Файл қосу
АҚШ тағы қазақ диаспорасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжат |ПОӘК | | | | | | | | |ПОӘК 042-18- | | | |18.1.54/01-2013 | |ПОӘК | | | |«Қазақ диаспорасы шет |№ 1 басылым | | |елдерде: тарихы және |18.09.2013 | | |қазіргі дамуы» пәнінің | | | |оқытушығы арналған | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» «5В020300»- Тарих мамандығына арналған ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 Алғы сөз 1. ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырушы ________________________«_03_»___09___2013__ж. Мухаметжанова Н.А. т.ғ.к., «Қазақстан тарихы» кафедрасының доценті, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының меңгерушісі 2. ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында «_03_»__09__ 2013 ж., № 1 хаттама Кафедра меңгерушісі Мухаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық-заң факультетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында «_05_»____09_____2013 ж., №_1_ хаттама Төрайымы Кенесбаева Ш. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған «_18_»___09____2013 ж., №_1_хаттама ОӘК төрағасы Искакова Г. 4 АЛҒАШҚЫ РЕТ ЕҢГІЗІЛДІ 13.09.2012, №4 Мазмұны 1 Қолданылу аймағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқытушыға арналған пәннің оқу-әдістемелік бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттер қамтамасыз ету картасы 8 Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНЫЛУ АУМАҒЫ «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» пәнінің оқу- әдістемелік кешені 5В020300 «Тарих» мамандығының студенттеріне арналған. Ол студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі мен маңыздылығымен, курс саясатымен, және оқу барысында алынатын дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» пәні бойынша осы оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : 5В020300 «Тарих» мамандығының МЖБС (3.08.273- 2006 ҚР МЖБС негізінде, 23.12.2005ж әрекетке еңгізілді және бекітілді) - СТУ 042–ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедурасы 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР • Мухаметжанова Н.А. т.ғ.к., «Қазақстан тарихы» кафедрасының доценті, Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының меңгерушісі • Байланыс мәліметтері №1 оқу ғимараты, № 1006 кабинет • Сабақ өткізу орны – аудитория №____ (сабақ кетесі бойынша) • Пән атауы – «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» • Кредит саны – 2 • Жұмыс оқу жоспарынан көшірме (1 кесте) 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаты Диаспорология тарихи, экономикалық, демографиялық, этнопсихологиялық, әлеуметтік-саяси, мәдени-тұрмыстық, және де қазақ диаспорасының даму мәселелерін қарастыратын ғылым болып табылады. «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» курсы Қазақстан тарихы курсының ажырамас бөлігі болып табылады және өз алдына келесідей тарих бөлімдерін қарастырады: этнография, антропология, әлем тарихы, тарихнама. 3.2 «Қазақ диаспорасы шет елдерде: тарихы және қазіргі дамуы» пәнінің курсын зерделеудің негізгі мақсаты тарихшы-студенттерді қазақ диаспорасы және ирредентасы мәселелері бойынша дүние жүзі және отандық тарих ғылымындағы негізгі теориялық және практикалық жетістіктерімен таныстыру болып табылады. 3.3 Пәннің негізгі міндеттері: ➢ әлемдегі қазақ диаспорасы және ирредентасының қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу; ➢ қазақ диаспорасы және ирредентасының қазіргі кездегі дамуы мен тарихы туралы біліміні кеңейту; ➢ ғылыми зерттеу мен оқытудың қазіргі әдістерін меңгеру; ➢ ғылыми әдебиеттер және деректермен жұмыс істеп үйрену; ➢ мәселе бойынша қазіргі кезеңдегі қазақстандық және әлемдік тарихнамадағы жетістіктерді меңгеру. 3.4 Пәнді зерттеу нәтижесінде студент меңгеру керек: ➢ Диаспора және ирреденттер: этникалық саясат категорияларын зерттеудегі теориялық аспектілер. ➢ Диаспора және ирредентаны анықтау, диаспоралардың классификациясы. ➢ Миграция теориясы және миграциялық трендтер. ➢ Мәселе бойынша деректер және тарихнамасы 3.5 Курс пререквизиттері: ➢ Қазақстанның жаңа заман тарихы; ➢ Шетел мемлекеттерінің жаңа заман тарихы. 3.6. Курс постреквизиттері: ➢ Қазақстанның қазіргі заман тарихы ➢ Шетелдің қазіргі заман тарихы Жұмыс оқу жоспарынан көшірме 1 кесте |Курс |Семестр |Кредитсаны | | | | | |1 |Шетелдегі қазақтардың жағдайы: қашқындар, |Анықтама | | |имигранттық жұмысшылар және қызметкрлер, | | | |тәуелсіз иммиранттар. | | |2 |Еркін Түркістан қозғалысының төрағалары. |Баяндама | |3 |Үндістан мен Пәкістан елдеріне қазақтардың |Анықтама | | |миграциялануы. | | |4 |Қазақ диаспорасы және ұлттық мәдениет |Интеллектуалды карта | | | |құрастыру | |5 |Қазақтардың әлемде таралу мәселесі. Тайвань |Талдау | | |елінің қазақ диаспорасы тарихындағы алатын | | | |орыны. | | |6 |Қазақтардың әлеуметтік-экономикалық жағдайына|Ауызша жауап | | |миграцияның әсері. | | |7 |Моңғолиядағы қазақ қашқындары |Анықтама | |8 |АҚШ тағы қазақ диаспорасы |Баяндама | |9 |Миграция және репатриация мәселелерін |Сұрақ жауап | | |зерттейтін шетелдік орталықтар | | 1. СӨЖ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ |№ р\н |Тақырып |Бақылау және тапсыру | | | |түрі | | | | | |1 |Халықаралық саясаттағы диаспора мәселесі |глоссарий | |2 |Қазақтардың миграциялану себептері, |анықтама | | |мемлекеттердің этникалық ұлттарға қатысты | | | |саясаты | | |3 |Қазақ диаспорасының тарихи дамуы |Шығармашылық жұмыс | |4 |Қазақ ирридентасының тарихы |Анықтама | |5 |Иммиграция кезіндегі қазақтардың әлеуметтік |Әңгімелесу | | |–экономикалық жағдайы. | | |6 |Түркиядағы қазақ босқындары |Реферат | |7 |Моңғолия қазақтары |Ауызша сұрау | |8 |Қытай қазақтары |Аталған мәселеге | | | |қатысты монография оқу,| | | |аннотация жазу. | |9 |Иран және Ауғанстан қазақтары |Аталған мәселеге | | | |қатысты монография оқу | | | |және аннотация жазу | |10 |Батыс Европа елдеріндегі қазақ аумақтары |Тест құрастыру | |11 |Қазақтардың Канадаға қоныс аудару себептері |Ауызша сұрақ | |12 |Қазақтардың АҚШқа қоныс аудару себептері |Ауызша сұрақ | |13 |Қазіргі кезеңдегі қазақ диаспорасының |Ауызша сұрақ | | |әлеуметтік-экономикалық жағдайы | | |14 |Қазақтардың тарихи Отанына репатриациялануы |Слайд құрастыру | |15 |Қазақстан Республикасындағы репатрианттардың |Слайд құрастыру | | |елелері | | 6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА 4. кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта | |Тақырып | |Әдістемелік|Өз бетімен оқу|Бақылау | | | | |материалдар|сұрақтары |формасы | | | | |, плакаттар| | | |Дәріс сабағы |Тәжіриб сабағы |Лабора| | | | | | |тория | | | | | | |сабағы| | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | |Кірісп лекция|Кірісп семинар | | |Таным |глоссарий | | | | | |түсінігінің | | | | | | |аппараты | | |Қазақ |Қазақ | |карта |Халықаралық |сұрақ | |диаспорасы: |диаспорасы: | | |саясаттағы | | |Теоретикалық-|Теоретикалық-пра| | |диаспора | | |практикалық |ктикалық | | |мәселесі | | |анықтама. |анықтама.. | | | | | |Қытайдағы |Қытайдағы және | |карта |Қазақ |коллоквиум | |және |Моңғолиядағы | | |ирридентасының| | |Моңғолиядағы |қазақтар | | |тарихы. | | |қазақтар |тарихынан. | | | | | |тарихынан. | | | | | | |Афганистан, |Афганистан, | |карта |Қазақтардың |коллоквиум | |Турция, Иран |Турция, Иран | | |иммиграциялану| | |және батыс |және батыс | | |себептері | | |лдердегі |лдердегі қазақ | | | | | |қазақ |диаспоралары. | | | | | |диаспоралары.| | | | | | |ТМД |ТМД елдеріндгі | |Карта |Қазақтардың |беседа | |елдеріндгі |қазақ | | |иммиграциялану| | |қазақ |диаспорасы. | | |себептері | | |диаспорасы. | | | | | | |Қазақ |Қазақ | |карта |Шетелдегі |әңгімелесу | |диаспорасының|диаспорасының | | |қазақтардың | | |бүгінгі |бүгінгі дамуы. | | |жағдайы | | |дамуы. | | | | | | |Қазіргі |Қазіргі | |Карта |Қазақ |коллоквиум | |Қазақстан |Қазақстан және | | |диаспорасының | | |және шетел |шетел қазақтары.| | |әлеуметтік-эко| | |қазақтары. | | | |номикалық | | | | | | |жағдайы. | | |Қазақ |Қазақ | |Статистикал|Қазақ |тест | |диаспорасының|диаспорасының ХХ| |ық |диаспорасының | | |ХХ ғасырдың |ғасырдың екінші | |мәліметтер |әлеуметтік-эко| | |екінші |жартысындағы | | |номикалық | | |жартысындағы |еңбек | | |жағдайы | | |еңбек |иммиграциясы. | | | | | |иммиграциясы.| | | | | | |Қазақтардың |Қазақтардың | |схемалар |Қазақтардың |кесте | |тарихи |тарихи Отанына | | |репатриациялан| | |Отанына оралу|оралу процессі. | | |уы туралы ҚР | | |процессі. | | | |заңы | | 7 ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ 5. кесте – Оқу - әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілу картасы |Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Жалпы саны |Студенттердің |Қамтамасыз | |әдебиеттердің аттары | |саны |етілу пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Мендикулова Г.М. Исторические |2 |5 |40 | |судьбы казахской диаспоры: | | | | |происхождение и развитие. | | | | |А.,1997. | | | | |Казахи. Справочник. В 9-ти |1 |5 |20 | |выпусках. А., 1999-2000 | | | | |История Казахстана с |5 |5 |100 | |древнейших времен до наших | | | | |дней. тт. 1-3. Алматы, | | | | |1996-2000. | | | | |Аяганов Б. Государство |2 |5 |40 | |Казахстан: эволюция | | | | |общественных систем. А,1999 | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер 8.1.1 Казахи. Справочник. В 9-ти выпусках. А., 1999-2000 8.1.2 Астафьев Г.В. Казахи Синьцзяна (этногенез, история, заселение, родоплеменной состав, положение в период русско-китайского разграничения в 50-е годы 20 века). М. 1971. 8.1.3 Казахская диаспора: проблемы этнического выживания. А. Атамура. 1997. 4. Казахская диаспора Монголии: социально-экономическое положение и миграционные установки. А. КИСИ. 1993. Катасонова Л.Н. Население СУАР КНР в зарубежной историографии. А. Гылым. 1990 8.2 Қосымша әдебиеттер 8.2.1 Мендикулова Г.М. Исторические судьбы казахской диаспоры: происхождение и развитие. А.,1997. 2. Ерменбаев Ж. Казахская диаспора, проблемы ее миграции и социального положения. Наука Казахстана, № 13, 1-3 июля,1995. 3. Аяганов Б. Государство Казахстан: эволюция общественных систем. А,1999. 4. Гуревич Б.П. Международные отношения в Центральной Азии в ХУ11- 1 пол. Х1Х века. 5. Сыроежкин К.Л. Казахи Китая: проблемы репатриации. //Континент, 2000, №16. 6. Он же. Казахи в КНР: очерки социально-экономического и культурного развития. А,1994. 7. Мендикулова Г.М. Диаспорология в Казахстане – достижение суверенитета. //Отан тарихы.2001.№3-4. 8.2.8. Казахская диаспора Монголии: социально-экономическое положение и миграционные установки. Алматы. Казахстанский Институт стратегических исследований.1993. 8.2.9. Мендикулова Г.М. Казахская ирредента в России (история и современность)// Евразийское сообщество. 1995. № 8. 8.2.10. Мендикулова Г.М. Трудовая иммиграция казахской диаспоры в 1960- 1990-е годы. // Евразийское сообщество. 1995. № 10. 8.2.11. Сыроежкин К.Л. Казахи в КНР: очерки социально-экономического и культурного развития. А. 1994. 8.2.12. Фролкин Н.М. Трудовая иммиграция во Франции в новейшее время. Киев. 1975. 8.2.13. Фурсова Л.Н. Иммиграция и национальное развитие Канады. М. 1975.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz