Файл қосу

Этнопсихологиядағы эксперименталды және кроссмәдени зерттеулер




|ҚАЗАҚСТАН  РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                    |
|Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ                   |
|3 деңгейлі СМЖ құжаты    |ПОӘК                     |                         |
|                         |                         |ПОӘК 042-18.1.02/02-2014 |
|Магистрантқа  арналған   |                         |                         |
|пәннің жұмыс оқу         |№ 1 басылым              |                         |
|бағдарламасы             |                         |                         |
|«Этнопсихологиядағы      |                         |                         |
|эксперименталды   және   |                         |                         |
|кроссмәдени зерттеулер»  |                         |                         |








  «Этнопсихологиядағы  эксперименталды   және кроссмәдени зерттеулер» пәні


 6М010300 «Педагогика және психология» мамандығының магистранттарға арналған


                    МАГИСТРАНТҚА   АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС
                              ОҚУ  БАҒДАРЛАМАСЫ
























                                 Семей  2014

















                                   Алғысөз


1 ЖАСАЛЫНДЫ
Құрастырған: педагогикалық психология кафедрасының докторы, профессор
«___»___2014 ж.  ___________  А.Қ. Құсаинов


2 ҚАРАЛДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедра меңгерушісі, псх.ғ.к.:
_____________Г.К. Джумажанова
 Хаттама №__ «__» __  2014   ж.


2.2.   Педагогика   факультетінің   оқу-әдістемелік   кеңесінің    бюросында
талқыланды:
Хаттама №__ «__» ___ 2014 ж.

Оқу-әдістемелік кеңесінің төрайымы ____________  Т.Ш. Ахметова

3 БЕКІТІЛДІ
3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
баспаға ұсынылды
Хаттама №__ «__» ___  2014  ж.

ОӘК төрайымы,
оқу-әдістемелік жұмысының проректоры ______________Г.К. Искакова

4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛГЕН



























Мазмұны:

      1.Жалпы талаптар
      2.Пәнді оқудың әдістемелік нұсқауы
      3.Курс саясаты
      4.Магистрант рейтингісін санау саясаты
      5.Пән мазмұны мен сағат санының бөлінуі
      6.МОЖӨ және МӨЖ жоспары
      7.Әдебиеттер


























































 1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Бүгінгі таңда Қазақстан Республикасында білім берудегі негізгі  мәселе
−  білікті  мамандар  дайындау  үрдісінің   өзіндік   ерекшеліктері,   соның
мақсаттары  мен  міндеттері,  оларды  шешетін  жаңа  ғылыми  −  әдістемелік,
ұйымдастырушылық парадигмасын жүзеге  асыру  болып  табылады.  Осыған  орай,
полиэтностық білім беру ортасының қызметі өзара түсіністікті,  демек,  білім
беру процесінің субьектілерінің арасында өзара тиімді әрекеттестікті  жүзеге
асыруды қамтамасыз етуден тұрады.
      Көп ұлтты білім беру ортасында болашақ  маман  −  педагог  білім  беру
процесінің басқа мүшелерінің этностық таптаурындарының әрекет  аймағына  тап
болады және үйлесімді өзара әрекеттестікке кедергі келтіретін  проблемаларға
кезігуі  мүмкін.  Осының  барлығы  одан  шыдамдылықты,  биік  кәсіпқойлықты,
өзіндік  өзгеруге  және  рефлексияға,  эмпатияға  икемділікті  талап  етеді.
Оқушылар қандай да  бір  этнос  өкілдері  болғандықтан,  жеке  психологиялық
ерекшеліктерінен басқа меңгеретін және қабылдайтын білім, білік,  дағдыларға
әсер ететін айрықша этнопсихологиялық сипаттарға да ие.  Осы  орайда,  соңғы
уақыттарда  психология  ғылымында  жаңа  тенденция   –   әрбір   мәдениеттің
қайталанбас ерекшеліктерін қолдау мен сыйлау бой көрсетуде.
Этнопсихологиядағы  эксперименттік  және  кросс-мэдени  зерттеулер   қазіргі
психологиялық зерттеулер жаңа ғылыми-зерттеу  мен  ғылыми-практикалық  бағыт
болып табылады. Заманауи  психологиялык  зерттеулердің  осы  саласы  бойынша
мамандарды  даярлау  әр  түрлі  мәдени  және   этностық   топтарға   жататын
адамдардың  эрекеттестік  міндеттерін  тиімді  шеше   алатын,   мэдениаралық
коммуникация   саласындағы   жоғары   білікті   мамандарға   деген   өскелең
қажеттіліктердің арта түсуімен өзекті әрі перспективалы болуда.
      Жоғары  оқу  орнындағы  этнопсихологиядағы    эксперименталды     және
кроссмәдени  зерттеулер  курсы  бүгінгі  күннің   талабына   сай   психолгия
мамандығы студенттері үшін негізгі базалық пән болып есептеледі. Бұл  курста
этнопсихологиядағы  эксперименталды   және кроссмәдени  зерттеулердің  жалпы
мәселелері, әсіресе ұлт проблемасы  және  тұлғаның  ұлтжандылық  сезімі  мен
қасиеті,  сапалары   жөніндегі   ғылыми-қолданбалы   ақпарат   осы   заманғы
этнопсихологиядағы    эксперименталды     және    кроссмәдени    зерттеулері
теориялар негізінде беріледі.

        1.1. Құсаинов А.Қ. доктор, профессор
         ✓ Педаогикалық психология кафедрасы
         ✓  Байланыс  мәліметтері-тел:  42-06-41,  №2  оқу  корпусы,   №302
           кабинет
         ✓ Сабақтың өтілу орны - № 2        аудитория 304
         ✓  Пәннің  аталуы  –  Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және
           кроссмәдени зерттеулер
         ✓ Кредит саны - 3
         ✓ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1)


1.2.Жұмыс оқу жоспарынан үзінді
Кесте1
|Курс  |Семестр  |Кредит |ЛК    |СПС   |МӨЖО    |МӨЖ     |Барлығы    |
|      |         |Саны   |(сағ.)|(сағ) |(сағ)   |(сағ)   |           |
|      |         |       |      |      |        |        |           |
|2     |3        |3      |30    |15    |67,5    |22,5    |135        |


1.3. Пәннің мақсаты
      этнопсихологиялық  және  кросс-мәдени  зерттеулер   сияқты   пэнаралық
салаларда жүмыс істеуге қабілетгі жоғары білікті мамандарды  ғылыми  негізде
даярлауды  қамтамасыз  ету,  эр  түрлі  этностық  жэне  кросс-мэдени   өзара
ықпалдастығы мен әрекеттестігі жағдайында дамитын адам  психологиясы  туралы
біртүтас  білімдерді  жасау  үшін  эр  түрлі  психологиялық  теориялар   мен
практикалық эдістерді қолдана білу.
Оның үстіне, бүл курсты оқып-үйрену магистранттарда  гуманистік  дүниетаным,
шығармашылық ойлау,  коммуникативтік  біліктілікті  дамыту  арқылы  түлғалық
элеуетін жүзеге асыру басымдығын қалыпастырады.

1.4.Пәнді оқып-зерттеудің негізгі міндеттері:
      Қазіргі психологияның элеуметтік-этностық  мэселелері  жайлы  заманауи
ғылыми түсініктерді қалыптастыру;
•  Этностық  психологияның  ғылыми  мектептері,   бағыттары,   концепциялары
жетістіктерін зерттеу негізінде білімдерді жүйелеу;
•  Қолданбальт  зерттеулер   жүргізу   барысында,   сондай-ақ,   этносаралық
эрееттестік практикасында өз кэсіби іс-әрекетінде эксперименітік және кросс-
мэдени зерттеулерді үйымдастыру мен жүргізуде білімдерді  табысты  қолдануға
ынталандыру

1.5.Оқып-зерттеу нәтижесінде магистрант:
    ✓ Жеке тұлғаның жоғары мектеп психологиясын  меңгеру  (негізгі  ұғымдар,
      негізгі құрылымдар);
    ✓  Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және  кроссмәдени  зерттеулер
      оқып-зерттеудің әдістерін қолдана алуы;
    ✓  Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және  кроссмәдени  зерттеулер
      қазіргі теорияларын меңгеруі;
    ✓  Кәсіптік  іс-әрекет  жағдайында   этнопсихологиядан   алған   білімін
      қолдану туралы түсінігі болуы қажет.

Пәнді оқу барысында магистрант төмендегілерді білу тиіс;
•   қазіргі   психологияның   негізгі   элеуметтік-этностық    проблемаларын
анықтаудағы негізгі түрғы, бағыттарды білу;
•  этнопсихологиядағы  эксперименттік   жэне   кросс-мэдени   зерттеулердегі
қазіргі негізгі концепцияларының басты сипаттамаларын білу;
• адамдар  бірлесе  омір  сүретін  жерлерде  туындайтын  элеуметтік-этностық
проблемаларды шешу эрі хабардар болу, сондай-ақ, бағыт корсете білу;
•  халықтардың   психологиялық   сипаттамалары   мен   үлттық   психологиясы
ерекшеліктерін   анықтау   мақстында   эксперименттік   жэне    кросс-мәдени
зерттеулер жүргізе білу;
• этносаралық  өзара  эрекеттестікті  жетілдіру  мен  тереңдетуге  мүмкіндік
беретін   эксперименттік   жэне   кросс-мэдени   зерттеулер   бағдарламасын,
пракикалық кеңестер жасу дағдыларын игеру;
•  этнопсихологиялық  зерттеулерді  ары  қарай  дамыту   үшін   болжау   мен
мониторинг дағдыларына ие болу;

1.6.Курс пререквизиттері:
• жалпы психология
• әлеуметтік психология,
• этнопсихология жэне т.б.


1.7.Курстың постреквизиті:
      Оқу сабақгарының негізгі түрлері болып дэрістер, практикалық сабақтар,
студенттердің үсынылған әдебиеттер мен дэріс  материалдарымен  жүйелі  түрде
шығармашылық жүмысы, сондай-ақ,  қазіргі  білім  беру  технологиялардағы  әр
түрлі әдістері: семинарлар,  іскерлік  ойындары,  кейс-стади,  практикумдар,
тренингтер, соның ішінде бизнес саласындағы әр алуан  мэдениетті  модельдеу,
күрделі мәдениаралық  өзара  әрекеттестік  жағдайындағы  әр  түрлі  мэдениет
өкілдерімен келіссөздер жүргізу.


2 . Пәнді оқып-зерттеу бойынша әдістемелік нұсқаулар
      Құрметті магистранттар!
    Бұл курс гуманитарлық факультет  магистранттарына   арналған.     Білім
беру реформасын жүзеге  асыру  бағытында  көзделген  басты  шаралардын  бірі
оқытушылардың психология ғылымы саласындығы дайындығын үнемі  жақсарта  түсу
мәселесі. Қазақстан жағдайында төл тілімізде бұл салада  атқарылған  шаралар
аз емес. Білім беру бағдарламалары тиісті деңгейлер мен олардың  сатыларының
білім беру мазмұны айқындалған
    Этнопсихологиядағы   эксперименталды    және   кроссмәдени   зерттеулер
курсының әр түрлі әдістемелік  аспектілерін  зерттеу  ісі  елімізде  жаңадан
қолға  алынып  келеді.  Жоғары  мектептердің  өзіндік  ерекшеліктеріне  орай
жазылған осындай еңбектер аз. Магистранттарға ұсынылып отырған осынау  құрал
оқу  бағдарламасының  жекелеген  такырыптарға  қатысты  келелі   мәселелерін
тәжірибе жүзінде, нақты экспериментті зерттеулер арқылы  түсіндіруді  мақсат
еткен.
Пәннің сапалық және  көлемдік  параметрлері  өте  ауқымды  болғандықтан  оны
толық  оқып-зерттеу   үшін   аудиториялық   сабақпен   шектелуге   болмайды,
сондықтан, сіздерге  көптеген  тақырыптарды  өзбетімен  оқып-зерттеуге  тура
келеді.
       Аудиториялық  сабақтарға  дәрістер   практикалық   сабақтар   кіреді.
Семинарлық  сабақтар  сіздерге  ғылыми  әдебиеттермен   жұмыс   істеу   және
аудитория  алдында  сөйлеу  сияқты  практикалық   дағдылады   қалыптастыруға
көмектеседі. Практикалық  сабақтарға  өз  уақытында   және  жоспарға  сәйкес
толық көлемде дайындалу талап етіледі. Тақырып бойынша дайындалу тек  арнайы
оқулықтарды  пайдаланумен  шектелмеуі  тиіс.  Конспект  жұмыстарды   семинар
сабағына арнайы басталған жұмыс дәптерінде жазба түрде ұсынылуы қажет.
       Сонымен  қатар,  жұмыс  бағдарламасында  өзбетімен  жұмыстың   келесі
түрлері  ұсынылады:  МӨЖО  (студенттің   оқытушы   басшылығымен   жүргізетін
өзбетімен жұмысы ), және МӨЖ (кейбір  тақырыптарды  тереңірек  оқып-зерттеуі
мақсатындағы студенттің өзбетімен жұмысы). Берілген жұмыс түріне  байланысты
тапсырмалар мен олардың орындалу мерзімдері 4,5 кестелерде көрсетілген.
       Жұмыстар   магистранттардың  өзіндік  ойлауы  мен  шығармашылығы   да
кеңінен қарастырылған. Жалпы психология пәніне байланысты барлық  тақырыптар
қамтылып,  сол  тақырыптарға  орай  қосымша  әдебиеттер  тізімі  қарастырылу
ұсынылады.
 Бұл бағдарламаны құрастырғанда осы мәселелерді мүмкіндігіше  пәнге  қатысты
толық қамтуды көздедік.

3 Курс саясаты
Сабаққа қатынасу.
1.Магистранттың дәріс, практикалық сабақтарға қатысу міндетті.
2.Белгілі себептермен сабаққа қатынаса алмаған жағдай, Сізді пән  міндетінен
босатпайды.
3.Кешігуге немесе дәріс, практикалық сабақ  кезінде  басқа  магистранттармен
сөйлесуге болмайды.

Тәртіп.
1.Тәртіп магистранттың оқу үлгеріміне тәуелді емес, демек, барлығына  ортақ.
2.Сабақ үстінде  тәртіп  бұзушылар  аудиториядан  шығарылады  немесе  курсты
қорытындылауда “қанағаттанарлықсыз” бағасы қойылады.
3.Сабақ үрдісінде Сіздің қалталы телефоныңыз өшірілуге тиіс.
4. Оқытушы  мен  курстастарыңызға  ашық  жарқын  болуға  және  шыдамдылықпен
қарауды ұмытпаңыз.
МӨЖ бойынша тапсырмалар.
1.МӨЖ бойынша  тапсырмалар  өз  уақытында  міндетті  түрде  орындалуы  тиіс.
2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады.
Емтихан.
1.Емтихан  –  білімді  қорытынды  рубеждік   тексеру   болғандықтан   барлық
магистрантқа міндетті.
2.Емтихан тестілеу немесе билеттік жүйеде орындалады.
3.Тестік тапсырма әрбір модуль бойынша 360 тестіні, ал әрбір емтихан  билеті
3 сұрақты құрайды.


        4 Ұпайлық, пайыздық және әріптік эквивалентінде бағалау

шкаласы
  Кесте 6
|Әріптік жүйе     |Ұпайлардың сандық|Пайыздық мазмұны |Дәстүрлі жүйе       |
|бойынша бағалау  |эквиваленті      |                 |бойынша бағалау     |
|А                |4                |95-100           |                    |
|А                |3,6              |90-94            |Үздік               |
|В+               |3,4              |85-89            |                    |
|В                |3,2              |80-84            |Жақсы               |
|В-               |3,0              |75-79            |                    |
|С+               |2,8              |70-74            |                    |
|С                |2,6              |65-69            |Қанағаттанарлық     |
|С-               |2,4              |60-64            |                    |
|Д+               |2,2              |55-59            |                    |
|Д                |2,0              |50-54            |                    |
|F                |0                |0-49             |Қанағаттанарлықсыз  |
|I                |NA               |                 |Аяқталмаған         |
|P                |-                |өтті             |Пәнді өтті          |














   5 Магистранттарға арналған пән бойынша жұмыс бағдарламасы
   Кесте 2 Пән мазмұны. Сағаттардың бөлінуі

|№  |Тақырыптар                             |      |Сағат саны                |
|   |                                       |ДС   |СПС   |ЗС  |МӨЖО    |МӨЖ   |
|1  |Этнопсихологиядағы эксперименттік және |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |кросс - мэдени зерттеулердің теориялық |     |      |    |        |      |
|   |жэне әдіснамалық негізі                |     |      |    |        |      |
|2  |Қазіргі этнопсихологияның негізгі      |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |теориялық-эдіснамалық аспектілері      |     |      |    |        |      |
|3  |Этнопсихологиялық зерттеулердің негізгі|2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |сипаттамалары                          |     |      |    |        |      |
|4  |Этнопсихологиядағы сипаттама жэне      |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |эмпирикалық зерттеулер                 |     |      |    |        |      |
|5  |Этнопсихологиядағы   эксперименттік    |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |жэне кросс-мэдени зерттеулердің непзгі |     |      |    |        |      |
|   |теориялық багдарлары                   |     |      |    |        |      |
|6  |Қазіргі этностық және кросс-мэдени     |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |психологияның негізгі категориялары    |     |      |    |        |      |
|7  |Этнос пен мәдениетті эксперименттік    |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |және кросс-мәдени зерттеу              |     |      |    |        |      |
|8  |Кросс-мәдени аспектідегі түлға         |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|9  |Танымдық процестерді этнопсихологиялық |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |және кросс-мәдени зерттеулер           |     |      |    |        |      |
|10 |Этносаралық қатынастар қүрылымын       |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |эксперименттік және кросс-мэдени       |     |      |    |        |      |
|   |зерттеу                                |     |      |    |        |      |
|11 |Этносаралық   қатынастар               |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |психологиясын кросс-мэдени зерттеу     |     |      |    |        |      |
|12 |Этностық сэйкестілік (біртектестілік)  |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |проблемасы                             |     |      |    |        |      |
|13 |Кросс-мэдени зерттеу аясындағы этностық|2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |стереотиптер (таптаурындар)            |     |      |    |        |      |
|14 |Этностық ілкі (жансақ) нанымды зерттеу |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |мэселелері                             |     |      |    |        |      |
|15 |Этносаралық шиеленістерді мен          |2    |1     |    |4,5     |1,5   |
|   |қақтығыстарды кросс мэдени зерттеулер  |     |      |    |        |      |
|   |Барлығы:                               |30   |15    |    |67,5    |22,5  |






6 МӨЖ хабарламалары, рефераттарының тақырыптары
                                                                     Кесте 3

|МӨЖО                                               |МӨЖ               |
|Аудиториялық               |Аудиториядан тыс       |                  |
|2                          |3                      |4                 |
|Этнопсихологиядағы  экспери|Келесі ұғымдарды       |С.Қалиев, Қ.Жарық |
|менталды   және кроссмәдени|салыстыру: ұлттық      |баев бойынша этнос|
|зерттеулер: тарих және     |тұлға, ұлттық топ, ұлт,|құрылымы.         |
|қазіргі заман тарихы       |этнос. (Терминологиялық|(конспект)        |
|                           |сөздікпен жұмыс)       |                  |
|Этнопсихологиядағы  экспери|(Терминологиялық       |Ғылымаралық       |
|менталды   және кроссмәдени|сөздікпен жұмыс)       |зерттеу бойынша   |
|зерттеулер: зерттеулердің  |                       |салыстырмалы      |
|бағыты мен әдістері        |                       |сараптама жасау.  |
|Этнопсихологияда жеке      |Аманова И. К.          |Ә.Табылдиев       |
|тұлғаның                   |Этномәдени             |бойынша ұлттық    |
|эмоционалды-танымдық       |сәйкестіліктің тұлғаның|сана-сезімнің     |
|сферасы Эмоция және        |өзін өзі таныту        |құрылымын         |
|мәдениет                   |ерекшеліктеріне әсерін |классификациялау,с|
|                           |кроссмәдени зерттеу    |хема-сын сызу.    |
|                           |негіздері. // Вест.    |                  |
|                           |КазНУ. Серия психология|                  |
|                           |и социология. – 2003. 2|                  |
|                           |(11). С. 44 – 48.      |                  |
|Ұлттық мінез               |Ғарифолла Есім. Қазақ  |С.Қалиев бойынша  |
|                           |философиясының тарихы: |жүйелеу.          |
|                           |Оқулық. – Алматы: Қазақ|                  |
|                           |университеті, 2006. –  |                  |
|                           |216 б.                 |                  |
| Этнопсихологияның психо   |Джакупов С. М. Проблемы|(Терминологиялық  |
|әлеуметтік жағдайлары. Әр  |обучения и развития    |сөздікпен жұмыс)  |
|мәдениеттің вербалды емес  |личности в условиях    |                  |
|әдістерінің коммуникациясы |полиэтнического        |                  |
|                           |окружения. // Вест.    |                  |
|                           |КазНУ. Серия психология|                  |
|                           |и социология. – 2003. №|                  |
|                           |2 (11). 5 – 11.беттерді|                  |
|                           |конспектілеу.          |                  |
|Этникалық стереотиптер мен |Әлемдік дүниетаным     |(Терминологиялық  |
|нанымдар                   |негіздерін             |сөздікпен жұмыс)  |
|                           |түсіндірудегі түрлі    |                  |
|                           |концепцияларды         |                  |
|                           |салыстыру.             |                  |
| Мәдениет және әлеуметтік  |Монаграфиямен жұмыс.   |Әлемдік дүниетаным|
|әрекет-қылық әр мәдениеттің|Қани М. Қазақтың көне  |негіздері. (ғылыми|
|әлеуметтік әрекет-қылығы,  |тарихы-А.1993          |шығармашылық      |
|құндылықтары мен моралы    |                       |ойтолғау)         |
|Этнопсихологияда жеке      |Аманова И. К.          |Жаңа технологиялық|
|тұлғаның                   |Этномәдени             |әдістерден        |
|эмоционалды-танымдық       |сәйкестіліктің тұлғаның|мысалдар келтіру. |
|сферасы                    |өзін өзі таныту        |                  |
|                           |ерекшеліктеріне әсерін |                  |
|                           |кроссмәдени зерттеу    |                  |
|                           |негіздері. // Вест.    |                  |
|                           |КазНУ. Серия психология|                  |
|                           |и социология. – 2003. 2|                  |
|                           |(11).                  |                  |
|Тіл және мәдениет          |                       |(Терминологиялық  |
|                           |Кусаинов А., Башарулы  |сөздікпен жұмыс)  |
|                           |Р. Проектирование      |                  |
|                           |националь              |                  |
|                           |ной идеи в             |                  |
|                           |отечественном          |                  |
|                           |образовании. Білім -   |                  |
|                           |Образование. – № 3 (27)|                  |
|                           |2006. С. 9 – 16.       |                  |
|Этникалық мәдениет         |Салт-дәстүрлерді       |(Терминологиялық  |
|констекттегі индивид және  |ғылыми-теориялық       |сөздікпен жұмыс)  |
|тұлға мәселесі             |тұрғыда зерттеудің     |                  |
|                           |қазіргі кездегі        |                  |
|                           |жай-күйіне талдау      |                  |
|                           |жасау.                 |                  |
| Мәдениетаралық            |Ұлттық ұғымдарға       |(Терминологиялық  |
|коммуникация және          |теориялық талдау жасау.|сөздікпен жұмыс)  |
|әрекеттестік               |                       |                  |
| Этноцентризм, этноаралық  |Салт, дәстүр, әдет,    |Ұлттық менталитет |
|үрейлену, этноаралық       |ғұрып ұғымдарына       |құрылымымен       |
|шиелініс және этноаралық   |анықтама беру.         |танысу.           |
|толеранттылық              |(Терминологиялық       |                  |
|                           |сөздікпен жұмыс)       |                  |
|Мәдениет және әлеуметтік   |Монаграфиямен жұмыс:   |Ұлттық-этникалық  |
|әрекет-қылық Мәдениет және |Шпет Г.Г. Введение в   |ерекшеліктері     |
|әрекет-қылықты ұйымдастыру |этническую психологию. |зерттеудің қысқаша|
|                           |Изд.Дом «П.Э.Т». СПб.  |тарихи талдауын   |
|                           |1996.                  |жасау.            |
|Мәдениетті өлшеу           |(Терминологиялық       |(Терминологиялық  |
|типологиясы                |сөздікпен жұмыс)       |сөздікпен жұмыс)  |
|Этнопсихологияның          |Қазақ ұлтының          | Қазақ ұлтының    |
|көкейкесті проблемалары мен|әдет-ғұрпы туралы      |әдет-ғұрпы.       |
|құрылымы                   |мысалдар келтіру және  |(Хабарлама        |
|                           |оларға талдау жасау.   |даярлау.)         |
|Этнопсихологиядағы         |Сухарев А. В.          |Ұлт, ұлттық       |
|эксперименталды   және     |Этнофункцио            |қозғалыс          |
|кроссмәдени зерттеулер:    |нальный подход к       |ұғымдарымен       |
|тарих және қазіргі заман   |проблеме психического  |танысу.           |
|тарихы                     |развития человека. //  |                  |
|                           |Вопросы психологии. –  |                  |
|                           |2001. № 2. С. 40 – 57  |                  |
|                           |беттерді конспектілеу. |                  |

7 Әдебиеттер тізімі
  Негізгі әдебиеттер:
8.1.Жарықбаев Қ.Б. Этнопсихология. –А:ҚазМҰУ. 1998.
8.2. Этнопсихологический словарь/ Под ред. Крысько В.Г. –  М.:  Моск.психол.
–соц.ин-т.1999.
8.3. Шпет Г.Г. Введение  в  этническую  психологию.  Изд.Дом  «П.Э.Т».  СПб.
1996.
8.4. Рубинштейн С.Л. Основы общей психологий. – СПб., 1999.
8.5. Табылдиев Ә.Т. Қазақ этнопедагогикасы: оқу құралы.-А: «Білім», 2004.
8.6. Қани М. Қазақтың көне тарихы. –А. 1993.
8.7. Жарықбаев Қ., Наурызбаев Ж., Қазақтың ұлттық  тәлім-тәрбие  атауларының
түсіндірмелі сөздігі. –А: «Ғылым».1993.
8.8. Волков Г.Н. Этнопедагогика. –Чебоксары. 1974.
8.9.Тынышбаев М.  Материалы  к  истории  киргиз-кайсакского  народа.Ташкент.
Восточное отд. Киргиз.гос. изд.-ва.1925.
8.10.Хасанов Б.Х. Казахско-русское двуязычие. –А. «Наука». 1987.
8.11.Кон А.К. Этнический словарь. –М: «Педагогика».1983.
8.12.Сарсенбаев   Н.   Обычаи,   традиции   и   общественная   жизнь.    –А:
«Казахстан».1974.


Қосымша:
8.2.1Қашқари М. Ди- уани лұғат ат-түрік. ІІІ, -168-445б.
8.2.2 Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы.-Астана:  -2000,    20б.

8.2.3.Байділдаев  І.Қ.  Ауыл  мектептерінде  халықтық  педагогика  мұраларын
пайдаланудың  мүмкіндіктері//ҚазҰПУ,  Халықаралық  ғылыми-практикалық  конф.
мат., -Алматы:-2005, -118б.
8.2.4.Ғабдуллин М. Қазақ халқының  ауыз  әдебиеті.  –Алматы:  Мектеп,  1976,
-330б.
8.2.5.Қоңыратбаева Т.Ә. Халық педагогикасы және оны оқу-тәрбие ісіне  ендіру
жолдары: автореф. пед.ғыл.канд. –Алматы:-1994, -23б.
8.2.6.Байсарина  С.С.  Мақал-мәтелдерді  оқу-тәрбие  үрдісінде   пайдалану.-
Түркістан: -2007, Қ.А.Ясауи атындағы ҚХТУ хабаршысы,№1,-234-236б.

Пәндер