Файл қосу

Қытай тарихының алтын ғасыры



|Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім  атындағы мемлекеттік университеті                  |
|3 деңгейлі СМЖ құжат     |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК                     |
|                         |                         |042-16.1.2/01-2012       |
| «Қытайдың тарихи ой     |                         |                         |
|пікірі: қалыпатасу       |№1 басылым               |                         |
|ерекшелігі мен дамуы»    |                         |                         |
|пәні                     |                         |                         |
|оқу- әдістемелік кешені  |                         |                         |






                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
        «Қытайдың тарихи ой пікірі: қалыпатасу ерекшелігі мен дамуы»
                   «6M020300»- Тарих мамандығына арналған



         ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ  ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ


















                                    Семей
                                    2014






   1. ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы:  «Қазақстан   тарихы»   кафедрасының   аға   оқытушысы,   т.ғ.к
Бакытжанова А.Б.



   2. ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1.  Семей   қаласының   Шәкәрім   атындағы   мемлекеттік   университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында
           « »__ _2013 жыл.
       Кафедра меңгерушісі                       Мухаметжанова Н.А.


2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінде
           «  »__ _2013 жыл.


        Төрайымы                                                  Кеңесбаева
Ш.С.

   3. БЕКІТІЛДІ


Университеттің Оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  шығаруға  мақұлданған
және  ұсынылған
           « »__ _ 2013 жыл




ОӘК төрағасы  _____________________ Искакова Г.К.




























                                   Мазмұны
1 Қолданылу аясы
2 Нормативтік сілтемелер
3 Жалпы ережелер
4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны
5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі
6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы
8 Әдебиеттер
















































  1. Қолдану аумағы
         «Қытайдың  тарихи  ой  пікірі:  қалыпатасу  ерекшелігі  мен  дамуы»
пәнінің   оқу-әдістемелік   кешені   6М020300   –    «Тарих»    мамандығының
магистранттарына  арналған.  Ол  магистранттарды   курс   мазмұнымен,   оның
өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында  алынатын
дағды мен іскерліктің  тақырыптарымен  таныстырады.  Оқу-әдістемелік  кешені
пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады


 2. Нормативтік сілтемелер
      «Қытайдың тарихи ой пікірі:  қалыпатасу  ерекшелігі  мен  дамуы»  пәні
бойынша осы оқу-әдістемелік кешені  келесі  құжаттардың  ұсынымдарымен  және
талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу  процесін  ұйымдастыру  тәртібін
белгілейді және жасайды :
      «6M020300» -«Тарих»  мамандықтағы  мемлекеттік  жалпы  міндетті  білім
стандарты ҚР МЖБС  5.04.033-2008, Қазақстан Республикасы  Білім  және  ғылым
министрлігінің 2008 жылғы «6» мамырдағы №  259  бұйрығымен  бекітілді   және
енгізілді.
      - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және
ресімдеужің жалпы талабы» университет стандарты
      - ДП 042-08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік  кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжатталған процедурасы


   3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы
      Тарих мамандығын алатын магистранттар  Қазақстан  тарихынан  басқа  да
мемлекеттер тарихын оқитыны белгілі. Қытай ойшылдарының тарихын  оқып  білу,
тарихы  мен  сол  кезеңнің  айтулы  оқиғаларын  оқып  білуге  аталған   курс
мүмкіндік   береді.   Курс   барысында    төмендегі    оқиғалардың    тарихи
заңдылықтарын, Қытай  ойшылдар  тарихының  ерекшеліктерін,  сондай-ақ  басқа
мемлекет  ойшылдарынан  өзгешелігі  мен  ұқсастықтарын  салыстырмалы   танып
білуге жол ашады.
       «Қытай ойшылдарының тарихы: қалыптасуы және дамуы» курсы –  Қазақстан
және  Орта  Азия  жеріндегі  мемлекеттердің   пайда   болуын,   қалыптасуын,
мәдениеттердің пайда  болуын,  дамуын,  дүниежүзілік  тарихтағы  орнын  және
тарихи оқиғаларды объективті түрде нақты деректер негізінде қарастырады.
         Бұл курс мемлекеттердің пайда болуы  мен  дамуын  зерттеп,  олардың
тарихтағы орнын анықтауда тарих ғылымына өзіндік үлес қосады.

      3.2 Курстың мақсаты:
      Курс бойынша  оқу  материалын  жетілдіру.  Тарихи  ғылымдар  жүйесінде
«Қытайдың тарихи ой пікірі: қалыпатасу ерекшелігі мен дамуы» курсының  орнын
көрсету. Тарихи  ғылым  ретінде   «Қытайдың  тарихи  ой  пікірі:  қалыпатасу
ерекшелігі мен дамуы»   курсының  мәнін  анықтау.  Қытай  ойшылдарының  даму
эволюциясы және  оның  негізгі  аспектілерімен  таныстыру.  Қытай  тарихының
деректемелері мен тарихнамасымен танысу. Аса маңызды жылнамалар мен  олардың
өмір, білім, ғылым, тарих жөнінде жазған мағлұматтарына  мән  беру.  Зерттеу
кезеңдерін  белгілеу.  Қытай  тарихы  және  қытай  ойшылдары  жөнінде    кең
түсініктерді  орнықтыру.  Саяси  ,  мәдени  тарихтың  деректемелерімен  және
зерттеулерімен  таныстыру.

       3.3 Курстың міндеттері:
    Курс теориялық біліммен қатар практикалық  дағдылар  беруге  де  міндет
етіп, магистранттардың тіл деректерін нақты танып, сөйлеу,  жазу  мәдениетін
жетілдіруді  мақсат  ете   отырып,   оларды   ғылыми   зерттеу   жұмыстарына
бейімдеуіне де баса назар аударады.
   «Қытайдың тарихи ой пікірі: қалыпатасу ерекшелігі  мен  дамуы»  курсының
кезеңдерін, Қытай тарихының әлеуметтік-мәдени  ерекшеліктерін,  тарихи  даму
үрдісін магистранттарға ғылыми негізде түсіндіруді алға міндет етіп қояды.

   3.4 Оқыту  нәтижесі:
   Магистрант нені меңгеру  керек:
- тарихи фактлермен  тарихи  құбылыстардың  өзара  байланысын  ашып,  тарихи
оқиғаларды салыстыру арқылы тарихи түсініктердің мәнін ашу және оған  талдау
жасау;
- әртүрлі деректерден нақты ақпаратттарды ала білу;
-  анықтамалық  және   ғылыми   әдебиеттермен,   тарихи   құжаттармен   және
монографиялармен жұмыс істеу;
- алған теориялық білімдерін іс жүзінде жүзеге асыра алу;


      3.5 Пән пререквизиті
      Пәнді толық меңгеру үшін магистранттар   «Қытайдың тарихи  ой  пікірі:
қалыпатасу ерекшелігі мен дамуы» курсын  оқып  игеруі  тиіс.  Сонымен  қатар
конспект жасау, реферат жаза  білу,  ғылыми,  оқу-әдістемелік  әдебиеттермен
жұмыс істей білуі, лабораториялық сабақта тиісті  жаттығу  жұмыстарын  жасай
білуі тиіс және кезеңдік, қорытынды бақылау  жұмыстарын  уақытында  тапсырып
отыруы қажет.

   6. Пән постреквизиті:


         ➢ Әлем тарихының іргелі мәселелері
         ➢ Ежелгі дүние тарихы
         ➢ Азия және Африка елдерінің қазіргі және жаңа заман тарихы

3.7 Оқу жоспарынан көшірме
                                                                     Кесте-1

|Курс                            |Семес|Кредит саны                             |
|                                |тр   |                                        |
|1                               |2    |3                                       |
|Дәріс сабақтары                                                                |
|Тақырып 1. Кіріспе              |1    |Иванов А. И. Материалы по китайской     |
|                                |     |философии. СПб., 1912.                  |
|                                |     |Петров А. А. Ван Чун — древнекитайский  |
|                                |     |материалист и просветитель. М.,         |
|                                |     |1954.-104 с.                            |
|                                |     |Ян Юн-го. История древнекитайской       |
|                                |     |идеологии. М., 1957.-423 с.             |
|Тақырып 2. Қытай ойшылдарының   |2    |Леонтьев А. Л. Опыт древней китайцев    |
|тарихы: қалыптасуы және дамуы   |     |философии о их нравоучении и правлении, |
|                                |     |с приложением проповеди. СПб.,1794.     |
|                                |     |Иванов А. И. Материалы по китайской     |
|                                |     |философии. СПб., 1912.                  |
|                                |     |Петров А. А. Ван Чун — древнекитайский  |
|                                |     |материалист и просветитель. М.,         |
|                                |     |1954.-104 с.                            |
|                                |     |Ян Юн-го. История древнекитайской       |
|                                |     |идеологии. М., 1957.-423 с.             |
|Тақырып 3.   Чжоу дәуірі. Ши Бо |1    |Жэнь Цзи-юй. О некоторых проблемах      |
|(б.з.д. 7 ғ) - ертеқытай        |     |истории китайской философии.// Вопросы  |
|кезеңінің ойшылы.               |     |философии. 1957.№ 4.                    |
|                                |     |Зоммер  Н. Об основаниях новой китайской|
|                                |     |философии // Учёные записки, издаваемые |
|                                |     |Императорским Казанским университетом за|
|                                |     |1851 г. Кн. 1. Казань, 1852. С. 109—167.|
|Тақырып 4. Чжаньго дәуірі –     |1    |Дононбаев А. К вопросу о методе         |
|«Қытай тарихының алтын ғасыры». |     |исследования этико-философской мысли    |
|                                |     |древнего Китая. // Актуальные проблемы  |
|Кезең ойшылдары:                |     |философской и общественной мысли        |
|Даосизм негізін салушылар –     |     |зарубежного Востока. Душанбе, 1983. С.  |
|Лао-Цзы, Чжуан-Цзы, Ян- Чжу     |     |181—189.                                |
|                                |     |Жэнь Цзи-юй. О некоторых проблемах      |
|                                |     |истории китайской философии.// Вопросы  |
|                                |     |философии. 1957.№ 4.                    |
|                                |     |Зоммер Н. Об основаниях новой китайской |
|                                |     |философии // Учёные записки, издаваемые |
|                                |     |Императорским Казанским университетом за|
|                                |     |1851 г. Кн. 1. Казань, 1852. С. 109—167.|
|                                |     |арапетьянц А. М. Древнекитайская        |
|                                |     |философия и древнекитайский язык //     |
|                                |     |Историко-филологические исследования.   |
|                                |     |М., 1974.                               |
|Тақырып 5.                      |1    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|Конфуцийшілдіктің негізін       |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|салушылар – Конфуций, Мэн-Цзы,  |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|Сюнь-Цзы                        |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 6.                      |1    |История китайской философии. М.,        |
|Моизмнің негізін салушылар -    |     |1989.-552 с.                            |
|: Мо Ди, Цинь Хуали, Мэн Шэн,   |     |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|Тянь Сян-цзы, Фу Дунь           |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|                                |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 7.                      |1    |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|Легизмнің негізін салушылар -   |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|Ли Куй, У Ци, Шан Ян, Хань      |     |конференция «Китайская философия и      |
|Фэйцзы, Шэнь Дао                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 8.                      |1    |Леонтьев А. Л. Опыт древней китайцев    |
|                                |     |философии о их нравоучении и правлении, |
|Есімдер мектебінің негізін      |     |с приложением проповеди. СПб.,1794.     |
|салушылар – Дэн Си, Хуэй Ши,    |     |Иванов А. И. Материалы по китайской     |
|Гунсунь Лун, Мао-Гун            |     |философии. СПб., 1912.                  |
|                                |     |Петров А. А. Ван Чун — древнекитайский  |
|                                |     |материалист и просветитель. М.,         |
|                                |     |1954.-104 с.                            |
|                                |     |Ян Юн-го. История древнекитайской       |
|                                |     |идеологии. М., 1957.-423 с.             |
|Тақырып 9.                      |1    |Иванов А. И. Материалы по китайской     |
|                                |     |философии. СПб., 1912.                  |
|«Инь-ян» мектебі - Цзы-вэй, Цзоу|     |Петров А. А. Ван Чун — древнекитайский  |
|Янь, Чжан Цан                   |     |материалист и просветитель. М.,         |
|                                |     |1954.-104 с.                            |
|                                |     |Ян Юн-го. История древнекитайской       |
|                                |     |идеологии. М., 1957.-423 с.             |
|Тақырып 10.                     |1    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|Хань дәуірінің философы және    |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|мәдениет қайраткері Дун Чжуншу  |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|(б.з.д. 2 ғ.) - «Хань дәуірінің |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|Конфуцийі» атағын алған.        |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 11.                     |1    |1 История китайской философии. М.,      |
|Қытай тарихының алғашқы авторы -|     |1989.-552 с. ISBN 5-01-001036-4         |
|Сыма Цянь (б.з.д. 145-86 ғ.ғ.)  |     |2 Васильев Л. С. Проблемы генезиса      |
|                                |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|                                |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 12.                     |3    |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|1000 ғ.- б.з.д.                 |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|Чжан Цзай (ХІ ғ.)               |     |конференция «Китайская философия и      |
|Ван Ямин (1472—1529)            |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|Янь Юань (XVIII ғ.)             |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|Хоу Вайлу (1903—1987) және      |     |вып.5. М.,1995.                         |
|Ду Госян (1889—1961)            |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|                                                                               |
|Практикалық (семинарлық) сабақтар                                              |
|Тақырып 1. Қытай ойшылдарының   |1    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|тарихы: қалыптасуы және дамуы   |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|                                |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с..                          |
|Тақырып 2. Чжоу дәуірі. Ши Бо   |2    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|(б.з.д. 7 ғ) - ертеқытай        |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|кезеңінің ойшылы..              |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|                                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 3. Чжаньго дәуірі –     |2    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|«Қытай тарихының алтын ғасыры». |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|                                |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|Кезең ойшылдары.                |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 4.                      |1    |Древнекитайская философия. Собрание     |
|Конфуцийшілдіктің негізін       |     |текстов в двух томах. М., 1972. Т. 1.   |
|салушылар – Конфуций, Мэн-Цзы,  |     |С.298-299.                              |
|Сюнь-Цзы                        |     |Из книг мудрецов. Проза древнего Китая. |
|                                |     |М., 1987. С. 298.                       |
|                                |     |Го юй (Речи царств). / Пер., вступление |
|                                |     |и прим. В. С. Таскина. Отв. ред. М. В.  |
|                                |     |Крюков. М., Наука (ГРВЛ). 1987. С.      |
|                                |     |240—241.                                |
|                                |     |Китайская философия. Энциклопедический  |
|                                |     |словарь. М., 1994.- С.497. ISBN         |
|                                |     |5-244-00757-2                           |
|                                |     |История китайской философии. М.,        |
|                                |     |1989.-С.31. ISBN 5-01-001036-4          |
|Тақырып 5. Моизмнің негізін     |1    |Древнекитайская философия. Собрание     |
|салушылар -  : Мо Ди, Цинь      |     |текстов в двух томах. М., 1972. Т. 1.   |
|Хуали, Мэн Шэн, Тянь Сян-цзы, Фу|     |С.298-299.                              |
|Дунь                            |     |Из книг мудрецов. Проза древнего Китая. |
|                                |     |М., 1987. С. 298.                       |
|                                |     |Го юй (Речи царств). / Пер., вступление |
|                                |     |и прим. В. С. Таскина. Отв. ред. М. В.  |
|                                |     |Крюков. М., Наука (ГРВЛ). 1987. С.      |
|                                |     |240—241.                                |
|                                |     |Китайская философия. Энциклопедический  |
|                                |     |словарь. М., 1994.- С.497.              |
|Тақырып 6.                      |2    |Из книг мудрецов. Проза древнего Китая. |
|Легизмнің негізін салушылар -   |     |М., 1987. С. 298.                       |
|Ли Куй, У Ци, Шан Ян, Хань      |     |Го юй (Речи царств). / Пер., вступление |
|Фэйцзы, Шэнь Дао                |     |и прим. В. С. Таскина. Отв. ред. М. В.  |
|                                |     |Крюков. М., Наука (ГРВЛ). 1987. С.      |
|                                |     |240—241.                                |
|                                |     |Китайская философия. Энциклопедический  |
|                                |     |словарь. М., 1994.- С.497..             |
|Тақырып 7.                      |2    |Из книг мудрецов. Проза древнего Китая. |
|Хань дәуірінің философы және    |     |М., 1987. С. 298.                       |
|мәдениет қайраткері Дун Чжуншу  |     |Го юй (Речи царств). / Пер., вступление |
|(б.з.д. 2 ғ.)..                 |     |и прим. В. С. Таскина. Отв. ред. М. В.  |
|                                |     |Крюков. М., Наука (ГРВЛ). 1987. С.      |
|                                |     |240—241.                                |
|                                |     |Китайская философия. Энциклопедический  |
|                                |     |словарь. М., 1994.- С.497. .            |
|Тақырып 8.                      |2    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|Қытайдың жалпы тарихының алғашқы|     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|авторы - Сыма Цянь (б.з.д.      |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|145-86 ғ.ғ.)                    |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|                                |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|                                |     |конференция «Китайская философия и      |
|                                |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |
|Тақырып 9.                      |2    |Васильев Л. С. Проблемы генезиса        |
|1000 ғ.- б.з.                   |     |китайской мысли. М., 1989.-309 с.       |
|Чжан Цзай (ХІ ғ.)               |     |Ломанов А. В. Восприятие идей           |
|Ван Ямин (1472—1529)            |     |неопозитивизма в китайской философии    |
|Янь Юань (XVIII ғ.)             |     |1940-х годов //1-я Всероссийская научная|
|Хоу Вайлу (1903—1987) және      |     |конференция «Китайская философия и      |
|Ду Госян (1889—1961)            |     |современная цивилизация». Тезисы        |
|                                |     |докладов. ИДВ РАН.Экспресс-информация.  |
|                                |     |вып.5. М.,1995.                         |
|                                |     |Лукьянов А. Е. Становление философии на |
|                                |     |Востоке (Древний Китай и Индия). М.,    |
|                                |     |1989. −188 с.                           |

5. МАГИСТРАНТТАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

|№     |Тапсырма                                                                |
|1     |Қытай ойшылдарының тарихы: қалыптасуы және дамуы                        |
|2     |Қытай ойшылдарының әлем тарихында алатын орны                           |
|3     |Чжаньго дәуірінің ойшылдарына  тарихи шолу                              |
|4     |Конфуций, Мэн-Цзы, Сюнь-Цзы ойшылдарына сипаттама                       |
|5     |Мо Ди, Цинь Хуали, Мэн Шэн, Тянь Сян-цзы, Фу Дунь философтарының ойлары |
|6     |Ли Куй, У Ци, Шан Ян, Хань Фэйцзы, Шэнь Дао ойшылдарының көзқарастарын  |
|      |салыстыру                                                               |
|7     |Дун Чжуншу (б.з.д. 2 ғ.) өміріне баяндама әзірлеу                       |
|8     |Сыма Цяньның және Конфуцийдің  көзқарастарын салыстыру                  |
|9     |Жаңа және қазіргі заман қытай философтарын атап беріңіз                 |

  6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА
   2. кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта


      |Тақырып                                   |Әдістемелік  |Өз бетімен |Бақылау   |
|                                          |материалдар, |оқу        |формасы   |
|                                          |плакаттар    |сұрақтары  |          |
|Дәріс сабақтары     |Практикалық (семинар)|             |           |          |
|                    |сабақтары            |             |           |          |
|Тақырып 1. Кіріспе  |Тақырып 1            |Журналдар,   |Тақырып 1. |Коллоквиум|
|                    |Қытай ойшылдарының   |карталар,    |Қытай      |          |
|                    |тарихы: қалыптасуы   |             |ойшылдарыны|          |
|                    |және дамуы           |             |ң тарихы:  |          |
|                    |                     |             |қалыптасуы |          |
|                    |                     |             |және дамуы |          |
|                    |                     |             |.          |          |
|Тақырып 2.          |Тақырып 2.           |қосымша      |Тақырып 2. |Тест      |
|Қытай ойшылдарының  |Чжоу дәуірі. Ши Бо   |әдебиеттер   |Қытай      |сұрақтары |
|тарихы: қалыптасуы  |(б.з.д. 7 ғ) -       |             |ойшылдарыны|          |
|және дамуы          |ертеқытай кезеңінің  |             |ң әлем     |          |
|                    |ойшылы...            |             |тарихында  |          |
|                    |                     |             |алатын орны|          |
|Тақырып 3           |Тақырып 3. Чжаньго   |Журналдар,   |Тақырып 3. |Бақылау   |
|Чжоу дәуірі. Ши Бо  |дәуірі – «Қытай      |карталар,    |Чжаньго    |жұмысы    |
|(б.з.д. 7 ғ) -      |тарихының алтын      |             |дәуірінің  |          |
|ертеқытай кезеңінің |ғасыры».             |             |ойшылдарына|          |
|ойшылы..            |Кезең ойшылдары.     |             |тарихи шолу|          |
|Тақырып 4.          |Тақырып 4.           |қосымша      |Тақырып 4. |Бақылау   |
|Чжаньго дәуірі –    |Конфуцийшілдіктің    |әдебиеттер   |Конфуций,  |жұмысы    |
|«Қытай тарихының    |негізін салушылар –  |             |Мэн-Цзы,   |          |
|алтын ғасыры».      |Конфуций, Мэн-Цзы,   |             |Сюнь-Цзы   |          |
|Кезең ойшылдары:    |Сюнь-Цзы             |             |ойшылдарына|          |
|Даосизм негізін     |                     |             |сипаттама  |          |
|салушылар – Лао-Цзы,|                     |             |           |          |
|Чжуан-Цзы, Ян- Чжу  |                     |             |           |          |
|Тақырып 5.          |Тақырып 5. Монғол    |қосымша      |Тақырып 5. |Тест      |
|Конфуцийшілдіктің   |шапқыншылығынан      |әдебиеттер   |Мо Ди, Цинь|сұрақтары |
|негізін салушылар – |кейінгі шаруашылықтың|             |Хуали, Мэн |          |
|Конфуций, Мэн-Цзы,  |қалпына келуі.       |             |Шэн, Тянь  |          |
|Сюнь-Цзы            |                     |             |Сян-цзы, Фу|          |
|                    |                     |             |Дунь       |          |
|                    |                     |             |философтары|          |
|                    |                     |             |ның ойлары |          |
|                    |                     |             |келуі.     |          |
|Тақырып 6. Моизмнің |Тақырып 6. Моизмнің  |Журналдар,   |Тақырып 6. |Бақылау   |
|негізін салушылар - |негізін салушылар -  |карталар,    |Ли Куй, У  |жұмысы    |
|: Мо Ди, Цинь Хуали,|: Мо Ди, Цинь Хуали, |             |Ци, Шан Ян,|          |
|Мэн Шэн, Тянь       |Мэн Шэн, Тянь        |             |Хань       |          |
|Сян-цзы, Фу Дунь    |Сян-цзы, Фу Дунь     |             |Фэйцзы,    |          |
|                    |                     |             |Шэнь Дао   |          |
|                    |                     |             |ойшылдарыны|          |
|                    |                     |             |ң          |          |
|                    |                     |             |көзқарастар|          |
|                    |                     |             |ын         |          |
|                    |                     |             |салыстыру  |          |
|Тақырып 7.          |Тақырып 7. Легизмнің |қосымша      |Тақырып 7. |Коллоквиум|
|Легизмнің негізін   |негізін салушылар -  |әдебиеттер   |Дун Чжуншу |          |
|салушылар -  Ли Куй,|Ли Куй, У Ци, Шан Ян,|             |(б.з.д. 2  |          |
|У Ци, Шан Ян, Хань  |Хань Фэйцзы, Шэнь Дао|             |ғ.) өміріне|          |
|Фэйцзы, Шэнь Дао    |                     |             |баяндама   |          |
|                    |                     |             |әзірлеу    |          |
|Тақырып 8.          |Тақырып 8.           |Журналдар,   |Тақырып 8. |Бақылау   |
|Есімдер мектебінің  |Хань дәуірінің       |карталар,    |Сыма       |жұмысы    |
|негізін салушылар – |философы және        |             |Цяньның    |          |
|Дэн Си, Хуэй Ши,    |мәдениет қайраткері  |             |және       |          |
|Гунсунь Лун, Мао-Гун|Дун Чжуншу (б.з.д. 2 |             |Конфуцийдің|          |
|                    |ғ.).                 |             |көзөарастар|          |
|                    |                     |             |ын         |          |
|                    |                     |             |салыстыру  |          |
|Тақырып 9.          |Тақырып 9.           |қосымша      |Тақырып 9. |Тест      |
|«Инь-ян» мектебі -  |Қытайдың жалпы       |әдебиеттер   |Жаңа және  |сұрақтары |
|Цзы-вэй, Цзоу Янь,  |тарихының алғашқы    |             |қазіргі    |          |
|Чжан Цан.           |авторы - Сыма        |             |заман қытай|          |
|                    |Цянь (б.з.д. 145-86  |             |философтары|          |
|                    |ғ.ғ.)                |             |н атап     |          |
|                    |                     |             |беріңіз    |          |
|Тақырып 10. ХІХғ.   |Тақырып 10.          |Журналдар,   |Қоныстаудар|Бақылау   |
|Хань дәуірінің      |1000 ғ.- б.з.        |карталар,    |у          |жұмысы    |
|философы және       |Чжан Цзай (ХІ ғ.)    |             |мәселелріні|          |
|мәдениет қайраткері |Ван Ямин (1472—1529) |             |ң маңызы.  |          |
|Дун Чжуншу (б.з.д. 2|Янь Юань (XVIII ғ.)  |             |           |          |
|ғ.) - «Хань         |Хоу Вайлу (1903—1987)|             |           |          |
|дәуірінің Конфуцийі»|және                 |             |           |          |
|атағын алған.       |Ду Госян (1889—1961).|             |           |          |
|Тақырып 11. Қытайдың|Тақырып 11.          |қосымша      |Қытай      |Тест      |
|жалпы тарихының     |                     |әдебиеттер   |ойшылдар   |сұрақтары |
|алғашқы авторы Сыма |Жаңа және қазіргі    |             |деректеріні|          |
|Цянь (145-86 гг.    |заман қытай          |             |ң әлем     |          |
|до н. э.)           |философтарын атап    |             |тарихына   |          |
|                    |беріңіз              |             |қосар үлесі|          |
|Тақырып 12.         |Тақырып 12.          |Журналдар,   |ҚХР        |Бақылау   |
|1000 ғ.- б.з.д.     |Сыма Цяньның және    |карталар,    |философтары|жұмысы    |
|Чжан Цзай (ХІ ғ.)   |Конфуцийдің          |             |ның тізімін|          |
|Ван Ямин (1472—1529)|көзқарастарын        |             |анықтау    |          |
|Янь Юань (XVIII ғ.) |салыстыру            |             |           |          |
|Хоу Вайлу           |                     |             |           |          |
|(1903—1987) және    |                     |             |           |          |
|Ду Госян (1889—1961)|                     |             |           |          |

7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ


   1. кесте  – Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы


      |Оқулықтар,              |Жалпы саны|Магистранттар саны   |Қамтамасыз етілу   |
|оқу-әдістемелік         |          |                     |пайызы             |
|әдебиеттердің аттары    |          |                     |                   |
|Китайская философия и   |2         |4                    |90%                |
|современная цивилизация.|          |                     |                   |
|Сб. статей. М., 1997.   |          |                     |                   |
|Рубин В. А. Личность и  |2         |4                    |90%                |
|власть в древнем Китае: |          |                     |                   |
|Собрание трудов. М.,    |          |                     |                   |
|1999.- 384 с. ISBN      |          |                     |                   |
|5-02-017868-3           |          |                     |                   |
|Абрамов В. А., Абрамова |2         |4                    |90%                |
|Н. А. История философии |          |                     |                   |
|Китая (истоки, основные |          |                     |                   |
|этапы развития,         |          |                     |                   |
|современность). Курс    |          |                     |                   |
|лекций. Ч.1 и 2.        |          |                     |                   |
|Чита,1997.-205 с.       |          |                     |                   |
|Степанянц               |2         |4                    |90%                |
|М. Т. Восточная         |          |                     |                   |
|философия: Вводный курс.|          |                     |                   |
|Избранные тексты. М.,   |          |                     |                   |
|1997.-503 с.            |          |                     |                   |
|Лукьянов А. Е. Дао      |2         |4                    |90%                |
|«Книги перемен» М.,     |          |                     |                   |
|1993. — 240 с.          |          |                     |                   |
|Великие мыслители       |2         |4                    |90%                |
|Востока. М., 1998       |          |                     |                   |
|Горохова Г.Э,           |2         |4                    |90%                |
|Традиционная китайская  |          |                     |                   |
|философия в современной |          |                     |                   |
|историко-философской    |          |                     |                   |
|науке КНР //            |          |                     |                   |
|Общественные науки в    |          |                     |                   |
|КНР. М., 1986.          |          |                     |                   |
|С.337-369.              |          |                     |                   |
|Ломанов А. В. Китайское |2         |4                    |90%                |
|измерение Всемирного    |          |                     |                   |
|философского конгресса  |          |                     |                   |
|// Проблемы Дальнего    |          |                     |                   |
|Востока. 1993. № 6      |          |                     |                   |
|Мао, Иньмао. Русская    |2         |4                    |90%                |
|философия в Китае //    |          |                     |                   |
|Вопросы философии .     |          |                     |                   |
|2007 г. № 5.- С.68-79.  |          |                     |                   |
|Лукьянов А. Е. Дао      |2         |4                    |90%                |
|«Книги перемен» М.,     |          |                     |                   |
|1993. — 240 с.          |          |                     |                   |

   8. Әдебиеттер

    8.1. Негізгі әдебиеттер:
   1. Леонтьев А. Л. Опыт древней китайцев  философии  о  их  нравоучении  и
      правлении, с приложением проповеди. СПб.,1794.
   2. Иванов А. И. Материалы по китайской философии. СПб., 1912.
   3. Петров А. А. Ван Чун — древнекитайский материалист и просветитель. М.,
      1954.-104 с.
   4. Ян Юн-го. История древнекитайской идеологии. М., 1957.-423 с.
   5.  Избранные  произведения  прогрессивных  китайских  мыслителей  нового
      времени (1840—1897). М., 1960
   6. Го Мо-жо Философы древнего Китая. М., 1961.- 737 с.
   7. Быков Ф. С. Зарождение общественно-политической и философской мысли  в
      Китае. М., 1966.
   8. Древнекитайская философия, тт. 1-2. М., 1972—1973
   9. Кобзев А. И. Учение Ван Янмина и классическая китайская философия. М.,
      1983
  10. Ян Хиншун Материалистическая мысль в древнем Китае. М., 1984.-181 с.
  11. История китайской философии. М., 1989.-552 с. ISBN 5-01-001036-4
  12. Васильев Л. С. Проблемы генезиса китайской мысли. М., 1989.-309 с.
  13. Ломанов А. В. Восприятие идей  неопозитивизма  в  китайской  философии
      1940-х  годов  //1-я  Всероссийская  научная  конференция   «Китайская
      философия   и   современная   цивилизация».   Тезисы   докладов.   ИДВ
      РАН.Экспресс-информация. вып.5. М.,1995.
  14. Лукьянов А. Е. Становление  философии  на  Востоке  (Древний  Китай  и
      Индия). М., 1989. −188 с.
  15.    Древнекитайская     философия.     Эпоха     Хань.     М.,     1990
      // http://religa.narod.ru/confucius.htm
  16. Лукьянов А. Е. Дао «Книги перемен» М., 1993. — 240 с.
  17. Кобзев А. И. Учение о  символах  и  числах  в  китайской  классической
      философии. М., 1994
  18. Дюмулен Г. История дзэн-буддизма. Индия и Китай. СПб, 1994
  19. Китайская философия. Энциклопедический словарь. М., 1994—573 с. ISBN 5-
      244-00757-2
  20. Антология даосской философии. М., 1994
  21. оманов А. В. Современное конфуцианство:философия Фэн Юланя. М., 1996.-
      248
  22.  Абрамов  В.  А.,  Абрамова  Н. А. История  философии  Китая  (истоки,
      основные  этапы  развития,  современность).  Курс  лекций.  Ч.1  и  2.
      Чита,1997.-205 с.
  23. Степанянц М. Т. Восточная философия: Вводный курс.  Избранные  тексты.
      М., 1997.-503 с.
  24. Китайская философия и современная цивилизация. Сб. статей. М., 1997.
  25. Великие мыслители Востока. М., 1998
  26. История восточной философии. Учебное пособие. М., 1998.- 122 с.
  27. ТорчиновЕ. А. Даосизм. СПб, 1998
  28. Фэн Ю-лань. Краткая история китайской философии. СПб: Евразия, 1998.
  29. Рубин В. А. Личность и власть в древнем Китае:  Собрание  трудов.  М.,
      1999.- 384 с. ISBN 5-02-017868-3
  30. Кобзев А. И. Философия китайского неоконфуцианства. М., 2002. — 606 с.
      ISBN — 5-02-018063-7
  31. Гране М. Китайская мысль. М., 2004.- 526 с. ISBN 5-250-01862-9
  32. Еремеев В. Е. Символы и числа «Книги перемен».2-е изд., испр.  и  доп.
      М., 2005.- 600 с., ил. ISBN 5-86218-383-3
  33. Спирин В. С. Построение  древнекитайских  текстов.  СПб.,  2006.-  276
      с. ISBN 5-85803-323-7
  34.  Encyclopedia  of  Chinese  Philosophy,  Antonio  S.   Cua   (Editor),
      Routledge, 2003.
  35. Tadeusz  Czarnik.  Starożytna  filozofia  chińska  Kraków,  2001.  135
      с. ISBN 83-233-1460-8
  36. Karyn L. Lai. An Introduction to Chinese Philosophy. Cambridge Academ.
      2008. 328 стр. ISBN 0521608929 ISBN-13(EAN): 9780521608923 ISBN 0-521-
      60892-9 ISBN-13(EAN): 978-0-521-60892-3
  37. Zhang, Dainian. An Introduction to the Methodologies in the History of
      Chinese Philosophy. Beijing: Zhonghua Book Bureau, 1983.
  38.  La  pensée  en  Chine  aujourd’hui.  Edited  by  Anne  Cheng.  Paris:
      Gallimard, 2007.478 Pp. Paperback, ISBN -13: 978-2070336500.
  39. Древнекитайская философия. Собрание текстов в двух томах. М., 1972. Т.
      1. С.298-299.
  40. Из книг мудрецов. Проза древнего Китая. М., 1987. С. 298.
  41. Го юй (Речи царств). / Пер., вступление и прим. В.  С.  Таскина.  Отв.
      ред. М. В. Крюков. М., Наука (ГРВЛ). 1987. С. 240—241.
  42. Китайская философия. Энциклопедический словарь. М., 1994.- С.497. ISBN
      5-244-00757-2
  43. История китайской философии. М., 1989.-С.31. ISBN 5-01-001036-4

     2. Қосалқы әдебиеттер:
 1. Буров В. Г. Некоторые проблемы изучения истории китайской философии  //
    Актуальные  проблемы  философской  и  общественной  мысли   зарубежного
    Востока. Душанбе, 1983. С.177-180.
 2. Горохова Г.Э, Традиционная китайская философия в современной  историко-
    философской науке КНР // Общественные науки в КНР. М., 1986. С.337-369.
 3. Дёмин Р. Н. «Трудные  каноны»  в  древнекитайской  философии  и  поиски
    методов созерцания четвертого измерения в Англии в конце XIX -начале XX
    веков // Компаративное видение истории  философии.  СПб.,  2008.  С.25-
    29.ISBN 978-5-93682-457-9
 4. Дёмин Р. Н. Ученик Конфуция Ю-цзы, морская птица  юаньцзюй  и  традиции
    рационального   объяснения   в   древнегреческой   и    древнекитайской
    философской  мысли  //  Диалог  философских   культур   и   становление
    трансверсальной  философии.   СПб.:   Санкт-Петербургское   философское
    общество, 2010. С.330-333.
 5. Дононбаев А. К вопросу о методе  исследования  этико-философской  мысли
    древнего Китая. // Актуальные проблемы философской и общественной мысли
    зарубежного Востока. Душанбе, 1983. С. 181—189.
 6. Жэнь Цзи-юй.  О  некоторых  проблемах  истории  китайской  философии.//
    Вопросы философии. 1957.№ 4.
 7. Зоммер Н. Об основаниях новой китайской философии  //  Учёные  записки,
    издаваемые Императорским Казанским  университетом  за  1851 г.  Кн.  1.
    Казань, 1852. С. 109—167.
 8. арапетьянц А. М. Древнекитайская философия и  древнекитайский  язык  //
    Историко-филологические исследования. М., 1974.
 9. варталова Н. Л. Логика и структурализм в анализе  китайской  философии.
    Вопросы методов изучения.  //  Человек  и  духовная  культура  Востока.
    Альманах. Выпуск 2. М., 2003._ С.9-15.
10.  Кобзев  А.  И.  Нумерологическая  методология  классической  китайской
    философии.  //   Четырнадцатая   научная   конференция   « Общество   и
    государство в Китае». Ч.I. М., 1983.
11. Кобзев А. И. О категориях традиционной китайской философии.  //  Народы
    Азии и Африки. 1984 .№ 4.
12.  Кобзев  А. И. Современное  состояние  историко-философской   науки   в
    историографии КНР // Общественные науки в КНР. М., 1986. С. 303—336.
13.  Кобзев  А.Р  Методологические   особенности   классической   китайской
    философии и категория «пять элементов» // История и культура  Восточной
    и Юго-Восточной Азии. Ч.1. М. Наука. 1986, с. 57 — 76.
14.  Кобзев  A. Категория  «философия»  и  генезис  философии  в   Китае //
    Универсалии восточных культур —  М.:  Восточная  литература,  2001.  С.
    200—219.ISBN 5-02-018233-8
15. Кобзев  А. И. Знание  /  разум  и  вера/  благонадежность  в  китайской
    философии // Сравнительная философия: знание и вера в контексте диалога
    культур. М., 2008.С.29-37.
16.  Кожин  П. М. От  жречества  к  философии.//  Двадцать  пятая   научная
    конференция «Общество и государство в Китае». М., 1994. С.177-180.
17. Кроль Ю.Л. Рассуждение Сыма Цяня о "шести школах"  //  Китай:  история,
    культура и историография. М.: Наука, 1977. С. 131-157.
18. Крушинский А. А. Стиль мышления древнего Китая: логико-методологический
    аспект // Вопросы философии. 2009.- № 1.- С.104-108.
19. Кэчжань Дин. Философия в школах  Китая:  воспитание  и  образование  //
    Философия-детям: Материалы международной практической конференции.  М.:
    Прометей, 2005. С. 216—218.
20. Ломанов А. В. Место метафизики в философии периода Китайской республики
    //  4-я  Международная  научная  конференция  «Китай  и  мир».   Тезисы
    докладов. Ч.2. М., 1993.
21. Ломанов А. В. Китайское  измерение  Всемирного  философского  конгресса
    // Проблемы Дальнего Востока. 1993. № 6.
22. Ломанов А. В. Восприятие идей неопозитивизма в китайской философии 1940-
    х годов // 1-я Всероссийская научная конференция «Китайская философия и
    современная  цивилизация».  Тезисы   докладов.   ИДВ   РАН.   Экспресс-
    информация, вып.5. М., 1995.
23. Лукьянов А. Е. Понятие философии у древних китайцев  //  Информационные
    материалы. РАН. Институт Дальнего Востока. Центр  научн.  информации  и
    банка данных. Сер.: Идейно-теоретические тенденции в современном Китае:
    национальные традиции и поиски путей  модернизации.  М.,  1998.  Вып.3.
    С.10-16.
24. Ли Изинюань.  Современное  состояние  и  тенденции  развития  китайской
    философии // Вопросы философии.2007. № 5. С.21-26.
25. Лю, Ган. Философия информации  и  основы  будущей  китайской  философии
    науки и техники / Вопросы философии. 2007. № 5 .- С.45-57
26. Мао, Иньмао. Русская философия в Китае // Вопросы философии  .  2007 г.
    № 5.- С.68-79.
27.  Маринкин  А.А.  Опыт  преподавания  философии  в  Китайской   Народной
    Республике.// Вопросы философии. 1955. № 5.
28. Петров А. А. Философия Китая  в  русском  буржуазном  китаеведении.  //
    «Библиография Востока». Вып.7. Л., 1935.
29. Позднеева Л. Д. К проблеме источниковедческого анализа  древнекитайских
    философских трактатов // Вестник Древней истории. 1958.№ 3.
30. Познер П. В. О развитии традиционной  философской  мысли  в  древнем  и
    средневековом Вьетнаме (Опыт сравнительного анализа философских  систем
    Китая  и  Вьетнама).  //  Седьмая  научная  конференция   «Общество   и
    государство в Китае». Ч.I. М., 1976. С.137-147.
31.  Сенин  Н. Г. Проблема  философского  наследия  Китая   в   современной
    синологии США. // Проблемы Дальнего Востока. 1981. № 4.
32.  Сергиев  А.А.  Новый  философский   журнал   в   Китае.   //   Вопросы
    философии.1955.№ 6.
33.  Спирин В. С. Геометрические   образы   в   древнекитайской   философии
    //Актуальные проблемы  философской  и  общественной  мысли  зарубежного
    Востока. Душанбе,1983.
34. Степанова А. С. К вопросу о параллелизме в истории философии:  стоицизм
    и китайская философия // Paradigma. Журнал сравнительной  философии.  №
    2. 2004.  Сунь  Вайпин.  Современное  состояние  и  тенденции  изучения
    аксиологии в Китае //Вестник Российского философского общества.  4(44),
    2007.- С.89-95
35. Hu Shih. The Scientific Spirit and Method in Chinese Philosophy //  The
    Chinese Mind.Honolulu, 1967.
36. Torchinov, E. A.  Philosophical  Studies  (Sinology  and  lndology)  in
    St.Petersburg (Leningrad), 1985—1990 // Philosophy East & West. Vol.42.
    No.2. April 1992. P.331.
37.  Vittinghoff,  Helmolt.  “Recent  Bibliography  in  Classical   Chinese
    Philosophy.” Journal of Chinese Philosophy 28.1/2 (2001), 1–208

Пәндер