Файл қосу

Баланың қалыптасуы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ                                                   |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                                |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|4 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-14.05.01.20.09  |
|                         |                         |/01-2010                 |
|                         |                         |                         |
|Оқытушыға арналған пәннің|Редакция № 2  02.09.09.  |                         |
|жұмыс оқу бағдарламасы   |орнына Редакция №        |                         |
|«Жас ерекшелік және      |                         |                         |
|әлеуметтік психологиясы» |                         |                         |







          «ЖАС ЕРЕКШЕЛІК ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК  ПСИХОЛОГИЯСЫ» ПӘНІ БОЙЫНША
                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
                   (5В050300 «Психология» мамандықтарына )



              ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2013









  Алғысөз

    1. ЖАСАЛЫНДЫ
      Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің
      “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Бураханова А.Т.

      “______”      __________ 20   ж




      2.ҚАРАЛДЫ
        1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің  “Психология”
           кафедрасының отырысында
       Хаттама №______”__»________  20   жыл


      Кафедра меңгерушісі:
      2.2.ГФ  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
      Хаттама №______”__»________  20   жыл


      Төрағасы _______


      3.БЕКІТІЛДІ
      3.1.Университеттің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  мақұлданды
      және баспаға ұсынылды
      Хаттама №______”__»________  20   жыл


      ОӘК төрағасы, бірінші проректор_________
































Мазмұны:

    1.   Қолданыс аймағы
    2. Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4. Оқытушыға арналған пәннің жұмыс оқу бағдарламасы
    5. Студенттің өзіндік жұмысының тақырыптарының тізімі
    6. Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы
    7. Әдебиетпен қамтамасыз ету оқу-әдістемелік картасы
    8. Әдебиеттер






































      1.Қолданыс аймағы
          «Жас ерекшелік психологиясы» пәні бойынша  оқу  әдістемелік  кешен
   050503-«Психология» мамандығы  студенттеріне  арналған.  Ол  студенттерді
   курс  мазмұнымен,  оның  өзектілігімен,  курс  саясатымен,  оқу   процесі
   барысындағы  студенттердің  білуге   және   істеуге   тиіс   білімдерімен
   таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы  негізгі  құрал  болып
   табылады.


 2.Нормативтік нұсқама.
          Осы «Жас ерекшелік психологиясы»  пәнінен оқу - әдістемелік  кешен
   төмендегі  құжаттардағы  барлық  талаптар  мен  ұсыныстар   бойынша   оқу
   процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған:
        050503-«Психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу
   Стандарты ҚР МЖМБС 3.08.307-2006 Қазақстан Республикасы білім және  ғылым
   министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген.

 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау  процесі,  оның  тек
экономикалық  саласын  ғана   қамтып    қоймай,сонымен   қатар   әлеуметтік-
гуманитарлық  салада   да   үлкен   өзгерістер   жасалуда.   Жас   ерекшелік
психологиясы курсы бүгінгі күннің  талабына  сай  психология  мамандығындығы
студенттерге тәрбиенің гуманистік дәстүр ерекшеліктерін ескере  отырып,  жас
ерекшелік психологиясы ғылымдарының  негіздерімен  қаруландыру,  тәрбие  мен
оқыту  процесінде   жас   ерекшелігіне   сай    дамуының    нәтижелі   болып
ұйымдастыруға қажетті  педагогикалық-психологиялық  білім,білік  және  дағды
жүйесін қалыптастыруға арналады.

3.2. Пәннің мақсаты
      Болашақ мамандардың кәсіптік  іс-әрекеттеріне  қажетті  адам  дамуының
әрбір кезеңінен педагогикалық –психологиялық білім негіздерін қалыптастыру.

      Пәнді оқу барысында студенттер төмендегілерді білу тиіс;

3.3.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
             ✓   Жас   ерекшелік   психологиясы   ғылымының    категориялық
               құрылымын ашу;
             ✓ Пәнге қызығушылықтарын қалыптастыру;
             ✓   Психологиялық   білімдер   жүйесін   тәжірибеде    қолдану
               дағдыларын дамыту.

3.4.Оқып-зерттеу нәтижесінде студент:
    ✓ Жас ерекшелік психологиясы негізгі категорияларын білуі;
    ✓ Жас ерекшелік жүйені оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓  Жас   ерекшелік   психологиясы   ғылымының   категориялық   құрылымын
      меңгеруі;
    ✓ Адамның жас ерекшелігіне сәйкес  психологиялық   талдауға  дағдылануы;
      оның басқа ғылым салаларымен байланысын түсінуі;
    ✓ Кәсіптік іс-әрекет  жағдайында  психологиялық  алған  білімін  қолдану
      туралы түсінігі болуы қажет.


3.5. Курс пререквизиттері:
- Философия
- жалпы психология
- психология мамандығына кіріспе


3.6.Курстың постреквизиті:
- барлық гуманитарлық, психологиялық пәндер


Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

Кесте1

|Кур|Семестр             |Кредит                     |ЛК                        |
|с  |                    |Саны                       |(сағ.)                    |
|   |                    |                           |Д  |СПС  |ЗС |СӨЖО  |СӨЖ  |
|1  |1                   |3                          |4  |5    |6  |7     |8    |
|1  |Жас ерекшелік       |Жас ерекшелік дамуы туралы |2  |     |   |2     |2    |
|   |психологиясына      |түсінік. Ж.ер.п. пәнін     |   |     |   |      |     |
|   |кіріспе. Жас        |анықтау. Психикалық дамудың|   |     |   |      |     |
|   |ерекшелік           |органикалық және орталық   |   |     |   |      |     |
|   |психологиясының     |шарттылығы және т.б.       |   |     |   |      |     |
|   |методологиялық      |мәселелері. Ж.ер.п.        |   |     |   |      |     |
|   |негіздері. Даму     |методологиясына үлесін     |   |     |   |      |     |
|   |принциптері.        |қосқан психологияның       |   |     |   |      |     |
|   |                    |негізгі салалары.          |   |     |   |      |     |
|2  |Жас ерекшелік       |Ж.ер.п.зерттеудегі         |   |1    |   |1     |1    |
|   |психологиясының     |қолданылатын әдістердің    |   |     |   |      |     |
|   |зерттеу әдістері.   |комплекстік сипаты, олардың|   |     |   |      |     |
|   |                    |басқа психологиялық ғылым  |   |     |   |      |     |
|   |                    |салаларынан шығуы.         |   |     |   |      |     |
|   |                    |Балаларды зерттеуде        |   |     |   |      |     |
|   |                    |бақылау, сауалнама         |   |     |   |      |     |
|   |                    |әдістерін қолдану.         |   |     |   |      |     |
|   |                    |Ж.ер.п.-дағы эксперимент   |   |     |   |      |     |
|   |                    |әдісі.                     |   |     |   |      |     |
|3  |Даму теориясының    |Психикалық даму дың алғашқы|1  |     |   |1     |1    |
|   |негізгі бағыттары.  |периодизациясы. Ч.         |   |     |   |      |     |
|   |                    |Дарвиннің эволюциялық      |   |     |   |      |     |
|   |                    |түсінігі. ХІХ-ХХғ.ғ.       |   |     |   |      |     |
|   |                    |эндогендік және экзогендік |   |     |   |      |     |
|   |                    |даму теориялары. Бала дамуы|   |     |   |      |     |
|   |                    |психоаналитикалық          |   |     |   |      |     |
|   |                    |тұрғыдан түсіндіру.        |   |     |   |      |     |
|   |                    |Социгенетикалық            |   |     |   |      |     |
|   |                    |концепциялар.              |   |     |   |      |     |
|4  |Адам дамуының       |Дамудың эмпирикалық және   |1  |     |   |1     |1    |
|   |өмірлік циклы және  |теориялық периодизациясы.  |   |     |   |      |     |
|   |жас категориялары.  |Дамудағы негізгі дағдарыс  |   |     |   |      |     |
|   |                    |кезеңдерін, ондағы эпоха,  |   |     |   |      |     |
|   |                    |кезең және сатыларды       |   |     |   |      |     |
|   |                    |анықтау.                   |   |     |   |      |     |
|5  |Балалар психиксының |Балалар психиксының        |   |1    |   |1     |1    |
|   |дамуының негізгі    |дамуының негізгі бес       |   |     |   |      |     |
|   |принциптері.        |принциптерін талдау.       |   |     |   |      |     |
|6  |Нәрестелік шақтағы  |Психика мен әрекет-қылықтың|2  |     |   |2     |2    |
|   |баланың психикалық  |тума формалары. Баланың    |   |     |   |      |     |
|   |даиуының алғы       |қозғалыс белсенділігі.     |   |     |   |      |     |
|   |шарттары мен        |Баладағы когнитивтік       |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |схемалардың қалыптаса      |   |     |   |      |     |
|   |                    |бастауы.                   |   |     |   |      |     |
|7  |Бір жастағы баланың |Бір жастағы баланың        |   |1    |   |1     |1    |
|   |даму ерекшелікері.  |психикалық жаңа            |   |     |   |      |     |
|   |                    |құрылымдары.               |   |     |   |      |     |
|8  |Ерте сәбилік шақтағы|Бір жастан үш жасқа дейінгі|2  |     |   |2     |2    |
|   |баланың             |бала дамуының жалпы сипаты.|   |     |   |      |     |
|   |психологиялық даму  |Сөйлеудің даму             |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері       |ерекшеліктері. Заттық және |   |     |   |      |     |
|   |                    |ойын іс-әрекетінің         |   |     |   |      |     |
|   |                    |қалыптасуы.                |   |     |   |      |     |
|9  |Сәбилік кездегі     |Сәбилік кезеңдегі таным    |   |1    |   |1     |1    |
|   |психологиялық жаңа  |процестері сферасындағы    |   |     |   |      |     |
|   |құрылымдар.         |жаңа құрылымдар. Мен –     |   |     |   |      |     |
|   |                    |концепциясының қалыптасуы. |   |     |   |      |     |
|10 |Мектеп жасына       |М.ж.д. баланың дамуының    |2  |     |   |2     |2    |
|   |дейінгі баланың     |психологиялық, анатомиялық |   |     |   |      |     |
|   |психологиялық даму  |ерекшеліктері.             |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |Интеллектуалдық дамудың    |   |     |   |      |     |
|   |                    |қалыптасуы жөніндегі Ж.    |   |     |   |      |     |
|   |                    |Пиаже, Л.С.Выготский       |   |     |   |      |     |
|   |                    |ұсынған тұжырымдамалар.    |   |     |   |      |     |
|11 |М.Ж.Д. баланың      |Ойын – м.ж.д. баланың      |   |1    |   |1     |1    |
|   |негізгі іс-әрекеті. |негізгі іс-әрекеті. Оның   |   |     |   |      |     |
|   |                    |негізінде қалыптасатын     |   |     |   |      |     |
|   |                    |когнитивті сфераның дамуы. |   |     |   |      |     |
|12 |М.ж.д. баланың таным|М.ж.д. баланың таным және  |2  |     |   |2     |2    |
|   |және эмоциялық      |эмоциялық процестерінің    |   |     |   |      |     |
|   |процестерінің даму  |даму ерекшеліктері.        |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |                           |   |     |   |      |     |
|13 |Мектепке дайындық   |Мектепте оқытуға баланы    |   |1    |   |1     |1    |
|   |мәселелері.         |психологиялық тұрғыдан     |   |     |   |      |     |
|   |                    |дайындау. Мектепке түсуде  |   |     |   |      |     |
|   |                    |қойылатын негізгі талаптар.|   |     |   |      |     |
|   |                    |Мектепте оқуға дайын       |   |     |   |      |     |
|   |                    |баланың жеке тұлғалық      |   |     |   |      |     |
|   |                    |қасиеттері және баоаның    |   |     |   |      |     |
|   |                    |даярлығының                |   |     |   |      |     |
|   |                    |психодиагностикасы.        |   |     |   |      |     |
|14 |Бастауыш мектеп     |Б.м.о.                     |2  |     |   |2     |2    |
|   |кезеңіндегі баланың |психологиялық-анатомиялық  |   |     |   |      |     |
|   |жалпы даму          |даму ерекшеліктері.Бұл     |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |кезеңдегі жас ерекшелік,   |   |     |   |      |     |
|   |                    |психологиялық шекараның    |   |     |   |      |     |
|   |                    |өзгермелілігі.             |   |     |   |      |     |
|15 |Бастауыш мектеп     |Оқытудың алғашқы этапының  |   |1    |   |1     |1    |
|   |оқушысының оқу      |психологиялық              |   |     |   |      |     |
|   |іс-әрекетінің       |ерекшеліктері. Баланың     |   |     |   |      |     |
|   |қалыптасуы.         |психологиялық дамуының     |   |     |   |      |     |
|   |                    |резервтері және оны дұрыс  |   |     |   |      |     |
|   |                    |пайдалану.                 |   |     |   |      |     |
|16 |Бастауыш мектеп     |Таным процестерінің        |2  |     |   |2     |2    |
|   |кезеңінде баланың   |ырықсыздықтан ырықтылыққа  |   |     |   |      |     |
|   |таным процестерінің |ауысуы. Белсенді таным     |   |     |   |      |     |
|   |дамуы.              |процесі ретінде ойлаудың   |   |     |   |      |     |
|   |                    |дамуы.                     |   |     |   |      |     |
|17 |Б.м.к. баланың жеке |Жетістікке жету            |   |1    |   |1     |1    |
|   |тұлғалық            |мотивациясының дамуы.      |   |     |   |      |     |
|   |қасиеттерінің       |Қарым-қатынас нормалары мен|   |     |   |      |     |
|   |қалыптасуы.         |ережелерінің меңгеруі.     |   |     |   |      |     |
|18 |Жеткіншектік        |Жеткіншектік кезеңнің      |2  |     |   |2     |2    |
|   |кезеңнің            |баланың дамуындағы алатын  |   |     |   |      |     |
|   |психо-физиологиялық |орны мен маңызы. Жеткіншек |   |     |   |      |     |
|   |даму ерекшеліктері. |организімінің қайта        |   |     |   |      |     |
|   |                    |құрылуы. “Дағдарыс”        |   |     |   |      |     |
|   |                    |проблемасына теориялық     |   |     |   |      |     |
|   |                    |көзқарастар.               |   |     |   |      |     |
|19 |Жеткіншектің        |Жеткіншектің тұлғалық      |   |1    |   |1     |1    |
|   |қарым-қатынасының   |дамуындағы                 |   |     |   |      |     |
|   |даму ерекшеліктері. |әлеуметтік-психологиялық   |   |     |   |      |     |
|   |                    |жағдаяттар.                |   |     |   |      |     |
|   |                    |Қарым-қатынастардың жаңа   |   |     |   |      |     |
|   |                    |типінің                    |   |     |   |      |     |
|   |                    |қалыптасуы.Жеткіншек пен   |   |     |   |      |     |
|   |                    |ересектің талас-тартысының |   |     |   |      |     |
|   |                    |себептері.                 |   |     |   |      |     |
|20 |Жеткіншектің оқу    |Жеткіншектің оқу әрекеті   |2  |     |   |2     |2    |
|   |әрекеті мазмұны.    |мазмұны және оның негізінде|   |     |   |      |     |
|   |                    |таным процестерінің даму   |   |     |   |      |     |
|   |                    |ерекшеліктері. Танымдық    |   |     |   |      |     |
|   |                    |іс-әрекетте ересектіктің   |   |     |   |      |     |
|   |                    |дамуы.                     |   |     |   |      |     |
|21 |Жеткіншектік        |Жеткіншектік кезеңдегі     |   |1    |   |1     |1    |
|   |кезеңдегі           |психологиялық жаңа         |   |     |   |      |     |
|   |психологиялық жаңа  |құрылымдарды талдау.       |   |     |   |      |     |
|   |құрылымдар.         |                           |   |     |   |      |     |
|22 |Ерте жастық шақтың  |Дене күшінің дамуы. Дамудың|2  |     |   |2     |2    |
|   |психологиялық даму  |әлеуметтік жағдайы. Ақыл-ой|   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |қызметінің ерекшеліктері.  |   |     |   |      |     |
|   |                    |Аффектілі сфераның дамуы.  |   |     |   |      |     |
|   |                    |Автономияға ұмтылу.Махаббат|   |     |   |      |     |
|   |                    |және ұлдар мен қыздардың   |   |     |   |      |     |
|   |                    |арасындағы қарым-қатынас.  |   |     |   |      |     |
|23 |Ерте жастық         |Жеке бастың қасиеттерін    |   |1    |   |1     |1    |
|   |кезеңдегі өзіндік   |ұғыну  мен өзін-өзі        |   |     |   |      |     |
|   |сананың дамуы.      |бағалау. Мен – концепциясы.|   |     |   |      |     |
|24 |Ерте ересектік      |Оның дамуына байланысты жас|2  |     |   |2     |2    |
|   |кезеңнің            |шектеулері. Осы кезеңдегі  |   |     |   |      |     |
|   |психологиялық даму  |физикалық, когнитивтік     |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері       |дамуы.                     |   |     |   |      |     |
|25 |Ерте ересектік      |Аффективті және мотивтік   |   |1    |   |1     |1    |
|   |кезеңдегі           |сферадағы тұрақтылықтың    |   |     |   |      |     |
|   |тұрақтылықтың       |қалыптасуы.                |   |     |   |      |     |
|   |қалыптасуы.         |                           |   |     |   |      |     |
|26 |Ер адам мен әйел    |Ер адам мен әйел адамның   |2  |     |   |2     |2    |
|   |адамның өмірлік     |өмірлік периодизациясындағы|   |     |   |      |     |
|   |периодизациясы.     |айырмашылықтар және оның   |   |     |   |      |     |
|   |                    |себептері.                 |   |     |   |      |     |
|27 |Ер адам мен әйел    |Физикалық, когнитивтік,    |   |1    |   |1     |1    |
|   |адамдардың          |аффективтік, мотивтік      |   |     |   |      |     |
|   |психологиялық даму  |сфералардағы               |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктерін      |айырмашылықтарды салыстыру.|   |     |   |      |     |
|   |салыстыру.          |                           |   |     |   |      |     |
|28 |Ересектік кезеңнің  |Ересектік кезеңнің         |2  |     |   |2     |2    |
|   |психологиялық даму  |сатылары. Психо-әлеуметтік |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері       |дамуы. Ересектік кезеңдегі |   |     |   |      |     |
|   |                    |мотивтің қайта құрылуы.    |   |     |   |      |     |
|   |                    |Шығармашылық  фераның      |   |     |   |      |     |
|   |                    |жандануы.                  |   |     |   |      |     |
|29 |Ересектік кезеңдегі |Эриксон бойынша ересектік  |   |1    |   |1     |1    |
|   |дағдарыстар.        |кезеңнің себептері.        |   |     |   |      |     |
|30 |Қарттық кезеңнің    |Қарттық кезеңнің психикалық|2  |     |   |2     |2    |
|   |психикалық даму     |даму ерекшеліктері.        |   |     |   |      |     |
|   |ерекшеліктері.      |Қартаюдың негізгі          |   |     |   |      |     |
|   |                    |аспектілері.               |   |     |   |      |     |
|31 |Өмірлік циклдың     |Өмірлік циклдың аяқталуын  |   |1    |   |1     |1    |
|   |аяқталуы.           |мойындаудың сатылары.      |   |     |   |      |     |
|   |                    |                           |30 |15   |   |45    |45   |
















5 СӨЖ тақырыптарының тізімі

      5.1. Жас ерекшелік пстхологиясын зерттеу тарихы.
     2.  Даму жөніндегі теориялар мен тұжырымдамалар.
     3.   Бір жас ағымындағы баланың қозғалыс белсенділігінің дамуы.
      5.4.  Ерте сәбилік шақтағы сөйлеуді жетілдіру құралдары.
      5.5.  Балалардың мектепке психологиялық дайындығыныңжеке
      өзгешеліктері.
     6.   Бастауыш мектеп оқушыларының интеллектуалды дамуына іс-әрекеттің
        негізгі түрлерінің әсері.
      5.7.  Жеткіншек  және ерте жастық шаққа тән негізгі таным
      процестерінің өзгеруі.
      5.8. Жеткіншек  және ерте жастық кезең жалпы және арнаулы
      қабілеттердің дамуының сенсетивті кезеңі ретінде.
     9. Алғашқы махаббат- ол қалай келеді?
      5.10. Ерте ересектік кезеңдегі адамгершілік қасиеттердің қалыптасуы.
      5.11. Ересектік кезеңдегі мотивтің өзгеруі.
     12.  Ер және әйел адам өміріндегі дағдарыстардың себептері.
     13.  Герантология мәселелері.

 5. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы:

           Кесте 3 Пәнге арналған оқу-әдістемелік картасы





      |                      |Тақырыптар       |Көрнекіліктер,|Өздік оқуға  |Бақылау   |
|                      |                 |ТСО,          |арналған     |формасы   |
|                      |                 |плакаттар,    |сұрақтар     |          |
|                      |                 |лабораториялық|             |          |
|                      |                 |стенд         |             |          |
|Дәрістер              |Практикалық      |              |             |          |
|                      |(семинар)        |              |             |          |
|                      |сабақтар         |              |             |          |
|1                     |2                |3             |4            |5         |
|Жас ерекшелік         |Жас ерекшелік    |Берілген      |Жас ерекшелік|Схема     |
|психологиясына        |психологиясының  |оқулықтардан  |психологиясын|          |
|кіріспе. Жас ерекшелік|зерттеу әдістері.|зерттеу       |ың пәні,     |          |
|психологиясының       |                 |әдістерін     |міндеттері,  |          |
|методологиялық        |                 |схема ретінде |зерттеу      |          |
|негіздері. Даму       |                 |жазып келу.   |әдістері.    |          |
|принциптері.          |                 |              |             |          |
|Даму теориясының      |Балалар          |Оқулықтар.    |Негізгі      |Конспект  |
|негізгі бағыттары.    |психиксының      |              |принциптерді |          |
|                      |дамуының негізгі |              |конспектілеу.|          |
|                      |принциптері.     |              |             |          |
|Адам дамуының өмірлік |Бір жастағы      |таблица       |Бір жастағы  |Конспект  |
|циклы және жас        |баланың даму     |              |баланың даму |          |
|категориялары.        |ерекшелікері.    |              |ерекшеліктері|          |
|                      |                 |              |н            |          |
|                      |                 |              |газет-журналд|          |
|                      |                 |              |ардан жазу.  |          |
|Нәрестелік шақтағы    |Сәбилік кездегі  |Схема         |Сәбилік      |Схема     |
|баланың психикалық    |психологиялық    |              |кездегі      |          |
|дамуының алғы шарттары|жаңа құрылымдар. |              |психологиялық|          |
|мен ерекшеліктері.    |                 |              |жаңа         |          |
|                      |                 |              |құрылымдар.  |          |
|Ерте сәбилік шақтағы  | М.Ж.Д. баланың  |Суреттер      |Ойынның      |Реферат   |
|баланың психологиялық |негізгі          |              |психологиялық|          |
|даму ерекшеліктері    |іс-әрекеті.      |              |сипаттамасы. |          |
|Мектеп жасына дейінгі |Мектепке дайындық|Әдебиет       |Мектепке     |Баяндау   |
|баланың психологиялық |мәселелері.      |көздері       |даярлықтың   |          |
|даму ерекшеліктері.   |                 |              |негізгі      |          |
|                      |                 |              |функциялары, |          |
|                      |                 |              |даярлық      |          |
|                      |                 |              |түрлері.     |          |
|М.ж.д. баланың таным  |Бастауыш мектеп  |Салыстырмалы  |М.ж.д.       |Таблица   |
|және эмоциялық        |оқушысының оқу   |таблица       |балалардыңтан|          |
|процестерінің даму    |іс-әрекетінің    |              |ымдық және   |          |
|ерекшеліктері.        |қалыптасуы.      |              |эмоциялық    |          |
|                      |                 |              |процестерінің|          |
|                      |                 |              |дамуы.       |          |
|Бастауыш мектеп       | Б.м.к. баланың  |Оқулықтар     |Кіші мектеп  |Баяндау   |
|кезеңіндегі баланың   |жеке тұлғалық    |              |оқушыларының |          |
|жалпы даму            |қасиеттерінің    |              |жеке тұлғалық|          |
|ерекшеліктері.        |қалыптасуы.      |              |қасиеттерінің|          |
|                      |                 |              |қалыптасуы.  |          |
|Жеткіншектік кезеңнің |Жеткіншектің     |Карточкалар   |Қарым-қатынас|Конспект  |
|психо-физиологиялық   |қарым-қатынасының|              |рекшеліктері.|          |
|даму ерекшеліктері.   |даму             |              |             |          |
|                      |ерекшеліктері.   |              |             |          |
|Жеткіншектің оқу      |Жеткіншектік     |Миға шабуыл   |Жектіншек    |Сұрақ-жауа|
|әрекеті мазмұны.      |кезеңдегі        |              |психологиясы |п         |
|                      |психологиялық    |              |             |          |
|                      |жаңа құрылымдар. |              |             |          |
|Ерте жастық шақтың    | Ерте жастық     |Пікір-талас   |Өзіндік сана |Пікір-тала|
|психологиялық даму    |кезеңдегі өзіндік|              |дамуы.       |с         |
|ерекшеліктері.        |сананың дамуы.   |              |             |          |
|Ерте ересектік        |Ерте ересектік   |Салыстырмалы  |Ерте         |Слайдтар  |
|кезеңнің психологиялық|кезеңдегі        |таблица-слайдт|ересектік    |          |
|даму ерекшеліктері    |тұрақтылықтың    |ар            |кезеңдегі    |          |
|                      |қалыптасуы.      |              |тұрақтылықтың|          |
|                      |                 |              |қалыптасуы.  |          |
|Қарттық кезеңнің      |Ер адам мен әйел |Сызба         |Гендерлік    | Сызба    |
|психикалық даму       |адамдардың       |              |айырмашылықта|          |
|ерекшеліктері.        |психологиялық    |              |рының        |          |
|                      |даму             |              |сипаттамасы  |          |
|                      |ерекшеліктерін   |              |             |          |
|                      |салыстыру.       |              |             |          |
|                      |Ересектік        |Ғылыми әдебиет|Адамның      |Өз бетінше|
|                      |кезеңдегі        |көздері       |өмірлік      |жұмыс     |
|                      |дағдарыстар.     |              |дамуында     |          |
|                      |                 |              |кездесетін   |          |
|                      |                 |              |дағдарыстар  |          |
|                      |Өмірлік циклдың  |Ғылыми әдебиет|Өмірдің соңы | Өз       |
|                      |аяқталуы.        |көздері       |және өлім    |бетінше   |
|                      |                 |              |мәселесі     |жұмыс     |

      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
      Кесте 4 - Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны     |Студенттер   |Қамтамасыз  |
|     |құралдар атауы             |         |саны         |ету пайызы  |
|     |                           |         |             |            |
|1    |Возрастная педагогическая  |2        |             |            |
|     |психология/ И.В.           |         |             |            |
|     |Дубровина-М., 1999         |         |             |            |
|2    |Возрастная и педагогическая|55+14    |             |            |
|     |психология/ А.В.           |         |             |            |
|     |Петровского.- М., 1973,1979|         |             |            |
|3    |Возрастная и педагогическая|1        |             |            |
|     |психология/Гамезо. –М.,    |         |             |            |
|     |1989                       |         |             |            |
|4    |Обухова Л.Ф. Детская       |2        |             |            |
|     |возрастная психология. –М.,|         |             |            |
|     |2000                       |         |             |            |
|5    |Мухина В.С. Возрастная     |5        |             |            |
|     |физиология. -9-е изд.- М., |         |             |            |
|     |2004                       |         |             |            |
|6    |Мухина В.С. Детская        |2        |             |            |
|     |психология. - М., 1985     |         |             |            |
|7    |Педагогикалық және жас     |5        |             |            |
|     |ерекшелігі психологиясы/   |         |             |            |
|     |А.В. Петровский.-А., 1999  |         |             |            |






    9. Негізгі әдебиеттер:
1. Абрамова Г.С. Возрастная психология. - М., 1997
2. Кулагина И.Ю., Колюцкий В.Н. Возрастная  псмхология.  Развитие   человека
от рождения до поздней зрелости.М., 2006
3. Крайг Г., Бокум Д. Психология развития. 9-е издание. 2007
4. Немов Р.С. Психология. Кн 2. Психология образования. - М., 2003
5. Психология развития. Под ред. Т.Д. Марцинковской. Москва, 2005.
6. Солодилова О.П. Возрастная психология. М.:2005.

Қосымша әдебиеттер тізімі:
1. Абрамова Г.С. Практикум по возрастной психологии. - М., 1998
2. Выготский Л.Я. Вопросы детской психологии. - СПб., 1997
3. Кон И.С. Психология подросткового и юношеского возраста. - М., 1980
4. Кулагина И.Ю. Возрастная психология: развитие ребенка от рождения  до  17
лет. - М., 1997
5. Мухина В.С. Детская  психология:  Учебник  для  студентов  педагогических
институтов. – М., 1985
6. Обухова Л.Ф. Возрастная психология. М., - 1994
7.   Педагогикалық   және   жас   ерекшелік    психологиясы.    (под    ред.
А.В.Петровского). – А., 1987


Пәндер