Файл қосу
Педагогикалық технология
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |« Оқушылардың бейіндік |03.09.2013 | | |оқытуын үйымдастыру» | | | |пәнінің студенттерге | | | |арналған жұмыстық оқу | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ «10» 12 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Мазмұны |1 Жалпы жағдайы | | |2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу | | |3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы | | |4 Курсттың форматы | | |5 Курстың саясаты | | |6 Баға қою тәсілі | | |7 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | 1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ 1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер Нысангалиева Б.Т., оқытушы «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория Пән бойынша кредиттер саны - 1 1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру, сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын білу және оның болашақта пайдалану. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану. 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 1.7 Курстың постреквизиттері: - Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ Кесте 1 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |Оқыту технологиясының |2 | |2 |2 | |Беспалько В.Ф| | |мәні және интегралды | | | | | |Педагогика и | | |сипатталынуы . | | | | | |прогрессивные| | |1.Технология . | | | | | |технологии | | |2.Білім беру | | | | | |обучения | | |технологиясы. | | | | | |М-1999г | | |3.Педагогикалық | | | | | | | | |технология. | | | | | | | | |4.Білім беру | | | | | | | | |технологиясының | | | | | | | | |жіктелуі. | | | | | | | | |Кәсіптік білім берудегі |2 | |2 |2 | |Мектептегі | | |дәстүрлі технологияларды| | | | | |технология | | |түрлендірудің | | | | | |технология в | | |концептуалды тәсілі. | | | | | |школе в школе| | |1.Оқушыларды | | | | | |№7 2006ж | | |дайындаудағы оқытуды | | | | | | | | |жекелендіру және | | | | | | | | |дифференцациялау | | | | | | | | |технологиялары. | | | | | | | | |2.Жеке-тұлғаға | | | | | | | | |бағдарланған оқыту | | | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | | |3.Ынтымақтастықоқу | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | | |4.Дамыта оқыту | | | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | | |Оқушыларды кәсіптік |2 | |2 |2 | |Мектептегі | | |даярлау жүйесіндегі | | | | | |технология | | |инновациялық | | | | | |технология в | | |технологиялар. | | | | | |школе в школе| | |1.Модульдік оқыту | | | | | |№7 2006ж | | |технологиясы | | | | | | | | |2.Ақпараттық оқыту | | | | | | | | |технологиялары. | | | | | | | | |3.Қашықтықтан оқыту. | | | | | | | | |4. Проблемалық оқыту. | | | | | | | | |Кәсіптік білім беруде |3 | |3 |3 | |Андреев А.А | | |этнопедагогикалық | | | | | |Введение в | | |технологияны қолдау. | | | | | |дистанционное| | | | | | | | |обучение.-М; | | | | | | | | |Из-во | | | | | | | | |ВУ,1997-251с.| | |Оқыту технологиялары |3 | |3 |3 | | Мектептегі | | |бойынша жоба ұсыну. | | | | | |технология | | | | | | | | |технология в | | | | | | | | |школе в школе| | | | | | | | |№7 2006ж | | |Компьютерлендірудің екі |3 | |3 |3 | | Мектептегі | | |жақты сипаттамасы. | | | | | |технология | | |Аудио-визуалдық | | | | | |технология в | | |материалдар. | | | | | |школе в школе| | | | | | | | |№6 2006ж | | |Барлығы |15 | |15 |15 | | | 3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ - пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу; - студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу; - оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету; - дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету; |ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | - емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру. Студенттер тапсырманы алғаннан кейін, үйде берілген тапсырманы дәптердің тор бет парағына немесе компьютерлік бағдарламаларда орындап, оқытушыға көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады. 4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады. 5.Курстын саясаты -Дәріс тәжірибелік сабақтарға кешікпей келу, сабақ кезінде ұйялы телефондарды өшіру. -Себепсіз сабақты босатпау, ауырып қалу себебінде медециналық анықтама әкелу. -Босатылған сабақтарды оқытушымен келісілген уақытта тапсыру, уақытында тапсырмаған жағдайда баға төмендейді. -Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау. - СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен уақытында орындау. - тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу; - дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу. -университете тәртіпті болу. -оқытушылармен және курстастармен тәртіпті мейірбан қатыныста болу керек. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ -Баға қойғанда берілген тапсырма дұрыс орындалуына , дер кезінде өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады . « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» пәні бойынша баллдарды бөлу Кесте 2 |Апта |Бақылау түрі |Баллдардың |Қосымша | | | |барлығы | | |1 |2 |3 |4 | | |1-8 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |2 |1,2,3,4 ші практикалық |50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |3 | | | | | |5,6,7 ші практикалық |55 |Практикалық | |4 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |5 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |6 | | | | | |Ай аралығындағы бақылау №1|75 |Сабақ кестесіне | |7 | | |сәйкес | | |1-7апта бойынша оқудың |300 | | | |нәтижесінің барлық баллы | | | |8 |8-15 апта аралығындағы |30 | | | |аудиториялық сабақтарға | | | | |дайындық және қатысу. | | | |9 |9,10,11,12- ші практикалық|50 |Практикалық | | |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | | |орындау | | | |10 | | | | | |Ұй тапсырмаларын орындау |30 |СӨЖ | |11 | | | | | |13,14,15-ші практикалық |55 |Практикалық | |12 |сабақтаржәне дәріс | |сабақта жұмыстарын| | |тақырыптары бойынша | |текскру | | |ағымдағы бақылау | | | | |Тақырып бойынша жұмыстарды|15 |ӨСӨЖ | |13 |орындау | | | | |Ұй тапсырмаларын орынд |30 |СӨЖ | |14 | | | | |15 |Ай аралығындағы бақылау №2|75 |Сабақ кестесіне | | | | |сәйкес | | |300 | | |8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің| | | |барлық баллы | | | |Емтихандағы балл жиыны |400 | | |Академиялық кезеңдегі балл жиыны |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі: 1.Андреев А.А Введение в дистанционное обучение.-М; Из-во ВУ,1997-251с. 2.Басова Н.В. Система дистанционного образования: История развития и перспективы.Инновационные аспекты учебного и воспитательного процессов в технических вузах: Материалы научно-методического семинара вузов Северного Кавказа№Новочеркасск: Из-во ЮРГТУ,1999,-45С. 3.Беспалько В.Ф Педагогика и прогрессивные технологии обучения М-1999г 4.Мектептегі технология технология в школе в школе №7 2006ж 5. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2006ж 6. Мектептегі технология технология в школе в школе №11 2006ж 7. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2010ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz