Файл қосу
Физика сабақтарында
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-38.90/02-2014 | |ПОӘК | | | |Студентке арналған |№ 1 басылым | | |пәннің бағдарламасы |11.09.2014 ж. | | |«Қазіргі мектепте | | | |физиканы оқыту | | | |әдістемесі және | | | |астрономияны оқытудың | | | |өзекті мәселелер» | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В011000- «Физика» мамандығы үшін «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелер» ПӘННІҢ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕНГЕН Құрастырушы:_____ Мешетова Ж.С., аға оқытушы, физика кафедрасы 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Физика» кафедрасы отырысында « » 2014ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі, п.ғ.д., профессор С.С.Маусымбаев 2.2 Физика-математика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында « » 2014ж., № хаттама Төрайымы Қ.А.Батырова 3. БЕКІТІЛДІ Университететің Оқу-әдістемелік Кеңесінің отырысында басып шығаруға мақұлданған және ұсынылған « » 2014ж., № хаттама ОӘК төрағасы Г.К. Искакова АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР Мазмұны |1. |Жалпы ережелер | |2. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу | |3. |Пәнді оқып білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | |4. |Курс форматы | |5. |Курс саясаты | |6. |Баға қоюдың саясаты | |7. |Әдебиет тізімі | 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мағлұмат Мешетова Жанагул Скендировна Кафедра «Физика» Байланыс туралы ақпарат – тел. 77-33-58, №3 оқу ғимараты, № 307 каб. Сабақты жүргізу орыны – 3ші қабат аудиториялары Пән бойынша кредит саны – 3 1.2 «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері» пәні мазмұнының қысқаша сипаттамасы. Орта мектепте физиканы және астрономияны проблемалық оқыту.Проблемалық оқытудың ғылыми негіздері,оның негізгі функциялары және деңгейлері.Проблемалық оқыту кезінде оқушылардың ойлау қабілетін арттыру жолдары. Проблемалық әдістер және проблемалық әдістердің алгоритмдері.Оқу проблемаларын шешу процесттері. Физика және астрономия сабақтарында сапалық есептерді шығаруда проблемалық ситуацияларды тудырудың құралдары мен жолдары. Дәстүрлі физика және астрономия сабақтарының тиімділігін арттыру жолдары.Қазіргі заманғы физика сабақтарына қойылатын талаптар. Физика және астрономияны оқыту әдістерін классификациялау.Оқыту әдістерін таңдау. Физика және астрономия сабақтарында оқушылардың өздігінен оқулықпен жұмыс істеуін ұйымдастыру. Қорытынды.Орта мектептегі физиканы оқыту әдістемесі және астрономия курсын оқытудың мәні. 1.3 Осы курстың мақсаты студенттердің қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері туралы мағлұматтар алуы; 1.4 Осы пәннің негізгі мақсаты студенттердің көзқарасын, қазіргі заман физикасының көмегімен әлем бейнесінің сипатын көрсете білу қабілеттілігін және ғылыми көзқарасын қалыптастыру, студенттерге физиканың ілгері заңдарын, астрономия негіздерін таныстыру. сонымен қатар кәсіби мамандығының негізгі жүйесі ретінде физикалық зерттеулердің әдістемелерін игеретін деңгейде білім беру. 1.5 Курсты оқығаннан соң студент игеруі қажет: негізгі құбылыстарды, олардың өту ерекшеліктерін, негізгі ұғымдарды, шамаларды, олардың математикалық жазылуларын, өлшем бірліктерін; тәжірибелік әдістердің негіздерін және өлшеу нәтижелерін өңдеуді; қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері қарастыруды; ұға білуі қажет: негізгі қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелеріне қатысты құбылыстарды, олардың табиғатта байқалуын және техникада қолданылуын, математикалық сипатталуын; меңгеруі қажет: астрономиялық приборлармен жұмыс істеуді, астрономияның нақты есептерін шығаруды және оны физика заңдарымен байланыстыра білуді; Курсты оқығаннан соң студент мынаны істей білуі қажет: - астрономиялық құбылыстың физикалық механизмін аша білуі, - статистикалық әдісті қолдана білуі; - құралдармен және жүйелердің негізгі параметрлерін өлшеу әдістерімен жұмыс істей білуі; - процесс сипаттамаларын өлшей білуі, өлшеу нәтижесін бағалай білуі, компьютерді қолдана білуі және өлшеу нәтижесінің статистикалық өңдеуінің нәтижесін ала білуі; молекулалық физика және термодинамика есептерін шығара білуі. 1.6 Курс пререквизиттері: 1.6.1 «астрономия» , физиканы оқыту әдістемесі пәндері бойынша білімдері болуы керек 1.7 Курс постреквизиттері: 1.7.1 нейтрондық физика, өндірістік практика 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІНЕ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері» 1 –кесте |№ |Тақырып аттары |Сағаттар саны | Әдебиет | |р/с | | |тер | | | |Дәріс|Зерт.|Маш|ОБСӨЖ |СӨЖ | | | | | |сабақ|ық.| | | | | | | | |саб| | | | | | | | |. | | | | | | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |Дәріс№1. Орта мектепте физиканы |1 | |1 | | | | | |және астрономияны проблемалық | | | | | | | | |оқыту. | | | | | | | | |Дәріс №2. Проблемалық оқытудың |1 | |1 |3 | | | | |ғылыми негіздері,оның негізгі | | | | | | | | |функциялары және деңгейлері. | | | | | | | | |Дәріс №3. Проблемалық оқыту |1 |3 |1 | | | | | |кезінде оқушылардың ойлау | | | | | | | | |қабілетін арттыру жолдары. | | | | | | | | |Дәріс № 4. Проблемалық әдістер |1 | |1 |3 | | | | |және проблемалық әдістердің | | | | | | | | |алгоритмдері. | | | | | | | | |Дәріс № 5. Оқу проблемаларын |1 | |1 | | | | | |шешу процесттері. | | | | | | | | |Дәріс №6. Физика сабақтарында |1 |3 |1 |3 |35 | | | |сапалық есептерді шығаруда | | | | | | | | |проблемалық ситуацияларды | | | | | | | | |тудырудың құралдары мен жолдары.| | | | | | | | |Өздік жұмыс №1 | | | | | | | | |Физиканы оқыту әдістемесінің | | | | | | | | |өзекті мәселелері, жаңа оқыту | | | | | | | | |әдістері. | | | | | | | | |Дәріс № 7. Астрономия |1 | |1 | | | | | |сабақтарында сапалық есептерді | | | | | | | | |шығаруда проблемалық | | | | | | | | |ситуацияларды тудырудың | | | | | | | | |құралдары мен жолдары. | | | | | | | | | Дәріс № 8. Дәстүрлі физика |1 | |1 |3 | | | | |сабақтарының тиімділігін арттыру| | | | | | | | |жолдары.Қазіргі заманғы физика | | | | | | | | |сабақтарына қойылатын талаптар. | | | | | | | | |Дәріс № 9. Дәстүрлі астрономия |1 |3 |1 | | | | | |сабақтарының тиімділігін арттыру| | | | | | | | |жолдары.Қазіргі заманғы | | | | | | | | |астрономия сабақтарына қойылатын| | | | | | | | |талаптар.. | | | | | | | | |Дәріс № 10. Физика оқыту |1 | |1 |3 | | | | |әдістерін классификациялау.Оқыту| | | | | | | | |әдістерін таңдау. | | | | | | | | |Дәріс №11. Астрономияны оқыту |1 | |1 | | | | | |әдістерін классификациялау.Оқыту| | | | | | | | |әдістерін таңдау. | | | | | | | | |Дәріс № 12. Физика сабақтарында |1 |3 |1 |3 | | | | |оқушылардың өздігінен оқулықпен | | | | | | | | |жұмыс істеуін ұйымдастыру. | | | | | | | | |Дәріс № 13. Астрономия |1 | |1 | | | | | |сабақтарында оқушылардың | | | | | | | | |өздігінен оқулықпен жұмыс | | | | | | | | |істеуін ұйымдастыру. | | | | | | | | |Дәріс №14. Орта мектептегі |1 | |1 |4,5 |32,5 | | | |физиканы оқыту әдістемесі және | | | | | | | | |астрономия курсын оқытудың мәні.| | | | | | | | |Өздік жұмыс №2 | | | | | | | | |Қазіргі мектепте астрономияны | | | | | | | | |оқытуда ақпараттық | | | | | | | | |технологияларды қолдану, | | | | | | | | |инновациялық әдістер. | | | | | | | | |Дәріс №15. Орта мектептегі |1 |3 |1 | | | | | |астрономия курсын оқытудың мәні | | | | | | | | |Барлығы |15 |15 |15 |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері»курсын оқыту өзара байланысты төрт форманы қажет етеді: дәріс, практикалық (семинар) сабақ, ОСӨЖ-оқытушының студентпен өздік жұмысы, және СӨЖ - студенттің өздік жұмысы. Дәрістер конспектілері материалды игеруге негіз болып табылады. Дәрісте конспект жазуға әрбір студент міндетті. Конспектті оқулықтардан және оқу құралдарынаналынған материалмен толықтырып, жазып алған өте пайдалы. Конспектті лектор беретін кеңестер кезінде де толықтыруға болады. Практикалық (семинар) сабағына дайындалуда келесі қажет болады: практикалық сабақтың тақырыбына сәйкес оқу құралдардан және дәріс материалы бойынша ұсынылған теориялық материалдар бойынша есептер шығару. ОСӨЖ және СӨЖ күнделікті және міндетті дайындықты талап етеді, нақты тапсырма бойынша орындалады және күнделікті оқытушымен тексеріледі. Аудиториядан тыс өздік жұмыста студенттер әдебиетпен жұмыс істеп, үй тапсырмасын орындап, практикалық сабақтарға дайындалады. 4 КУРС ФОРМАТЫ «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері»– 3 кредит. Курс бойынша 50 минуттық дәріс, 50 минуттық практикалық сабақ, және 50 минуттық ОСӨЖ аптасына 1 рет болады. Дәрістерге, практикалық сабаққа, ОСӨЖ- ге қатысуға студент міндетті. Себепсіз босатылған сабақтар қайталап оқытылмайды. Жазбаша үй тапсырмалары (ЖҮТ) көрсетілген уақытта өткізілмесе, қабылданбайды, сондықтан студент белгілі бір балын жоғалтады. Практикалық сабақтар студентті өздігінен жұмыс істеуге үйретеді, ойлау қабілетін арттырады, сондықтан сабаққа нұсқаудағы сұрақтарға толық жауап беріп және тәжірибе жүргізу үшін кейбір физикалық ұғымдар мен шамалардың, құбылыстар мент процестердің мәнін анықтамалық кітаптан тауып, физика есептерін шығарып келуі керек. Сол жағдайда ғана тәжірибелік жұмысқа толық қорытынды жасауға болады. Сабаққа дайын емес студент практикалық сабаққа жіберілмейді, қосымша сабақ жүргізілмейді. 5 курс саясаты Студент пәнді оқып-білу үрдісінде белсенді және өздік қабілеттерін көрсету міндетті, қалып келу, себепсіз сабақтан қалу, дер уақытта жұмыстарды тапсырмау және оқу үрдісінде пассивті болуда баллдарды алу түрінде штрафтар салынады. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша емтихан бағасы модульдар бойынша, межелік бақылау бойынша және соңғы аттестация бойынша (60%) көрсеткіштер мен емтихан нәтижесінің (40%) қосынды балы түрінде қорытылады, қосындысы 100% құрайды. Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың таратылуы кестеде келтірілген «Қазіргі мектепте физиканы оқыту әдістемесі және астрономияны оқытудың өзекті мәселелері»пәні бойынша баллдарды бөлу 2 – кесте |Апталар | | | |1 | |Дәрістер | | | | |А |4,0 |95-100 |Өте жақсы | |А- |3,67 |90-94 |-«- | |В+ |3,33 |85-89 |Жақсы | |В |3.00 |80-84 |-«- | | | |75-79 | | |В- |2,67 | |-«- | |С+ |2,33 |70-74 |Қанағаттанарлық | |С |2,00 |65-69 |-«- | |С- |1,67 |60-64 |-«- | |Д+ |1,33 |55-59 |-«- | |Д |1,00 |50-54 |-«- | |Ғ |0,00 |0-49 |Қанағаттанарлықсыз | 7 Әдебиеттер 7. 1. Негізгі 7. 1.1. Дагаев М.М и др. Астрономия.- М., Наука.-1983.-384 с. 7. 1.2. Мекебаев К.Р., Уразбаева К.Т., Мешетоав Ж.С. Астрономия, оқу құралы.-Семей . Тенгри, 2005 7. 1.3. Бекбасаров Н.М. Астрономияға кіріспе. Алматы «Рауан», 1996ж. 7. 1. 4.Волынский В.А. Астрономия.- М., Наука,1971. 7. 1.5. Дагаев М.М. Сборник задач по астрономии.- М., Просвещение.-1980.- 128 с. 7. 1.6. Бакулин П.И., Конович Э.В., Мороз В.И.Курс общей астрономии.- М., Наука.-1983.-560 с. 7. 1.7. Воронцов- Вельяминов Б.А. Сборник задач и практических упражнений по астрономии.- М., Наука.- 1977. 7.2 Қосымша 7. 2.1. Шкловский М.И. Вселенная. Жизнь. Разум. - М., Наука.-1984. 7. 2.2.Баулин и др. Курс общей астрономии.- М., Наука.-1983. 7. 2. 3.Курышев В.И. Практикум по астрономии.- М., просвещение.-1986.- 144с. 7.2.4 . Климишин И.А. Астрономия наших дней. - М., Наука.-1980.- 456 с,
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz