Файл қосу

Орыс бейнелеу




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ПОӘК            |ПОӘҚ 042-33.1.37/02-2014   |
|ПОӘК                      |№1 басылым      |                           |
|«Бейнелеу өнерін оқытудын |11.09.2014      |                           |
|әдістемесі және теориясы» |                |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                               ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК



             «Бейнелеу өнерін оқытудын әдістемесі және теориясы»


                  5В010100-  «Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие»


                              мамандығы бойынша





                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                             ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМА













                                    Семей



                                       2014

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «03  »    09    2014 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _1____, «_03____»  2014 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _1____ , «___05__» 2014 ж.,
Төраға ___________Т.Ш Ахметова


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № _1___,  «11.09_»  2014 ж.
ОӘК төрайымы __________ / Г.К   Искакова                           /

 АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН





























                                   Мазмұны



|1 Жалпы                                                                |
|ережелер...............................................................|
|........................4.                                             |
|2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарды бөлу....    5   |
|3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік                                        |
|нұсқаулықтар.....................................6                     |
|4 Пәннің                                                               |
|форматы................................................................|
|.......................6.                                              |
|5 Пәннің                                                               |
|саясаты................................................................|
|..........................7                                            |
|6 Баға қою                                                             |
|саясаты................................................................|
|.......................8                                               |
|7                                                                      |
|Әдебиеттер.............................................................|
|....................................9                                  |































1 ЖАЛПЫ  ЕРЕЖЕЛЕР

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т.,   оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 43-02-04, № 2 оқу корпусы, 408 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 408 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 2

1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

   Мектеп дейінгі оқу мен тәрбие мұғалімдерін кәсіптік  деңгейде  дайындауда
бұл пәннің ролі мен маңызы өте зор. Ол студенттердің пән  бойынша  теориялық
білімді,  практикалық  білігі  мен  дағдысын  менгеруін,   оны   кәсіби   іс
әрекетінде пайдалануды қарастырады.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты

   - болшақ мектеп дейінгі оқу мен тәрбие   мұғалімдеріне  «Бейнелеу  өнерін
оқытудын әдістемесі және теориясы » оқытудың  теориясы  мен  технологиясынан
жүйелі білім беру, сабақ жүргізуге кәсіби даярлау.
1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Студентер  бейнелеу  өнерін  оқытудын  әдістемесі  және  теориясының  әдіс-
тәсілдерімен танысады. Және алған  білімдерін   жұмыстарында  кең  пайдалана
алады.
1.5 Оқу нәтижесі
  Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
- білу:
      - курстың пәні мен міндетін;
      - мамандық бойынша оқыту бағдарламаларына  бейнелеу  өнері     пәнінің
негізгі мазмұны;
      - педагогикалық және білім жетістіктер спектрі;
-  игеру:
      -   суретті  бетке  орналасуы,графика,кескіндеме,  сәулет   білімдерін
      толықтыру және орындау;
      - әдістемелік және оқыту әдебиеттерімен жұмыс істеу;
      - графикалық, техникалық тапсырмаларды шешу;
      - педагогикалық қызыметінде қажетке жаратуға қалыптастыру.
- ұғып алу:
      - негізгі ұғымдары;
      - тапсырысмаларды орындау заңдылықтарын;
- түсіну:
      -  бейнелеу өнерінің техникасы ;
      -   бейнелеу өнерінің қажеттілігі.
- қолдана білу:
      - сабақ конспектілерін;
      -  тапсырмаларды орындау ретін;
- істей алу:
      -  бейнелеу өнерінең көрнекілік   істей алу;
      -  әдістемеге байланысты  материалдарды;
- икемдену:
      -  бейнелеу өнерінің  негізгі терминологиясын;
      -  бейнелеу  пәні бойынша сабаққа  қойылатын  талаптарды,  әдістемелік
материалдарды
1.6 Курстың пререквизиттері:
 1.6.1  Педагогика
 1.6.2 психология
1.7 Курстың постреквизиттері:
1.7.1  Педагогика
1.7.2 психология
1.7.3Педагогикалық тәжірибе;
2    Сабақ   түрлері   бойынша   пәннің   мазмұны   және   сағаттарды   бөлу

 кесте
|№  |Тақырыптың аталуы        |Сағаттар                         |Әдебиеттер|
|р/с|                         |                                 |          |
|   |                         |Дәріс |Лабор.|Прак |Білім  |Білім  |          |
|   |                         |      |сағат |сағат|алуш-ң |алушынӨ|          |
|   |                         |      |      |     |ОӨЖ    |Ж      |          |
|1  |2                        |3     |4     |5    |6      |7      |8         |
|1  |  Кіріспе.Курстың мақсаты|1     |      |     | 1     |  2    | 7.1      |
|   |және мазмұны             |      |      |     |       |       |7.5       |
|2  | Бейнелеу өнері          | 1    |      |     |  1    |  2    | 7.6      |
|   |теориясы.Бейнелеу        |      |      |     |       |       |7.7       |
|   |өнерінің түрлері және    |      |      |     |       |       |          |
|   |жанрлары.                |      |      |     |       |       |          |
|   |Кескіндеме.Графика.      |      |      |     |       |       |          |
|   |Мүсін. Сәулет. Сәндік    |      |      |     |       |       |          |
|   |қолданбалы өнер.         |      |      |     |       |       |          |
|3  | Бейнелеу өнерінің       | 2    |      |     |  1    | 3     | 7.2      |
|   |қысқаша тарихы. Египет.  |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |Греция. Қайта өрлеу      |      |      |     |       |       |          |
|   |дәуірі.14-15ғасырдағы    |      |      |     |       |       |          |
|   |италияндық суретшілер    |      |      |     |       |       |          |
|   |(Леонардо да             |      |      |     |       |       |          |
|   |Винчи,Рафаель,Микеланджел|      |      |     |       |       |          |
|   |о,Тициан,Джоржене,Веронез|      |      |     |       |       |          |
|   |е)                       |      |      |     |       |       |          |
|4  | Орыс бейнелеу           |1     |      |     |  1    | 4     | 7.2      |
|   |өнері.Атақтысуретшілер:Ши|      |      |     |       |       |7.3       |
|   |шкин,Левитан,Репин,және  |      |      |     |       |       |7.4       |
|   |т.б                      |      |      |     |       |       |          |
|5  | Қазақстан бейнелеу      |2     |      |     |  1    |  4    |  7.2     |
|   |өнері.Қазақстан          |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |суретшілері:Ә.Қастеев,С  |      |      |     |       |       |7.4       |
|   |Мамбетов,Г.              |      |      |     |       |       |          |
|   |Исмаилова.,Қ.Телжанов,А.Ғ|      |      |     |       |       |          |
|   |ылымбаева және т.б       |      |      |     |       |       |          |
|6  | Бейнелеу өнерінің       | 2    |      | 2   | 0,5   |  4    |  7.2     |
|   |техникасы және негігі    |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |ұғымдары                 |      |      |     |       |       |7.4       |
|7  |Композицияжәнеперспектива| 2    |      |2    | 0,5   |  4    |  7.2     |
|   |.Композициялықзаңдылықтар|      |      |     |       |       |7.3       |
|   |ы,құралдары,әдістері.Сызы|      |      |     |       |       |7.4       |
|   |қтық және кеңістіктік    |      |      |     |       |       |          |
|   |перспектива.             |      |      |     |       |       |          |
|8  | Графика. Графиканың     | 1    |      |2    | 1     |  4    |  7.2     |
|   |түрлері. Графикада       |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |қолданатын әр түрлі      |      |      |     |       |       |7.4       |
|   |материалдар(тушь,уголь,са|      |      |     |       |       |          |
|   |нгина,акварель және т.б.)|      |      |     |       |       |          |
|9  |  Акварельдік            |1     |      |2    | 1     | 4     |  7.1     |
|   |кескіндеменің техникасы. |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.4       |
|10 |  Мүсін.Бедерлі мүсін.   |1     |      |2    | 2     |  4    |  7.2     |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.4       |
|11 | Сәулет.Архитектурадағы  | 1    |      |1    | 2     | 4     |          |
|   |стиль.Сәулет             |      |      |     |       |       |7.2       |
|   |ескерткіштері            |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.4       |
|12 |Сәндік қолданбалы өнер   |      |      |2    |2      |4      |          |
|   |және оның түрлері.       |      |      |     |       |       |7.2       |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |                         |      |      |     |       |       |7.4       |
|13 |Акварельдік кескіндеменің|      |      |   2 |1      |4      |7.2       |
|   |техникасы.               |      |      |     |       |       |7.3       |
|   |Монотипия.Изонить.       |      |      |     |       |       |7.4       |
|   |Барлығы                  |15    |      |15   |45     |45     |          |

3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулықтар

- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.

4  Пәннің форматы

Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5. Пәннің саясаты
-Дәріс  тәжірибелік  сабақтарға   кешікпей   келу,   сабақ   кезінде   ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты  босатпау,  ауырып  қалу  себебінде  медециналық  анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды  оқытушымен  келісілген  уақытта  тапсыру,  уақытында
тапсырмаған жағдайда  баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен  уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті  мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға  қойғанда  берілген  тапсырма  дұрыс   орындалуына   ,   дер   кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .

«Көркем   еңбек   оқытудын   әдістемесі   және   теориясы»   пәні    бойынша
  баллдарды бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1-8 апта аралығындағы     |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|2        |1,2,3,4 ші практикалық    |50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|3        |                          |                |                  |
|         |5,6,7 ші практикалық      |55              |Практикалық       |
|4        |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|5        |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|6        |                          |                |                  |
|         |Ай аралығындағы бақылау №1|75              |Сабақ кестесіне   |
|7        |                          |                |сәйкес            |
|         |1-7апта бойынша оқудың    |300             |                  |
|         |нәтижесінің барлық баллы  |                |                  |
|8        |8-15 апта аралығындағы    |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|9        |9,10,11,12- ші практикалық|50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|10       |                          |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|11       |                          |                |                  |
|         |13,14,15-ші практикалық   |55              |Практикалық       |
|12       |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|13       |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|14       |                          |                |                  |
|15       |Ай аралығындағы бақылау №2|75              |Сабақ кестесіне   |
|         |                          |                |сәйкес            |
|                                    |300             |                  |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|                |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы  балл жиыны             |400             |                  |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны    |1000            |                  |

                                  ӘДЕБИЕТТЕР
                            7.1Негізгі әдебиеттер
7.1.1Франсиско Асенсио Сервер Акварель для  начинающих.  Москва  АСТ.Астрель
2006г
7.1.2.Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительного искусства в
школе. Уч. Пособие лля ХГФ в пединститутах. М., 1998г
7.1.3.Ростовцев Н.Н. История методов обучения рисованию. Зарубежная школа
рисунка. М., 1981
7.1.4 Ростовцев Н.Н.история методов обучения рисования. Русская и советская
школа рисунка. Уч. Пособие. М.,1982г.
7.1.5 Кузин В.С. Основы обучнеия ИЗО искусства и методика его преподавания
в начальных классах. М.1984г.
7.1.6 Кузин В.С. ИЗО искусство и методика преподавания в начальных классах.
Мю, 1984г.
7.1.7 Ростовцев Н.Н. Методика преподавания изобразительного искусства в
школе. М.,1980г.

                           7.2Қосымша әдебиеттер:

7.2.1Сокольникова  Н.М.  Изобразительное  искусство  в  4ч.  Ч  1-4.  Основы
рисунка. Основы живописи. Основы композиции, Краткий словарь  художественных
терминов. Уч. Пособие для 5-8 кл. Обнииск. 1996г.

7.2.2 Шпиклова Т.Я. Народное искусство на  уроках  декоративного  рисования.
Пособие для учителей. М.,1976г.

7.2.3 Костерин Н.П. Учебное рисование. М.,1984г.

7.2.4 Шорохов Е.В. Методика преподавания композиции на уроках





Пәндер