Файл қосу
Абай және қазақ халқының рухани мұрасы
| | |Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-16-02.1.09/01-2013 | |«Қазақ халқының | | | |рухани мәдениетінің |№1 басылым | | |тарихы» пәні бойынша | | | |оқу-әдістемелік кешені | | | Оқытушы үшін «Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы » пәнінің оқу- әдістемелік кешені 5В020300: «Тарих» мамандығына арналған Семей -2013 Алғы сөз 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасы негізінде жасалған.Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Саңқайбаева «______» __________ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №______ «__»________ 2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № «___» ____ 201_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны : |1. Қолдану аясы | | |2. Нормативтік сілтемелер | | |3.Жалпы ереже | | | | | |4.Оқу пәнінің мазмұны | | |5.Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі | | |6.Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы | | |7.Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы | | | | | |8. Әдебиеттер | | 1 ҚОЛДАНУ АЯСЫ 5В020300 «Тарих» мамандығы үшін жасалған. Ол студенттерді курстың мазмұнымен, оның маңыздылығы және қажеттілігін, қурс саясатын, дағды мен іскерліктің тақырыптарымен таныстырады. Оқу-әдістемелік кешені пәнді оқып білудегі негізгі басшылық болып табылады. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР «Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы» пәні бойынша оқу- әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды : - ҚР МЖМБС 3.08. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты және «Қазақ халқының рухани мәдәнеиетінің тарихы» пәнінің типтік оқу бағдарламасы негізінде жасалған. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура 3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ |Курс|Сем |Кре |Дә |Семи |СО |СӨЖ |Бар- |Бақылау | | |естр |дит |ріс |нар |ӨЖ | |лығы |форма | | | | | | | | | |сы | |4 |1 |2 |15 |15 |15 |45 |90 |емтихан | 3.1 Пәннің қысқаша сипаттамасы: Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы курсы тарих мамандығын студенттері үшін жалпы тарихи контекстте ұлттық мәдениет мәселелерін терең зерттеу, пәнаралық интеграция, гуманизация бағытындағы тарихты оқытудың университеттік жүйесін жетілдірудің обьективті пісіп жетілген қажеттіліктерінен туындады. Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы курсы Қазақстан территориясында басқа мемлекеттермен тығыз байланыста болған тарихи мәдениеттің байланыстылығын көрсететін отандық тарихтың басты және жалпы тарихи процесстер бағытын ашуға бағытталған курс болып табылады. Курстың көптеген тақырыптары келесі «Мәдениеттану», «Саясаттану», «Философия», «әлеуметтану», «этнография » және т.б. пәндерді оқуда кешенді білім береді. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: «Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы» курсын оқытуда студенттерге қазақ халқының рухани мәдениетінің құндылықты- мәндік мазмұны мен тарихилығын, бай мұралардың мағынасын, өркениеттік теория тұрғысынан халықтардың мәдени дамуындағы заңдылықтар мен бағыттарды, мәдени жетілу мен трансформацияның маңызын ашып көрсету. 3.3 Пәнді оқыту міндеттері: - сақ-үйсін және ежелгі түрік дәуіріндегі тайпалардың өнері мен мифологиясының, ежелгі кезеңдегі рухани мәдениеттің, номадизмнің мәдени аспектілерінің негізгі мазмұнын анықтау; - мұсылмандық факторлардың ролі мен маңыздылығын, исламданудың идеялық- құлықтық және социомәдени аспектілерін айқындау; - қазақ фольклорының, жырау, ақын, билер және жазба әдебиет ескерткіштерінің мағынасын, халықтың діни өмірінің, ағартудың, дәстүрдің, менталиттің адамгершілік және эстетикалық идеалдардың мазмұнын ашу; - отарлау дәуірінің мәдениетін сипаттау; - қазақ ағартушыларының шығармашылығымен батыс-шығыс өркениеттік диалог пен синтез проблемаларын анықтау; - тарих ғылымын құрайтын ұғымдармен, категориялармен танысып, білу; көшпелі мемлекеттердің пайда болуы мен даму процесі, оның заңдылықтарын, кейінгі зерттеулердегі мәселелерді жаңаша көзқарас тұрғысында қабылдай білу; көркемдік, тарихи болмысын тани алып, тарихи бағасын біліп, танитын талғам қалыптастыру; тарихи оқиғаның ішкі, сыртқы аспектілерін саралай алып, түрлі қырынан талдай білуге жаттықтыру. 3.4 Курс аяқталған соң студент: - Әлемдік тарих тенденциялар негізінде адамзаттың тарихи рухани мәдениетінің дамуының кезеңдері туралы ғылыми негізінің болуы. - халық ауыз творчествосында, музыкалық, әдеби, философиялық, тарихи шығармаларда көрніс тапқан халықтың рухани мұрасын білу, қазақ ұлттық мәдениетінің мәдени эволюция заңдарын, оның өзгешілігі мен мәнін тусіну; - өркениет, мәдениеттің әр түрлілігі туралы білімді игеру; -бяандама жасауға және ауызша материалды дұрыс жеткізуге дағдылану, семинарларға дайындық барысында қолда бар ғылыми әдебиеттерге дербес сыни тұрғыдан қарай талдау жасауы тиіс. - Қазақ халықының мәдениетін зерттеуге біртұтас концептуальді келуді білу. 3.5 Пәннің пререквизиттері: «Қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы» пәнін оқу үшін студенттерге Қазақстан тарихының әр кезеңдерін және «Алғашқы қауымдық құрылыс тарихы», «Дүниежүзі тарихын» жете білуі тиіс. Сонымен қатар конспект жасау, реферат жаза білу, аннотациялай алу және әдебиеттермен жұмыс істей алу дағдысының болуы, тестілеу әдістерін білуі шарт. 3.6 Пәннің постреквизиттері: Бұл пән бойынша алынған білім Қазақстанның көне заман тарихын, Ортағасырлық Қазақстан тарихын , Орта Азия елдерінің тарихын сондай-ақ түркі халықтарының тарихы пәндерін меңгеру үшін қажет. Пәннің көптеген тақырыптары «Мәдениеттану», «Дінтану», «Философия», «Қазақ әдебиеті тарихы», «Этнология», «Дүниежүзілік тарихы» пәндерін оқытуда ғылыми негізделген кешенді білім береді. 3. 7 Оқу жоспарынан көшірме Кесте 1 |Курс |Сем | | |естр | |1 |2 | |ДӘРІС САБАҚТАРЫ | | |1 тақырып. Кіріспе. Ежелгі заман мәдениеті | | |Лекцияның жоспары: |1 | |1.Тас дәуірі, оның кезеңдері және мәні.Сол кездегі табиғат | | |жағдайлары. | | |2.Неолит дәуіріндегі Қазақстан және мәдениеттің дамуы. | | |3.Қола ғасырының тайпалары және антропологиялық сипаттамасы.| | |2 тақырып. Сақ-үйсін дәуірінің мәдениеті |1 | |Лекцияның жоспары: | | |1.Архаикалық мәдениет ерекшеліктері: синкретизм, ұжыимдық | | |қисынға дейінгі ойлау сипаты | | |2.сақ-үйсін дәуірінің мифологиясы, діні мен өнері. Тілдер. | | |«Аң стилі өнері». | | |3. Қаңлы мемлекетінің мәдениеті | | |4.Қола және ерте темір дәуірлеріндегі петроглифтер. | | |3 тақырып. Ежелгі түркі мәдениеті |1 | |Лекцияның жоспары: | | |1. Дәуірдің этнолингвистикалық сипаттамасы. Түркі тілдері. | | |Руна жазуы. | | |2.Көшпелілер мен отырықшы өркениеттер және оның мәдени | | |трансформация мәселесі. Қытайлық өркениетпен байланыстылығы.| | | | | |3.Діни миссионерлік бағыттағы ежелгі жазба ескерткіштері. | | |4.Қазақ халқының әдеп-ғұрпындағы тәңіршіліктің көрністері. | | |4 тақырып. Ислам ықпалымен рухани жаңғыру және оның |1 | |мәдени-өркениеттік мазмұны | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Этикалық дінге (исламға) бет бұру заңдылығы | | |2.Өркениеттік сатының белгілері | | |3.Тәңіршілдік пен ислам арасындағы ежелгі түркі тайпалары | | |4.Мұсылман өркениетінің жетістіктері. Арыстан Баб, Ысқақа | | |Баб, Қожа Ахмет Яссауи тұлғалары | | |5 тақырып. Орта ғасырлардағы түркілердің рухани мәдениетінің|1 | |гүлденуі | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Халифаттың білім және ғылым жүйесіндегі түркілер. | | |«Шығыстың Аристотелі» -Әбу насыр Әл-Фараби | | |2.Махмуд Қашғаридің «Диуани лұғат ат түркі» түрік | | |мәдениетінің энциклопедиясы. | | |3.Түркілердің тілі, рухани өмірі, діні, фольклоры туралы | | |мәліметтер | | |4.Әдебиет пен суфизм. Қарахандық әдеби дәстүр, | | |6 тақырып. Алтын Орданың мәдени қайта өрлеу кезеңіндегі |1 | |Дешті Қыпшақ. | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Шыңғыс хан империясындағы діндер күресі | | |2.Алтын Ордадағы рухани және этномәдени жағдай | | |3.ХІҮ-ХҮ ғғ. Басындағы Моғолстанның рухани өмірі. | | |4.М.Х.Дулатидің «Тарихи Рашиді» | | |7 тақырып. Алтын Орда-жоғары дамыған полимәдениетті |1 | |еуразиялық мемлекет | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Постмонғолдық кезеңіндегі Қазақстан тұрғындарының рухани | | |өмірі, діні және мәдениті туралы | | |2.Ресей және Батыс зерттеушілері Алтын Орда мәдениеті туралы| | |3.ХІҮ-ХҮее. І жартысындағы түркі тілі мен классикалық | | |түркітілдес әдебиетінің дамуының жаңа сатысы | | |8 тақырып. Дәстүрлі қазақ қоғамының рухани мәдениеті |1 | |(ХҮ-ХҮІІІ ғғ). | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Көшпелі қазақ өміріндегі мәні зор құндылықтар | | |2.Ұлттық эстетикалық сана: сөйлеу өнері. Қазақтардың | | |музыкадағы философия | | |3.Генеалогиялық дәстүр (жеті ата), аңыздар мен шежірелер | | |4.Халықтық білімдер, салт-дәстүр және әдет-ғұрыптар. Этикет.| | |Тыйымдар мен ырымдар. | | |9 тақырып. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы дін мен ағарту |1 | |ерекшеліктері. | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Ислам - қазақ дәстүріндегі орталық, жүйеқұраушы элемент | | |2.Исламдағы «бес парыз» және оны қазақтардың орындауы. Бата | | |беру | | |3.Мұсылмандық жерлеу рәсімі. Неке қию. | | |4.Мұсылмандық сәулет ескерткіштері (мешіт, мазарлар). Діни | | |дәстүрлер. | | |10 тақырып. Ауыз әдебиеті және билер мен жыраулардың рухани |1 | |мұрасы | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Қазақтардың халық ауыз шығармашылығы. Фольклор жанрлары | | |2.Ертегілер мен аңыздар. Мақал-мәтелдер. Салт-дәстүрлер | | |жырлары-беташар, жар-жар, сыңсу, өсиет, бесік жыры т.б. | | |3.Лироэпостық жырлар. Дастандар мен поэмалар. Көшпелілердің | | |шешндік өнері. | | |11 тақырып. Дәстүрлі мәдениет пен діннің дағдарысы |1 | |Лекцияның жоспары: | | |1.Ислам өркениетінің құлдырауы және көшпеліліктің дағдарысы.| | |2.Идеялық және рухани бастамалардың әлсіреуіне байланысты | | |қазақ дәстүрінің жүйе ретінде ыдырауы | | |3.Дәстүрлі білімнің жағымды, жағымсыз жақтары | | |12 тақырып. Отарлық кзеңдегі халықтың көркемдік-эстетикалық |1 | |дамуы | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Дәстүрлі бағыттағы ақындар мен ойшылдар (зар заман, кітаби| | |ақындар, айтыскерлер т.б.) | | |2.Қисса-дастандар мен шығыс хикаяларын орындаушылар мен | | |таратушылар. Тарихи жырлар. | | |3.Музыкалық-әндік мәдениеттің гүлденуі. Абай Құнанбайұлының,| | |А.Байтұрсыновтың, Ж.Аймауытовтың, Ш.Құдайбердіұлының | | |музыкалық мұралары | | |13 тақырып. Қазақ ағартушылығы және ұлт зиялыларының |1 | |мұрасындағы халықтың рухани жандану мәселелері | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Қазақ ағартушылығының рухани және әлеуметтік бастаулары | | |және оның жалпымұсылмандық жадидизммен байланыстылығы | | |2.Түркі халықтарының жаңа интеллектуалды элитасы-мұсылмандық| | |реформаторлықтың көрнекті өкілдері. | | |3.Қазақ ағартушылары: Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсариннің | | |көзқарастары. | | |3.Бөкей ордасы. 1841 жылғы Бөкей ордасындағы алғашқы | | |мұсылмандық еуропалық мектептің ашылуы. | | |14 тақырып.ХІХ-ХХ ғғ тоғысындағы қазақ интеллектуалды |1 | |элитасының мұрасы. | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Абай және қазақ халқының рухани мұрасы. Абай өлеңдері. | | |«Ғақлия» («Қара сөздері») | | |2.Ұлттық интеллигенцияның қалыптасу жолы, оның дүниетанымы | | |және идеалдары. | | |3.ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы ағартушылықтың таралу | | |жолдары . «Алаш» бағдарламасындағы мәдени –ағартушылық | | |мәселе. | | |4.Жаңа қазақ элитасы өкілдерінің көркемдік және ғылыми | | |мұрасы. | | |15 тақырып. ХХ ғасыр басындағы қазақ халқының рухани қайта |1 | |өрлеуі | | |Лекцияның жоспары: | | |1.Рухани жанданудың, тілдің, мәдениеттің, дін мен ұлттық | | |тұтастық мәселелерінің баспасөз беттеріндегі орны. | | |2.Ұлттық сана-сезімнің мәселелерінің көтерілуі. | | |3.Қазіргі замандағы ұлттық сана-сезімнің қалыптасуы | | |БАРЛЫҒЫ |15 сағат | |СЕМИНАР САБАҚТАРЫ | | |1 тақырып. Кіріспе. | | |Ежелгі заман мәдениеті |1 | |Семинар жоспары: | | |1.Тас дәуірі, оның кезеңдері және мәні.Сол кездегі табиғат | | |жағдайлары. | | |2.Неолит дәуіріндегі Қазақстан және мәдениеттің дамуы. | | |3.Қола ғасырының тайпалары және антропологиялық сипаттамасы.| | |2 тақырып. Сақ-үйсін дәуірінің мәдениеті |1 | |Семинар жоспары: | | |1.Архаикалық мәдениет ерекшеліктері: синкретизм, ұжыимдық | | |қисынға дейінгі ойлау сипаты | | |2.сақ-үйсін дәуірінің мифологиясы, діні мен өнері. Тілдер. | | |«Аң стилі өнері». | | |3. Қаңлы мемлекетінің мәдениеті | | |4.Қола және ерте темір дәуірлеріндегі петроглифтер. | | |3 тақырып. Ежелгі түркі мәдениеті |1 | |Семинар жоспары: | | |1. Дәуірдің этнолингвистикалық сипаттамасы. Түркі тілдері. | | |Руна жазуы. | | |2.Көшпелілер мен отырықшы өркениеттер және оның мәдени | | |трансформация мәселесі. Қытайлық өркениетпен байланыстылығы.| | | | | |3.Діни миссионерлік бағыттағы ежелгі жазба ескерткіштері. | | |4.Қазақ халқының әдеп-ғұрпындағы тәңіршіліктің көрністері. | | |4 тақырып. Ислам ықпалымен рухани жаңғыру және оның |1 | |мәдени-өркениеттік мазмұны | | |Семинар жоспары: | | |1.этикалық дінге (исламға) бет бұру заңдылығы | | |2.Өркениеттік сатының белгілері | | |3.Тәңіршілдік пен ислам арасындағы ежелгі түркі тайпалары | | |4.Мұсылман өркениетінің жетістіктері. Арыстан Баб, Ысқақа | | |Баб, Қожа Ахмет Яссауи тұлғалары | | |5 тақырып. Орта ғасырлардағы түркілердің рухани мәдениетінің|1 | |гүлденуі | | |Семинар жоспары: | | |1.Халифаттың білім және ғылым жүйесіндегі түркілер. | | |«Шығыстың Аристотелі» -Әбу насыр Әл-Фараби | | |2.Махмуд Қашғаридің «Диуани лұғат ат түркі» түрік | | |мәдениетінің энциклопедиясы. | | |3.Түркілердің тілі, рухани өмірі, діні, фольклоры туралы | | |мәліметтер | | |4.Әдебиет пен суфизм. Қарахандық әдеби дәстүр, | | |6 тақырып. Алтын Орданың мәдени қайта өрлеу кезеңіндегі |1 | |Дешті Қыпшақ. | | |Семинар жоспары: | | |1.Шыңғыс хан империясындағы діндер күресі | | |2.Алтын Ордадағы рухани және этномәдени жағдай | | |3.ХІҮ-ХҮ ғғ. Басындағы Моғолстанның рухани өмірі. | | |4.М.Х.Дулатидің «Тарихи Рашиді» | | |7 тақырып. Алтын Орда-жоғары дамыған полимәдениетті |1 | |еуразиялық мемлекет | | |Семинар жоспары: | | |1.Постмонғолдық кезеңіндегі Қазақстан тұрғындарының рухани | | |өмірі, діні және мәдениті туралы | | |2.Ресей және Батыс зерттеушілері Алтын Орда мәдениеті туралы| | |3.ХІҮ-ХҮее. І жартысындағы түркі тілі мен классикалық | | |түркітілдес әдебиетінің дамуының жаңа сатысы | | |8 тақырып. Дәстүрлі қазақ қоғамының рухани мәдениеті |1 | |(ХҮ-ХҮІІІ ғғ). | | |Семинар жоспары: | | |1.Көшпелі қазақ өміріндегі мәні зор құндылықтар | | |2.Ұлттық эстетикалық сана: сөйлеу өнері. Қазақтардың | | |музыкадағы философия | | |3.Генеалогиялық дәстүр (жеті ата), аңыздар мен шежірелер | | |4.Халықтық білімдер, салт-дәстүр және әдет-ғұрыптар. Этикет.| | |Тыйымдар мен ырымдар. | | |9 тақырып. Дәстүрлі қазақ қоғамындағы дін мен ағарту |1 | |ерекшеліктері. | | |Семинар жоспары: | | |1.Ислам - қазақ дәстүріндегі орталық, жүйеқұраушы элемент | | |2.Исламдағы «бес парыз» және оны қазақтардың орындауы. Бата | | |беру | | |3.Мұсылмандық жерлеу рәсімі. Неке қию. | | |4.Мұсылмандық сәулет ескерткіштері (мешіт, мазарлар). Діни | | |дәстүрлер. | | |10 тақырып. Ауыз әдебиеті және билер мен жыраулардың рухани |1 | |мұрасы | | |Семинар жоспары: | | |1.Қазақтардың халық ауыз шығармашылығы. Фольклор жанрлары | | |2.Ертегілер мен аңыздар. Мақал-мәтелдер. Салт-дәстүрлер | | |жырлары-беташар, жар-жар, сыңсу, өсиет, бесік жыры т.б. | | |3.Лироэпостық жырлар. Дастандар мен поэмалар. Көшпелілердің | | |шешндік өнері. | | |11 тақырып. Дәстүрлі мәдениет пен діннің дағдарысы |1 | |Семинар жоспары: | | |1.Ислам өркениетінің құлдырауы және көшпеліліктің дағдарысы.| | |2.Идеялық және рухани бастамалардың әлсіреуіне байланысты | | |қазақ дәстүрінің жүйе ретінде ыдырауы | | |3.Дәстүрлі білімнің жағымды, жағымсыз жақтары | | |12 тақырып. Отарлық кзеңдегі халықтың көркемдік-эстетикалық |1 | |дамуы | | |Семинар жоспары: | | |1.Дәстүрлі бағыттағы ақындар мен ойшылдар (зар заман, кітаби| | |ақындар, айтыскерлер т.б.) | | |2.Қисса-дастандар мен шығыс хикаяларын орындаушылар мен | | |таратушылар. Тарихи жырлар. | | |3.Музыкалық-әндік мәдениеттің гүлденуі. Абай Құнанбайұлының,| | |А.Байтұрсыновтың, Ж.Аймауытовтың, Ш.Құдайбердіұлының | | |музыкалық мұралары | | |13 тақырып. Қазақ ағартушылығы және ұлт зиялыларының |1 | |мұрасындағы халықтың рухани жандану мәселелері | | |Семинар жоспары: | | |1.Қазақ ағартушылығының рухани және әлеуметтік бастаулары | | |және оның жалпымұсылмандық жадидизммен байланыстылығы | | |2.Түркі халықтарының жаңа интеллектуалды элитасы-мұсылмандық| | |реформаторлықтың көрнекті өкілдері. | | |3.Қазақ ағартушылары: Ш.Уалиханов, Ы.Алтынсариннің | | |көзқарастары. | | |4.Бөкей ордасы. 1841 жылғы Бөкей ордасындағы алғашқы | | |мұсылмандық еуропалық мектептің ашылуы. | | |14 тақырып.ХІХ-ХХ ғғ тоғысындағы қазақ интеллектуалды |1 | |элитасының мұрасы. | | |Семинар жоспары: | | |1.Абай және қазақ халқының рухани мұрасы. Абай өлеңдері. | | |«Ғақлия» («Қара сөздері») | | |2.Ұлттық интеллигенцияның қалыптасу жолы, оның дүниетанымы | | |және идеалдары. | | |3.ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы ағартушылықтың таралу | | |жолдары . «Алаш» бағдарламасындағы мәдени –ағартушылық | | |мәселе. | | |4.Жаңа қазақ элитасы өкілдерінің көркемдік және ғылыми | | |мұрасы. | | |15 тақырып. ХХ ғасыр басындағы қазақ халқының рухани қайта |1 | |өрлеуі | | |Семинар жоспары: | | |1.Рухани жанданудың, тілдің, мәдениеттің, дін мен ұлттық | | |тұтастық мәселелерінің баспасөз беттеріндегі орны. | | |2.Ұлттық сана-сезімнің мәселелерінің көтерілуі. | | |3.Қазіргі замандағы ұлттық сана-сезімнің қалыптасуы | | |БАРЛЫҒЫ: |15 сағат | 5 СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫ 5.1 Оқытушымен бірлесе жүргізілетін студенттердің өздік жұмыстары |№ |Тапсырма |Оқыту факторы |Саға | | | | |ты | |1. |Ежелгі дәуірдегі халықтар мәдениеті |хабарлама |2 | |2. |Сақ-үйсін, қаңлы мемлекеттерінің рухани |Баяндама |2 | | |мәдениетінің дамуы мен ерекшеліктері | | | |3. |Ежелгі қағанаттар халқының өзіндік мәдениеті|коллоквиум |2 | | |мен идеологиясының бейнесін ашудағы | | | | |руникалық жазба ескерткіштер | | | | |дің рөлі | | | |4. |Түркітілдес тайпалардың исламға бет бұруы: |хабарлама |2 | | |рухани салдары | | | |5. |Ұлы Жібек Жолы және VI- XIII ғғ. қала |сөз жұмбақ |2 | | |мәдениеті. | | | |6. |Алтын Орда дәуіріндегі түркілерде |коллоквиум |2 | | |ағартушылық пен әдебиеттің дамуы. | | | |7. |Қазақ батырлық эпостары (идеялары, |Аралық бақылау |2 | | |образдары, тарихшылдық) | | | |8. |Мұхамед Хайдар Дулати «Тарихи Рашиди» |конспектілеу |2 | | |еңбегінің тарихтағы орны. | | | |9. |Қазақ ертегілері, мақал-мәтелдері мен |әңгімелесу |2 | | |жаңылтпаштары және олардың рухани маңызы | | | |10. |Ақын-жыраулары мен қазақ билері |реферат |2 | |11. |Қазақстандағы мұсылмандық мектептер (мешіт, |хабарлама |2 | | |мектеп, медреселер) | | | |12. |ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының рухани |сұрақ-жауап |2 | | |мәдениетке қосқан үлесі | | | |13. |«Зар заман» мектебінің өкілдері |баяндама |2 | |14. |Қазақтың шешендік сөздері мен халық |коллоквиум |2 | | |композиторлары | | | |15 |Қазақстандағы мерзімді баспасөз |Қорытынды |2 | | | |сұрақ-жауап | | | |БАРЛЫҒЫ | |30 | | | | |сағат | 5. 2 Студенттердің өздік жұмыстары (СӨЖ) |№ |Тақырыптық тапсырмалар атаулары |Оқыту факторы |Сағат | | | | |саны | |1. |Сақ-үйсіндердің мәдениеті және қоғамдық |хабарлама |2 | | |құрылысы. | | | |2. |Түркілердің исламдануындағы рухани-мәдени |конспекті |2 | | |алғышарттар | | | |3. |Ж.Баласағұнның поэмасы түркі-мұсылмандық |Тезис жазу |2 | | |әдебиет дәстүрінің негізінде | | | |4. |Қазақстардың рухани мәдениетіндегі |Реферат |2 | | |тәңіршілдік пен шамандықтың сарқыншақтары | | | |5. |Қ.Жалайырдың «Жәми-ат-тауарих» шығармасының |Баяндама |2 | | |маңызы | | | |6. |Шығыс классикасы мен қазақ мәдениеті |хабарлама |2 | |7. |Дәстүрлі қазақ қоғамының шариғаттың рухани |конспкет |2 | | |негіздері | | | |8. |ХІХ ғасырдағы әдебиеттегі дәстүрлердің |Реферат |2 | | |қалыптасуына мұсылмандық-ағартушылықтың | | | | |қосқан үлесі | | | |9. |Көрнекті қазақ халқының сао-л-сері ақындары |Ауызша журнал |2 | |10. |Шәкәрімнің рухани-теософиялық көзқарастары |Тезис жазу |2 | |11. |Қазақстандағы қисса-дастандардың таралуы |Реферат |2 | |12. |ХХ ғасыр басындағы орыс-қазақ мектептері |хабарлама |2 | |13. |Қазақстандағы жаңа әдістік мектептер |баяндама |2 | |14. |Қазақстандағы мерзімді баспасөз |Реферат |2 | |15. |ХХ ғасыр басындағы қазақ зиялыларының |Тест |2 | | |шығармашылығындағы негізгі бағыттар |жұмысы | | | |БАРЛЫҒЫ | |30 сағ| 6.ПӘН БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Дәріс сабақтары |Семинар |Көрне |Қарас |Бақы | | |сабақтары |кіліктер |тыра |лау форма| | | |ТСО, |тын |сы | | | |плакаттар, |сұрақ | | | | |кестелер |тар | | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 тақырып. Кіріспе. |1 тақырып. Ежелгі |карта |Хабар |конспекті| |Ежелгі заман мәдениеті|заман мәдениеті | |лама |леу | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Тас дәуірі, оның |1.Тас дәуірі, оның | | | | |кезеңдері және |кезеңдері және | | | | |мәні.Сол кездегі |мәні.Сол кездегі | | | | |табиғат жағдайлары. |табиғат жағдайлары. | | | | |2.Неолит дәуіріндегі |2.Неолит дәуіріндегі | | | | |Қазақстан және |Қазақстан және | | | | |мәдениеттің дамуы. |мәдениеттің дамуы. | | | | |3.Қола ғасырының |3.Қола ғасырының | | | | |тайпалары және |тайпалары және | | | | |антропологиялық |антропологиялық | | | | |сипаттамасы. |сипаттамасы. | | | | |2 тақырып. Сақ-үйсін |2 тақырып. Сақ-үйсін |Дидактика |әңгіме |Баян- | |дәуірінің мәдениеті |дәуірінің мәдениеті |лық материал |леу |дау | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Архаикалық мәдениет |1.Архаикалық мәдениет| | | | |ерекшеліктері: |ерекшеліктері: | | | | |синкретизм, ұжыимдық |синкретизм, ұжыимдық | | | | |қисынға дейінгі ойлау |қисынға дейінгі ойлау| | | | |сипаты |сипаты | | | | |2.сақ-үйсін дәуірінің |2.сақ-үйсін дәуірінің| | | | |мифологиясы, діні мен |мифологиясы, діні мен| | | | |өнері. Тілдер. «Аң |өнері. Тілдер. «Аң | | | | |стилі өнері». |стилі өнері». | | | | |3.Қаңлы мемлекетінің |3.Қаңлы мемлекетінің | | | | |мәдениеті |мәдениеті | | | | |4.Қола және ерте темір|4.Қола және ерте | | | | |дәуірлеріндегі |темір дәуірлеріндегі | | | | |петроглифтер. |петроглифтер. | | | | |3 тақырып. Ежелгі |3 тақырып. Ежелгі |Тарихи |хабар |Баян | |түркі мәдениеті |түркі мәдениеті |әдебиеттер |лама |дау | |жоспары: |жоспары: | |даярлау | | |1. Дәуірдің |1. Дәуірдің | | | | |этнолингвистикалық |этнолингвистикалық | | | | |сипаттамасы. Түркі |сипаттамасы. Түркі | | | | |тілдері. Руна жазуы. |тілдері. Руна жазуы. | | | | |2.Көшпелілер мен |2.Көшпелілер мен | | | | |отырықшы өркениеттер |отырықшы өркениеттер | | | | |және оның мәдени |және оның мәдени | | | | |трансформация |трансформация | | | | |мәселесі. Қытайлық |мәселесі. Қытайлық | | | | |өркениетпен |өркениетпен | | | | |байланыстылығы. |байланыстылығы. | | | | |3.Діни миссионерлік |3.Діни миссионерлік | | | | |бағыттағы ежелгі жазба|бағыттағы ежелгі | | | | |ескерткіштері. |жазба ескерткіштері. | | | | |4.Қазақ халқының |4.Қазақ халқының | | | | |әдеп-ғұрпындағы |әдеп-ғұрпындағы | | | | |тәңіршіліктің |тәңіршіліктің | | | | |көрністері. |көрністері. | | | | |4 тақырып. Ислам |4 тақырып. Ислам |БАҚ материал |Конс-пект|әңгі | |ықпалымен рухани |ықпалымен рухани |дары |жазу |мелеу | |жаңғыру және оның |жаңғыру және оның | | | | |мәдени-өркениеттік |мәдени-өркениеттік | | | | |мазмұны |мазмұны | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Этикалық дінге |1.Этикалық дінге | | | | |(исламға) бет бұру |(исламға) бет бұру | | | | |заңдылығы |заңдылығы | | | | |2.Өркениеттік сатының|2.Өркениеттік | | | | |белгілері |сатының белгілері | | | | |3.Тәңіршілдік пен |3.Тәңіршілдік пен | | | | |ислам арасындағы |ислам арасындағы | | | | |ежелгі түркі тайпалары|ежелгі түркі | | | | |4.Мұсылман |тайпалары | | | | |өркениетінің |4.Мұсылман | | | | |жетістіктері. Арыстан |өркениетінің | | | | |Баб, Ысқақа Баб, Қожа |жетістіктері. Арыстан| | | | |Ахмет Яссауи тұлғалары|Баб, Ысқақа Баб, Қожа| | | | | |Ахмет Яссауи | | | | | |тұлғалары | | | | |5 тақырып. Орта |5 тақырып. Орта |Қосымша |Конс |Түсін | |ғасырлардағы |ғасырлардағы |материал-дар |пект |діру | |түркілердің рухани |түркілердің рухани | | | | |мәдениетінің гүлденуі |мәдениетінің гүлденуі| | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Халифаттың білім |1.Халифаттың білім | | | | |және ғылым жүйесіндегі|және ғылым | | | | |түркілер. «Шығыстың |жүйесіндегі түркілер.| | | | |Аристотелі» -Әбу насыр|«Шығыстың Аристотелі»| | | | |Әл-Фараби |-Әбу насыр Әл-Фараби | | | | |2.Махмуд Қашғаридің |2.Махмуд Қашғаридің | | | | |«Диуани лұғат ат |«Диуани лұғат ат | | | | |түркі» түрік |түркі» түрік | | | | |мәдениетінің |мәдениетінің | | | | |энциклопедиясы. |энциклопедиясы. | | | | |3.Түркілердің тілі, |3.Түркілердің тілі, | | | | |рухани өмірі, діні, |рухани өмірі, діні, | | | | |фольклоры туралы |фольклоры туралы | | | | |мәліметтер |мәліметтер | | | | |4.Әдебиет пен суфизм. |4.Әдебиет пен суфизм.| | | | |Қарахандық әдеби |Қарахандық әдеби | | | | |дәстүр, |дәстүр, | | | | |6 тақырып. Алтын |6 тақырып. Алтын |карта |Хабар |Баян | |Орданың мәдени қайта |Орданың мәдени қайта | |лама |дау | |өрлеу кезеңіндегі |өрлеу кезеңіндегі | | | | |Дешті Қыпшақ. |Дешті Қыпшақ. | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Шыңғыс хан |1.Шыңғыс хан | | | | |империясындағы діндер |империясындағы діндер| | | | |күресі |күресі | | | | |2.Алтын Ордадағы |2.Алтын Ордадағы | | | | |рухани және этномәдени|рухани және | | | | |жағдай |этномәдени жағдай | | | | |3.ХІҮ-ХҮ ғғ. Басындағы|3.ХІҮ-ХҮ ғғ. | | | | |Моғолстанның рухани |Басындағы | | | | |өмірі. |Моғолстанның рухани | | | | |4.М.Х.Дулатидің |өмірі. | | | | |«Тарихи Рашиді» |4.М.Х.Дулатидің | | | | | |«Тарихи Рашиді» | | | | |7 тақырып. Алтын |7 тақырып. Алтын |әдеби |талдау |әңгі | |Орда-жоғары дамыған |Орда-жоғары дамыған |кітаптар | |мелеу | |полимәдениетті |полимәдениетті | | | | |еуразиялық мемлекет |еуразиялық мемлекет | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Постмонғолдық |1.Постмонғолдық | | | | |кезеңіндегі Қазақстан |кезеңіндегі Қазақстан| | | | |тұрғындарының рухани |тұрғындарының рухани | | | | |өмірі, діні және |өмірі, діні және | | | | |мәдениті туралы |мәдениті туралы | | | | |2.Ресей және Батыс |2.Ресей және Батыс | | | | |зерттеушілері Алтын |зерттеушілері Алтын | | | | |Орда мәдениеті туралы |Орда мәдениеті туралы| | | | |3.ХІҮ-ХҮее. І |3.ХІҮ-ХҮее. І | | | | |жартысындағы түркі |жартысындағы түркі | | | | |тілі мен классикалық |тілі мен классикалық | | | | |түркітілдес |түркітілдес | | | | |әдебиетінің дамуының |әдебиетінің дамуының | | | | |жаңа сатысы |жаңа сатысы | | | | |8 тақырып. Дәстүрлі |8 тақырып. Дәстүрлі |Көркем |Жазба |Тапсырман| |қазақ қоғамының рухани|қазақ қоғамының |әдебиет |жұмысын |ы | |мәдениеті (ХҮ-ХҮІІІ |рухани мәдениеті | |орын |орын | |ғғ). |(ХҮ-ХҮІІІ ғғ). | |дау |дап | |жоспары: |жоспары: | | |тап | |1.Көшпелі қазақ |1.Көшпелі қазақ | | |сыру | |өміріндегі мәні зор |өміріндегі мәні зор | | | | |құндылықтар |құндылықтар | | | | |2.Ұлттық эстетикалық |2.Ұлттық эстетикалық | | | | |сана: сөйлеу өнері. |сана: сөйлеу өнері. | | | | |Қазақтардың музыкадағы|Қазақтардың | | | | |философия |музыкадағы философия | | | | |3.Генеалогиялық дәстүр|3.Генеалогиялық | | | | |(жеті ата), аңыздар |дәстүр (жеті ата), | | | | |мен шежірелер |аңыздар мен шежірелер| | | | |4.Халықтық білімдер, |4.Халықтық білімдер, | | | | |салт-дәстүр және |салт-дәстүр және | | | | |әдет-ғұрыптар. Этикет.|әдет-ғұрыптар. | | | | |Тыйымдар мен ырымдар. |Этикет. Тыйымдар мен | | | | | |ырымдар. | | | | |9 тақырып. Дәстүрлі |9 тақырып. Дәстүрлі |БАҚ |Хабар |Баян | |қазақ қоғамындағы дін |қазақ қоғамындағы дін|материал |лама |дау | |мен ағарту |мен ағарту |дары | | | |ерекшеліктері. |ерекшеліктері. | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Ислам - қазақ |1.Ислам - қазақ | | | | |дәстүріндегі орталық, |дәстүріндегі орталық,| | | | |жүйеқұраушы элемент |жүйеқұраушы элемент | | | | |2.Исламдағы «бес |2.Исламдағы «бес | | | | |парыз» және оны |парыз» және оны | | | | |қазақтардың орындауы. |қазақтардың орындауы.| | | | |Бата беру |Бата беру | | | | |3.Мұсылмандық жерлеу |3.Мұсылмандық жерлеу | | | | |рәсімі. Неке қию. |рәсімі. Неке қию. | | | | |4.Мұсылмандық сәулет |4.Мұсылмандық сәулет | | | | |ескерткіштері (мешіт, |ескерткіштері (мешіт,| | | | |мазарлар). Діни |мазарлар). Діни | | | | |дәстүрлер. |дәстүрлер. | | | | |10 тақырып. Ауыз |10 тақырып. Ауыз |Газет |Конс |Баян | |әдебиеті және билер |әдебиеті және билер |журналдар |пект |дау | |мен жыраулардың рухани|мен жыраулардың | | | | |мұрасы |рухани мұрасы | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Қазақтардың халық |1.Қазақтардың халық | | | | |ауыз шығармашылығы. |ауыз шығармашылығы. | | | | |Фольклор жанрлары |Фольклор жанрлары | | | | |2.Ертегілер мен |2.Ертегілер мен | | | | |аңыздар. |аңыздар. | | | | |Мақал-мәтелдер. |Мақал-мәтелдер. | | | | |Салт-дәстүрлер |Салт-дәстүрлер | | | | |жырлары-беташар, |жырлары-беташар, | | | | |жар-жар, сыңсу, өсиет,|жар-жар, сыңсу, | | | | |бесік жыры т.б. |өсиет, бесік жыры | | | | |3.Лироэпостық жырлар. |т.б. | | | | |Дастандар мен |3.Лироэпостық жырлар.| | | | |поэмалар. |Дастандар мен | | | | |Көшпелілердің шешндік |поэмалар. | | | | |өнері. |Көшпелілердің шешндік| | | | | |өнері. | | | | |11 тақырып. Дәстүрлі |11 тақырып. Дәстүрлі |Тарихи |Конс |Баян-дау | |мәдениет пен діннің |мәдениет пен діннің |оқулықтар |пект | | |дағдарысы |дағдарысы | | | | |жоспары: |оспары: | | | | |1.Ислам өркениетінің |1.Ислам өркениетінің | | | | |құлдырауы және |құлдырауы және | | | | |көшпеліліктің |көшпеліліктің | | | | |дағдарысы. |дағдарысы. | | | | |2.Идеялық және рухани |2.Идеялық және рухани| | | | |бастамалардың |бастамалардың | | | | |әлсіреуіне байланысты |әлсіреуіне байланысты| | | | |қазақ дәстүрінің жүйе |қазақ дәстүрінің жүйе| | | | |ретінде ыдырауы |ретінде ыдырауы | | | | |3.Дәстүрлі білімнің |3.Дәстүрлі білімнің | | | | |жағымды, жағымсыз |жағымды, жағымсыз | | | | |жақтары |жақтары | | | | |12 тақырып. Отарлық |12 тақырып. Отарлық |Халық |Хабар |Баян | |кезеңдегі халықтың |кезеңдегі халықтың |ауыз шығарма |лама |дау | |көркемдік-эстетикалық |көркемдік-эстетикалық|лары | | | |дамуы |дамуы | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Дәстүрлі бағыттағы |1.Дәстүрлі бағыттағы | | | | |ақындар мен ойшылдар |ақындар мен ойшылдар | | | | |(зар заман, кітаби |(зар заман, кітаби | | | | |ақындар, айтыскерлер |ақындар, айтыскерлер | | | | |т.б.) |т.б.) | | | | |2.Қисса-дастандар мен |2.Қисса-дастандар мен| | | | |шығыс хикаяларын |шығыс хикаяларын | | | | |орындаушылар мен |орындаушылар мен | | | | |таратушылар. Тарихи |таратушылар. Тарихи | | | | |жырлар. |жырлар. | | | | |3.Музыкалық-әндік |3.Музыкалық-әндік | | | | |мәдениеттің гүлденуі. |мәдениеттің гүлденуі.| | | | |Абай Құнанбайұлының, |Абай Құнанбайұлының, | | | | |А.Байтұрсыновтың, |А.Байтұрсыновтың, | | | | |Ж.Аймауытовтың, |Ж.Аймауытовтың, | | | | |Ш.Құдайбердіұлының |Ш.Құдайбердіұлының | | | | |музыкалық мұралары |музыкалық мұралары | | | | |13 тақырып. Қазақ |13 тақырып. Қазақ |әдеби |Рефе |Тал | |ағартушылығы және ұлт |ағартушылығы және ұлт|шығарма |рат жазу |дау | |зиялыларының |зиялыларының |лар | | | |мұрасындағы халықтың |мұрасындағы халықтың | | | | |рухани жандану |рухани жандану | | | | |мәселелері |мәселелері | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Қазақ |1.Қазақ | | | | |ағартушылығының рухани|ағартушылығының | | | | |және әлеуметтік |рухани және | | | | |бастаулары және оның |әлеуметтік бастаулары| | | | |жалпымұсылмандық |және оның | | | | |жадидизммен |жалпымұсылмандық | | | | |байланыстылығы |жадидизммен | | | | |2.Түркі халықтарының |байланыстылығы | | | | |жаңа интеллектуалды |2.Түркі халықтарының | | | | |элитасы-мұсылмандық |жаңа интеллектуалды | | | | |реформаторлықтың |элитасы-мұсылмандық | | | | |көрнекті өкілдері. |реформаторлықтың | | | | |3.Қазақ ағартушылары: |көрнекті өкілдері. | | | | |Ш.Уалиханов, |3.Қазақ ағартушылары:| | | | |Ы.Алтынсариннің |Ш.Уалиханов, | | | | |көзқарастары. |Ы.Алтынсарин | | | | |3.Бөкей ордасы. 1841 |3.Бөкей ордасы. 1841 | | | | |жылғы Бөкей |жылғы Бөкей | | | | |ордасындағы алғашқы |ордасындағы алғашқы | | | | |мұсылмандық еуропалық |мұсылмандық еуропалық| | | | |мектептің ашылуы. |мектептің ашылуы. | | | | |14 тақырып.ХІХ-ХХ ғғ |14 тақырып.ХІХ-ХХ ғғ |Көркем |Конс |Баян | |тоғысындағы қазақ |тоғысындағы қазақ |әдебиеттер |пекті |дау | |интеллектуалды |интеллектуалды | |леу | | |элитасының мұрасы. |элитасының мұрасы. | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Абай және қазақ |1.Абай және қазақ | | | | |халқының рухани |халқының рухани | | | | |мұрасы. Абай өлеңдері.|мұрасы. Абай | | | | |«Ғақлия» («Қара |өлеңдері. «Ғақлия» | | | | |сөздері») |(«Қара сөздері») | | | | |2.Ұлттық |2.Ұлттық | | | | |интеллигенцияның |интеллигенцияның | | | | |қалыптасу жолы, оның |қалыптасу жолы, оның | | | | |дүниетанымы және |дүниетанымы және | | | | |идеалдары. |идеалдары. | | | | |3.ХХ ғасыр басындағы |3.ХХ ғасыр басындағы | | | | |Қазақстандағы |Қазақстандағы | | | | |ағартушылықтың таралу |ағартушылықтың таралу| | | | |жолдары . «Алаш» |жолдары . «Алаш» | | | | |бағдарламасындағы |бағдарламасындағы | | | | |мәдени –ағартушылық |мәдени –ағартушылық | | | | |мәселе. |мәселе. | | | | |4.Жаңа қазақ элитасы |4.Жаңа қазақ элитасы | | | | |өкілдерінің көркемдік |өкілдерінің көркемдік| | | | |және ғылыми мұрасы. |және ғылыми мұрасы. | | | | |15 тақырып. ХХ ғасыр |15 тақырып. ХХ ғасыр |БАҚ |Хабар |Баян | |басындағы қазақ |басындағы қазақ |көздері |лама |дау | |халқының рухани қайта |халқының рухани қайта| | | | |өрлеуі |өрлеуі | | | | |жоспары: |жоспары: | | | | |1.Рухани жанданудың, |1.Рухани жанданудың, | | | | |тілдің, мәдениеттің, |тілдің, мәдениеттің, | | | | |дін мен ұлттық |дін мен ұлттық | | | | |тұтастық мәселелерінің|тұтастық | | | | |баспасөз беттеріндегі |мәселелерінің | | | | |орны. |баспасөз беттеріндегі| | | | |2.Ұлттық сана-сезімнің|орны. | | | | |мәселелерінің |2.Ұлттық | | | | |көтерілуі. |сана-сезімнің | | | | |3.Қазіргі замандағы |мәселелерінің | | | | |ұлттық сана-сезімнің |көтерілуі. | | | | |қалыптасуы |3.Қазіргі замандағы | | | | | |ұлттық сана-сезімнің | | | | | |қалыптасуы | | | | 7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТТЕРМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІЛУ КАРТАСЫ Кесте 4 |р/с |Оқулықтар мен оқу-әдістемелік |Жалпы |Студент |Қамтамасыз | | |әдебиеттер атауы |саны |саны |етілу пайызы | |1. |Қазақстан тарихы (очерк), |30 |8 |100 | | |А-1995 | | | | |2. |К.Рысбайұлы Қазақстан |15 |8 |100 | | |Республикасының тарихы А,2000 | | | | |3. |Қ.Аманжолов Түрік халықтарының |10 |8 |100 | | |тарихы А, 1999 | | | | |4. |Әбілғазы Б. Түрік шежіресі А, 1992|10 |8 |100 | |5. |Байпақов К., Нұржанов М., Ұлы |7 |8 |95 | | |Жібек жолы және ортағасырлық | | | | | |Қазақстан.А., 1992 | | | | |6. |Байбатша Ә.Қазақ даласының ежелгі |5 |8 |60 | | |дүние тарихы. | | | | |7. |История Казахстана: народы и |3 |8 |30 | | |культуры. А., 2000 | | | | |8. |Кенжебаев Б. Казахские писатели, |10 |8 |100 | | |демократы начала ХХвв. А., 2000 | | | | |9. |Кузембайулы А., Абил Е., История |15 |8 |100 | | |Республики Казахстан. Астана.,2000| | | | |10. |Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А.,|15 |8 |100 | | |2002. | | | | 8 ӘДЕБИЕТТЕР 8.1 Негізгі әдебиеттер: 8.1Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996…. 8.2 Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994. 8.2 Қосымша әдебиеттер: 8.2.1 Абылай хан и батыры. А., 2001. 8.2.2 Абылхожин Ж.Б. Очерки социально-экономической истории Казахстана ХХвв.А.,1997. 8.2.3Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией и борьба казахского народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002. 8.2.4.Ал-Халел Карпык Белая кость прошлого.Наши современники. А.,1994. 8.2.5.Аманжолов Қ. Түркі халықтарының тарихы.А.,1999. 8.2.6.Әбілтайұлы Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994. 8.2.7.Әбілғазы Б. Түрік шежіресі. 1992. 8.2.8.Байпақов К., Нұржанов М., Ұлы Жібек жолы және ортағасырлық Қазақстан.А., 1992 8.2.9.Байбатша Ә.Қазақ даласының ежелгі дүние тарихы. 8.2.10.Бурбаев Г.Ұлт менталитеті. Астана., 2001. 8.2.11.Вопросы история Казахстана.А.,2002. 8.2.12.Вяткин Сырым батыр.А., 1947. 8.2.13.Гумилев Л. Көне түріктер. А.,1994. 8.2.14.Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда во второй половине ХҮ- ХҮІв. Семей., 2002. 8.2.15.История Казахстана: народы и культуры. А., 2000. 8.2.16.Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000. 8.2.17.Кадырбаев Казахстан в эпоху Чингиз хана и его премников ХІІ-ХІҮ вв.А.,1992. 8.2.18. Карр Э. Русская революция от Ленина до Сталина 1917-1929гг. М., 1990. 8.2.19.Касымбев Ж.Города Восточного Казахстана 1861-1917гг. А., 1992. 8.2.20.Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000. 8.2.21. Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993. 8.2.22.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002. 8.2.23.Қазақтар-Казахи. А., 1998. 8.2.24.Құрбанғали Х. Тауарих хамса.А, 1992 8.2.25.Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991. 8.2.26.Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001. 8.2.27.Қоңыратбаев О. Т.Рысқұловтың қоғамдық-саяси және мемлекеттік қызметі. А.,1999. 8.2.28.Маймақов Ғ. Қазақстан Республикасының саяси-құқықтық тарихы.А., 2000. 8.2.29.Малышева М.., Познанский В., Казахи-беженцы от голода в Западной Сибири. 8.2.30.Масанов Н. Кочевая цивилизация казахов. М., 1995. 8.2.31.Махаева А. Көне түріктердің рухани мәдениеті. А., 2002. 8.2.32.Нұрғалымова Г. Шығыс Қазақстанның көне тарихы мен мәдениеті. А., 2002. 8.2.33.Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994. 8.2.34.Нұржекеев Б. Өзендер өрнектелген өлке (ғұндар туралы). А., 1984. 8.2.35.Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997. 8.2.36.Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995. 8.2.37.Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999. 8.2.38.Сабыров С. Қазақстан тарихы: тарихи оқиғалар, ұлттық дәстүр. А., 2002. 8.2.39.Сейсенұлы Д. Шежірелі Шыңғыстау. Семей., 2004. 8.2.40.Сиверс И., Фальк И.П., Письма из Сибири.А., 1999. 8.2.41.Сыдыков Е.Б., Русско-казахские отношения. А., 1999. 8.2.42.Сыдыков Е.Б. Казахстан в составе Российской Федерации. 8.2.43.Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995. 8.2.44.Тулибаева Ж. Казахстан и Бухарское ханство в ХҮІІІ-первой половине ХІХв. А., 2001. 8.2.45.Толыбеков С. Қазақ шежіресі.А.,1992. 8.2.46.Шәлекенов У. Құм астындағы қала (Баласағұн). А., 1999. 8.2.47.Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995. 8.2.48.Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993. 8.3. Құжаттар мен материалдар: 8.3.1.Из истории казахов (ХҮІІІ-ХІХғғ және 1916жж.) А., 1999. 8.3.2.История Советского Конституции в декретах и постановлениях Советского правительства (1917-1936гг.) М., 1936. 8.3.3.Қазақ әдет-ғұрып құқығының материалдары.А.,1996. 8.3.4.Материалы по истории казахских ханств. А., 1969. 8.3.5.Материалы по истории Казахской ханств (1785-1828)7 М.,1940. 8.3.6. Материалы по истории политического строя Казахстана.,А.1960. 8.3.7.Неизвестные страницы истории Семипалатинского Прииртышья (20- 30гг.ХХв.). Семипалатинск. 2002. 8.3.8.Новейшая история Казахстана (сборник документов). А.,1999. 8.3.9.Новые материалы по древней и средневековой истории Казахстана. А., 1999. 8.3.10.Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан не ұттық? (зерттеулер, құжаттар). А., 1999. 8.3.11.Образование Казахской АССР. Сборник документов и материалов. А.,1957. 8.3.12.ХҮІ-ХҮІІІғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1961. 8.3.13.ХҮІІІ-ХІХғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1964.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz