Файл қосу
Қазақ хандығының құрылу тарихы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ | |МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-18-18.1.31/02-2013 | |«Қазақ хандығының | | | |құрылуы және дамуы» |№1 басылым | | |пәнінің оқу-әдістемелік |18.09.2013 | | |кешені | | | СТУДЕНТТЕР ҮШІН «ҚАЗАҚ ХАНДЫҒЫНЫҢ ҚҰРЫЛУЫ ЖӘНЕ ДАМУЫ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ (СИЛЛАБУС) 5В020300 : «Тарих» мамандығына арналған Семей-2013 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Санкайбаева «__03__» __09__ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 03_»_09_ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_05_»__09_ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_18_»__09__2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № 4 «_13» _09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1. Қолдану аясы 2. Пән мазмұны және сабақ түрлері бойынша сағат сандары 3. Пәнді оқытудағы әдістемелік нұсқаулар 4.Курс форматы 5.Курс саясаты 6.Баға қоюдың саясаты 7.Әдебиеттер 1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ Пән оқытушысы: Санкайбаева П.С. «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы Байланыс телефондары. 35-60-29 Жүргізілу орны. № 1 оқу ғимараты Кредит саны – 2 1.1 Оқу жоспарының көшірмесі: |Ку |Сем | |рс |естр | | |Дәріс |сем |ОСӨЖ |СӨЖ | |1 |2 |3 |4 |5 | |Тақырып 1. Қазақ хандығының құрылу тарихы|1 |1 |2 |2 | |1. Қазақ хандығының пайда болуы мен дамуы| | | | | |2.Қазақ тарихының саяси тарихы | | | | | |Тақырып 2 . Қазақ хандығының өрлеуі |1 |1 |2 |2 | |1.Қасым хан саясаты | | | | | |2.Қасым хан ұстанған саясат және оның | | | | | |заңы | | | | | |Тақырып 3: Қазақ хандығы ХҮІ-ХҮІІ |1 |1 |2 |2 | |ғасырларда | | | | | |1.Хақназар хан және оның заманы | | | | | |2.Тәуекел хан және Есім хандар: оның | | | | | |заманы кезеңіндегі қазақ хандарының саси | | | | | |тарихы | | | | | |Тақырып 4: Тәуке ханның тұсындағы Қазақ |1 |1 |2 |2 | |хандығы | | | | | |1.Қазақ-жоңғар хандығының саясаты | | | | | |2.Тәуке хан тұсындағы қазақ хандығының | | | | | |саяси жағдайы | | | | | |3.Тәуке хан және оның «Жеті Жарғысы» | | | | | |Тақырып 5:Қазақ халқының шығу тарихы |1 |1 |2 |2 | |1.Қазақ халқының қалыптасуы | | | | | |2.Саяси-әкімшілік құрылымы | | | | | |3.Әлеуметтік құрылым | | | | | |Тақырып 6: ХҮІІ-ХҮІІІғғ. Қазақ хандығы |1 |1 |2 |2 | |1.ХҮІІ-ХҮІІІ ғғ. Қазақ хандығының тарихи | | | | | |маңызы | | | | | |2.Абылай хан және оның заманы | | | | | |Тақырып 7. ХҮІІІ-ХІХ ғғ. Қазақ хандығы |1 |1 |2 |2 | |1.Кіші жүздің Ресей империясының құрамына| | | | | |еніу | | | | | |2.Патшалы Ресейдің отаршыл саясаты | | | | | |Тақырып 8. ХҮІІІғ.-ХІХғғ ұлт-азаттық |1 |1 |2 |2 | |көтерілістер | | | | | |1.Сырым Датұлы бастаған көтеріліс | | | | | |2.Бөкей Ордасындағы ұлт-азаттық көтеріліс| | | | | |3.Қазақтың соңғы ханы-Кенесары Қасымұлы | | | | | |Тақырып 9.ХІХ ғ. бірінші жарт. Қазақ |1 |1 |2 |2 | |елінің әлеуметтік-экономикалық және саяси| | | | | |жағдайы | | | | | |1.Шаруашылықтағы өзгерістер | | | | | |2.Хандық биліктің жойылуы | | | | | |3.Қазақ өлкесінің Ресей империясы | | | | | |құрамында | | | | | |Тақырып 10. ХІХ ғ. екінші жартысындағы |1 |1 |2 |2 | |Қазақ жері | | | | | |1.1867-1868 жж реформалар | | | | | |2.ХІХ ғғ соңындағы Қазақ жеріндегі | | | | | |отаршылдық реформалар | | | | | |Тақырып 11. ХХ ғасыр басындағы өлкенің |1 |1 |2 |2 | |әлеуметтік, экономикалық және саяси | | | | | |жағдайы | | | | | |1.Қазақ АКСР-і және С.Меңдешев. | | | | | |2.Т.Рысқұлов және Түркістан Автономиялы | | | | | |Кеңестік Республикасы | | | | | |3.20-30 жылдардағы қазақ интелегенциясы: | | | | | |С.Садуақасов, С.Қожанов; Т.Жүргенов және | | | | | |т.б. саяси- тарихи рөлі туралы | | | | | |Тақырып 12: ХХ ғасырдың 50-80 |1 |1 |2 |2 | |жылдарындағы Қазақстанды өркендетудегі | | | | | |тарихи тұлғалар | | | | | |1.Қазақстан және оның басшылығындағы | | | | | |тарихи басшының бірі-Шаяхметов Ж. | | | | | |2.Қоғамның рухани өміріндегі | | | | | |жетістіктерді қалаушы қайраткерлер | | | | | |туралы | | | | | |Тақырып 13: ХХ ғасырдың 90ж. Қазақстан |1 |1 |2 |2 | |Республикасын құрудың барысы | | | | | |1.ҚР Мемлекеттік Заңы | | | | | |2.ҚР Конституциясы | | | | | |Тақырып 14. Тәуелсіздік және Қазақстан |1 |1 |2 |2 | |мемлкеттілігінің қалыптасуы | | | | | |1.Желтоқсан оқиғасының батыр-қаһармандары| | | | | |2.Егеменді елдің басшысы-Н.Ә.Назарбаев | | | | | |Тақырып 15. Қазақ мемлекетінің |1 |1 |2 |2 | |стратегиясы | | | | | |1.Президент және жаңа Астана | | | | | |2.Мемлекеттік стратегия | | | | | |3.Сыртқы саясат басымдықтары | | | | | |Барлығы |15 |15 |30 |30 | 2. Пәнді оқудағы әдістемелік нұсқаулар Барлық тапсырамаларды көрсетілген уақытында өткізу қажет. Барлық тапсырмаларды қабылдап алу емтиханға 7 күн қалғанда аяқталады. Барлық тапсырманы өткізбеген студенттер емтиханға кіргізілмейді. Жұмысты кеш тапсырсаңыз: қосымша тапсырма беру арқылы жұмыс көлемін ұлғайтылады; Емтиханға келмесеңіз: орынды себеп болса, бұрынғы орындалған жұмыстарыңыз есепке алынады; орынсыз себеп болса, тапсырманы орындауыңыз қажет және осы мәселеге қатысты университет саясаты есепке алынады. Әрбір тақырыпты қайталау және өтеу міндетті. Өтілген материалды меңгеру деңгейі тест арқылы тексеріледі. Тест алдын ала ескертілмей өткізіледі. Аудиториялық сабақтарды босатпау, кешікпеу міндетті. Себепсіз сабақтан қалсаңыз: қосымша шығармашылылық жұмыс беріледі (реферат, көркем мәтінге талдау , хабарламалар даярлау, аннатация жазу, әдебиеттермен жұмыс, ауызша журнал әзірлеу т.б.); Сабаққа екі рет кешігу бір рет сабақ босатылғанға теңгеріледі. 3. КУРС ФОРМАТЫ Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5 ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Студенттердің барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі 10 балл (2 балл * 5 сұрақ 10 балл) Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да) Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 5 аптада әрбір студентке талдау үшін жеке кейс ұсынылады. Оны жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі) Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес жеке зерттеу жұмысы ұсынылады Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады Емтихан: қорытынды емтихан тест бойынша өткізіледі. 5 КУРС САЯСАТЫ 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілген. 6 БАҒАНЫ ҚОЮ САЯСАТЫ Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы |№ п/п |Сабақ түрі |1 апта |2 | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | 7. «Қазақ хандығының құрылуы және дамуы» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте 4- «Қазақ хандығының құрылуы және дамуы » пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы АПТА123456789101112131415ЖИЫНЫБақылау ТүріК П РК П РК П РК П РК П РК П Р К П РК П РК П РК П РК П РК П РБаллы004545454545450454545454545540 8 Әдебиеттер: Негізгі әдебиеттер: 8.1. Қазақстан тарихы, 5-томдық. А.,1996…. 8.2. Қазақстан тарихы очерктері.А., 1994. Қосымша әдебиеттер: 8.3. Абылай хан и батыры. А., 2001. 8.4.Абдиров М. Завоевание Казахстана царской Россией и борьба казахского народа за независимости ХҮІ-начала ХХ вв.Астана., 2002. 8.5. Аманжолов Қ. Түркі халықтарының тарихы.А.,1999. 8.6.Әбілтайұлы Т. Рысқұлов-Моңғолияда. А.,1994. 8.7.Вопросы история Казахстана.А.,2002. 8.8.Исин А. Казахское ханство и Ногайская Орда во второй половине ХҮ-ХҮІв. Семей., 2002. 8.9.История Казахстана: народы и культуры. А., 2000. 8.10.Кенжебаев Б. Казахские писатели, демократы начала ХХвв. А., 2000. 8.11.Кузембайулы А., Абил Е., История Республики Казахстан. Астана.,2000. 8.12. Қасымбаев Ж. Кенесары хан. А.,1993. 8.13.Қазақ даласының ұлы ойшылдары. А., 2002. 8.14.Қазақтар-Казахи. А., 1998. 8.15.Құрбанғали Х. Тауарих хамса.А, 1992 8.16.Құдайбердіұлы Ш. Түрік-қырғыз хам хандар шежіресі. А.,1991. 8.17.Қойшыбаев Б. Әлихан Бөкейханов. А., 2001. 8.18.Қоңыратбаев О. Т.Рысқұловтың қоғамдық-саяси және мемлекеттік қызметі. А.,1999. 8.19.Маймақов Ғ. Қазақстан Республикасының саяси-құқықтық тарихы.А., 2000. 8.20.Масанов Н. Кочевая цивилизация казахов. М., 1995. 8.21.Махаева А. Көне түріктердің рухани мәдениеті. А., 2002. 8.22.Нұрғалымова Г. Шығыс Қазақстанның көне тарихы мен мәдениеті. А., 2002. 8.23.Нүрпейсов К. Алашорда. А., 1994. 8.24.Нұржекеев Б. Өзендер өрнектелген өлке (ғұндар туралы). А., 1984. 8.25.Омарбеков Т. 20-30 жылдардағы Қазақстан қасіреті. А., 1997. 8.26.Омарбеков Т. Зобалаң. А.,1995. 8.37.Рысбайұлы К. Қазақстан Республикасының тарихы.А., 1999. 8.38.Төреқұлов Н., Қазбеков Ә. Қазақтың би-шешендері. А., 1995. 8.39.Тулибаева Ж. Казахстан и Бухарское ханство в ХҮІІІ-первой половине ХІХв. А., 2001. 8.40.Толыбеков С. Қазақ шежіресі.А.,1992. 8.41.Шонанұлы Т. Жер -тағдыры, ел-тағдыры. А., 1995. 8.42.Чокаев М. Туркестан под властью Советов. А.,1993. Құжаттар мен материалдар: 8.4.1.Из истории казахов (ХҮІІІ-ХІХғғ және 1916жж.) А., 1999. 8.4.2.Қазақ әдет-ғұрып құқығының материалдары.А.,1996. 8.4.4.Материалы по истории казахских ханств. А., 1969. 8.4.5.Материалы по истории Казахской ханств (1785-1828)7 М.,1940. 8.4.6. Материалы по истории политического строя Казахстана.,А.1960. 8.4.7.Новейшая история Казахстана (сборник документов). А.,1999. 8.4.8.Новые материалы по древней и средневековой истории Казахстана. А., 1999. 8.4.9.Өмірзақов Ө.Ресейге қосылғаннан не ұттық? (зерттеулер, құжаттар). А., 1999. 8.4.10.Образование Казахской АССР. Сборник документов и материалов. А.,1957. 8.4.11.ХҮІ-ХҮІІІғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1961. 8.4.12.ХҮІІІ-ХІХғғ. Орыс-қазақ қатынастары.А., 1964
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz