Файл қосу
Құрама есептер
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы | |СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-37.1.272/01-2014 | |ПОӘК | | | |Оқытушыларға арналған |№3 басылым | | |«Бастауыш мектепте есептерді |11.06.2014 ж. | | |шешуге оқытып - үйрету | | | |технологиясы» пәні бойынша | | | |бағдарлама | | | 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығы үшін «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрыстырушы __________ «11» маусым 2014 ж. К.К. Абдуалиева, «Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1«Математика және математиканы оқыту әдістемесі» кафедра отырысында «11» маусым 2014 ж. № 10 хаттама. Кафедра меңгерушісі ______________ О.М. Жолымбаев 2.2 физика – математика факультетінің оқу - әдістемелік бюросының отырысында 26» маусым 2014 ж., № 6 хаттама ОӘБ төрағасы ______________ К.A. Батырова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлдаған және ұсынылған «11» қыркүйек 2014ж., № 1 хаттама ОӘК төрағасы ______________ Г. К. Искакова 4 102.06. 2014 ж. №2 басылым ОРНЫНА ЕҢГІЗІЛДІ Мазмұны |1 |Қолданылу саласы |4 | |2 |Нормативтік сілтемелер |4 | |3 |Жалпы ережелер |4 | |4 |Оқу пәнінің мазмұны |5 | |5 |Оқушылардың өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі |6 | |6 |Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы |7 | |7 |Әдебиеттер |8 | 1 ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәннің оқытушыларға арналған бағдарламасы 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығы бойынша оқитын студенттерге арналған. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәнінің оқытушыларына арналған бағдарламасы аталған пән бойынша оқу үрдісін ұйымдастырудың тәртәбән келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сәйкес белгілейді: – 05В010200 «Педагогика және бастауыш оқыту» мамандығының мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандарты (2011ж). – СТУ 042-ГУ-4-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін әзірлеуге және ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты; – ДП 042-1.01-2014 «Пәндердің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің мазмұнын қысқаша сипаттау: «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» курсында мынадай тараулар оқылады: арифметикалық есеп, есепттің тұрлері және міндеттері; жай есептерді шешуге үйрету; кері және өзара кері есептер; құрама есептерді шешуге үйрету; есепті алгебралық тәсілмен шешу; шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету (аудан, көлем, масса, уақыт); стандартты емес есептерді шығару әдістемесі; қарапайым геометриялық салуларға арналған есептер шығару әдістемесі. 3.2 Пәнді оқудың мақсаты: Студенттерге басқа пәндерді оқып үйрену және келешекте мамандығы бойынша жұмыс істеу барысында қажетті болатын, сонымен қатар олардың логикалық ойлау қабылеттерін мен математикалық мәдениетін дамыту ұшін есептерді (мәтінді, стандарттан тыс, геометриялық) шығару тәсілдері туралы мәліменттер беру. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеті: Студенттерді бастауыш мектепте есептерді шығаруға үйрету әдістерімен таныстыру. 3.4 Оқытудың нәтижелері: Пәнді оқудың нәтижесінде студенттің: мәтінді есеп және оның құрамы туралы түсінігі болуы; арифметикалық есеп, оның элементтерін, жай есептердің түрлерін, топтарын, есепті шешудің кезеңдерін білуі; кіші жастағы оқушыларды есеппен және оның құрамымен таныстыруды және есеппен жұмыс әдістемесін игеруі; есепті шешудің тәсілдерін (алгебралық, арифметикалық, геометриялық) меңгеруі; есепті «есеп еместен» ажырата алу және «есеп еместі» есепке айналдыру; кері және өзара кері есептер құру мен шешу; арифметикалық амалдар қасиеттері мен ережелері жөніндегі білім негізінде есепті әр түрлі тәсілмен шешу; есептерді алгебралық тәсіл арқылы шығару; математиканың бастауыш курсындағы логикалық және стандартты емес есептерді шығару; олимпиадалық есептерді құрастыру және оларды шығару дағдыларының болуы; Мәтінді есептің теориялық білімді қабылдаудағы және кіші жастағы оқушылардың логикалық ойлауын дамытудағы ролін түсінуі; циркуль, сызғыш және транспортирдің көмегімен есептерді шығаруға іскерлігі қалыптастыруы тиіс. 3.5 Пререквизеттер: Студенттер мектептің математика курсын, бастауыш мектепте математиканы оқыту әдістемесін, математика негіздерін білуі қажет. 3.6 Постреквизиттер: «Бастауыш мектепте есептерді шешуге оқытып - үйрету технологиясы» пәнінде алған білімдері мемлекеттік тәжірибеде содан кейін бастауыш мектепте оқушыларға білім беру процессіде қолданыс табады. 3.7 Оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтар | |Арифметикалық есеп. Есепттің тұрлері және міндеттері. Есеппен |1 | |және оның құрамымен таныстыру. | | |Бір түрдегі есептерді шешуге үйрету реті |1 | |Жай есептер. Жай есептердің түрлері. |1 | |Кері және өзара кері есептер. Өзара кері есептер жүйесі. |1 | |Құрама есептер |1 | |Пропорционал шамалармен байланысты құрама есептер |2 | |Қозғалысқа арналған есептер |2 | |Есепті алгебралық тәсілмен шешу |1 | |Шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету ( аудан және көлем). |1 | |Шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету (масса және уақыт). |1 | | Қарапайым геометриялық салуларға арналған есептер шығару |2 | |әдістемесі | | |Стандартты емес есептерді шығару әдістемесі |1 | | Практикалық сабақтар | |Арифметикалық есеп. Есепттің тұрлері және міндеттері. Есеппен |1 | |және оның құрамымен таныстыру. | | |Бір түрдегі есептерді шешуге үйрету реті |1 | |Жай есептер. Жай есептердің түрлері. |2 | |Құрама есептер |1 | |Пропорционал шамалармен байланысты құрама есептер |1 | |Қозғалысқа арналған есептер |3 | | Есепті алгебралық тәсілмен шешу |1 | |Шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету ( аудан және көлем). |1 | |Шамамен берілген есептерді шығаруға үйрету (масса және уақыт). |1 | |Қарапайым геометриялық салуларға арналған есептер шығару |1 | |әдістемесі | | |Стандартты емес есептерді шығару әдістемесі |2 | 5 БІЛІМАЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ 5.1 БӨЖ 5.1.1 Кері және өзара кері есептер. Өзара кері есептер жүйесі. 5.1.2 Пропорционал шамалармен байланысты құрама есептер. 5.1.3 Фигураның периметірімен ауданын табуға берілген есептер шығаруға үйрету. 5.1.4 Текшенің, тікбұрышты параллелепипедтің көлемін табуға берілген есептер шығаруға үйрету. 5.2 БОӨЖ 5.2.1 Есеппен жүргізілетін өздік жұмыстың түрлері 5.2.2 Математиканың бастауыш курсындағы стандартты емес есептер 5.2.3 Бастауыш мектеп оқушыларына арналған олимпиада тапсырмаларын құрастыру, шығару. 5.4.4. Қарапайым геометриялық салуларға арналған есептер шығару. 6 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ КАРТАСЫ 3 кесте |Оқулықтардың, оқу-әдістемелік |Даналардың |Студенттердің |Қамтамасызету| |құралдардың атауы |саны |саны |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., | | | | |Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары|5 |9 |56% | |бойынша бастауыш сыныптарда | | | | |математиканы оқыту әдістемесі.- | | | | |Алматы, 2005. | | | | |Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. | | | | |Бастауыш кластарда математиканы |2 |9 |22% | |оқыту әдістемесі: М, «Просвещение»,| | | | |1984 ж. | | | | |Пышкало А.М. Методика обучения |1 |9 |11% | |элементам геометрии в начальных | | | | |классах.- М., 1973 | | | | |Есенжолов Е.К., Абдуалиева К.К. | | | | |Организация и проведение | | | | |самостоятельной работы студентов по |100 |9 |100% | |дисциплине «Теория и технология | | | | |обучения математике в начальной | | | | |школе». Семипалатинск, 2007. | | | | |Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К., | | | | |Организация и проведение |10 |9 |100% | |самостоятельной работы студентов по | | | | |теме «Нумерация чисел первого | | | | |десятка». Семей, 2011 г. | | | | |Оспанов Т.К., Ш.Х. Курманалина, С.Х.| | | | |Курманалин. Бастауыш сыныптарда |5 |9 |56% | |математиканы оқыту | | | | |әдістемесі.-Астана, 2003г. | | | | |Т.К. Оспанов және басқалар. | | | | |Математика: 1-4 сыныптарға арналған |4 |9 |44% | |оқулықтар - Алматы, «Атамұра», | | | | |2012-2013ж | | | | |Т.П. Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. | | | | |Кукарина, А.К. Адильбекова. |4 |9 |44% | |Математика: Жалпы білім беретін | | | | |мектептің I және IV сыныптарына | | | | |арналған оқулықтар.- Алматы, | | | | |«Атамұра», 2012-2013г.г. | | | | 7 ӘДЕБИТТЕР 7.1 НЕГІЗГІ ӘДЕБИТТЕР 7.1.1 Оспанов Т.К., Кочеткова О.В., Астамбаева Ж.Қ. Жаңа буын оқулықтары бойынша бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Алматы, 2005. 7.1.2 Оспанов Т.К., Ш.Х. Құрманалина. Бастауыш сыныптарда математиканы оқыту әдістемесі.- Астана, 2003ж. 7.1.3 Т.К.Оспанов және басқалар: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар. - Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.1.4 Т.П. Кучер, А.С. Акрамова, Г.И. Кукарина, А.К. Адильбекова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің I- IV сыныптарына арналған оқулықтар.- Алматы, «Атамұра», 2012-2013. 7.1.5 А.Б. Акпаева, Л.А. Лебедева, В.В. Буравова. Математика: Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған оқулықтар: «Алматыкітап» 2012г. 7.2 ҚОСЫМША ӘДЕБИТТЕР 7.2.1 Бантова М.А., Бельтюкова Г.В. Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі: М, «Просвещение», 1984 ж. 7.2.2 Пышкало А.М. Методика обучения элементам геометрии в начальных классах.- М., 1973. 7.2.3 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (3) 2005,б.101-106. 7.2.4 Абдуалиева К.К. Бастауыш сыныптарда көпбұрыштарды оқытудың кейбір мәселелері. Журнал «Вестник СГПИ», №2 (5) 2006, б. 108-111. 7.2.5 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К..Организация и проведение самостоятельной работы студентов по дисциплине «Теория и технология обучения математике в начальной школе». Семипалатинск, 2007г. 7.2.6 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К., Организация и проведение самостоятельной работы студентов по теме «Нумерация чисел первого десятка». Семей, 2011 г. 7.2.7 Абдуалиева К.К., Есенжолов Е.К. Методические рекомендации по решению нестандартных задач с помощью графов. Республиканский учебно-методический журнал «Математика, информатика и физика», №3-2012 год, . 2б. 7.2.8 Абдуалиева К.К. О применении теории графов к решению занимательных задач в начальной школе. Республиканский педагогический, научно- методический журнал «Творчество педагога», №4-2012 год, стр.57-61 7.2.9 Абдуалиева К.К. Методические рекомендации по решению логических задач, выполняемых с помощью таблиц. Материалы VIII ежегодной научно- методической конференции преподавателей, Семей, 12-13 апреля, 2012 года, стр.262-263.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz