Файл қосу

Мектепке дейінгі балалар тілін дамытуда фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері




|ҚАЗАҚСТАН    РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ  МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ  АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                              |
|3-деңгейлі СМЖ               |                 |                               |
|құжаты                       |УМКД             |                               |
|                             |                 |УМКД 042-18-28.34/01-2013      |
|УМКД                         |                 |                               |
|« Мектепке дейінгі бала тілін|______ 2013 жылғы|                               |
|дамыту әдістемесі»           |                 |                               |
|пәнінің оқытушыға арналған   |№ 1 басылым      |                               |
|жұмыс бағдарламасы           |                 |                               |





               5В010100 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
               «Мектепке дейінгі бала тілін дамыту әдістемесі»
                      ПӘНІНІҢ ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ

                ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ






















                                    СЕМЕЙ
                                    2013


                                   Кіріспе

1 ӘЗІРЛЕГЕН
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік  университетінің қазақ тілі
теориясы мен әдістемесі кафедрасының аға оқытушы., ф.ғ.к. Тәттімбетова
Сымбат Жеңісқызы  _____________    «___» ___________20___ жыл.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  тілі теориясы мен әдістемесі кафедрасының  отырысында  қаралып,
талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Кафедра меңгерушісі _______________ Жұмағұлова А.М.

2.2  Гуманитарлық-заң  факультетінің оқу- әдістемелік бюросында талқыланып,
 бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20___ жыл.

Төрайым _________________ Мұқанова Қ.Қ.

3 БЕКІТІЛДІ
    Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің мәжілісінде қолдау алды және
басып шығаруға ұсынылды
Хаттама     №___  «___» ___________20 ___жыл.

    ОӘК төрағасы _____________  Г. Искакова

4  «____» __________  20___ж.  шыққан ПОӘК-нің
№ 1 БАСЫЛЫМЫ






















                                   Мазмұны


1  Қолданыс  аясы
2  Нормативтік сілтемелер
3  Жалпы ережелер
4  Оқу пәнінің мазмұны (модуль)
5  Студенттің өздік жұмыстарының тақырыптары
6  Пәннің оқу-әдістемелік картасы
7  Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы
8  Әдебиеттер


































      1  ҚОЛДАНЫС АЯСЫ

«Мектепке дейінгі бала тілін дамыту әдістемесі» пәнінің оқу-әдістемелік
кешенінің құрамына кіретін оқытушыға арналған пәннің жұмыс бағдарламасы
«5В010100»   «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығының
студенттеріне арналған.

      2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР
      Осы «Мектепке дейінгі бала тілін дамыту әдістемесі» пәнінің  оқытушыға
арналған жұмыс бағдарламасы берілген пән бойынша оқу үрдісін  ұйымдастырудың
тәртібін төмендегі нормативтік құжаттар негізінде жүзеге асырады:
       -  Қазақстан  Республикасының   Білім   және   ғылым   министрлігінің
бекітілген және қолданысқа енгізілген  ҚР  МЖМБС  3.08.275-2006  Мемлекеттік
білім беру стандарты;
      - «5В010100»   «Мектепке дейінгі оқыту  және  тәрбиелеу»  мамандығының
типтік оқу жоспары;
      - СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге  және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;
      - ДП  042-1.01-2013  «Пәннің  оқу-әдістемелік  кешенінің  мазмұны  мен
құрылымы» құжаттық іс-жосығы.

      3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Тіл дамыту әдістемесі   жайында түбегейлі  білім
беру; Тілдің грамматикалық құрылымы тұтас жүйе екендігін таныту;

Осы  пәнмен  байланысты  пәндер:  қазақ  тілі,  қазақ  әдебиеті   пәндерінен
мектептерде,  жоғары  оқу  орындарында  алынған  білім  осы   курсты   дұрыс
меңгеруге септігін тигізеді. Бұл курстан алынған  білім  қазақ  тілін  оқыту
әдістемесі пәнін өткенде және жоғарыдағы пәндердің тәжірибелік  бөлімдерінде
қажет болады.

3.2 Пәнді оқытудың  мақсаты:

     Студенттерге теориялық білім беріп, сол теориялық түсінікті  пайдаланып
тіл дамыту әдістемесі ерекшеліктерін талдаулар жасау арқылы  еркін  пайымдай
алатындай дәрежеде білім беру.

3.3 Пәнді оқыту міндеттері:
      – Тіл дамыту әдістемесі пәнін игеру барысында студент бала тәрбиесінің
күрделілігі  мен  маңызын  жете  түсініп,  ұстаздың  этикет   пен   мәдениет
деңгейінің жоғары болуын үнемі назарда ұстауы тиіс.
      –  Тіл  дамыту  әдістемесі  пәнінің  тарихын  терең   меңгеріп,   оның
өкілдерінің шығармаларымен толық танысу.
      – Пәнді ұйымдастыру кезінде оқушылардың жас ерекшелігіне айрықша көңіл
бөлуді студенттерге ескерте отырып, игерту.
      – Студенттердің, болашақ маман иелерінің өздері  оқытатын  оқушылардың
психологиялық ерекшеліктерін үнемі назарларында ұстауға,  балалармен  қарым-
қатынасты үйлестіре білуді үйрету.
      – Болашақ  тәрбиеші мұғалімдерге     балаларды   тіл дамытуға үйретуді
  яғни,  балаларды  (  дыбысты)   фонематикалық    естуі   мен    қабылдауын
қалыптастыру жолдарын саралап көрсету;
      – Балалардың   ой-өрісін кеңейту үшін сөздердің мағыналарын салыстыру,
ажырату  тәсілдеріне тоқталу;
      – Грамматика салаларының өзара байланыстарын көрсету;
      – Балалар тілін орфоэпиялық   дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеуді үйрету;

      – Балалардың  сөздік қорын арнайы сөздіктер  арқылы  молайту  жолдарын
меңгерту  және арнайы жаттығулар   барысында істелетін   жұмыстарды    дұрыс
ұйымдастыруға  үйрету.
      –Мектепке            дейінгі             даярлық             тобындағы



                                          балалардың     дыбыстық    құрамды
меңгеруге қажетті дағдыларын қалыптастыруын қадағалауды   т.б.   үйрету.
3.4.  Оқыту нәтижелері:
      Пәнді оқыту нәтижесінде студент мыналарды білуі керек:
      - Тіл дамыту әдістемесі пәнінің тарихын терең меңгеріп, оның
өкілдерінің еңбектерін  білуі керек;
      - Алған білімдерін практикада қолдана білу;
      - Бала тілін дамытудың негізгі әдістерін меңгеру керек;
      - Теориялық талдау жасай алу;
      - Ана тілін ұғыну заңдылықтарының білім беру жолдары мен құралдарын
меңгеру, түсіну;
      - Өзіндік пікір айта алу;
      - Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу.
      3.5 Курстың пререквизиттері:
      3.5.1 Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы
      3.5.2 Қазіргі қазақ тілінің лексикологиясы
      3.5.3 Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы
      3.6  Курстың постреквизиті:
      3.6.1 Қазіргі қазақ тілі
      3.6.2 Қазақ тілін оқыту әдістемесі




3.7  Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
                                                                     1 Кесте

|Курс                                                            |Семестр   |
|1                                                               |2         |
|Дәріс сабақтары                                                 |          |
|1Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі       |          |
|пәнінің мәселелері мен ұғымдары.                                |          |
|Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен     |2         |
|міндеттері.                                                     |          |
|Мектепке дейінгі  балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен|          |
|принциптері.                                                    |          |
|Мектепке дейінгі балаларды  тіл дамытуға үйретуде қолданылатын  |2         |
|әдіс- тәсілдер.                                                 |          |
|2Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамытуда                |          |
|фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері.                              |          |
|Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу.       |          |
|Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын  |2         |
|талаптар.                                                       |          |
|Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар   |2         |
|жүргізу.                                                        |          |
|Орфография мен орфоэпияны оқыту.                                |2         |
|3 Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамытуда               |          |
|лексика-грамматикалық тіл ерекшеліктерінің маңызы.              |          |
|Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру.                   |2         |
|Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі  лексикалық, синтаксистік , |2         |
|стилистикалық жаттығулардың маңызы.                             |          |
|Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері.                     |2         |
|Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап |2         |
|айтуға үйрету.                                                  |          |
|4 Модуль. Мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын, сөйлеу      |          |
|дағдысын қалыптастыру әдіс-тәсілдері                            |          |
|Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс     |2         |
|түрлері.                                                        |          |
|Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі     |2         |
|құралдар.                                                       |          |
|Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі.                |2         |
|Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары.                     |2         |
|                                                                |          |
|Семинар сабақтары                                               |          |
|1Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамыту әдістемесі       |          |
|пәнінің мәселелері мен ұғымдары.                                |          |
|Тіл дамыту әдістемесі пәнінің ғылыми негіздері. Мақсаты мен     |1         |
|міндеттері.                                                     |          |
|Мектепке дейінгі  балаларды тіл дамытуға үйрету заңдылықтары мен|1         |
|принциптері.                                                    |          |
|Мектепке дейінгі балаларды  тіл дамытуға үйретуде қолданылатын  |1         |
|әдіс- тәсілдер.                                                 |          |
|2Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамытуда                |          |
|фонетиканыжоқытудың ерекшеліктері.                              |          |
|Балалар тілін орфоэпиялық дыбыстау мәдениетіне тәрбиелеу.       |1         |
|Тіл дамыту жұмыстары, мұғалімнің сөйлеу мәдениетінде қойылатын  |          |
|талаптар.                                                       |          |
|Фонетиканы оқыту. Тіл мүкістігін түзету үшін арнаулы сабақтар   |1         |
|жүргізу.                                                        |          |
|Орфография мен орфоэпияны оқыту.                                |          |
|3 Модуль. Мектепке дейінгі балалар тілін дамытуда               |          |
|лексика-грамматикалық тіл ерекшеліктерінің маңызы.              |          |
|Сөздің грамматикалық дағдыларын қалыптастыру.                   |1         |
|Балалардың тілін дамыту жүйесіндегі  лексикалық, синтаксистік , |1         |
|стилистикалық жаттығулардың маңызы.                             |          |
|Балалардың сөз қолдануындағы ерекшеліктері.                     |1         |
|Грамматикалық формаларды қолданып сөйлей білуге, сөйлемді құрап |1         |
|айтуға үйрету.                                                  |          |
|4 Модуль. Мектепке дейінгі балалардың сөздік қорын, сөйлеу      |          |
|дағдысын қалыптастыру әдіс-тәсілдері                            |          |
|Сөйлеу тілін байыту мақсатында жүргізілетін сөздікпен жұмыс     |1         |
|түрлері.                                                        |          |
|Баланың тілі мен ойын дамыту кезеңінде қолданылатын көрнекі     |1         |
|құралдар.                                                       |          |
|Жазба жұмыс түрлері және оны жүргізу әдістемесі.                |1         |
|Әдеби шығармаларды оқып, тыңдату жұмыстары.                     |1         |





               5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ

5.1 Еркін сөйлеу қатынасында арнаулы сабақтарда балалардың сөздік қорын
байыту әдістері мен тәсілдері. Берілген тақырыпқа өз бетімен әңгіме құрап
айтуға үйрету жолдары. Сабақ үлгісін жасау.
2.  Мектепке дейінгі ересек топ балаларының  шығармашылық  қабілетінің  даму
   ерекшеліктері.
3.  Мектепке  дейінгі  балалардың  қиялын  қалыптастыра  отырып  тіл  дамыту
   жолдары. Сабақ үлгісін жасау.
4.  Балабақшада бала тілін дамытуда отбасымен жұмыс.
5.  Мектепке дейінгі балалардың тілін дамытуда халық  педагогикасының  ролі.
   Сабақ үлгісін жасау.
6. Мектепке дейінгі балалардың мектепке даярлығын анықтау ерекшеліктері.
7. Халық ойындарын қолдану арқылы мектепке дейінгі балалардың тілін  дамыту.
   Сабақ үлгісін жасау.
8.  Мектеп жасына дейінгі баланың дүниені тану арқылы  тілін  дамыту.  Сабақ
   үлгісін жасау.
5.9 Тіл дамыту барысында ойынның атқаратын рөлі. Сабақ үлгісін жасау.
5.10  Балалар  тілін  орфоэпиялық  дыбыстау  мәдениетіне  тәрбиелеу.   Сабақ
үлгісін жасау.
5.11 Сөйлеу тілін байыту мақсатында  сөздікпен жүргізілетін жұмыстар.  Сабақ
үлгісін жасау.
5.12 Тыңдалған мәтінді әңгімелеу және  оны  талдау  жолдары.  Сабақ  үлгісін
жасау.
5.13 Суретпен жүргізілетін жұмыс түрлері. Сабақ үлгісін жасау.
5.14 Әдеби шығармаларды оқып беру жұмысын жоспарлау. Сабақ үлгісін жасау.
5.15 Мектепке дейінгі балаларды грамматикалық формада дұрыс сөйлеуге
үйрету. Сабақ үлгісін жасау.
























      6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

                                                                     3-Кесте
|Тақырып                                       |Көрнекі     |Өз бетімен  |Бақылау   |
|                                              |құралдар,   |дайындалу   |түрі      |
|                                              |ОТҚ,        |сұрақтары   |          |
|                                              |плакаттар,  |            |          |
|                                              |стендтер    |            |          |
|Дәріс сабағы               |Семинар сабағы    |            |            |          |
|1                          |2                 |4           |5           |6         |
|1Модуль.  Мектепке дейінгі |                  |Дәріс       |Ғылыми      |Баяндама  |
|балалар тілін дамыту       |                  |тезисі,     |еңбектерге  |жасау     |
|әдістемесі  пәнінің        |                  |сызба нұсқа |шолу жасау  |          |
|мәселелері мен ұғымдары.   |                  |слайдтар    |            |          |
|1-тақырып: Тіл дамыту      |Тіл дамыту        |Дәріс       |Грамматикалы|Конспект  |
|әдістемесі пәнінің ғылыми  |әдістемесі пәнінің|тезисі,     |қ ұғымдарға |жасау     |
|негіздері. Мақсаты мен     |ғылыми негіздері. |кесте слайд |сипаттама   |          |
|міндеттері.                |Мақсаты мен       |түрінде     |беру.       |          |
|                           |міндеттері.       |            |            |          |
|2-тақырып: Мектепке дейінгі|Мектепке дейінгі  |Дәріс       |Мысалдар    |Талдау    |
|балаларды тіл дамытуға     |балаларды тіл     |тезисі,     |теру.       |жасау     |
|үйрету заңдылықтары мен    |дамытуға үйрету   |слайд       |            |          |
|принциптері.               |заңдылықтары мен  |            |            |          |
|                           |принциптері.      |            |            |          |
|3-тақырып:Мектепке дейінгі |Мектепке дейінгі  |Дәріс       |Жалғауларға |Тест      |
|балаларды  тіл дамытуға    |балаларды  тіл    |тезисі,     |сипаттама   |тапсырмала|
|үйретуде қолданылатын әдіс-|дамытуға үйретуде |кесте слайд |беру.       |ры        |
|тәсілдер.                  |қолданылатын әдіс-|түрінде     |            |          |
|                           |тәсілдер.         |            |            |          |
|2Модуль. Мектепке дейінгі  |                  |            |            |          |
|балалар тілін дамытуда     |                  |            |            |          |
|фонетиканыжоқытудың        |                  |            |            |          |
|ерекшеліктері.             |                  |            |            |          |
|4-тақырып: Балалар тілін   |Балалар тілін     |Дәріс тезисі|Күрделі     |Көркем    |
|орфоэпиялық дыбыстау       |орфоэпиялық       |таблица     |сөздерге    |шығармалар|
|мәдениетіне тәрбиелеу.     |дыбыстау          |слайд       |сипаттама   |дан       |
|                           |мәдениетіне       |түрінде.    |беру.       |мысалдар  |
|                           |тәрбиелеу.        |            |            |теру      |
|5-тақырып:Тіл дамыту       |Тіл дамыту        |Дәріс       |Жаттығу     |Морфология|
|жұмыстары, мұғалімнің      |жұмыстары,        |тезисі,     |жұмысы      |лық талдау|
|сөйлеу мәдениетінде        |мұғалімнің сөйлеу |сызбалар    |            |          |
|қойылатын талаптар.        |мәдениетінде      |слайд       |            |          |
|                           |қойылатын         |түрінде.    |            |          |
|                           |талаптар.         |            |            |          |
|6-тақырып:Фонетиканы оқыту.|Фонетиканы оқыту. |Дәріс       |Сөздіктермен|Тест      |
|Тіл мүкістігін түзету үшін |Тіл мүкістігін    |тезисі,     |жұмыс       |тапсыру   |
|арнаулы сабақтар жүргізу.  |түзету үшін       |мысалдарды  |            |          |
|                           |арнаулы сабақтар  |ноутбуктан  |            |          |
|                           |жүргізу.          |көрсету     |            |          |
|7-тақырып:Орфография мен   |Орфография мен    |Дәріс       |Жаттығулар  |Талдаулар |
|орфоэпияны оқыту.          |орфоэпияны оқыту. |тезисі,     |жұмысы      |жүргізу   |
|                           |                  |кесте-слайд |            |          |
|3 Модуль. Мектепке дейінгі |                  |            |            |          |
|балалар тілін дамытуда     |                  |            |            |          |
|лексика-грамматикалық тіл  |                  |            |            |          |
|ерекшеліктерінің маңызы.   |                  |            |            |          |
|8-тақырып:Сөздің           |Сөздің            |Дәріс тезисі|Жаттығу     |Жазбаша   |
|грамматикалық дағдыларын   |грамматикалық     |сызбалар    |жұмыстары   |          |
|қалыптастыру.              |дағдыларын        |слайд       |            |          |
|                           |қалыптастыру.     |түрінде     |            |          |
|9-тақырып:Балалардың тілін |Балалардың тілін  |Дәріс тезисі|Жаттығу     |реферат   |
|дамыту жүйесіндегі         |дамыту жүйесіндегі|            |жұмыстары   |          |
|лексикалық, синтаксистік,  |лексикалық,       |            |            |          |
|стилистикалық жаттығулардың|синтаксистік ,    |            |            |          |
|маңызы.                    |стилистикалық     |            |            |          |
|                           |жаттығулардың     |            |            |          |
|                           |маңызы.           |            |            |          |
|10-тақырып:Балалардың сөз  |Балалардың сөз    |Дәріс тезисі|Жаттығу     |Грамматика|
|қолдануындағы              |қолдануындағы     |сызбалар    |жұмыстары   |лық талдау|
|ерекшеліктері.             |ерекшеліктері.    |слайд       |            |          |
|                           |                  |түрінде     |            |          |
|11-тақырып:Грамматикалық   |Грамматикалық     |Дәріс тезисі|Жаттығу     |Мысалдар  |
|формаларды қолданып сөйлей |формаларды        |сызбалар    |жұмыстары   |теру      |
|білуге, сөйлемді құрап     |қолданып сөйлей   |слайд       |            |          |
|айтуға үйрету.             |білуге, сөйлемді  |түрінде     |            |          |
|                           |құрап айтуға      |            |            |          |
|                           |үйрету.           |            |            |          |
|4 Модуль. Мектепке дейінгі |                  |Дәріс       |Жаттығу     |конспект  |
|балалардың сөздік қорын,   |                  |тезисі,     |жұмыстары   |          |
|сөйлеу дағдысын            |                  |кестені     |            |          |
|қалыптастыру әдіс-тәсілдері|                  |слайд       |            |          |
|                           |                  |негізінде   |            |          |
|12-тақырып: Сөйлеу тілін   |Сөйлеу тілін      |Дәріс       |Жаттығу     |Бақылау   |
|байыту мақсатында          |байыту мақсатында |тезисі,     |жұмыстары   |жұмысыжазб|
|жүргізілетін сөздікпен     |жүргізілетін      |тұлғаларды  |            |аша       |
|жұмыс түрлері.             |сөздікпен жұмыс   |слайд       |            |          |
|                           |түрлері.          |түрінде     |            |          |
|                           |                  |көрсету     |            |          |
|13-тақырып:Баланың тілі мен|Баланың тілі мен  |Дәріс       |мысалдар    |конспект  |
|ойын дамыту кезеңінде      |ойын дамыту       |тезисі,     |теру        |          |
|қолданылатын көрнекі       |кезеңінде         |тұлғаларды  |            |          |
|құралдар.                  |қолданылатын      |слайд       |            |          |
|                           |көрнекі құралдар. |түрінде     |            |          |
|                           |                  |көрсету     |            |          |
|14-тақырып:Жазба жұмыс     |Жазба жұмыс       |            |            |          |
|түрлері және оны жүргізу   |түрлері және оны  |            |            |          |
|әдістемесі.                |жүргізу           |            |            |          |
|                           |әдістемесі.       |            |            |          |
|15-тақырып:Әдеби           |Әдеби шығармаларды|            |            |          |
|шығармаларды оқып, тыңдату |оқып, тыңдату     |            |            |          |
|жұмыстары.                 |жұмыстары.        |            |            |          |















      7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ

                                                                     4-Кесте
|Оқулықтардың, оқу          |Саны       |Студенттердің  |Қамтамасыз ету   |
|құралдарының атауы         |           |саны           |пайызы           |
|1                          |2          |3              |4                |
|Инновационные подходы в    |12         |12             |100%             |
|практике работы дошкольных |           |               |                 |
|учреждений-                |           |               |                 |
|Семипалатинск, 2006        |12         |12             |100%             |
|Б. Баймұратова. Мектеп     |12         |12             |100%             |
|жасына дейінгі балалардың  |           |               |                 |
|тілін дамыту методикасы-   |           |               |                 |
|Алматы: «Рауан»1991        |           |               |                 |
|Қ. Шаяхметұлы. Әлемдік     |12         |12             |100%             |
|білім кеңістігіне ену      |           |               |                 |
|жағдайында қазақ тілінде   |           |               |                 |
|оқыту мен тәрбиелеудің     |           |               |                 |
|мәселелері-Колледждерде    |           |               |                 |
|оқытылатын мемлекеттік     |           |               |                 |
|тіл: тарих, бүгіні мен     |           |               |                 |
|болашағы. Семей-2006. 19-  |           |               |                 |
|бет                        |           |               |                 |
|С. Қазыбайұлы. Бастауыш    |12         |12             |100%             |
|кластарда  қазақ тілін     |           |               |                 |
|оқыту-  Алматы 1997        |           |               |                 |
|Ғ. Дүкенбаева. Мектеп      |           |               |                 |
|жасына  дейінгі балаларды  |           |               |                 |
|ойын арқылы адамгершілікке |           |               |                 |
| тәрбиелеу.-Алматы-1992    |           |               |                 |
| З.Бейсембаева. Қазақ тілін|           |               |                 |
|оқыту әдістемесі.          |           |               |                 |
|Алматы,2002                |           |               |                 |
|Қ. Қасабекова. Сауат ашу   |           |               |                 |
|сабағының  үлгі            |           |               |                 |
|жоспарлары.-А., 1984       |           |               |                 |
|Қ.Т. Қабиева. Сөйлемдегі   |           |               |                 |
|сөздердің  байланысы       |           |               |                 |
|жөнінде-Алматы: Ана тілі,  |           |               |                 |
|1985                       |           |               |                 |
|Ф.Мұсабекова. Тыныс        |           |               |                 |
|белгілерін оқытудың кейбір |           |               |                 |
|мәселері-Алматы: Мектеп,   |           |               |                 |
|1959                       |           |               |                 |
|С. Қалиев, Б. Баймұратова. |           |               |                 |
|Өзіміз оқып үйренеміз. А.  |           |               |                 |
|1991                       |           |               |                 |
|Қ.Ж. Бұзаубақова.  Жаңа    |           |               |                 |
|педагогикалық технология.  |           |               |                 |
|А., 2004                   |           |               |                 |


   8. ӘДЕБИЕТТЕР
   1. Негізгі әдебиеттер:
8.1.1 Инновационные подходы в практике работы дошкольных учреждений-
Семипалатинск, 2006
8.1.2  Б. Баймұратова. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту
методикасы- Алматы: «Рауан»1991
8.1.3.  Қ. Шаяхметұлы. Әлемдік білім кеңістігіне ену жағдайында қазақ
тілінде  оқыту мен тәрбиелеудің мәселелері-Колледждерде оқытылатын
мемлекеттік  тіл: тарих, бүгіні
мен болашағы. Семей-2006. 19- бет
8.1.4. С. Қазыбайұлы. Бастауыш кластарда  қазақ тілін оқыту-  Алматы 1997
8.1.5.Ғ. Дүкенбаева. Мектеп жасына  дейінгі балаларды ойын арқылы
адамгершілікке тәрбиелеу.-Алматы-1992
8.1.6. З.Бейсембаева. Қазақ тілін оқыту әдістемесі. Алматы,2002
8.1.7.  Қ. Қасабекова. Сауат ашу сабағының  үлгі жоспарлары.-А., 1984
8.1.8. Қ.Т. Қабиева. Сөйлемдегі сөздердің  байланысы жөнінде-Алматы: Ана
тілі, 1985
8.1.9.  Ф.Мұсабекова. Тыныс белгілерін оқытудың кейбір мәселері-Алматы:
Мектеп, 1959
8.1.10. С. Қалиев, Б. Баймұратова. Өзіміз оқып үйренеміз. А. 1991
8.1.11.  Қ.Ж. Бұзаубақова.  Жаңа  педагогикалық технология.  А., 2004
8.1.12. Ф. Жұмабекова, А. Салиева. Мектепке дейінгі педагогика пәнін
кредиттік жүйе талаптарына сай оқытудың ерекшеліктері-« Ұлт тағылымы»
журналы №2/2006, 59-б
8.1.13. Т.К. Мүрсәлімов. Грамматикалық талдау әдістемесі-Семей-2007.
8.1.14. А. Құралұлы. Ұлттық дүниетаным.-Алматы: Өнер,2002
8.115. Қ.Ж. Бұзаубақова « Жаңа педагогикалық технология» тренинг/Оқу-
әдістемелік құрал/-Алматы-2005
8.1.16. Ә. Мұхтарова. Оқушыларды шығармашылыққа баулу жолдары.  А..,  1999
8.1.17. Ф. Оразбаева  Тілдік қатынас теориясы және әдістемесі, А., 2000
8.2 Қосымша әдебиеттер:
8.2.1  М. Махмутов. Современный урок. Москва, 1985
8.2.2 Д. Әлімжанов. Қазақ тілінде  морфологияны оқыту методикасының кейбір
мәселелері-Алматы, 1972
8.2.3 Г. Жұмалиева, Б.Баймұратова , Н. Никипорец. Тәй-тәй. А., 1990
8.2.4 З. Бейсембайқызы. Қазақ тілін модуль негізінде оқыту. А. 2001
8.2.5 А. Бакраденова, Б. Баймұратова. Орыс тілінде жұмыс істейтін
балабақшада  қазақ
тілін оқыту методикасы А., 1992
8.2.6 Ә.Ишмұхамбетов.  Қызықты грамматика. А., 1995
8.2.7 Б. Құлмағамбетова және басқалар. Қазақ тілін оқыту әдістемесі А.,2000
8.2.8. Ә.Исабаев. Қазақ тілін оқытудың дидактикалық негіздері. А., 1998
8.2.9. Т.Әбдікәрімова, Т. Әбдіғалиева, Қ, Шәймерденов. Қазақ тілін оқыту
әдістемесі А., 1999
8.2.10. Байтұрсынұлы А. Тіл тағылымы Алматы-1992
8.2.11. Рахметова  С. Қазақ тілін  оқыту методикасы, А., 1992
8.2.12. Рахметова С. Бастауыш сыныптарда оқушылардың тілін ұстарту, А.,
1997.
8.2.13 Әуелбаев Ш. Қазақ тілі сабақтарының мазмұны мен жоспарлау
үлгілері.А., 1980
8.2.14. Уәйісов Г., Жұмабаев Ә., Қазақ тілін оқыту әдістемесі А., 1999.
8.2.15. Сайлаубаева Б., Қойшыбаева Ж., Қазақ тілін оқыту әдістемелік нұсқау
Семей-2006











Пәндер