Файл қосу

Практикалық атқару заңдылықтары



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|СемЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                     |
|СМЖ 3 дәрежелі құжаты      |ПОӘК                    |ПОӘК 042-18-35.1.84     |
|                           |                        |/02-2014                |
|ПОӘК                       |                        |                        |
|Магистранттарға  арналған  |Баспа № 2               |                        |
|пән   «Теориялық биология» |11.09.2014 ж.           |                        |
|Бойынша бағдарламасы       |                        |                        |











                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ


                              Теориялық биология
                    мамандық үшін «6М011300» – «Биология»



                    МАГИСТРАНТТАР ҮШІН  ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ












                                    Семей
                                    2014

1.ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН

Құрастырушы__________«____»_____ 20___ж., Садыкова Р.А., а/ш.ғ.к.,
 доц.м.а., кафедра «Биология»



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1.Кафедра мәжілісінде «Биология»
 Хаттама№____ «____»___________ 20___ж.

Кафедра менгерушісі_______Тлеубаева А. В.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында қарастырылды
Хаттама№____ «____»___________ 20___ж.
Төраға____________ Абдишева З.В.
3. БЕКІТІЛГЕН
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды
Хаттама№____ «____»___________ 20___ж.

Төраға ____________ Искакова Г.К.

4.№ 1 баспа «05»09. 2013ж. ОРНЫНА






















Мазмұны


|1.    |Жалпы ережелер                                               |
|2.    |Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу    |
|3.    |Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар                      |
|4.    |Пәннің форматы                                               |
|5.    |Пәннің саясаты                                               |
|6.    |Баға қою саясаты                                             |
|7.    |Әдебиет                                                      |
































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер:
Садыкова Райгуль Алимгазиевна доцент м.а.
Биология кафедрасы
Байланыс ақпарат – тел: 53-92-19, оқу ғимараты № 3, кабинет № 120
Сабақ өткізу орны – дәрісхана  № 126
Пән бойынша кредит саны - 3

1.2  Пәннің  мазмұнының қысқаша сипаты:
      Теориялық биология  пәні –жалпы биологияның негізгі теориялық мазмұнын
құрайтын  тірі   материяның   ұйымдасуының   және   дамуының   эаңдылықтарын
қарастыратын  пән.  Теориялық  биология   адам,   жануарлар   организміндегі
жасушалар,  ұлпалар,  ағзалар  және  ағзалар  жүйесінің  дамуын,  құрылысын,
қызметін зерттейтін,  олардын  пайда  болғанынан  өлгенге  дейінгі  тіршілік
әрекетін, іс-тәжірибе мүддесіне сай, дамуға бағытты ықпал жасау  мүмкіндігін
қарастырады. Аталған пән жалпы биологиялық заңдылықтарды жүйелі және  тарихи
тұрғадан талдау жасау арқылы қарастырады.  Теориялық  биология  пәні  биолог
мамандарын дайындау саласында іргелі пәндердің біреу болып саналады.
1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Организм тіршілігінің әр деңгейіндегі құрылым
жүйесі мәнің айқындау;
Теориялық биологияның негізгі мақсаты: ұлпаларының құрылымдарын, олардың
өзара тіршілік байланыстарын, күрделі қатынастығы жеке жүйе екендігін
түсіндіреді. Ағзаның тұтас жүйе ретінде қызмет атқару заңдылықтарын, макро
және микроэволюцияның соңғы жылдардағы жетістіктерімен таныстыру.
1.4 Пәнді оқытудың міндеттері.
Теориялық биологияның міндеттері: негізгі қолданатын әдістерімен  таныстыру,
жалпы  биологиялық  заңдылықтардың  тірі  материяға   қолданбалы   екендігін
түсіндіру, тірі материяның  деңгейлерің оқып білу.
1.5  Оқытудың нәтижелелері:
      Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
    • Тірі материяның ұйымдасу деңгейлері мен тірі организмдердің
      эволюциясының негізгі кезеңдерін білу;
    • Биологиялық құбылыстарын түсіндіру барысында теориялық биологияның
      заңдылықтарын қолдана білуді игеру;
• Теориялық биологияның заңдылықтарын ұғып алу;
    •  Тіршіліктің физиолого биохимиялық мәнін түсіну;
1.6 Пән пререквизиттері:
1.6.1 Зоология
1.6.2 Цитология
1.6.3 Ботаника
1.6.4 Систематика.
1.7 Пән постреквизиттері:
1.7.1 Педагогикалық практика
1.7.2 Тіршіліктің генетикалық мәні
1.7.3 Молекулалық биология


2 Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттардыҢ РЕТТЕЛУІ
                                                                     1 кесте
|№   |Тақырыптың аталуы     |Сағаттар                      |Әдебиеттер         |
|р/с |                      |                              |                   |
|     |                                       |Дәріс          |Практ сағат     |
|1-7  |Аудиториялық сабақтарына қатысу        |30             |Оқытушы         |
|     |                                       |               |электрондық     |
|     |                                       |               |журналда        |
|     |                                       |               |оқушының тек    |
|     |                                       |               |сабаққа қатыспау|
|     |                                       |               |фактісін        |
|     |                                       |               |көрсетеді       |
|Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                       |
|1    |Тіршіліктің бірлігі және алуантүрлілігі|               |Практикалық     |
|     |туралы заңдылығы немесе Сент Илер заңы.|               |сабақта         |
|2    |Ағзаның тұтас жүйе ретінде қызмет      |10             |Практикалық     |
|     |атқару заңдылықтары. Макро және        |               |сабақта         |
|     |микроэволюцияның соңғы жылдардағы      |               |                |
|     |жетістіктері.                          |               |                |
|3    |Тіршіліктің ғаламдылық заңы немесе     |20             |Практикалық     |
|     |Вернадский заңы.                       |               |сабақта         |
|4    |Органикалық үйлесімділік заңы немесе   |20             |Практикалық     |
|     |Аристотель заңы.                       |               |сабақта         |
|5    |Энтропия және реттіліктегі Больцман    |20             |Практикалық     |
|     |принципі.Гиббс энтропиясы.             |               |сабақта         |
|6    |Табиғи сұрыптау заңы немесе Дарвин     |20             |Практикалық     |
|     |заңы.                                  |               |сабақта         |
|7    |Организмнің жеке дамуы. Онтогенетикалық|               |Практикалық     |
|     |қартайу және жаңару заңы немесе Кренке |               |сабақта         |
|     |заңы                                   |               |                |
|     |Барлығы практикалық жұмыс бойынша      |90             |                |
|Оқытушымен магистранттың өздік жұмысы                                         |
|1    |Клетканың структуралық компоненттері   |               |                |
|2    |Ағзаның тұтас жүйе ретінде қызмет      |60             |Практикалық     |
|     |атқару заңдылықтары. Макро және        |               |сабақта         |
|     |микроэволюцияның соңғы жылдардағы      |               |                |
|     |жетістіктері                           |               |                |
|Магистранттың өздік жұмысы                                                    |
|1    |Органикалық үйлесімділік заңы немесе   |50             |Практикалық     |
|     |Аристотель заңы. Тіршіліктің бірлігі   |               |сабақта         |
|     |және алуантүрлілігі туралы заңдылығы   |               |                |
|     |немесе Сент Илер заңы.                 |               |                |
|     |Межелік бақылау І                      |70             |                |
|     |1 – 7  апта оқу нәтижесібойынша жалпы  |300            |                |
|     |балл                                   |               |                |
|8-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу        |30             |Оқытушы         |
|     |                                       |               |электрондық     |
|     |                                       |               |журналда        |
|     |                                       |               |оқушының тек    |
|     |                                       |               |сабаққа қатыспау|
|     |                                       |               |фактісін        |
|     |                                       |               |көрсетеді       |
|Практикалық жұмыстарды орындау (қорғау)                                       |
|1    |Онтогенездің біртұтастық заңы немесе   |               |Практикалық     |
|     |Дриш заңы                              |               |сабақта         |
|     |Тіршіліктің физиолого биохимиялық мәні.|20             |Практикалық     |
|     |Тірі заттың химиялық құрамы заңа немесе|               |сабақта         |
|     |Энгельстің бірінші заңы                |               |                |
|2    |Биохимиялық құбылыстардың жүйелі       |20             |Практикалық     |
|     |ұйымдасу заңы немесе Берталанфи заңы   |               |сабақта         |
|3    |И.Пригожин және Ле-Шателье-Браун       |10             |Практикалық     |
|     |принциптері                            |               |сабақта         |
|4    |Тіршіліктің генетикалық кибернетикалық |10             |Практикалық     |
|     |мәні. Биологиялық құбылыстардың        |               |сабақта         |
|     |ақпараттық шарттылық заңы немесе       |               |                |
|     |Уоддингтон заңы                        |               |                |
|5    |Биологиялық ақпараттың бөлшекті және   |20             |Практикалық     |
|     |үздіксіз заңы немесе Морган Эфрусси    |               |сабақта         |
|     |заңы                                   |               |                |
|6    |Адам түрінің қалыптасып дамуында       |10             |Практикалық     |
|     |еңбектің басты рөлінің заңы немесе     |               |сабақта         |
|     |Энгельстің екінші заңы                 |               |                |
|7    |Санасезімнің биосфералық ролінің заңы  |               |Практикалық     |
|     |немесе Вернадскийдің екінші заңы       |               |сабақта         |
|     |Барлығы практикалық жұмыс бойынша      |90             |                |
|Оқытушымен магистранттың өздік жұмысы                                         |
|1    |Адамның қалыптасуындағы еңбектің ролі  |50             |Практикалық     |
|     |немесе Энгельстің II-заңы. Сананың     |               |сабақта         |
|     |биосфера заңында алатын орыны, немесе  |               |                |
|     |Вернадскийдің II-заңы.                 |               |                |
|2    |Теңсіздік термодинамика заңдылықтары.  |               |Практикалық     |
|     |Автотолқынды процестер.                |               |сабақта         |
|Магистранттың өздік жұмысы                                                    |
|1    |Экожүйелердің құрылымы мен қызметтері. |               |Практикалық     |
|     |Экожүйелеріндегі энергия. Экологиялық  |               |сабақта         |
|     |негізгі заңдары                        |               |                |
|2    |Табиғаттағы уақыт факторы. Биологиялық |60             |Практикалық     |
|     |ырғақтардың реттеу механизмдері        |               |сабақта         |
|     |Межелік бақылау ІІ                     |70             |                |
|8 – 15  апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл  |300            |                |
|1 – 15  апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл  |600            |                |
|Емтихан үшін жалпы балл                       |400            |                |
|Академиялық кезең бойынша жалпы балл          |1000           |                |



7. ӘДЕБИЕТ

1. Негізгі әдебиет
7.1.1 Теориялық биология(дәрістер жинағы). Ордабеков С.О.  Қарағанды, 2012.

7.1.2 Современная ботаника П.Рейвн, Р.Эверт,С.Айкхорн, Москва, 1990.
7.1.3 Теоретическая биология (Введение)  Заренков Н.А. - М., изд-во МГУ,
1988
7.1.4 Биология Грин Н., СтаутУ., ТейлорД.:М., Мир,  1990.
   7.1.5Молекулярная биология клетки. Б.Албертс, Д. Брей, Дж. Льюис, м.
   Рзфф, К. Робертс, Дж. Уотсон. М., 1980
   7.1.6 Теоретическая биология: размышления о предмете. Борзенков В.Г.,
   Северцов А.С.,  М.,Знание, 1980.
    7.1.7 Клетка. Свенсон К. -М.:1980
    7.1.8  Теоретическая биология .   Бауэр Э.С. - М. – Л., Издание  Всес.ин-
   та эксперим.медицины,  1935
    7.1.9 Законы теоретической биологии, Чернов Г.Н.  М., 1998


      7.2  Қосымша әдебиеттер:
       7.2.1 Цитология, эмбриология және гистология. Аяпова Ж.О.  Оқулық.
   Алмата 2009 ж
       7.2.2 На стыке химии и биологии. Браунштейн А.Е.  – М., Наука, 1987
       7.2.3 Мир живого: системность, эволюция и управление. Афанасьев  В.Г.
   – М., политиздат, 1986.
       7.2.4  Диалектика природы. Энгельс Ф. // Маркс К. и Энгельс Ф. Соч.,
   т. 20
     7.2.5. Теоретическая биология и некоторые ее очередные задачи Астауров
   Б.Л., // Вопросы философии. – 1972. - №2.
      7.2.6 Общая теория систем – критический обзор. Берталанфи Л., В кн.:
   исследования по общей теории систем. М., Прогресс, 1969.
Пәндер