Файл қосу

Атыс негіздері




|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                           |
|ШӘКӘРІМ атындағы СемЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                               |
|3 деңгейлі СМК құжаты   |ПОӘК                    |ПОӘК  042-18-36.1.           |
|                        |                        |23/01-2014                   |
|ПОӘК                    |                        |                             |
|Оқытушыларға арналған   |№ 2 басылым             |                             |
|пәннің   бағдарламасы   |от 18.09. 2014 г.       |                             |
|«Атыс дайындығы»        |                        |                             |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

                              «АТЫС ДАЙЫНДЫҒЫ»
                                пәні бойынша
               5В010400  «Бастапқы әскери дайындық» мамандығы
                 ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН  ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ























                                 Семей 2014

1.ӘЗЕРЛЕГЕН

Құрастырушы__________ «    »  __________2014 ж., Акжигитов Б.А.
 « Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі»
кафедрасының  аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі



2.    ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық теориясы мен әдістемесі
кафедрасында отырысында
 «    »  __________2014 ж.      №    хаттама

Кафедра менгерушісі_______Прохоров Б.Н.
2.2. Жаратылыстану ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюросының
отырысында
«    »  __________2014 ж.   №    хаттама

Төрайымы____________ Абдишева З.В.

3. БЕКІТІЛДІ
Университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында басып шығаруға
мақулданған және ұсынылған
«    »  __________2014 ж.      №    хаттама

ОӘК төрайымы____________ Искакова Г.К.

4.БІРІНШІ  РЕТ КІРГІЗЕЛГЕН















Мазмұны



1. Қолдану саласы
2. Нормативтік сілтемелер
3. Жалпы ережелер
4. Оқу пәннің (модульдің) мазмұны
5. Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптардың  тізімі
6. Пән бойынша оқу-әдістемелік карта
7. Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз етудің картасы
8. Әдебиеттер








































1 ҚОЛДАНУ  САЛАСЫ

5В010400  «Бастапқы әскери дайындық» мамандығы студенттеріне арналған  «Атыс
дайындығы»  пәні  бойынша  оқу-әдістемелік  кешеннің   кұрамына   енгізілген
оқытушыға арналған пәннің бағдарламасы.


2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

     «Атыс  дайындығы»  пәнінің  оқытушыға  арналған   бағдарламасы   келесі
құжаттар талаптары мен ұсыныстарына сәйкес құрастырылған  және  аталған  пән
бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін  белгілейді:

     - ҚР «Мемлекеттік жалпы міндетті жоғары білім беру стандарты»

     23 тамыз 2012 ж. № 1080 қаулысымен іске қосылған және бекітілген;

     5В010400  «Бастапқы әскери дайындық» мамандығының Типтік оқу жоспары,

      ___2013 ж. № ___ бұйрығымен іске қосылған және бекітілген;

     - СТУ 042-СГУ-5-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенін әзірлеуге және
ресімдеуге қойылатын жалпы талаптар» университет стандарты;

         - ДП  042-1.07-2012 «Пәндердің оқу- әдістемелік кешенінің  құрылымы
және мазмұны» құжаттандырылған процедурасы.




3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

3.1. Пәннің  қысқаша мазмұны:
«Атыс дайындығы»    студенттерді бастапқы әскери дайындық бақалаврына
арнайы дайындайтын негізгі  пәндердің  бірі болып табылады.

“Атыс дайындығы” тарауын оқып – үйренудің мақсаты – әрбір оқушының
қарастырылып жатқан қару үлгісінің материалдық бөлігін білуі. Қарудың
материалдық бөлігін оқып – үйрену кезінде оқушыларды қаруды бөлшектеу,
жинақтау, тазалау және майлау, оны жиналған және бөлшектенген түрде қарау,
атысқа дайындау, атыс кезінде кідіріссіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету, ал
атыс кезінде кідірістердің пайда болуы жағдайында – себептерін белгілеу
және оларды жою мақсатында қарумен практикалық сабақтар өткізу; өз қаруын
сенімдіқорғану құралы ретінде қабылдап, дұрыс күтім жасай білуге тәрбиелеу
қажет.
         Қарудың материалдық бөлігін оқып – үйрену бойынша сабақтарын бұрын
қарастырылған сұрақтарды қысқаша қайталаудан бастаған дұрыс. Өткен
материалдарды қайталау, әңгімелеу әдісі арқылы жүзеге асырылады.
         Оның барысында мұғалім оқушылардың сұрақтарды қалай меңгергенін
немесе жаттығулар әдісі арқылы, яғни қарумен  практикалық әрекеттер жасау,
мысалы, қаруды бөлшектеу мен жинақтау және т.б. біледі.
         Қарудың материалдық бөлігі бойынша жаңа сұрақтарды оқып – үйрену
үрдісінде негізгі әдістердің бірі оқу үлгілерінде түсіндіріп көрсету және
оқушыларды жаттықтыру болып табылады. Сонымен бірге плакаттар мен
сызбаларды да қолдануға болады.

3.2  Пәнді оқып-білудің мақсаты:
      Қарудың  арналуын, ұрыстық қасиеттерін, жалпы құрлымын және жұмыс
принціпін; жарықшақты қол  гранаттардың  арналуын,  ұрыстық қасиеттерін;
қаруды және оқ – дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік шараларын; атыс
қаруынан ату негіздерін; гранаттарды қолдану, оларға күтім жасау мен
сақтауды; қару-жарақты толық емес бөлшектеу және жинастыру; қарудың
жарамдылығын, оның тазалығын, майлануын, атысқа дайындығын тексеру; қарудан
ату кезіндегі кідірістерді жою;

3.3 Пәнді оқып-білудің негізгі міндеті:
      Аталған пәнді оқу барысында студенттер мынаны білу керек: әрбір
оқушының қарастырылып жатқан қару үлгісінің материалдық бөлігін білуі.
Қарудың материалдық бөлігін оқып – үйрену кезінде оқушыларды қаруды
бөлшектеу, жинақтау, тазалау және майлау, оны жиналған және бөлшектенген
түрде қарау, атысқа дайындау, атыс кезінде кідіріссіз жұмыс істеуін
қамтамасыз ету, ал атыс кезінде кідірістердің пайда болуы жағдайында –
себептерін белгілеу және оларды жою мақсатында қарумен практикалық сабақтар
өткізу; өз қаруын сенімдіқорғану құралы ретінде қабылдап, дұрыс күтім жасай
білуге тәрбиелеу қажет.
3.4 Оқып-білудің нәтижелелері:

      Пәнді оқып-білудің нәтижесінде студент мыналарды:

Оқушылар бұл тарауды оқып – үйренуде, мыналарды білуі тиіс:
         • Автоматтың (пулеметтің) арналуын, ұрыстық қасиеттерін, жалпы
           құрлымын және жұмыс принціпін;
         • Қол және жарықшақты  гранаттардың  арналуын,  ұрыстық
           қасиғеттерін;
         • Қаруды және оқ – дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік
           шараларын;
         • Атыс қаруынан ату негіздерін;
         • Гранаттарды қолдану, оларға күтім жасау мен сақтауды;
         • Автоматты  (племетті) жартылай бөлшектеу және жинастыру;
         • Автоматтың (племеттің) жарамдылығын, оның тазалығын, майлануын,
           атысқа дайындығын тексеру;
         • Автоматтан (племеттен) ату кезіндегі кідірістерді жою;
         • Оқушылардың тұтастай пәнге, оқып – үйретілетін материалға
           қызығушылығын күшейту ;
         • ТОЗ – 8 (ТОЗ – 12) кіші калибрлі винтовкангың материалдық
           бөлігімен;
         • Автомат (пулемет) бөлшектері мен механизмдерінің құрылымы және
           арналуымен;
         • Автоматтың (пулеметтің) оқтауға дейінгі және оқтау кезіндегі,
           автоматты
     және жекелеп ату кезіндегі бөліктер мен механизмдерінің жұмысымен;
     РГД-5, РГ-42 және Ф-1 жарықшақты қол гранаттардың құрылымымен.

3.5 Курстың пререквизиттері:
- Әскери – педагогикалық пәндер

- Бастапқы әскери дайындық негіздері

- Бастапқы әскери дайындықты оқыту әдістемесі

- Тактикалық дайындық

3.6 Курстың постреквизиттері:

  - жалпы психология

 - педагогика.

- педагогикалық практика


3.7 Оқу жұмыс жоспарынан көшірме:
 1кесте

|Курс                                                   |Семестр                 |
|1                                                      |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 1. Кіріспе. Атыс дайындығы. Атқыш қарулардың қысқаша даму тарихы.   |
|Атыс дайындығының жалпы мәселелері.                                             |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Кіріспе. Атыс негіздері. Ату құбылысы.                |2                        |
|Атқыш қарулардың қысқаша даму тарихы. Атыс            |2                        |
|дайындығының жалпы мәселелері.                        |                         |
|Атыс дайындығының жалпы мәселелері. Баллистиканың ішкі|2                        |
|және сыртқы көрнісі.                                  |                         |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Траектория элементтері.                                |2                       |
|Түзу ату және оның практикалық маңызы.                 |2                       |
|Оқтың ұшу траекториясы                                 |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 2 Калашников автоматы мен пулеметі, арналуы мен ұрыстық қасиеті.    |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Калашников автоматы (пулеметі) арналуы мен ұрыстық     |2                       |
|қасиеті, жалпы құрылымы мен жұмыс істеу принципі.      |                        |
|Қарулар және оқ-дәрілермен жұмыс істеген кездегі       |2                       |
|қауіпсіздік шаралары.                                  |                        |
| Тәжірбиелік сабақтар                                                           |
|Автоматты толық емес бөлшектеу және жинастыру.         |2                       |
|Автоматты (пулеметті) тексеріп қарау және оны атысқа   |2                       |
|дайындау.                                              |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 3 9 мм Макаров тапаншасы, оның арналуы мен ұрыстық қасиеті.         |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Макаров тапаншасының құрылымы және жауынгерлік қасиеті.|1                       |
|Макаров тапаншасының бөлшектерінің, қызметі және       |1                       |
|механизмі.                                             |                        |
| Тәжірбиелік сабақтар                                                           |
|Макаров тапаншасын бөлшектеу және жинақтау.            |2                       |
|Макаров тапаншасын күту, сақтау және жинақтау, тексеру |2                       |
|және атуға дайындау                                    |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 4 Драгунов мергендік винтовкасы, оның арналуы мен ұрыстық қасиеті.  |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Драгунов мергендік винтовкасының құрылымы және         |1                       |
|жауынгерлік қасиеті.                                   |                        |
|Драгунов мергендік винтовкасының бөлшектерінің, қызметі|     1                  |
|және механизмі.                                        |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Драгунов мергендік винтовкасын бөлшектеу және жинақтау.|2                       |
|Драгунов мергендік винтовкасын күту, сақтау және       |2                       |
|жинақтау, тексеру және атуға дайындау                  |                        |
|Драгунов мергендік винтовкасынан атқан кездегі         |2                       |
|қауіпсіздік шаралары.                                  |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 5 ТОЗ- шағын калибрлі винтовкасы, оның арналуы мен ұрыстық қасиеті. |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|ТОЗ- шағын калибрлі винтовкасының құрылымы және         |1                       |
|жауынгерлік қасиеті.                                    |                        |
|ТОЗ- шағын калибрлі винтовкасының бөлшектерінің, қызметі|1                       |
|және механизмі.                                         |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|ТОЗ-8 шағын калибрлі винтовкасын бөлшектеу және        |1                       |
|жинақтау.                                              |                        |
|ТОЗ-8 шағын калибрлі винтовкасын күту, сақтау және     |1                       |
|жинақтау, тексеру және атуға дайындау                  |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 6 Танкіге қарсы қол гранататқышы, оның арналуы мен ұрыстық қасиеті. |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Танкіге қарсы қол гранататқышы құрылымы мен ұрыстық    |2                       |
|қасиеті.                                               |                        |
|Танкіге қарсы қол гранататқышы бөлшектерінің қызметі   |2                       |
|және механизмі.                                        |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Танкіге қарсы қол гранататқышты бөлшектеу және жинақтау.|1                       |
|Танкіге қарсы қол гранататқышытан атқан кездегі         |1                       |
|қауіпсіздік шаралары.                                   |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 7 Жарықшақты қол гранаттары.                                        |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Ф-1, РГД-5 жарықшақты қол гранаттарының тағайындалуы    |2                       |
|және ұрыстық қасиеттері.                                |                        |
|РГН, РГО жарықшақты қол гранаттарының тағайындалуы және |2                       |
|ұрыстық қасиеттері.                                     |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Жарықшақты қол гранаттарын пайдалана білу, оларды күту  |2                       |
|және сақтау.                                            |                        |
|Жарықшақты қол гранаттарын лақтыру тәсілдері.           |2                       |
|МИКРОМОДУЛЬ 8 Пневматикалық винтовкалар, олардың арналуы мен ұрыстық қасиеті.   |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|ИЖ-38 пневматикалық винтовкасының арналуы және ұрыстық  |2                       |
|қасиеті.                                                |                        |
|ИЖ-38 пневматикалық винтовкасының бөлшектерінің, қызметі|2                       |
|және механизмі.                                         |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|ИЖ-38 пневматикалық винтовкасын бөлшектеу және жинақтау.|1                       |
|ИЖ-38 пневматикалық винтовкасын күту, сақтау және       |1                       |
|жинақтау, тексеру және атуға дайындау                   |                        |
|МИКРОМОДУЛЬ 9 Владимиров кең калибрлі танк пулеметі, оның арналуы мен ұрыстық   |
|қасиеті.                                                                        |
|Дәріс сабақтары                                                                 |
|Владимиров кең калибрлі танк пулеметі, оның арналуы мен |1                       |
|ұрыстық қасиеті.                                        |                        |
|Владимиров кең калибрлі танк пулеметінің бөлшектерінің, |1                       |
|қызметі және механизмі.                                 |                        |
|Тәжірбиелік сабақтар                                                            |
|Владимиров кең калибрлі танк пулеметін күту, сақтау және|1                       |
|жинақтау, тексеру және атуға дайындау                   |                        |
|Владимиров кең калибрлі танк пулеметінен атқан кездегі  |1                       |
|қауіпсіздік шаралары.                                   |                        |



        5  Студенттердің өздік жұмыстарының тізімі

5.1 Атыс дайындығы. Атқыш қарулардың қысқаша даму тарихы. Атыс  дайындығының
жалпы мәселелері.
 5.2 Калашников автоматы (пулеметі) арналуы мен ұрыстық қасиеті.
  5.3 9-мм Макаров тапаншасы, оның арналуы мен ұрыстық қасиеті..
  5.4 Драгунов мергендік винтовкасының құрылымы және жауынгерлік қасиеті.
5.5 Драгунов мергендік винтовкасының құрылымы және жауынгерлік қасиеті.
5.6 ТОЗ- шағын калибрлі винтовкасының құрылымы және жауынгерлік қасиеті.
 5.7 Танкіге қарсы қол гранататқышы құрылымы мен ұрыстық қасиеті.
5.8 Жарықшақты қол гранаттары.
5.9  Владимиров  кең  калибрлі  танк  пулеметі,  оның  арналуы  мен  ұрыстық
қасиеті.














   6. ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ
            3кесте

|Тақырыбы                        |Көрнекті      |Өз бетімен    |Бақылау нысанасы  |
|                                |құралдар,     |оқып үйренуге |                  |
|                                |ТОҚ,          |арналған      |                  |
|                                |зертханалық   |сұрақтар      |                  |
|                                |тақталар      |              |                  |
|                                |(стенд)       |              |                  |
|Дәрістер      |Тәжірбиелік      |              |              |                  |
|              |сабақтар         |              |              |                  |
|1             |2                |3             |4             |5                 |
|Кіріспе. Атыс |ПС № 1,2         |Дәріс         |1.Атыс        |Әңгімелесу,       |
|дайындығы.    |Траектория       |материалдары  |құбылыстары.  |өздік  жұмыс      |
|Атқыш         |элементтері. Түзу|бойынша       |2.Қарудың     |тапсырмаларының   |
|қарулардың    |ату және оның    |презентациялар|серпуі (кері  |түрлерін  жазбаша |
|қысқаша даму  |практикалық      |,             |соғуы).       |орындау           |
|тарихы. Атыс  |маңызы.          |дидактикалық  |3. Ату        |                  |
|дайындығының  |                 |материалдар   |кезеңдері.    |                  |
|жалпы         |                 |              |              |                  |
|мәселелері.   |                 |              |              |                  |
|              |                 |              |              |                  |
|              |Оқтың ұшу        |              |              |Әңгімелесу, өздік |
|              |траекториясы     |              |              |жұмыс             |
|              |                 |              |              |тапсырмаларының   |
|              |                 |              |              |түрлерін  жазбаша |
|              |                 |              |              |орындау           |
|Калашников    |  ПС № 5,6       |Дәріс         |1. Автоматты  |Әңгімелесу,       |
|автоматы мен  |Автоматты толық  |материалдары  |толық емес    |өздік  жұмыс      |
|пулеметі.     |емес бөлшектеу   |бойынша       |бөлшектеу     |тапсырмаларының   |
|              |және жинастыру.  |презентациялар|тәртібі       |түрлерін  жазбаша |
|              |                 |,             |2.Автоматты   |орындау           |
|              |                 |дидактикалық  |толық емес    |                  |
|              |                 |материалдар   |жинақтау      |                  |
|              |                 |              |тәртібі.      |                  |
|              |                 |              |3. Автоматқа  |                  |
|              |                 |              |күтім жасау,  |                  |
|              |                 |              |оны сақтау    |                  |
|              |                 |              |және күтіп    |                  |
|              |                 |              |ұстау.        |                  |
|              |                 |              |4. Автоматты  |                  |
|              |                 |              |тазалау және  |                  |
|              |                 |              |майлау.       |                  |
|              |                 |              |5. Автоматты  |                  |
|              |                 |              |атысқа        |                  |
|              |                 |              |дайындау.     |                  |
|              |Автоматты        |              |              |Әңгімелесу, өздік |
|              |(пулеметті)      |              |              |жұмыс             |
|              |тексеріп қарау   |              |              |тапсырмаларының   |
|              |және оны атысқа  |              |              |түрлерін  жазбаша |
|              |дайындау.        |              |              |орындау           |
|9 мм Макаров  |  ПС№9,10 Макаров|Дәріс         |1.Тапаншаның  |Әңгімелесу,       |
|тапаншасы,    |тапаншасын       |материалдары  |негізгі       |өздік  жұмыс      |
|оның арналуы  |бөлшектеу және   |бойынша       |бөліктері мен |тапсырмаларының   |
|мен ұрыстық   |жинақтау.        |презентациялар|механизмдері. |түрлерін  жазбаша |
|қасиеті.      |                 |,             |2. Тапаншаны  |орындау           |
|              |                 |дидактикалық  |бөлшектеу және|                  |
|              |                 |материалдар   |жинақтау.     |                  |
|              |                 |              |3.Макаров     |                  |
|              |                 |              |тапаншасын    |                  |
|              |                 |              |күту, сақтау. |                  |
|              |                 |              |4.Макаров     |                  |
|              |                 |              |тапаншасын    |                  |
|              |                 |              |жинақтау,     |                  |
|              |                 |              |тексеру және  |                  |
|              |                 |              |атуға         |                  |
|              |                 |              |дайындау.     |                  |
|              |                 |              |              |                  |
|              |  ПС №,11,12     |              |              |Әңгімелесу|
|              |Макаров          |              |              |, өздік   |
|              |тапаншасын күту, |              |              |жұмыс     |
|              |сақтау және      |              |              |тапсырмала|
|              |жинақтау, тексеру|              |              |рының     |
|              |және атуға       |              |              |түрлерін  |
|              |дайындау         |              |              |жазбаша   |
|              |                 |              |              |орындау   |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|              |                 |              |              |          |
|Драгунов      |ПС №,13,14       |Дәріс         |1. Мергендік  |Әңгімелесу,       |
|мергендік     |Драгунов         |материалдары  |винтовканың   |өздік  жұмыс      |
|винтовкасы,   |мергендік        |бойынша       |толымсыз      |тапсырмаларының   |
|оның арналуы  |винтовкасын      |презентациялар|бөлшектеу     |түрлерін  жазбаша |
|мен ұрыстық   |бөлшектеу және   |,             |реті.         |орындау           |
|қасиеті.      |жинақтау.        |дидактикалық  |              |                  |
|              |                 |материалдар   |2.Винтовканың |                  |
|              |                 |              |механизімдері |                  |
|              |                 |              |мен           |                  |
|              |                 |              |бөлшектерінің |                  |
|              |                 |              |құрылысы,     |                  |
|              |                 |              |қолданылуы.   |                  |
|              |                 |              |3. Винтовкадан|                  |
|              |                 |              |ату кезіндегі |                  |
|              |                 |              |қауіпсіздік   |                  |
|              |                 |              |шаралары..    |                  |
|              |ПС №,15,16       |              |              |Әңгімелесу, өздік |
|              |Драгунов         |              |              |жұмыс             |
|              |мергендік        |              |              |тапсырмаларының   |
|              |винтовкасын күту,|              |              |түрлерін  жазбаша |
|              |сақтау және      |              |              |орындау           |
|              |жинақтау, тексеру|              |              |                  |
|              |және атуға       |              |              |                  |
|              |дайындау.        |              |              |                  |
|              |ПС №17,18        |              |              |Әңгімелесу,       |
|              |Драгунов         |              |              |өздік  жұмыс      |
|              |мергендік        |              |              |тапырмаларының    |
|              |винтовкасынан    |              |              |түрлерін  жазбаша |
|              |атқан кездегі    |              |              |орындау           |
|              |қауіпсіздік      |              |              |                  |
|              |шаралары.        |              |              |                  |





















   Оқу-әдістемелік әдебБиетпен қамтамасыз етудің картасы

|№     |Әдебиеттер аты                  |Баспа саны  |Студен|Пайызы            |
|      |                                |            |ттер  |                  |
|      |                                |            |саны  |                  |
|  1    |Бағдарламалар Алғашқы әскери    |13          |13    |100               |
|       |дайындық, орта білім беретін    |            |      |                  |
|       |мектептің 10-11 сынып           |            |      |                  |
|       |оқушыларына арналған. Алматы    |            |      |                  |
|       |2006 ж.                         |            |      |                  |
|2.     |Алғашқы әскери дайындық         |13          |13    |100               |
|       |әдістемелік нұсқау. Алматы      |            |      |                  |
|       |мектеп – 2003 жыл Қ.Р.          |            |      |                  |
|       |Аманжолов,  А. Тасболатов, Д.   |            |      |                  |
|       |Майхиев, Б. Аманжолов.          |            |      |                  |
|3      |Алғашқы әскери дайындық 10      |13          |13    |100               |
|       |сынып. Алматы мектеп 2004 – жыл |            |      |                  |
|       |К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. |            |      |                  |
|       |Майхиев, Б. Аманжолов.          |            |      |                  |
|4      |Алғашқы әскери дайындық 11      |13          |13    |100               |
|       |сынып. Алматы мектеп 2007 – жыл |            |      |                  |
|       |К. Аманжолов, А. Тасболатов, Д. |            |      |                  |
|       |Майхиев, Б. Аманжолов.          |            |      |                  |
|5      |Наставление по стрелковому делу.|13          |13    |100               |
|       |М. 1985 г. В.И. Чайка.          |            |      |                  |
|6      |Организация занятий по огневой  |13          |13    |100               |
|       |подготовке. М. 1973 г. А.А.Лови,|            |      |                  |
|       |Р.А.Минин                       |            |      |                  |
|7      |Бастапқы әскери дайындық        |13          |13    |100               |
|       |негіздері, Дошаков С.Х., 2003ж. |            |      |                  |












Пәндер