Файл қосу

Орман аңдары мен құстарының биологиясы



|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                             |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты          |ПОӘК                  |ПОӘК                  |
|                               |                      |042-14-4-04-01.20.61/0|
|                               |                      |2-2012                |
|ПОӘК «Орман аңдары мен         | № 3 басылым          |                      |
|құстарының биологиясы» пәнінің |                      |                      |
|студентке арналған жұмыс оқу   |                      |                      |
|бағдарламасы                   |                      |                      |












       5В080700 “Орман ресурстары және орман шаруашылығы” мамандығына
                                  арналған
                  “Орман аңдары мен құстарының биологиясы”
                   ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (ПОӘК)



                ПӘННІҢ СТУДЕНТКЕ АРНАЛҒАН ЖҰМЫС  БАҒДАРЛАМАСЫ
















                                 Семей, 2012

                                  Алғы сөз


    1. ӘЗІРЛЕГЕН
    Құрастырушы
        Тугамбаева Салима Манатқызы, профессор м.а.




    2. ТАЛҚЫЛАҒАН


    2.1. “Биология” кафедрасының мәжілісінде.
    «27» тамыз 2012 жыл. Хаттама № 1.


    Кафедра меңгерушісі_____________     Арынова Р.А.




    2.2.Аграрлық факультеттің оқу - әдістемелік бюросының мәжілісінде.
    «03» қыркүйек 2012 жыл. Хаттама № 1.


    Төрайымы   ________________              Сатиева К.Р.




    3. БЕКІТІЛДІ
    Университеттің  Оқу  -  әдістемелік  кеңесінің   мәжілісінде   шығаруға
мақұлданған және басылымға ұсынылған.
    «13» қыркүйек 2012 жыл. Хаттама № 1.


ОӘК төрағасы, оқу ісі жөніндегі
проректор                ______________             Рскелдиев Б.А.




   ЕНГІЗІЛГЕН:
     басылым № 2, 30.09.2009ж. орнына
      Бұл  кешен  Қазақстан  Республикасының   іске   қосылған   Мемлекеттік
жалпыміндетті  ҚР  МЖМБС   5.04.019  –  2011.  Бакалавриат  білім  стандарты
негізінде  маңыздандырылған.





















    |   |Мазмұны                                                      |        |
|1. |Жалпы ереже                                                  |        |
|2. |Пәнді зерделеуге қажет әдістемелік нұсқаулар                 |        |
|3. |Курстың форматы және саясаты                                 |        |
|4. |Студенттерді бағалау талаптары (саясаты)                     |        |
|5. |Пәннің мазмұны және сабақ түрлеріне орай сағаттарды бөлу     |        |
|6. |Оқытушының басшылығымен (ОБСӨЖ) және студенттердің тек өз    |        |
|   |бетімен (СӨЖ) жүргізетін жұмыстарының мазмұны                |        |
|7. |Пәннің оқу барысын көрсететін күнтізбелік кестесі            |        |
|8. |Пәннің сырттай оқитын студенттеріне арналған бақылау         |        |
|   |жұмыстарының сұрақтары                                       |        |

     1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ


    1.1. Оқытушы мен пәннің жалпы мәліметтері.
    Тугамбаева Салима Манатовна, , профессор м.а
    Кафедрасы – Биология.
    Байланыс ақпараты – тел. 531970, № 5 оқу ғимараты
    Сабақ өтетін бөлмелер - № 213
    Пәннің атауы - “Орман аңдары мен құстарының биологиясы”.
    Кредит саны – 2, ал жалпы сағат саны – 90.
    1.2. Жұмыс оқу жоспарының көшірмесі
   1 кесте – Күндізгі оқитын студенттердің жұмыс оқу жоспарының көшірмесі:

|Курс                                                                         |
|Апталар                               |1                                     |
|                                      |Бақыла|Д  |ЛПЗ   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |МБ1  |
|                                      |у түрі|   |      |       |      |     |
|                                      |мак.  |16 |187   |30     |37    |270+3|
|                                      |балл  |   |      |       |      |0    |
|2 рейтинг (4- семестр)                                                       |
|Апталар                                      |9  |10 |11 |12 |13  |14  |15  |
|Апта бойындағы ең жоғарғы балл               |14 |14 |15 |14 |15  |14  |114 |
|                                      |Бақыла|Қ  |Қ       |Қ       |Қ   |Қ   |
|Дәріске қатынасу және пайдалану       |у түрі|   |        |        |    |    |
|                                      |мак.  |14 |192     |29      |35  |270+|
|                                      |балл  |   |        |        |    |30  |

Қысқартылған белгілер: Қ– сабаққа қатынасу, КТ  –  конспекты  тексеру,  Т  –
тексеру,
 МБ1 – межелік бақылау №1.
МБ 2 – межелік бақылау №2.
                   Қорытынды рейтингті есептеу әдістемесі
      Оқу  жұмыс   жоспары   бойынша   қорытынды   бақылау   емтихан   болып
саналады.Университеттің ғылыми кеңесінің шешімі  бойынша  қорытынды  бақылау
түрлері және өтпелі бақылаудың өлшем бірліктері берілген.
Кесте  2.1
|Әріптік      |Балдың      |Пайыздық мәні  |Дәстүрлі жүйе бойынша       |
|эквивалент   |сандық      |               |бағалар                     |
|бағалар      |эквиваленті |               |                            |
|А            |4,0         |95-100         |Өте жақсы                   |
|А-           |3,67        |90-94          |- « -                       |
|В+           |3,33        |85-89          |Жақсы                       |
|   В                       |80-84          |- « -                       |
|3.00                       |               |                            |
|В-           |   2,67     |75-79          |- « -                       |
|С+           |2,33        |70-74          |Қанағаттанарлық             |
|С            |2,00        |65-69          |- « -                       |
|С-           |1,67        |60-64          |- « -                       |
|Д+           |1,33        |55-59          |- « -                       |
|Д            |1,00        |50-54          |- « -                       |
|F            |0,00        |0-49           |Қанағаттанарлықсыз          |
|             |            |               |                            |


Пән бойынша студенттің білімін бақылау мына формада жүргізіледі:

-ағымдық бақылау (АБ), апта сайын жүргізіледі
-межелік бақылау ( МБ)
-бақылаудың қорытынды формасы (БҚФ)- академиялық кезеңнің аяғында бір рет
өткізіледі.

        Пән бойынша тапсырмалар тапсырудың және орындаудың графигі:

|№ |Жұмыс түрі      |Тапсырманың     |Орындаудың   |Тапсыру    |Бақылау формасы|
|  |                |мазмұны және    |ұзақтығы     |уақыты     |               |
|  |                |мақсаты         |             |           |               |
|1 |Реферат,        |Жеке            | Апта сайын  |1-15 апта  |Қорғау         |
|  |баяндама        |тапсырмаларды   |             |           |               |
|  |                |орындаудағы     |             |           |               |
|  |                |өзіндік         |             |           |               |
|  |                |қалыптастыруға  |             |           |               |
|  |                |бейімделу       |             |           |               |
|2 |СОЖӨЖ           |Зертханалық     |Кесте бойынша|1-15 апта  |өткен сабақ    |
|  |(Зертханалық,   |жұмыстарды      |             |           |бойынша есеп,  |
|  |семинар         |өткізу әдістерін|             |           |семинар        |
|  |сабақтары )     |меңгеру         |             |           |сұрақтарына    |
|  |                |                |             |           |жауап және     |
|  |                |                |             |           |конспект       |
|3 |Білімді ағымдық |Дәрістік сабақ  |үнемі        |1-15 апта  |Қысқа тест,    |
|  |бақылау         |материалдарын   |             |           |Коллоквиум     |
|  |                |меңгерудегі     |             |           |               |
|  |                |білім бақылау   |             |           |               |
|4 |Аралық межелік  |Білім сапасын   |50           |8 және 15  |Тестілеу,      |
|  |бақылау         |айқындау        |             |апта       |коллоквиум     |


5. ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ, САБАҚТАРДЫҢ ТҮРІНЕ ОРАЙ БӨЛІНУІ
7 кесте. Пәннің мазмұны.  Күндізгі  оқитын  студенттерге  арналған  сабақтар
түріне орай сағаттарды бөлу.
|№№   |Тақырыптар атауы                    |Сағаттар саны                 |
|     |                                    |Д  |СПС   |ЗС  |ОБСӨЖ    |СӨЖ  |
|1    |Кіріспе                             |1  |      |1   |2        |2    |
|2    |Орман орнитологиясы                 |1  |      |1   |2        |2    |
|3    |Құстардың физиологиялық және        |1  |      |1   |2        |2    |
|     |экологиялық ерекшеліктері           |   |      |    |         |     |
|4    |Құстардың экологиялық топтары       |1  |      |1   |2        |2    |
|5    |Құстардың тіршілік циклдері         |1  |      |1   |2        |2    |
|6    |Құстардың практикалық маңызы және   |1  |      |1   |2        |2    |
|     |оларды қорғау                       |   |      |    |         |     |
|7    |Құстар класына жүйелеуіне           |1  |      |1   |2        |2    |
|     |(систематикалық) шолу               |   |      |    |         |     |
|8    |Орман териологиясы                  |1  |      |1   |2        |2    |
|9    |Сүтқоректілерге экологиялық шолу    |1  |      |1   |2        |2    |
|     |және тіршілік циклдері              |   |      |    |         |     |
|10   |Сүтқоректілердің орман              |1  |      |1   |2        |2    |
|     |тіршілігіндегі практикалық маңызы   |   |      |    |         |     |
|11   |Орман сүтқоректілерінің             |1  |      |1   |2        |2    |
|     |экологиялық-жүйеленуінің шолуы      |   |      |    |         |     |
|12   |Аңшылықтану                         |1  |      |1   |2        |2    |
|13   |Биотехниялық іс-шаралар, олардың    |1  |      |1   |2        |2    |
|     |биологиялық негізі                  |   |      |    |         |     |
|14   |Ауланатын жануарларды аулау         |1  |      |1   |2        |2    |
|     |тәсілдері мен құрал-саймандары. Аң  |   |      |    |         |     |
|     |аулаудың техникалық қауіпсіздігі. Аң|   |      |    |         |     |
|     |аулау шаруашылығының экономикалық   |   |      |    |         |     |
|     |тиімділігі.                         |   |      |    |         |     |
|15   |Құстар мен аңдардың құқықтық        |1  |      |1   |2        |2    |
|     |қорғауы.                            |   |      |    |         |     |
|     |Барлығы                             |15 |      |15  |30       |30   |


    6. ОҚЫТУШЫНЫҢ БАСШЫЛЫҒЫМЕН (ОБСӨЖ) ЖӘНЕ  СТУДЕНТТІҢ  ӨЗ  БЕТІМЕН  (СӨЖ)
ЖҮРГІЗЕТІН ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
      8 кесте - ОБСӨЖ және күндізгі оқитын СӨЖ жоспары
|№   |ОБСӨЖ                                              |СӨЖ             |
|реті|                                                   |                |
|    |аудиториялық          |аудиториядан тыс            |                |
|1   |Құстардың ішкі, сыртқы|Құстардың ұялары, оларды    |Тақырыпты өз    |
|    |құрылысын сипаттау,   |жіктеу және негізгі         |бетімен зерттеу |
|    |суретін салу          |параметрлері                |                |
|2   |Құстар отрядтарын     |Құстарға арналған жасанды   |Тақырыпты өз    |
|    |систематикалық        |ұялар                       |бетімен зерттеу |
|    |белгілері бойынша     |                            |                |
|    |анықтау               |                            |                |
|3   |Тауық тәрізділердің   |Зиянды сүтқоректілермен     |Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |күресу тәсілдері мен        |бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |құрал-жабдықтары.           |                |
|4   |Қаз тәрізділердің     |Ауланатын құстар мен аңдарды|Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |есептеу тәсілдері. Жануарлар|бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |іздері.                     |                |
|5   |Күндізгі жыртқыштар   |Аңшылық түрлері             |Тақырыпты өз    |
|    |мен жапалақтардың     |                            |бетімен зерттеу |
|    |систематикасын және   |                            |                |
|    |түрлерін анықтау.     |                            |                |
|6   |Аңдардың ішкі, сыртқы |Аңдар мен құстардың         |Тақырыпты өз    |
|    |құрылысын сипаттау,   |тұлыптарын дайындау және    |бетімен зерттеу |
|    |суретін салу          |олардың ұшаларын толтыру    |                |
|7   |Сүтқоректілер         |Ауланатын-кәсіпшілік        |Тақырыпты өз    |
|    |отрядтарын            |жануарлардың бір түрін      |бетімен зерттеу |
|    |систематикалық        |немесе туыс түрлер топтарын |                |
|    |белгілері бойынша     |тиімді пайдаланудың         |                |
|    |анықтау               |биологиялық негіздері.      |                |
|8   |Жәндік қоректілердің  |Ауланатын-кәсіпшілік, сирек |Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |кездесетін жануарлардың бір |бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |түрі немесе туыс түрлер     |                |
|    |                      |топтарының систематикасы мен|                |
|    |                      |биологиясы.                 |                |
|9   |Жыртқыш аңдар         |Мекендеу ортасына нақты     |Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |түрдің бейімделуі           |бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |                            |                |
|10  |Кеміргіштер           |Нақты аң аулау шаруашылы    |Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |ғының, ауданның, облыстың   |бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |ауланатын-кәсіпшілік        |                |
|    |                      |жануарлар ресурстары және   |                |
|    |                      |оларды пайдалану болашағы   |                |
|11  |Қоян тәрізділер       |Сирек кездесетін, жоғалып   |Тақырыпты өз    |
|    |систематикасын және   |бара жатқан жануарларды     |бетімен зерттеу |
|    |түрлерін анықтау.     |қорғаудың және өсірудің     |                |
|    |                      |биологиялық негіздері       |                |
|12  |Жұп және тақ тұяқты   |Орманды, далалы ортада      |Тақырыпты өз    |
|    |аңдардың              |тіршілік етуге бейімделген  |бетімен зерттеу |
|    |систематикасын және   |жануарлар түрлерінің        |                |
|    |түрлерін анықтау.     |салыстырмалы сипаттамасы    |                |
|13  |Ауланатын құстар мен  |Таулы, сулы ортада тіршілік |Тақырыпты өз    |
|    |аңдарды есептеу       |етуге бейімделген жануарлар |бетімен зерттеу |
|    |тәсілдерін сипаттау   |түрлерінің салыстырмалы     |                |
|    |                      |сипаттамасы                 |                |
|14  |Аңшылық алқаптар      |Ауланатын-кәсіпшілік        |Тақырыпты өз    |
|    |типтерін сипаттау     |жануарлар таралу аймағы мен |бетімен зерттеу |
|    |                      |санының тарихи өзгерісі     |                |
|15  |Аулау құрал-жабдықтары|Ауланатын-кәсіпшілік        |Тақырыпты өз    |
|    |мен аңшы мылтықтарын  |жануарлардың маусымдық және |бетімен зерттеу |
|    |сипаттау              |тәуліктік қоректенуінің     |                |
|    |                      |ерекшеліктері               |                |

7. “Орман аңдары мен құстарының биологиясы” пәнінің календарлық кестесі

|Бақылау    |Балл  |Апталар                                            |Балл   |
|түрі       |      |                                                   |саны   |
12345678 РК19101112131415 Р
К
2Қатысканы үшін0,4***************6Дәрістерді конспектілеу 1****4Практиқалық сабақтағы жұмыс0,5***************7,5СОӨЖ шеғіндегі сабақтағы жұмыс0,5***************7,5Коллоквиум2**4Рефераты қорғау1,5****6СӨЖ (үй жұмысы)1***************15Ралық бақылай жұмысы5**10Барлығы (жоғарғы шегі)60Емтихан
(жоғарғы шегі)40Жалпы семестрде 
(жоғарғы шегі)100
Пәндер