Файл қосу

Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстары



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |
|  3 деңгейлі СМЖ құжаты      |ПОӘК            |ПОӘК 042-18-25.1.43/02-2013       |
|                             |                |                                  |
|                             |                |                                  |
|ПОӘК «Тіршілік               |№1 басылым      |                                  |
|қауіпсіздігіндегі ғылыми     |18.09.2013 ж    |                                  |
|зерттеу әдістері» пәнінің    |                |                                  |
|студенттерге арналған  оқу   |                |                                  |
|жұмыс бағдарламасы           |                |                                  |









                        Пәннің оқу-әдістемелік кешені
            «ТІРШІЛІК ҚАУІПСІЗДІГІНДЕГІ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ»
  5В073100 «Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі және қоршаған ортаны   қорғау»
                            мамандығына арналған






                          СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН
                                БАҒДАРЛАМАСЫ











                                    Семей
                                    2013
                                  Алғы сөз

1 ӘЗІРЛЕГЕН

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Экология  және
қоршаған      ортаны      қорғау»      кафедрасының      аға       оқытушысы

Ашакаева Р.У. _________________        «_30__» __08___ 2013ж.

2 ТАЛҚЫЛАНДЫ

2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің  «Экология
және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасының отрысында
Хаттама №   1      «_04__» _09____ 2013ж.

Кафедра   меңгерушісі   _________                             доцент    м.а.
Қабышева Ж.К.

2.2 Аграрлық факультетінің оқу - әдістемелік бюросында
Хаттама №    1     «__09_» __09___ 2013ж.


АФ  ОӘБ   төрайымы       _________                             доцент   м.а.
Тлеубаева А.В.


3  БЕКІТІЛДІ

Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесі мақұлдап басып шығаруға ұсынады


Хаттама № 1 «_18__» ___09__ 2013ж.

Оқу- әдістемелік кеңестің төрайымы,
оқу – әдістемелік жұмысы бойынша проректор         Искакова Г.К.


4  АЛҒАШҚЫ РЕТ  ЕНГІЗІЛДІ





                                   Мазмұны


|1    |Жалпы ережелер                                                       |
|2    |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу            |
|3    |Пәнді оқыту жөніндегі әдістемелік ұсыныстар                          |
|4    |Курс форматы                                                         |
|5    |Курс саясаты                                                         |
|6    |Баға қою саясаты                                                     |
|7    |Әдебиеттер                                                           |





























      1  ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


    1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер
1.  Ашакаева Рысгуль Улыбаевна, аға оқытушы
2. «Экология және қоршаған ортаны қорғау» кафедрасы
3. Байланыс ақпараты –тел.: 63-31-93 № 8 оқу ғимараты, № 320 кабинет
4. Сабақ өткізетін аудиториялар № 301,302
5. Кредит саны – 3

      1.2 Пәннің қысқаша түсініктемесі:

      Қазіргі жағдайда ғылыми  техниканың  дамуында  ғылымның  және  ғылыми-
техникалық мәліметтердің көлемі интенсивті өсуде.  Жоғарғы  оқу  орындарында
жоғары білікті мамандарды дайындауда олардың  білімділігіне,  іздемпаздығына
көңіл  бөлінеді.  Студенттер  алған  білімдерін  ғаламдық,   аймақтық   және
жергілікті экологиялық мәселелерді шешуге  қолдана  білулері  керек.  Ғылыми
жұмыстың мақсаты болып студенттердің  өздік  шығармашылық  жұмыстарға  баулу
және өз мамандықтары бойынша жалпы ғылыми және кәсіби дайындау.


      1.3 Пәнді оқыту мақсаты:
      «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми  зерттеу  әдістері»  курсы  ғылыми-
зерттеу жұмыстарының негізгі әдістерін, негізгі терминдар мен  түсініктерді,
ғылыми зерттеу жұмыстары бойынша жоспар  құруды,  ғылыми  зерттеу  жұмыстары
бойынша қорытынды жасап, оны арнайы мекемелерде қолдана білуді  оқытады.

     4. Пәннің негізгі міндеттері:
        Қазіргі жағдайда мамандарды жан-жақты дайындау  болып  табылады,  Өз
 білімдерін үздіксіз тереңдете және толықтыра алатын, пікірлерін, теориялық
  және кәсіби деңгейін көтеретін, ғылыми техникалық  прогресті  жетілдіруге
 ашық  қатысатын   болуы   керек.   Білімді   жақсы   меңгеруге,   жауапты,
 шығармашылыққа белсенді және өзін-өзі басқаруды студенттерге үйрету қажет.



      Пәнді оқу барысында студент білу қажет
      -  ғылыми зерттеу жұмыстарының жоспарын құру және іске асыра білу;
      -   ғылыми білім мен шығармашылықтың әдістемелік негізі;
      -  ғылыми  зерттеу  негізіндегі  дұрыс  таңдау  және  ғылыми   зерттеу
      жұмыстарының кезеңдері;
      -  ғылыми ақпаратты қайта өңдеу;
      -  шығармашылық ізденістер;
      -  тәжірбиелік іздестіру;
      -  шығармашылық ізденулерді қайта өңдеу шешімдері;
      -  ғылыми жұмыстардың нәтижесін байыптау.
      -  қоршаған ортаның мәселелерін шешу үшін алған білімдерін қолдану

       1.5 Оқытудың нәтижелері:
       «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу жұмыстары» пәні.   Өзіндік
шығармашылық жұмысқа қабілетті, жолғарғы жалпы ғылыми және кәсіби  дайындығы
бар маман дайындау


      1.6 Курстың пререквизиті:
      1.6.1 Экологиялық саясат және экологиялық заңдылықтар
        2. Қоршаған ортадағы химия және физика.


             1.7 Пәннің постреквизиттері:

    2  ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ

                                         Кесте 1



|№  |Тақырыптың атауы                   |Сағат саны                            |
|   |                                   |ДС   |ТС   |ЗС  |ОСӨЖ  |СӨЖ  |Әдебиет  |
|1  |2                                  |3    |4    |5   |6     |7    |8        |
|1-модуль  Ғылыми зерттеу жұмыстарының  түсінігі мен әдістері                   |
|1  |Кіріспе. Пәннің мақсатымен         |1    |     |    |      |     |1,2,3,4,5|
|   |тапсырмасы. Студенттердің ғылыми   |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеу жұмыстары.                 |     |     |    |      |     |         |
|   |Студенттердің ғылыми зерттеу       |     |2    |    |      |     |         |
|   |жұмыстары (ТС№1-2)                 |     |     |    |      |     |         |
|2  |Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істейтін|1    |     |    |      |     |1,2,3,4,5|
|   |ұйымдар.                           |     |     |    |      |     |         |
|   |Ғылыми зерттеудің мазмұны, мақсаты,|     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеу нысаны (ТС №3-4)           |     |2    |    |      |     |         |
|   |Ғылыми ақпараттарды іздеу, жинау,  |     |     |    |      |     |         |
|   |өңдеу. Ғылыми эксперимент және оның|     |     |    |      |     |         |
|   |ерекшеліктері. (СӨЖ)               |     |     |    |      |10   |         |
|3  |Шығармашылық және ғылымды танып    |1    |     |    |      |     |1,2,3,4,6|
|   |білудің негізгі әдістемесі. Ғылыми |     |     |    |      |     |         |
|   |білімге түсінік.                   |     |     |    |      |     |         |
|   |Ғылыми  жұмысты нәтижелі өңдеу (ТС |     |     |    |      |     |         |
|   |№5-6) Төтенше жағдай аймағындағы   |     |2    |    |      |     |         |
|   |ғылыми зерттеу жұмыстары ( ОСӨЖ)   |     |     |    |      |     |         |
|   |                                   |     |     |    |5     |     |         |
|4  |Ғылыми технологиялық               |1    |     |    |      |     |         |
|   |шығармашылықтың әдістері және      |     |     |    |      |     |         |
|   |қағиданың элементтері.             |     |2    |    |      |     |         |
|   |Оқулық және ғылыми еңбектермен     |     |     |    |      |     |         |
|   |жұмыс (ТС №7-8)                    |     |     |    |      |     |         |
|   |Теориялық және эмпирикалық         |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеулердің әдістері. Ғылыми     |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеулерді пайдалану және        |     |     |    |      |     |         |
|   |қолдану. (СӨЖ)                     |     |     |    |      |10   |         |
|5  |Қағидалық тәсілдер және            |1    |     |    |      |     |1,2,3,4,6|
|   |эксперименттік зерттеулер.         |     |     |    |      |     |         |
|   |Студенттің өз бетінше  зерттеу     |     |     |    |      |     |         |
|   |жұмыстарын шығармашылық тұрғыда    |     |     |    |      |     |         |
|   |шеше алу дағдысы (ТС №9-10)        |     |     |    |      |     |         |
|   |Ғылыми  ізденістің түрі. Ғылыми    |     |2    |    |      |     |         |
|   |зерттеу жұмыстарын, ізденімпаз     |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеулер(ОСӨЖ)                   |     |     |    |7,5   |     |         |
|6  |Ғылыми технологиялық               |1    |     |    |      |     |1,2,3,4,5|
|   |шығармашылықтың әдістері және      |     |     |    |      |     |         |
|   |қағиданың элементтері.             |     |     |    |      |     |         |
|   |Дипломды жобалау және курстық      |     |     |    |      |     |         |
|   |жұмыстары орындау ережелері  (ТС   |     |     |    |      |     |         |
|   |№11-12)                            |     |2    |    |      |     |         |
|   |Жоғары оқу орынындағы ғылыми       |     |     |    |      |     |         |
|   |экспедиция жүргізу ерекшелігі (СӨЖ)|     |     |    |      |     |         |
|   |                                   |     |     |    |      |10   |         |
|2 модуль  Ғылыми зерттеудің мазмұны,  кезеңдері                                |
|7  |Ғылыми зерттеу жұмыстарының        |1    |     |    |      |     |1,2,3,4,5|
|   |кезеңдері және ғылыми-зерттеу      |     |     |    |      |     |         |
|   |кезеңіндегі таңдау бағыттары.      |     |     |    |      |     |         |
|   |Ізденісті зерттеулер.              |     |     |    |      |     |         |
|   |Өмір сүру ортасының жағдайы және   |     |     |    |      |     |         |
|   |жағымсыз факторлары (ТС №13-14)    |     |2    |    |5     |     |         |
|   |Ғылыми мәліметтерді іздеу жолдары, |     |     |    |      |     |         |
|   |ғылыми құжаттар (ОСӨЖ)             |     |     |    |      |     |         |
|8  |Ғылыми зерттеулердің тақырыбын,    |1    |     |    |      |     |         |
|   |мәселесін таңдау бағыттары.        |     |     |    |      |     |         |
|   |Экономикалық тиімділігі.           |     |     |    |      |     |         |
|   |Берілген территорияның әр түрлі    |     |     |    |      |     |         |
|   |бөліктерінің ауасының шандану      |     |     |    |      |     |         |
|   |дәрежесін зерттеу (ТС №15-16)      |     |2    |    |      |     |         |
|   |Төтенше жағдай аймағындағы ғылыми  |     |     |    |      |10   |         |
|   |зерттеу жұмыстары (СӨЖ)            |     |     |    |      |     |         |
|9  |Ізденіс. Ғылыми ақпаратты қайта    |1    |     |    |      |     |         |
|   |құрау және жинақтау. Ақпараттық    |     |     |    |      |     |         |
|   |жүйелер. Ғылыми құжаттар және      |     |     |    |      |     |         |
|   |баспа.                             |     |     |    |      |     |         |
|   |«Адамның өмір сүру ортасындағы     |     |     |    |      |     |         |
|   |қауіптіліктері» тақырыбына ғылыми  |     |     |    |      |     |         |
|   |презентация жасау (ТС №17-18)      |     |2    |    |      |     |         |
|10 |Мемлекеттік ғылыми-техникалық      |1    |     |    |      |     |         |
|   |ақпараттық жүйе. Ақпараттық–ізденіс|     |     |    |      |     |         |
|   |жүйесі. Ғылыми патенттік ақпарат.  |     |     |    |      |     |         |
|   |Төтенше жағдай  мәселелерінің      |     |     |    |      |     |         |
|   |үлгілерін жасау (модельдеу) және   |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеу (ТС №19-20)                |     |     |    |      |     |         |
|   |Библиографиялық тізімдерді         |     |2    |    |      |     |         |
|   |құрастыру. Катологтармен жұмыс     |     |     |    |      |     |         |
|   |істеу ережелері.(СӨЖ)              |     |     |    |      |10   |         |
|11 | Қағидалық  зерттеулер. Қағидалық  |1    |     |    |      |     |         |
|   |зерттеулердің тапсырмасы мен       |     |     |    |      |     |         |
|   |әдістемесі.                        |     |     |    |      |     |         |
|   |«Техносфераның жағымсыз            |     |     |    |      |     |         |
|   |көрсеткіштері» тақырыбына глоссарий|     |     |    |      |     |         |
|   |жасау (ТС №21-22)                  |     |2    |    |      |     |         |
|12 |Математикалық әдісі зерттеулерде   |1    |     |    |      |     |         |
|   |қолдану. Аналитикалық тәсіл.       |     |     |    |      |     |         |
|   |Ықтималдық –статистикалық әдіс.    |     |     |    |      |     |         |
|   |Экологиялық зиянды заттар мен әсер |     |     |    |      |     |         |
|   |ету факторларын анықтау (ТС №23-24)|     |     |    |      |     |         |
|   |Интернет: ғылыми ақпаратты алудағы |     |2    |    |      |     |         |
|   |мәні ( СӨЖ)                        |     |     |    |      |     |         |
|   |                                   |     |     |    |      |10   |         |
|13 |Экологиядағы тәжірибелік тапсырма, |1    |     |    |      |     |         |
|   |оның түрлері және жіктелуі.        |     |     |    |      |     |         |
|   |Антропогенді заттардың қоршаған    |     |     |    |      |     |         |
|   |ортаға тигізетін әсері ( ТС №25-26)|     |     |    |      |     |         |
|   |Ғылыми зерттеудің мазмұны, мақсаты,|     |2    |    |      |     |         |
|   |зерттеу нысаны (ОСӨЖ)              |     |     |    |      |     |         |
|   |                                   |     |     |    |5     |     |         |
|14 |Тәжірибелік зерттеулердің          |1    |     |    |      |     |         |
|   |нәтижелерін өңдеу. Өлшеу кезіндегі |     |     |    |      |     |         |
|   |кездейсоқ қателерді бағалау тәсілі |     |     |    |      |     |         |
|   |және кездейсоқ қателердің негізгі  |     |     |    |      |     |         |
|   |қағидалары.                        |     |     |    |      |     |         |
|   |Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми  |     |     |    |      |     |         |
|   |зерттеу бойынша тақырып тұжырымын  |     |     |    |      |     |         |
|   |таңдау ( ТС №27-28)                |     |2    |    |      |     |         |
|   |Ғылыми білімнің негізгі түсінігі   |     |     |    |      |     |         |
|   |(білім, білімпаз, ойлы, түсінікті, |     |     |    |      |     |         |
|   |ойдың, қортындысы, пікір,гипотеза, |     |     |    |      |     |         |
|   |заң, қағида.)(СӨЖ)                 |     |     |    |      |7,5  |         |
|15 |Ғылыми  жұмысты нәтижелі өңдеу.    |1    |     |    |      |     |         |
|   |Ғылыми есеп берудің баяндамалық    |     |     |    |      |     |         |
|   |жоспарын құру.                     |     |     |    |      |     |         |
|   |Зерттеу жұмысының технологиялық    |     |     |    |      |     |         |
|   |тiркесiн құрастыру ( ТС №29-30)    |     |2    |    |      |     |         |
|   |                                   |15   |30   |    |22,5  |67,5 |         |



3 ПӘНДІ ОҚЫТУ  ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫСТАР

      «Тіршілік қауіпсіздігіндегі ғылыми зерттеу әдістері»  курсын  берілген
бағдарлама  бойынша  реттелген  түрде  оқу  керек.  Нәтижелердің   логикалық
жолдарын ұғынып, анықтамалар мен негізгі түсініктерді  ажырата  білу  қажет.
Теориялық материалдарды оқу кезінде және  есептерді  шешуде  міндетті  түрде
төтенше жағдайдың өту кезіндегі  физикалық  құбылыстардың  мағынасына  көңіл
аудару  қажет.   Студенттер   пәнді   оқып-үйренуге   арналған   әдістемелік
нұсқаулармен танысып  пәнді  толық  меңгерулері  керек.  Әдістемелік  нұсқау
пәннің  кейбір  бөлімдерін   студенттермен   үздік   жұмыс   жасау   ретінде
жүргізіледі

                                4  КУРС ФОРМАТЫ

         Пәнді   оқыту   барысында    дәрістерде    студенттерге    Тіршілік
қауіпсіздігіндегі   ғылыми   зерттеу   әдістері   курсының    ғылыми-зерттеу
жұмыстарының негізгі әдістерін, негізгі терминдар мен  түсініктерді,  ғылыми
зерттеу жұмыстары бойынша жоспар құруды, ғылыми  зерттеу  жұмыстары  бойынша
қорытынды  жасап,  оны   арнайы   мекемелерде   қолдана   білуді    оқытады,
бағытталған шаралардың ұйымдастырылуын,  жоспарлануын  және  орындалуы  жан-
жақты оқытылады. Әсіресе студенттердің назарын  ғылыми
зерттеу жұмыстарының жоспарын құру және іске асыра білуге, ғылыми білім  мен
шығармашылықтың әдістемелік негізін,ғылыми зерттеу негізіндегі дұрыс  таңдау
және  ғылыми  зерттеу  жұмыстарының  кезеңдерін,  ғылыми   ақпаратты   қайта
өңдеу,шығармашылық   ізденістер,   тәжірбиелік    іздестіру,    шығармашылық
ізденулерді қайта өңдеу шешімдері,  ғылыми жұмыстардың  нәтижесін  байыптау,
қоршаған  ортаның  мәселелерін  шешу   үшін   алған   білімдерін   қолдануды
қамтамасыз етуі маңызына аударылады.
      Студенттер аудиторлық тәжірбие  сабақтары  мен  СОӨЖ  кезінде  тақырып
бойынша  ғылыми ақпараттарды іздеу, жинау, өңдеу,  ғылыми  эксперимент  және
оның ерекшеліктерін, теориялық  және  эмпирикалық  зерттеулердің  әдістерін,
ғылыми зерттеулерді пайдалану және қолдануды оқып талдайды.
     СӨЖ  - Тіршілік  қауіпсіздігіндегі  ғылыми  зерттеу  жұмыстары  бойынша
тақырыптар берілген.
     Студенттер  осы  тақырыптарға  берілген   әдебиеттерді   және   қосымша
әдебиеттер іздестіріп  рефераттар  жазып  өткізуге  тиіс.  Әрбір  рефераттың
жоспары  болуы  және  қолданылған  әдебиеттердің  тізімі  берілуі  міндетті.
Көлемі 5-10 бет. Оны компьютерде теруге немесе  қолмен  жазуға  рефераттарға
арналған дәптерге жазуға болады. Тексеріліп бағасы қойылған  реферат  иесіне
қайтарылады.
        Теориялық сабақты өтіп болған соң есептерді шешу әдістемесін  үйрену
керек. Берілген материалды жақсы меңгеру үшін әр  тақырып  бойынша  конспект
құру керек.




5  КУРС САЯСАТЫ

   Университетте қабылданған ішкі тәртіп талаптарын сақтау:
    • Сабаққа қатысу: Дәріске, зертханалық сабақтарға қатысу міндетті.  Егер
      қандай да бір себеппен сабаққа қатыса алмасаңыз,  тақырып  және  тарау
      бойынша өзіндік жұмыс жазып  мезгілінде  тапсыру  керек,  ал  дәрістен
      өткен тақырып және зертханалық жұмыс бойынша  бақылау  жұмысын  немесе
      тест бойынша жауап жазуыңыз керек.
    • Тәртіп: Сабақ кезінде  тәртіпті  жүйені  бұзу  аудиториядан  шығарумен
      және/немесе  барлық  курс  үшін  «қанағаттанарлықсыз»  деген   бағамен
      жазаланады.
    • Бақылау жұмыстары: Оларды орындау  міндетті  және  белгіленген  мерзім
      ішінде  тапсыру  керек.  Мерзімнен  кейін  орындалған  жұмыстар  төмен
      бағаланады.
    • Межелік аттестация: межелік аттестация қорытындысы  сабаққа  қатысуды,
      берілген уақытта өзіндік жұмыстарды орындауды, сабақта  ауызша  немесе
      жазбаша жауап беруді, межелік бақылаудың өзінің нәтижесін ескереді.
    •  Көшіру:  Кез-келген  көшіру   (дайын   тапсырмаларды   немесе   басқа
      студенттердің  есептерін  көшіру,  пайдалану)  аудиториядан  шығарумен
      және/немесе курс үшін «қанағаттанарлықсыз» деген бағамен жазаланады.
    • Ұялы телефондар: Сабақты өткізу уақытында өшіру керек.
    • Емтихан: Нәтижесінде барлық студенттерге тестік емтихан  болады,  яғни
      пәннен  максималды  балл  санынан  50  %  жинаған  студент   емтиханға
      жіберіледі. Емтиханда студент барлық курста өткен  материал  мазмұнына
      берілетін сұрақтар.


1 6  БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ


       Апта бойынша баллдарды бөлу және бақылау түрлері кестеде келтірілген
      «  Тіршілік  қауіпсіздігіндегі  ғылыми   зерттеу   әдістері»   пәнінен
баллдарды  бөлу.
                                                                    Кесте  2

|Апта |Бақылау түрі                                 |Барлық |Ескерту        |
|     |                                             |баллдар|               |
|1    |2                                            |3      |4              |
|     |1 – 7 апталар аралығындағы аудиториялық      |30     |               |
|     |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу          |       |               |
|1-6  |                                             |       |               |
|     |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар   15      |180    |               |
|     |СОӨЖ   5                                     |       |               |
|     |СӨЖ   10                                     |       |               |
|     |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар   15      |90     |               |
|     |                                             |       |               |
|7    |                                             |       |               |
|     |СОӨЖ   5                                     |       |               |
|     |СӨЖ                                          |       |               |
|     |Аралық бақылау 1   70                        |       |               |
|1 – 7 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы       |300    |               |
|бойынша баллдардың жиынтығы                        |       |               |
|     |8-15 апталар аралығындағы аудиториялық       |30     |               |
|     |сабақтардың барлық түрлеріне қатысу          |       |               |
|10   |Зертханалық – тәжірибелік сабақтар    105    |270    |               |
|     |СОӨЖ   35                                    |       |               |
|     |СӨЖ    60                                    |       |               |
|15   |Аралық бақылау 2-   70                       |       |               |
|8 – 15 апталар аралығындағы оқыту қорытындысы      |300    |               |
|бойынша баллдардың жиынтығы                        |       |               |
|Емтихан үшін балл жиынтығы                         |400    |               |
|Академиялық кезеңдегі баллдарың жиынтығы           |1000   |               |


7 Әдебиеттер
Негізгі әдебиеттер
   1. Обризон Н.М. Как  сгруппировать литературу в библиографических списках
      к научной работе. Библиография, 2003 25-33 бет.
   2. Архангельский С.Н. Лекции по научной организации учебного  процесса  в
      высшей школе. М. Высш. Шк, 2000 115-173 бет
   3. Основы научных исследований/ Под  ред.  В.И.  Крутова,  В.В.  Попова.-
      М.Высш школа, 2008.
   4. Плохинский Н.А. Биометрия. –М. Изд-во Московского  университета.  2001
      367 бет
   5. Куравлев В.П., Цынура А.А., Демишева Е.Ф. Основы научного исследования
      / методические указания для студ. хим. и др. естественных факультетов.
      -Караганда, 2003
   6. Сибиркина А.Р., Бирюкова Е.Н.,  Кушнарева  А.Ю.  Основы  метрологии  и
      стандартизации (сборник лекций) для студентов естественного факультета
      7. Система организации НИРС в ВУЗах страны  (сборник  статей).  -  М.:
ВШ,2004.

Пәндер