Файл қосу
Қазақстанның экономикалық тарихы пәні
|Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі | |Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті | | | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-16-02.10.1.13/01-2013| |Қазақстандағы аграрлық |№1 басылым | | |қатынастар тарихы |30.09.2013 | | |Оқу- әдістемелік кешені | | | |тарих мамандығына | | | |арналған | | | «Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы» Оқу-әдістемелік кешені Семей – 2013 1 ӘЗІРЛЕГЕН Құрастырған Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының профессоры, т.ғ.д. Байсарина Қымбат Қабидоллақызы 2 ТАЛҚЫЛАҒАН 2.1 Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Кафедра меңгерушісі ________ Мұхаметжанова Н.А. 2.2. Гуманитарлық - заң факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Төрайым ________ Кеңесбаева Ш.С. 2.3. Гуманитарлық – заң факультетінің ғылыми кеңесінің отырысында талқыланды. «» қыркүйек 2013 ж. №1 хаттама Ғылыми кеңес төрағасы____________ Мамырбеков А.М. 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында шығаруға мақұлданған және ұсынылған. «» қыркүйек 2013 ж. № 1 хаттама ОӘК төрағасы, бірінші проректор ______ Искакова Г.К. Мазмұны 1 Қолдану аумағы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ереже 4 Оқытушылар үшін пәннің жұмыс бағдарламасының мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі 6 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы. 7 Оқу-әдістемелік әдебиеттердің қамтамасыз етілу картасы 8 Әдебиеттер 1 Қолданылу аумағы «Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы» пәні университеттің 050203- «тарих» мамандықтарының студенттеріне арналған. Бұл оқу-әдістемелік кешен студенттерге курстың мазмұнымен, өзектілігімен және қажеттілігімен, курстың саясатымен және студенттің оқу процесінде алатын жетістігімен таныстырады. Пәннің оқу -әдістемелік кешені осы пәнді оқытуда жетекші рол атқарады. 2 Нормативтік сілтемелер «Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы» пәні бойынша осы оқу- әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - 050203 «тарих» мамандығына арналған мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ҚР МЖБС 3.08.273-2006, Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің «23» желтоқсан 2005 жылғы № 779 бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. - СТУ 042- РГКП-СГУ -8-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенін жасау және ресімдеудің жалпы талабы» университет стандарты. - ДП 042- 08.10.10.12-2007 «Пәннің оқу-әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны» құжатталған процедура. 3 Жалпы ереже - Оқытушының аты-жөні – Байсарина Қымбат Қабидоллақызы - Кафедра –«Қазақстан тарихы» - Байланыс ақпараты – 360225, №1 оқу ғимараты, 1006-кабинет; - Дәрістерді өткізу орны – №2 оқу ғимараты; 420 а -дәрісханасы; - Пән атауы – «Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы» - Кредит саны – 3; - Оқу жұмыс жоспарынан көшірме; 3.1 ПӘННІҢ ЖАЛПЫ СИПАТТАМАСЫ «Қазақстанның экономикасының тарихын » пәні Қазақстанның қазіргі аумағын мекендеген халықтардың экономикасы мен шаруашылықтарының қалыптасуы мен даму ерекшелігін және заңдылықтарын тас ғасырынан бастап қазіргі уақытқа дейінгісін, Қазақстан Республикасының экономикасын реформалау мәселесін қоса ашуға арналған. Берілген пәннің өзектілігі осы мамандық студенттеріне негізделшен. Дәріс ( лекция ) курсы өзіне терең мәселелерді қосады. Мысалы, ертедегі шаруашылық және әлеуметтік құрылым, түрік кезеңінің экономикасы. Ерекше бөлімдер-шаруашылықтың өзгеруіне табиғаттың және сыртқы факторлардың әсері (монғол шапқыншылығы, жонғар басқыншылығы, Ресейдің және ортаазиялық хандықтардың отарлық саяаты, қытай факторы), сондай-ақ дәстүрлі қазақ шаруашылығының XV-XVII ғ.ғ. арнайылануы. Одан әрі – капиталисттік қатынастардың элементтерінің пайда болуы және XX ғ. 20-30 ж. Қазақстан шаруашылығын мәжбүрлік құру, XX ғ. II-жартысындағы аймақтың аграрлық – индустриалдық қалыптасуы. Қазақстан Республикасындағы экономикалық реформалардың тарихының мәселелеріне ерекше назар аударылады. Әлемдік білім кеңістігіне терең бойлап тәуелсіз Қазақстан өзін жоғарғы оқу орнын бітіріп шыққан білікті мамандарын биік деңгейден көргісі келетіндігі заңды құбылыс. Қазақстан мамандары дүниежүзілік саяси- экономикалық додада басқа жұртпен тең түсіп, өз үлесін бөгдеге қолынан бермей, білімді де білікті болуы жоғарғы оқу орындарындағы алатын білім сапасына байланысты. Бұл орайда Қазақстан тарихы пәніне қойылатын талаптар мен міндеттер студент жастарды отансүйгіштік рухта тәрбиеленуге бағытталады. Тәуелсіздігіміздің арқасында оқу жоспарына кірген халқымыздың төл тарихы елеміздің нағыз патриоттарын дайындауда өз үлесін қосуға міндетті. Қазақстан тарихы институтың барлық мамандықтары бойынша бірінші курста оқытылады. Оның негізгі мақсаты Қазақстан жеріндегі ру - тайпалар мен ұлыс - ұлттардың сонау көне заманнан осы күнге дейінгі тарихына тоқталу. 3.2. Осыған байланысты пән өзінін алдына төмендегідей міндеттер қояды: 1. Халқымыздың тарихына байланысты қалыптасқан ұғымдар (дефениция) мен парадигмаларға түснік беру 2. Қазақ халқының этногенезі мен экономикакалық тарихы, мемлекетінің пайда болуы және оның өркендеуі, шаруашылығы және материалдық мәдениеті жөнінде білім беру 3. Қазақ халқының әлем халықтар ортасында орны, олардың дүниежүзілік өркениетке қосқан үлесі және қазақ мемлекетінің келешегі жөніндегі көкейтесті мәселелерді талқылау. Оқытушының негізгі мұраты- студент жастарға тек қана осы пән бойынша терең білім беріп қана қоймай, олардың азаматтық позициясының қалыптасуына ат салысу. Пәнді игерген маман елеміздің парасаты, іскер, жоғарғы мәдениетті, патриот азаматы болуы керек. 3.3 Пәннің мақсаты –Қазақстанда экономика тарихының пәндердің негізгі салаларын оқыту арқылы тәуелсіз еліміздің экономикалық тарих ғылымының дамуына, оның тарихи оқиғаларының шынтуайттылық негізінде, жан-жақты толық жазылуына үлес қосар зерттеушілер дайындау және материалдық-мәдени ескерткіштердің ғылыми құндылығын анықтайтын, қамқорлыққа алатын азаматтар тәрбиелеу. Сонымен қатар, қоғам дамуын, оның тарихын жалаң зерттемей, қоғам мен қоршаған ортаны экономика тарихы н географиялық жағынан байланыстыра зерттеу. Яғни, әрбір тарихи кезеңде физикалық, географиялық факторлар, ауа райы, рельеф т.б. қоғам дамуындағы шаруашылықты ұйымдастырудың түрлерінің қалыптасуына қалай әсер еткенін дәлелді баяндау және адам қоғамының дамуына экономикалық дамуының тигізетін әсерін ашып көрсету. Қазақ халқының экономика тарихын оқи отырып студенттер қазақ халқының дәстүрлі шаруашылықтарының, қалыптасуымен даму жолын, шежіре деректерін пайдалана отырып зерттеу әдістері мен тәсілдерін қолдану арқылы айырып білсе, нумизматикадан әр түрлі қоғамдық-экономикалық формация дәуірлеріндегі мемлекеттік бірлестіктердің ақша-тауар айналыстарын, өзара экономикалық байланыстары мен сауда жолдарын, монеталар тарихын, ақша атауларын, олардың жасалу жолдарын білсе, сфрагистика мен геральдикадан тайпалар мен халықтардың өздеріне тән мөрлері мен елтаңбаларының тарихын, даму жолын біліп, оларды танып-білудің әдістерін үйренеді. «Қазақстанның экономикалық тарихы» Бағдарламада пәндердің аталған салаларының ғылым ретінде қалыптасу деңгейі мен зерттелу дәрежесіне, зерттеу әдістеріне де көңіл бөлінді. Бағдарламада пәндер бойынша Барлық салалар бойынша негізгі мәселелер Қазақстанға байланысты деректер негізінде жасалды. Қазақстан экономика тарихы пәндер құрамына кіретін ғылым салаларының Отан тарих үшін берер мағлұматы көп. Әсіресе қазіргі таңда қазақ тарихын қайта зерделеп жатқан тұстағы маңызы зор. Сондықтан да болар XX ғасырдың екінші жартысынан бастап тарих ғылымында бұл салалар Қазақстан экономика тарихы деп атала бастады. 3.4. П р е р е к в и з и т т е рі Қазақстан экономика тарихының демократиялық және өркениеттілік бағытта дамуын айқындайтын шешуші тарихи факторлардың қағидалары мен өркениеттілікті өскелең ұрпақ бойында берік қалыптастыру болып табылады. Жоғары оқу орындарында өтілетін Қазақстан ежелгі тарихы, Қазақстан орта ғасыр тарихы, әлуметтану,т.б.пәндердің жалғасы болып табылатын Қазақстан экономика тарихы тарихи өзгерістерін ой елегінен өткізе отырып, рухани- адамгершілік, мәдени-тарихи құндылықтық болмыстарын байытуда және өзіндік рухани жетілу жолдарын қалыптастыруда оқытылатын басқа пәндер арасында «Қазақстан экономика тарихы» пәнінің алатын орны ерекш 3.5. Постреквизиті Жоғары оқу орындарындағы жалпы білім беретін пән ретінде «Қазақстан экономика тарихы» курсының XXI ғ. білікті, білімді, мәдениетті адамын қалыптастыруда Қазақстан тарихының жаңа заман тарихын оқып-білу үшін, жас ұрпақ мектеп қабырғасынан қоғамдық және әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің негіздерін игеруі қажет. Жоғары оқу орындарында өтілетін Қазақстан тарихы, философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану,құқық негіздері, этнология, білімдері, өнертану, дінтану, т.б. пәндермен байланысында Қазақстан экономика тарихы білімдері әрі қарай нақтылана, толыға түседі. Қазақстан экономика тарихы Тәуелсіз Қазақстан тарихы туралы ғылымдар кешенінің негізі болып табылады. Оқу жоспарынан көшірме кесте – 1 |кур|семестр |кредит | |с | | | |1 |Пәнге кіріспе. |1 | | |Қазақстанның экономикалық тарихы пәні | | |2 |Қазақстанның экономикалық тарихының мәселелері |1 | | |тарихының деректемесі мен тарихнамасы | | |3 |Қазақстан тас ғасырында: экономикалық аспект. |2 | |4 |Қола дәуіріндегі Қазақстан тұрғындарының |2 | | |шаруашылығы мен қоғамдық қатынстары. | | |5 |Темір дәуіріндегі Қазақстан тұрғындарының |2 | | |шаруашылығы. | | |6 |Қазақстан жеріндегі отырықшы-егіншілік |2 | | |шаруашылығы. | | |7 |Ұлы Жібек жолы және Қазақстан аумағындағы |2 | | |ортағасырлық мемлекеттердің экономикасы. | | |8 |Қазақ хандығы: 15-17 ғ.ғ. халқы және ауыл |2 | | |шаруашылығы. | | |9 |XVII-XVIII ғасырдың басындағы қазақ халқының |1 | | |дәстүрлі шаруашылығының дағдарысқа ұшырауының | | | |себептерінің алғышарттары. | | |10 |18-19ғ.ғ. 1-жарт: Қазақстанның |4 | | |әлеуметтік-экономикалық жағдайы. | | |11 |19 ғ. 2-жарт: - 20 ғ. басы Қазақстанның |2 | | |шаруашылығындағы өзгерістер. | | |12 |ХХ ғ. 20-40ж.ж. экономикалық жаңартулар. |2 | |13 |ХХ ғ. 50-80 жж. Ауыл шаруашылығы. |2 | |14 |Тәуелсіздіктің жариялануы және 90-жылдардағы |2 | | |саяси-экономикалық өзгерістер. | | |15 |Қазақстан жеріндегі экономиқалық реформалар және |2 | | |оның алғашқы нәтижелері. | | |16 |Қазіргі Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық |1 | | |жағдайы. | | | |Барлығы |30 | 5 Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы пәнінің семинар сабақтарының тақырыптық жоспары. |№ | | | | | |Тақырыптар |Семинар |Апта | | | |сағаты | | |1 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар тарихы|1 |1 апта | | |пәні | | | |2 |Қазақстандағы аграрлық қатынастар |1 |2апта | | |тарихының деректемесі мен тарихнамасы. | | | |3 |Тас ғасыры: экономикалық аспект. |1 |3 апта | |4 |Қола дәуіріндегі Қазақстан тұрғындарының|1 |4 апта | | |шаруашылығы мен қоғамдық қатынстары | | | |5 |Темір дәуіріндегі Қазақстан |1 |5 апта | | |тұрғындарының шаруашылығы. | | | |6 |Қазақстан жеріндегі отырықшы-егіншілік |1 |6 апта | | |шаруашылығы. | | | |7 |Ұлы Жібек жолы және Қазақстан |1 |7 апта | | |аумағындағы ортағасырлық мемлекеттердің | | | | |экономикасы. | | | |8 |Қазақ хандығы: ХV-ХVII ғғ. халқы және |1 |8 апта | | |шаруашылығы | | | |9 |VI-ХVIIғ.Қазақстан экономикасының |1 |9 апта | | |дамуы. | | | |10 |ХV-ХVIII ғғ. Қазақ хандығының әлеуметтік|1 |10 апта | | |– экономикалық жағдайы. | | | |11 |ХІХ ғ. 2-жарт: - ХХ ғ. басы Қазақстанның|1 |11 апта | | |шаруашылығындағы өзгерістер. | | | |12 |ХХ ғ. 20-40ж.ж. экономикалық жаңартулар.|1 |12 апта | |13 |Тәуелсіздіктің жариялануы және |1 |13 апта | | |90-жылдардағы саяси-экономикалық | | | | |өзгерістер. | | | |14 |Қазақстан жеріндегі экономиқалық |1 |14 апта | | |реформалар және оның алғашқы нәтижелері.| | | |15 |Қазіргі Қазақстанның ауыл шаруашылығы. |1 |15 апта | | |Барлығы |15 | | 5 Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы | |Сағат | |Әдебиет тізімі | |Тақырыбы және оның |мөл-ше|Тексеру түрі | | |мазмұны |рі | | | |Қазақстан тарихы пәні |6 |Конспект жасау: |Берденова К.А., Общая и | |бойынша терминдерге | | |экономическая история | |түсініктеме беру. | | |Казахстана. | |Қазақстан тарихынан | | |А.,”Экономика” 2000. | |парадигмалар мен | | |Берденова А.К., Коробков | |дефенициялар. | | |Б.Т. и. др. Экономическая| |Тарих, тарихи процес, | | |история Каахстана (с | |тарихи дәуір, тарихи | | |тестовыми заданиями). | |факт, тарихи кезең, | | |Алматы: “Экономика” 2001 | |тарихи деректер, | | |Виноградов В.А. | |тарихнама, тарихи | | |Экономическая история | |әдістер, тарихи пәндер, | | |России ХІХ – ХХ вв.: | |тарихи сана. | | |Современый взгляд.М., | |Қоғамға байланысты | | |РОССПЕН 2001 | |түсініктер. | | | | |Аймақ, арыс, әйгілі | | | | |билік, әскери демократия,| | | | |жүз, ұлыс, ру, тайпа | | | | |Әлеуметтік құрылым. | | | | |Ақсүйек, қарасүйек, төре,| | | | |төлеңгіт, сұлтан, би, | | | | |батыр, қожа, бай, кедей, | | | | |саудагер, алыпсатар, | | | | |жалшы, жатақ, шаруа, | | | | |малшы, жылқышы, түйеші | | | | |Қазақстан |2 |Картасын сызу |Экономикалық реформалар | |территориясындағы көне | | |А., “Экономика” 1999 | |және ерте орта ғасырдағы | | |Сәбден О. ХХІ ғ. қандай | |мәдени ескерткіштер | | |экономикамен кіреміз. А.,| | | | |1997 | | | | |Мамыров Н.К. Проблемы | | | | |развития экономики и | | | | |образования в Казахстане.| | | | |А., “Дәуір”1998 | |Қазақ халқының дәстүрлі |4 |Коллоквиум тапсыру|1. Нұрғалиев Н.Қ. | |шаруашылығы | | |Қазақстан экономикасы. | |Дәстүрлі шаруашылық | | |Алматы-1999 | |ұғымы. | | |2. Назарбаев Н.Ә. | |6-13ғ.қазақтардың | | |Қазақстан Республикалық | |шаруашылығыі | | |2030 жылдарға дейінгі | |3.Ауыл шаруашылығының | | |ұзақ мерзімді даму | |дамуы | | |стратегиясы. Алматы-1997 | | | | |3. Н.Назарбаевтың | | | | |Қазақстан халқына | | | | |жолдауы. Астана.,2010 | |4.Кейінгі ортағасырдағы |4 |Микроконференция |1. Сәбден О. ХХІ ғ. | |ауыл шаруашылығының | |өткізу |қандай экономикамен | |дамуы. | | |кіреміз. А., 1997 | |1.Әлеуметтік-экономикалық| | |2.Мамыров Н.К. Проблемы | |өзгерістер | | |развития и экономики и | |2. . Тауар-ақша | | |образования в Казахстане | |қатынасының өсуі. Ішкі | | |А., “Дәуір” 1998. | |және транзиттік сауда. | | |3. Қазақстан тарихы.(көне| |4 Егіншілік, Отырар | | |заманнан бүгінге дейін). | |оазисі, | | |Төрт томдық, 1-том, | | | | |Алматы, 1996. | | | | |4. Қазақстан тарихы.(көне| | | | |заманнан бүгінге дейін). | | | | |Бес томдық, II-том. | | | | |Алматы, 1998. | | | | |5. Қазақстан тарихы.(көне| | | | |заманнан бүгінге дейін). | | | | |Бес томдық, | | | | |III-том.Алматы, 2002. | | | | | | |5.ХІХ ғ. ІІ-жартысындағы |4 |Топ аралық |1. Нұрғалиев Н.Қ. | |Қазақстанның | |брейн-ринг өткізу |Қазақстан экономикасы. | |әлеуметтік-экономикалық | | |Алматы-1999 | |жағдайы. | | |2. Назарбаев Н.Ә. | |1. Қазақстанға Ресейдің | | |Қазақстан Республикалық | |коныс аудару саясаты. | | |2030 жылдарға дейінгі | |2. Аймақтағы Капиталистік| | |ұзақ мерзімді даму | |қатынастардың дамуы. | | |стратегиясы. Алматы-1997 | |Мақсаты:Әлеуметтік-эконом| | |3. Н.Назарбаевтың | |икалық дамудың негізгі | | |Қазақстан халқына | |шарттарын қарау, ХІХ ғ. | | |жолдауы. Астана.,2010 | |ІІ-жарт-ғы демографиялық | | | | |процестерді ашу. | | | | |Бейнефильм: «Россия 20 в.| | | | |5. Столыпинские | | | | |реформы(Ч.1и 2) «Кварт». | | | | |М., ТПО «Пимен» | | | | | 6.ХІХғ. соңындағы |2 |Сынақ тапсыру |1. Нұрғалиев Н.Қ. | |Қазақстанның | | |Қазақстан экономикасы. | |әлеуметтік-экономикалық | | |Алматы-1999 | |дамуы. | | |2. Назарбаев Н.Ә. | |1.Ф.Шербин | | |Қазақстан Республикалық | |экспедицияларының | | |2030 жылдарға дейінгі | |қызметі. (1896-1902жж.) | | |ұзақ мерзімді даму | |2. Қазақ ауылы және | | |стратегиясы. Алматы-1997 | |жатақтар. | | |3. Н.Назарбаевтың | |3. Переселен деревнялары.| | |Қазақстан халқына | |4. Қоныс аударуы | | |жолдауы. Астана.,2010 | |қозғалысы. | | | | |5. Сауда, жәрменкелер, | | | | |өндірістер. | | | | |6. Ақша-банк | | | | |қатынастары. | | | | |Көрнекілігі: электронды | | | | |оқулық. Безендірілген | | | | |Қазақстан тарихы. 3 | | | | |бөлім. Ресеймен бірге. | | | | |Мазмұны: | | | | |1.Реформа кезіндегі | | | | |Қазақстан тұрғындарының | | | | |этнодемогрфиялық сипаты. | | | | |2. XIX ғ. екінші | | | | |жартысындағы | | | | |Қазақстандағы аграрлық | | | | |қатынастар. Ауылдың | | | | |шаруашылық өміріндегі | | | | |өзгерістер. Мал | | | | |шаруашылығының | | | | |тауарлығының артуы. Жер | | | | |өңдеу. Көшпелі қазақ | | | | |ауылының отырықшылыққа | | | | |көшу процесі. Бай | | | | |шаруашылықтарының күшеюі.| | | | |Қазақстан халықтары | | | | |еңбегінің бір-біріне | | | | |ықпалы. | | | | |3. Переселен деревнялары.| | | | |Оның саяси мәні. | | | | |4. Сауда. Жәрмеңкелер. | | | | |Қазақстан қалалары және | | | | |оның өлкенің шаруашылық | | | | |және саяси өміріндегі | | | | |рөлі. | | | | |6. Таптық қайшылықтардың | | | | |шиеленісуі.Қазақ | | | | |өлкесінің игеруге белсене| | | | |кіріскен орыс патша | | | | |үкіметінің қоныс аудару | | | | |қозғалысы саясатының | | | | |негізінде шаруашылық пен | | | | |қазақ даласындағы | | | | |экономикада өзгерістер | | | | |ұшырауының тарихы | | | | |7."Бәсекеге |4 |Дөңгелек стол |Саясат1№12,2004 | |қабылетті-экономика-халық| |өткізу |59-61бб. | |тың өмір сүру дәрежесін | | | | |арттырудың қайнар көзі". | | | | |8."Экологиялық таза өнім |2 |Дискуссия |Саясат1№1,2006 | |өндірісінің экономикалық | |Пікірталас өткізу |53-57бб. | |аспектілері" | | | | |8.Бақылау жұмысы.. |2 |Бақылау жұмысы. | | |1)Ұлы Жібек жолы және | |. | | |оның тарихи маңызы. | | | | |2) Қасым хан | | | | |тұсындағы қазақ | | | | |халқының жағдайы. | | | | | Барлығы: |30 | | | 6. Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етілуі кесте- 4 7. Әдебиеттер 1. Берденова К.А., Общая и экономическая история Казахстана. А.,”Экономика” 2000. 2. Берденова А.К., Коробков Б.Т. и. др. Экономическая история Каахстана (с тестовыми заданиями). Алматы: “Экономика” 2001 3. Виноградов В.А. Экономическая история России ХІХ – ХХ вв.: Современый взгляд.М., РОССПЕН 2001 4. Экономикалық реформалар А., “Экономика” 1999 5. Сәбден О. ХХІ ғ. қандай экономикамен кіреміз. А., 1997 6. Мамыров Н.К. Проблемы развития экономики и образования в Казахстане. А., “Дәуір”1998 7.Нұрғалиев Н.Қ. Қазақстан экономикасы. Алматы-1999 8.Назарбаев Н.Ә. Қазақстан Республикалық 2030 жылдарға дейінгі ұзақ мерзімді даму стратегиясы. Алматы-1997 9. Н.Назарбаевтың Қазақстан халқына жолдауы. Астана.,2010 10.Экономикалық реформалар А., “экономика” 1999 11.Сәбден О. ХХІ ғ. қандай экономикамен кіреміз. А., 1997 12.Мамыров Н.К. Проблемы развития и экономики и образования в Казахстане А., “Дәуір” 1998. 13. Қазақстан тарихы.(көне заманнан бүгінге дейін). Төрт томдық, 1- том, Алматы, 1996. 14. Қазақстан тарихы.(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық, II- том. Алматы, 1998. 15. Қазақстан тарихы.(көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық, III- том.Алматы, 2002 16.Акишев К.А. Курган Исык. Искуство саков Казахстана. М., 1978 17.Ахинжанов С.М. Макарова О.А. Нурумов М.Н. К истории скотоводства и охоты в Казахстане. А., 1992 18. Кузнецова Э.Ф. Тепловодская Т.М. Древняя металлургия и гончарство Центрального Казахстана. А., 1994 19. Масанов Н.Е. Кочевая цивилизация казахов (основы жизнедеятельности номадного общества). – А.,-М., 1995 20. Қозыбаев М.К. Абылхожин Ж.Б. Коллективизация в Казахстане: трагедия крестьянсива. А.,1993 21.Қозыбаев М.К. Ақтандықтар ақиқаты. А., 1992 22.Омарбеков Т.О. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті.А.,1997 23.Мұхатов О.Х. Қазақстанда ірі байлардың мал-мүлкін тәркілеу мәселелері.(1940-1980 жж) // Отан №2/99 53-59 б. 24.Байтіленов С. “Қазақстан ауылшаруашылығындағы тоқырау”. А., 1999 25.Қазақ қалай аштыққа ұшырады? (Қасіретті жылдар хаттары) А., 1991
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz