Файл қосу
Педагогикалық технология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ |
|СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |
|ОӘК |№1 басылым | |
|« Оқушылардың бейіндік |03.09.2013 | |
|оқытуын үйымдастыру» | | |
|пәнінің студенттерге | | |
|арналған жұмыстық оқу | | |
|бағдарламасы | | |
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК
5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына
« Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру»
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ
ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей 2013
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Алғы сөз
1 әзірлеген
Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж. Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы
2 ТАЛҚЫЛАНҒАН
2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/
2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ / /
3 БЕКІТІЛГЕН
Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға
ұсынылды
Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ / /
БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
Мазмұны
|1 Жалпы жағдайы | |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | |
|4 Курсттың форматы | |
|5 Курстың саясаты | |
|6 Баға қою тәсілі | |
|7 Әдебиет | |
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ
1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т., оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1
1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы
Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын
білу және оның болашақта пайдалану.
1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты
-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу.
Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім
сабақтарында пайдалану.
1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы
-Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды
пайдалану.
1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
- қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен,
материалдармен;
- істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше
варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты
таңдау;
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.
1.6 Курстың пререквизиттері:
-Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім
-Педагогика сұрақтарына жауап
-психология сұрақтарына жауап
-Оқыту әдістемесінің негізінен білім
-Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы
1.7 Курстың постреквизиттері:
- Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім
-Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар
-Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы
- Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы
2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
Кесте 1
|№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет |
|р/с | | | |
| | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | |
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |
| |Оқыту технологиясының |2 | |2 |2 | |Беспалько В.Ф|
| |мәні және интегралды | | | | | |Педагогика и |
| |сипатталынуы . | | | | | |прогрессивные|
| |1.Технология . | | | | | |технологии |
| |2.Білім беру | | | | | |обучения |
| |технологиясы. | | | | | |М-1999г |
| |3.Педагогикалық | | | | | | |
| |технология. | | | | | | |
| |4.Білім беру | | | | | | |
| |технологиясының | | | | | | |
| |жіктелуі. | | | | | | |
| |Кәсіптік білім берудегі |2 | |2 |2 | |Мектептегі |
| |дәстүрлі технологияларды| | | | | |технология |
| |түрлендірудің | | | | | |технология в |
| |концептуалды тәсілі. | | | | | |школе в школе|
| |1.Оқушыларды | | | | | |№7 2006ж |
| |дайындаудағы оқытуды | | | | | | |
| |жекелендіру және | | | | | | |
| |дифференцациялау | | | | | | |
| |технологиялары. | | | | | | |
| |2.Жеке-тұлғаға | | | | | | |
| |бағдарланған оқыту | | | | | | |
| |технологиясы. | | | | | | |
| |3.Ынтымақтастықоқу | | | | | | |
| |технологиясы | | | | | | |
| |4.Дамыта оқыту | | | | | | |
| |технологиясы. | | | | | | |
| |Оқушыларды кәсіптік |2 | |2 |2 | |Мектептегі |
| |даярлау жүйесіндегі | | | | | |технология |
| |инновациялық | | | | | |технология в |
| |технологиялар. | | | | | |школе в школе|
| |1.Модульдік оқыту | | | | | |№7 2006ж |
| |технологиясы | | | | | | |
| |2.Ақпараттық оқыту | | | | | | |
| |технологиялары. | | | | | | |
| |3.Қашықтықтан оқыту. | | | | | | |
| |4. Проблемалық оқыту. | | | | | | |
| |Кәсіптік білім беруде |3 | |3 |3 | |Андреев А.А |
| |этнопедагогикалық | | | | | |Введение в |
| |технологияны қолдау. | | | | | |дистанционное|
| | | | | | | |обучение.-М; |
| | | | | | | |Из-во |
| | | | | | | |ВУ,1997-251с.|
| |Оқыту технологиялары |3 | |3 |3 | | Мектептегі |
| |бойынша жоба ұсыну. | | | | | |технология |
| | | | | | | |технология в |
| | | | | | | |школе в школе|
| | | | | | | |№7 2006ж |
| |Компьютерлендірудің екі |3 | |3 |3 | | Мектептегі |
| |жақты сипаттамасы. | | | | | |технология |
| |Аудио-визуалдық | | | | | |технология в |
| |материалдар. | | | | | |школе в школе|
| | | | | | | |№6 2006ж |
| |Барлығы |15 | |15 |15 | | |
3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 |
- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.
Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің
тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.
4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ
Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты
-Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында
тапсырмаған жағдайда баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .
« Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» пәні бойынша баллдарды
бөлу
Кесте 2
|Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша |
| | |барлығы | |
|1 |2 |3 |4 |
| |1-8 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|3 | | | |
| |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық |
|4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|5 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|6 | | | |
| |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне |
|7 | | |сәйкес |
| |1-7апта бойынша оқудың |300 | |
| |нәтижесінің барлық баллы | | |
|8 |8-15 апта аралығындағы |30 | |
| |аудиториялық сабақтарға | | |
| |дайындық және қатысу. | | |
|9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық |
| |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
| |орындау | | |
|10 | | | |
| |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ |
|11 | | | |
| |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық |
|12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын|
| |тақырыптары бойынша | |текскру |
| |ағымдағы бақылау | | |
| |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ |
|13 |орындау | | |
| |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ |
|14 | | | |
|15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне |
| | | |сәйкес |
| |300 | |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | |
|барлық баллы | | |
|Емтихандағы балл жиыны |400 | |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | |
7 ӘДЕБИЕТ
Әдебиеттер тізімі:
1.Андреев А.А Введение в дистанционное обучение.-М; Из-во ВУ,1997-251с.
2.Басова Н.В. Система дистанционного образования: История развития и
перспективы.Инновационные аспекты учебного и воспитательного процессов в
технических вузах: Материалы научно-методического семинара вузов Северного
Кавказа№Новочеркасск: Из-во ЮРГТУ,1999,-45С.
3.Беспалько В.Ф Педагогика и прогрессивные технологии обучения М-1999г
4.Мектептегі технология технология в школе в школе №7 2006ж
5. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2006ж
6. Мектептегі технология технология в школе в школе №11 2006ж
7. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2010ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz
Реферат
Курстық жұмыс
Диплом
Материал
Диссертация
Практика
Презентация
Сабақ жоспары
Мақал-мәтелдер
1‑10 бет
11‑20 бет
21‑30 бет
31‑60 бет
61+ бет
Негізгі
Бет саны
Қосымша
Іздеу
Ештеңе табылмады :(
Соңғы қаралған жұмыстар
Қаралған жұмыстар табылмады
Тапсырыс
Антиплагиат
Қаралған жұмыстар
kz