Файл қосу

Педагогикалық технология




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                |
|ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                       |
|СМК құжатының 3-деңгейі   |ОӘК             |ОӘК 042-33.1.20/02-2013    |
|ОӘК                       |№1 басылым      |                           |
|« Оқушылардың бейіндік    |03.09.2013      |                           |
|оқытуын үйымдастыру»      |                |                           |
|пәнінің  студенттерге     |                |                           |
|арналған жұмыстық оқу     |                |                           |
|бағдарламасы              |                |                           |










                               ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК

                  5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына


                           « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру»



                        СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘНІНІҢ

                            ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ



















                                                    Семей  2013

|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

                                  Алғы сөз


1 әзірлеген

Құрастырған ___________  «10»     12    2013 ж.  Нысангалиева Б.Т.,
«Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының  оқытушысы

2  ТАЛҚЫЛАНҒАН

2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында.
Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж.,
Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/


2.2  Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж.,
Төраға ____________________ /                           /


3  БЕКІТІЛГЕН

Университетінің  оқу-әдістемелік  кеңесінің  отырысында  келісіліп,  баспаға
ұсынылды

Хаттама № ____,  «_____» ____________________ 2013 ж.
ОӘК төрайымы __________ /                              /


БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН

























|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |






                                   Мазмұны

|1 Жалпы жағдайы                                               |           |
|2 Пәннің мазмұны және сабақтың түріне қарай сабақ бөлу        |           |
|3 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқауы                          |           |
|4 Курсттың форматы                                            |           |
|5 Курстың саясаты                                             |           |
|6 Баға қою тәсілі                                             |           |
|7 Әдебиет                                                     |           |































|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

1 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЫ

1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәліметтер
Нысангалиева Б.Т.,   оқытушы
«Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасы
Ақпарат - тел. 53-37-60, № 4 оқу корпусы, 13 кабинет
Сабақ өткізілетін орны –№ 13 аудитория
Пән бойынша кредиттер саны - 1


1.2 Пән мазмұнының қысқаша жазылуы

   Педагогика технологиялар бойынша ақпаратты  жүйелендіру  және  біріктіру,
сонымен қатар педагогикалық қурылым  мен  тәжірибеге  қол  жеткізу,  болашақ
мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын  ,  технологиясының  ,тарихын
білу және оның болашақта  пайдалану.

1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты

-Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа  бейімдеу.
Алған   білімдерді   педагогикалық   іс-тәжірибелерінде,    кәсіптік   білім
сабақтарында пайдалану.




   1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы

   -Кәсіптік   білім   берудегі   дәстүрлі   технологияларды   түрлендірудің
концептуалды тәсілідерін,  даярлау жүйесіндегі инновациялық  технологияларды
пайдалану.

1.5 Оқу нәтижесі
Студент пәнді оқып тамандағанда:
- білу –  Кәсіптік білімде алған білімді   пайдалана білу;
- игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу;
-  қабылдау  -    технологиялардын  әр  түрлі  құралдармен,   техникалармен,
материалдармен;
- істей  алу  -  жобалау  проблемаларын  белгілеу,  оны  шешу  үшін  бірнеше
варианттарды  ұсыну,  ұсынған  варианттардың  арасынан  ең  жақсы  вариантты
таңдау;
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

- ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді;
- болу - мәдениет спецификасы туралы білім;
- ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді.

1.6 Курстың пререквизиттері:
   -Кәсіптік оқыту  бойынша  жалпы білім
   -Педагогика сұрақтарына жауап
   -психология сұрақтарына жауап
   -Оқыту әдістемесінің негізінен білім
   -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы

1.7 Курстың постреквизиттері:
   - Кәсіптік оқыту бойынша  жалпы білім
   -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар
   -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы
   - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы




2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ. САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫ БӨЛУ
                                                                     Кесте 1
|№    |Тақырып                 |Сағаттар                      |Әдебиет      |
|р/с  |                        |                              |             |
|     |                        |ДС    |ЗС  |ТС  |СОӨЖ    |СӨЖ  |             |
|1    |2                       |3     |4   |5   |6       |7    |8            |
|     |Оқыту технологиясының   |2     |    |2   |2       |     |Беспалько В.Ф|
|     |мәні және интегралды    |      |    |    |        |     |Педагогика и |
|     |сипатталынуы .          |      |    |    |        |     |прогрессивные|
|     |1.Технология .          |      |    |    |        |     |технологии   |
|     |2.Білім беру            |      |    |    |        |     |обучения     |
|     |технологиясы.           |      |    |    |        |     |М-1999г      |
|     |3.Педагогикалық         |      |    |    |        |     |             |
|     |технология.             |      |    |    |        |     |             |
|     |4.Білім беру            |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиясының         |      |    |    |        |     |             |
|     |жіктелуі.               |      |    |    |        |     |             |
|     |Кәсіптік білім берудегі |2     |    |2   |2       |     |Мектептегі   |
|     |дәстүрлі технологияларды|      |    |    |        |     |технология   |
|     |түрлендірудің           |      |    |    |        |     |технология в |
|     |концептуалды тәсілі.    |      |    |    |        |     |школе в школе|
|     |1.Оқушыларды            |      |    |    |        |     |№7 2006ж     |
|     |дайындаудағы оқытуды    |      |    |    |        |     |             |
|     |жекелендіру және        |      |    |    |        |     |             |
|     |дифференцациялау        |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиялары.         |      |    |    |        |     |             |
|     |2.Жеке-тұлғаға          |      |    |    |        |     |             |
|     |бағдарланған оқыту      |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиясы.           |      |    |    |        |     |             |
|     |3.Ынтымақтастықоқу      |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиясы            |      |    |    |        |     |             |
|     |4.Дамыта оқыту          |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиясы.           |      |    |    |        |     |             |
|     |Оқушыларды кәсіптік     |2     |    |2   |2       |     |Мектептегі   |
|     |даярлау жүйесіндегі     |      |    |    |        |     |технология   |
|     |инновациялық            |      |    |    |        |     |технология в |
|     |технологиялар.          |      |    |    |        |     |школе в школе|
|     |1.Модульдік оқыту       |      |    |    |        |     |№7 2006ж     |
|     |технологиясы            |      |    |    |        |     |             |
|     |2.Ақпараттық оқыту      |      |    |    |        |     |             |
|     |технологиялары.         |      |    |    |        |     |             |
|     |3.Қашықтықтан оқыту.    |      |    |    |        |     |             |
|     |4. Проблемалық оқыту.   |      |    |    |        |     |             |
|     |Кәсіптік білім беруде   |3     |    |3   |3       |     |Андреев А.А  |
|     |этнопедагогикалық       |      |    |    |        |     |Введение в   |
|     |технологияны қолдау.    |      |    |    |        |     |дистанционное|
|     |                        |      |    |    |        |     |обучение.-М; |
|     |                        |      |    |    |        |     |Из-во        |
|     |                        |      |    |    |        |     |ВУ,1997-251с.|
|     |Оқыту технологиялары    |3     |    |3   |3       |     | Мектептегі  |
|     |бойынша жоба ұсыну.     |      |    |    |        |     |технология   |
|     |                        |      |    |    |        |     |технология в |
|     |                        |      |    |    |        |     |школе в школе|
|     |                        |      |    |    |        |     |№7 2006ж     |
|     |Компьютерлендірудің екі |3     |    |3   |3       |     | Мектептегі  |
|     |жақты сипаттамасы.      |      |    |    |        |     |технология   |
|     |Аудио-визуалдық         |      |    |    |        |     |технология в |
|     |материалдар.            |      |    |    |        |     |школе в школе|
|     |                        |      |    |    |        |     |№6 2006ж     |
|     |Барлығы                 |15    |    |15  |15      |     |             |

3 ПӘНДІ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
- пәнді игерудегі уақыт мерзімін дұрыс пайдалана білу;
- студенттің жұмыс істеу жағдайын реттей білу;
- оқу – әдістемелік кешенін дұрыс пайдалана білуге үйрету;
- дәріс конспектісімен оқулықтарды пайдалана білуге үйрету;
|ОӘК 042-33.1.20/02-2013 |№1 басылым 03.09.2013   |1                       |

- емтиханға, сынаққа дайындалу барысына кеңес беру.

Студенттер тапсырманы алғаннан кейін,  үйде  берілген  тапсырманы  дәптердің
тор бет парағына  немесе  компьютерлік  бағдарламаларда  орындап,  оқытушыға
көрсетеді. Оқытушыдан консультация алған соң тапсырманы орындауға болады.

4 КУРСТЫҢ ФОРМАТЫ

Курстын форматына дәріс,тәжірибелік сабақ жатады.
5.Курстын саясаты

-Дәріс  тәжірибелік  сабақтарға   кешікпей   келу,   сабақ   кезінде   ұйялы
телефондарды өшіру.
-Себепсіз сабақты  босатпау,  ауырып  қалу  себебінде  медециналық  анықтама
әкелу.
-Босатылған сабақтарды  оқытушымен  келісілген  уақытта  тапсыру,  уақытында
тапсырмаған жағдайда  баға төмендейді.
-Оқу сабақтарына белсенді қатысу, оқу әдістеріне шығармашылықпен қарау.
- СӨЖ және СӨӨЖ берілген тапсырмаларды өздігінен  уақытында орындау.
- тап-түйнақтай ,тәртіпті елгезек болу;
- дене-шынықтыру киімімен сабаққа кірмеу.
-университете тәртіпті болу.
-оқытушылармен және курстастармен тәртіпті  мейірбан қатыныста болу керек.
6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ
-Баға  қойғанда  берілген  тапсырма  дұрыс   орындалуына   ,   дер   кезінде
өткізуліуне, теориялық сұрақтарға жауап бергені қарастырылады .

        « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру»   пәні бойынша баллдарды
                                    бөлу
                                                                     Кесте 2
|Апта     |Бақылау түрі              |Баллдардың      |Қосымша           |
|         |                          |барлығы         |                  |
|1        |2                         |3               |4                 |
|         |1-8 апта аралығындағы     |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|2        |1,2,3,4 ші практикалық    |50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|3        |                          |                |                  |
|         |5,6,7 ші практикалық      |55              |Практикалық       |
|4        |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|5        |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|6        |                          |                |                  |
|         |Ай аралығындағы бақылау №1|75              |Сабақ кестесіне   |
|7        |                          |                |сәйкес            |
|         |1-7апта бойынша оқудың    |300             |                  |
|         |нәтижесінің барлық баллы  |                |                  |
|8        |8-15 апта аралығындағы    |30              |                  |
|         |аудиториялық сабақтарға   |                |                  |
|         |дайындық және қатысу.     |                |                  |
|9        |9,10,11,12- ші практикалық|50              |Практикалық       |
|         |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|         |орындау                   |                |                  |
|10       |                          |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орындау  |30              |СӨЖ               |
|11       |                          |                |                  |
|         |13,14,15-ші практикалық   |55              |Практикалық       |
|12       |сабақтаржәне дәріс        |                |сабақта жұмыстарын|
|         |тақырыптары бойынша       |                |текскру           |
|         |ағымдағы бақылау          |                |                  |
|         |Тақырып бойынша жұмыстарды|15              |ӨСӨЖ              |
|13       |орындау                   |                |                  |
|         |Ұй тапсырмаларын орынд    |30              |СӨЖ               |
|14       |                          |                |                  |
|15       |Ай аралығындағы бақылау №2|75              |Сабақ кестесіне   |
|         |                          |                |сәйкес            |
|                                    |300             |                  |
|8-15 апта бойынша оқудың нәтижесінің|                |                  |
|барлық баллы                        |                |                  |
|Емтихандағы  балл жиыны             |400             |                  |
|Академиялық кезеңдегі балл жиыны    |1000            |                  |



                                    7 ӘДЕБИЕТ


   Әдебиеттер тізімі:

   1.Андреев А.А Введение в дистанционное обучение.-М; Из-во ВУ,1997-251с.

   2.Басова Н.В. Система  дистанционного  образования:  История  развития  и
перспективы.Инновационные аспекты учебного  и  воспитательного  процессов  в
технических вузах: Материалы научно-методического семинара  вузов  Северного
Кавказа№Новочеркасск: Из-во ЮРГТУ,1999,-45С.

   3.Беспалько В.Ф Педагогика и прогрессивные технологии обучения М-1999г

   4.Мектептегі технология технология в школе в школе №7 2006ж

   5. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2006ж

   6. Мектептегі технология технология в школе в школе №11 2006ж

   7. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2010ж

Пәндер