Файл қосу
Қазақстандағы аграрлық қатынастар
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | | | | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-16-02.10.1.13/02-2| | | |013 | | | | | |«Қазақстандағы аграрлық |30.09.2010 | | |қатынастар» пәнінің | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазақстандағы аграрлық қатынастар» 050203»- «тарих» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) Семей 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының профессоры, т.ғ.д. Байсарина Қымбат Қабидоллақызы 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық - заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С. 2.3. Гуманитарлық – заң факультетінің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Ғылыми кеңес төрағасы____________ Мамырбеков А.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «» қыркүйек 2013 ж. № 1 хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Жалпы ереже 2 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 3 Курс форматы және саясаты 4 Бағалау саясаты 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны 7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы 1 Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Байсарина Қымбат Қабидоллақызы - Кафедра –«Қазақстан тарихы» - Байланыс ақпараты – 360225, №2 оқу ғимараты, 420-кабинет; - Дәрістерді өткізу орны –оқу ғимараты; - Пән атауы – «Қазақстандағы аграрлық қатынастар» - Кредиттер саны – 3; - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме; 1.2 Оқу жоспарынан көшірме кесте-1 |Курс |семестр |Кред| | | |ит | | |1 |2 |3 | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері кесте-3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 5 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу кесте-4 6 СОӨЖ және СӨЖ мазмұны СОӨЖ және СӨЖ жоспары кесте-5 |№ |СОӨЖ және СӨЖ |Бақылау түрі | | |аудиториялық |аудиториядан тыс | | |1. |7-13ғғ. Түркілердің |7-13ғғ. Түркілердің рухани |Тірек | | |рухани мәдениеті |мәдениеті |конспектісі | |2. |Тақырып бойынша реферат |Тақырып бойынша реферат |сұхбаттасу, | | |дайындау (берілген тізім|дайындау (берілген тізім |реферат | | |бойынша) |бойынша) |әзірлеу | |3. |Түркілердің |Дәптерге конспект жасау | конспект | | |исламдануындағы | | | | |мәдени-рухани | | | | |алғышарттары тақырыбын | | | | |оқу | | | |4. | «Түркі эпостары |«Түркі эпостары (идея,образ |Дәптерде | | |(идея,образ образ, |образ, историзм)» тақырыбын |орындау қорғау| |5. |историзм)» тақырыбын оқу|оқу | | |5. |Реферат дайындау |Реферат |реферат | | |(берілген тізім бойынша)| | | |6. |«Ертетүркі жазба |«Ертетүркі жазба |Дәптерге | | |ескерткіштері тарихи |ескерткіштері тарихи дерек |орындау | | |дерек ретінде» |ретінде» тақырыбына | | | |тақырыбына эссе-шығарма |эссе-шығарма жазу | | | |жазу | | | |6. |В.В.Бартольдтың ежелгі |В.В.Бартольдтың ежелгі |Дәптерге | | |түркілерді зерттеуде |түркілерді зерттеуде қосқан |конспект жасау| | |қосқан үлесі. |үлесі. | | 7 «Алаш қозғалысы:тарихы мен тарихнамасы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы кесте-6 АПТА123456789101112131415ЖИЫНЫБақылау ТүріК П РК П РК П РК П РК П РК П РК П РК П Р К П РК П РК П РК П РК П РК П РК П Рбалл004545454545450454545454545540 ТҮСІНІКТЕМЕ: К - конспект, дәріс П – практикалық сабақ Р – реферат
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz