Файл қосу
Сот - медициналық сараптама негіздері
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК |ПОӘК 042-18-20.1.56/02-2013 | |«Сот-медициналық сараптама| | | |негіздері» пәнінің |№1 басылым 2013ж | | |оқу-әдістемелік кешені | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «Сот - медициналық сараптама негіздері» ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) 5В030100 ҚҰҚЫҚТАНУ МАМАНДЫҒЫ СЕМЕЙ 2013 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті «құқықтану» кафедрасы аға оқытушысы Сарбасова А.К. 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің «құқықтану» кафедрасының отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Кафедра меңгерушісі Елеманов С.Х. 2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросында отырысында № 1 хаттама « » 09. 2013ж. Төраға Кеңесбаева Ш.С 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған №1 « » 09. 2013ж. № хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор Искакова Г.К АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ № 1 Мазмұны 1. Жалпы ереже 2. Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу 3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама 4. Курс форматы 5. Курс саясаты 6. Бағалау саясаты 7. Әдебиеттер 1. Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Сарбасова А.К. - Кафедра – «Құқықтану»; - Байланыс ақпараты- тел350426, оқу ғимараты №1, кабинет 605; - Пән атауы –«Сот - медициналық сараптама негіздері»; - Кредиттер саны – 3; - Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (Кесте 1); 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты. «Сот - медициналық сараптама негіздері» - Сот - медициналық сараптама мәселесін толықтай құқықтық жағынан реттеуге арналған. 1.3 «Сот - медициналық сараптама негіздері» курсының негізгі мақсаты: студенттерге cот – медициналық сараптама негізінің негізгі теориялық ережелерін түсіндіру. Қазақстан Республикасының заңдылығын зерттеу, заңдылықпен жұмыс істеу қабілетін иемдену, практикада туындайтын күрделі мәселелерге бейімдеу, алған білімдерін қолдану қабілітінің пайымдау. 1.4 Пәнді оқытудың негізгі міндеті студенттердің аталған курсқа қызығушылығын арттыруға бағытталған.Студенттердің әрбір курс институттарының жалпы және арнайы бөлімдерін меңгеру керек. Құқықтық қатынастарда туындайтын нормаларды қолдану тәртібін оқуы қажет. 1.5 Курс оқытылуы аяқталған кезінде студент: Сот - медициналық сараптама негізінің теориялық негіздері мен тұжырымдамаларын, оның ұйымдастырушылық құрылымын және құқықтық саласын білуі қажет. • Негізгі теориялары мен әдістерді игеру; • әкімішілік құқығы мақсаттары, әдістері, заңнамаларды және тұжырымдамаларын толық меңгеруі; • Болашақта басқару саласындағы құқықтық тәртіптік қамтамасыз етуге байланысты қызметті жүзеге асыруға қажет қаржы құқықтық сананы тәрбиелеу • Әкімшілік қатынастары аясында болашақ заңгер-мамандарды мемлекеттің, заңды тұлғалардың мүдделерін қорғау қабілетін қалыптастыру . 1.6 Курстың басты деректемелері: • ҚР сот сараптамасы • Криминалистика • Қылмыстық құқық 1.7 Курстың деректемелері: • Криминалогия • Прокурорлық қадағалау • Соттық сараптама т.б 2. Пәннің мазмұны бойынша және сабақ түрлеріне байланысты сағаттарды бөлу Кесте 1 |№ |Тақырып атаулары |Сағаттар |Әдебиеттер | |п/п| | | | | | |дәріс|семин |СОЖӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 | |1 | Сот медицина пәні. |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | | | | | | |5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |2 |Сот медицинасының |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |зандық және | | | | |5, | | |ұйымдастырылу | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |негіздері. | | | | | | |3 |Сот - медициналық |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |травматологияның | | | | |5, | | |жалпы сұрақтары. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |4 |Доғал және өткір |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |заттардан болатын | | | | |5, | | |жарақаттар. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |5 |Танатология. |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | | | | | | |5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |6 |Мәйіттің сот |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |медициналық | | | | |5, | | |сараптамасы. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |7 | Мәйіттің табылған |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |жерде қаралуы. | | | | |5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |8 | Мәйіттің табылған |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |жерде қаралуындағы | | | | |5, | | |дәрігер маманның | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |ролі. | | | | | | |9 | Жәбірленушілердің, |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |айыпталушылардың және| | | | |5, | | |т.б. тұлғалардың сот | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |- медициналық | | | | | | | |сараптамасы. | | | | | | |10 | Тірі адамдарға сот |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |-медицина | | | | |5, | | |сараптамасын | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |жүргізудің кейбір | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | |11 |Медицина |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |қызметкерлерінің | | | | |5, | | |мамандық және | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |қызметтік құқық бұзу | | | | | | | |істер жөнінде | | | | | | | |сот-медициналық | | | | | | | |сараптамалар. | | | | | | |12 | Медицина |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |қызметкерлерінің | | | | |5, | | |қүқық бұзушылықтары. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |13 |Медициналық қызметке |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |байланысты қасақана | | | | |5, | | |жасалатын қылмыстар. | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | |14 |Медицина |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |қызметкерлерінің | | | | |5, | | |абайламай жасаған | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | | |әрекеттері. | | | | | | |15 |Улану және оның |2 |1 |1,5 |4,5 |7.1,7.27,3,7.4,7.| | |түрлері. | | | | |5, | | | | | | | |7.6,7.7,7.8,7.9 | 3. Пәнді оқытуға байналысты оқу әдістемелік нұсқама «Сот – медициналық сараптама негіздері» пәні мемлекеттің құқықтық циклдің алдыңғы қатарлы құқық салалары мен ғылымдарының бірі болып табылады. Бұл өз алдына оқытушыларға пәннің аса маңызды бөлімдерін жүйелі әрі тереңірек оқытуды жауапты міндет жүктейді. 4. Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және нормативтік актілерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. 5. Курс саясаты Әрбір дәріске қатысып белсенділік танытқаны үшін 5 баллдан беріледі.Әрбір семинарда «өте жақсы» жауап максималды 15 баллмен теңестіріледі. Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақтан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да). Дәріс материалдары және семинар, өздік жұмыстар тақырыптарына студенттер алдын ала таныса алады, универсиеттің сайтында электронды журналға енгізілген. Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. Дәріске қатыспау 0 балл деп есептелінбейді,Студенттің семинар сабағына дайын болмауы -0 балл болып есептелінбейді және айыппұл санкциялары қолданылады. Егер себепті түрде сабақтан қалса және оны растайтын құжаттары мөр басылып расталса онда студент қалған сабағын оқытушының уақыты бос болса тапсырмаларды ауызша жауап беру арқылы өтей алады. Бірақ ескерте кететін жайт әрбір сабақты бағалау аптасына бір рет міндетті түрде электронды журналға қойылады. Қойылған бағалар автоматты түрде базада сақталады. Әрбір студен 1 -межелік бақылауды яғни, максималды балл 270 + 30 балл дәріске қатысқаны үшін қосылады сонда жалпы жиыны 300 балл, 100 пайызды деген көрсеткішті жинауы мүмкін. 2- межелік бақылауда максималды 300 балл, 100 пайыз екуінің жиыны 600 баллды құрап 100 пайыз деген көрсеткішке ие болады. Төмендегі таблицада әрбір сабаққа берілетін баллдар көрсетілген. Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытыды емтихан тест бойынша өткізіледі. 6. Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Барлық |ескертулер | | | |баллдар| | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |1 және 7 апата бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |Студенттің өздік жұмысы үй тапсырмасы |70 |СӨЖ | |4 |Эссе (әрбір жұмысқа), Жазбаша ситуациялық |35 |СОЖӨЖ | | |жұмыс (әрбір жұмысқа), Реферат (әрбір | | | | |жұмысқа), Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) | | | |5 | |60 | | | | | | | |1 ден 7 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | |СРСП | | | | | | |1 |8 және 15 апта бойынша барлық аудиториялық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |2 |Семинар сабақтарда жауап беру1 және 7 апта |105 | | | |бойынша | | | | | | | | |3 |СӨЖ |70 | | |4 |СОЖӨЖ |35 | | |5 |2-Межелік бақылау |60 | | | |8 ден 15 апталық оқытудың қорытынды баллдары |300 | | |Емтихадағы жалпы баллдар |400 | | |Академиялық кезеңдегі қорытынды баллдар |1000 | | 8. Әдебиеттер Ұсынылатын нормативтік актілер 1.ҚР ның Конституциясы 2007ж 2.ҚР сының «ҚР сының Президенті туралы» Конституцяилық заңы// 3.ҚР ның Үкіметі туралы заң 2006ж 4.ҚР сы Президенттінің «ҚР сы шетел азаматтардың құқықтық мәртебесі туралы» 2000ж 5.Төтенше жағдай туралы құқықтық режимі туралы ҚР ның заңы.2001ж 6. «Әскери жағдайдың құқықтық режимі» туралы заңыҚР ның 2004 ж 8.2. Негізгі әдебиеттер 8.1.Бронникова М.А, Гаркави А.С. «Методика техника судебно медицинской экспертизы» 82. Гордон Э.С. Судебно медицинская экспертиза. Проблемы их решения. – Ижевск: Удмуртия 8.3. Райский М.И. Судебная медицина.- Москва.: Медицина,1953-465б. 8.4. Кудрявцев И.А. Судебно психолого-психиатрическая эскпертиза.- Москва:1988-224б. 8.5.Датий А.В. Судебная медицина и психиатрия. 8.6. Аринушкин Г.П, Шляхов А.Р. Назначение и производство судебных экспертиз. 8.7. Барсегянц А.О, Левченков Б.Д. Судебно-медицинская экспертиза выделений организма. 8.8.Бегалиев Е.Н. Сот сараптама практикумы. Алматы,- 2003 г. 8.9. Судебная медицина. Под ред. Томилина В.В. Москва, 1996 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz