Файл қосу
АУЫТҚУШЫЛЫҚ МІНЕЗ - ҚҰЛЫҚ ПСИХОДИАГНОСТИКАСЫ ЖӘНЕ ПСИХОКОРРЕКЦИЯСЫ ПӘНІ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.53/0| | | |2-2012 | |«Ауытқушылық мінез-құлық |Баспа № 3 | | |психодиагностикасы және |26.02.2010 орнына Баспа №4 | | |психокоррекциясы» |28.09.12 | | |пәнінің оқу-әдістемелік | | | |кешені студенттерге | | | |арналған | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «АУЫТҚУШЫЛЫҚ МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ПСИХОДИАГНОСТИКАСЫ ЖӘНЕ ПСИХОКОРРЕКЦИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (050503 «Психология» мамандықтарына ) CТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “___28___” ____08______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев Мазмұны: 1.Жалпы талаптар 2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы 3.Курс саясаты 4.Студент рейтингісін санау саясаты 5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі 6.СОБӨЖ және СӨЖ жоспары 7. Пәнінің оқу процесінің күнтізбелік графигі.. І. Қолданыс аймағы “Ауытқушылық мінез-құлық психодиагностикасы мен коррекциясы ” пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің 5В050300 «психология» мамандығында оқитын студенттеріне арналған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 1. Нормативтік сілтемелер Осы “ Ауытқушылық қылық-әрекет психодиагностикасы мен коррекциясы ” пәнінің оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптар мен ұсыныстар бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырған: 5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. 1.2. .Жалпы ережелер. Абдуллина Гульнар Кабдешеитовна, аға оқытушы ➢ Психология кафедрасы ➢ Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет ➢ Сабақтың өтілу орны - № 1210 аудитория ➢ Пәннің аталуы–«Ауытқушылық мінез-құлық психодиагностикасы мен коррекциясы» ➢ Кредит саны - 2 ➢ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1) Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Курс |Семестр |Несие |Дәріс | |А |4 |95-100 | | |А |3,6 |90-94 |Үздік | |В+ |3,4 |85-89 | | |В |3,2 |80-84 |Жақсы | |В- |3,0 |75-79 | | |С+ |2,8 |70-74 | | |С |2,6 |65-69 |Қанағаттанарлық | |С- |2,4 |60-64 | | |Д+ |2,2 |55-59 | | |Д |2,0 |50-54 | | |F |0 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | |I |NA | |Аяқталмаған | |P |- |өтті |Пәнді өтті | 1. Студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы Кесте 3 |№ |Тақырыптар |Сағат саны | | | |ДС |СТС |ЗС |СӨЖО |СӨЖ | |1 |Ауытқушылық әрекет-қылық |1 |1 | |1 | | | |психодиагностикасы мен психокоррекциясы| | | | | | | |пәні және ғылыми зерттеу обьектісі | | | | | | |2 |Девиантты мінез-құлық және оның типтері|1 |1 | |1 | | |3 |Қиын немесе дағдарыс кезеңдердегі |1 |1 | |1 | | | |психофизиологиялық даму | | | | | | |4 |Мінез-құлық ауытқуларының себептері |1 |1 | |1 | | |5 |Жасөспірімдердің психикалық дамуындағы |1 |1 | |1 | | | |ауытқулардың сипаты | | | | | | |6 |Аутодеструктивті мінез-құлық |1 |1 | |1 | | |7 |Қиын оқушылардың аддиктивті |1 |1 | |1 | | | |мінез-құлқы. | | | | | | |8 |Аддиктивті мінез-құлық қалыптасуындағы |1 |1 | |1 | | | |ата-ананың ролі | | | | | | |9 |Психотропты заттардың психикаға |1 |1 | |1 | | | |тигізетін әсері | | | | | | |10 |Виртуалды және интернет тәуелділігінің |1 |1 | |1 | | | |психикалық аспектісі | | | | | | |11 |Агрессивті мінез – құлық |1 |1 | |1 | | |12 |Ауытқушылық мінез-құлық мәселесімен |1 |1 | |1 | | | |жүргізілетін психологиялық қызметтің | | | | | | | |бағыты | | | | | | |13 |Психодиагностикалық әдістердің жіктелуі|1 |1 | |1 | | |14 |Ауытқушылық мінез-құлықты |1 |1 | |1 | | | |психокоррекциялау бағдарламасы | | | | | | |15 |Психокоррекциялық бағдарламаны |1 |1 | |1 | | | |құрастыру принциптері | | | | | | | |Барлығы: |15 |15 | |15 | | 2. СӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары Кесте 4 |№ |Тақырып |Тапсырма мазмұны |Көлемі |Бақылау | | | | |(сағатт|формасы | | | | |ар) | | |1. |Даму кезеңіндегі|Мінез-құлықтың бұзылу синдромы немесе | 2|коллоквиум | | |психологиялық |әлеуметтік дезадаптация синдромы. Баланың| | | | |ауытқушылық |жас кезіндегі аутизмі, Эмоционалды | | | | |түрлері |күйзелістер | | | | | |Гиперкинетикалық синдромдар. Әлеуметке | | | | | |қарсы мінез-құлық синдромдары. | | | |2. |Дамытушы және |Дамытушы және қалыпқа келтіруші | 2 |конспектілеу| | |қалыпқа |жұмыстардың негізгі кезеңдері.Нақты | |және ауызша | | |келтіруші |міндеттері мен оларды жүзеге асыру.Топтық| |жауап | | |жұмыстардың |жұмысты ұйымдастырудың | | | | |модельдері. |ерекшеліктері.Диагностикалық зерттеулерді| | | | | |жүргізу. Жаттығу сабақтарын жүргізу. | | | | | |Қорытынды диагностика мен нәтижені | | | | | |бағалау. | | | |3. |Қиын оқушыларды |Ересектік сезімдерін дамыту мен | 2 | пікірталас | | |болдырмаудың |жетілдіру. Кеңес беру және коррекция | | | | |қазіргі жолдары.|жұмыстарының мақсаты мен принциптері | | | | | |қағидалары.Дербес және топтың | | | | | |психологиялық коррекция.Топтың коррекция | | | | | |принциптері. | | | |4. |Ішімдіктің |Ішімдікке құмарлықтың себептері. | 2 |реферат | | |оқушылар ағзасы |Маскүнемдіктің анықтамасы мен | | | | |мен психикасына |белгілері.Алкогольдің адам ағзасына | | | | |әсері. |келтіретін зияндары. Ішімдіктің | | | | | |денсаулыққа: жүрекке, бауырға, бүйрекке, | | | | | |асқазан мен ішекке, миға, жүйке жүйесіне | | | | | |әсерлері. Алкогольге психикалық | | | | | |тәуелділік. | | | |5 |Мектеп |Қиын» жасөспірімдермен жұмыс әдістем | 2 |10 | | |психологының |әдістемесі, Қолдау әдістемесіЖеке талап | |сұрақ-жауап | | |«қиын |қою әдістемесі,Жеке тұлғалық қатынас | | | | |балалармен» |әдістемесі. Оқушының жетістігі | | | | |жұмыс әдістемесі|жағдаяттарын туғызу әдістемесі. | | | |6 |Қиын немесе |Психикалық даму.Даму факторлары | 2 |Әдебиеттерме| | |дағдарыс |Ми психикалық әрекетінің рефлекторлық | |н жұмыс, | | |кезеңдердегі |табиғаты. Психофизиологиялық | |конспектілеу| | |Психофизиологиял|ерекшеліктер.М.И.Сеченовтың «Бас ми | | | | |ық даму |рефлексі» еңбегі | | | |7 |Дағдарыс |Психикалық дамудың негізгі заңдылықтары. | 2 |Ауызша | | |жағдайларындағы |Дамудың әртүрлілігі мен | |сұрақ- жауап| | |психикалық |гетерохрондылығы.Тұрақсыздығы. | | | | |өзгерістер. |Дамудың сенситивтілігі. | | | | | |Психикалық дамудың кумулятивтілігі. Даму | | | | | |барысындағы дивергенттілік пен | | | | | |конвергенттілік | | | |8 |Әлеуметтік | Әлеуметтену үрдісіндегі кедергілер. | 2,5 |Реферат | | |дезадаптацияның |Аффективті уайымдар. Қарым-қатынастағы | | | | |себептері |түсініспеушілік. | | | |9 |Әлеуметтік |Жасөспірімдердің ересектер жолына | 2 |Әдебиет | | |дезадаптациялы |түсуі.Тәуелсіздіктің бастауы- | |деректерін | | |мінез- қылықтың |құрбыларымен қарым- қатынасы. Денсаулыққа| |пайдалана | | |типтері. |зиян тигізетін және жүйке тамырлары | |отырып 10 | | |Асоциальды |бұзылуына әсер етуші факторлар. | |сұрақ-жауап | | |топтар |Психикалық жағдайлар .Психикалық, | | | | | |медициналық және педагогикалық ықпалдар | | | |10 |Психикалық |Психикалық дағдарыс туралы түсінік. | 2 |Эссе жазу | | |дағдарыс. |Әр түрлі жас кезеңіндегі психикалық | |және қорғау | | | |даму дағдарысы. Жеткіншектердің | | | | | |дамуындағы психикалық дағдарыс және | | | | | |оны қалпына келтіру. | | | |11 |Оқу үлгерімі |Үлгерімі төмен оқушылар туралы жалпы | 2 |Пікірталас | | |төмен оқушылар |түсінік.Оқу үлгерімім төмен оқушылардың | | | | |туралы жалпы |индивидуалдық–типологиялық ерекшеліктері.| | | | |түсінік |Оқу үлгерімі төмен оқушылардың танымдық | | | | | |процестерінің рекшеліктері | | | |12 |Девиантты |Девиантты мінез-құлықтың шығу себептері. | |коллоквиум | | |мінез-құлық |Девиантты мінез-құлықтың типтері. | | | | |көріністері |Девиантты мінез-құлықтың көріністері. | | | |13 |Аддиктивтіліктің|Аддиктивті мінез-қылықтар жайлы түсінік. | |жазбаша | | |түрлеріне |Әлеуметтік жағдайлар мен балалардың | | | | |психологиялық |дербес ерекшеліктері негізінде туындайтын| | | | |талдау |аддиктивті мінез-қылықтардың деңгейлері. | | | | | |Жаман қылықтарға бейімділік | | | |14 |Интернет |Интернет тәуелділік жайлы түсінік. | | эссе жазу | | |тәуелділіктің |Интернет тәуелділіктің психикалық және | | | | |пайдасы мен |физиологиялық симптомдары | | | | |зияны |Интернет тәуелділіктің белгілері мен | | | | | |механизмдері | | | |15 |Ауытқушылық |Ауытқушылық мінез-құлықтың көріністері | |өздік | | |мінез-құлықтың |мен себептері, мотивациялық жағдайларын | |бағдарлама | | |психопрофилактик|ашу. Ауытқушылық мінез-құлықты болдырмау | |жасау | | |асы |және алдын-алу шараларын көрсету. | | | | |Барлығы: | | | | 3. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар1234567891011121314151Бақылау түрі--СхАжТсРК1РБ-ҒәТсСХКТс2РБ2СӨЖ ұпайлары0022222202222223СӨЖО ұпайлары0033333303333334Семинар ұпайлары004040404040400404040404040Барлығы:270270 Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест Бақылау түрлері ағымды (апта сайын) межелік (7-ші және 15-ші апталарда) қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау)
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz