Файл қосу

ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны









               5В050400 - «Журналистика» мамандығына арналған
                         «Қазақ әдебиетінің тарихы»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

               СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ





















                                    СЕМЕЙ
                                     2011

1 ҚҰРАСТЫРҒАН
Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік  университеті, қазақ филологиясы
кафедрасы,  ф.ғ.к. Әбділманатқызы Ә.

2 КЕЛІСІЛДІ
2.1 Қазақ  филологиясы кафедрасының  отырысында  қаралып, талқыланды.
Хаттама     №___  «___» ___________20 _жыл.

Кафедра меңгерушісі: _______________ Сейітова Ш. Б.

2.2  Гуманитарлық   факультетінің  оқу-  әдістемелік  бюросында  талқыланып,
бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 _жыл.

Төрайымы_________________Колмогорова Г.Б.

2.3 Гуманитарлық  факультетінің Ғылыми кеңесінде  талқыланып,  бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 _жыл.

Төрайымы________________Атантаева Б.Ж.


3 БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқу-әдістемелік  бюросында бекітілді.
Хаттама     №___  «___» ___________20 _жыл.


Бірінші  проректор_________________Рскелдиев Б.Ә.
4  20 _ж. «____» __________ шыққан ПОӘК-нің
№2 БАСЫЛЫМЫ


















                                   Мазмұны


1 Жалпы ережелер
2 Пәнді оқытудың әдістемелік нұсқаулары
3 Курс саясаты мен форматы
4 Бағалау саясаты
5 Пәннің мазмұны және сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
6 ОЖСӨЖ және СӨЖ мазмұны
7 Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі



































      1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


      1.1 Оқытушы және пән туралы жалпы мәлімет
      Әбділманатқызы Ә, филология ғылымдарының кандидаты, аға оқытушы
      «Қазақ филологиясы» кафедрасы
      Ақпараттық  қатынас - телефон:  44-29-30, №1 оқу ғимараты, №913 бөлме
      Сабақ өтетін орын - № 904а аудитория
      Пән бойынша кредит саны - 3
      1.2 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме (Кесте 1)


      Кесте 1 – Оқу жұмыс жоспарынан көшірме

|Курс          |Сем-естр                  |Кредит   |Дәріс (сағ)       |
|1             |n                         |3        |4                 |
|А             |Үздік                     |4.00     |95-100            |
|А-            |Өте жақсы                 |3.67     |90-94             |
|В+            |Жақсы                     |3.33     |85-89             |
|В             |Жақсы                     |3.00     |80-84             |
|В-            |Жақсы                     |2.67     |75-79             |
|С+            |Қанағат                   |2.33     |70-74             |
|С             |Қанағат                   |2.00     |65-69             |
|С-            |Қанағат                   |1.67     |60-64             |
|С+  D+        |Өтпелі балл               |1.33     |55-59             |
|D             |Төмен өтпелі балл         |1.00     |50-54             |
|F             |Төмен                     |0.00     |0-49              |
|I             |Аяқталмаған               |NA       |                  |
|W             |Шығарылған                |NA       |                  |
|A W           |Әкімшілік тарапынан       |NA       |                  |
|              |шығарылған                |         |                  |
|P             |Өткен/тек шешуші тестілеу |NA       |0                 |
|              |үшін                      |         |                  |


      Дәріс – 2 ұпай
      Семинар сабақтарына жауап беру - 10 ұпай
      Реферат жазу және қорғау - 10 ұпай
      Мәтінді жатқа тапсыру - 5 ұпай
      Тест – 20 ұпай
      СӨЖ   - 5 ұпай
      ОЖСӨЖ – 8 ұпай
      Барлығы: 60 балл


      5 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІ БОЙЫНША САҒАТТАРҒА БӨЛУ


      Кесте 2 – Пәннің мазмұны. Сабақтардың түрі бойынша сағаттарға бөлу
|Тақырып атауы           |Сағат саны                                       |
|                        |Дәріс    |Семинар  |Лаб     |ОЖСӨЖ    |СӨЖ      |
|1                       |2        |3        |4       |5        |6        |
|1. Түркі елінің тарихи  |2        |1        |        |         |0,4      |
|жағдайы,  әдебиетінің   |         |         |        |         |         |
|даму бағыты.            |         |         |        |         |         |
|2. Оғыз дәуіріндегі     |1        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиет.                |         |         |        |         |         |
|3. Ислам дәуіріндегі    |2        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиет.                |         |         |        |         |         |
|4. Алтын орда           |2        |1        |        |         |0,4      |
|дәуіріндегі әдебиет.    |         |         |        |         |         |
|5. Жыраулар поэзиясы.   |1        |1        |        |         |0,4      |
|6. 15-17 ғасырдағы қазақ|2        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиеті.               |         |         |        |         |         |
|7. 18-ғасырдағы қазақ   |2        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиеті.               |         |         |        |         |         |
|8. 19-ғасырдың І        |2        |1        |        |         |0,4      |
|жартысындағы қазақ      |         |         |        |         |         |
|әдебиеті.               |         |         |        |         |         |
|9. 19-ғасырдың  ІІ      |3        |1        |        |         |0,4      |
|жартысындағы            |         |         |        |         |         |
|ағартушылық, демократтық|         |         |        |         |         |
|мазмұндағы реалистік    |         |         |        |         |         |
|жаңа жазба әдебиет.     |         |         |        |         |         |
|10. 20-ғасырдағы қазақ  |1        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиеті дамуының       |         |         |        |         |         |
|алғашқы кезеңі.         |         |         |        |         |         |
|11. Діни-ағартушылық,   |2        |1        |        |         |0,4      |
|кітаби бағыттағы        |         |         |        |         |         |
|ақын-жазушылар.         |         |         |        |         |         |
|12. Азатшыл әдебиет     |4        |1        |        |         |0,4      |
|өкілдері.               |         |         |        |         |         |
|13. Кеңес дәуіріндегі   |6        |1        |        |         |0,4      |
|әдебиет.                |         |         |        |         |         |
|14. Қасым Аманжолов     |         |1        |        |         |0,4      |
|өмірі мен шығармашылығы.|         |         |        |         |         |
|15. Қ.Мырзалиев,        |         |1        |        |         |0,4      |
|Ә.Нүрпейісов,           |         |         |        |         |         |
|І.Есенберлин            |         |         |        |         |         |
|шығармаларының қазақ    |         |         |        |         |         |
|әдебиетінде алатын орны.|         |         |        |         |         |


      6 ОЖСӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ МАЗМҰНЫ


      Кесте 3 – ОЖСӨЖ және СӨЖ жоспарлары
|ОЖСӨЖ                                            |СӨЖ                     |
|Аудиториялық            |Аудиториядан тыс        |                        |
|1                       |2                       |3                       |
|1.   Н.Наушабаев        |1. І.Жансүгіровтің      |1. Т.Жароков            |
|назымдары. «Алтыншы     |«Күй», «Күйші», «Дала», |поэтикасындағы эпикалық |
|назым» өлеңі мен «Түлкі |«Құлагер» поэмаларына   |пафос және баян.        |
|мен әтештің хикаясы»    |әдеби-көркемдік,        |                        |
|мысал өлеңіне           |образдық талдау         |                        |
|әдеби-теориялық талдау  |жүргізіледі.            |                        |
|жасау. «Тақпақ назым»   |                        |                        |
|жаттау.                 |                        |                        |
|2. Ш.Жәңгіров           |2. І.Жансүгіровтің      |2. Х.Есенжановтың өмірі |
|«Ұлықмандай дүниеде мың |«Исатай-Махамбет», «Кек»|мен шығармашылығы.      |
|жыл жүрсең», «Таза жоқ  |драмалық шығармаларының |                        |
|тат шықпайтын күмісінен»|сюжеттік-композициялық  |                        |
|өлеңдеріне              |құрылымына әдеби талдау |                        |
|әдеби-көркемдік талдау  |жазылады.               |                        |
|жүргізіледі. Жаттау.    |                        |                        |
|3. М.Көпеевтің «Бұлбұл  |3. ХХ ғасыр басындағы   |3. Ә.Тәжібаевтің        |
|мен қаршыға», «Шайтанның|әдебиеттегі жанрлық     |лирикалық шығармалары,  |
|саудасы» өлеңдеріне     |ізденістер тақырыбына   |поэмалары.              |
|әдеби-көркемдік талдау  |әдеби шолу жазылады.    |                        |
|жүргізіледі. Жаттау.    |                        |                        |
|4. М.Қалтаевтың         |4. ХХ ғасыр басындағы   |4. З.Қабдолов- ғалым,   |
|«Фақырлар хақында», «Қаж|қазақ әдебиетіндегі     |жазушы.                 |
|хақында», «Қазақ        |азатшыл-демократтық     |                        |
|хақімдері» өлеңдеріне   |бағыт тақырыбына әдеби  |                        |
|әдеби-көркемдік талдау  |сараптау жасалады.      |                        |
|жүргізіледі. Жаттау.    |                        |                        |
|5. Шәкәрімнің «Қалқаман |5. С.Сейфуллиннің «Бақыт|5. С.Мәуленовтың        |
|Мамыр», «Еңлік-Кебек»,  |жолына», «Қызыл         |ақындығы.               |
|«Нартайлақ Айсұлу»      |сұңқарлар» драмалық     |                        |
|поэмаларына             |шығармаларына           |                        |
|әдеби-көркемдік,        |әдеби-көркемдік талдау  |                        |
|образдық талдау         |жүргізіледі.            |                        |
|жүргізіледі.            |                        |                        |
|6. Шәкәрімнің           |6. Б.Майлиннің          |6. Т.Айбергенов         |
|«Әділ-Мария», «Шын      |«Талтаңбайдың тәртібі», |лирикасы.               |
|бақтың айнасы»          |«Жалбыр» пьесаларындағы |                        |
|шығармаларына           |образдарға әдеби талдау |                        |
|әдеби-тарихи  талдау    |жасалады.               |                        |
|жазылады.               |                        |                        |
|7. Шәкәрімнің «Жазу     |7. Б.Майлиннің «Шұғаның |7. М.Мақатаев           |
|мәселесі», «Би һәм билік|белгісі», «Раушан       |поэзиясындағы           |
|туралы», «Ұлтшылдық»    |коммунист» повесіндегі  |психологизм.            |
|мақалаларына әдеби      |образдарға әдеби талдау |                        |
|сараптау жазылады.      |жасалады.               |                        |
|8. М.Сералиннің         |8.  С.Сейфуллиннің «Жер |8. М.Мақатаев поэтикасы |
|«Топжарған», «Гүлқашима»|қазғандар», «Жемістер»  |                        |
|поэмаларына             |повестерінің тақырыбы   |                        |
|әдеби-көркемдік,        |мен проблематикасы және |                        |
|образдық талдау         |көркемдік               |                        |
|жүргізіледі.            |ерекшеліктеріне талдау  |                        |
|                        |жүргізіледі.            |                        |
|9. С.Торайғыров «Қамар  |9. С.Сейфуллиннің «Тар  |9. О.Бөкей және қазақ   |
|сұлу», «Кім жазықты»    |жол тайғақ кешу»        |прозасы.                |
|романдарының            |мемуарлық романына      |                        |
|сюжеттік-композициялық  |әдеби-көркемдік,        |                        |
|құрылымына әдеби талдау |образдық талдау         |                        |
|жазылады.               |жүргізіледі.            |                        |
|10. С.Торайғыров        |10. С.Сейфуллиннің      |10. М.Шаханов           |
|«Адасқан өмір», «Кедей»,|«Аққудың айырылуы»,     |балладаларының жанрлық  |
|«Таныстыру», «Айтыс»    |«Көкшетау» поэмаларына  |ерекшеліктері.Ғалым     |
|поэмаларына             |әдеби-көркемдік,        |Жайлыбай поэзиясының    |
|әдеби-көркемдік,        |образдық талдау         |бейнелілігі.            |
|образдық талдау         |жүргізіледі.            |                        |
|жүргізіледі. «Жарлау»   |                        |                        |
|өлеңін жаттау.          |                        |                        |

      7 «ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІНІҢ ТАРИХЫ» ПӘНІ БОЙЫНША  ОҚУ  ҮРДІСІНІҢ  КҮНТІЗБЕЛІК
КЕСТЕСІ

      Кесте 4 –  «Қазақ  әдебиетінің  тарихы»  пәні  бойынша  оқу  үрдісінің
күнтізбелік кестесі

|Апталар    |1          |2          |3              |4                      |
|           |           |           |               |Күні      |Аты-жөні,   |
|           |           |           |               |          |қолы,       |
|           |           |           |               |          |қызметі     |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |
|           |           |           |               |          |            |


13 ӘРІПТЕСТЕРДІҢ ТАНЫСУЫ
              №
о/қҚызметіАты-жөніУақытыҚолыӨзгерту №УақытыҚолы
Пәндер