Файл қосу
Критерийлер қуаттылығы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ қ. ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМК құжат |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-16.1.83/01-2014 | |ПОӘК |Басылым №1 | | |Оқытушыға арналған |18.09.2013 ж. орнына | | |«Психологиядағы |Басылым №2 05.09.2014ж | | |математикалық әдістер» | | | ПӘННІҢ ОҚУ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ «ПСИХОЛОГИЯДАҒЫ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ӘДІСТЕР» 5В050300 – «Психология» мамандығына арналған оқытушыға арналған пән бағдарламасы Семей 2014 Кіріспе 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ Құрастырушы “Психология” кафедрасының профессоры,психология ғылымдарының кандидаты ________Ш.С.Сатиева « 05 » 09 2014 ж. 2 ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1 «Психология» кафедрасының отырысында. « 05 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Кафедра меңгерушісі ____________ Ш.С.Сатиева 2.2 Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультеті оқу- әдістемелік бюросының отырысында « 09 » 09 2014 ж. Хаттама №1 Төрағасы ___________ С.Х.Тойкин 3 БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды « 11 » 09 2014 ж. Хаттама №1 ОӘК ___________ Г.К.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНПЗІЛДІ Мазмұны 1 Қолданылу аясы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы нұсқаулар 4 Оқу пәнінің мазмұны (модульдің) 5 Білім алушының өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 8 Әдебиет 1 ҚОЛДАНЫЛУ АЯСЫ «Психологиядағы математикалық әдістер» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешен университеттің магистранттарына арналған. Ол магистранттарды курстың мазмұнымен, оның аталған мамандықты игерудегі маңыздылығы және көкейтестілігімен, курстың саясатымен, оқыту процесінде меңгеретін білім, дағды, іскерліктерімен таныстырады. Оқу - әдістемелік кешен пәнді оқудағы негізгі құрал болып табылады. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР Аталған «Психологиядағы математикалық әдістер» пәні бойынша оқытушыларға арналған жұмысшы бағдарлама төмендегі кұжаттарға сәйкес жасалынып және осы пән бойынша оку процессін ұйымдастыруға қажетті ұсыныстарға сәйкестендірілген: - Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің мемлекеттік жалпыға бірдей міндетті стандарты. Жоғарғы білім. Негізгі ережелер. ҚР МЖОС 05.04.033-2011. Қазақстан Республикасы білім және ғылым министірлігі 2011 жылғы 17 маусымда №261бекітілген және енгізілген. - УСТ 042-СГУ-5-2014 Университет стандарты «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің әзірлеудін жалпы талаптары»; - ҚП 042-1.07-2014 Қужаттық процедура «Пәндердің оқу әдістемелік кешендерің структурасы мен мазмұны». 3 жалпы нұсқаулар 3.1 Пәннің қысқаша мазмұны: Психологиядағы өлшеулер: шкала түрлері; мәліметтерді ұсыну, сипаттау статисткасы; байланыс өлшемдері; бір өлшемді және көп өлшемді қолданбалы статистика әдістері; метрика; көп өлшемді шкалалау; мәліметтердің көп өлшемді анализі (факторлы, класторлы); дисперсионды анализ; компьютердегі мәліметтер анализі, статистикалық пакеттер; жақындатылған есептеулер; мәліметтерді сұрыптаудағы компьютерлік әдістердің мүмкіншіліктері мен кемшіліктері; ғылыми психологиядағы мәліметтер анализінің қорытындысын көрсетудің нормативтері; математикалық модельдеудің әдістері; жеке және топтық қалыптың модельдері, когнитивтік модельдеудің процесстері мен құрылымы, жасанды интеллект мәселесі. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Психологиядағы математикалық әдістер пәнінің негізгі мақсаты психологиялық факторлар мен заңдылықтардың сандық сипаттарының негізгі әдістерін игере білу және теориялық зерттеу. 3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: Білім алушыға жоғары мектеп психологиясы негіздері арқылы алған білімдерін педагогикалық іс-әрекеттерінде қолдана алудың кәсіби мүмкіншіліктерін кеңейту. 3.4 Оқыту нәтижелері: Білім: эмпирикалық анализдің жалпы сызбасы біледі; эмпирикалық зерттеудің (генерализация и реактивтілік) негізгі практикалық мәселелерінің анализін; сипаттамалы статистиканың негізгі анықтамаларын (өлшеу сатылары және орташа мән төңірегіндегі көрсеткіштер мен орташа тенденция өлшемдері); анықтамалы және жобамалы анализ үшін қолданылатын статискалық процедурулардың негізгі идеялары; базалық статискалық көрсеткіштер және оларды пайдалану аясы; акмелогияға қолданылатын көп тараған математикалық модельдер; компьютерлік программалар курсында пайдаланылатын қолданыс аясы, эмпирикалық мәліметтермен компьютерде жұмыс істеу, қолданылатын программалардың негізгі ерекшеліктері. Икемділік: эмпирикалық зерттеудің жалпы мәліметтер анализінің құрылымын жасай алады; негізгі мәселеде қолданылатын статистикалық көрсеткіштерді пайдалана алады; анализ нәтижесін сұрыптай біледі; алынған қорытынды нәтиженің статистикалық мәнін анықтай алады; эмпирикалық массивті өңдеу кезінде өзінің психологиялық тапсырмасына сай компьютердік программаны таңдай алады. Құзыреттілік: осы курсты меңгеру кезіндегі алған білімі эмпирикалық зерттеудің тапсырмаларын дұрыс пайдалануға, алынған нәтижелерге қорытынды жасауға, келтірілген гипотезаны дәлелдеуге немесе керісінше оны құптамауға, сонымен қатар қажетті эмпирикалық мәліметтер анализінің әдісін таңдауға және оны нрақты түрде пайдлануға мүмкіндік береді. 3.5 Пән пререквизиттері: Экспериментальды психология және психодиагностика бойынша практикум-1, экспериментальды психология және психодиагностика бойынша практикум -2. 3.6 Пән постреквизиттері: Диплом жұмысына математикалық статистика әдістерін қолдану. 3.7 Жұмысшы оқу жоспарынан үзінді Жұмысшы оқу жоспарының үзіндісі 1 кестеде көрсетілген. 1 кесте |Курс |Семестр | |1 |2 | |Лекциялық сабақтар | |Модуль 1.Психологиядағы математикалық әдістер | |Сипаттаушы статистика. Өлшем мәселесі. Белгілер мен |3 | |айнымалылар. Өлшем шкалалары. | | |Статистикалық болжамдар. |3 | |Критерийлер қуаттылығы. |3 | |Дисперсионды анализдің жалпы тағайындалуы. |3 | |Өзгешеліктер статистикасы. Манна-Уитнидің U - критерийі |3 | |Өзгешеліктер статистикасы. Крускал-Уоллистің Н - критерийі |3 | | Зерттеліп жатқан белгінің деңгейіндегі ығысуларды |3 | |айқындау.Байланысты таңдамалар үшін дисперсионды анализ. | | |Модуль 2. Ығысулар статистикасы. Корреляциялық статистика | |Зерттеліп жатқан белгінің деңгейіндегі ығысуларды айқындау. |3 | |Байланысты таңдамалар үшін Стьюденттің T-критерийі | | |Ығысулар статистикасы. Вилкоксоның Т - критерийі |3 | |Ығысулар статистикасы. Фридманның χ2r Критерий і |3 | |Номиналды шкалалардағы өзгешеліктер статистикасы. Пирсонның χ2 |3 | |критерий | | | Корреляциялық статистика. Пирсонның корреляциялық коэфициенті.|3 | | Корреляциялық статистика. Спирменнің корреляциялық |3 | |коэфициенті. | | |Корреляциялық статистика. Спирменнің корреляциялық коэфициенті |3 | |Сипаттаушы статистика. Өлшем мәселесі. Белгілер мен |3 | |айнымалылар. Өлшем шкалалары. | | |Практикалық сабақтар | |Модуль 1.Психологиядағы математикалық әдістер | |Сипаттаушы статистика. Өлшем мәселесі. Белгілер мен |3 | |айнымалылар. Өлшем шкалалары. | | |Статистикалық болжамдар. |3 | |Критерийлер қуаттылығы. |3 | |Дисперсионды анализдің жалпы тағайындалуы. |3 | |Өзгешеліктер статистикасы. Манна-Уитнидің U - критерийі |3 | |Өзгешеліктер статистикасы. Крускал-Уоллистің Н - критерийі |3 | | Зерттеліп жатқан белгінің деңгейіндегі ығысуларды |3 | |айқындау.Байланысты таңдамалар үшін дисперсионды анализ. | | |Модуль 2. Ығысулар статистикасы. Корреляциялық статистика | |Зерттеліп жатқан белгінің деңгейіндегі ығысуларды айқындау. |3 | |Байланысты таңдамалар үшін Стьюденттің T-критерийі | | |Ығысулар статистикасы. Вилкоксоның Т - критерийі |3 | |Ығысулар статистикасы. Фридманның χ2r Критерий і |3 | |Номиналды шкалалардағы өзгешеліктер статистикасы. Пирсонның χ2 |3 | |критерий | | | Корреляциялық статистика. Пирсонның корреляциялық коэфициенті.|3 | | Корреляциялық статистика. Спирменнің корреляциялық |3 | |коэфициенті. | | |Корреляциялық статистика. Спирменнің корреляциялық коэфициенті |3 | |Сипаттаушы статистика. Өлшем мәселесі. Белгілер мен |3 | |айнымалылар. Өлшем шкалалары. | | 5 Білім алушының өздік жұмысы үшін тақырыптар тізімі 5.1 Сипаттаушы статистика. Өлшем мәселесі. Белгілер мен айнымалылар. Өлшем шкалалары (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.2 Корреляциялық статистика. Спирменнің корреляциялық коэфициенті (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.3 Сипаттаушы статистика. Үлестірім сипаты. Белгінің үлестірімі.Үлестірім параметрлары (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 5.4 Критерийдің жалпы тағайындалуы.Анализ алгоритмі.Әдістің шектеуліктері (вариант бойынша: конспект, слайдтар, реферат). 6 Пән бойынша оқу- әдістемелік карта Пән бойынша оқу-әдістемелік карта 3 кестеде көрсетілген. 3 кесте – Пән бойынша оқу-әдістемелік карта |Тақырыптар |Бейнелеуіш |Жеке |Бақылау | | |құралдар, ТСО, |қарастыруға |формасы | | |плакаттар, |арналған | | | |стендтер |сұрақтар | | |Дәріс |Семинар |Зертханалық| | | | |сабағының |сабағының |жұмыстың | | | | |1 |2 | |3 |4 |5 | |Сипаттаушы |Сипаттаушы | |Плакаттар, |Сипаттаушы |Ғылыми | |статистика. |статистика. | |карточкалар, |статистика. |әдебиеттер| |Өлшем | | |суреттер |Өлшем |ге шолу | |мәселесі. | | |тізбегі |мәселесі. | | |Белгілер мен| | | | | | |айнымалылар.| | | | | | |Өлшем | | | | | | |шкалалары. | | | | | | |Статистикалы|Математикалық | |ЖОО маманы | |Мемлекет | |қ болжамдар.|статистика | |мәселесіне |Математикалы|тік стан | | |әдістерінің | |арналған мысал |қ статистика|дартпен | | |көмегімен | |дардан үзінді |әдістері |танысу | | |болжамдарды | | | | | | |дәлелдеу | | | | | | |мәселесін | | | | | | |шешудің жалпы | | | | | | |принциптері. | | | | | |Критерийлер |Міндеттер мен | |ЖОО оқу-тәрбие |Міндеттер |ЖОО | |қуаттылығы. |оларды шешудің | |жұмы |мен оларды |оқу-тәрбие| | |классификациясы.| |сының психо |шешудің |жұмысы | | | | |логиялық |классификаци|ның психо | | | | |мінездемесіне |ясы. |логиялық | | | | |жоспар құрыл | |мінездеме | | | | |ған мысалдар | |сіне жос | | | | | | |пар жасау | |Дисперсионды|Зерттеліп жатқан| |Социограммадан |Зерттеліп |Білім | |анализдің |белгінің | |үзінді |жатқан |алушылр | |жалпы |деңгейіндегі | | |белгінің |ұжымын | |тағайындалуы|өзгешеліктерді | | |деңгейіндегі|зерттеу | | |айқындау. | | |өзгешеліктер| | | | | | |ді айқындау.| | |Өзгешеліктер|Критерийінің | |Әдістемелерден |Өзгешеліктер|Білімі | |статистикасы|жалпы | |үзінді |статистикасы|алушылар | |. |тағайындалуы. | | |. |ұжымын | |Манна-Уитнид| | | | |зерттеу | |ің U - | | | | | | |критерийі | | | | | | |Өзгешеліктер|Критерийінің | |Оқытушының | |Саморегу | |статистикасы|жалпы | |сөйлеу | |ляцияға | |. |тағайындалуы. | |мәдениетіне | |байланыс | |Крускал-Уолл| | |арналған | |ты эмоцио | |истің Н - | | |мысалдар әзір | |налды | |критерийі | | |ленген тапсыр | |жағдайлар | | | | |малар | |ды анықтау| | | | | | |әдістері | | Зерттеліп |Байланысты | |Жеке тұлғаға |Зерттеліп |Психология| |жатқан |таңдамалар үшін | |арналған |жатқан |лық жағда | |белгінің |дисперсионды | |үзінділер |белгінің |яттар | |деңгейіндегі|анализдің жалпы | | |деңгейіндегі|әзірлеу | |ығысуларды |тағайындалуы. | | |ығысуларды | | |айқындау.Бай| | | |айқындау | | |ланысты | | | | | | |таңдамалар | | | | | | |үшін | | | | | | |дисперсионды| | | | | | |анализ. | | | | | | |Зерттеліп |Білім | |Ғылыми |Байланысты |Дәріс,сара| |жатқан |алушылардың | |әдебиеттер мен |таңдамалар |мандық | |белгінің |ғылыми мақала | |мақалалардан |үшін |сабақтарды| |деңгейіндегі|ларына шолу | |үзінде |Стьюденттің |ң біреуіне| |ығысуларды |жасау | | |T-критерийі |жоспар | |айқындау. | | | | |әзірлеу | |Байланысты | | | | | | |таңдамалар | | | | | | |үшін | | | | | | |Стьюденттің | | | | | | |T-критерийі | | | | | | |Ығысулар |Критерийдің | |Әдістемелерден |Ығысулар |Жеке | |статистикасы|жалпы | |үзінді |статистикасы|бастың | |. |тағайындалуы. | | |. |психоанали| |Вилкоксоның | | | | |тикалық | |Т - | | | | |диагностик| |критерийі | | | | |асын | | | | | | |анықтау | |Ығысулар |Арнайы және | |Арнайы және |Ығысулар |Оқытушының| |статистикасы|ғылыми әдебиет | |ғылыми әде |статистикасы|сөйлеу | |. Фридманның|терге шолу | |биеттер | |мәдениетін| |χ2r Критерий|жасаудың | | | |е арналған| |і |әдіс-тәсілдерін | | | |мысалдар | | |меңге | | | |әзірлеу | | |ру жолдарын | | | | | | |көрсететін мысал| | | | | | |дар даярлау | | | | | |Номиналды |Критерийдің | |Әдістемелер, |Номиналды |Білім | |шкалалардағы|жалпы | |тапсырмалар |шкалалардағы|алушыларды| |өзгешеліктер|тағайындалуы. | | |өзгешеліктер|ң ғылыми | |статистикасы| | | | |мақалала | |. Пирсонның | | | | |рына шолу | |χ2 критерий | | | | |жасау | | |Критерийдің | |Отбасының |Корреляциялы|Мамандық | |Корреляциялы|жалпы | |сиптаттамасы |қ |даярлық | |қ |тағайындалуы. | |жазылған |статистика. |дәрежесін | |статистика. |Анализ | |әдебиеттерден | |әдістеме | |Пирсонның |алгоритмі. | |үзінді | |арқылы | |корреляциялы| | | | |анықтау | |қ | | | | | | |коэфициенті.| | | | | | | |Әдістің | |Басқару стиль |Әдістің |Білім | |Корреляциялы|шектеуліктері. | |дері жазылған |шектеуліктер|алушының | |қ | | |үзінділер |і. |отбасының | |статистика. | | | | |типология | |Спирменнің | | | | |сы мен | |корреляциялы| | | | |ерекшелі | |қ | | | | |гіне байла| |коэфициенті.| | | | |нысты | | | | | | |материал | | | | | | |дар | | | | | | |әзірлеу | |Корреляциялы|Әдістің | |ЖОО ҒЕҰ-дың |Әдістің |Хабарлама | |қ |шектеуліктері. | |психологиялық-п|шектеуліктер|әзірлеу | |статистика. | | |едагогикалық |і. | | |Спирменнің | | |ғылыми негізде | | | |корреляциялы| | |рінен үзінді | | | |қ | | |мысалдар | | | |коэфициенті | | | | | | |Сипаттаушы |Әдістің | |ЖОО ҒЕҰ-дың |Әдістің | Хабарлама| |статистика. |шектеуліктері. | |психологиялық-п|шектеуліктер|әзірлеу | |Өлшем | | |едагогикалық |і. | | |мәселесі. | | |ғылыми негізде | | | |Белгілер мен| | |рінен үзінді | | | |айнымалылар.| | |мысалдар | | | |Өлшем | | | | | | |шкалалары. | | | | | | 7 Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру картасы 4 кестеде көрсетілген. 4 кесте - Оқу- әдістемелік әдебиетпен қамтамасыздандыру |Оқулықтардың атаулары , |Экземпляр |Студент саны|Қамтамасыздандыру| |Оқу- әдістемелік құралдар |сандары | |пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Дьяченко М.И и др. Психология |10 |10 |100 | |высшей школы Минск 2006. | | | | |Ги Лефрансуа. Прикладная |10 |10 |100 | |педагогическая психология. СПб.,| | | | |2006. | | | | |Давыдов В.В. Проблемы |8 |10 |80 | |развивающего обучения. - М.: | | | | |Издательский центр «Академия», | | | | |2004. - 288с. | | | | |Джакупов СМ. Психологическая |6 |10 |60 | |структура процесса обучения. | | | | |Алматы, Казак университеты, 2004| | | | |-311с. | | | | |Джакупов С.М. Управление |10 |10 |100 | |познавательной деятельностью | | | | |студентов в процессе обучения. | | | | |Алматы, 2007 -117 с. | | | | 8 Әдебиет 26 Негізгі әдебиет 8.1.1 Гласс Дж., Стэнли Дж. Статистические методы в педагогике и психологии. М., 1976. 8.1.2 Сидоренко Е.В. Методы математической обработки в психологии. СПб., 1996. 8.1.3 Суходольский Г.В. Основы математической статистики для психологов. СПб., 1998. 8.2 Қосымша әдебиет 8.2.1 Артемьева Е.Ю. Сборник задач по теории вероятностей и математической статистики для психологов. М., 1969. 8.2.2 Плохинский Н.А. Биометрия. М., 1970. 8.2.3 Пустыльник Е.И. Статистические методы анализа и обработки наблюдений. М., 1968. 8.2.4 Справочник по прикладной статистике: в 2-х т. М., 1989-1990. 8.2.5 Захаров В.П. Применение математических методов в социально- психологических исследованиях. Л., 1985. 8.2.6 Рунион Р. Справочник по непараметрической статистике. М., 1982. 8.2.7 Холлендер М., Вулф Д.А. Непараметрические методы статитики. М., 1983. 8.2.8 Крылов В.Ю. Геометрическое представление данных в психологических. М., 1990. 8.2.9 Дрейпер М., Смит Г. Прикладной регрессионный анализ. М., 1973. Культура, 2005. - 376 с.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz