Файл қосу
Жабайы жануарларды өсіру
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК |П | | | |042-18.22.1.133/02-2| | | |013 | |ПОӘК | № басылым | | |«Биотехния және жабай аң | | | |мен құс өсіру» пәнінің | | | |студентке арналған оқу | | | |жұмыс бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Биотехния және жабайы аң мен құс өсіру» 050803-«Аң өсіру және аңшылық» мамандығына арналған СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ - 2013 Кіріспе 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырған Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “Мал шаруашылығы мен аңшылықтану морфология негіздерімен” кафедрасының аға оқытушысы Айткалиев Б.М. «_____»_________2013 ж 2. ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1.Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті “ Мал шаруашылық технологиясы және аңшылықтану ” кафедрасының мәжілісінде. «___» _________2013г., № __ хаттама. Кафедра меңгерушісі __________ Тугамбаева С.М. 2.2.Аграрлық факультетіның оқу - әдістемелік бюросының мәжілісінде. «___» _________2013г., № __ хаттама. Төрағасы _________ Тлеубаева А.В. 3. БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу - әдістемелік кеңесі мәжілісінде мақұлданып, басылымға ұсынылған. «___» _________2013г., № __ хаттама. ОӘК төрағасы, бірінші проректор ___________ Г. Искакова Алғаш рет еңгізілген Мазмұны 1. Колдану саласы. 2. Ереже белгілейтін сілтемелер 3. Жалпы ереже 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы 7. Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1. Пән және оқытушы жайлы жалпы мәліметтер Айтқалиев Бейбіт Мақсұтқанұлы, аға оқытушы Кафедра «Мал шаруашылығы және аңшылықтану технологиясы» Байланыс ақпараттары – тел. 53-19-70, № 5 оқу ғимараты, 210 аудитория Сабақ өткізу орны – 110 аудитория Кредит саны – 3 (үш) 1.2. Пәннің қысқаша сипаттамасы: Биотехния және жабай аң мен құс өсіру пәні – аңшылықтану пәнінің бір бөлімі, ол аңшылыққа пайдаланылатын жерлер өнімдігі және өнімін жоғарылату мүмкіндіктерін қарастырады. Биотехния - аңшылықтану пәнінің негізгі бөлімі. Биотехния теориялық негізгі жалпы сыртқы орта жайдайларын қорғауға багыталған, табигат қорғау жүмыстарын, табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және оларды үдайы өсіру үрдістерімен бірге қарастырылады. 1.3. Пәннің мақсаты: Курстың мақсаты – табиғи жабайы жануарлар тіршілігін баскарудың теориялық негізін зерттеп білу және жануарлар мен олардың өмір сүру орталарына биотехникалық шаралар қолдану, нақты табиғи —экономикалық аймақтарга биотехникалық шаралар жүргізуге білу. 1.4 Пәнді зерделеудің негізгі міндеттері: Пәнді оқудың негізгі міндеті – биотехния шараларының жіктелуін; жануарлар әлемі ресурстарын тиімді пайдалану принциптерін; аңшылық шаруашылықта зиян келтіретін жануарларга қолданылатын уларды, кәсіптік жолмен ауланатын жануарларға жасанды ұяларды даярлау және оларды пайдаланылуды; өсімдіктер түрлерін және отырғызу технологиясын; қосымша қоректендірудің биологиялық және экомомикалық тиімділігін; аңшылық жануарлар өнімін арттыру жолдарын қарастыру. 1.5. Пәнді зерделеу нәтижесінде студент міндетті: -биотехниялық шаралардың жіктелуін, жануарлар дүниесінің тиімді пайдалануды, аңшылық шаруашылықта зиянды жануарлар санын шектеу үшін қолданатын уларды білу, жасанды ұяларды даярлау және оларды су құстарының пайдалану көлемін анықтау, қоректік өсімдіктер түрлерін, оларды отырғызу технологиясын, жануарларды үстеме қоректендірудің биологиялық және экологиялық тиімділігін, аңшылық жануарлар өнімін жоғарлату жолдары; - ремиздерді дайындауды білу, аңшылық шаруашылықта үстеме қоректендіруді ұйымдастыру, қорек сапасын анықтау, жануарларды жерсіндіру үшін жіберу орындарын анықтау; -аңшылық-кәсіптік жануарларды аулау кезінде қолданылатын тірідей аулайтын аңшылық құрал-жабдықтарды пайдалану, қоректі жинау, оны сақтау жолдарын білу; - жабайы аң мен құс өсіруде, және биотехнялық шараларды өткізуді меңгеру; - биотехня мен жабайы аң мен құс өсірудің кәсіптік жануарлар санын көбейтудің аңшылық шаруашылық экономикасын тұрақты деңгейде ұстауына әсерін түсіну. 1.6. Курстың пререквизиті: «Биотехния және жабайы аңдар мен құстарды өсіру» пәнін меңгеру үшін студент «Жануарлар систематикасы», «Орнитология», «Териология», «Кәсіптік жануарлар биологиясы», «Аңдар мен құстарды есепке алу» пәндерін білуі қажет. 1.7. Курстың постреквизиті: «Биотехния және жабайы аңдар мен құстарды өсіру» пәнін меңгере отырып, болашақта бірнеше пәнге қолдана алады: «Трофейлік іс», «Аңшылық шаруашылық өнімін өңдеу технологиясы», «Тері және бағалы-тері шикізатының технологиясы және тауартану», «Аңшылықты ұйымдастыру». 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАР ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША БӨЛІНУІ |№ |Тақырыптың атауы |Сағат саны | |п/п | | | | | |Д |ТӘЖ |СОӨЖ |СӨЖ |Әдебиеттер | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 модуль Биотехнияның теориялық негіздері | |1 блок Негізгі биотехниялық шаралар | |1 |Кіріспе |1 |2 |2 | |1,7,8,9 | |2 |Биотехнияның теориялық негіздері|1 |2 |2 | |1,7,8,9 | |3 |Аңшылық жануарларын қорғау. |1 |2 |3 |10 |1,7,8,9 | |4 |Аңшылық алқаптарының қорғаныш |1 | | | | | | |және ұялық сапасын жоғарлату | | | | | | |5 |Жануарларға жасанды |1 | | | | | | |қорғаныштарды даярлау | | | | | | | |2 блок Жануарларды қоректендіру | |6 |Аңшылық алқаптарының азықтық |1 |2 |2 |10 |1,7,8,9 | | |қорын жақсарту | | | | | | |7 |Аңшылық алқаптардың қоректерін |1 | | | | | | |жіктеу | | | | | | | |МБ 1 | |8 |Минералды коректендіру түрлері |1 |2 |3 | |1,7,8,9 | |2 модуль Жануарларды жерсіндіру | |1 блок. Зиянды жануарлармен күресу | |9 |Аңшылық шаруашылықтарға зиян |1 |2 |2 |10 |1,7,8,9 | | |келтіретін жануарлар санын | | | | | | | |реттеу | | | | | | |2 блок Жерсіндіру жұмыстары | |10 |Аңшылық жануарларын жерсіндіру |1 |2,5 |3 |17,5 |1,7,8,9 | | |және қайта жерсіндіру | | | | | | |11 |Жануарлардың жеке түрлерін |1 |2 |2 |10 |1,7,8,9 | | |жерсіндіру | | | | | | |12 |Аңшылық жануарларын қоныстандыру|1 |2 |2 |10 |1,7,8,9 | | |әдістері | | | | | | | |3 блок Жабайы аң мен құс өсіру | |13 |Жабайы жануарларды өсіру. |1 |2 |2 | |1,7,8,9 | | |Казақстанда және шет елдерде | | | | | | | |жабайы жануарларды өсіру жағдайы| | | | | | |14 |Жабайы құстарды фермаларда ұстау|1 | | | | | | |және қоректендіру | | | | | | |15 |Жабайы құс жұмыртқаларын |1 | | | | | | |инкубациялау және балапандар | | | | | | | |өсіру | | | | | | | |МБ 2 | | | | | | |Барлығы |15 |30 |22,5 |67,5 | | 3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар Оку үрдісіне белсенді қатысу, уй тапсырмасын ынтамен орындау, сабакта карама-карсы байланысты колдау, ұжымдық жұмыска жәрдемдесу, ұқыпты және міндеті болу қажет. Курстарыен және оқытушылармен ашық, шыдамды да, мейірімді болған жөн. Оқылатын дәрісте кейінгі ғылымның көкейтесті мәселелері, қазіргі жетістіктері мен жаңалықтары айтылады. Өткізілетін практикалық сабақтарда организмнен алынып, жасалған жасушалар, препараттарын тікелей зерттеп, электронды микроскопта көрінетін микробейнелерді талдап, зерделейсіздер. Пәннiң әр дәрiсiнен кейiн ұсынылған сұрақтар мен тестерге жауап берiп, оған қайтаратын жауапты жинақтап қорытып, күмәндiк туса, алдын ала дәрiстен оқып, оны толық түсiнiп, дәрiске, сабаққа дайын болып келген жөн. 4 Курс форматы Қатысу: дәрiс, зертханалық сабақтарға мiндеттi түрде қатынасу керек. Егерде қандайда болмасын себептермен сiз оларға қатынаса алмасаңыз, онда барлық меңгере алмаған материалға жауапкер боласыз. Үй жұмысы: Үй жұмысы міндетті түрде орындалып, әр апта сайын сабақтың сонында тапсырылуы тиіс. Үй тапсырмасы откен материалды бекіту үшін арнайы әзерлеген. Мiнез – құлық: Студент ар кодексiн: мiнез-құлық этикасын сақтауы керек. Сабаққа кешiгу кешiрiлмейтiн қылық. Сабақ үстiнде оқу тәртiбiн жиi бұзушылар дәрiсханадан шығарылып жiберiледi, немесе бүкiл курс бойынша «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Бақылау тапсырмалары. Олар сөзсiз орындалып, белгiленген мерзiмде тапсырылуы қажет. Кешiгiп орындалған жұмыстардың бағасы өзiнен - өзi төмен болады. Межелiк бағалау: Межелiк бағалаудың қортындысы сабақ қатысуы мен үлгерiмiне, студенттердiң белгiленген мерзiмге өз бетiмен жұмыс орындауына, сабақта ауызша немесе жазбаша түрде берген жауабына, межелiк бақылау қортындысына байланысты қойылады. Көшiрiп алу және бiреудiң шығармасын толық немесе жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану: Қандай да болмасын көшiрiп алу немесе бiреудiң шығармасын толық, не жарым-жартылай өз атымен ұрлап пайдалану (басқа студенттерден дайын тапсырма және шешiмдер көшiрмесiн пайдалану) дәрiсханадан шығарумен тоқтатылады немесе «қанағаттанарлықсыз» бағамен жазаланады. Ұрлап пайдалану мен алдауды болғызбау керек. Ұялы телофон: Сабақ үстiнде оны үзiп тастау, немесе ұялы телефонмен байланысты болғызбау керек. Бағалау. Емтихан: Қортынды емтихан барлық студенттер емтихан беруге рұқсат етiлгеннен кейiн емтихан сұрақтары жазылған ауызша, не тест арқылы өткiзiледi. Қорытындысы бойынша бағалау баллдары қойылады. Емтихан кезінде дәріс дәптерді және кез келген кітапарды қолданылуға тыйым салынады. 5. Курс саясаты “Аңшылық алқаптар типологиясы” пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: - Күнделікті (ағымдағы) бақылау, тыңдау, өздік жұмыс талдау, ауызша сұрау; - Межелік бақылау: екі межелік бақылау жасалады, мұнда жазбаша бақылау жұмысы немесе тестілерге жауап беріледі; - Қорытынды бақылау: ауызша емтихан Идеальді студент : 1. Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға дейін -30 балл, 8 аптадан 15 аптаға дейін -30 балл. Семестр бойынша -60 балл 2. Зертханалық және тәжіребелік сабақта жұмыс жасау: 1 аптадан 6 аптаға дейін – 16 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 15 балл, 7 және 15 апталар рубеждік бақылау - 60 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент 300 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 300 балл. Жалпы семестр бойынша - 600 балл. Емтихан- 400 балл. 3. СОӨЖ жұмыс жасау 1 аптадан 6 аптаға дейін - 7 балл, 8 аптадан 14 аптаға дейін – 5 балл. Бірінші аттестацияға дейін студент - 42 балл алу керек, екінші аттестацияға дейін – 35 баллов. Семестр бойынша - 77 балл. 4. СӨЖ семестр бойынша -142 балл 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ «Аңшылық алқаптар типологиясы» пәні бойынша студенттердің білімін бақылау келесідей формаларда іске асырылады: Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |балдар | | |1 |2 |3 |4 | | |Барлық сабаққа қатысу 1 аптадан 7 аптаға |30 | | | |дейін | | | |1 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |2 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |3 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |4 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |5 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |6 |Ағымды бақылау 16 балл. СОӨЖ 7 балл, СӨЖ 12 |35 | | | |балл | | | |7 |1 Рубеждік бақылау |60 | | |1 аптадан 7 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл |300 | | | |Барлық сабаққа қатысу 8 аптадан 15 аптаға |30 | | | |дейін | | | |8 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |9 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |10 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |11 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |12 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |13 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |14 |Ағымды бақылау 15 балл. СОӨЖ 5 балл, СӨЖ 10 |30 | | | |балл | | | |15 |Межелік бақылау 2 |60 | | |8 аптадан 15 дейін оқыту нәтижесі бойынша жиынтық балл|300 | | |Емтихан үшін жиынтық балл |400 | | |Академиялық кезеңдегі жиынтық балл |1000 | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР Негізгі әдебиеттер 1. Кузнецов Б.А. Биотехнические мероприятия в охотничьем хозяйстве. – М.: Лесная промышленность, 1974 2. Гаврин В.Ф. и др. Охотоведение, том - 1.- Киров: Кировское отделение Волго-Вятского книжного издательства, 1970 3. Кузнецов Б.А. Дичеразведение. - М.: Лесная промышленность, 1972 4. Данилов Д.Н., Русанов Я.С. Основы охотоустройства. - М: Лесная промышленность, 1966 5. Львов И.А. Дикая природа: грани управления. - М.: Мысль, 1984 6. Злобин Б.Д. Подкормка охотничьих животных. - М.: Агропромиздат, 1985 7. Мартин Кулих. Практическая охота. – М.: Лесная промышленность, 1980. 8. Фолитарек С.С., Шило А.А. Биотехния: Теоретические основы и практические работы в Сибири. – Новосибирск, 1980. 9. Юргенсон Б.П. Биологические основы охотничьего хозяйства в лесах. – М., 1973. 10. Олейников Н.С. Искусственные гнездовья для диких уток. – М., 1966. Қосымша әдебиеттер 1 .Русанов Л.С. Основы охотоведения. - М., МГУ, 1986 2.Методические указания по проведению внутрихозяйственного охотустройства в Казахской ССР. - А.1991. З.Кузнецов Б.А. Дичеразведение.- М., Лесная промышленность, 1972. 4.Рахманов А.И. Бессарабов Б.Ф. Фазановые: содержание и разведение.- М.,Агропромиздат.,1991. 5. Гусев В.Г. Коваленко Н.Е. Охотнику о дичи. – М., 1973. 6. Павлов М.П., Лавров И.П. Акклиматизация охотничье-промысловых зверей и птиц в СССР. Ч. 1. – Киров: ВНИИОЗ, 1973. 7. Насимович А.А., Юргенсон Б.П. Преобразование фауны позвоночных нашей страны. – М., 1953. 8. Русанов Я. С. Охота и охрана фауны. – М., 1973. 9. Стахровский Е.В., Дерягин В.Н., Дежкин В.В. Организация охотничьего хозяйства. – М.: Агропромиздат, 1985.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz