Файл қосу
Ауыл шаруашылық
|Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекттік Университеті | |МСЖ құжат 3 деңгейлі |ПОӘК |ПОӘК | | | |042.18.21.1. 04/02 2013 | |ПОӘК |№ _1__ басылым | | |«Ауыл шаруашылық |«18» 09 2013ж. | | |дақылдарды зиянкестер мен| | | |аурулардан қорғау» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған жұмыс | | | |бағдарламасы | | | 5В080100 «Агрономия» мамандығына арналған «Ауыл шаруашылық дақылдарды зиянкестер мен аурулардан қорғау» пәнінің ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ –2013 Алғы сөз I. Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының аға оқытушысы --------Каламов Бақытбек Хамзаұлы « ___» ______ 2013 жыл 2. Талқыланды: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «Агротехнология және орман ресурстары» кафедрасының мәжілісінде. Хаттама « ___» ______ 2013 жыл, № Кафедра меңгерушісі, профессор:____________ Сейлгазина С.М. 2.2. Аграрлық факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама « ___» ______ 2013жыл, № Төраға ______________Тлеубаева А.В 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралды және баспаға ұсынылды Хаттама« ___» ______ 2013 жыл № ОӘК төрағасы, бірінші проректор _____________Г.К.Искакова 4. Бірінші рет енгізілген. МАЗМҰНЫ 1. Жалпы жағдайлар 2. Пәннің мазмұны және сабақтардың түрлері бойынша сағаттар 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар 4. Курстың форматы 5. Курстың саясаты 6. Баға қою саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы жағдайлар 1. Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер 1. Оқытушының аты –жөні: Каламов Бақытбек Хамзаұлы 2. Кафедра: Агротехнология және орман ресурстары 3. Хабарласу телефоны: 63-69-15 (институт, жұмыс) 4. Жұмыс өткізілетін орны: № 5 ғимарат, 5. Пәннің аты: «Ауыл шаруашылық дақылдарды зиянкестер мен аурулардан қорғау» 6. Кредит саны: 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны. 050801 «Арономия» мамандығының студенттеріне арналған. «Ауыл шаруашылық дақылдарын аурулармен зиянкестерден қорғау» пәні студенттерді ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмдердің түр құрамымен таныстырып, олардың биологиялық ерекшеліктерін, олардың жаппай көбеюімен таралуын себептерін ескере отырып өсімдіктерді қорғау шараларының жүйелерін дұрыс жүргізудіжоспарлау. 1.3 Курстың мақсаты. Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмдердің және оларға қарсы жүйелі күрес шараларын жоспарлау. 1.4Пәнді оқыудың негізгі міндеттері. Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организдердің туралы жалпы теориялық негіздерін қалыптастыру. Зиянды организдарды практикалық дағдылап бақылау. Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды оргаизмдердің және оларға қарсы жүйелі күрес шараларын жоспарлау. 1.5 Пәнді игеру нәтижесінде студент: Осы пәнді оқып студент міндетті түрде білуі керек: - Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянды организмнің тү р құрамы, морфологиясы, биологиясы. - Зиянды организдерді қоздыратын морфологиясы мен биологиясы - Зиянды популяцияның өзгеруіне және аурудың дамуына экологиялық факторлардың әсері. 1.6 Курстың пререквизиттері. 1.6.1 Агрономияға кіріспе 1.6.2 Ботаника 1.6.3 химия 1.6.4 Агротерминология 1.7 Курстың постреквизиттері. 1.7. 1 Егіншілік 1.7.2 Өсімдік шаруашылығы 1.7.3 Жеміс және көкөніс шаруашылығы 1.7.4 А.ш машиналарын пайдалану 1.7.5 Мал азығын өндіру 2.Пәннің мазмұны және пәндердің түріне байланысты сағаттарға бөлу |№ |Тақырып атауы |Сағат саны | | | |Д |ЗТС |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 – модуль «Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау» | |1 – блок «Ауыл шаруашылық дақылдарын зиянкестерден,аурулардан қорғау» | | | |1 |Кіріспе.«Ауыл |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |шаруашылық дақылдарын| | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |зиянкестерден,аурулар| | | | |шаруашылық | | |дан қорғау» пәнінің | | | | |өсімдіктерінің | | |мақсаты мен міндеті | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Зертханадағы | |1 |2 | |2 Егін шаруашылығы, | | |қауіпсіздік ережесі | | | | |ауыл шаруашылығы | | | | | | | |машиналарын жасау | | | | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |2 |Көп қоректік |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |зиянкестер | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |шегірткелер және | | | | |шаруашылық | | |негізгі түрлері. | | | | |өсімдіктерінің | | |Биологиясы, | | | | |зиянкестері және | | |экологиясы және | | | | |олардан қорғау | | |Қазақстанда таралуы | | | | |шаралары. Оқу | | |және күрес шаралары. | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Көп қоректік | |1 |3 | |2 Егін шаруашылығы, | | |зиянкестер | | | | |ауыл шаруашылығы | | |шегірткелерді анықтау| | | | |машиналарын жасау | | |жолдары | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |3 |Көп қоректік |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |зиянкестер | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |шегірткелер | | | | |шаруашылық | | | | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | | Көп қоректік | |2 | |17 |2 Егін шаруашылығы, | | |зиянкестер | | | | |ауыл шаруашылығы | | |шегірткелер | | | | |машиналарын жасау | | |зияндылықтары бойынша| | | | |және өсімдік қорғау | | |анықтау | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |4-5 |Дән және бұршақ |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |тұқымдас дақылдарының| | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |зиянкестері және | | | | |шаруашылық | | |қорғау шараларының | | | | |өсімдіктерінің | | |жүйесі. | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | |6 |Техникалық және майлы|1 | | |17 |2 Егін шаруашылығы, | | |зиянкестері және | | | | |ауыл шаруашылығы | | |аурулардан қорғау | | | | |машиналарын жасау | | |шараларының жүйесі | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | | | | | | | | | |2- модуль Қызылша және көкөніс дақылдарының зиянды жәндіктері және күресу | |шаралары | |2-блок | |7 |Қызылшаның зиянды |1 | | |17 |1. А.Қ. Түлеева., | | |жіндіктеріне | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |түсініктеме | | | | |шаруашылық | | | | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Қызылшаның зиянды | |2 |2 | |2 Егін шаруашылығы, | | |жіндіктерін анықтау | | | | |ауыл шаруашылығы | | |жолдары | | | | |машиналарын жасау | | | | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |8 |Көкеніс және бақша | |2 |2 | |1. А.Қ. Түлеева., | | |дақылдарының | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |зиянкестері және | | | | |шаруашылық | | |қорғау шаралары | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Көкөніс және бақша | |2 |2 | |2 Егін шаруашылығы, | | |дақылдарының | | | | |ауыл шаруашылығы | | |зиянкестерінанықтау | | | | |машиналарын жасау | | |жолдары | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | | 3- блок Ауыл шаруашылығына зиян келтіретін | |карантиндік зианкестер | |9 |Ауыл шаруашылығына |1 | | |16,5 |1. А.Қ. Түлеева., | | |зиян келтіретін | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | |карантиндік | | | | |шаруашылық | | |зианкестер | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Ауыл шаруашылығына | |2 |3 | |2 Егін шаруашылығы, | | |зиян келтіретін | | | | |ауыл шаруашылығы | | |карантиндік | | | | |машиналарын жасау | | |зиянкестерін анықтау | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |8 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |қара күйе аурулары | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | | | | | | |шаруашылық | | | | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Дәнді дақылдардың | |2 | | |2 Егін шаруашылығы, | | |қара күйе ауруларын | | | | |ауыл шаруашылығы | | |анықтау жолдары | | | | |машиналарын жасау | | | | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |9 |Дәнді дақылдардың тат|1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |аурулары | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | | | | | | |шаруашылық | | | | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Дәнді дақылдардың тат| |2 |2,5 | |2 Егін шаруашылығы, | | |ауруларын анықтау | | | | |ауыл шаруашылығы | | |жолдары | | | | |машиналарын жасау | | | | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |10 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |тамыр шірігі және дақ| | | | |А.К., Суйлейменова | | |ауруы | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |11 |Дәнді дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |вироз, бактериоз | | | | |А.К., Суйлейменова | | |және тағы басқа | | | | |З.Ш. « | | |аурулары | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Дәнді дақылдардың | |2 | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |вироз, бактериоз | | | | |А.К., Суйлейменова | | |және тағы басқа | | | | |З.Ш. « | | |ауруларын анықтау | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |12 |Бұршақ дақылдардың |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |аурулары | | | | |А.К., Суйлейменова | | | | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |13 |Қызылша (қант, |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |асханалық және мал | | | | |А.К., Суйлейменова | | |азықтық) аурулары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | |14 |Мақта дақылының |1 | | | |1. А.Қ. Түлеева., | | |аурулары | | | | |В.К.Әжбенов. Ауыл | | | | | | | |шаруашылық | | | | | | | |өсімдіктерінің | | | | | | | |зиянкестері және | | | | | | | |олардан қорғау | | | | | | | |шаралары. Оқу | | | | | | | |құралы.-Астана:Фолиа| | | | | | | |т, 2007ж. | | |Мақта дақылының | |2 | | |2 Егін шаруашылығы, | | |ауруларын анықтау | | | | |ауыл шаруашылығы | | | | | | | |машиналарын жасау | | | | | | | |және өсімдік қорғау | | | | | | | |салаларына арналған | | | | | | | |орысша-қазақша | | | | | | | |сөздік. Е. Белғара. | | | | | | | |Астана: Елорда, | | | | | | | |2006ж.Ә.Т. | | | | | | | |Тілменбаев., Г.Ә. | | | | | | | |Жармұхамедова. | | | | | | | |Энтомология. Оқу | | | | | | | |құралы. | |15 |Күнбағыс және басқа |1 | | | |Агибаев А.Ж, Тулеева| | |дақылдарыдың | | | | |А.К., Суйлейменова | | |аурулары | | | | |З.Ш. « | | | | | | | |Ауылшаруашылық | | | | | | | |дақылдарын | | | | | | | |зиянкестер мен | | | | | | | |ауруларлын қорғау» | | | | | | | |Алматы 2010 ж | | |Барлығы |15 |30 |22,5 |67,5 |135 | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар а) Пәнді оқу барысында қажетті уақытты ұйымдастыру және жоспарлау бойынша кеңестер: Семестрдегі оқу жүктемесін біркелкі үлестіру керек және әрбір студент міндетті түрде орындайтындай, тапсырмалар жиынтығын беру керек, және олардың орындалуын қатаң бақылау керек. Бұл үшін кафедрада бақылаудың әртүрлі формасы бар. Әрбір пән бойынша өздік жұмысының сағат санын анықтау, оқу тапсырмаларын регламенттеу нақтылыққа, анықттыққа әкеледі, басқа сабақтардың есебінен СӨЖ дің көбейіп кетпеуін қамтамасыз етеді.Бұл қорытынды студенттердің пікірімен нақтыланады. Пәнді оқу барысында сұрақтардың бір бөлігін студент өздігінен оқу керектігін білуі қажет. Біздің кеңес: өз уақытыныздың шығынын талдау керек. Өз уақытынды есепте және бақылау жаса, оған ұқыпты қара. б) Студенттің іс-әрекеті, немесе пәнді оқудың сценарий 1. Оқу материалын дұрыс орналастыру және пәнніңөткен материалдарын және басқа пәндерді байланыстыру. 2. Тақырыпқа байланысты сабақты өткізудің түрлері мен әдістері анықталады. Пәннің көптеген сұрақтарын нақты мысалдардан және зертхана жұмыстарынан меңгеруге болады. 3. Теориялық курс зертханалық- тәжірибелік жұмыстармен және тәжірибеден өту барысында, оның ішінде диплом алды тәжірибеден өту барысында бекітіледі. Зертханалық сабақтар тақырып дәрістері оқылғаннан кейін жүргізіледі. Сөзсіз, бұндай сабақтарда ойлау, талдай білу қабілеттері дамиды. Пәнаралық байланыс студенттердің ғылым негізін терең меңгеруге қажет. Олар ойкеңістігінің кеңеюіне, білуге деген қызығушылықтың дамуына, жаңа ғылымды өздігінен игеруге және оларды тәжірибеде қолданудын белсенділігін жоғарылатады. Пәнаралық байланыстың негізінде бір пәнмен келесісінің арасын жалғастыруға болады, оқу материалдарын көшіруді болдырмау керек. Оқу процесінде бұндай байланыстар туындауы мүмкін, оларды алдын ала анықтап және де оларды жұмыс бағдарламасына, жоспарына кіргізу керек. в) Оқу- әдістемелік кешенінің материалдарын қолдану бойынша ұсыныстар. ПОӘК енгізілген оқу- әдістемелік материалдаы дамыған ғылымның жетілдірілген деңгейін көрсетуі керек, оқу материалының логикалық мазмұның қарастыру керек, студенттердің оқу материалын терең меңгеру үшін және оны тәжірибеде пайдалану үшін жетілген әдістер мен техникалық тәсілдер қолдану керек. Кредиттік оқу жүйесінде СӨЖ- нің үлесі өсіп, мәні жоғарылайды, ал бұл өз кезегінде студенттің жұмысын өзгертеді, оның іс- әрекетіне талап жоғарылайды. г) Әдебиеттермен жұмыс істеу бойынша ұсыныстар. Оқырманның мақсатын білмей, қандай әдебиет көздерімен жұмыс жасау керек екенін, қандай көлемде әдебиет қолдану керек екенін айту қиын. Студент оқу бағытын жоспарлай білу керек, табылған әдебиет көзіне тез және дәл есеп беріп, содан кейін оны кез- келген уақытта оңай табылатындай етіп қою керек. Өйтпеген жағдайда үлкен әдебиет қорын белсенді пайдалану мүмкін емес. Пән бойынша арнайы әдебиетпен жұмыс ітеудің негізгі мақсаты келесідей болып бекітіледі: улкен көлемдегі материалдан өзіне керекті негізгі мәліметтерді, болашақ мамандарға қажетті материалдарды таңдап алу керек. д) Емтиханға дайындалу бойынша кеңестер. Жазғы және қысқы сессия – ең қиын жұмыс кезеңдері. Қысқы сессия уақытында, семестр бойына жүйесіз жұмыс істеу нәтижесінде меңгеруге мүмкін емес үлкен материалдарды еске түсіруге тура келеді. Сессия уақытында материалдарды тек қайталап, бір жүйеге келтіріп және түсініксіз сұрақтар бойынша кеңестер алуға болады. Сессияға дайындықты алғашқы, ынтамен тындалған дәрістерден және толық орындалған зертхана-тәжірибелік, семинар сабақтарынан бастау керек. Бұл Сіздің табысыныздың негізі. Есте сақтаңыздар- түнгі дайындық сабақтары аз өнімділік береді. Олар ойдың жұмысқа қабілеттілігінің төмендеуіне әкеледі. Уақытты жоспарлау кезінде, қандай емтихан сізге қиын болады және қайсысына уақыт қорын көп қолдану керек екенін ескеру керек. Өзіндік дайындық үшін кафедра берген бақылау сұрақтарын және бағдарламаларын ұтымды пайдалану керек. Семестірдегі ұқыпты жұмыстарыңыз және емтиханға деген екпінді дайындығыңыз сізге сенімділік туғызады және білімінізге сай бағаны аласыз. 4.Курстың саясаты мен форматы. Аудиториялық сабақтар курсты оқу бойынша методикалық ұсыныстарға сәйкес жүргізіледі. Әрбір тақырыпты оқу кезінде жұмыс дәптерінде зерттелген тақырыптың мақсаты, тапсырмасы, шешімі және қорытындысы көрсетілуі керек. Сабақтың бағасы сабаққа келуі бойынша 1 балл, жауап беруі және қатысуы бойынша 1- ден 3 баллға дейін есептеледі. СОЖӨЖ аудиториялық және аудиториядан тыс деп бөлінеді. Аудиториялық толық өңделген бақылау жұмысы түрінде жұмыс дәптерінде және реферат түрінде орындалады. Сабаққа қатысу: Дәріс және тәжірибелік сабақтарға міндетті түрде қатысу керек. Дәріс кезінде түсінбеген материалдарды оқытушыдан қосымша түсіндіруін сұрауға болады. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыса алмаса, барлық өткен материалдар бойынша жауап беруі тиіс. Үй жұмысы: үй жұмысы өткен материалды бекіту үшін және міндетті түрде орындау үшін арнайы жасалған. График бойынша әр тақырыпытың соңында тапсырылуы керек. Тәртіп: Сабақ үстінде үнемі тәртіп бұзған студент аудиториядан шығарылып, жіберіледі және барлық курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағасы қойылады. Сабаққа кешігіп келуге болмайды, сабаққа кешіккен студент дәрісханаға кірмейді. Сабақ кезінде ұялы телефондар өшірілуі тиіс. Сабаққа дайындық: Студенттер сабаққа дайындалу барысында Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің компьютерлерін қолдана алады. Кітапханада белгіленген ережелер бойынша оқулықтарды, мерзімдікк басылымдарды оқуға, үйге алуға болады. Өздік жұмыстар: Дәрісханадан тыс уақытта студенттер СОЖӨЖ және СӨЖ дайындап, белгіленген мерзімде оқытушыға өткізеді. СОЖӨЖ және СӨЖ тапсырмалары 6-пунктте белгіленген. СОЖӨЖ және СӨЖ 4 форматтағы таза ақ беттерге орындаладыы. Бақылау жұмыстары: бақылау жұмысын студент міндетті түрде орындап, белгіленген уақытта тапсырылуы тиіс. Көшіріп алу: Кез-келген көшіріп алу үшін қатаң жазалап, аудиториядан шығарумен қоса, жалпы курс үшін «Ғ» бағасын қоюмен қамтылады. Межелік бақылау: Межелік бақылау қорытындысы студенттің сабаққа қатысуын, өздік жұмысты уақытында орындауын, сабақта ауызша және жазбаша түрде жауап беруін ескере отырып қойылады. Емтихан: қорытындысы бойынша бағалық баллдар қойылады. Емтиханда сіздің дәрістік жазбаларынызды және кітаптарды пайдалануға болмайды. Ұсыныстар: оқу процесіне белсенді қатысу керек, барлық тапсырмаларды талпынып орындау керек, ұжымдық жұмыстарға қатысу керек. Пунктуальды, сабырлы болу керек. 5. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Агрономия» мамандығына арналған «Ауыл шаруашылық дақылдарды зиянкестер мен аурулардан қорғау» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |2 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |3 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |4 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл СӨЖ 30 |54 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл |24 | | |6 |Ағымды бағылау 18 балл. СОӨЖ 6 балл. СӨЖ 30 |54 | | | |балл. | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 |90 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |9 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |10 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл |17 | | |12 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. |17 | | |13 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл. СӨЖ 30 |47 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бағылау 12 балл. СОӨЖ 5 балл | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 |90 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 6.Негізгі әдебиеттер тізімі. 1. А.Қ. Түлеева., В.К.Әжбенов. Ауыл шаруашылық өсімдіктерінің зиянкестері және олардан қорғау шаралары. Оқу құралы.-Астана:Фолиат, 2007ж. 2. Егін шаруашылығы, ауыл шаруашылығы машиналарын жасау және өсімдік қорғау салаларына арналған орысша-қазақша сөздік. Е. Белғара. Астана: Елорда, 2006ж.Ә.Т. Тілменбаев., Г.Ә. Жармұхамедова. Энтомология. Оқу құралы. 3. Груздов Г.С. , В.А Калинин 4. Список пестицидов разрешенных и применению на територии. Астана 2003 Р.К на 2003-2012г 5. Справочник по борьбе с вредителями С/х культур Алмата 1969г 6. Агибаев А.Ж, Тулеева А.К., Суйлейменова З.Ш. « Ауылшаруашылық дақылдарын зиянкестер мен ауруларлын қорғау» Алматы 2010 ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz