Файл қосу

Психологиялық ғылымның дамуы




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                       |
|СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                 |
|    3 деңгейлі СМЖ    |ПОӘҚ                       |                      |
|құжаты                |                           |ПОӘҚ                  |
|                      |                           |042-18-31.1.40/02-2014|
|ПОӘҚ                  |Баспа № 2 11.09.2014 ж.,   |                      |
|Студентке арналған пән|№ 1 баспа орнына           |                      |
|«Психологиялық-педагог|05.09.2013 ж.              |                      |
|икалық  мамандыққа    |                           |                      |
|кіріспе» бойынша      |                           |                      |
|бағдарламасы          |                           |                      |








                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              «Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе»
         5В010103-«Педагогика және психология» мамандығына арналған
                      СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ







































                                    Семей


                                    2014






                                  Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы__________ «25» 06.2014 ж., п.ғ.к. Н.А.Кулмышева педагогикалық
психология кафедрасының аға оқытушысы


2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды.
 Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014 ж.

Кафедра меңгерушісі  _____  Г.К.Джумажанова

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
қарастырылды
Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 ж.

Төрайым  _______  Т.Ш.Ахметова

3. БЕКІТІЛГЕН
3.1. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға
ұсынылды
Хаттама №1  «11» қыркүйек  2014 ж.

ОӘК төрайым  _______  Г.К.Искакова

4  № 2, баспа «11» 09.2014 ж.  № 1 баспа орнына 05.09.2013 ж.


























                                  Мазмұны:

   1. Жалпы ережелер
   2. Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу
   3. Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар
   4. Пәннің форматы
   5. Пәннің  саясаты
   6. Баға қою саясаты
   7. Әдебиет






































































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Кулмышева Назым Армысовна, п.ғ.к.
Педагогикалық психология кафедрасы
Байланыс мәліметтері: тел: 30-42-41; № 2 оқу ғимараты, № 308 кабинет
Сабақ өткізу орны - № 308  дәрісхана
Пән бойынша кредит саны – 3

 1.2Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты:.
      Бұл  курс  мектепке   дейінгі   оқыту   және   тәрбиелеу   бөліміндегі
студенттердің кәсіптік дайындығында құрамдық бөлігі болып табылады.  Аталған
пәнде психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе теорияларын  зерттеуге,
оларды талқылауға бағытталған.
       «Психологиялық-педагогикалық  мамандыққа   кіріспе»   пәні   көптеген
теориялардан, зерттеу әдістерінен, ғылыми ақпараттардан  тұрады.  Сабақтарда
студенттер осы сала бойынша бүгінгі өмірдегі маңызды  элементтерден  тұратын
ақпараттарға және нақты түсініктемеге жауап алады.

1.3  Пәнді оқытудың  мақсаты:
      Болашақ  маманның  жас  ұрпақты   оқыту,   тәрбиелеу   және   дамытуға
бағытталған теориялық, әдіснамалық және   практикалық  даярлығы.  Мектептегі
оқу-тәрбие  үрдісін  жаңартудың  қазіргі  бағытын   шығармашылықпен   қарау,
ізгілендіру   және   демократияландыру,   жаңашыл-педагог   іс-тәжірибелерін
ескеру.


1.4 Пәнді оқутудың  міндеттері:
- төменгі курс студенттерінің кәсіптік бағдарлықтарының деңгейін  жоғарлату.

- адам  өмірінде  психологтың  ролі  мен  маңыздылығы  туралы  білім  өрісін
арттыру.
- мектепке  дейінгі  оқыту  және  тәрбиелеуде   психология  және  педагогика
аумақтарындағы ғылыми-  әдістемелік  зерттеулерге,  білімдерін  жетілдіруге,
мамандыққа  қызығушылықтарын  арттырып,   жергілікті   әлеуметті   орталарда
психологиялық білімдерді насихаттауға студенттерді қатыстырып жетелеу.
 -  Қазақстан Республикасында  және  шет  елдерде  психологтарды  даярлайтын
негізгі  оқу  орындарымен,  түрлерімен  және  мектепке  дейінгі  оқыту  және
тәрбиелеу типтік психологиялық-педагогикалық кәсіптермен таныстыру.

1.5 Оқытудың нәтижелері:
    Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
 - білуі: Психология ғылымының өзіндік ерекшеліктерін меңгереді;
-  игеру: Психология мамандығына кіріспе ретінде жалпы ұғымдарды игерту.
-  ұғып  алу:  Психологиялық  педагогикалық  мамандыққа  кіріспе   барысының
мазмұнымен, оқушылармен әдістерді  пайдалану  және  оларды  ұйымдастыра  алу
іскеліктерін  анық ұғып алуды.

-  түсіну:  Білім   берудегі   психологиялық   тәжірибені   жүзеге   асыруда
педагогтармен бірлесе жұмыс жасауды жоспарлаудың тәсілдерін түсіну.
- меңгеруі: Психолог мамандығы бойынша жалпы түсініктерді меңгерулері  пайда
болады.
-  орындау:  Білім  қорларын  іс-тәжірибеде  жүзеге  асыруға  жүйелі  жоспар
құрумен орындай алу.
- қолдана  алу:  Психологиялық  -педагогикалық  мамандық  бойынша  әдістерді
қолдана алуды

1.6 Пән пререквизиттері:
1.6.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе
1.6.2 психология және адам дамуы
1.6.3 мектепке дейінгі педагогика

1.7 Пән постреквизиті:
1.7.1 өзін-өзі тану
1.7.2 этнопедагогика
1.7.3 ойынның психологиялық-педагогикалық негізі
1.7.4 МДМ психологиялық қызмет
1.7.5 оқу-таным іс- әрекетін ұйымдастыру.


2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ

                                                                     Кесте 1
|№  |Тақырыптың аталуы            | Сағаттар                |Әдебиеттер     |
|р/с|                             |                         |               |
|   |                             |Дәрі|Лабор|Пра|Білім|Білім|               |
|   |                             |с   |сағат|кт.|алуш-|алуш-|               |
|   |                             |    |     |сағ|ң ОӨЖ|ң ӨЖ |               |
|   |                             |    |     |ат |     |     |               |
|1  |2                            |3   |4    |5  |6    |7    |8              |
|1  |Психологиялық ғылымға        |1   |-    |-  |1    |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |кіріспе. Психология ғылым    |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |ретінде түсінігі.            |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|2  |Психологиялық ғылымның       |1   |-    |-  |1    |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |негізгі бөлімдері.           |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|3  |Психологиядағы ғылыми емес   |1   |-    |-  |1    |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |зерттеулер.                  |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|4  |Психологиялық ғылымның дамуы.|1   |-    |-  |1    |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |Ғылымға дейінгі психология   |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|5  |Ғылыми психологияның пайда   |1   |-    |-  |1    |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |болуы.                       |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|6  |Психология  мектебі  және    |2   |-    |-  |0,5  |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |бағыты.                      |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|7  |Қазақстан Республикасындағы  |2   |-    |-  |0,5  |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |психология ғылымының дамуы.  |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|8  |Қазіргі Қазақстан            |2   |-    |-  |0,5  |2    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |психологиясының және         |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |этнопсихологиясының  дамуы.  |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|9  |Психологиялық  мамандық      |2   |-    |-  |0,5  |3    |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |ретінде. Кәсіби ажырату және |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |оның мәнісі тұлғаның өзін    |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|   |реттеуі.                     |    |     |   |     |     |               |
|10 |Психолог- маман ретінде өзін |2   |-    |-  |0,5  |3.5  |7.1.1, 7.1.2,  |
|   |реттеуі                      |    |     |   |     |     |7.1.3,         |
|   |                             |    |     |   |     |     |7.1.4, 7.1.5   |
|   |Барлығы:                     |15  |-    |-  |7.5  |22,5 |               |


      3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР
1.Өздігінен білім алу үшін, алдымен сол  жұмысқа  қажетті  нақты  дағдыларға
(іштей  жылдам  оқи   білу,   библиографиялық   дағдылар,   түрлі   анықтама
әдебиеттерді пайдалана білу, оқығандарды жазып алу т.б.) ие болу керек.
2.Біліммен  жемісті  шұғылдану  қолайлы  жағдайларды  (уақыт,  орын,  тиісті
әдебиеттер  мен   құралдардың   болуы   т.б.)   керек   етеді,   ең   дұрысы
кітапханаларда, оқу залдарында біліммен шұғылдануға дағдылану.
3. Өздігінен білім алатын адам нені оқитынын анық біліп, ол жұмысты  белгілі
жоспармен, жүйемен жасауы керек.
4.Алғашқы кезде оқытушылардан, тәжірибелі адамдардан, кітапханалардан ақыл-
кеңес алудың пайдасы зор.
5. Өздігінен білім алу жұмысын асықпай, көп үзіліс жасамай жүргізген жөн.
6.  Оқыған  материалды  мұқият  ұғатындай  етіп  ұғып,  түсінбеген  жерлерді
қалдырмай, қайталап оқып, оның негізгі жақтарын жазып алу қажет.
7.  Анықтама  әдебиеттерді,  энциклопедияларды,   түрлі   сөздіктерді   қоса
пайдаланып отыру керек.


      4 ПӘННІҢ  ТҮРІ (ФОРМАТЫ)


      Құрметті студенттер!
       «Психологиялық-педагогикалық  мамандыққа   кіріспе»   курсының   мәні
кәсіби психологтың ғылыми бағдарланған  потенциалы  және  шығармашылық  өсуі
мен қалыптасуында басты  рөл  атқаратындығымен  анықталады.  Осы  пәнді  оқу
нәтижесінде  бітіруші  кәсіби  іс-әрекеттің  көптеген  практикалық  түрлерін
жүзеге асыра алу мүмкіндігін алады. Сонымен  қатар  оны  жариялауға  дейінгі
психологиялық білімдерді қазіргі жаңа инновациялық әдістерін оқып үйренеді.
      Аудиториялық сабақтарға дәрістер практикалық сабақтар кіреді.  Семинар
сабақтары сіздерге ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу және  аудитория  алдында
сөйлеу сияқты практикалық дағдылады қалыптастыруға көмектеседі.  Практикалық
сабақтарға өз уақытында  және жоспарға сәйкес толық көлемде дайындалу  талап
етіледі. Тақырып  бойынша  дайындалу  тек  арнайы  оқулықтарды  пайдаланумен
шектелмеуі тиіс.  Конспект  жұмыстарды  семинар  сабағына  арнайы  басталған
жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет.
       Сонымен  қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың   келесі
түрлері ұсынылады: БОӨЖ (білімалушылардың оқытушымен өздік жұмысы) және  БӨЖ
(білімалушылардың  өздік   жұмысы).   Берілген   жұмыс   түріне   байланысты
тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері арнайы  кестелерде көрсетілген.
      Жұмыстар  студенттердің өзіндік ойлауы мен  шығармашылығы  да  кеңінен
қарастырылған.  Осы  пәнге  байланысты  барлық  тақырыптар   қамтылып,   сол
тақырыптарға орай қосымша әдебиеттер тізімі қарастырылу ұсынылады.

5  ПӘН САЯСАТЫ

ПОӘҚ- ң осы бөлімде пәнді меңгеру барысында білімалушыларға қойылатын
талаптар:
   1. Сабаққа кешікпеу.
   2. Дәрісті босатқан жағдайда өз бетімен материалды  келесі  сабаққа  оқып
      келу.
   3. Жұмысты тапсыру және кеңес алу мерзімін қатаң сақтау.
   4. Талдау барысында тыңдау және басқалардың көзқарасын құрметтеу.
   5. БОӨЖ міндетті түрде қатысып, тапсырманы уақытында орындау.







          6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ

 Апта және бақылау түрлері бойынша баллдардың реттелуі кестесде  келтірілген
«Психологиялық-педагогикалық мамандыққа  кіріспе»  пәні  бойынша  баллдардың
реттелуі
                                                                     Кесте 2
|Апта    |Бақылау түрі                         |Жалпы балл     |Ескерту        |
|1       |2                                    |3              |4              |
|        |1-7 апта бойы дәріске қатысу         |30             |               |
|        |Семинар                              |15             |               |
|2       |                                     |               |               |
|        |СӨЖ                                  |               |               |
|        |Семинар                              |15             |               |
|3       |                                     |               |               |
|        |БӨЖ                                  |10             |               |
|        |БОӨЖ                                 |10             |               |
|        |Семинар                              |15             |               |
|4       |                                     |               |               |
|        |БӨЖ                                  |15             |               |
|        |БОӨЖ                                 |15             |               |
|        |Семинарға                            |15             |               |
|5       |                                     |               |               |
|        |БӨЖ                                  |20             |               |
|        |БОӨЖ                                 |15             |               |
|6       |Семинар                              |15             |               |
|        |БӨЖ                                  |15             |               |
|        |БОӨЖ                                 |5              |               |
|7       |Семинар                              |15             |               |
|        |БӨЖ                                  |10             |               |
|        |БОӨЖ                                 |5              |               |
|        |Межелік бақылау 1                    |60             |               |
|1-7 апта оқу нәтижесі бойынша балл           |300            |               |
|      |8-15 апта арасында дәрісханалық        |               |               |
|      |сабақтарға қатысу                      |30             |               |
|      |Семинар                                |15             |               |
|9     |                                       |               |               |
|      |БӨЖ                                    |               |               |
|      |БОӨЖ                                   |10             |               |
|      |Семинар                                |10             |               |
|11    |                                       |               |               |
|      |БӨЖ                                    |10             |               |
|      |БОӨЖ                                   |               |               |
|      |Семинар                                |15             |               |
|12    |                                       |               |               |
|      |БӨЖ                                    |10             |               |
|      |БОӨЖ                                   |15             |               |
|13    |Семинар                                |15             |               |
|      |БӨЖ                                    |10             |               |
|      |БОӨЖ                                   |10             |               |
|14    |Семинар                                |10             |               |
|      |БӨЖ                                    |15             |               |
|      |БОӨЖ                                   |5              |               |
|15    |Семинар                                |15             |               |
|      |БӨЖ                                    |10             |               |
|      |БОӨЖ                                   |5              |               |
|      |Межелік бақылау 2                      |90             |               |
|8-15 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы балл    |300            |               |
|Емтихан үшін жалпы балл                      |400            |               |
|Академиялық кезен бойынша жалпы балл         |1000           |               |

Ескерту: 1 қатарда білімалушылардың білімдерін бақылау аптасы көрсетіледі;
2 қатарда аталған апта орындарын жұмыс түрі көрсетіледі;
3 қатарда орындаған жұмыс түрлері үшін алатын жоғары баллдары көрсетіледі;
4 қатарда - қай сабақта бақылау жүргізілетіні туралы ақпарат көрсетіледі.
5  кестедегі  ақпаратты  оқытушы  электронды  базаға  (электронды  журналға)
енгізеді.

7. ӘДЕБИЕТТЕР
7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе: кәсіби құзіретті ұстаздарды  даярлау
негіздері: оқу құралы / А.Е. Берикханова / - 2009
7.1.2 Психология. Введение в профессию:  учеб.  пособие  для  вузов  /  В.Н.
Карандашев / - 2009
және т.б.

7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Теория и технология формирования профессиональных интересов у  будущих
учителей в  условиях  университетского  образования  /А.Д.  Кайдарова,  Р.Р.
Масырова.-Алматы: Ғылым, 2005
7.2.2 Формирование профессиональной культуры будущего  учителя  в  вузовском
процессе /Молдажанова А.А. /Молдажанова, А.А. – 2005
7.2.3 Будущая профессия- учитель /И.М.Ломоносов / - 1990
7.2.4 Теория и практика  формирования  профессионально  значимых  качеств  у
будущих учителей /К.Успанов / - 1998
7.2.5 Введение в  педагогическую  деятельность  :Теория  и  практика:  учеб.
пособие /Н.Н.Никитина, Н.В.Кислинская / - 2008
7.2.6 Введение в педагогическую  деятельность  :Практикум:  учебное  пособие
/А.А.Орлов / - 2008
7.2.7   Профессиональная   подготовка   взрослого   населения   в    области
инклюзивного образования / Кусаинов А.К., Аргынов А.Х., Жумаканова / - 2008
7.2.8 Лекотека как форма  психолого-педагогического  сопровождения  детей  с
особенностями развития: (из опыта работы по  созданию  и  организации  работ
лекотек) / /[сост.: Н.Л. Татаурова, И.А. Тирская, Т.А. Дрыгина и др – 2010
және т.б.

Пәндер