Файл қосу

Психология мамандығына кіріспе ретінде жалпы ұғымдарды игерту





|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ                      |
|СЕМЕЙ қаласының  ШӘКӘРІМ атындағы  МЕМЛЕКТТІК УНИВЕРСИТЕТІ               |
|    3 деңгейлі СМЖ құжаты    |            ПОӘҚ     |                     |
|                             |                     |ПОӘҚ                 |
|                             |                     |042-18-31.1.40/01-201|
|                             |                     |4                    |
|ПОӘҚ                         |Баспа № 2 11.09.2014 |                     |
|оқытушыға арналған пән       |ж.,                  |                     |
|«Психологиялық-педагогикалық |№ 1 баспа орнына     |                     |
|мамандыққа кіріспе» бойынша  |05.09.2013 ж.        |                     |
|бағдарламасы                 |                     |                     |





                        ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ
              «Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе»
            5В010103-«Педагогика және психология» мамандығы үшін
                     ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ
































                                    Семей


                                     2014






                                  Алғы сөз
1 ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН
Құрастырушы__________ «25» 06.2014 ж., п.ғ.к. Н.А.Кулмышева педагогикалық
психология кафедрасының аға оқытушысы


2 ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Педагогикалық психология кафедрасының мәжілісінде қаралып, талқыланды.
 Хаттама №1  «03» қыркүйек  2014 ж.

Кафедра меңгерушісі  _____  Г.К.Джумажанова

2.2. Педагогикалық факультеттің  оқу-әдістемелік бюросының отырысында
қарастырылды
Хаттама №1  «05» қыркүйек  2014 ж.

Төрайым  _______  Т.Ш.Ахметова

3. БЕКІТІЛГЕН
3.1. Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі мәжілісінде қаралып, баспаға
ұсынылды
Хаттама №1  «11» қыркүйек  2014 ж.

ОӘК төрайым  _______  Г.К.Искакова

4  № 2, баспа «11» 09.2014 ж.






































                                  Мазмұны:

    1. Қолдану саласы
    2.  Нормативтік сілтемелер
    3. Жалпы ережелер
    4Оқу пәнінің (модулдің) мазмұны
    5Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі
    6. Оқу-әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы
    7 Әдебиеттер







































1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ
          «Психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе» пәні бойынша  оқу
   әдістемелік  кешен  –  5В010103-«Педагогика  және  психология»  мамандығы
   студенттеріне арналған. Студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігімен,
   курс саясатымен, оқу үрдісі барысындағы студенттердің білуге және істеуге
   тиіс білімдерімен таныстырады. Оқу  -  әдістемелік  кешен  пәнді  оқудағы
   негізгі құрал болып табылады.

2 НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР

      Аталған  оқытушыға  арналған  бағдарлама  «Психологиялық-педагогикалық
мамандыққа кіріспе» пән бойынша оқу  үдерісін  ұйымдастыру  тәртібін  келесі
құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді:
 - Білім берудің тиісті деңгейлерінің  мемлекеттік  жалпыға  міндетті  білім
беру стандарттары;
-  ҚР  МЖМБС  5.04.019-2011  Қазақстан   Республикасы   білім   және   ғылым
министрлігінің  бұйрығымен  бекітілген  және  күшіне  енгізілген.  5В010103-
«Педагогика және психология» мамандығының  типтік оқу жоспары;
-СТУ  042-ГУ-4-2014   Университет   стандарты   «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптары»;
-  ДП  042-1.01-2014  Құжатталған   рәсімдеме   «Пәндердің   оқу-әдістемелік
кешендерінің құрылымы және мазмұны».


3 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР


 3.1  Пәннің қысқаша мазмұны.
      Бұл  курс  мектепке   дейінгі   оқыту   және   тәрбиелеу   бөліміндегі
студенттердің кәсіптік дайындығында құрамдық бөлігі болып табылады.  Аталған
пәнде психологиялық-педагогикалық мамандыққа кіріспе теорияларын  зерттеуге,
оларды талқылауға бағытталған.
       «Психологиялық-педагогикалық  мамандыққа   кіріспе»   пәні   көптеген
теориялардан, зерттеу әдістерінен, ғылыми ақпараттардан  тұрады.  Сабақтарда
студенттер осы сала бойынша бүгінгі өмірдегі маңызды  элементтерден  тұратын
ақпараттарға және нақты түсініктемеге жауап алады.

3.2  Пәнді оқу мақсаты:
      Болашақ  маманның  жас  ұрпақты   оқыту,   тәрбиелеу   және   дамытуға
бағытталған теориялық, әдіснамалық және   практикалық  даярлығы.  Мектептегі
оқу-тәрбие  үрдісін  жаңартудың  қазіргі  бағытын   шығармашылықпен   қарау,
ізгілендіру   және   демократияландыру,   жаңашыл-педагог   іс-тәжірибелерін
ескеру.



3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:
- төменгі курс студенттерінің кәсіптік бағдарлықтарының деңгейін  жоғарлату.

- адам  өмірінде  психологтың  ролі  мен  маңыздылығы  туралы  білім  өрісін
арттыру.
- мектепке  дейінгі  оқыту  және  тәрбиелеуде   психология  және  педагогика
аумақтарындағы ғылыми-  әдістемелік  зерттеулерге,  білімдерін  жетілдіруге,
мамандыққа  қызығушылықтарын  арттырып,   жергілікті   әлеуметті   орталарда
психологиялық білімдерді насихаттауға студенттерді қатыстырып жетелеу.
 -  Қазақстан Республикасында  және  шет  елдерде  психологтарды  даярлайтын
негізгі  оқу  орындарымен,  түрлерімен  және  мектепке  дейінгі  оқыту  және
тәрбиелеу типтік психологиялық-педагогикалық кәсіптермен таныстыру.

3.4 Білім алу нәтижесі:
    Пәнді оқу нәтижесінде білімалушы міндетті:
 - білуі: Психология ғылымының өзіндік ерекшеліктерін меңгереді;
-  игеру: Психология мамандығына кіріспе ретінде жалпы ұғымдарды игерту.
-  ұғып  алу:  Психологиялық  педагогикалық  мамандыққа  кіріспе   барысының
мазмұнымен, оқушылармен әдістерді  пайдалану  және  оларды  ұйымдастыра  алу
іскеліктерін  анық ұғып алуды.

-  түсіну:  Білім   берудегі   психологиялық   тәжірибені   жүзеге   асыруда
педагогтармен бірлесе жұмыс жасауды жоспарлаудың тәсілдерін түсіну.
- меңгеруі: Психолог мамандығы бойынша жалпы түсініктерді меңгерулері  пайда
болады.
-  орындау:  Білім  қорларын  іс-тәжірибеде  жүзеге  асыруға  жүйелі  жоспар
құрумен орындай алу.
- қолдана  алу:  Психологиялық  -педагогикалық  мамандық  бойынша  әдістерді
қолдана алуды


3.5  Пән пререквизиттері:
        Педагогикалық  мамандыққа  кіріспе,  психология  және  адам   дамуы,
      мектепке дейінгі педагогика


3.6 Пән постреквизиттері:
Өзін-өзі тану, этнопедагогика, ойынның  психологиялық-педагогикалық  негізі,
психодиагностика,  МДМ  психологиялық   қызмет,   оқу-таным   іс-   әрекетін
ұйымдастыру.




3.7 Жұмыс оқу жоспарынан үзінді

                                                                      Кесте1
|Курс                                                          |Семестр    |
|1                                                             |2          |
|Дәріс сабақтары                                               |           |
|1- модуль. Психологиялық ғылымға кіріспе. Психология ғылым    |2          |
|ретінде түсінігі                                              |           |
|Психологиялық ғылымның негізгі бөлімдері.                     |1          |
|Психологиядағы ғылыми емес зерттеулер.                        |2          |
|Психологиялық ғылымның дамуы. Ғылымға дейінгі психология      |1          |
|Ғылыми психологияның пайда болуы.                             |1          |
|2- модуль. Психология  мектебі  және бағыты.                  |2          |
|Қазақстан Республикасындағы психология ғылымының дамуы.       |1          |
|Қазіргі Қазақстан психологиясының және этнопсихологиясының    |1          |
|дамуы.                                                        |           |
|Психологиялық  мамандық ретінде. Кәсіби ажырату және оның     |2          |
|мәнісі тұлғаның өзін реттеуі.                                 |           |
|Психолог- маман ретінде өзін реттеуі                          |2          |
|Зертханалық сабақтары                                         |-          |
|-                                                             |-          |
|Практикалық (семинар) сабақтары                               |-          |
|-                                                             |-          |

5. Білімалушылардың өздік жұмыстар  тақырыптарының тізімі


  1.  «Психология» терминінің мәні мен пайда болуы
  2.   Психология  ғылымының  мәнісі  мен мағынасы
   3.  Халықтық білім көлеміндегі психология
   4.  Клиникалық психология
   5.  Психология мамандығының  таңдаудағы мотивация
   6.  Профессионалдық іс-әрекетіндегі специфика
   7.  Психологтың кәсібилігі.
   8.    Психоанализ және самоанализ
   9.  Ғылымға дейінгі психология
  10. Психология  мектебі  және бағыты.
  11. Қазіргі Қазақстан психологиясының және этнопсихологиясының дамуы.
  12. Кәсіби ажырату және оның мәнісі тұлғаның өзін реттеуі.
  13. Психолог- маман ретінде өзін реттеуі
  14. Мектеп психологының қызметі
  15. Педагог психолог маманы

      7 Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы:
                                                                     Кесте 3


      |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар   |Саны   |Студентте|Қамтамасыз|
|     |атауы                                 |       |р саны   |ету пайызы|
|1    |Педагогикалық мамандыққа кіріспе:     |50     |6        |100%      |
|     |кәсіби құзіретті ұстаздарды даярлау   |       |         |          |
|     |негіздері: оқу құралы / А.Е.          |       |         |          |
|     |Берикханова / - 2009                  |       |         |          |
|2    |Психология. Введение в профессию:     |5      |6        |90%       |
|     |учеб. пособие для вузов / В.Н.        |       |         |          |
|     |Карандашев / - 2009                   |       |         |          |
|3    |Теория и технология формирования      |15     |6        |100%      |
|     |профессиональных интересов у будущих  |       |         |          |
|     |учителей в условиях университетского  |       |         |          |
|     |образования /А.Д. Кайдарова, Р.Р.     |       |         |          |
|     |Масырова.-Алматы: Ғылым, 2005         |       |         |          |
|4    |Формирование профессиональной культуры|10     |6        |100%      |
|     |будущего учителя в вузовском процессе |       |         |          |
|     |/Молдажанова А.А. /Молдажанова, А.А. –|       |         |          |
|     |2005                                  |       |         |          |
|5    |Будущая профессия- учитель            |1      |6        |10%       |
|     |/И.М.Ломоносов / - 1990               |       |         |          |
|6    |Теория и практика формирования        |1      |6        |10%       |
|     |профессионально значимых качеств у    |       |         |          |
|     |будущих учителей /К.Успанов / - 1998  |       |         |          |
|7    |Введение в педагогическую деятельность|5      |6        |90%       |
|     |:Теория и практика: учеб. пособие     |       |         |          |
|     |/Н.Н.Никитина, Н.В.Кислинская / - 2008|       |         |          |
|8    |Введение в педагогическую деятельность|5      |6        |90%       |
|     |:Практикум: учебное пособие /А.А.Орлов|       |         |          |
|     |/ - 2008                              |       |         |          |
|9    |Профессиональная подготовка взрослого |2      |6        |25%       |
|     |населения в области инклюзивного      |       |         |          |
|     |образования / Кусаинов А.К., Аргынов  |       |         |          |
|     |А.Х., Жумаканова / - 2008             |       |         |          |
|10   |Лекотека как форма                    |1      |6        |10%       |
|     |психолого-педагогического             |       |         |          |
|     |сопровождения детей с особенностями   |       |         |          |
|     |развития: (из опыта работы по созданию|       |         |          |
|     |и организации работ лекотек) /        |       |         |          |
|     |/[сост.: Н.Л. Татаурова, И.А. Тирская,|       |         |          |
|     |Т.А. Дрыгина и др – 2010              |       |         |          |

7 ӘДЕБИЕТ
7.1 Негізгі әдебиеттер:
7.1.1 Педагогикалық мамандыққа кіріспе: кәсіби құзіретті ұстаздарды  даярлау
негіздері: оқу құралы / А.Е. Берикханова / - 2009
7.1.2 Психология. Введение в профессию:  учеб.  пособие  для  вузов  /  В.Н.
Карандашев / - 2009
және т.б.

7.2 Қосымша әдебиеттер
7.2.1 Теория и технология формирования профессиональных интересов у  будущих
учителей в  условиях  университетского  образования  /А.Д.  Кайдарова,  Р.Р.
Масырова.-Алматы: Ғылым, 2005
7.2.2 Формирование профессиональной культуры будущего  учителя  в  вузовском
процессе /Молдажанова А.А. /Молдажанова, А.А. – 2005
7.2.3 Будущая профессия- учитель /И.М.Ломоносов / - 1990
7.2.4 Теория и практика  формирования  профессионально  значимых  качеств  у
будущих учителей /К.Успанов / - 1998
7.2.5 Введение в  педагогическую  деятельность  :Теория  и  практика:  учеб.
пособие /Н.Н.Никитина, Н.В.Кислинская / - 2008
7.2.6 Введение в педагогическую  деятельность  :Практикум:  учебное  пособие
/А.А.Орлов / - 2008
7.2.7   Профессиональная   подготовка   взрослого   населения   в    области
инклюзивного образования / Кусаинов А.К., Аргынов А.Х., Жумаканова / - 2008
7.2.8 Лекотека как форма  психолого-педагогического  сопровождения  детей  с
особенностями развития: (из опыта работы по  созданию  и  организации  работ
лекотек) / /[сост.: Н.Л. Татаурова, И.А. Тирская, Т.А. Дрыгина и др – 2010
және т.б.
Пәндер