Файл қосу
Қазақстандағы аграрлық қатынастар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
| |
| | | |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК |
| | |042-16-02.10.1.13/02-2|
| | |013 |
| | | |
|«Қазақстандағы аграрлық |30.09.2010 | |
|қатынастар» пәнінің | | |
|оқу-әдістемелік кешені | | |
ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
«Қазақстандағы аграрлық қатынастар»
050203»- «тарих» мамандығы үшін
СТУДЕНТТЕР ҮШІН
ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
(СИЛЛАБУС)
Семей
2013
1 ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының профессоры, т.ғ.д. Байсарина Қымбат
Қабидоллақызы
2 ТАЛҚЫЛАҒАН
2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің
«Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында талқыланды.
«» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А.
2.2. Гуманитарлық - заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында
талқыланды.
«» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С.
2.3. Гуманитарлық – заң факультетінің ғылыми кеңесінің отырысында
талқыланды.
«» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама
Ғылыми кеңес төрағасы____________ Мамырбеков А.М.
3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған
және ұсынылған.
«» қыркүйек 2013 ж. № 1 хаттама
ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К.
Мазмұны
1 Жалпы ереже
2 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
3 Курс форматы және саясаты
4 Бағалау саясаты
5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы
1 Жалпы ереже
- Оқытушының аты-жөні – Байсарина Қымбат Қабидоллақызы
- Кафедра –«Қазақстан тарихы»
- Байланыс ақпараты – 360225, №2 оқу ғимараты, 420-кабинет;
- Дәрістерді өткізу орны –оқу ғимараты;
- Пән атауы – «Қазақстандағы аграрлық қатынастар»
- Кредиттер саны – 3;
- Оқу жұмыс жоспарынан көшірме;
1.2 Оқу жоспарынан көшірме
кесте-1
|Курс |семестр |Кред|
| | |ит |
| |1 |2 |3 |
|A |Өте жақсы |4,00 |95-100 |
|A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 |
|B+ |Жақсы |3,33 |85-89 |
|B |Жақсы |3,00 |80-84 |
|B- |Жақсы |2,67 |75-79 |
|C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 |
|C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 |
|C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 |
|D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 |
|D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 |
|F |Ең төмен |0,00 |0-49 |
|I |Аяқталмаған |NA | |
|W |Оқудан шығарылған |NA | |
|AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | |
| |шығарылған | | |
|P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 |
Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3
|Жұмыс түрі |Баллдар |
|Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 |
|Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 |
|Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 |
|СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 |
|Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 |
|Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 |
|Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 |
|Емтихан |60 |
|Барлығы |100 |
5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
кесте-4
6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны
СОӨЖ және СӨЖ жоспары
кесте-5
|№ |СОӨЖ және СӨЖ |Бақылау түрі |
| |аудиториялық |аудиториядан тыс | |
|1. |7-13ғғ. Түркілердің |7-13ғғ. Түркілердің рухани |Тірек |
| |рухани мәдениеті |мәдениеті |конспектісі |
|2. |Тақырып бойынша реферат |Тақырып бойынша реферат |сұхбаттасу, |
| |дайындау (берілген тізім|дайындау (берілген тізім |реферат |
| |бойынша) |бойынша) |әзірлеу |
|3. |Түркілердің |Дәптерге конспект жасау | конспект |
| |исламдануындағы | | |
| |мәдени-рухани | | |
| |алғышарттары тақырыбын | | |
| |оқу | | |
|4. | «Түркі эпостары |«Түркі эпостары (идея,образ |Дәптерде |
| |(идея,образ образ, |образ, историзм)» тақырыбын |орындау қорғау|
|5. |историзм)» тақырыбын оқу|оқу | |
|5. |Реферат дайындау |Реферат |реферат |
| |(берілген тізім бойынша)| | |
|6. |«Ертетүркі жазба |«Ертетүркі жазба |Дәптерге |
| |ескерткіштері тарихи |ескерткіштері тарихи дерек |орындау |
| |дерек ретінде» |ретінде» тақырыбына | |
| |тақырыбына эссе-шығарма |эссе-шығарма жазу | |
| |жазу | | |
|6. |В.В.Бартольдтың ежелгі |В.В.Бартольдтың ежелгі |Дәптерге |
| |түркілерді зерттеуде |түркілерді зерттеуде қосқан |конспект жасау|
| |қосқан үлесі. |үлесі. | |
7 «Алаш қозғалысы:тарихы мен тарихнамасы» пәні бойынша оқу үрдісінің
күнтізбелік сызбасы
кесте-6
АПТА123456789101112131415ЖИЫНЫБақылау
ТүріК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
Р
К
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
РК
П
Рбалл004545454545450454545454545540
ТҮСІНІКТЕМЕ:
К - конспект, дәріс
П – практикалық сабақ
Р – реферат
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz