Файл қосу

Past Simple тақырыпты бекіту




|Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым Министрлігі                      |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік Университеті                   |
|СМК 3 деңгейдегі        |            ПОӘК        |ПОӘК 042-18- 26. 1. 101    |
|құжат                   |                        |/01-2014                   |
|ПОӘК                    |Басылым №2  11.09.      |                           |
|«Ағылшын тілі» пәнінің  |2014ж,                  |                           |
|оқытушыға арналған      |өзгеріс басылым №1      |                           |
|жұмыс бағдарламасы      |18.09.2013ж.            |                           |








                        «Ағылшын тілі»  пәні бойынша
5В011300,5В011600,5В011200,5В010400,5В010800,5В011000,5В060400,5В011100,5В06
0200,5В010900,5В060100,5В010200,5В010100,5В010300,5В010600,5В010700,5В012000
                    ,5В042100,5В011700,5В020500,5В012100
                                  арналған

                            ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
                Пәннің оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы


























                                    Семей


                                    2014



                                   Кіріспе

    1. Құрастырғандар: «03» 09 2014г
                                  ________ Сасенова У.К.,
                                  ________ Омаров М.Қ.,
                                  ________ Тұрлыбекова А.Қ  аға оқытушылары
және
                                  ________ Мухамедиева Ә.Б., оқытушы
“Шетел филологиясы ” кафедрасы, Семей қаласының Шәкәрім атындағы
Мемлекеттік Университеті.



2 Талқыланды.
2.1. Шетел филология кафедрасында
Хаттама № 1    «03»  09.  2014 ж.

Кафедра меңгерушісі:   ___________    Исмаилова Ғ.Қ.


2.2 Филология  факультетінің оқу-әдістемелік бюросында
 Хаттама № 1   «10» 09.  2014ж.

Оқу-әдістемелік бюро бастығы:  _____________ Сәмекбаева Э.М.

3. Бекітілді.
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және
басылымға ұсынылды.

Хаттама №1  «11» 09. 2014ж.

ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./


4. Алғашқы рет енгізілді
(«18 »09. 2014ж.   №1  басылымның орнына)












                                   Мазмұны


   1. Қолдану саласы.
   2. Нормативті сілтемелер.
   3. Жалпы ережелер.
            4         Оқу пәнінің (модулінің) мазмұны
      5         Студенттердің өздік жұмыстары тақырыптарының тізімі.
            6        Пән оқу-әдістемелік картасы
      7        Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы
      8         Әдебиет










































1 Қолдану аясы
      Ағылшын     тілі»     пәнінің     оқу     -     әдістемелік     кешені
5В011300,5В011600,5В011200,5В010400,5В010800,5В011000,5В060400,5В011100,
5В060200,5В010900,5В060100,5В010200,5В010100,5В010300,5В010600,5В010700,
5В012000,5В042100,5В011700,5В020500,5В012100
мамандықтары  бойынша  студенттерге  арналған.   Ол   студенттерді   курстың
мазмұнымен,  курстың  барысымен,  студенттердің  оқу  барысында   меңгеретін
дағдылармен таныстырады.
Бұл құжат «Ағылшын тілі» пәні бойынша оқу  процесін  ұйымдастырудың  негізгі
заңдылықтарын бір жүйеге келтіреді және “  Шетел  филологиясы”  кафедрасында
қолдануға арналған.

2 Нормативті сілтемелер
      «Ағылшын тілі» пәнінің оқу-әдістемелік кешені аталған пән бойынша  оқу
процесін келесі құжаттардың нұсқаулары мен  талаптарына  сәйкес  ұйымдастыру
тәртібін бекітеді:
5В011300,5В011600,5В011200,5В010400,5В010800,5В011000,5В060400,5В011100,
5В060200,5В010900,5В060100,5В010200,5В010100,5В010300,5В010600,5В010700,
5В012000,5В042100,5В011700,5В020500,5В012100
 мамандықтары бойынша ҚР 3.08.277-2006 ж. Мемлекеттік жалпыға  бірдей  білім
беру стандарты Қазақстан Республикасы білім және ғылым  Министрлігінің  2005
жылғы 23 желтоқсандағы № 779  бұйрығымен  бекітіліп,  қолданысқа  ұсынылған.


3  Жалпы ережелер
3.1 «Ағылшын тілі» пәнінің бағдарламасы
5В011300,5В011600,5В011200,5В010400,5В010800,5В011000,5В060400,5В011100,
5В060200,5В010900,5В060100,5В010200,5В010100,5В010300,5В010600,5В010700,
5В012000,5В042100,5В011700,5В020500,5В012100 мамандықтары бойынша  Қазақстан

      Республикасының 3.08.277-2006 мемлекетік жалпыға міндетті  білім  беру
стандарты негізінде құрастырылған.  Студенттерге  тілдік  қарым-қатынас  пен
сөйлеу мәдениетінің негізгі ұғымдары жөнінде түсінік беру.
      Мәдениетаралық қатынастың негізгі салаларында болашақ  маманның  дұрыс
және кәсіби  сауатты  сөйлеу  мінез-құлқын  қалыптастыру.  Болашақ  маманның
кәсіптік қызметінің контекстінде  оқытылатын  шет  тілі  елінің  және  туған
елінің  мәдени-өзіндік  ерекшелікті  ортасы,  вербалды  және  вербалды  емес
қатынас құралдарының  ұлттық-мәдени  өзіндік  ерекшеліктері  туралы  білімді
жүзеге асыру.
      Тілдік қарым-қатынаста студенттердің  оқытылатын  шет  тілінің  тілдік
бірліктерін өлшемге сәйкес қолдану шеберлігі  мен  дағдыларын  қалыптастыру.
«Ағылшын тілі» курсының шеңберінде меңгерілген өлшемдік түрлердің  жүйеленуі
(қайталануы).
Студенттерді «Ағылшын  тілі» пәні бойынша лингвистикалық тұрғыдан дайындау.

3.2 Курстың мақсаттары:
      Ағылшын тілінің мақсаты тәлім-тәрбие тіл  болып  табылады,  студенттің
лексика-грамматикалық дағдыларын дамыту, дауыстап  оқуға,  ауызша  сөйлеуге,
тыңдап-түсінуге, монолог, диалог айту дағдыларын қалыптастыру, ауызша  жауап
беруге дағдыларын жетілдіру.

3.3 Студенттер мынаны істей білуі тиіс:
1.Ағылшынша сөйлей  алу  және түсіну ,  жаза   алу   этикасының  талаптарына
сәйкестікте ұстай алу;
 2. Басқа мәдениет өкілдерінің  жағдайларға  байланысты  қалыптасқан  мінез-
құлқын пайымдай білу;
  3.  Екі  мәдениеттің  ұқсастықтары  мен  айырмашылықтарын   ажырата  білу,
барабар аударманы жүзеге асыру  және  өзінің  тілдік  мінезінің  жағдайятты-
барабар  стратегиясын  және  тактикасын  іске   асыру,   мақсат   білімдерді
пайданалу;
4.Оқытылатын шет тілінің өлшемдеріне сәйкес  өз  ойларын  шет  тілінде  бере
алуы;
Тілдің мазмұндылығын,айтылымның ақпараттылығын,  қисындылығын,  орындылығын,
мәнерлілігін ескере отырып, айтылымды құрастыра білу;
5. Жиі кездесетін тілдік қателердің алдын алу;

3.4 Курсты тамамдағаннан кейін студент білуі тиіс:
1. «Ағылшын тілі» курсының мақсаттары мен міндеттерін.
2.Тілдік қарым-қатынас, оның болмысы мен түрлері туралы ұғымды.
3.Оқытылатын    тіл    елі    мен    Қазақстанда    мәдениеттің,    құндылык
бейімделушіліктердің    жүйесін,     мәдениеттердегі     ортақтықтар     мен
айырмашылықтарды.
4.Сөйлеу мәдениетінің негізі ұғымы мен өлшемдерін.
5.Оқытылатын   шет   тілін   жеткізушілердің    тілдеріндегі   ұлттық-мәдени
ерекшеліктерді(сөйлеу  мінез  -  құлқының  вербалды   және   вербалды   емес
құралдары).
6.Оқытылатын тілдің орфоэпиялық,  орфографиялық,  лексикалық,  грамматикалық
және стилистикалық өлшемдерін(нормаларын).

3.5.Курстың пререквизиті:  Студентке  ағылшын  тілінен  алған  білімдері:
оқылымның  және  хаттың  дағдылары,  жай  грамматикалық  және  лексикалық
құрылымның игерушілігінің ұсталықтары ауызекі және жазба сөзде керек.
3.6 Курстың постререквизиті: студенттің  ағылшын  тілін  меңгеру  деңгейі
әдеби тілде, әңгіме, хабарламаның негізгі идеясын түсінуіне лайықты болуы
тиіс.

3.7 Оқу жоспарынан көшірме
                                                                    Кесте -1
|курс  |семестр|кредит |Машықтану   |ӨСӨЖ   |СӨЖ   |Барлығы     |Бақылау түрі  |
|      |       |       |сабағы      |       |      |            |              |
|1     |1      |3      |45          |22.5   |67.5  |135         |емтихан       |
|1     |2      |3      |         45 |22.5   |67.5  |135         |емтихан       |














                     4. Оқу пәнінің  (модулінің) мазмұны
                    Сабақ түрлері бойынша сағаттарды бөлу
                                                                    Кесте -2
|№    |Тақырып атаулары және мазмұны                     |Сағат саны         |
|1.   |Грамматикалық материал:                           |3                  |
|     |Introduction (alphabet, sounds, basic rules of    |                   |
|     |reading)                                          |                   |
|2.   |Theme: Summer in Siberia. Present, past, adverbs  |3                  |
|     |of frequency. What’s the weather like? It’s…,     |                   |
|3.   |Theme: A typical Hollywood star? An unforgettable |3                  |
|     |holiday. The Present Simple Tense. Past Simple    |                   |
|     |Tense. What was (the food) like?                  |                   |
|4.   |Theme: What a bore! Present perfect, past         |3                  |
|     |participles                                       |                   |
|     |Checking in, arriving, losing your luggage        |                   |
|5.   |Theme: Сlassical experiences. What’s your job     |3                  |
|     |really like? Have you ever …?, Present perfect or |                   |
|     |Past Simple?                                      |                   |
|6.   |Theme: What’s the word? From the airport to the   |3                  |
|     |hotel. Have to/ don’t have to; can/ can’t.        |                   |
|     |Relative pronouns. Changing money, getting a      |                   |
|     |train/taxi                                        |                   |
|7.   |Grammar revision .Control work                    |3                  |
|8.   |Theme: Love me tender. Old friends. Possessive    |3                  |
|     |pronouns. Present Continuous Tense. Would you like|                   |
|     |to…?                                              |                   |
|9.   |Theme: Love me tender. Old friends. Possessive    |3                  |
|     |pronouns. Present Continuous Tense. Would you like|                   |
|     |to…?                                              |                   |
|10.  |Theme: At the hotel. Checking into a hotel,       |3                  |
|     |calling Reception. Same language, different       |                   |
|     |people. As…as…, comparative adjectives.           |                   |
|11.  |Theme: If…, Somebody told me. First conditional.  |3                  |
|     |Something/anything/nothing.                       |                   |
|12.  |Theme: The best and the worst. Superlative        |3                  |
|     |adjectives, article the.                          |                   |
|13.  |At the restaurant. Ordering a meal, complaining.  |3                  |
|14.  |Another day in Paradise                           |3                  |
|15.  |Grammar revision Control work                     |3                  |
|     |Барлығы                                           |45                 |

                                  2 семестр
|№    |Тақырып атаулары және мазмұны                     |Сағат саны         |
|1    |Born in the USSR. Present perfect + for/since, how|3                  |
|     |long. As old as you feel? Verb + to + infinitive, |                   |
|     |would like to or like +-ing?                      |                   |
|2    |Love stories. Famous in the 20th century. So/     |3                  |
|     |because, had to/ didn’t have to. Questions with/  |                   |
|     |without auxiliaries.                              |                   |
|3    |A pain or pleasure? First impressions. Verb + ing |3                  |
|     |, gerund or infinitive? Look or look like?        |                   |
|4    |What’s in your rubbish? The day the birds died. A |3                  |
|     |lot of /much, count ability, too much/many,       |                   |
|     |enough.                                           |                   |
|5    |Shopping. Buying food/clothes, taking things back.|3                  |
|6    |A business trip. Heart of gold. Present perfect+  |3                  |
|     |yet/already/just. Why…? To+ verb/For + Noun       |                   |
|7    |Grammar revision. Control work                    |3                  |
|8    |Problems. Should/shouldn’t. Phrasal verbs+object  |3                  |
|9    |True stories. Phrasal verbs + object . Talking on |3                  |
|     |the phone. Using the phone                        |                   |
|10   |What types of film do you like?. So/ neither do I |3                  |
|11   |We all make mistakes. A passion for chocolate!.   |3                  |
|     |Uses of will/won’t, future forms. Present Passive |                   |
|12   |The Tower of London. Going to the doctor’s. Past  |3                  |
|     |passive +by                                       |                   |
|13   |George and Mabel. A musician all her life. All    |3                  |
|     |tenses                                            |                   |
|14   |Going home. Are you a good citizen? All tenses    |3                  |
|15   |Grammar revision. Control work                    |3                  |
|     |Барлығы                                           |45                 |



   5. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ

5.1 MY FAMILY
5.2 What’s the weather like?
5.3 Meals.
5.4  What’s your job really like?
5.5 From the airport to the hotel
5.6 Same language, different people.
5.7 At the restaurant.
5.8 Born in the USSR.
5.9 Love stories.
5.10 Shopping.
5.11 A business trip.
5.12 Problems.
5.13 What types of film do you like?.
5.14 Going to the doctor’s.
5.15 Traditions and holidays in Kazakhstan.
5.16  Traditions and holidays of Great Britain
5.17 Educational and political systems of Kazakhstan
5.18 Educational and political systems of Great Britain
5.19 Educational and political systems of the USA













                      6. Пәннің оқу-әдістемелік картасы
                                                                     Кесте 3
|Практикалық     |Көрнекілік құрал,ТСО,|Өздік жұмысына      |Бақылау түрі    |
|сабақ тақырыбы  |плакаттар, стенділер |арналған тапсырмалар|                |
|                |                     |                    |                |
|1               |                     |                    |                |
|Кіріспе.Ағылшын |Тақырыпты әртүрлі    |to be, to have      |Жазбаша         |
|әріптерінің     |жағдаяттарда және    |Present Simple, Past|жаттығулар      |
|негізгі оқылу   |практикалық          |Simple, Future      |орындау.        |
|ережесі.        |жаттығуларда         |Simple етістігінде  |                |
|Tenses.         |қайталау.            |                    |                |
|Questions       |Кестелер, схемалар   |                    |                |
|                |                     |                    |                |
|Present, past,  |Тақырыпты әртүрлі    |Present, past,      |Ауызша жауап    |
|adverbs of      |жағдаяттарда және    |adverbs of          |беру,           |
|frequency.      |практикалық          |frequency.          |практикалық     |
|                |жаттығуларда қолдану.|                    |жаттығулар      |
|                |Кестелер, схемалар   |                    |орындау.        |
|The Present     |Практикалық          |Present Simple, Past|                |
|Simple Tense.   |жаттығулар арқылы    |Simple, Future      |                |
|Past Simple     |тақырыпты бекіту.    |Simple              |                |
|Tense.          |Кестелер, схемалар.  |                    |                |
|Present perfect,|Қажетті шақ          |Present perfect,    |Жазбаша         |
|past participles|формаларымен         |past participles    |жаттығулар      |
|                |кестелерді толтыру.  |                    |орындау         |
|Present perfect |Практикалық          |Have you ever …?,   |Ауызша жауап    |
|or Past Simple? |жаттығулар арқылы    |Present perfect or  |беру,           |
|                |тақырыпты бекіту.    |Past Simple?        |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау         |
|Have to/ don’t  |Практикалық          |Have to/ don’t have |Жазбаша         |
|have to; can/   |жаттығулар арқылы    |to; can/ can’t.     |жаттығулар      |
|can’t. Relative |тақырыпты бекіту.    |Relative pronouns.  |орындау         |
|pronouns.       |Кестелер, схемалар.  |                    |                |
|Possessive      |Грамматикалық        |Possessive pronouns.|Ауызша жауап    |
|pronouns.       |кестелермен жұмыс    |Present Continuous  |беру,           |
|Present         |істеу. Кестелерді    |Tense. Would you    |практикалық     |
|Continuous      |қажетті шақ          |like to…?           |жаттығулар      |
|Tense. Would you|формаларымен         |                    |орындау         |
|like to…?       |толтыру.             |                    |                |
|Possessive      |Практикалық          |Possessive pronouns.|Ауызша жауап    |
|pronouns.       |жаттығулар арқылы    |Present Continuous  |беру,           |
|Present         |тақырыпты бекіту.    |Tense. Would you    |практикалық     |
|Continuous      |Кестелер, схемалар.  |like to…?           |жаттығулар      |
|Tense. Would you|                     |                    |орындау.        |
|like to…?       |                     |                    |                |
|As…as…,         |Практикалық          |As…as…, comparative |Ауызша жауап    |
|comparative     |жаттығулар арқылы    |adjectives.         |беру,           |
|adjectives.     |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|First           |Тақырыпты әртүрлі    |First conditional.  |Ауызша жауап    |
|conditional.    |жағдаяттарда және    |Something/anything/n|беру,           |
|Something/anythi|практикалық          |othing.             |практикалық     |
|ng/nothing.     |жаттығуларда         |                    |жаттығулар      |
|                |қайталау.            |                    |орындау.        |
|                |Кестелер, схемалар   |                    |                |
|Superlative     |Практикалық          | Superlative        |Жазбаша         |
|adjectives,     |жаттығулар арқылы    |adjectives, article |жаттығулар      |
|article the.    |тақырыпты бекіту.    |the.                |орындау.        |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |                |
|Verb + to +     |Тақырыпты әртүрлі    |Verb + to +         |Жазбаша         |
|infinitive,     |жағдаяттарда және    |infinitive, would   |жаттығулар      |
|would like to or|практикалық          |like to or like     |орындау.        |
|like +-ing?     |жаттығуларда         |+-ing?              |                |
|                |қайталау.            |                    |                |
|                |Кестелер, схемалар   |                    |                |
|So/ because, had|Тақырыпты әртүрлі    |So/ because, had to/|Жазбаша         |
|to/ didn’t have |жағдаяттарда және    |didn’t have to.     |жаттығулар      |
|to. Questions   |практикалық          |Questions with/     |орындау         |
|with/ without   |жаттығуларда         |without auxiliaries.|                |
|auxiliaries.    |қайталау.            |                    |                |
|                |Кестелер, схемалар   |                    |                |
|Verb + ing ,    |Практикалық          |Verb + ing , gerund |Ауызша жауап    |
|gerund or       |жаттығулар арқылы    |or infinitive? Look |беру,           |
|infinitive? Look|тақырыпты бекіту.    |or look like?       |практикалық     |
|or look like?   |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау         |
|A lot of /much, |Практикалық          | A lot of /much,    |Ауызша жауап    |
|count ability,  |жаттығулар арқылы    |count ability, too  |беру,           |
|too much/many,  |тақырыпты бекіту.    |much/many, enough.  |практикалық     |
|enough.         |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|Present perfect+|Практикалық          |Present perfect+    |Жазбаша         |
|yet/already/just|жаттығулар арқылы    |yet/already/just.   |жаттығулар      |
|. Why…? To+     |тақырыпты бекіту.    |Why…? To+ verb/For +|орындау.        |
|verb/For + Noun |Кестелер, схемалар.  |Noun                |                |
|Should/shouldn’t|Практикалық          | Should/shouldn’t.  |Ауызша жауап    |
|. Phrasal       |жаттығулар арқылы    |Phrasal verbs+object|беру,           |
|verbs+object    |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|Phrasal verbs + |Практикалық          |Phrasal verbs +     |Ауызша жауап    |
|object .        |жаттығулар арқылы    |object .            |беру,           |
|                |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|So/ neither do I|Практикалық          |So/ neither do I    |Ауызша жауап    |
|                |жаттығулар арқылы    |                    |беру,           |
|                |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|Uses of         |Практикалық          |Uses of will/won’t, |Ауызша жауап    |
|will/won’t,     |жаттығулар арқылы    |future forms.       |беру,           |
|future forms.   |тақырыпты бекіту.    |Present Passive     |практикалық     |
|Present Passive |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|Past passive +by|Практикалық          |Past passive +by    |Ауызша жауап    |
|                |жаттығулар арқылы    |                    |беру,           |
|                |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |
|All tenses      |Практикалық          |All tenses          |Ауызша жауап    |
|                |жаттығулар арқылы    |                    |беру,           |
|                |тақырыпты бекіту.    |                    |практикалық     |
|                |Кестелер, схемалар.  |                    |жаттығулар      |
|                |                     |                    |орындау.        |


























                7  Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтылу картасы
                                                                     Кесте 4
|Оқу-әдістемелік құралдардың     |Саны       |Студенттер саны|Қамтылу пайызы   |
|атауы                           |           |               |                 |
|Английский файл, продолжающая   |           |20             |100%             |
|книга для студентов. English    |50         |               |                 |
|file.                           |           |               |                 |
|Intermediate Student's Book .-  |           |               |                 |
|Oxford University Press, 2004.  |           |               |                 |
|Голицынский Юрий Борисович.     |20         |20             |         100%    |
|Грамматика:Сборник упражнений   |           |               |                 |
|/ Ю.Б. Голицынский.- 4-е изд.-  |           |               |                 |
|СПб.: КАРО, 2000.               |           |               |                 |
|. К. Эккерсли, М. Маколей «Живая|20         |20             |         100%    |
|грамматика английского языка»   |           |               |                 |
|Харьков «Торсинг» 1998.         |           |               |                 |
|Ю.Б. Голицинский, Грамматика    |11         |11             |100%             |
|англ. языка.-М., 1997.          |           |               |                 |
|Качалова, К.Н. Практическая     |20         |20             |100%             |
|грамматика англ. языка с        |           |               |                 |
|упражнениями и ключами.-М.,     |           |               |                 |
|1996.                           |           |               |                 |



























8 ӘДЕБИЕТ
8. 1  НЕГІЗГІ ӘДЕБИЕТ
8.1.1 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan,.2008 Pre-Intermediate Student’s book
8.1.2 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan, 2008 Pre-Intermediate Work book.
8.1.3 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan,.2008  Intermediate Student’s book
8.1.4 Sue Kay, Vaughan Jones, Helena Gomm, Peter Maggs, Chris Dawson, New
Inside out –Macmillan, 2008  Intermediate Work book
8.1.5  Games for Grammar Practice. Cambridge University Press
8.1.6  Games for Vocabulary Practice. Cambridge University Press
8.1.7  Качалова К.Н. Е.Е. Израилевич Практическая грамматика английского
языка :
Науч.ред.Е.К.Захаренко.- 10-е изд., новая редакция.- М.: Лист Нью, 2008
8.1.8 Выборова Г.Е. Устные темы по английскому языку "Easy English" :
Учеб.пособие для учащихся средней школы и студентов вузов /  Г.Е. Выборова,
К.С. Махмурян.- М: АСТ-ПРЕСС КНИГА, 2003.
8.1.9 Голицынский Юрий Борисович.  Грамматика:Сборник упражнений
/ Ю.Б. Голицынский.- 4-е изд.- СПб.: КАРО, 2005.
8.1.10 Cавватеева А.В.   A New Practical Course of Pre-Intermediate level
English Vysshaya Shkola & Phoenix 2000

8.2  Қосымша әдебиеттер
8.2.1 Martin Hewings Advanced Grammar in Use. - Cambridge University Press,
2002.
8.2.2 Betty Schrampfer Azar  Understanding and Using English Grammar
Longman. 2002.
8.2.3 John Eastwood Oxford Practice Grammar Oxford University Press. 2002.
8.2.4. www.elsevier.com
8.2.5. www.iteslj.org
8.2.6. www.esl-literacy.com
8.2.7. www.teachertrainingvideos.com
8.2.8.www.a4esl.org
8.2.9. www.uefap.com\vocab\select\
8.2.10. www.englishpage.com \listening\
8.2.11.www.americanrhetoric.com
8. 2.12 Качалова К.Н.  Практическая грамматика английского языка
Учебник  К.Н.Качалова, Е.Е. Израилевич; Науч.ред.Е.К.Захаренко.- 10-е  изд.,

новая редакция.- М.: Лист Нью, 2003
8.2.13 Колодяжная Л.  Познакомьтесь: Великобритания : Книга для чтения на
 английском языке / Л. Колодяжная; Под ред. Заниной Е.Л.- 2-е изд., испр.-
М.: Рольф, 2001.
8.2.14 Модальные глаголы в английской речи : Учебное пособие /
Составители: Л.К. Голубева, Н. М. Пригоровская, Г.И.Туголукова.-
М.:Менеджер, 2004.
8.3.15 Корнеева Е.А.  Практика английского языка. Сборник упражнений по
устной речи. / Е.А. Корнеева, Н.Е. Баграмова.- СПб.: Союз, 2003 пособие  по
грамматике английского языка / Т.Ю. Полякова, С.С., Панова.- М: Высш.школа,
2003.




Пәндер