Файл қосу

Педагогикалық информатика



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                    |
|ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ  БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                    |
|Құжат СЖМ  3 деңгейлі    |ПОӘК                     |ПОӘК 042-Х. 1.ХХ/01- 20  |
|Пәннің оқу-әдістемелік   |Редакция №               |                         |
|кешені                   |                         |                         |
|Пәннің оқытушыға арналған|                         |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |





                  «5В011100» – «Информатика»  мамандығы үшін

                    «Педагогикалық информатикаға кіріспе»

                 ПӘНІНІҢ ЭЛЕКТРОНДЫҚ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ





                   ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ





























                                    Семей


                                    2013








Құрастырған:  28.08.2013 ж
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
аға оқытушысы  _______ Абишова А.А.

Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
отырысында талқыланды.
Хаттама  № 1   05.09.2013 ж.
Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының
меңгерушісі         _______ Абишова А.А.


Физика-математика факультетінің Оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде бекітілді.

Хаттама  №1   11.09.2013 ж.
Физика-математика факультеті
Оқу-әдістемелік бюросының төрайымы    ____________   Батырова К.А.


Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданды.
Хаттама  №1   18.09.2013 ж.
ОӘК төрайымы       _________  Искакова Г.К.
Мазмұны.
1. Қолдану саласы
2. Нормативті сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Пән мазмұны,  пәннің модульдік бөлінуі
5. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
6. СӨЖ тақырыптары мен мазмұны
7. Әдебиеттермен қамтамасыз етілуі


    1. Қолданылу аймағы
      Бұл   ПОӘК    5В011100–    Информатика     мамандығы    студенттерінің
«Педагогикалық информатикаға кіріспе» пәнін оқуға арналған.
      Қазақстан Республикасының  жалпыға  міндетті  мемлекеттік  білім  беру
стандартына сәйкес  «Педагогикалық  информатикаға  кіріспе»  курсы  оқытудың
басты мақсаттарын жүзеге асыруды  қамтамасыз  етеді:  білім  берудің  барлық
баспалдақтарында информатиканы оқытудың теориясына байланысты  жаңа  білімді
үйрену,    ақпараттық    коммуникациялық    технологияларды     пайдаланудың
дидактикалық   мүмкіндіктерін   меңгеру,   арнайы   әдістермен   оқушылардың
қабілеттерін  толығырақ  ашу  және  дамыту.   «Педагогикалық   информатикаға
кіріспе» пәні ақпараттандыру құралдарын пайдалануға  байланысты  мәселелерді
қарастырады,  адамның  ақпараттық  коммуникациялық  технологияларды  меңгеру
тәжірибесін түсіндіруді қамтамасыз  етеді.  Сондай-ақ,  білім  беру  жүйесін
ақпараттандыруда толық жетекші роль атқарады.


    2. Нормативтік сілтемелер
    Бұл ПОӘК  төмендегі нормативтік сілтемелер талаптарына сай жасалған:
    –  ҚР  МЖМБС  5.04.019  –  2011.  Жоғары  білім.   Бакалавриат.  Негізгі
      ережелері;
    –  ҚР  МЖМБС  6.08.067-2010   Жоғары   білім.   Бакалавриат.   5В011100-
      Информатика мамандығы;
    – ҚР МЖМБС 5.03.006-2006   ЖОО білімді бақылау мен бағалау;
    – ҚР МЖМБС 5.03.007-2006  Кәсіптік- білім беру  бағдарламалары.  Негізгі
      ережелері;
-          Кредиттік оқыту технологиясы бойынша оқу үдерісін  ұйымдастырудың
ережесі.  ҚР БҒМ  20.04.2011 ж. №152 бұйрығы
    – ЖОО ағымдық үлгерімді бақылау, аралық және  қорытынды  аттестациялауды
      жүргізудің типтік ережелері. ҚР БҒМ  16.03.2011 ж. №94 бұйрығы;
    –  Қашықтықтан  оқыту   технологиялары   бойынша   оқытуды   ұйымдастыру
      ережелері Бұйр.01.01.2006.
    –  ҚР  МЖМБС  2.3.4.01-2010  Қашықтықтан  оқыту  технологиялары  бойынша
      оқытуды  ұйымдастыру  ҚР  Үкіметінің  19.01.2012  ж.  №112  қаулысымен
      бекітілген;

    3. Жалпы жағдайы
     «Педагогикалық информатикаға  кіріспе»  пәнін  оқытудың  міндеттері  –
информатиканы оқытудың әдістемесінің теориялық негіздерін  меңгеру,  болашақ
информатика пәні  мұғалімін  «информатика»  курсын  оқытуға  қажетті  білім,
іскерлік  пен  дағдылармен  қамтамасыз  ету;  сондай-ақ,  студенттерді  озық
педагогикалық  іс-әрекеттің  жалпыланған  тәжірибесі  негізінде  өз  бетімен
сабақты жоспарлауға, тақырыптық жоспар құруға, сабақ  конспектісін  жасауға,
әдістемелік жұмыстар  жасауға  баулу;  оқу  үрдісінде  пайдаланылатын  нақты
қолданбалы программалық қамтамасыз етуді пайдаланатын мамандарды дайындау.
    4. Пәннің мазмұны мен модулге бөлінуі
|Тақырыбы және  мазмұны                                           |дәріс |зертх |
|1 Модуль. Педагогикалық технологиялар                                         |
|1  |Педагогикалық технологиялардың дамуы                         |1     |1     |
|2  |Әлемдік білім беру жүйесіндегі «технология» ұғымы.           |1     |1     |
|   |Педагогикалық технологияны жобалау                           |      |      |
|3  |Білім үрдісіндегі технология мен әдістеменің өзара байланысы |1     |1     |
|4  |Педагогикалық технологиялардың жіктелуі                      |1     |1     |
|5  |Педагогикалық технологиялардың белгілері мен қасиеттері      |1     |1     |
|6  |Оқытудың дәстрлі және инновациялық технологияларының         |1     |1     |
|   |ерекшеліктері                                                |      |      |
|7  |Бағдарламалап оқыту технологиясы                             |1     |1     |
|8  |Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды компьютер көмегімен жүргізу|1     |1     |
|9  |Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту технологияларының    |1     |1     |
|   |ерекшеліктері                                                |      |      |
|10 |В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту технологиясы                   |1     |1     |
|11 |Топтық оқыту мен іскерлік ойындар технологиялары             |1     |1     |
|12 |Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары                    |1     |1     |
|2 Модуль. Педагогикалық информатика                                           |
|13 |Ақпараттық технологиялар                                     |1     |1     |
|14 |Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі ұғымдары.           |2     |2     |


    5. СӨЖ-дің  тақырыбы мен мазмұны
|№  |Тақырыбы                       |дайындау  |Ұсынылатын  |Балл  |Жұмысты  |
|   |                               |формасы   |әдебиеттер  |      |өткізу   |
|   |                               |          |Негізгі/    |      |уақыты   |
|   |                               |          |қосымша     |      |         |
|1  |Ақпараттық технологияның       |бақылау   |[1-8]       |5     |2-апта   |
|   |қазіргі заманғы қоғам          |          |            |      |         |
|   |өміріндегі  орны               |          |            |      |         |
|2  |Мұғалімдерді дайындау          |Ауызша    |[1-20]      |5     |         |
|   |жүйесінде информатиканы        |          |            |      |4-апта   |
|   |оқыту әдістемесінің орны       |          |            |      |         |
|3  |Электрондық оқулықтар және оны |ауызша    |[1-30]      |5     |         |
|   |жасауда қойылатын дидактикалық |          |            |      |6-апта   |
|   |талаптар                       |          |            |      |         |
|4  |Жаңа педагогикалық             |бақылау   |[1-10]      |5     |         |
|   |технология арқылы оқушы білімін|          |            |      |8-апта   |
|   |бағалау                        |          |            |      |         |
|5  |Бағалау мен бақылаудың         |бақылау   |[31-40]     |5     |         |
|   |тәрбиелік міндеті              |          |            |      |10-апта  |
|6  |Қазіргі заманғы педагогикалық  |реферат   |[1-28]      |3     |3 апта   |
|   |технологиялар                  |қорғау.   |            |      |         |
|7  |Оқушыларға информатиканы       |Электрон-д|[1-15]      |3     |5 апта   |
|   |оқытуда педагогикалық          |ы формада |            |      |         |
|   |бағдарламаларды қолдану        |          |            |      |         |
|   |әдістемесі.                    |          |            |      |         |
|8  |Орта мектеп оқушыларының       |Презента-ц|[1-24]      |3     |7 апта   |
|   |ақпараттық компетенттілігін    |ия        |            |      |         |
|   |қалыптастыру                   |          |            |      |         |
|9  |Информатиканы тереңдетіп оқуға |Электронды|[1-30]      |3     |10 апта  |
|   |бейім оқушыларды оқытудың      |формада   |            |      |         |
|   |негізгі бағыттары.             |          |            |      |         |
|10 |Жаңа оқыту технологиялары және |ауызша    |[1-30]      |3     |13 апта  |
|   |концепциялары дамуының қазіргі |          |            |      |         |
|   |заманғы тенденциялары          |          |            |      |         |
|11 |Оқушылардың  педагогикалық     |ауызша    |[31-40]     |3     |15 апта  |
|   |бағдарламалық құралдарды       |          |            |      |         |
|   |қабылдау аспектісінің          |          |            |      |         |
|   |психологиялық негіздері        |          |            |      |         |


       6.ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
|                          Тақырыбы       |Көрнекі құралдар      |Есеп беру  |
|Дәрістер, зертханалық сабақтар           |                      |           |
|Педагогикалық технологиялардың дамуы     |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Әлемдік білім беру жүйесіндегі           |Компьютер,            |Презентация|
|«технология» ұғымы. Педагогикалық        |И                     |           |
|технологияны жобалау                     |интерактивті тақта    |           |
|Білім үрдісіндегі технология мен         |Компьютер,            |конспект   |
|әдістеменің өзара байланысы              |интерактивті тақта    |           |
|Педагогикалық технологиялардың жіктелуі  |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Педагогикалық технологиялардың белгілері |Компьютер,            |Презентация|
|мен қасиеттері                           |интерактивті тақта    |           |
|Оқытудың дәстрлі және инновациялық       |Компьютер,            |Презентация|
|технологияларының ерекшеліктері          |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Бағдарламалап оқыту технологиясы         |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Бағдарламалап (жоспарлап) оқытуды        |Компьютер,            |Тапсырмалар|
|компьютер көмегімен жүргізу              |И                     |электронды |
|                                         |интерактивті тақта    |түрде      |
|Проблемалық және қарқынды күшейте оқыту  |Компьютер,            |конспект   |
|технологияларының ерекшеліктері          |интерактивті тақта    |           |
|В.Ф.Шаталовтың қарқынды оқыту            |Компьютер,            |Презентация|
|технологиясы                             |И                     |           |
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Топтық оқыту мен іскерлік ойындар        |Компьютер,            |Тапсырмалар|
|технологиялары                           |интерактивті тақта    |электронды |
|                                         |                      |түрде      |
|Оқытудың жаңа инновациялық технологиялары|Компьютер,            |Тапсырмалар|
|                                         |И                     |электронды |
|                                         |интерактивті тақта    |түрде      |
|Ақпараттық технологиялар                 |Компьютер,            |Презентация|
|                                         |интерактивті тақта    |           |
|Қашықтықтан білім беру жүйесінің негізгі |Компьютер,            |Презентация|
|ұғымдары.                                |интерактивті тақта    |           |




    6. ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУІ
|   |Оқулық, оқу-әдістемелік құралдардың аты         |саны  |Студент  |пайызы |
|   |                                                |      |саны     |       |
|1  |Бидайбеков     Е.Ы.     Подготовка              |3     |12       |       |
|   |специалистов     совмещенного с информатикой    |      |         |       |
|   |профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им.    |      |         |       |
|   |Абая, 1998.                                     |      |         |       |
|2  |Бидайбеков   Е.Ы.,  Абдулкаримова   Г.А.        |4     |12       |       |
|   |Информатика   и средства информатики в начальной|      |         |       |
|   |школе; Учебно-методическое пособие для студентов|      |         |       |
|   |педагогического университета. -Алматы, 2002. -80|      |         |       |
|   |с.                                              |      |         |       |
|3  |Бочкин А.И. Методика преподавания информатики.  |5     |12       |       |
|   |Учебное пособие. Минск.: Высшая школа, 1998 г   |      |         |       |
|4  |Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі.   |7     |12       |       |
|   |Алматы.  2000 жыл                               |      |         |       |
|5  |Мақамбаев М.Б., Абишова А.А. “Информатиканы     |9     |12       |       |
|   |оқыту әдістемесі” пәні бойынша зертханалық      |      |         |       |
|   |жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік       |      |         |       |
|   |нұсқау, Семей, 2006 жыл                         |      |         |       |
|6  |М.П.Ланчик и др.Методика преподавания           |4     |12       |       |
|   |информатики: Учебное пособие для студентов      |      |         |       |
|   |педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с.     |      |         |       |
|7  |Лапчик М.П. Методика преподавания информатики.  |5     |12       |       |
|   |/Свердловск: СГПИ, 1987.                        |      |         |       |
|8  |Сафронова Н.В. Теория и методика обучения       |6     |12       |       |
|   |информатике. Учебное пособие. М.: Высш. шк.,    |      |         |       |
|   |2004. -223 с. ил                                |      |         |       |
|9  |Семакин И.Г. Основы информатики и вычислительной|3     |12       |       |
|   |техники в базовой школе: Пособие для учителя.   |      |         |       |
|   |/Пермь, 1995                                    |      |         |       |
|10 |Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового |4     |12       |       |
|   |курса информатики в средней школе. — М.:        |      |         |       |
|   |Лаборатория Базовых Знаний, 2000                |      |         |       |
|11 |Балапанов Е.Қ., Бөрібаев Б., Даулетқұлов А.Б.   |11    |12       |       |
|   |“Информатикадан 30 сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж.   |      |         |       |
|12 |Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші |15    |12       |       |
|   |басылым. Алматы “Қарасай”-2006 ж.               |      |         |       |
|13 |Полат   Е.С.   н   др.   Новые   педагогические |3     |12       |       |
|   |и   информационные технологии в системе         |      |         |       |
|   |образования: Учебное пособие для студентов      |      |         |       |
|   |педвузов и системы повышения квалификации       |      |         |       |
|   |педкадров. М.: «Академия».                      |      |         |       |
|14 |Семакин И., Шеина Т. “Преподавание базового     |5     |12       |       |
|   |курса информатики в средней школе”, 2000 г      |      |         |       |
|15 |Халықова   К.З.,   Абдулкаримова   Г.А.         |7     |12       |       |
|   |Жоғарғы   оқу   орнындағы педагогикалық         |      |         |       |
|   |практика.  Алматы, 1999                         |      |         |       |

    7. Пайдаланылатын әдебиеттер және ресурстар
Негізгі әдебиеттер
   1. Бидайбеков     Е.Ы.     Подготовка     специалистов     совмещенного с
      информатикой профиля и Республике Казахстан. –А., АГУ им. Абая, 1998.
   2. Бидайбеков   Е.Ы.,  Абдулкаримова   Г.А.    Информатика    и  средства
      информатики  в  начальной  школе;  Учебно-методическое   пособие   для
      студентов педагогического университета. -Алматы, 2002. -80 с.
   3.  Бочкин  А.И.  Методика  преподавания  информатики.  Учебное  пособие.
      Минск.: Высшая школа, 1998 г
   4. Халықова К.З. Информатиканы оқыту әдістемесі. Алматы.  2000 жыл
   5. Мұхамбетжанова С.Т. Мектеп информатикасын  оқыту  әдістемесі.  Алматы,
      2006.
   6. Брыксина О.Ф. Конструктирование урока с использованием средств информа-
      ционных технологий и образовательных  электронных    ресурсов.  ИнфО.-
      2004.-№5.
   7. Гейн А.Г., Липецкий Е.В.,  Санир  М.А.,  Шолохович  М.Ф.  Информатика:
      модели, алгоритмы и исполнители. ИнфО. - 1989.№ 2-4.
   8.   Ершов  А.П.  Компьютеризация  школы  и  математическое  образование.
      Основные направления работ по программе "Информатизация  образования".
      ИнфО. - 1992. -№5,6.
   9.  Жужжалов В.Е. Интеграция   парадигм   программирования      в   курсе
      информатики. ИнфО-2004.-№ 10.
  10. Каймин В.А. Курс информатики: состояние, методика и перспективы.
  11. Кателл Д. Информационные и коммуникационные технологии  для  активного
      обучения. ИнфО. - 2004. - № 3.
  12. Кузнецов  А.А.  О разработке  стандарта   школьного   образования   по
      информатике. ИнфО. - 1994. -№ 1.
  13. Мақамбаев М.Б., Абишова А.А.  “Информатиканы  оқыту  әдістемесі”  пәні
      бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға арналған әдістемелік  нұсқау,
      Семей, 2006 жыл
  14. М.П.Ланчик и др.Методика преподавания информатики: Учебное пособие для
      студентов педвузов. Москва «Академия», 2001. - 624 с.
  15. Лапчик М.П.  Методика  преподавания  информатики.  /Свердловск:  СГПИ,
      1987.
  16.  Сафронова  Н.В.  Теория  и  методика  обучения  информатике.  Учебное
      пособие. М.:
Высш. шк., 2004. -223 с. ил
  17. Семакин И.Г. Основы информатики и  вычислительной  техники  в  базовой
      школе:
Пособие для учителя. /Пермь, 1995
  18. Основы информатики и вычислительной техники: Учеб. для  10  —  11  кл.
      сред, школы / В.А.Каймин, А. Г. Щеголев, Е.АЕрохина, Д. П.Федю-шин.  —
      М., Просвещение, 1989.
  19. Радченко Н.П., Козлов  О.  А.  Школьная  информатика:  экзаменационные
      вопросы и ответы. — М.: Финансьд и статистика, 1998.
  20. Семакин И.Г., Вараксин Г.С. Структурированный конспект базового  курса
      информатики. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000.
  21. Семакин И. Г., Шеина Т.Ю. Преподавание базового  курса  информатики  в
      средней школе. — М.: Лаборатория Базовых Знаний, 2000.
  22.  Шимина  А.Н.  Логико-гносеологические  основы  процесса  формирования
      понятий в обучении. — М., 1981
Қосымша әдебиеттер
  23. Балапанов Е.Қ.,  Бөрібаев  Б.,  Даулетқұлов  А.Б.  “Информатикадан  30
      сабақ”, Алматы ЖТН-2004 ж.
  24.  Байжұманова  Р.  Есептеу   техникасы   мен   информатиканы   оқытудың
      нәтижелерін бақылаудың негізгі  міндеттері//  Информатика  негіздері.-
      2005 -№2.
  25. Бочкин  А.И.,  Вислобокова  Н.С.  Об  оценке  доли  знаний  с  помощью
      комбинаторных тестов. ИнфО. - 2004. - № 11.
  26. Кузнецов   А.А.,  Бешенков  С.А.,  Ракитина Е.А.   Современный    курс
      информатики: от концепции к содержанию. ИнфО.- 2004. - № 1,2.
  27.  Камардинов О. “Информатика” (Оқу құралы) Екінші басылым. Алматы
      “Қарасай”-
2006 ж.
  28. Леднев В.С., Кузнецов А.А.,  Бешенков  С.А.  Состояние  и  перспективы
      курса информатики в общеобразовательной школе. ИнфО. - 1998. № 3.
  29.  Машбиц   Б.И.   Психолого-педагогические   проблемы   компьютеризации
      обучения. -М.: Педагогика, 1988.
  30.  Основные  компоненты  содержание  информатики  в  общеобразовательных
      учреждениях. ИнфО. - 1995. - № 4.
  31.  Талызина  П.Ф.  Формирование  познавательной   деятельности   младших
      школьников. - М.: Просвещение, 1988.
  32. Полат   Е.С.   н   др.   Новые   педагогические    и    информационные
      технологии  в  системе  образования:  Учебное  пособие  для  студентов
      педвузов и системы повышения квалификации педкадров. М.: «Академия».
  33. Семакин И.,  Шеина  Т.  “Преподавание  базового  курса  информатики  в
      средней
школе”, 2000 г
  34. Таңатарова П. Педагогикалық мониторинг.// Қазақстан мектебі.-2004  жыл
      №4
  35. Халықова   К.З.,   Абдулкаримова   Г.А.    Жоғарғы    оқу    орнындағы
      педагогикалық практика.  Алматы, 1999.
  36.  Машбиц   Е.И.   Психолого-педагогические   проблемы   компьютеризации
      обучения. /
М.: Педагогика, 1998.
  37. Пейперт С. Переворот в сознании: Дети, компьютеры и плодотворные идеи.
      / М.:
Педагогика,1989.
       Журналдар:
38.  “Информатика негіздері”
39. Физика- математикалық журнал “Алгорифм”
       Электрондық ресурстар
40. www.Rambler.ru.
41. http://www.citforum.ru
42. http://www.xpoint.ru.
43. http://www.by.iatp.org.ua
44. http://phpclub.unet.ru
45. http://www.webmasteram.ru
46. http://inftech.webservis.ruhttp://dit.vov.ruhttp://chip.ua


Пәндер