Файл қосу

Психологиялық коррекцияны өткізу





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ                                                    |
|БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                                              |
|СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ                                          |
|МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                                                  |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК               |                            |
|ПОӘК                     |11.09.2014ж.       |ПОӘК 042-18.31.21/01-       |
|«Психологиялық коррекция |№ 2 басылым.       |2014                        |
|және кеңес беру          |                   |                            |
|негіздері» пәнінің       |                   |                            |
|студенттерге арналған    |                   |                            |

















                                   ПӘННІҢ
                          ОҚУ- ӘДІСТЕМЕЛІК  КЕШЕНІ
             «Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері»
  5В010100 «Мектепке  дейінгі оқыту және тәрбиелеу»   мамандығына  арналған

                            СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН
                              ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ













                                    Семей
                                    2014


                                  Алға сөз


1ӘЗІРЛЕГЕН
Құрастырушы: аға оқытушы,  педагогика ғылымдарының магиcтрі Куребаева Г.А.
 ____________ «25» 08. 2014ж.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Педагогикалық психология кафедрасының отырысында қаралып, талқыланды.
Хаттама № 1 «03» 09. 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _______________ псх.ғ.к. Джумажанова Г.К.

2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында талқыланып,
бекітілді.
Хаттама № 1 «05» 09. 2014 ж.

Төрайымы _________________ п.ғ.к. Ахметова Т.Ш.



3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінде мақұлданып, басуға ұсынылды.
Хаттама № 1 «11»  09. 2014ж.

ОӘК төрағасы________________ с.ғ.д., профессор Искакова Г.К.

4  «11» 09. 2014ж. шыққан ПОӘК-нің
№ 2 БАСЫЛЫМЫ
05.09.2013 жылғы №1 басылым орнына

























                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
3 Пәнді оқу бойынша  әдістемелік нұсқаулар
4 Курс форматы
5 Курс саясаты
6 Бағалау саясаты
7 Әдебиеттер









































1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
Куребаева Гулнара Ахметовна педагогикалық психология кафедрасының аға
оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі
Педагогикалық психология  кафедрасы
Ақпараттық  қатынас – телефон- 87757569277
Сабақ өтетін орын - № 308 аудитория
Пән бойынша кредит саны - 3


1.2 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы:
      Қазіргі қоғамдағы саяси экономикалық,  әлеуметтік және т.б. өзгерістер
ғылым  мен  техниканың  жедел  қарқынды  дамуы,  барлық   салаларда   кәсіби
біліктілігі  жоғары  мамандарды,   әсіресе   психолог   мамандар   даярлауды
түбегейлі  жақсартуды  және  сапалы  өзгертуді  талап  етуде.  Осы  мәселеде
психологиялық ғылымдардың алар орны ерекше. Әрбір  жоғары  білікті  психолог
маман болу үшін психологиялық коррекция мен кеңес беру  механизмдерін,  оның
жалпы заңдылықтарынан хабардар болуы керек. Сондықтан қазіргі  психологиялық
ғылымдар  талаптарын  есепке  алу,  тұлға  мен  қоғамның  қазіргі   өзгерісі
жағдайында оның рөлі мен әсерін көрсету қажет.

1.3  Пәнді  оқытудың  мақсаты:  психологиялық  коррекция  және  кеңес   беру
негіздері   саласындағы   психологтың    практикалық    әрекетінің    ғылыми
негіздерімен студенттерді қаруландыру.

1.4 Пәнді оқыту міндеттері:
    -психологиялық коррекция негіздерімен таныстыру;
    - кеңес беру негіздерімен таныстыру;
    -отбасында кеңес беру;
    -мектепке  дейінгі  мекемелерде,  қазіргі  мектеп  жағдайларына  сәйкес
психологиялық  білімнің  дұрыс  қолданылуының  дағдылары  мен  іскерліктерін
қалыптастыру.

1.5 Оқытудың нәтижесі:
     Курстың соңында студент мыналарды білуі керек:
- психологтың коррекциялық және кеңес беру жұмысының мазмұнын;
психокоррекция мақсаты мен міндеттерін;
психокоррекция формаларын.
Игеру керек:
мектеп     жасына      дейінгі   балалармен     жүргізілетін    коррекциялық
        жұмыстың           негізгі  бағыттары мен принциптерін;
әр     түрлі       жастағы        балалардың     дербес        психологиялық
    және       жас ерекшеліктерін оқып, үйренуді.
Меңгеру керек:
мектеп     жасына     дейінгі  балалармен    жүргізілетін       коррекциялық
 жұмыстың әдістемелерін;
дарынды балалармен жұмыс істеу дағдыларын;
педагогикалық қарым-қатынас дағдыларын.
Қолдана білу керек:
-  Психологиялық  коррекция  және  кеңес  берудің  негізгі   әдіс-тәсілдерін
қолдана білу;
-   Психологиялық  коррекция  және  кеңес  беру  бойынша  меңгерген  білімін
кәсіби іс-әрекет практикасында өздігінен қолдана білу.
Түсінуі керек:
 - Психологиялық коррекция және кеңес беру негіздері саласындағы   теориялық
   және қолданбалы зерттеулерді;
 -  Психологиялық   коррекция   және   кеңес   беру   негіздерінің   негізгі
   түсініктерін, категорияларын, механизмдерін;
 - Психологиялық коррекция және кеңес берудің дамыу және қалыптасуы тарихын.
Істей алуы керек:
отбасына психологиялық көмектің әр түрлерін көрсете білу;
ата- ана, тәрбиешілер арасыңдағы ағартушылық жұмыстарын жүргізу;
сақтандыру жұмыстарын жүргізе білу.
Иемдену керек:
   мектеп   жасына   дейінгі   балалармен      жүргізілетін     коррекциялық
    жұмыстың           негізгі  бағыттарын;
әр   түрлі     жастағы     балаларға    психологиялық     көмек   көрсетудің
әдістемелерін.

1.6 Курстың  пререквизиттері:  Жалпы  психология;  психологиядан  практикум;
психологиялық диагностика.

1.7 Курстың постреквизиті:  психологиялық  тренинг,  жанұямен  психологиялық
жұмыс.



2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|   |Тақырып атауы          |Сағат саны                          |               |
|   |                       |                                    |Әдебиеттер     |
|   |                       |Дәріс |Семи   |Лаб  |БОӨЖ    |БӨЖ    |               |
|   |                       |      |нар    |     |        |       |               |
|1  |2                      |3     |4      |5    |6       |7      |8              |
|   |Модуль 1. Психологиялық|      |       |     |        |       |               |
|   |коррекцияға кіріспе    |      |       |     |        |       |               |
|1  |Психологиялық коррекция|2     |2      |     |1.5     |5      |1,3,5,7,8      |
|   |психологтың іс-әрекеті |      |       |     |        |       |               |
|   |саласы ретінде         |      |       |     |        |       |               |
|2  |Жекелей психокоррекция |1     |2      |     |1.5     |5      |8,7,5,3        |
|3  |Топтық психокоррекция  |1     |2      |     |        |       |8,7,5,3        |
|   |Модуль 2.Психологиялық |      |       |     |        |       |               |
|   |коррекцияны өткізу     |      |       |     |        |       |               |
|4  |Психокоррекциялық      |1     |2      |     |1.5     |5      |3,5,7,8,14     |
|   |бағдарлама құру        |      |       |     |        |       |               |
|5  |Практикалық коррекция  |1     |4      |     |1.5     |5      |5,8,15,26      |
|   |әдістері               |      |       |     |        |       |               |
|6  |Психогимнастика        |1     |2      |     |2       |       |3,7,15,26      |
|7  |Коррекциялық топ       |1     |2      |     |        |       |               |
|   |түрлері                |      |       |     |        |       |               |
|   |Модуль 3. Психологиялық|      |       |     |2       |6      |               |
|   |кеңес беруге кіріспе   |      |       |     |        |       |               |
|8  |Психологиялық кеңес,   |1     |2      |     |        |       |3,5,7,26       |
|   |ұйымдастыру,  даярлық  |      |       |     |        |       |               |
|   |және өткізу            |      |       |     |        |       |               |
|9  |Психологиялық кеңес    |1     |2      |     |2       |6      |3,5,7,8        |
|   |беру түрлері           |      |       |     |        |       |               |
|10 |Психологиялық кеңес    |1     |2      |     |2       |6      |3,5,7,8        |
|   |беру техникасы.        |      |       |     |        |       |               |
|   |Модуль 4.Мектеп жасына |      |       |     |        |       |               |
|   |дейінгі балалармен     |      |       |     |        |       |               |
|   |түзету жұмыстары       |      |       |     |        |       |               |
|11 |Мектеп жасына дейінгі  |1     |2      |     |2       |6      |3,5,7,8,18     |
|   |балалардың танымдық    |      |       |     |        |       |               |
|   |процестер коррекциясы  |      |       |     |        |       |               |
|12 |Мектеп жасына дейінгі  |1     |2      |     |2       |6      |3,5,7,8,18     |
|   |балалардың тұлғалық    |      |       |     |        |       |               |
|   |даму коррекциясы       |      |       |     |        |       |               |
|13 |Отбасымен              |1     |2      |     |2       |6      |3,5,7,8,18     |
|   |психокоррекциялық жұмыс|      |       |     |        |       |               |
|   |негіздері және кеңес   |      |       |     |        |       |               |
|   |беру.                  |      |       |     |        |       |               |
|14 |Мектепте оқуға         |1     |2      |     |        |       |3,5,7,8        |
|   |психологиялық          |      |       |     |        |       |               |
|   |даярлықтағы ауытқуларды|      |       |     |        |       |               |
|   |түзету және кеңес беру |      |       |     |        |       |               |
|   |Барлығы                |15    |30     |-    |1       |6      |               |


      3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША  ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР


    Студент  аталған   курс  бойынша  мынадай  теориялық  және  практикалық
мәселелерді игеруі керек. Оқу жоспарының көшірмесінде  бөлініп  берілген  әр
сабақ түрлері сағатқа  шағылған,  пәннің  қысқаша  мазмұны,  мақсаттары  мен
міндеттері көрсетілген. ОӘК оқу  пәнін  меңгерудің  барлық  талаптарына  сай
келеді.  Негізгі  және  қосымша  әдебиеттер  тізімі  бар.   Оқытушылар   мен
студенттерге арналған жұмыс бағдарламасы берілген. Студентке арналған  жұмыс
бағдарламасында  оқылуға  тиісті  тақырыптар  мен  жұмыс  түрлерінің  тізімі
әдебиеттердің көрсетілуімен айқындалған. Әр  дәріс  сабағы  бойынша  қысқаша
мәлімет берілген. Тәжірибелік  сабақтардың  тақырыптары  және  әр  тақырыпта
қарастырылатын мәселелер жоспар түрінде нақты  көрсетілген.  БӨЖ  және  ӨБӨЖ
тапсырмаларын өткізудің  мерзімі,  тақырыптары  және  әдебиеттері  жазылған.
Студенттердің білімін бағалау әдістемесі бар.

    4 КУРС ФОРМАТЫ
    Семинарға дайындық кезінде  студент  оқытушының  дәрісін  назарға  ұстай
отырып,  біршама  ізденіс  жұмыстарын  жасау  қажет.  Ғылыми  мақалалар  мен
монографиялар, сондай-ақ интернет желісінен алынған материалдардағы  керекті
деректер  конспектіленіп  алынады.   Семинар   студенттің   ізденіс   жұмысы
болғандықтан,  бір  емес  бірнеше  дереккөздерді  пайдалануға  тиісті.  Курс
бойынша  білуге  тиісті  терминдер  мен  шартты  ұғымдарды  оқытушы  қамтып,
түсіндіреді. БӨЖ тақырыптары берілген сұрақтарды қамти отырып, жазбаша  және
ауызша жұмыс түрінде орындалады.  БӨЖ-ді  конспект  түрінде  дәптерге  жазып
өткізу қажет. Сабақ барысында студенттің  теориялық   білімі,  белсенділігі,
ынтасы және шығармашылық шешім таба білу дағдысы бағаланады.



    5 КУРС САЯСАТЫ
    Курсты оқу барысында алынған ұпай  жинақталып,  жалпы  саны  шығарылады.
Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырманы орындауы, сабаққа қатысуы,  БӨЖ,
ОБӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу  жұмыстарын  орындағаны  жөніндегі   ұпай
жиынтығы, кезеңдік, қорытынды  бақылау  нәтижелері  т.б.  түгел  ескеріледі.
Курсты  оқу  барысында  алынған  барлық   ұпайлар   жинақталып,   бір-біріне
қосылады.  Осы курстан алған жиынтық бағаны шығару үшін әрбір  тапсырма  мен
рейтинг  бақылауынан  алынған  баға  және  емтихан  бағаларының  қорытындысы
бойынша орташа балл есептеледі. Барлық тапсырмаларды  көрсетілген  уақытында
өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу  емтиханға  7  күн  қалғанда
аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға  кіргізілмейді.
Жұмысты  кеш  тапсырсаңыз:  қосымша  тапсырма  беру  арқылы  жұмыс   көлемін
ұлғайтылады;   Тапсырмалар   оқытушы   тағайындаған   уақытта   қабылданады.
Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса,  бұрынғы  орындалған  жұмыстарыңыз
есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет  және  осы
мәселеге  қатысты  университет  саясаты  есепке  алынады.  Әрбір   тақырыпты
қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест  арқылы
тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық  сабақтарды
босатпау,   кешікпеу   міндетті.   Себепсіз   сабақтан   қалсаңыз:   қосымша
шығармашылылық  жұмыс  беріледі  (реферат,  көркем  мәтінге  талдау   т.б.);
Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. Оқу  үрдісіне
белсенді түрде қатысу қажет.


      6 БАҒАЛАУ САЯСАТЫ
«Психологиялық  коррекця  және  кеңес  беру  негіздері»  пәні  бойынша  ұпай
бөлінісі
                                                                     Кесте 2
|Апта  |Бақылау түрі        |Ұпай жиыны                  |Ескерту           |
|1     |2                   |3                           |4                 |
|      |1-7 апта бойы       |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|2     |Семинар             |20                          |                  |
|3     |Семинар             |20                          |                  |
|      |БӨЖ                 |35                          |                  |
|4     |Семинар             |20                          |                  |
|5     |Семинар             |20                          |                  |
|      |БӨЖ                 |30                          |                  |
|6     |Семинар             |20                          |                  |
|      |БӨЖ                 |35                          |                  |
|7     |Межелік бақылау 1   |70                          |                  |
|1-7 апта бойынша барлық   |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|      |8-15 апта бойы      |30                          |                  |
|      |дәріске қатысу      |                            |                  |
|8     |Семинар             |20                          |                  |
|9     |Семинар             |10                          |                  |
|10    |Семинар             |10                          |                  |
|      |БӨЖ                 |35                          |                  |
|11    |Семинар             |20                          |                  |
|12    |Семинар             |10                          |                  |
|      |БӨЖ                 |30                          |                  |
|13    |Семинар             |20                          |                  |
|14    |Семинар             |10                          |                  |
|      |БӨЖ                 |35                          |                  |
|15    |Межелік бақылау 2   |70                          |                  |
|9-15 апта бойынша барлық  |300                         |                  |
|ұпай саны                 |                            |                  |
|Емтихан ұпайы             |400                         |                  |
|Академиялық мерзімге      |1000                        |                  |
|жиынтық ұпай              |                            |                  |

7 ӘДЕБИЕТТЕР

7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1 .1Осипова А.А. Общая психокоррекция.   Москва,   2012.
7.1.2 Психокоррекция: теория и практика /Под. ред. Ю. С. Шевченко-Москва,
2000.
7.1.3 Берн Э. Трансактный анализ и психокоррекция -СПБ 2008.
7.1.4 Абрамова   Г.С.   Правтикум    по  психологическому  консультированию.
       -Москва, 2007.

7.2 Қосымша әдебиеттер:
7.2.1 Карабанова О.А. Игра в коррекции психического  развития  ребенка.  -М,
2002.
7.2.2 Групповая психотерапия /Под. ред. Б.Д. Карвасарского Москва, 1990.
7.2.3 Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. - Санкт-Петербург, 1994.
7.2.4 Рабочая книга школьного психолога. /Под. ред.Дубровиной И.В.-М, 1987.
7.2.5 Немов Р.С. Психологическое консультирование. - Москва, 2003.
7.2.6 Битянова М.Р. «Организация психологической работы в школе». -М, 1997.
7.2.7 Безруких   М.М.,  Ефимова  СП. Знаете ли  вы  своего  ученика?.  –  М,
1991.
7.2.8 Овчарова Р.В. Справочная киига школьного психолога,- Москва 1996.
7.2.9 Рогов Е.И.    Настольная книга              практического психолога
         в образовании. М, 1996.
7.2.10 Захаров А. И.  Предупреждение  отклонений         в         поведении
ребенка.-Санкт-Петербург, 1997.
7.2.11  СмирноваТ.П.  Психологическая  коррекция    агрессивного   поведения
детей.   -   Ростов-  на-Дону, 2005.
7.2.12 Дубровина   И.В.   Рабочая   книга  школьного  психолога.  -  Москва,
1998.
7.2.13 Бурменская    Г.В.       Возрастно-психологическое  консультирвание.-
Москва, 1990.
7.2.14 Абрамова  Г.С.   Введение     в практическую    психологию.   Москва,
1994.
7.2.15  Жужикова     Н.В.      Учителю     о  практике       психологической
помощи.  М, 1990.
7.2.16 Кон     И.     Психология     ранней юности,- Москва, 1982.
7.2.17 Раттер    М.    Помощь    трудным  детям.  -  Москва,  1987.  Москва,
1994.
7.2.18 Эмоциональное     нарушения     в детском возрасте  и  их  коррекция/
Под   ред.   В.В.  Лебединский.   - Москва, 1990.





Пәндер