептерді шығару | |1 | | | | | |ң екінші заңы. | | | | | | | | |5 сараман саб.. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | |5 |Жылудинамикасыны|Конспект | | | |6 | | | |ң екінші заңының| | | | | | | | |стастикалық | | | | | | | | |мәні. | | | | | | | | |СӨЖБ 1. | | | | | | | | |6 апта | | | | | | | |5 |Сипаттамалық |Конспект | | | | |4 | | |функциялар | | | | | | | | |СӨЖ 4 | | | | | | | | |4 апта | | | | | | | |6 |Ылғалды ауа. |Ылғалды ауа. Ылғалды |4 | | | | | | |6 дәріс. |ауаның I-d | | | | | | | |6, 7, 8 апта |диаграммасы | | | | | | |6 |Су буы |Есептерді шығару | |1 | |6 | | | |процесстерінің | | | | | | | | |кестелері. | | | | | | | | |6 сараман саб. | | | | | | | | |7 апта | | | | | | | |6 |Ылғалды ауадағы | | | |2 |2 | | | |процесстерді | | | | | | | | |зерттеу. | | | | | | | | |2 зертхан. саб. | | | | | | | | |6, 7 апта | | | | | | | |6 |Термодинамиканың|Конспект | | | | |6 | | |дифферинциалды | | | | | | | | |теңдеулері. | | | | | | | | |4 СӨЖ | | | | | | | | |Аралық бақылауға| | | | | |4 | | |дайындық. | | | | | | | | |6, 7 апта | | | | | | | 2-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |7 |Термодинамиканың|Адиабаттық ағыудың |2 | | | |6 | | |ағысы. |процесстері. Лаваль | | | | | | | |7 дәріс. |Соплосы. | | | | | | | |8, 9 апта | | | | | | | |7 |Термодинамиканың|Есептерді шығару | |2 | | | | | |ағысы. | | | | | | | | |7 сараман саб. | | | | | | | | |8, 9 апта | | | | | | | | |СӨЖБ 2 | | | | |6 | | | |8,9 апта | | | | | | | |8 |Газ циклдары. |Компрессорлар. |4 | | | | | | |8 дәріс. |Индикарорлы | | | | | | | |9,10,11 апта |диаграмма. Поршеньды | | | | | | | | |компрессордың | | | | | | | | |термодинамикалық | | | | | | | | |жұмысы | | | | | | |8 |Газ циклдары. |Есептерді шығару | |3 | | |6 | | |8 сараман саб. | | | | | | | | |10, 11, 12 апта | | | | | | | |8 |Ротационды |Реферат | | | |4 | | | |компрессорлар. | | | | | | | | |3 СӨЖБ | | | | | | | | |10 апта | | | | | | | |8 |Реактивті |Реферат | | | |4 | | | |қоөғалтқыштардың| | | | | | | | |циклдары. | | | | | | | | |4 СӨЖБ | | | | | | | | |11 апта | | | | | | | |9 |Бу күштік |Ренкин циклы. |4 | | | |6 | | |циклдары. |Термиялық ПӘК. | | | | | | | |9 дәріс |Бинарлы циклдар. | | | | | | | |11,12,13 апта |Атомды | | | | | | | | |жылуэнерге-тикалық | | | | | | | | |қоңдырғылар-дың | | | | | | | | |циклдары. | | | | | | |9 |Бу күштік |Есептерді шығару | |1 | | | | | |циклдары. | | | | | | | | |9 сараман саб. | | | | | | | | |13 апта | | | | | | | |9 |Бу куштік Ренкин| | | |4 | | | | |циклының | | | | | | | | |термиялық ПӘК-ің| | | | | | | | |анықтау. | | | | | | | | |4 зертхан. саб. | | | | | | | | |8,9,10,11 апта | | | | | | | 2-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |9 |Бу куштік Ренкин|Реферат | | | |6 | | | |циклы. | | | | | | | | |СӨЖБ 5 | | | | | | | | |12, 13 апта | | | | | | | |10 |Жылулық |Буэжекторлы, |2 | | | | | | |сораптардың және|букомп-рессорлы, | | | | | | | |тоназытқыш |ауалы және | | | | | | | |машиналардың |абсобционды | | | | | | | |циклдары. |тоңазыт-қыш | | | | | | | |10 дәріс |қоңдырғылары. | | | | | | | |13,14 апта |Тоңазытқыш | | | | | | | | |коэффи-циент, жылу | | | | | | | | |және жылулық сораптар| | | | | | | | |трансформаторлардың | | | | | | | | |жұмыс істеу принципі | | | | | | |10 |Жылулық |Есептерді шығару | |2 | | | | | |сораптардың және| | | | | | | | |тоң.машиналардың| | | | | | | | |циклдары. | | | | | | | | |10 сараман саб. | | | | | | | | |14,15 апта | | | | | | | |10 |Тоңазытқыш | | | |4 | |6 | | |машинаның циклын| | | | | | | | |зерттеу. | | | | | | | | |4 зертхан. саб. | | | | | | | | |12, 13, 14, 15 | | | | | | | | |апта | | | | | | | |10 |Тоңазытқыш |Конспект | | | |4 | | | |агенттер. | | | | | | | | |6 СӨЖБ | | | | | | | | |13,14 апта | | | | | | | | |Қортынды | | | | | |4 | | |бақылауға | | | | | | | | |дайындық | | | | | | | |11 |Химиялық |Тұйық процестер. |3 | | | |4 | | |теормодин-ың |Поршенді ІЖҚ, ГТҚ | | | | | | | |және қайтымсыз |циклдары. Поршенді | | | | | | | |проц-ң |ауа сыққыштар циклы | | | | | | | |термодин-ың | | | | | | | | |негіздері. | | | | | | | | |11 дәріс. | | | | | | | | |14, 15 апта | | | | | | | | |СӨЖБ 7 | | | | |4 | | | |14,15 апта | | | | | | | |11 |Қортынды бақылау| | | | |2 |2 | | |15 апта | | | | | | | | |ЖИЫНЫ | |30 |15 |15 |60 |60 | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАРДЫҢ ТІЗІМІ Кредиттік жүйемен оқу кезінде студенттердің өздік жұмысын ұйымдастыру сапасын арттыруға жоғары талаптар қойылады, оған үй тапсырмаларын орындауда кіреді. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы – бұл кредиттік жүйемен оқу кезінде оқу жұмысының бір түрі, онда диалогтық тәртіпте аудиториялық сабақ түрінде өткізіледі, сонымен бірге аудиториядан тыс кеңес түрінде жүргізіледі. Оқытушының жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысының мазмұны және студенттердің өздік жұмысы кесте 3 келтірілген. 3 кесте - ЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары. |СРСП |СРС | |1 |2 | |Күй параметрлері, жылудин-ық жүйе. |Идеал газдардың негізгі заңдары. | |Есеп шығару 1 сараман сабағы. |Конспект | |1 апта |1 СӨЖ. | |4 сағат |1 апта | | |4 сағат | |Газдардың жылу сыйымдылығы. |Газдардың жылусыйымдылығы, түрлері: | |Есеп шығару 2 сараман сабағы. |газ қоспасының жылусыйымдылығы. | |2 апта |Конспект | |4 сағат |2 СӨЖ | | |2 апта | | |4 сағат | |Жылу динамикасының бірінші заңы. |Ішкі энергия. | |Есеп шығару 3 сараман сабағы |Конспект | |3 апта |3 СӨЖ | |4 сағат |3 апта | | |4 сағат | |Негізгі жылу динамикалық процестер. |Сипаттамалық функциялар | |4 дәріс сабақтың материалың талқылау. |Конспект | |4, 5 апта |4 СӨЖ | |2 сағат |4 апта | | |4 сағат | |Жылудинамикасының екінші заңының |Термодинамиканың дифферинциалды | |стастикалық мәні. |теңдеулері. | |Конспект |Конспект | |СӨЖБ 1. |4 СӨЖ | |6 апта |6 сағат | |6 сағат | | 3-і кестенің жалғасы |1 |2 | |Су буы процесстерінің кестелері. |Аралық бақылауға дайындық. | |Есеп шығару 6 сараман саб. |6, 7 апта | |7 апта |4 сағат | |6 сағат | | |Ылғалды ауадағы процесстерді зерттеу. |Термодинамиканың ағысы. | |2 зертхан. жұмысты жасау. |7 дәріс сабақтың материалың талқылау. | |6, 7 апта |8, 9 апта | |2 сағат |6 сағат | |Есеп шығару |Газ циклдары. | |СӨЖБ 2 |Есеп шығару 8 сараман саб. | |8,9 апта |10, 11, 12 апта | |6 сағат |6 сағат | |Ротационды компрессорлар. |Бу күштік циклдары. | |Конспект |9 дәріс сабақтың материалың талқылау | |СӨЖБ 3 |11,12,13 апта | |10 апта |6 сағат | |4 сағат | | |Реактивті қоөғалтқыштардың циклдары. |Тоңазытқыш машинаның циклын зерттеу. | |Конспект |4 зертханалық жұмысын жасау. | |СӨЖБ 4 |12, 13, 14, 15 апта | |11 апта |6 сағат | |4 сағат | | |Бу куштік Ренкин циклы. |Қортынды бақылауға дайындық | |Конспект |12,13 апта | |СӨЖБ 5 |4 сағат | |12, 13 апта | | |6 сағат | | |Тоңазытқыш агенттер. |Химиялық теормодин-ың және қайтымсыз | |Конспект |проц-ң термодин-ың негіздері. | |СӨЖБ 6 |11 дәріс. | |13,14 апта |14, 15 апта | |4 сағат |4 сағат | |Есеп шығару | | |СӨЖБ 7 | | |14,15 апта | | |4 сағат | | |Қортынды бақылау |Қортынды бақылау | |15 апта |15 апта | |2 сағат |2 сағат | |60 сағат |60 сағат | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 4 кесте - Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы |Такырыбы |Көрнекті |Өз бетімен |Бақылау | | |қүралдар, |окып |ны саны | | |ТСО, |үйренуге | | | |плакаттар,|арналган | | | |зертханалы|сұрактар | | | |к такталар| | | |Дәріс |Практикалық |Зертханалык | | | | |сабактар |(семинар) |сабактар | | | | | |сабактар | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Техника- |Күй | |Энергетика| |1 СС | |лық жылу |параметрлері| |ның. | |есебі | |динамика. |, жылудин-ық| |электронды| |Конспект | | |жүйе. | |энциклопед| |СӨЖ 1 | | | | |иясы | | | |Идеал газдар.|Газдардың | | |Идеал газдар, |2 СС | | |жылу | | |заңдары |есебі | | |сыйымдылығы.| | | | | |Жылу |Жылу |Ауаның |Энергетика| |3 СС | |динамикасының|динамикасыны|жылусыйымдыл|ның. | |есебі | |бірінші заңы.|ң бірінші |ығын |электронды| |1 ЗС | | |заңы. |анықтау. |энциклопед| |есебі. | | | | |иясы | |Конспект | | | | | | |СӨЖ 2. | |Негізгі жылу |Негізгі жылу| |Энергетика| |4 СС | |динамикалық |динамикалық | |ның. | |есебі | |процестер. |процестер. | |электронды| | | | | | |энциклопед| | | | | | |иясы | | | |Жылудинамикас|Жылудинамика| |Энергетика|Жылудинамикасы|5 СС | |ының екінші |сының екінші| |ның |ның екінші |есебі | |заңы. |заңы. | |электронды|заңының |Конспект | | |. | |энциклопед|стастикалық |СӨЖБ 1. | | | | |иясы |мәні. |Конспект | | | | | | |СӨЖ 3. | |Ылғалды ауа. |Су буы |Ылғалды |Энергетика|Термодинамикан|5 СС | | |процесстерін|ауадағы |ның |ың |есебі | | |ің |процесстерді|электронды|дифферинциалды|2 ЗС | | |кестелері. |зерттеу. |энциклопед|теңдеулері. |есебі | | | | |иясы | |Конспект | | | | | | |СӨЖ 4 | 4-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Термодинамика|Термодинамик| |Энергетик|Есеп шығару |6 СС | |ның ағысы. |аның ағысы. | |аның. | |есебі | | | | |электронд| | | | | | |ы | | | | | | |энциклопе| | | | | | |диясы | | | |Газ циклдары.|Газ | |Энергетик|Ротационды |7 СС | | |циклдары. | |аның. |компрессорлар. |есебі | | | | |электронд|Реактивті |Реферат | | | | |ы |қоөғалтқыштардың|СӨЖБ 3. | | | | |энциклопе|циклдары. |Реферат | | | | |диясы | |СӨЖБ 4. | |Бу күштік |Бу күштік |Бу куштік |Энергетик|Бу куштік Ренкин|8 СС | |циклдары. |циклдары. |Ренкин |аның. |циклы. |есебі | | | |циклының |электронд| |3 ЗС | | | |термиялық |ы | |есебі | | | |ПӘК-ің |энциклопе| |Реферат | | | |анықтау. |диясы | |СӨЖБ 5. | |Жылулық |Жылулық |Тоңазытқыш |Энергетик|Тоңазытқыш |9 СС | |сораптардың |сораптардың |машинаның |аның. |агенттер. |есебі | |және |және |циклын |электронд| |4 ЗС | |тоназытқыш |тоназытқыш |зерттеу. |ы | |есебі | |машиналардың |машиналардың| |энциклопе| |Реферат | |циклдары. |циклдары. | |диясы | |СӨЖБ 6. | |Химиялық | | |Энергетик|Есеп шығару |Есеп | |теормодин-ың | | |аның. | |шығару | |және | | |электронд| | | |қайтымсыз | | |ы | | | |проц-ң | | |энциклопе| | | |термодин-ың | | |диясы | | | |негіздері. | | | | | | 7 ОҚУ-ӨДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТІІЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 5 кестесі- Оку-әдістемелік әдебиетпен камтамасыз етудін картасы |Окулыктардын, оку-әдістемелік |Даналарлың |Студенттердің |Қамтамасыз | |күралдардын |саны |саны |етілу пайызы | |атауы | | | | |1 |2 |3 |4 | |Бахмачевский Б.И.идр. | |35 | | |«Теплотех ника».-М.,метал | | | | |лургиздат. 1969 г., 479 с. | | | | |Краснощеков Е.А., Сукомел А.С.| | | | |«задачник по теплопередачи». -| | | | |М., Энергия. 1980 г., 288 с. | | | | |Нащокин В.В. «Техническая | | | | |термодинамика и | | | | |теплопередача».- М., высшая | | | | |школа. 1980 г., 469 с. | | | | |Рабинович О.Н. «Сборник задач | | | | |потехнической термодинамике». | | | | |- М., Машиностро ение. 1973 | | | | |г., 376 с. | | | | |«Сборник задач по техничес кой| | | | |термодинами ке» (Андрианов | | | | |Т.А., Дзампов Б.В., Зубарев | | | | |Б.Н., Ремезев С.А.). – М., | | | | |Энергоиздат. 1981 г | | | | |«Теплотехни ка» (Архаров А.М.,| | | | |ИсаевС.И.,Кожи нов И.А. и др. | | | | |по ред. В.И. Крутова). –М., | | | | |Машинострое ние. 1986 г., 432 | | | | |с. | | | | |«Теплотехни ка» (Баскаков | | | | |А.П., Берг В.В., Витт О.К. | | | | |идр. по ред. Баскакова А.П.). | | | | |– М., Энергоатомиз дат. 1991 | | | | |г. 224 с. | | | | |Ерохин В.Т., Маханько М.Г. | | | | |«Сборник задач по оновам | | | | |гидравлики и теплотехнике». – | | | | |М., Энергия. 1979 г | | | | |«Теплотехни ка» (Щукин А.А., | | | | |СушкинИ.Н.,Зах Р.Г и др.).–М.,| | | | |Металлургия. 1973 г., 479 с. | | | | |АсамбаевА.Ж. «Лабораторный | | | | |практикумпо термо динамике» – | | | | |Семи палатинск. 1994 г., 57 с.| | | | 5-і кестенің жалғасы |1 |2 |3 |4 | |«Построение цикловпаровых хо | | | | |лодильных машин по | | | | |термодинамичес кой диаграмме».| | | | |(Асамбаев А.Ж.) – | | | | |Семипалатинск. 1992 г., 12 с. | | | | |Алексеев Т.М. «Общая | | | | |теплотехни ка». – М., Высшая | | | | |школа. 1980 г., 551 | | | | |Панкратов Г.П.«Сборник задач | | | | |по теплотехнике». М., 1986 г. | | | | |Лыков А.В. | | | | |«Тепломассообмен»справочник, 2| | | | |изд. – М., Энергия. 1978 г., | | | | |480 с. | | | | |ИсаченкоВ.П., Осипова В.А., | | | | |Суко мел А.С. «Теплопе редача»| | | | |–М., 1976г | | | | 8 Әдебиеттер 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Бахмачевский Б.И. и др. «Теплотехника».- М.: металлургиздат. 1969 г. - 479 с. 8.1.2Резников М.И.«Котельные установки электростанций»-М. Энергоатомиздат.,1987.-288с. 8.1.3 Сидельковский Л.Н., Юренев В.Н.«Котельные установки промышленных предприятий»- М.Энергоатомиздат.,1988.-527с. 8.1.4 Хазен М.М.,Матвеев Г.А. и др. «Теплотехника».-М.:Высшая школа,1980.-480с. 8.1.5 Ильин Е.И.,Прянишников Н.С.«Теплотехническое оборудование заводов»-М.Легкая индустрия.,1967.-239с. 8.1.6 «Теплотехника» (Архаров А.М., Исаев С.И., Кожинов И.А. и др. по ред. В.И. Крутова). – М.: Машиностроение. 1986 г. - 432 с. 8.1.7 «Теплотехника» (Баскаков А.П., Берг В.В., Витт О.К. и др. по ред. Баскакова А.П.). – М.: Энергоатомиздат. 1991 г. - 224 с. 8.2 Қосымша 8.2.1 Алексеев Т.М. «Общая теплотехника». – М.: Высшая школа. 1980 г. - 551 с. 8.2.2 Панкратов Г.П. «Сборник задач по теплотехнике». – М.: 1986 г. 8.2.3 Лыков А.В. «Тепломассообмен» справочник, 2 изд. – М.: Энергия. 1978 г. - 480 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz