Файл қосу
Технологиялық машиналарды жинақтау және пайдалану
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ | |ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТІРЛІГІ | |Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК 042-18-5.1.57/02-2013 | |ПOӘК |№ ___ басылым | | |«Гидропневматикалық |______20___ж. | | |машиналар және жетектер» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған бағдарламасы | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В072400 «Технологиялық машиналар мен жабдықтар» мамандығы үшін «ГИДРОПНЕВМАТИКАЛЫҚ МАШИНАЛАР ЖӘНЕ ЖЕТЕКТЕР» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1 ӘЗІРЛЕНДІ Құрастырушылар: М. Какимов ____________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппаратттары» кафедрасының доценті, т.ғ.к. Ғ. Абдилова ___________ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасының доцент м.а, т.ғ.к. « » 2013 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедра мәжілісінде қаралды « » 2013 ж., № хаттама Кафедра меңгерушісі ____________ М. Акимов 2.2 Инженерлі-технологиялық факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында қаралды « » 2013 ж., № хаттама Төрайым _________ С. Төлеубекова 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында талқыланды және басылымға рұқсат етілді « » 2013 ж., № хаттама ОӘК төрайымы _______________ Г. Искакова 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН Мазмұны |1 |Жалпы ережелер | | |2 |Пәннің (модульдің) мазмұны және сағаттарды бөлу | | |3 |Пәнді оқып-білу жөніндегі әдістемелік ұсынымдар | | |4 |Курс форматы | | |5 |Курс саясаты | | |6 |Бағаларды қою саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы және пән бойынша жалпы мәліметтер • Оқытушының аты-жөні - Какимов Мухтарбек Муханович, т.ғ.к., доцент • «Тамақ өндірісінің машиналары мен аппараттары» кафедрасы • Байланыс ақпараты - № 9 оқу ғимараты, № 109 кабинет, тел: 36-02-15(3) • Сабақ өткізу орны - дәрісхана № 106 • Берілген пән бойынша кредит саны – 3 1.2 Пәннің қысқаша мазмұны: Өндірістің әртүрлі салаларында гидравликалық машиналарды, механизмдерді және басқа да қондырғыларды кеңінен қолданады. Мамандардын гидропневматикалық машиналар мен гидропневматикалық жетектер туралы терең білімді қажет етеді. Гидравликалық және пневматикалық жетектерді қолдану машинаның прогрессивті құрылымын жасауға мүмкіндік береді және өндірісті автоматтандыру мүмкіндігін кеңейтеді. Гидравликалық және пневматикалық жетектердің негізгі жұмысын тасымалдаушы және көмекші агрегаттар құрайды. Гидравликалық және пневматикалық жетектер көптеген машиналарда, робот- манипуляторлар мен басқару жүйелерінде кеңінен қолданылады. 1.3 Пәнді оқыту мақсаты: Студенттердің гидропневмомашиналар мен гидропневможетекті технологиялық машиналар туралы арнайы пәндерді одан әрі оқуға қажетті білім алу, гидропневматикалық жабдықтарды тиімді пайдалану. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеттері: Гидравликалық және пневматикалық жетектерді қолдану аумағы үздіксіз өсуде. Сондықтан қазіргі заман маманы технология талабына сәйкес өндірістік процестерді ғана басқаруды біліп қоймай, сондай-ақ, осы саладағы ғылымның соңғы жетістіктеріне жауап бере алатын, жоғары техникалық деңгейде ұтымды жүруін қамтамасыз ете білуі қажет. 1.5 Оқытудың күтілетін нәтижелері: - Гидропневатикалық машиналардың және жетектердің қазіргі таңдағы жайын, басқа механикалық берілістердің ортасынан гидравликалық және пневматикалық берілістердің орыны мен мәнін біледі; - гидропневможетектің құрылымын және қолданылатын жабдықтың сипаттамасын, негізгі түсініктер мен анықтамаларды, гидропневможетекті зерттеу және есептеу әдістерін меңгереді; - практикалық мақсаттарда алған бiлiмдерiн қолдануға дағды алады; - гидропневматикалық машиналар мен жетектерді қолдануда туындайтын инженерлік есептерді шеше алады; - гидропневматикалық машиналар мен жетектердің құрылысың және жұмыс істеу тәртібін түсінеді; - гидравликалық және пневматикалық сұлбаларды құру, гидроберіліс сипаттамасын орнықтыру, гидропневможетекті эксплуатациялауда практикалық дағдыларды алады; - тамақ өндірісіндегі гидропневматикалық машиналар мен жетектердің даму мәселелерi туралы мағлумат алады; - басқа пәндерді оқуда алынған білімді жоғары дәрежеде қолдана білу. 1.6 Курстың пререквизиттері: 1.5.1 Физика 1.5.2 Математика 1.5.3 Құрастыру негіздері және машина бөлшектері 3.5.4 Гидравлика 3.6 Курстың постреквизиттері: 3.6.1 Машина жасау технологиясы 3.6.2 Технологиялық машиналарды жинақтау және пайдалану 3.6.3 Ет және сүт өнеркәсiбi кәсiпорындарының технологиялық жабдықтары 1 3.6.4 Ет және сүт өнеркәсiбi кәсіпорындарының технологиялық жабдықтары 2 3.6.5 Тамақ өнеркәсiбi кәсiпорындарының технологиялық жабдықтары 1 3.6.6 Тамақ өнеркәсiбi кәсiпорындарының технологиялық жабдықтары 2 2 ПӘННІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып атауы |Сағаттар |Әдебиет | |р/с| | | | | | |ДС |ЛС |ПС |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | |1 |Кіріспе. Гидропневможетектің қысқаша |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –4 | | |даму тарихы. | | | | | |– 16 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – 5| | | | | | | | |– 19 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1 – 9 | | | | | | | | |– 23 | | | | | | | | |беттер. | |2 |Гидропневможетек классификациясы. |1 | | | | | | |3 |Гидродинамикалық берілістердің |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –17| | |принципиалды сұлбалары. | | | | | |– 34 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – | | | | | | | | |19 – 43 | | | | | | | | |беттер. | |4 |Гидрожалғастырғыштар туралы жалпы |1 | | | | | | | |мәлімет. | | | | | | | |5 |Гидрожалғастырғыштарды реттеу. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –17| | | | | | | | |– 34 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – | | | | | | | | |19 – 43 | | | | | | | | |беттер. | |6 |Гидрожалғастырғыштардың негізгі |1 | | | | | | | |типтері. | | | | | | | |7 |Гидротрансформаторлар. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.2. – | | | | | | | | |43 – 51 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1. – | | | | | | | | |51 – 57 | | | | | | | | |беттер | | | | | | | | |4.1.1. – | | | | | | | | |37 – 57 | | | | | | | | |беттер. | |8 |Көлемді сораптар мен |1 | | | | | | | |гидроқозғалтқыштар. | | | | | | | |9 |Поршенді сораптардың берілісі. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.2. – | | | | | | | | |43 – 51 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1. – | | | | | | | | |51 – 57 | | | | | | | | |беттер | | | | | | | | |4.1.1. – | | | | | | | | |37 – 57 | | | | | | | | |беттер. | |10 |Поршенді сорап берілісінің графигі |1 | | | | | | |11 |Поршенді сорап цилиндріндегі қысым. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –57| | | | | | | | |– 62 | | | | | | | | |беттер, 91| | | | | | | | |- 93 | | | | | | | | |беттер | |12 |Роторлы-поршенді гидромашиналар. |1 | | | | | | |13 |Шестерналы, пластиналы және бұрандалы|1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –57| | |гидромашиналар. | | | | | |– 62 | | | | | | | | |беттер, 91| | | | | | | | |- 93 | | | | | | | | |беттер | |14 |Гидромашиналардың сипаттамасы. |1 | | | | | | |15 |Гидромоторлар. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.2.1. – | | | | | | | | |60 – 61 | | | | | | | | |бетер, 197| | | | | | | | |– 200 | | | | | | | | |беттер. | |16 |Гидроцилиндрлер мен айналмалы |1 | | | | | | | |гидроқозғалтқыштар. | | | | | | | |17 |Бағыттаушы аппаратура. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.2.1. – | | | | | | | | |60 – 61 | | | | | | | | |бетер, 197| | | | | | | | |– 200 | | | | | | | | |беттер. | |18 |Қысым реттегіштер. |1 | | | | | | |19 |Шығын басқаруды реттегіштер. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –69| | | | | | | | |– 82 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – | | | | | | | | |70 – 75 | | | | | | | | |беттер. | |20 |Көмекші құралдар және гидрожелілер. |1 | | | | | | |21 |Көлемді гидрожетек. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. –69| | | | | | | | |– 82 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – | | | | | | | | |70 – 75 | | | | | | | | |беттер. | |22 |Гидрожетектердің принципиалды |1 | | | | | | | |сұлбалары. | | | | | | | |23 |Гидрожетекті дросселді реттеу. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.2. – | | | | | | | | |75 – 90 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1. –67| | | | | | | | |– 85 | | | | | | | | |беттер. | |24 |Гидрожетекті көлемді реттеу. |1 | | | | | | |25 |Гидрожетектің жұмысы. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. – | | | | | | | | |106 – 117 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |44.2.1. – | | | | | | | | |104 – 114 | | | | | | | | |беттер. | |26 |Қадағалаушы гидрожетектер. |1 | | | | | | |27 |Күшті гидрожетектер. |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.2. | | | | | | | | |–179 – 186| | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1. – | | | | | | | | |201 – 206 | | | | | | | | |беттер. | |28 |Пневможетектер. Жалпы мәлімет. |1 | | | | | | |29 |Құрастырылған пневмогидравликалық |1 |1 | |1,5 |4,5 |4.1.1. | | |жетектер. | | | | | |–154 – 174| | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.1.2. – | | | | | | | | |189 – 197 | | | | | | | | |беттер; | | | | | | | | |4.2.1. | | | | | | | | |–207 – 212| | | | | | | | |беттер. | |30 |Пневмоавтоматика элементтері. |1 | | | | | | | | |30 |15 | |22,5 |67,5 | | 3 ПӘНДЕРДІ ОҚЫП-БІЛУ ЖӨНІНДЕГІ ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР Пәнді меңгеру барысында тақырыптардың негізгі мазмұнына көңіл аудару керек. Ол үшін студенттің оқулықпен жұмысын жеңілдету мақсатында оқыту- әдістемелік кешені ұсынылады. Әрбір тақырыптың дәрісі соңында өзін-өзі тексеру сұрақтары бар. Оқулықты дұрыс таңдаудың үлкен мағынасы бар. Бірнеше оқулықты қатарынан пайдалану дұрыс емес. Ұсынылған әдебиеттердің ішіндегі біреуін негізгі әдебиет етіп таңдап алу керек. Басқа оқулықтарды егер де қажет тақырып жайында мағлұмат болмағанда немесе аз болған жағдайда пайдаланған жөн. Курсты пәннің бағдарламасына сәйкес тақырыптар легімен меңгерген мақұл. Оқулықпен жұмыс жасау барысында ұсынылған кешендегі мысалдар мен сараптамалар міндетті түрде болуы қажет. Тек осыдан кейін ғана өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап берілуі керек. Теориялық алған білімдерін студенттер практикалық есептерді шығарған кезде ғана меңгерілді деп есептеуге болады. 4 КУРС ФОРМАТЫ Сабақ уақыты аптасына 50 минуттан 2 рет жүргізіледі. Дәріс сабақтарында күрделі, мәселелі сұрақтарды қарастырады. Мысалы дәрістер құрылымы мынадай – сабақ мәнін талқылау немесе блиц-сұрақ (10(15 минут), дәріс (35(40 минут), материалдарды бекіту. Сабақты мұндай құрылымда жүргізу студенттен жүйелілікті, ұсынылған әдебиеттермен өздігінен жұмыс жасай білуді және дәрістегі жаңа тақырып бойынша материалдарды білуді талап етеді. Зертханалық сабақтар теориялық материалдарды тереңірек қарастыруды қажет ететін мәселелерді шешуге арналған. Аудиториялық ОСӨЖ уақытында сіздердің дәріске немесе зертханалық сабаққа дайындалу процесінде, сондай-ақ үйге берген өздік жұмысын орындау кезінде туындаған сұрақтарыңызды қарастырамыз. Сонымен қатар аптасына бір рет, кафедрада бекітілген график бойынша, мен жекелей немесе топпен консультация түрінде ОСӨЖ сабағын өткіземін. Пәнді оқуға арналған сабақ уақытының үштен бір бөлігінде, сіздер менің көмегімсіз өздеріңіз жұмыс жасайсыздар. Өздік жұмысына арналған тапсырмалар түрлері, ОСӨЖ және СӨЖ жоспары – кестесінде көрсетілген. 5 КУРС САЯСАТЫ Пәнді оқуға берілген барлық кезеңде, менің сіздерге қойатын талаптарымның барлығын орныдайсыз және бір-бірімізді түсінеміз деп ойлаймын. 1 Сабақты белгілі бір себептермен босатсаңыз ол сізді курсты толық меңгеруден босатпайды. Егер студент сабақтарды себепті жағдайлармен босатса, онда ол факультет деканатынан анықтама-рұқсат алуға міндетті. Рұқсат алғанан кейін студент сабаққа қатыса алады. Босатқан сабақтардың тақырыптарын өтеу үшін сіз арнайы тапсырма аласыз және көрсетілген уақытта оны орындап тапсыру қажет. Тапсырма тиісті бағамен бағаланады, ал босатылған сабақтар үшін баллдар қосылмайды. 2 Сіз сабақ процесіндегі аудиториялық жұмыстарға және емтихандарға белсенді түрде қатысып отыруларыңыз, сондай-ақ өз уақытында және шамаңыз келгенше толық үй жұмысын орындауыңыз және белгіленген уақытында өткізуіңіз керек. Тапсырмаларынызды пунктуальды және уақытында тапсыруларыңыз керек. Осылардың бәрі сіздерге жоғары рейтингілік көрсеткіштерге жетуге мүмкіндік береді. Сабақ кезінде студент бұзақылық жасап немесе оқытушының ескертуіне құлақ аспаса, ол студентті сабақтан шығарып жібере алады және ол студентті тәртіпке салу үшін оған қосымша тапсырмалар беріледі. 3 Аудиториялық сабақ уақытында Сіздердің ұялы телефондарыңыз өшіп тұруы керек. Егер бұл талап орындалмаса оқытушы студентті жауапқа тартуға құқығы бар. 4 Сіздер студенттермен және оқытушыларыңызбен ашық, шыдамды және мейірімді болулары керек. 5 Біреуден көшіріп алу және плагиат (дайын тапсырмаларды қолдану немесе көшіріп алу және басқа студенттердің көмегін пайдалану) үшін Оқытушының студентті аудиториядан шығарып жіберуіне немесе қанағаттанарлықсыз баға қоюына құқығы бар. 6 Межелік аттестация қорытындысы, студенттің сабаққа қатысуымен, өзіндік жұмысты орындауымен, сабақта ауызша және жазбаша жауаптарға байланысты, межелік бақылау нәтижелеріне байланысты қойылады. 6 БАҒАЛАРДЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша үлгерімді бақылау келесі түрде жүзуге асырылады: - ағымдағы бақылау («Гидропневматикалық машиналар және жетектер» пәнінің оқу процесінің күнтізбелік кестесіне сәйкес жүргізіледі) - межелік бақылау (7 және 15 апталар) - қорытынды бақылау Ағымдағы бақылау кезінде студенттің дәріс және зертханалық сабақтардағы жұмысы бағаланады, сонымен қатар үй тапсырмаларын орындау, рефераттарды жазу және т.с.с. Межелік бақылау – оқытушының қатысуымен тесттерге жауап беру және аудиториялық бақылау жұмыс орындау. Пән бойынша баға 100 %-тік шкала бойынша пайыздық мөлшерімен қойылады. «Гидропневматикалық машиналар және жетектер» пәні бойынша ұпайлардың үлестірілуі Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Ұпайлар |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | |1-7 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |1 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |2 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |3 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |4 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |5 |Есеп шығару |10 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |6 |Есеп шығару |10 |ПС | | |Ауызша жауап беру |15 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |7 |Межелік бақылау 1 |90 | | |1-7 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |8-15 апталарда дәрістерге, практикалық және |30 | | |лабораториялық сабақтарға қатысу | | | |8 |Тапсырмалар түрлерімен танысу | | | |9 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |10 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |11 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |12 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | |13 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Аудиториялық бақылау жұмыс |15 |ОСӨЖ | |14 |Есеп шығару |5 |ПС | | |Ауызша жауап беру |10 |ЗС | | |Реферат |30 |СӨЖ | |15 |Межелік бақылау 2 |90 | | |8-15 апталарда оқу нәтижесінде барлық ұпайлар |300 | | |Емтиханға арналған барлық ұпайлар |400 | | |Академиялық кезеңге арналған барлық ұпайлар |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер 7.1.1 Гидравлика и гидропривод / В.Г.Гейер, В.С. Дулин, А.Н. Заря – 3-е издание, перераб. и доп. –М.: Недра, 1991 - 331с. 7.1.2 Гидравлика, гидравлические машины и гидроприводы: Учебник для вузов /Т.М. Башта, С.С. Руднев, Б.Б. Некрасов и др./ – М.: Машиностроение, 1982 - 423 с. 7.1.3 Башта Т.М. Гидропривод и гидропневмоавтоматика, - М.: Машиностроение, 1971 - 672 с 7.1.4 Лепешкин, А.В. Гидравлические и пневматические системы.-М., 2008 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Вильнер Я.М., Ковалев Я.Г., Некрасов Б.Б. Справочное пособие по гидравлике, гидромашинам и гидроприводам. – Минск: Высшая школа, 1976. – 416 с. 7.2.2 Башта Т.М. Объемные насосы и гидравлические двигатели гидросистем. – М.: Машиностроение, 1974. – 606 с. 7.2.3 Некрасов Б.Б. Задачник по гидравлике, гидромашинам и гидроприводу. – М., 1985
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz