Файл қосу
Сабақтас сөйлем
ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі синтаксисі» 5 В 020500- «Филология: қазақ тілі» мамандығы үшін СТУДЕНТТЕР ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ СЕМЕЙ 2014 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырушы:———— «09» 09 2014 ж. Сәмекбаева Э.М., ф.ғ.к., доцент «қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасы 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» кафедрасының мәжілісінде Хаттама №__1_ «__09_» ____09_____2014жыл. Кафедра меңгерушісі _______________ Мұқанова Қ.Қ. 2.2 Филология факультетінің оқу- әдістемелік бюросының отырысында Қарастырылды Хаттама №__1_ «__10_» _09__2014 ж. Төраға _________________Сәмекбаева Э.М. 3 БЕКІТІЛГЕН Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып, баспаға ұсынылды Хаттама №__1_ «__11_» _____09______20 14ж. Төраға _________________Искакова Г.К. 4 №2 баспа «__02__» ____09______ 2013ж. ОРНЫНА Мазмұны 1 Жалпы ережелер 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны мен сағаттарын бөлу 3 Пәнді оқыту бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Пәннің форматы 5 Пәннің саясаты 6 Баға қою саясаты 7 Әдебиет 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР 1.1 Оқытушы мен пән туралы жалпы мәліметтер Самекбаева Э.М. ф.ғ.к., доцент Кафедра «Қазақ тілінің теориясы мен әдістемесі» Кафедраның мекен-жайы: оқу ғимараты № 8, 223 кабинет Ақпараттық қатынас: телефон: Кафедрада болатын уақыты: дүйсенбі, жұма: 8.00-17.00 Сабақ өтетін орын: 317 дәрісхана Кредит саны: 3 1.2 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Тілді талдаудың негізгі әдістері, оларды практика жүзінде қолдануға шыңдалу. Тіл білімі тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция мәселелері. 1.3 Пәнді оқытудың мақсаты: Студенттер құрмалас сөйлемнің құрылымдық белгілерін танып, сол белгілеріне сай топтаудың методологиялық принциптерін біліп алуы тиіс. 1.4 Пәнді оқытудың міндеттері: Негізделген және қалыптасқан теориялық білімдерін жинақтай білу, ғылыми идеяларға сын көзбен қарап дәлелдей алу және концепциялар мен теорияларды талдай білуге дағдыландыру. 1.5 Курстың соңында студент мыналарды білуі керек: - Құрмалас сөйлем синтаксисінің өзекті мәселелерін білуі керек; - Алған білімдерін практикада қолдана білу; - Тілді талдаудың негізгі әдістерін игеру керек; - Теориялық талдау жасай алуды ұғып алу керек; - Құрмалас сөйлем синтаксисінің тарихының даму және қалыптасу сатылары, бағыттары және концепция тарихының даму және қалыптасу сатыларын ұғып алу керек; - Құрмалас сөйлем синтаксисінен алған теориялық білімдерін түсініп алу керек. 1.6 Пән пререквизиттері: 1.6.1 Тіл біліміне кіріспе 1.6.2 Грамматикалық талдау әдістемесі 1.6.3 Қазіргі қазақ тілінің жай сөйлем синтаксисі 1.7. Пән постреквизиті: 1.7.1 Қазақ тілін оқыту әдістемесі 1.7.2 Жалпы тіл білімі 2 ПӘН МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАРДЫҢ РЕТТЕЛУІ 1 кесте |№ |Тақырыптардың | Сағаттар | | |аталуы | | | | |Дәріс |Практ |Лаб |Білімалушы-ң |Білімалушы-ң |Әдебиеттер | | | |сағат |сағат |сағ |ОӨЖ |ӨЖ | | |2 |Құрмалас сөйлемнің |2 |1 |- |1.5 |4 |1,2,3 | | |сипаты | | | | | | | | |Құрмалас сөйлемнің | | | | | | | | |өзіндік айырым | | | | | | | | |белгілері.Құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің жасалу | | | | | | | | |жолдарына қарай | | | | | | | | |түрлері | | | | | | | |3 |Құрмалас сөйлемнің |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сипаты | | | | | | | | |Салалас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама. Салалас | | | | | | | | |құрмалас сөйлемнің | | | | | | | | |айырым белгілері. | | | | | | | | | | | | | | | | |4 | Салалас құрмалас |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сөйлем | | | | | | | | |1.Салалас сөйлемнің | | | | | | | | |жасалу жолдары. | | | | | | | | |2.Салалас сөйлемнің | | | | | | | | |түрлері | | | | | | | | | | | | | | | | |5 |Салалас құрмалас |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сөйлем | | | | | | | | |Шартты салалас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама | | | | | | | | |Салыстырмалы салалас| | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама. Талғаулы | | | | | | | | |салалас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | |6 |Салалас құрмалас |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сөйлем. | | | | | | | | |Кезектес салалас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы с | | | | | | | | |сипаттама. | | | | | | | | |Түсіндірмелі салалас| | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама. | | | | | | | | |Қарсылықты салалас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама | | | | | | | |7 |Салалас құрмалас |2 |2 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сөйлем. | | | | | | | | |1.Сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлем туралы жалпы | | | | | | | | |сипаттама. | | | | | | | | |2.Сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің айырым | | | | | | | | |белгілері | | | | | | | |8 | Сабақтас құрмалас |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |сөйлем | | | | | | | | |Сабақтас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің жасалу | | | | | | | | |жолдары.Бағыныңқы | | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |топтастырылуы. | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |9 |Сабақтас сөйлем |2 |1 |- |1.5 |4.1 |1,2,3 | | |Шартты бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлем. | | | | | | | | |Қарсылықты | | | | | | | | |бағыныңқылы | | | | | | | | |сөйлем. | | | | | | | | |Шартты бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлем. | | | | | | | | |Қарсылықты | | | | | | | | |бағыныңқылы | | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |компоненттерінің | | | | | | | | |байбайланысу | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |10|Сабақтас сөйлем |2 |1 |- |1.5 |4.05 |1,2,3 | | |Мезгіл бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Себеп бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Мезгіл бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлем мен | | | | | | | | |мезгіл бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемнің | | | | | | | | |жасалу жолдары | | | | | | | | |Мезгіл бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлем мен | | | | | | | | |мезгіл бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлем | | | | | | | | |компоненттерінің | | | | | | | | |мағыналық | | | | | | | | |ерекшеліктері. | | | | | | | |11| Сабақтас сөйлем. |2 |1 |- |1.5 |4 |1,2,3 | | |Амал бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Мақсат бағыныңқылы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | |12| Көп компонентті |2 |1 |- |1.5 |4 |1,2,3 | | |құрмалас сөйлемдер | | | | | | | | |Түсіндірмелі | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Салыстырмалы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Үлестес сабақтас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама | | | | | | | |13|Көп компонентті |2 |1 |- |1.5 |4 |1,2,3 | | |құрмалас сөйлемдер. | | | | | | | | |Түсіндірмелі | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Салыстырмалы | | | | | | | | |сабақтас сөйлемге | | | | | | | | |жалпы сипаттама | | | | | | | | |Үлестес сабақтас | | | | | | | | |сөйлемге жалпы | | | | | | | | |сипаттама | | | | | | | |14| Көп компонентті |2 |1 | |1.5 |4 |1,2,3 | | |құрмалас сөйлемдер. | | | | | | | | | | | | | | | | | |1.Аралас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық | | | | | | | | |сипаты. | | | | | | | | |2.Аралас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдер мен көп | | | | | | | | |компонентті құрмалас| | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |өзара байланысы мен | | | | | | | | |өзгешелігі | | | | | | | |15|15. Көп компонентті |2 |1 | |1.5 |4 |3,4,5 | | |құрмалас сөйлемдер. | | | | | | | | | | | | | | | | | |Аралас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемдердің | | | | | | | | |грамматикалық | | | | | | | | |сипаты. | | | | | | | | |Аралас құрмалас | | | | | | | | |сөйлемнің құрылымы | | | | | | | | | | | | | | | | | |Барлығы: |30 |15 |- |22.5 |67.5 | | 3 ПӘНДІ ОҚУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛЫҚТАР Білім алушы «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі» пәнінде тәжірибе жүзінде кең қолданылатын, әрі жан-жақты игерілген тілді талдаудың негізгі әдістерін білуі қажет. Ғылыми ой-өрісті қалыптастыруда құрмалас сөйлем тарихының ғылыми білім ретінде пайда болуы ерекше рөл атқарады. Лингвистика ілімі тарихы әр кезеңдегі ғылым алдына қоятын қоғамдағы әлеуметтік-мәдени шарттардың шектес ғылымдармен және олардың практикалық шешімдерімен тікелей байланысы постулатын түсінуге көмектеседі. 4 ПӘННІҢ ТҮРІ (ФОРМАТЫ) Курсты оқу барысында алынған ұпай жинақталып. жалпы саны шығарылады. Жиынтық бағаны шығару үшін әрбір тапсырма, сабаққа қатысуы, БӨЖ, ОББӨЖ тапсырмаларын, тиісті жаттығу жұмыстарын орындағаны жөніндегі ұпай жиынтығы,кезеңдік, қорытынды бақылау нәтижелері т.б. түгел ескеріледі. Берілген тапсырманы уақытында орындау қажет. Тиісті тапсырмалар сессияның соңғы аптасына дейін өткізілуі тиіс. Орташа ұпай жинақтай алмаған студент емтиханға жіберілмейді. Әрбір тақырыпты өтеу міндеті , өтілген материалды меңгеру деңгейі тест, жатқа жазу,бақылау түрінде тексеріледі.Себепсіз сағат босатсаңыз қосымша шығармашылық жұмыс беріледі.Сабақтан екі рет кешігу бір рет сабақ босатқанға теңгеріледі. 5 КУРС САЯСАТЫ «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлемі» пәні бойынша 15 аптаға бөлінген дәріс, практикалық, ОББӨЖ, БӨЖ тапсырмаларының ұпай саны берілген. Әр аптада қойылған ұпайлар бойынша 7-15 апталарда межелік бақылау тапсырмаларының қорытындысы қойылады. 7-15 апталарда ең жоғарғы көрсеткіші – 270 ұпайдан жинау шарт. 6 БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Апта және бақылау түрлері бойынша ұпайлардың реттелуі кестеде келтірілген. «Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі» пәні бойынша ұпайлардың реттелуі |Апта |Бақылау түрі |Жалпы ұпай |Ескерту | |1 |2 |3 |4 | | |1-аптадан 7-апта аралығында |30 | | | |дәрісханалық сабақтарға қатысу | | | |1 |Семинар | | | | |БӨЖ | | | |2 |Семинар | | | | |БӨЖ | | | |3 |Семинар |35 | | | |БӨЖ | | | |4 |Семинар | | | | |БӨЖ |55 | | |5 |Семинар |35 | | | |БӨЖ | | | |6 |Семинар |30 | | | |БӨЖ |55 | | |7 |Межелік бақылау 1 |60 | | |1-7 апта аралығындағы оқу нәтижесі бойынша |300 | | |жалпы ұпай | | | | |8-15 апта аралығында дәрісханалық |30 | | | |сабақтарға қатысу | | | |8 |Семинар | | | | |БӨЖ | | | |9 |Семинар | | | | |БӨЖ | | | |10 |Семинар |35 | | | |БӨЖ | | | |11 |Семинар | | | | |БӨЖ |55 | | |12 |Семинар |35 | | | |БӨЖ | | | |13 |Семинар | | | | |БӨЖ | | | |14 |Семинар |30 | | | |БӨЖ |55 | | |15 |Межелік бақылау 2 |60 | | |8-15 апта оқу нәтижесі бойынша жалпы ұпай |300 | | |Емтихан үшін жалпы ұпай |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы ұпай |1000 | | 7 ӘДЕБИЕТТЕР 7.1 Негізгі әдебиет 7.1. 1 Шалабай, Б. Қазіргі қазақ тілі синтаксис. – Алматы, 2012 7.1. 2 Исаев , С. Қазақ тіл білімінің мәселелері // Вопросы казахского языкознания . – Алматы, 2011 7.1.3 Шалабай, Б. Қазіргі қазақ тілі синтаксис. – Алматы, 2012. 7.1.4 Рамазанова, Ш. Қазақ тілі: оқу құралы / Ш. Рамазанова; Әл-Фараби атын. Қазақ Ұлттық университеті. – Алматы: Қазақ университеті, 2012 7.1.5 Аханов К. Грамматика теориясының негіздері: жоғары оқу орындарының филология факультеттеріне арналған оқу құралы / К. Аханов. –Алматы: Өлке, 2010 7.1.6 Шалабай, Б. Қазіргі қазақ тілі синтаксис. – Алматы, 2012 7.2 Қосымша әдебиеттер 7.2.1 Ақбұзауова, Б. Қазіргі қазақ тіліндегі етістікті анықтауыштар: оқу құралы. әль-Фараби атындағы ҚазҰУ. – Алматы: Қазақ ун-ті, 2008 7.2.2 Шаяхметұлы.Қ. Қазіргі қазақ тілі. Сөзжасам-дериватология, сөзөзгерім- морфология. Семей; Новосібір: Талер-Пресс, 2007 7.2.3 Маманов, Ы. Қазақ тіл білімінің мәселелері. "Арыс қоры".– Алматы: Арыс, 2007 7.2.4 Аманжолов, С. Қазақ әдеби тілі синтаксисінің қысқаша курсы/ С. Аманжолов.- Павлодар: С.Торайғыров ат.ПМУ, 2008.- 110 б.- (Қазақ тіл білімінің антологиясы). 7.2.5 Жүнісова, М.Ә. Қазіргі қазақ тілі: оқу құралы . –Алматы: Дарын, 2008
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz