Файл қосу
Конфликтология ғылымы
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ Конфликтология пәні 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының 1 курс магистранттарына арналған ПӘННІҢ ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2014 Алғы сөз 1 ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының доценті, псх.ғ.к. 30.08.2014 ж. ___________ Джумажанова Г.К. 2 КЕЛІСІЛДІ 2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды. Хаттама № 1 «03» 09. 2014 ж. Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К. 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып, бекітілді. Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж. Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды. Хаттама № 1 «11» 09. 2014 ж. ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К. 4 «11» 09. 2014 ж. шыққан ПОӘК-нің № 2 БАСЫЛЫМЫ., 05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына Мазмұны: 1. Қолдану саласы 2. Нормативтік сілтемелер 3. Жалпы ережелер 4. Оқу пәнінің мазмұны (модуль) 5. Білім алушылардың өздік жұмысының тақырыптары 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы 7. Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ САЛАСЫ «Конфликтология» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің педагогика және психология мамандығының магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейкестілігімен, курстың саясатымен, оқыту үрдісінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу әдістемелік кешен пәнді оқып-зерттеуде негізгі басшылық болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Осы «Конфликтология» пәнінен оқу-әдістемелік кешен төмендегі құжаттардағы барлық талаптармен ұсыныстарға сай пән бойынша оқу процесінің ұйымдастыру ретін белгілеп құрастырылған. 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының 6.08.067-2010, ҚР Білім және ғылым министрлігінің 2011 жылғы «08» тамыз №349 бұйрығымен бекітілген, ҚР МЖМБС мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті білім стандарты; - 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының типтік оқу жоспары; - СТУ 042-РГКП-СГУ-5-2012 Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге және рәсімдеуге қойылатын жалпы талаптар университет стандарты; - ДП 042-1.01-2014 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің мазмұны мен құрылымы» құжаттық іс-жосығы. 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны Қазақстан Республикасында жүріп жатқан реформалау процесі, оның тек экономикалық саласын ғана қамтып қоймай, сонымен қатар әлеуметтік- гуманитарлық салада да үлкен өзгерістер жасалуда. Конфликтология курсы бүгінгі күннің талабына сай педагогика және психология мамандығы магистранттары үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл курсы қарым- қатынас психологиясының пән ретінде мәнін ашудағы ғылыми-әдіснамалық жағдайларға сүйенеді, сонымен қатар отандық және әлемдік психологиялық, әлеуметтік ғылымдардың жетістіктерін негізге алады. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Конфликтология курсының білімін зерттеу және меңгерудің негізінде магистранттардың психикалық ойлауы дамиды, семинар және практикалық сабақтарда қарым-қатынас психологиясы мен шиеленісті шешу бойынша іскерлік және дағдыларын қалыптастыру. “Конфликтология” курсы қарым-қатынас психологиясының пән ретінде мәнін ашудағы ғылыми-әдіснамалық жағдайларға сүйенеді, сонымен қатар отандық және әлемдік психологиялық, әлеуметтік ғылымдардың жетістіктерін негізге алады. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: – «Педагогикалық конфликтология» пәнінің мақсаты мен міндеттерін ашуды; – Конфликтілердің түрлері, оның даму стадиялары және негізгі функцияларын көрсетуді; – Конфликтінің динамикасы мен механизмдерін айқындауды; – Конфликттің латенттік (жасырын) сатысы және оның кезеңдерін анықтауды; – Педагогикалық үдерістегі конфликт ролін сипаттауды; – Конструктивті және деструктивті конфликт ұғымдарының мәнін ашуды. 3.4. Оқытудың нәтижесі: Курстың соңында магистрант мыналарды білуі керек: – «Конфликтология» пәнінің ғылыми-теориялық негіздерін, әдістерді және олардың түрлері, сонымен қатар сапаларын бағалау талаптарын; – «Конфликтология» пәнінің зерттеу жұмысының мазмұнын; – «Конфликтология» пәнінің мақсаты мен міндеттерін; – «Конфликтология» пәнінің формаларын. Игеру керек: – «Конфликтология» пәнінің негізгі бағыттары мен принциптерін; – «Конфликтология» пәнінің ерекшеліктерін оқып, үйренуді; – «Конфликтология» пәнінің ғылыми-теориялық негізі; – «Конфликтология» пәнінің ерекшеліктерін бағалау жолдары мен тәсілдерін. Меңгеру керек: – «Конфликтология» пәнінің әдістемелерін; – дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын; – педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын. Қолдана білу керек: – «Конфликтология» пәнінің негізгі әдіс-тәсілдерін қолдана білу; – «Конфликтология» пәні бойынша меңгерген білімін кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен қолдана білу Түсіну керек: – «Конфликтология» пәнінің саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерді; – «Конфликтология» пәнінің негіздерінің негізгі түсініктерін, категорияларын, механизмдерін; – «Конфликтология» пәнінің даму және қалыптасуы тарихын Істей алуы керек: – оқушылар, педагогтар арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу; – «Конфликтология» пәнінің әдістердің нәтижелерін интерпретациялау тәсілдері, зерттеулерді дұрыс жүргізе білуі; – «Конфликтология» пәнін ұйымдастыру, қолдана алу дағдыларының болуы. Иемдену керек: – «Конфликтология» пәнінің зерттеу түрлерін жүргізе білу; – «Конфликтология» пәнінің салаларында психологиялық диагностиканы ұйымдастыру, қолдана алу дағдыларының болуы. 3.5. Курс пререквизиттері: Психологиялық кәсіби білімі “Қарым-қатынас психологиясы” курсымен таныстықтан басталады. Нақты пәнді оқып-үйрену барысында алынған білім, Сізге қарым-қатынас психологиясы және конфликтология ғылымдарының негізін меңгеруге көмегін тигізеді. “Конфликтология” курсын жемісті меңгеру үшін “Социология”, “Тұлға психологиясы”, “Халықаралық қатынастар” пәндерімен таныс болу қажет. 3.6. Курстың постреквизиті: “Жалпы психология”, “Жас ерекшелік психологиясы”, “Педагогикалық психология” 3.7. Оқу жұмыс жоспарынан көшірме: Кесте 1 |Курс |Семестр | |1 |2 | |Дәріс сабақтары | |Модуль 1. Конфликтология ғылымы туралы түсінік | |Тақырып 1. Қарым-қатынас психологиясының мақсат-міндеттері, |1 | |зерттеу пәні және қалыптасуы мен дамуы. | | |Тақырып 2. Конфликтология ғылымы. Даму тарихы мен зерттеу |1 | |объекті. Зерттеу әдістері. | | |Тақырып 3. Қарым-қатынас және шиеленіс бойынша жалпы теориялар. |2 | |Шиеленіс жағдайларының туындауы. Себептері. Құрылымдары. | | |Функциялары. Динамикасы | | |Модуль2. Конфликт (шиеленіс) түрлері | | |Тақырып 4. Тұлғаішілік шиеленістер. Түрлері. |1 | |Тақырып 5. Стресс. Стресс – шиеленіс туғызушы ретінде |1 | |Тақырып 6. Тұлғааралық шиеленістер. Әлеуметтік жүйелердегі |1 | |шиеленістер. Топтық шиеленістер. | | |Тақырып 7. Педагогикалық конфликт. |1 | |Тақырып 8. Этнос аралық шиеленістер. Ұйымдардағы шиеленістер. |1 | |Модуль 3. Конфликттің алдын алу және шешу жолдары | | |Тақырып 9. Конфликтті тұлғалар. |1 | |Тақырып 10. Қазіргі таңдағы шиеленісті шешу менеджменті. |2 | |Шиеленістің алдын алу. Шиеленісті шешу жолдары. | | |Тақырып 11. Келіссөз және оны жүргізу. Келіссөз жүргізу |1 | |стратегиясы мен динамикасы. Амалдары мен тиімді жолдары. | | |Тақырып 12. Дау-дамайдың табиғаты мен психологиялық ерекшелігі. |2 | |Дау-дамай идеяларға тарихи шолу. Дау – дамайдың табиғаты мен | | |себептері. | | |Барлығы |15 | |Тәжірибелік (семинар) сабақтар | | |Модуль 1. Конфликтология: қалыптасуы және даму тарихы | | |№1 Тәжірибелік. Конфликтология: қалыптасуы және даму тарихы 1) |2 | |Алғашқы ой-пікірлердің қалыптасуы. | | |2) Кеңестік және отандық ой-тұжырымдардың қалыптасуы. | | |3) Қарым-қатынас және қарама-қайшылықтар. | | |4) К.Томас әдістемесі. | | |№2 Тәжірибелік. Конфликт және оның түрлері |2 | |1) Конфликт және оған қатысушылар. | | |2) Тұлғаішілік конфликт. | | |3) Тұлғааралық конфликт. | | |4) Этносаралық конфликт | | |№3 Тәжірибелік. Стресс – конфликт тудырушы фактор ретінде |2 | |1) Стресстің шығу себептері. | | |2) Кәсіпорындардағы және ұйымдардағы стресс тудырушы жағдайлар. | | |3) Тұлғаның ішкі күйзелістері және бұзылулар. | | |4) Стресске қарсы тұру, алдын алу жолдары. | | |№4 Тәжірибелік. Тұлғаның психологиялық қорғаныш механизмдерін |2 | |дамыту | | |1) Тұлғаның психологиялық қорғаныш механизмдері. | | |2) Шығарып тастау және сулимация. | | |3) Регрессия және рационализация. | | |4) Проекция және алмастыру | | |Модуль 2. Конфликтік жағдайларды болдырмау | | |және алдын алу жолдары | | |№5 Тәжірибелік. Фрейд психоанализі бойынша конфликтік |2 | |жағдайларды талдау (тұлғааралық және ұйымдағы) | | |1) Фрейд теориясы. | | |2) Конфликтік ситуацияларды психологиялық анализ жүйесінде | | |қарастыру. | | |3) Тұлғааралық конфликтілердің психологиялық ерекшеліктері. | | |4) Ұйымдағы конфликтілердің психологиялық ерекшеліктері. | | |№6 Тәжірибелік. Конфликтінің алдын алу және болдырмау |2 | |1) Келіссөз жүргізу сызбасы. | | |2) Келіссөз жүргізу стратегиясы. | | |3) Жест және мимика. | | |4) Имидж. | | |№7 Тәжірибелік. Конфликтінің алдын алу және болдырмау |1 | |1) Конфликттің шығу себептерін анықтау жолдары. | | |2) Конфликтік жағдайдағы позициялар. | | |3) Конфликтіні шешу тактикалары. | | |4) Ұжымдағы конфликтілік жағдайларды шешу жолдары. | | |№8 Тәжірибелік. Конфликтінің алдын алу және болдырмау |1 | |1) Конфликтті тұлғалар. | | |2) Қазіргі таңдағы конфликтілерді шешудегі менеджменттің ролі. | | |№9 Тәжірибелік. Конфликтінің алдын алу және болдырмау |1 | |1) Келіссөз жүргізу стратегиясы мен тиімді жолдары. | | |2) Кездейсоқ конфликтілік жағдайларды шешу жолдары. | | |Барлығы |15 | 5 БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1. «Конфликт» феноменіне заманауи ықпал ету 5.2. Конфликт кезіндегі тұлға ықпалы. «Конфликт» феноменін кең ұғымды талқылау. Термин мәні. Конфликттің ғылыми анықтамасы. 5.3. К. Рудестам бойынша психотерапиялық конфликтердің топтық жіктемесі. Психотерапиялық конфликтті оқыту 5.4. Әлеуметтік психологиялық конфликт 5.5. Тәжірибелік психология және психотерапия кезіндегі топтық тәсілдердің дамуы. Конфликттің эмоциональді сезгіштігі 5.6. Бизнес конфликт: даму тарихы. Тұлғаның конфликтке ықпал етуі. 5.7. Тренердің жұмысындағы қателіктерді табу. 5.8. Топтардың мүмкіншілігіне орай шығу. Заманауи конфликтологиялық көмектерді ұйымдастыру. 5.9. С.И. Макшанов, Н.Ю. Хрящев жұмыстарында психологиялық ықпал ету кезіндегі конфликті түсіну. Клиенттің қажеттілігін зерттеу 5.10. Арнайы режимде оқыту. Коучинг мамандар мен басқарушылар үшін. Ұжымдағы жағдайларды зерттеу 5.11. Корпаративті конфликт форматында негізгі принциптермен оқыту. Заманауи бизнес-тренер. Заманауи конфликттердің топтық тәсілдерідің жеке тұлғаның дамуына әсер етуі 5.12. Медиаторлық формат оқыту кезіндегі дамыту. Модератор конфликтісінің әлеументтік жұмысшының психотехникалық минимумы 5.13. Медиаторлық жұмыс жұмысшалардың дамуы мен олардың өзгерістеріне әсер етуі. Конфликттің ғылыми тәжірибелік принциптері. 5.14. Әлеуметтік-психологиялық аспектілерді топтық тәсілдермен оқыту. Конфликтердің тәжірибелік принциптері. Серіктестік қарым-қатынас 5.15. Корпаративті конфликті ұйымдастыру технологиясы. Модератордың конфликтте қызметі мен ролі. 6. ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 3 |№ |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Білімгерлер |Қамтамасыз ету| |р/с |құралдар атауы | |саны |пайызы | |1 |Творогова Н.Д. Психология |4 |4 |62 | | |управления: практикум Учеб. | | | | | |пособие для вузов. - М.,2008 | | | | |2 |Волков В.С. Конфликтология |4 |4 |62 | | |[Электронный ресурс]: | | | | | |учебники и учебные пособия | | | | | |для вузов. Ч.1-2.-Электрон. | | | | | |текстовые дан. (635 | | | | | |Мб).-М.:ИД»Равновесие»,2000. | | | | |3 |Пузиков В.Г. Технология |3 |4 |50 | | |ведения конфликта. – СПб: | | | | | |Издательство «Речь», 2005. – | | | | | |224 с. | | | | |4 |Гуревич А.М. Ролевые игры и |2 |4 |40 | | |кейсы в бизнес-конфликтах. – | | | | | |СПб.: Речь, 2004. – 144 с. | | | | |5 |Сидоренко Е.В. Конфликт |2 |4 |42 | | |коммуникативной | | | | | |компетентности в деловом | | | | | |взаимодействии. – СПб.: | | | | | |«Речь», 2004 – 208 с. | | | | 7. ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиеттер: 7.1.1 Волков В.С. Конфликтология [Электронный ресурс]: учебники и учебные пособия для вузов.Ч.1-2.-Электрон.текстовые дан. (635Мб).-М.: ИД» Равновесие», 2000. 7.1.2 Гуревич А.М. Ролевые игры и кейсы в бизнес-конфликтах. – СПб.: Речь, 2004. – 144 с. 7.1.3 Пузиков В.Г. Технология ведения конфликта. – СПб: Издательство «Речь», 2005. – 224 с. 7.1.4 Сидоренко Е.В. Конфликт коммуникативной компетентности в деловом взаимодействии. – СПб.: «Речь», 2004 – 208 с. 7.1.5 Творогова Н.Д. Психология управления: практикум Учеб. пособие для вузов. - М.,2008 78.2 Қосымша әдебиеттер: 7.2.1. Свенцицкий А.Л. Социальная психология: учеб.для вузов.-М.,-2003 7.2.2. Гуревич А.М. Ролевые игры и кейсы в бизнес-конфликтах. – СПб.: Речь, 2004. – 144 с. 7.2.3. А.Т. Абдрахманова, М.П. Оспанбаева. Конфликтология. Оқу- әдістемелік құралы – Алматы,2012 7.2.4. Абеуова И.Э. «Әлеуметтік психолгия». Жоғарғы оқу орындарының студенттеріне арналған оқу құралы-Алматы, Эвро,2012
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz