Файл қосу

Білім берудегі ақпараттық жүйелер





|Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі                              |
|Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті                        |
|                                   |                 |                           |
|3 деңгейдегі СМК құжаты            |ПОӘК             |                           |
|                                   |                 |                           |
|                                   |                 |ПОӘК                       |
|                                   |                 |042.39.1.24/01-2014        |
|                                   |                 |                           |
|                                   |                 |                           |
|                                   |                 |                           |
|ПОӘК                               |02.09.2014 ж     |                           |
|Студенттерге  арналған«Білім       |№1басылым        |                           |
|берудегі ақпараттық және           |                 |                           |
|телекоммуникациялық                |                 |                           |
|технологиялар» пәні бойынша оқу    |                 |                           |
|жұмыс бағдарламасы                 |                 |                           |




                      5В011100 «ИНФОРМАТИКА» МАМАНДЫҒЫ
             «БІЛІМ БЕРУДЕГІ АҚПАРАТТЫҚ ЖӘНЕ ТЕЛЕКОММУНИКАЦИЯЛЫҚ
                               ТЕХНОЛОГИЯЛАР»
                       ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ




                СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ










































                                    Семей
                                    2014


АЛҒЫ СӨЗ

1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған:_______________
Информатика және АТ кафедрасының аға оқытушысы Абишова А.А.
«2» қыркүйек 2014 ж.

2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика  және АТ кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама№ 1   “11”  қыркүйек  2014 ж.
Кафедра меңгерушісі  п.ғ.к._________________ Г.Е.Берікханова

2.2. Физика-математика факультетінің   әдістемелік Кеңесінің отырысында
талқыланды
Хаттама  № 1  «12» қыркүйек  2014 ж.
Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ К.А.Батырова

3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға
ұсынылды.
Хаттама  №1 «18»   қыркүйек  2014 ж.


Оқыту әдістемелік кеңестің төрайымы  _____________Г.К.Искакова


БІРІНШІІ  РЕТ  ЕНГІЗІЛДІ



















                                   МАЗМҰНЫ

|Қолданылу облысы                                         |       |
|Нормативті сілтемелер                                    |       |
|Жалпы жағдайлар                                          |       |
|Студенттерге  арналған оқу жұмыс бағдарламасының мазмұны |       |
|Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары             |       |
|Пән бойынша оқу-әдістемелік карта                        |       |
|Оқу-әдістемелік әдебиеттердің жабдықталу картасы         |       |
|Әдебиеттер                                               |       |



                             1.Қолданылу облысы


   «Білім берудегі ақпараттық және телекоммуникациялық  технологиялар»  пәні
бойынша Оқыту-әдістемелік кешен  «5В011100»  -   «информатика»  мамандығының
студенттеріне  арналған.  Кешен  студенттерді  пәннің   мазмұнымен,   пәннің
көкейкестілігі мен қажеттілігімен, курс саясатымен, оқу барысында  үйренетін
машықтармен таныстырады. Оқыту-әдістемелік кешен пәнді  оқыту  үшін  негізгі
бағдар болып табылады.


                          2. Нормативті сілтемелер
      Бұл «Білім берудегі ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар»
пәні бойынша  Оқытушыға  арналған  оқу  жұмыс  бағдарламасы  оқыту  процесін
келесі құжаттарда келтірілген талаптар мен ұсыныстарға сәйкес  жүргізу  үшін
құрастырылған және  реттейді:
         –  Сәйкес  білім  деңгейінің  жалпыға  бірдей  мемлекеттік   білім
           стандарты;
         – 5В011100-информатика мамандығының типтік оқу жоспары.
         –  СТУ   042–ГУ–4-2013   Университет   стандарты   «Пәннің   оқыту
           әдістемелік комплексін дайындауға жалпы талаптар»;
         –   ДП-042-1.01–2013   Құжатталған   процедура    «Пәннің    оқыту
           әдістемелік комплексінің құрылымы мен мазмұны»


                             3. Жалпы жағдайлар

3. 1. Пәннің қысқаша мазмұны
Атауы:      «Білім берудегі ақпараттық және телекоммуникациялық
                          технологиялар»
Кредит саны – 3
Оқу сабағының өткізілетін орны:   №3 оқу ғимараты, аудиториялар сабақ
кестесіне сәйкес.
Оқытушы туралы мәлімет:
Информатика және ақпараттық технологиялар  кафедрасының аға оқытушысы
Абишова А.А.
E-mail: AAASemey@mail.ru

Жұмысқа  келу уақыты: 8.00-17.00

Оқу жоспарынан көшірме

|Кур|Семестр                                                          |Креди|
|с  |                                                                 |т    |
|АКТ-ы құралдарын жасау мен пайдаланудың дидактикалық негіздері.             |
|   |Мектепте АКТ құралдарының даму тарихы. Бихевиоризма сатысы.      |1    |
|   |Бағдарламалық оқыту және оны АКТ дамуының жаңа сатыларына        |     |
|   |көшу.АКТ дамуының конгнитивтік сатысы.                           |     |
|   |Инструментальды орталар. Оқыту орталары. Оқытудың компьютерлік   |1    |
|   |құралдарын жасаудың параллельді-циклдық негізі.                  |     |
|   |Оқытудағы АКТ дамуының кезеңдері. Олардың заңдылықтары. АКТ      |1    |
|   |құралдары мен оқытудың жандандыру.                               |     |
|   |Білім беруде АКТ-ы пайдаланудың әдістемелік қорлары. АКТ-ны      |2    |
|   |жаңаны үйрету, икемділікті қалыптастыру, жалпылау мен жүйелеу,   |     |
|   |білім мен икемділікті бақылап, есепке алу сатыларында пайдалану. |     |
|   |АКТ-ны пайдаланудың негізгі бағыттары:моделдеу, есепке алу және  |1    |
|   |бақылау, оқу үрдісін қолдану.                                    |     |
|   |Білім берудегі АКТ құралдарының сапасын бағалауға қолданылатын   |1    |
|   |жалпы тәсілдер. АКТ құралдарының сапасына қойылатын эргономикалық|     |
|   |және психологиялық талаптар.                                     |     |
|7  |Әртүрлі тәсілдер негізінде бақылау мен есепке алудың,            |1    |
|   |компьютерлік оқытудың әдістері мен жолдарының, мазмұнының        |     |
|   |құрылымдары сапасын бағалау.                                     |     |
|Білім беруде АКТ-ны пайдаланудың бағыттары мен болашағы.                    |
|8  |Электрондық және виртуалдық кітапханалар және каталогтар.        |1    |
|   |Электрондық оқулықтар мен қашықтық курстар. Виртуалдық мектептер.|     |
|9  |Білім берудегі басқару қызметтерін автоматтандыру. Білім берудегі|1    |
|   |ақпараттық жүйелер.Білім мен икемділіктерді бағалау жүйелері     |     |
|   |олардың теориялық негіздері мен практика да іске асырылады.      |     |
|10 |Тестілеу және ЕҰТ жүйелерінің электрондық нұсқалары. Білім беру  |1    |
|   |нәтижелеріне мониторингі жасау жүйелері.                         |     |
|11 |Интернетте объектіге бағдарланған тәсілдің болашағы. Ауқымды     |1    |
|   |желіде білім беру жүйесін тарату.                                |     |
|12 |Оқытудағы ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық жүйелер.  |1    |
|13 |АКТ-ы дамуының перспективалық бағыттары. Бағдарламалау: ақылды   |2    |
|   |заттар, интеллектуалды ғимарат және үй, интеллектуалды киім,     |     |
|   |жинақылы (тұтас) оқыту жүйелері және т.б.                        |     |
|   |Барлығы                                                          |15   |








                       Зертханалық  жұмыс тақырыптары
|№   |Тақырыптардың атауы                                    |Сағат саны  |
|    |Мектеп пәндері бойынша виртуалдық кітапханалар.        |3           |
|    |Ақпараттық-іздеу және ақпараттық-анықтамалық оқыту     |3           |
|    |жүйелері.                                              |            |
|    |Электрондық оқулықтар және қашықтық курстары. Виртуалды|4           |
|    |мектептер.                                             |            |
|    |Интернеттегі білім бақылау жүйелері.                   |4           |
|    |Оқу орталары және жаттықтырушылар.                     |4           |
|    |АКТ-ы негізінде білім жалпылау және жүйелеу.           |4           |
|    |Білім берудегі басқару жүйелері                        |4           |
|    |Компьютерлік практикум                                 |4           |
|    |Барлығы                                                |30          |





                   СОӨЖ-ДІҢ ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ ЖӘНЕ КЕСТЕСІ.

|№    |Тақырып           |Тапсырманың     |Ұсыныла-ты|Балл |Жұмыс-тарды|Бақылау    |
|     |                  |мақсаты мен     |н         |     |ң көрсетілу|формасы    |
|     |                  |мазмұны         |әдебиеттер|     |мерзімі    |           |
|     |                  |                |Негізгі/қо|     |           |           |
|     |                  |                |сымша     |     |           |           |
|     |Қоғамды           |Жұмыстың        |[1,2]/[2,4|5    |2 апта     |Ауызша     |
|     |ақпараттандыру    |мақсаты: қоғамды|,7]       |     |           |қорғау     |
|     |үрдісінің білімді |ақпараттандыру  |          |     |           |           |
|     |ақпараттандырудың |үрдісінің       |          |     |           |           |
|     |дамуына әсері.    |білімді         |          |     |           |           |
|     |                  |ақпараттандыру  |          |     |           |           |
|     |                  |орны мен рөлін  |          |     |           |           |
|     |                  |анықтау         |          |     |           |           |
|     |Ақпараттандыру    |Жұмыстың        |[1,2,3]/  |5    |4 апта     |Ауызша     |
|     |және              |мақсаты:        |[1,2,3]   |     |           |қорғау     |
|     |коммуникациялау   |ақпараттандыру  |          |     |           |           |
|     |құралдарын білім  |және            |          |     |           |           |
|     |беруге еңгізудің  |коммуникациялау |          |     |           |           |
|     |мақсаттары мен    |құралдарын білім|          |     |           |           |
|     |бағыттары.        |беруге еңгізудің|          |     |           |           |
|     |                  |мақсаттары мен  |          |     |           |           |
|     |                  |бағыттарын      |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Оқу мақсатындағы  |Жұмыстың        |[2,3]/[2,6|5    |5 апта     |Баяндама   |
|     |бағдарламалық     |мақсаты: оқу    |,8]       |     |           |           |
|     |құралдарды, оның  |мақсатындағы    |          |     |           |           |
|     |ішінде Мультимедиа|бағдарламалық   |          |     |           |           |
|     |технологиясы      |құралдарды жасау|          |     |           |           |
|     |негізінде жүзеге  |мен пайдалануға |          |     |           |           |
|     |асырылғандарды    |қойылатын       |          |     |           |           |
|     |жасау мен         |педагогикалық-эр|          |     |           |           |
|     |пайдалануға       |гономикалық     |          |     |           |           |
|     |қойылатын         |талаптарды      |          |     |           |           |
|     |педагогикалық-эрго|қарастыру       |          |     |           |           |
|     |номикалық         |                |          |     |           |           |
|     |талаптар.         |                |          |     |           |           |
|     |Оқыту             |Жұмыстың        |[1,2]/    |5    |6 апта     |конспект   |
|     |технологияларының |мақсаты: оқыту  |[1,3,5,7] |     |           |           |
|     |элементтері бар   |технологияларыны|          |     |           |           |
|     |ақпараттық-пәндік |ң элементтері   |          |     |           |           |
|     |орта теориясының  |бар             |          |     |           |           |
|     |негізгі ережелері |ақпараттық-пәнді|          |     |           |           |
|     |                  |к орта          |          |     |           |           |
|     |                  |теориясының     |          |     |           |           |
|     |                  |негізгі         |          |     |           |           |
|     |                  |ережелерін      |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Жалпы білім       |Жұмыстың        |[2,3]/[2,6|5    |7 апта     |Баяндама   |
|     |беретін мектептегі|мақсаты:        |,8]       |     |           |           |
|     |информатика       |есептеуіш       |          |     |           |           |
|     |кабинетінде       |техника,        |          |     |           |           |
|     |есептеуіш техника,|ақпараттық және |          |     |           |           |
|     |ақпараттық және   |коммуникациялық |          |     |           |           |
|     |коммуникациялық   |технологиялары  |          |     |           |           |
|     |технологиялары    |құралдарын      |          |     |           |           |
|     |құралдарын тиімді |тиімді және     |          |     |           |           |
|     |және қауіпсіз     |қауіпсіз        |          |     |           |           |
|     |пайдаланудың      |пайдаланудың    |          |     |           |           |
|     |педагогикалық-эрго|педагогикалық-эр|          |     |           |           |
|     |номикалық         |гономикалық     |          |     |           |           |
|     |шарттары.         |шарттарын       |          |     |           |           |
|     |                  |анықтау         |          |     |           |           |
|     |Ақпараттық        |Жұмыстың        |[1,2,3,4]/|5    |9 апта     |ДК-де      |
|     |технологиялары    |мақсаты:        |[2,4,5,7] |     |           |тапсырмалар|
|     |құралдары         |ақпараттық      |          |     |           |орындау    |
|     |негізіндегі       |технологиялары  |          |     |           |           |
|     |оқу-әдістемелік   |құралдары       |          |     |           |           |
|     |кешен.            |негізіндегі     |          |     |           |           |
|     |                  |оқу-әдістемелік |          |     |           |           |
|     |                  |кешенінің       |          |     |           |           |
|     |                  |компоненттерін  |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Мультимедиа       |Жұмыстың        |[2,3]/[7,8|5    |11 апта    |Конспект   |
|     |технологиялары    |мақсаты: жүзеге |]         |     |           |           |
|     |негізінде жүзеге  |асырылған оқу   |          |     |           |           |
|     |асырылған оқу     |мақсатындағы    |          |     |           |           |
|     |мақсатындағы      |жүйелерді       |          |     |           |           |
|     |жүйелерді         |пайдаланудың    |          |     |           |           |
|     |пайдаланудың      |перспективаларын|          |     |           |           |
|     |перспективасы.    |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Оқу бағдарламалық |Жұмыстың        |[2,4]/[2,5|5    |12 апта    |Ауызша     |
|     |құралдар мен      |мақсаты: жасанды|,8]       |     |           |қорғау     |
|     |жүйелерді жасау   |интеллект       |          |     |           |           |
|     |барысында жасанды |жүйелерінің     |          |     |           |           |
|     |интеллект         |негізгі жұмыс   |          |     |           |           |
|     |жүйелерінің       |принциптерін    |          |     |           |           |
|     |мүмкіндіктерін    |және            |          |     |           |           |
|     |іске асыру.       |мүмкіндіктерін  |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Оқу мақсатында    |Жұмыстың        |[3,4,5]/  |5    |13 апта    |ДК-де      |
|     |сараптық          |мақсаты: оқу    |[2,5,8]   |     |           |модель     |
|     |жүйелердің        |мақсатында      |          |     |           |тұрғызу    |
|     |мүмкіндіктерін    |сараптық        |          |     |           |           |
|     |іске асыру        |жүйелердің      |          |     |           |           |
|     |                  |мүмкіндіктерін  |          |     |           |           |
|     |                  |іске асыру      |          |     |           |           |
|     |                  |жолдарын        |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |
|     |Білім беруде      |Жұмыстың        |[3,4,]/[5,|5    |14 апта    |Ауызша     |
|     |ақпараттық және   |мақсаты: Білім  |8]        |     |           |қорғау     |
|     |коммуникациялық   |беруде          |          |     |           |           |
|     |технологияларды   |ақпараттық және |          |     |           |           |
|     |қолданудың шетел  |коммуникациялық |          |     |           |           |
|     |тәжірибесі        |технологияларды |          |     |           |           |
|     |                  |қолданудың шетел|          |     |           |           |
|     |                  |тәжірибесінің   |          |     |           |           |
|     |                  |мысалдарын      |          |     |           |           |
|     |                  |қарастыру       |          |     |           |           |






                    СӨЖ-ДІҢ ОРЫНДАУ МЕРЗІМІ ЖӘНЕ КЕСТЕСІ.




  |№    |Тақырып                                |Жұмыстардың     |Балл  |Бақылау     |
|     |                                       |көрсетілу       |      |формасы     |
|     |                                       |мерзімі         |      |            |
|     |Интернеттің білім беру ресурстарын     |2 апта          |20    |А4 формат   |
|     |талдау негізінде биылғы оқу жылында    |                |      |            |
|     |жүзеге асырылатын берілген бағыт(мектеп|                |      |            |
|     |пәні) бойынша оқу телекоммуникациялық  |                |      |            |
|     |жобалардың тізімін құрастыру.          |                |      |            |
|     |Интернетте келтірілген оқу-әдістемелік |4 апта          |20    |А4 формат   |
|     |материалдарды талдау негізінде шетел   |                |      |            |
|     |білім беру мекемелері оқу жоспарларының|                |      |            |
|     |сипаттамасын құрастыру.                |                |      |            |
|     |Интернетте келтірілген ақпарат         |6 апта          |20    |Есеп        |
|     |нәтижелері бойынша әртүрлі аумақтар,   |                |      |            |
|     |елдер оқушыларының қабілеттіктерін     |                |      |            |
|     |диагностикалау үшін пайдаланылатын     |                |      |            |
|     |тесттік тапсырмалар жүйесінің          |                |      |            |
|     |салыстырмалы сипаттамасын беру.        |                |      |            |
|     |Интернетте келтірілген ақпарат         |7 апта          |20    |Ауызша      |
|     |негізінде белгілі бір аумақта (елде)   |                |      |қорғау      |
|     |информатика мен ақпараттық             |                |      |            |
|     |технологияларды оқу үрдісінде          |                |      |            |
|     |пайдаланылатын бағдарламалық құралдар  |                |      |            |
|     |жүйесінің тізімін жасап, оған сипаттама|                |      |            |
|     |беру.                                  |                |      |            |
|     |Мультимедиа технологиясының құралы     |8 апта          |20    |Электрондық |
|     |негізінде пәнаралық байланыстарды      |                |      |нұсқада жоба|
|     |жүзеге асыратын оқу жобасын жасау.     |                |      |дайындау    |
|     |АКТ құралдарын пайдалану арқылы жеке   |9 апта          |20    |конспект    |
|     |тұлғаға бағдарланған оқытуды қамтамасыз|                |      |            |
|     |ететін әдістемелік материалдарға       |                |      |            |
|     |қойылатын талаптарды құрастыру.        |                |      |            |
|     |Оқу орынын ақпараттық-әдістемелік      |10 апта         |20    |конспект    |
|     |қамтамасыз ету құрамын (мектеп         |                |      |            |
|     |директорының, белгілі бір оқу пәнін    |                |      |            |
|     |оқыту саласында әдістемелік жұмысты    |                |      |            |
|     |ұйымдастырушысының, жергілікті білім   |                |      |            |
|     |беру ұйымы жетекшісінің                |                |      |            |
|     |ақпараттандырылған жұмыс орнын)        |                |      |            |
|     |аннотациялау.                          |                |      |            |
|     |Жалпы орта білім беру жүйесінің оқу    |12 апта         |20    |конспект    |
|     |мекемесінде дербес электрондық есептеу |                |      |            |
|     |машинасының берілген саны бар          |                |      |            |
|     |информатика кабинетінің жарақтандыру   |                |      |            |
|     |мен құрал-жабдықтарына қойылатын       |                |      |            |
|     |талаптарды жасау.                      |                |      |            |
|     |Жас, категориясы толық емес орта мектеп|14 апта         |20    |конспект    |
|     |үшін жалпы орта білім беру жүйесіндегі |                |      |            |
|     |оқу мекемесінің информатика кабинетін  |                |      |            |
|     |жабдықтау мен пайдалану бойынша        |                |      |            |
|     |әдістемелік ұсыныстар құрастыру.       |                |      |            |




   ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
   Негізгі әдебиеттер
   1. Беркимбаева Ш.К., Есполов Т.Е., Кунанбаева С.С., Сулеев Д.К. Момынбаев
      Б.К.,  Нургалиева  Г.К.,  Тажигулова  А.И.  Педагогические  технологии
      информатизации  образования.-  Алматы:  Каз.нац.аграрный  университет,
      2003-148с
   2.  Бидайбеков  Е.Ы.,  Григорьев   С.Г.,   Гриншкун   В.В.   Создание   и
      использование образовательных электронных изданий и ресурсов.  Алматы,
      «Білім», 2006. – 134с.
   3.  Халықова   К.З.,   Абдулкаримова   Г.А.   Педагоическая   информатика
      Информатизации образования: Учебник.- Алматы: КазНПУ им.Абая ,  2007.-
      274с
   4.  Абдраимов  Д.И.,  Бидайбеков  Е.Ы.,  Гриншкун  В.В.,  Камалова   Г.Б.
      Теоретико-методологические основы разработки, мониторинга  качества  и
      экспериментальной    апробации    компьютерных     учебно-методических
      комплексов нового поколения. Алматы: КазНПУ им. Абая, 2005. – 146с.
   5.  Х  юбилейная  конференция-выставка   «Информационные   технологии   в
      образовании». Официальный каталог. – М.: МИФИ, 2000.
   6.  Теория  и  практика  дистанционного  обучения:  Учебное  пособие  для
      студентов высших педагогических заведений / Под ред. Е.С. Полат. – М.:
      Изд. Центр «Академия», 2004.
   Қосымша әдебиеттер:
   1.  Огородников  Е.В.  Информационные  технологии  активизации   обучения
      школьников: Монография. – М.: ИОСО РАО, 2001.
   2.  Роберт  И.В.  О  понятийном  аппарате   информатизации   образование,
      «информатика и образование». N 12,2002.
   3. Шолохович В.Ф. информационные технологии обучения. Журнал «Информатика
      и образование».  N 2, 1998
   4. Концепция информатизации образования в РК. Республикансий издательский
      кабинет  Казахской  академи  образования  им.  Ы.Алтынсарина.  алматы,
      2000г., 39 стр.
   5. Полат Е.С. Новые педагогические и ифнормационные технологии в  системе
      образования:   учебное   пособие   для   студ.пед.вузов   и    системы
      повыш.квалиф.пед.кадров/Под ред. Полат Е.С. , М: «Академия», 1999.-224
      с.
   6.     Нургалиева     Г.К.,     Информационная     система     управления
      образованием.Алматы: Алем , 2001
   7.   Нургалиева   Г.К.,   Набиев   Е.А.,   Артыкбаев   Е.В.,   Педагогика
      профессионального образования в  системе  профессиональной  подготовки
      специалистов. Учебное пособие. Алматы: Алем , 2001.
   8.  Сборник   научных   статей   Международного   форума   Информатизация
      образования Республики Казахстан и стран СНГ. Алматы, 2006

Білімді бағалау туралы анықтама
      «Білім берудегі ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялар»
курсы практикалық курс болып есептеледі, сондықтан негізгі бақылау түрін
құрайтын барлық зертханалық жұмыстарды, жеке тапсырмаларды орындау міндетті
болып табылады.
      Пән бойынша дербес компьютердегі практикалық жұмыс  істеу  біліктілігі
жеке тапсырманы дұрыс  орындалуымен  бағаланады.  Сабаққа  қатысу  міндетті,
және де сабақты босатудағы ешқандай жағымды себептердің өзі  студентті  жеке
тапсырмалар мен практикалық жұмыстар жиынтығын орындаудан босатылмайды.
      Студенттердің білімін бақылауға ағымды, аралық және қорытынды  бақылау
формалары жатады.
      Курсты аяқтағаннан кейінгі қорытынды бақылау формасы – емтихан.
Студенттің өздік жұмысы. СӨЖ қабылдау мерзімі кестеде көрсетілген.
      Тәртіпті  бұзу  немесе  жұмысты  тапсыру  уақытынан  ауытқуға  қосымша
шаралар қолданылады:
      - кешігу – 0,5 балл шегеру
      - дәріс сабағын босату – 1 балл шегеру
      - зертханалық сабақты босату – 2 балл шегеру
      - жұмысты уақытында тапсырмау – көрсетілген балдан 50% шегеру
      Бірінші аралық бақылау қорытындысы студенттің 7 апта  оқудағы  жинаған
баллдарының саны саналады.
      Екінші аралық бақылау қорытындысы студенттің 8-14 апта оқудағы жинаған
баллдарының саны саналады.
      Қорытынды аралық бақылау 15 аптада қойылады.
      Емтиханға рұқсат рейтингісі (мысал)
        1)  А1  12  +  А2  13  =  25  (15-29-ға  дейінгі   балл   емтиханға
           жіберілмейді)
        2) А1 16 + А2 18 = 34 (30-60-ға дейінгі балл емтиханға жіберіледі)
      Емтихан бағасының көрсеткіші (0-40 балл) Емтихан – 40 балл (40%)






      |Балл          |0-19             |20-29          |30-36         |37-40         |
|Баға          |қанағаттанарлықсы|қанағаттанарлық|жақсы         |өте жақсы     |
|              |з                |               |              |              |


      Қорытынды бағаға енетіндер:
      Аралық бақылау - 60%
      Емтихан - 40%


      |Баға              |Әріптік          |% көрсеткішпен        |Баллдар     |
|                  |эквиваленті      |                      |            |
|Өте жақсы         |А                |95-100                |4,00        |
|                  |А-               |90-94                 |3,67        |
|Жақсы             |В+               |85-89                 |3,33        |
|                  |В                |80-84                 |3,00        |
|                  |В-               |75-79                 |2,67        |
|Қанағаттанарлық   |С+               |70-74                 |2,33        |
|                  |С                |65-69                 |2,00        |
|                  |С-               |60-64                 |1,67        |
|                  |D+               |55-59                 |1,33        |
|                  |D                |50-54                 |1,00        |
|Қанағаттанарлықсыз|F                |0-49                  |0,00        |




    Осы курс бойынша студенттің қорытынды рейтингі келесі компоненттерден
                                  құралады:
Тапсырманы орындағаны үшін қойылатын баға: тапсырмаларды  «5»  орындалса,  3
балл,  «4» орындалса, 2 балл,  «3» орындалса 1 балл,  «2» орындалса 0 балл


ЖКИ = (15 дәр+60 зерт+15 СОӨЖ+180СӨЖ) = 270 балл
Курстың  тәртібі  (процедура   рәсім)  мен  саясаты  пәнді  оқудағы  үрдісте
      студенттерге қойылатын келесі әкімшілік талаптарды анықтайды:
     1. Курс компоненттеріне және оны оқудағы негізгі талаптар:
         - студент сабаққа қатысуы тиіс, зертханалық жұмыстарда  және  СОӨЖ
           тапсырмаларын орындауда белсенділік көрсету керек;
         - дәріс сабақтарында конспект жазу, мұқият  тыңдау  және  тәртіпті
           бұзбау;
         - зертханалық сабақтарына тек ақ халатпен кіруге рұқсат етіледі.
     2. Сабақтағы тәртіп ережесі:
         - сабаққа кешікпеу, аудиторияға қоңыраудан бұрын кіру;
         - сырт киімді гардеробқа тапсыру;
         - сабақ үстінде мобильді телефондарды өшіріп қою;
         - зертханалық сабақтарында ақ халаттың болуы;
         -  таратпа   материалдарды   ұқыпты   ұстау   (мыжымау,   жыртпау,
           кірлетпеу);
         - оқытушыдан қандайда бір кеңес керек болғанда қолды көтеру;
         -  сабақ  үстінде  сұралуға  және   аудиториядан   шығуға   рұқсат
           етілмейді.
Пәндер