Файл қосу
Атыс дайындығы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-36.1. | | | |23/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студенттерге арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |от 18 09. 2014 г. | | |«Атыс дайындығы» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «АТЫС ДАЙЫНДЫҒЫ» пәні бойынша 5В010400 Бастапқы әскери дайындық СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 1.ӘЗЕРЛЕГЕН Құрастырушы__________« » __________2014 ж. Акжигитов Б.А. « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасында отырысында « » __________2014 ж. № хаттама Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н. 2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » __________2014 ж. № хаттама Төрайымы____________ Абдишева З.В. 3. БЕКІТІЛДІ Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға мақулданған және ұсынылған « » __________2014 ж. № хаттама ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К. 4.БІРІНШІ РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер: Акжигитов Болат Асқарұлы «Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі кафедрасы Байланыс ақпараты – тел:77-34-77, оқу ғимараты №3, кабинет №239 Сабақ өткізу орны – дәрісхана № 217 Берілген пән бойынша кредиттер саны - 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: «Атыс дайындығы» студенттерді бастапқы әскери дайындық бақалаврына арнайы дайындайтын негізгі пәндердің бірі болып табылады. “Атыс дайындығы” тарауын оқып – үйренудің мақсаты – әрбір оқушының қарастырылып жатқан қару үлгісінің материалдық бөлігін білуі. Қарудың материалдық бөлігін оқып – үйрену кезінде оқушыларды қаруды бөлшектеу, жинақтау, тазалау және майлау, оны жиналған және бөлшектенген түрде қарау, атысқа дайындау, атыс кезінде кідіріссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, ал атыс кезінде кідірістердің пайда болуы жағдайында – себептерін белгілеу және оларды жою мақсатында қарумен практикалық сабақтар өткізу; өз қаруын сенімдіқорғану құралы ретінде қабылдап, дұрыс күтім жасай білуге тәрбиелеу қажет. Қарудың материалдық бөлігін оқып – үйрену бойынша сабақтарын бұрын қарастырылған сұрақтарды қысқаша қайталаудан бастаған дұрыс. Өткен материалдарды қайталау, әңгімелеу әдісі арқылы жүзеге асырылады. Оның барысында мұғалім оқушылардың сұрақтарды қалай меңгергенін немесе жаттығулар әдісі арқылы, яғни қарумен практикалық әрекеттер жасау, мысалы, қаруды бөлшектеу мен жинақтау және т.б. біледі. Қарудың материалдық бөлігі бойынша жаңа сұрақтарды оқып – үйрену үрдісінде негізгі әдістердің бірі оқу үлгілерінде түсіндіріп көрсету және оқушыларды жаттықтыру болып табылады. Сонымен бірге плакаттар мен сызбаларды да қолдануға болады. 1.3 Пәнді оқып-білудің мақсаты: Қарудың арналуын, ұрыстық қасиеттерін, жалпы құрлымын және жұмыс принціпін; жарықшақты қол гранаттардың арналуын, ұрыстық қасиеттерін; қаруды және оқ – дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік шараларын; атыс қаруынан ату негіздерін; гранаттарды қолдану, оларға күтім жасау мен сақтауды; қару-жарақты толық емес бөлшектеу және жинастыру; қарудың жарамдылығын, оның тазалығын, майлануын, атысқа дайындығын тексеру; қарудан ату кезіндегі кідірістерді жою; 1.4 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті: Аталған пәнді оқу барысында студенттер мынаны білу керек: әрбір оқушының қарастырылып жатқан қару үлгісінің материалдық бөлігін білуі. Қарудың материалдық бөлігін оқып – үйрену кезінде оқушыларды қаруды бөлшектеу, жинақтау, тазалау және майлау, оны жиналған және бөлшектенген түрде қарау, атысқа дайындау, атыс кезінде кідіріссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, ал атыс кезінде кідірістердің пайда болуы жағдайында – себептерін белгілеу және оларды жою мақсатында қарумен практикалық сабақтар өткізу; өз қаруын сенімдіқорғану құралы ретінде қабылдап, дұрыс күтім жасай білуге тәрбиелеу қажет. 1.5 Оқып-білудің нәтижелелері: Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды: Оқушылар бұл тарауды оқып – үйренуде, мыналарды білуі тиіс: • Автоматтың (пулеметтің) арналуын, ұрыстық қасиеттерін, жалпы құрлымын және жұмыс принціпін; • Қол және жарықшақты гранаттардың арналуын, ұрыстық қасиғеттерін; • Қаруды және оқ – дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік шараларын; • Атыс қаруынан ату негіздерін; • Гранаттарды қолдану, оларға күтім жасау мен сақтауды; • Автоматты (племетті) жартылай бөлшектеу және жинастыру; • Автоматтың (племеттің) жарамдылығын, оның тазалығын, майлануын, атысқа дайындығын тексеру; • Автоматтан (племеттен) ату кезіндегі кідірістерді жою; • Оқушылардың тұтастай пәнге, оқып – үйретілетін материалға қызығушылығын күшейту ; • ТОЗ – 8 (ТОЗ – 12) кіші калибрлі винтовкангың материалдық бөлігімен; • Автомат (пулемет) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы және арналуымен; • Автоматтың (пулеметтің) оқтауға дейінгі және оқтау кезіндегі, автоматты және жекелеп ату кезіндегі бөліктер мен механизмдерінің жұмысымен; РГД-5, РГ-42 және Ф-1 жарықшақты қол гранаттардың құрылымымен. 1.6 Курстың пререквизиттері: - Әскери – педагогикалық пәндер - Бастапқы әскери дайындық негіздері - Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі - Тактикалық дайындық 1.7 Курстың постреквизиттері: - жалпы психология - педагогика. - педагогикалық практика 2 Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу 1 кесте |№ |Тақырыб атауы |Сағаттар |Әдебиет | |т/б | | | | | | |Дәріс |ПС | |1-8 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(конспект, қорғау) | |1 |Атыс негіздері. |13 |Практикалық | | | | |сабақта | |2-3 |Атыс кезеңдерінің сызбасын және |26 |Практикалық | | |траектория элементтерінің | |сабақта | | |сызбасын сызу. | | | |4 |Автоматты толық емес бөлшектеу. |13 |Практикалық | | | | |сабақта | |5 |Автоматты толық емес |13 |Практикалық | | |бөлшектеуден кейін жинақтау. | |сабақта | |6 |Автоматтың негізгі бөліктері мен|13 |Практикалық | | |механизмдерінің жұмысын білу. | |сабақта | |7 |Автоматты тазалау және майлау. |13 |Практикалық | | | | |сабақта | |8 |Пулеметтің негізгі бөліктері мен|14 |Практикалық | | |механизмдері.. | |сабақта | |Студенттің өздік жұмысы | |1 |Калашников автоматының шығу |10 |Сабақ кестесіне | | |тарихы. | |сәйкес | |2-3 |Драгунов мергендік винтовкасының|20 |Сабақ кестесіне | | |шығу тарихы. | |сәйкес | |4 |Макаров тапаншасының шығу |10 |Сабақ кестесіне | | |тарихы. | |сәйкес | |5 |ТОЗ-8 шағын калибрлі |10 |Сабақ кестесіне | | |винтовкасының шығу тарихы. | |сәйкес | |6 |ИЖ-38 пневматикалық |10 |Сабақ кестесіне | | |винтовкасының шығу тарихы. | |сәйкес | |7-8 |Владимиров кең калибрлі танк |15 |Сабақ кестесіне | | |пулеметінің шығу тарихы. | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |1 |Түзу ату және оның практикалық |4 |Сабақ кестесіне | | |маңызымен танысу. | |сәйкес | |2-3 |Ату құбылысы. |8 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | |4 |Оқтың ұшу траекториясы және оның|4 |Сабақ кестесіне | | |элементтері. | |сәйкес | |5 |Қарулар және оқ-дәрілермен жұмыс|4 |Сабақ кестесіне | | |істеген кездегі қауіпсіздік | |сәйкес | | |шаралары. | | | |6 |Автоматты тексеріп қарау және |4 |Сабақ кестесіне | | |оны атысқа дайындау. | |сәйкес | |7-8 |Қарудан ату кезіндегі кідірістер|6 |Сабақ кестесіне | | |және оларды жою тәсілдері. | |сәйкес | |8 |Қаруға күтім жасау, оны сақтау |60 б. |Сабақ кестесіне | | |және күтіп ұстау. | |сәйкес | |1 апта мен 8 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |9-15 |Аудиториялық сабақтарына қатысу |30 |Оқытушы | | |және даярлық | |электрондық | | | | |журналда | | | | |оқушының тек | | | | |сабаққа қатыспау| | | | |фактісін | | | | |көрсетеді | |Практикалық жұмыстарды орындау(есеп, қорғау) | |9 |9 мм Макаров тапаншасының |15 |Практикалық | | |негізгі бөліктері мен | |сабақта | | |механизмдерінің бөлшектерінің | | | | |құрылымы және тағайындалуы. | | | |10 |Драгунов мергендік винтовкасының|15 |Практикалық | | |негізгі бөліктері мен | |сабақта | | |механизмдерінің бөлшектерінің | | | | |құрылымы және тағайындалуы. | | | |11 |ТОЗ-8 шағын калибрлі |15 |Практикалық | | |винтовкасының негізгі бөліктері | |сабақта | | |мен механизмдерінің | | | | |бөлшектерінің құрылымы және | | | | |тағайындалуы. | | | |12 |ИЖ-38 пневматикалық |15 |Практикалық | | |винтовкасының негізгі бөліктері | |сабақта | | |мен механизмдерінің | | | | |бөлшектерінің құрылымы және | | | | |тағайындалуы. | | | |13 |Жарықшақты қол гранаттарының |10 |Практикалық | | |құрылысы, негізгі бөліктері. | |сабақта | |14 |Танкіге қарсы қолгранататқышының|15 |Практикалық | | |негізгі бөліктері мен | |сабақта | | |механизмдерінің бөлшектерінің | | | | |құрылымы және тағайындалуы. | | | |15 |Владимиров кең калибрлі танк |15 |Практикалық | | |пулеметінің негізгі бөліктері | |сабақта | | |мен механизмдерінің | | | | |бөлшектерінің құрылымы және | | | | |тағайындалуы. | | | |Студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Қарумен жұмыс істеген кездегі |30 |Сабақ кестесіне | | |кідірістер және оларды жою | |сәйкес | | |тәслдері. | | | |12-13 |Қаруды атыстан соң тазалау және |20 |Сабақ кестесіне | | |майлау тәртібі. | |сәйкес | |14-15 |Қаруды тексеріп қарау және |25 |Сабақ кестесіне | | |атысқа дайындау. | |сәйкес | |Оқытушымен студенттің өздік жұмысы | |9-11 |Ф-1 жарықшақты қол гранатының |12 |Сабақ кестесіне | | |тағайындалуы және құрылымы, | |сәйкес | | |оларды күту және сақтау. | | | |12-13 |РГД-5 жарықшақты қол гранатының |8 |Сабақ кестесіне | | |тағайындалуы және құрылымы, | |сәйкес | | |оларды күту және сақтау. | | | |14-15 |РГН жарықшақты қол гранатының |10 |Сабақ кестесіне | | |тағайындалуы және құрылымы, | |сәйкес | | |оларды күту және сақтау. | | | |15 |РГО жарықшақты қол гранатының |60 б. |Сабақ кестесіне | | |тағайындалуы және құрылымы, | |сәйкес | | |оларды күту және сақтау. | | | |9 апта мен 15 апта аралығында оқу |30+270 | | |нәтижелері бойынша балдардың барлығы | | | |Емтихан балдарының барлығы |400 | | |Академиялық мерзімде балдардың барлығы |1000 | | Студенттердің білім бағалау шкаласы: |Әріптік жүйе |Балдардың |Проценттік мазмұны |Дәстүрлі жүйе | |бойынша баға |сандық | |бойынша баға | | |эквиваленті | | | |А |4,0 |95-100 |Өтежақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | ӘДЕБИЕТ 1. Негізгі әдебиет 7.1.1 Бағдарламалар Алғашқы әскери дайындық, орта білім беретін мектептің 10-11 сынып оқушыларына арналған. Алматы 2006 ж. 7.1.2 Алғашқы әскери дайындық әдістемелік нұсқау. Алматы мектеп – 2003 жыл Қ.Р. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. Майхиев, Б. Аманжолов. 7.1.3 Алғашқы әскери дайындық 10 сынып. Алматы мектеп 2004 – жыл К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. Майхиев, Б. Аманжолов. 7.1.4 Алғашқы әскери дайындық 11 сынып. Алматы мектеп 2007 – жыл К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. Майхиев, Б. Аманжолов. 7.1.5 Наставление по стрелковому делу. М. 1985 г. В.И. Чайка. 7.1.6 Организация занятий по огневой подготовке. М. 1973 г. А.А.Лови, Р.А.Минин 7.1.7 Бастапқы әскери дайындық негіздері, Дошаков С.Х., 2003ж.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz