Файл қосу
Мүмкіндігі шектеулі
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ | |ПЕДАГОГИКА КАФЕДРАСЫ | |СМЖ 3 - деңгейдегі |ПОӘК | | |құжаты | |УМКД 042-1830-2013 | |«Инклюзивті білім беру» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік |№ 2 – басылым | | |кешені | | | |(оқытушылар үшін) | | | Инклюзивті білім беру ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ (5В040200- Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі» мамандығына арналған) Оқытушыларға арналған пәндердің оқу жұмыс бағдарламасы Cемей -2013 1.ӘЗІРЛЕГЕН: Құрастырушы: 28.08.2013 п.ғ.к., доцент м.а. Тұрғанбаева Бейбітгүл Шәкәрімқызы 2.ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Педагогика кафедрасының мәжілісінде қаралды. Хаттама № 1 04.09.2013ж. Кафедра меңгерушісі: ______________ /Джанбубекова М.З./ 2.2. Педагогика факультетінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында. Хаттама № 1 «05» 09.2013ж. Төрағасы: ________________ /Ахметова Т.Ш./ 3. БЕКІТІЛДІ: Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің Оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданған және басып шығаруға ұсынылды. Хаттама №1 18.09.2013ж. ОӘК төрағасы: ____________ /с.ғ.д. Искакова Г.К./ 4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН (Хаттама №1, 18.09.2013ж. басылымның орнына) М А З М Ұ Н Ы : 1.Қолдану аясы 2.Нормативтік сілтемелер 3.Жалпы ережелер 4.Оқытушы үшін пәннің жұмыс бағдарламасы 5.Практикалық сабақтың тақырыптары 6.Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 7.Пәннің оқу-әдістемелік картасы 8.Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы 9.Әдебиеттер 1. ҚОЛДАНУ АЯСЫ: «Инклюзивті білім беру» пәні бойынша оқу-әдістемелік кешені университеттің барлық мамандықтардың 3- курстың оқу топтарына арналған. Оқу- әдістемелік кешенде қоғам өміріндегі күрделі құбылыстар мен процестерді, оларды теориялар арқылы түсіндірудің бағдарламалары мен әдіс-тәсілдері, әлеуметтік маңызды мәселелерді түсіну мен шеше білудің жолдары сынды т.б. маңызды мәліметтері қамтылған. Оқыту үрдісінде студенттерді курс мазмұнымен, оның өзектілігі және қажеттілегімен, курс саясатымен студенттерді таныстырады. Пәннің оқу-әдістемелік кешені студенттердің пәнді танудағы басшылыққа алатын оқу көмекші құралы ретінде пайдалануға құрастырылды. 2. НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР: Инклюзивті білім беру пәнінен осы оқу бағдарламасы пәннен типтік бағдарламаға сәйкес жасалған және оқу үрдісін ұйымдастыруда мына құжаттар негізінде негіз болады: - Барлық мамандығының жалпы білім беретін стандарты ҚР, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігінің өзгерістер мен толықтырулар енгізілген 13.02.2012 жылғы білім заңы, СТУ 042-ГУ-4-2013 университетінің «Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін жасау мен безендіруге жалпы талаптар» стандарты. - ДП-042-1.01.-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы және мазмұны» құжаттық процедурасы. 3. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР: 3.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы Инклюзивті білім беру дегеніміз – жынысы, жасы, тегі, діни көзқарасы, дамуында артта қалушылығы немесе тұрмыстық жағдайына қарамастан, барлық балаларды жалпы білім беру үдерісіне толықтай енгізу және әлеуметтік бейімдеу барысында кездесетін кедергілерді жоюға бағытталған мемлекеттік саясат. Демек, бұл үдерістің нәтижесінде білім беру жүйесін толықтай өзгеріске ұшырататын тұжырымдама ( концепция ) жасалынды. Жалпы білім беретін мектеп мүмкіндігі шектеулі балаларды қабылдап, оқытуға және тәрбиелеуге дайын болуы қажет. Инклюзивті оқыту – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолданылады. Инклюзивті оқыту негізінде балалар құқығын кемсітпеу, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге ерекше оқыту қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Тәжірибе көрсеткендей, қатаң білім беру жүйесінен балалардың бір бөлігі шығып қалады, өйткені қалыптасқан жүйе мұндай балалардың даралық қажеттілігін қанағаттандыра алмайды. Инклюзивті бағыт мұндай балаларды оқуда жетістікке жетуге ықпал етіп, жақсы өмір сүру мүмкіншілігін қалыптастырады. Инклюзивті оқыту – барлық балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді. 3.2 Бұл курстын мақсаты студентерді инклюзивті білім беру пәнімен, тарихы және қазіргі уақытта қолданылу аясымен таныстыру. 3.3 Пәнді оқытудын негізгі мақсаты: • мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру мектептерінде білім алуына жағдай жасай отырып, олардың дамуына саналы әрекет ұсына отырып, қол ұшын созу. • жалпы білім беру мекемелерінде инклюзивті білім беру арқылы әлеуметтік- педагогикалық кәсіби қызметін дамытып, дарытуға мүмкіндік беретін болашақ мұғалімдердің құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. • балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру; • арнайы қажеттілігі бар балалар үшін мектептерде, мекемелерде жағдай туғызып, оларды жалпы білім беру жүйесіне қосу. 3.4 Пәнді оқу барысында студент білу керек: • білім жүйесіндегі дамытудың заманауи стратегиясын; • инклюзивті білім берудің басты мақсаты мен ұғымдарын; • инклюзивті білім берудегі педагогика мен психологияның категориялық аппаратын; • инклюзивті білім берудің даму ошақтарын; • инклюзивті білім берудің басты отандық және шетелдік тұжырымдамаларын; • инклюзивті білім берудің мазмұнын, құрылымын, қайшылығын және қисынын; • инклюзивті білім берудің заманауи инновациялық және авторлық білім беру тұжырымдамаларын; • инклюзивті білім беру ортасында мүмкіндігі шектеулі балаларға білім беру мен тәрбиедегі жалпы сұрақтарды; • білім берудің психологиялық - педагогикалық практикасындағы инновациялық технологияларды қолдану ерекшеліктерін. • инклюзивті білім берудегі көкейкесті мәселені таңдай білу дағдысын қалыптастыру жолдарын; • өздігімен іздену, зерттеу және өзекті мәселені шеше білу дағдысын; • мүмкіндігі шектеулі балалар отбасының әлеуметтік-педагогикалық проблемаларын зерттеп білу және оларды шешуді. 3.5 Курстың талаптары: студенттер дәрістермен семинар сабақтарына толық қатысуы керек. • СӨЖ (О) тапсырмаларын уақытында өткізіп, қорғау, • семинар сабақтарына, СӨЖ тапсырмаларына үнемі дайындықпен келу, • босатылған сабақтарды дер кезінде қайта қалпына келтіру • курс аяқталғаннан кейін тестілеу емтиханын тапсыру 3.6 Пререквизиттер: Педагогикалық мамандыққа кіріспе, педагогика, психология, дидактика, тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі. 3.7 Постреквизиттер: Инклюзивті білім беру жағдайында жеке пәндерді оқыту әдістемесі. КЕСТЕ 1. Жұмыстық оқу жоспарынан үзінді көшірме |Кур|Семестр |Несие |Лек |Сем | |с | | |(сағ) |(сағ) | |1 |2 |3 |4 |5 | |Лекциялық сабақтар | |1 |Инклюзивті білім |Инклюзивті білім беру пәні:|2 |Ж.Жанділдаева. | | |беру пәні және |Инклюзивті білім берудің | |Инклюзивті білім| | |оның міндеттері. |негізгі сұрағы мен | |беру мазмұны. //| | | |әдістері. Инклюзивті білім | |Қазақстан | | | |берудің қарастыратын | |мектебі, 2011, | | | |мәселелері. Инклюзивті | |№7, 60-61 б. | | | |білім берудің ерекшелігі. | |К.Жарықбаев. | | | |Инклюзивті білім берудің | |Инклюзивті білім| | | |мазмұны, құрылымы, | |берудің мазмұны | | | |қайшылығы және қисыны. | |қандай? // | | | | | |Мектептегі | | | | | |психология, | | | | | |2010, №5,18-20 | | | | | |б. | |2 |Инклюзивті білім | Шетелдегі инклюзивті білім|2 |3. Білім беруді | | |берудің |берудің деңгейі. | |дамытудың | | |халықаралық |Ресейдегі инклюзивті білім | |2011-2020 | | |тәжірибесі |беру. | |жылдарға | | | |Америка Құрама Штаттарында | |арналған | | | |мүмкіндігі шектеулі | |мемлекеттік | | | |балаларды оқыту. | |бағдарламасы. | | | |Арнайы білім беруді | |www.egov.kz. | | | |Швецияда ұйымдастыру. | |2. Дзюбаева | | | |Арнайы білім беруді | |Т.В., Бердалина | | | |Францияда ұйымдастыру. | |А.У., Хафизова | | | |Арнайы білім беруді | |К.М. Особенности| | | |Италияда ұйымдастыру. | |обучения | | | | | |вклассах ЗПР. //| | | | | |Психология в | | | | | |школе 2010 , | | | | | |№5(29) 34-37 б. | | | | | |Инклюзивное | | | | | |образование за | | | | | |рубежом -От | | | | | |мечты к | | | | | |реальности | | | | | |Обзор материалов| | | | | |специального | | | | | |выпуска журнала | | | | | |«International | | | | | |Journal of | | | | | |Inclusive | | | | | |Education» | | | | | |Н. С. Грозная, | | | | | |координатор | | | | | |редакционно-изда| | | | | |тельской | | | | | |деятельности | | | | | |Даунсайд Ап. | |3 |Жалпы білім |Баланың жеке дара |2 |« | | |беретін |қасиеттерін ,ескере білу, | |Сурдопедагогика»| | |мектептердегі |оқыту, тәрбиелеу, еңбекке | |под.ред. | | |мүмкіндігі |және мамандыққа даярлау. | |А.И.Дьечкова. | | |шектеулі балаларға|Инклюзивті оқытудың базалық| |« История | | |мінездеме беріп, |құқық құжаты дамуында | |сурдопедагогики»| | |инклюзивті білім |қандай да бір ауытқуы бар | |А.Г. Басова, | | |беруге енгізу. |балаларға нәтижелі көмек | |С.Ф. Егоров | | | |құру. Кеміс балалардың | |Москва | | | |психологиясы мен | |Просвещение 1989| | | |педагогикасы. | |год. | | | | | |« Обучение и | | | | | |воспитание | | | | | |глухих детей» | | | | | |под.ред. | | | | | |С.А.Зыкова | | | | | |Москва | | | | | |«Слепоглухонемые| | | | | |дети» | | | | | |А.И.Мещеряков | | | | | |Москва | | | | | |Педагогика 1974 | | | | | |год. | |4 |Жалпы білім |Дамуында мүмкіндіктері |2 |Певзнер М.С. «Об| | |беретін |шектеулі балалардың білім | |отборе детей с | | |мектептердегі |алуына жағдай жасау | |временной | | |мүмкіндігі |мақсатында қызметті | |задержкой темпа | | |шектеулі балаларға|кадрлармен тиімді | |психического | | |білім беру |қамтамасыз ету | |развития и | | |үрдісінде |Арнайы білім беру | |стойкими | | |теориялық жағынан |бағдарламалары бойынша | |церебрастеническ| | |ықпал ету. |мүмкіндігі шектеулі | |ими состояниями | | | |балаларды оқыту. | |в специальные | | | |Жалпы білім беру | |классы». // | | | |мекемелерінде мүмкіндіктері| |Дефектология, | | | |шектеулі балаларды оқыту | |2003, №6. | | | |мен тәрбиелеуді табысты | |«Тілашар - | | | |ұйымдастырудың жағдайы. | |Логопед» журналы| | | | | |№2(08) 2011 жыл.| | | | | |№1, 2011 жыл, | | | | | |«Мүмкіндігі | | | | | |шектеулі | | | | | |балаларды оқыту | | | | | |мен | | | | | |тәрбиелеудегі | | | | | |тиімділігін | | | | | |арттыру | | | | | |жолдарындағы» | | | | | |тақырыптарға | | | | | |арналған | | | | | |облыстық | | | | | |ғылыми-практикал| | | | | |ық семинар | | | | | |материалдары. | |5 |Қазақстан |Жалпы білім беретін |2 |ДЕФЕКТОЛОГИЯ | | |Республикасындағы |мектептердегі мүмкіндігі | |(РЕСПУБЛИКАЛЫҚ | | |жалпы білім |шектеулі балалардың жұмыс | |ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛ| | |беретін |орнын оңтайлы | |ІК, | | |мектептердегі |ұйымдастыру.Қазақстан | |ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПС| | |мүмкіндігі |Республикасының денсаулық | |ИХОЛОГИЯЛЫҚ | | |шектеулі |сақтау министрлігінің м.а. | |ЖУРНАЛ), 4/2011 | | |балалардың |бұйрығымен бекітілген | |нөмірі, 3-10 | | |ерекшеліктерін |санитарлық ережесі. | |беттер | | |қамту. | | | | |6 |Инклюзивті білім | Инклюзивті білім беруді |2 |Инклюзивное | | |берудің шет |іске асырып жатқан елдерде | |образование за | | |мемлекеттердегі |қарастырып отырған | |рубежом -От | | |даму деңгейі. |категориядағы балалардың | |мечты к | | | |даму деңгейін саралау. | |реальности | | | |Мүгедектердің құқықтарын, | |Обзор материалов| | | |бостандықтары мен | |специального | | | |мүдделерін қорғау | |выпуска журнала | | | |саласындағы шетелдік | |«International | | | |заңнама. | |Journal of | | | | | |Inclusive | | | | | |Education» | | | | | |Н. С. Грозная, | | | | | |координатор | | | | | |редакционно-изда| | | | | |тельской | | | | | |деятельности | | | | | |Даунсайд Ап. | | | | | | | | | | | |Инклюзивное | | | | | |образование в | | | | | |России. rian.ru | | | | | |сайты | | | | | |«Мүгедектердiң | | | | | |құқықтары | | | | | |туралы» | | | | | |конвенция. | |7 |Қазақстан |Қазақстан Республикасының |2 | | | |Республикасы білім|«Білім туралы» Заңының | |14.«Қазақстан | | |беру жүйесінде |(2012.09.01. берілген | |Республикасында | | |мүмкіндігі |өзгерістер мен | |білім беруді | | |шектеулі балалар, |толықтыруларымен) 8-бабы | |дамытудың | | |мүгедек балалардың|«Білім беру саласындағы | |2011-2020 | | |құқықтарын |мемлекеттік кепілдіктер» | |жылдарға | | |қамтамасыз ету |Қазақстан Республикасының | |арналған | | |және өмір сүру |«Кемтар балаларды | |мемлекеттік | | |сапасын жақсарту |әлеуметтiк және | |бағдарламасы». | | | |медициналық-педагогикалық | |А., 2010ж. | | | |түзеу арқылы қолдау туралы»| | | | | |2002 жылғы 11 шілдедегі № | | | | | |343-ІІ Заңы. | | | |8 |Кемтар балаларды |Мүмкіндігі шектеулі |2 |15. | | |қамқорлаудың жаңа |балаларға көрсетілетін | |Қазақстан | | |жолдары |әлеуметтік, медициналық | |Республикасының | | | |және педагогикалық көмектің| |11.07.2002 жылы | | | |жаңа жолдары. | |шыққан «Кемтар | | | |Мүмкіндігі шектеулі | |балаларға | | | |оқушылардың білім алуына | |әлеуметтік және | | | |кедергісіз аймақтар | |медициналық-педа| | | |қалыптастыру. | |гогикалық түзеу | | | | | |арқылы қолдау | | | | | |туралы» заңы. | |9 |Қазақстан |Қазақстан Республикасының |2 |21. Қазақстан | | |Республикасында |Білім беруді дамытудың | |Республикасы | | |инклюзивті білім |2011-2020ж. арналған | |денсаулық сақтау| | |беруді дамыту |бағдарламасы. | |министірінің | | |қажеттілігін |Бала Құқықтары туралы | |«Ерте жастағы | | |негіздеу. |Конвенция. | |балалардағы | | | | | |психологиялық-фи| | | | | |зиологиялық | | | | | |ауытқушылықтарын| | | | | |скринингін | | | | | |ұйымдастыру | | | | | |ережелерін | | | | | |бекіту туралы» | | | | | |29.01.2003 жылы | | | | | |шыққан заңы. | |10 |Мүмкіндігі |Мүмкіндігі шектеулі |2 |Ә. Ермағамбет. | | |шектеулі балаларға|оқушыларды үйден оқытуды | |// «Психикалық | | |білім беру |жаңа технологиялар | |дамуы тежелген | | |ұйымдарнда |көмегімен ұйымдастыру | |балалардың | | |мемлекеттік жалпы |Мүгедек балаларды оқытуды | |психологиялық-пе| | |міндетті жүзеге |ұйымдастырудың негізгі | |дагогикалық | | |асыру шарттары. |принциптері. | |сипаттамасы». //| | | | | |Дефектология, | | | | | |2008, №4 | |11 |Мүгедектердің |Шетелдегі инклюзивті білім |2 |Адамның дамуы | | |құқықтарын, |берудің деңгейі. | |туралы ұлттық | | |бостандықтары мен |Әлемдік практикада | |есеп- 2009 жыл. | | |мүдделерін қорғау |мүгедектердің білім деңгейі| |ОҚШАУЛАНУДАН | | |саласындағы |мен олардың қоғамдық өмірге| |ТЕҢДІККЕ ҚАРАЙ: | | |шетелдік заңнама. |қатысу деңгейі. | |ҚАЗАҚСТАНДА | | | | | |МҮГЕДЕКТЕРДІҢ | | | | | |ҚҰҚЫҚТАРЫН | | | | | |ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ. | | | | | |Білім беруді | | | | | |дамытудың | | | | | |2011-2020 | | | | | |жылдарға | | | | | |арналған | | | | | |мемлекеттік | | | | | |бағдарламасы. | | | | | |www.egov.kz. | | | | | |Дзюбаева Т.В., | | | | | |Бердалина А.У., | | | | | |Хафизова К.М. | | | | | |Особенности | | | | | |обучения | | | | | |вклассах ЗПР. //| | | | | |Психология в | | | | | |школе 2010 , | | | | | |№5(29) 34-37 б. | | | | | |Инклюзивное | | | | | |образование за | | | | | |рубежом -От | | | | | |мечты к | | | | | |реальности | | | | | |Обзор материалов| | | | | |специального | | | | | |выпуска журнала | | | | | |«International | | | | | |Journal of | | | | | |Inclusive | | | | | |Education» | 5. Практикалық сабақтың тақырыптары |№ |Семинар сұрақтары |Прак-қ сағат|Әдебиеттер | | | |саны | | |1 |2 |3 |4 | |1 |Инклюзивті білім беру пәні және |1 |1. Ж.Жанділдаева. | | |міндеттері. Инклюзивті білім берудің| |Инклюзивті білім | | |ерекшелігі. | |беру мазмұны. // | | |1. Инклюзивті білім берудің | |Қазақстан мектебі, | | |ерекшелігі. | |2011, №7, 60-61 б. | | |2. Инклюзивті білім берудің мазмұны,| |7.К.Жарықбаев. | | |құрылымы, қайшылығы және қисыны. | |Инклюзивті білім | | | | |берудің мазмұны | | | | |қандай? // | | | | |Мектептегі | | | | |психология, 2010, | | | | |№5,18-20 б. | | | | | | |2 |Жалпы білім беретін мектептердегі |1 |« История | | |мүмкіндігі шектеулі балаларға | |сурдопедагогики» | | |мінездеме беріп, инклюзивті білім | |А.Г. Басова, С.Ф. | | |беруге енгізу. | |Егоров Москва | | |1. Баланың жеке дара қасиеттерін | |Просвещение 1989 | | |,ескере білу, оқыту, тәрбиелеу, | |год. | | |еңбекке және мамандыққа даярлау. | |« Обучение и | | |2. Инклюзивті оқытудың базалық құқық| |воспитание глухих | | |құжаты дамуында қандай да бір | |детей» под.ред. | | |ауытқуы бар балаларға нәтижелі көмек| |С.А.Зыкова Москва | | |құру. Кеміс балалардың психологиясы | |«Слепоглухонемые | | |мен педагогикасы. | |дети» А.И.Мещеряков | | | | |Москва Педагогика | | | | |1974 год. | |3 |Жалпы білім беретін мектептердегі |1 |7. «Тілашар - | | |мүмкіндігі шектеулі балаларға білім | |Логопед» журналы | | |беру үрдісінде теориялық жағынан | |№2(08) 2011 жыл. | | |ықпал ету. | |№1, 2011 жыл, | | | | |«Мүмкіндігі шектеулі| | |1. Арнайы білім беру бағдарламалары | |балаларды оқыту мен | | |бойынша мүмкіндігі шектеулі | |тәрбиелеудегі | | |балаларды оқыту. | |тиімділігін арттыру | | |2. Жалпы білім беру мекемелерінде | |жолдарындағы» | | |мүмкіндіктері шектеулі балаларды | |тақырыптарға | | |оқыту мен тәрбиелеуді табысты | |арналған облыстық | | |ұйымдастырудың жағдайы. | |ғылыми-практикалық | | | | |семинар | | | | |материалдары. | |4 |Қазақстан Республикасындағы жалпы |3 |9. «Методы | | |білім беретін мектептердегі | |воспитания, | | |мүмкіндігі шектеулі балалардың | |обучения, изучения | | |ерекшеліктерін қамту. | |глухонемых детей и | | |1. Жалпы білім беретін мектептердегі| |подростков» под.ред.| | |мүмкіндігі шектеулі балалардың жұмыс| |П.П.Почапина и | | |орнын оңтайлы ұйымдастыру. | |Ф.А.Рау Москва 1931 | | |2. Қазақстан Республикасының | |год | | |денсаулық сақтау министрлігінің м.а.| |10. « Воспитание | | |бұйрығымен бекітілген санитарлық | |детей в интернате | | |ережесі. | |школы для глухих» | | | | |Москва 1963 год | | | | |С.А.Зыков | | | | |11. « Некоторые | | | | |вопросы обучения и | | | | |воспитания учащихся | | | | |специальных | | | | |школ» Алматы Мектеп | | | | |1981 год | |5 |Инклюзивті білім берудің шет |2 |12. Инклюзивное | | |мемлекеттердегі даму деңгейі. | |образование за | | |1. Инклюзивті білім беруді іске | |рубежом -От мечты к | | |асырып жатқан елдерде қарастырып | |реальности | | |отырған категориядағы балалардың | |Обзор материалов | | |даму деңгейін саралау. | |специального выпуска| | |2. Мүгедектердің құқықтарын, | |журнала | | |бостандықтары мен мүдделерін қорғау | |«International | | |саласындағы шетелдік заңнама. | |Journal of Inclusive| | | | |Education» | | | | |Н. С. Грозная, | | | | |координатор | | | | |редакционно-издатель| | | | |ской деятельности | | | | |Даунсайд Ап. | |6 |Қазақстан Республикасы білім беру |2 |14. «Қазақстан | | |жүйесінде мүмкіндігі шектеулі | |Республикасында | | |балалар, мүгедек балалардың | |білім беруді | | |құқықтарын қамтамасыз ету және өмір | |дамытудың 2011-2020 | | |сүру сапасын жақсарту. | |жылдарға арналған | | |1. Қазақстан Республикасының «Білім | |мемлекеттік | | |туралы» Заңының (2012.09.01. | |бағдарламасы». А., | | |берілген өзгерістер мен | |2010ж. | | |толықтыруларымен) 8-бабы «Білім беру| | | | |саласындағы мемлекеттік кепілдіктер»| | | | |2. Қазақстан Республикасының «Кемтар| | | | |балаларды әлеуметтiк және | | | | |медициналық-педагогикалық түзеу | | | | |арқылы қолдау туралы» 2002 жылғы 11 | | | | |шілдедегі № 343-ІІ Заңы. | | | |7 |Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа |1 |16. Қазақстан | | |жолдары. | |Республикасының | | |1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға | |11.07.2002 жылы | | |көрсетілетін әлеуметтік, медициналық| |шыққан «Кемтар | | |және педагогикалық көмектің жаңа | |балаларға әлеуметтік| | |жолдары. | |және | | |2. мүмкіндігі шектеулі оқушылардың | |медициналық-педагоги| | |білім алуына кедергісіз аймақтар | |калық түзеу арқылы | | |қалыптастыру. | |қолдау туралы» заңы.| |8 |Қазақстан Республикасында инклюзивті|1 |18. Қазақстан | | |білім беруді дамыту қажеттілігін | |Республикасы | | |негіздеу. | |денсаулық сақтау | | |1. Қазақстан Республикасының Білім | |министірінің «Ерте | | |беруді дамытудың 2011-2020ж. | |жастағы балалардағы | | |арналған бағдарламасы. | |психологиялық-физиол| | |2. Бала Құқықтары туралы Конвенция. | |огиялық | | | | |ауытқушылықтарын | | | | |скринингін | | | | |ұйымдастыру | | | | |ережелерін бекіту | | | | |туралы» 29.01.2003 | | | | |жылы шыққан заңы. | |9 |Мүмкіндігі шектеулі балаларға |1 |21. Ә. Ермағамбет. | | |білімберу ұйымдарнда мемлекеттік | |// «Психикалық | | |жалпы міндетті жүзеге асыру | |дамуы тежелген | | |шарттары. | |балалардың | | |1. Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды | |психологиялық-педаго| | |үйден оқытуды жаңа технологиялар | |гикалық | | |көмегімен ұйымдастыру | |сипаттамасы». // | | |2. Мүгедек балаларды оқытуды | |Дефектология, 2008, | | |ұйымдастырудың негізгі принциптері. | |№4. | |10 |Мүгедектердің құқықтарын, |2 |22. Дзюбаева Т.В., | | |бостандықтары мен мүдделерін қорғау | |Бердалина А.У., | | |саласындағы шетелдік заңнама. | |Хафизова К.М. | | |1. Шетелдегі инклюзивті білім | |Особенности обучения| | |берудің деңгейі. | |вклассах ЗПР. // | | |2. Әлемдік практикада мүгедектердің | |Психология в школе | | |білім деңгейі мен олардың қоғамдық | |2010 , №5(29) 34-37 | | |өмірге қатысу деңгейі. | |б. | | | | |Инклюзивное | | | | |образование за | | | | |рубежом -От мечты к | | | | |реальности | | | | |Обзор материалов | | | | |специального выпуска| | | | |журнала | | | | |«International | | | | |Journal of Inclusive| | | | |Education» | | | | |Н. С. Грозная, | | | | |координатор | | | | |редакционно-издатель| | | | |ской деятельности | | | | |Даунсайд Ап. | | |Барлығы |15 | | 6. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары 1. Инклюзивті білім берудің ерекшелігі. 2. Инклюзивті оқыту арқылы барлық балалардың мұқтаждықтарын ескеріп, ерекше қажеттіліктері бар балалардың білім алуын қамтамасыз ететін жалпы білім үрдісін дамыту шаралары. 3. Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен логопед, психолог, әлеуметтік педагог пен медициналық қызметкердің жұмыс істеу жүйесі. 4. Ресейде мүгедек балаларды оқытудың инклюзивті білім беруден басқа да нұсқалалары туралы мәлімет. 5. Оқытуға қабілетсіз балаларды анықтау жолдары . 6. Инклюзивті оқытудың негізгі принциптері. Мүгедек балаларды оқытуды ұйымдастырудың негізгі принциптері 7. Кемтар балаларды қамқорлаудың жаңа жолдары. 8. Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту қажеттілігін негіздеу. 9. Шетелдегі инклюзивті білім берудің деңгейі. 10. Ресейдегі инклюзивті білім беру. 11. Америка Құрама Штаттарында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту. 12. Арнайы білім беруді Швецияда ұйымдастыру. 13. Арнайы білім беруді Францияда ұйымдастыру. 14. Арнайы білім беруді Италияда ұйымдастыру.Классикалық кітаптар және қазіргі уақыттағы маңыздылығы. 15. Шетелдегі Ммүгедектердің құқықтарын, бостандықтары мен мүдделерін қорғау саласындағы шетелдік заңнама. 1. Пәннің оқу-әдістемелік картасы Кесте 3 |Тақырып |Көрнекті |Өзіндік оқуға|Бақылау | | |құралдар, |сұрақтар |форма-сы | | |ТОҚ, | | | | |плакаттар, | | | | |мультимедиал| | | | |ық тақта | | | |Лекциялық |Тәжірибелік |Лаб. | | | | |сабақ |сабақ |сабақ | | | | |Инклюзивті |Инклюзивті | |Конспект |Инклюзивті |Ауызша | |білім беру |білім беру | | |білім берудің|сұрау | |пәні. |пәні. | | |мазмұны, | | |Инклюзивті | | | |құрылымы, | | |білім берудің | | | |қайшылығы | | |ерекшелігі. | | | |және қисыны. | | |Инклюзивті |Шетелдегі | |Викторина, |Шетел |Ауызша | |білім берудің |инклюзивті | |реферат |мемлекеттерін|сұрау | |халықаралық |білім берудің | | |де жалпы | | |тәжірибесі |деңгейі | | |білім беру | | | | | | |мектептерінің| | | | | | |оқу процесіне| | | | | | |мүмкіндігі | | | | | | |шектеулі | | | | | | |балаларға | | | | | | |білім беру. | | |Жалпы білім |Кемтар | |Реферат |Инклюзивті |Ауызша | |беретін |балаларға | | |оқытудың |сұрау | |мектептердегі |әлеуметтік | | |базалық құқық| | |мүмкіндігі |көмек беріп, | | |құжаты | | |шектеулі |деңгейлеріне | | |дамуында | | |балаларға |қарай тәрбиелеу| | |қандай да бір| | |мінездеме |мен оқытуға | | |ауытқуы бар | | |беріп, |бірігіп жаңа | | |балаларға | | |инклюзивті |жолдарын | | |нәтижелі | | |білім беруге |іздестіру және | | |көмек құру. | | |енгізу. |көмек беру. | | |Кеміс | | | | | | |балалардың | | | | | | |психологиясы | | | | | | |мен | | | | | | |педагогикасы.| | |Қазақстан |Баладағы | |Тест |Жалпы білім |Ауызша | |Республикасынд|неврологиялық | | |беретін |сұрау | |ағы жалпы |бұзылуды, | | |мектептердегі| | |білім беретін |тырысқақ | | |мүмкіндігі | | |мектептердегі |реакциясы, көру| | |шектеулі | | |мүмкіндігі |қабілеті | | |балалардың | | |шектеулі |бұзылуы сияқты| | |жұмыс орнын | | |балалардың |ауытқуларды | | |оңтайлы | | |ерекшеліктерін|сақтықпен шешу | | |ұйымдастыру? | | |қамту. |шаралары. | | |Қазақстан | | | | | | |Республикасын| | | | | | |ың денсаулық | | | | | | |сақтау | | | | | | |министрлігіні| | | | | | |ң м.а. | | | | | | |бұйрығымен | | | | | | |бекітілген | | | | | | |санитарлық | | | | | | |ережесі? | | |Жалпы білім |Инклюзивті | |Тест |Арнайы білім |Ауызша | |беретін |білім беруді | | |беру |сұрау | |мектептердегі |дамытуды | | |бағдарламалар| | |мүмкіндігі |мүмкіндіктері | | |ы бойынша | | |шектеулі |шектеулі | | |мүмкіндігі | | |балаларға |балалардың | | |шектеулі | | |білім беру |білім алу | | |балаларды | | |үрдісінде |жүйесін | | |оқыту? | | |теориялық |жетілдіру. | | |Жалпы білім | | |жағынан ықпал | | | |беру | | |ету. | | | |мекемелерінде| | | | | | |мүмкіндіктері| | | | | | |шектеулі | | | | | | |балаларды | | | | | | |оқыту мен | | | | | | |тәрбиелеуді | | | | | | |табысты | | | | | | |ұйымдастыруды| | | | | | |ң жағдайы? | | |Қазақстан |ҚР «Кемтар | |Тірек |Қазақстан |Ауызша | |Республикасы |балаларды | |сызбасы |Республикасын|сұрау | |білім беру |әлеуметтік және| | |ың денсаулық | | |жүйесінде |медициналық-пед| | |сақтау | | |мүмкіндігі |агогикалық | | |министрлігіні| | |шектеулі |түзеу арқылы | | |ң м.а. | | |балалар, |қолдау туралы» | | |бұйрығымен | | |мүгедек |Заңы, 2002 ж.; | | |бекітілген | | |балалардың |ҚР «ҚР | | |санитарлық | | |құқықтары. |Балалардың | | |ережесі? | | | |құқықтары | | | | | | |туралы» Заңы, | | | | | | |2002 ж.; | | | | | | |2011-2020 | | | | | | |жылдарға | | | | | | |арналған ҚР | | | | | | |Білім беруді | | | | | | |дамытудың | | | | | | |мемлекеттік | | | | | | |бағдарламасы.. | | | | | |Кемтар |Мүмкіндігі | |Рефрат |Мүмкіндігі |Ауызша | |балаларды |шектеулі | | |шектеулі |сұрау | |қамқорлаудың |балаларға | | |балаларға | | |жаңа жолдары. |көрсетілетін | | |көрсетілетін | | | |әлеуметтік, | | |әлеуметтік, | | | |медициналық | | |медициналық | | | |және | | |және | | | |педагогикалық | | |педагогикалық| | | |көмектің жаңа | | |көмектің жаңа| | | |жолдары. | | |жолдары? | | | | | | |Мүмкіндігі | | | | | | |шектеулі | | | | | | |оқушылардың | | | | | | |білім алуына | | | | | | |кедергісіз | | | | | | |аймақтар | | | | | | |қалыптастыру?| | |Қазақстан |Қазақстан | |Реферат |Қазақстан |Ауызша | |Республикасынд|Республикасында| | |Республикасын|сұрау | |а инклюзивті |білім беруді | | |ың Білім | | |білім беруді |дамытудың | | |беруді | | |дамыту |2011-2020 | | |дамытудың | | |қажеттілігін |жылдарға | | |2011-2020ж. | | |негіздеу. |арналған | | |арналған | | | |бағдарламасында| | |бағдарламасы?| | | |, орта білім | | | | | | |жүйесінің | | | | | | |ағымдағы | | | | | | |жай-күйіне | | | | | | |талдау жасау. | | | | | |Инклюзивті |Дамуында | |Конспект |Дамуында |Ауызша | |білім беру |ауытқулары бар | | |ауытқулары |сұрау | |кезінде тәрбие|балалар үшін | | |бар балалар | | |жұмысын арнайы|арнайы | | |үшін арнайы | | |ұйымдастыру |жағдайларды | | |жағдайлар | | |қажетті |ұйымдастыру. | | |жасау | | |компонент | | | |қажеттігі? | | |ретінде. | | | | | | |Шетелдегі |Мүгедектердің | |Викторина, |Мүгедектердің|Ауызша | |мүгедектердің |құқықтары және | |реферат |құқықтары |сұрау | |құқықтарын, |олар үшін тең | | |және олар | | |бостандықтары |мүмкіндіктерді | | |үшін тең | | |мен мүдделерін|қамтамасыз ету.| | |мүмкіндіктерд| | |қорғау | | | |і қамтамасыз | | |саласындағы | | | |ету? | | |шетелдік | | | | | | |заңнама. | | | | | | 2. Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы Кесте 4 |Оқулық, оқу - әдістемелік құрал |Экземпляр |Студент саны|Қамтамасыз | |аты |саны | |ету пайызы | |1 |2 |3 |4 | |Бгажнокова И.М. «Школа для детей |20 | | | |с нарушениями интеллекта: | | | | |тенденции перспективы развития» | | | | |Дефектология 2004ж | | | | |Жарықбаев Қ. Жалпы психология, |30 | | | |2000 | | | | |Кемтар балаларды әлеуметтік және |10 | | | |медициналық-педагогикалық түзету | | | | |арқылы қолдау туралы. ҚР 2002ж | | | | |№343 заңы | | | | |Қазақстан Республикасының Білім |40 | | | |беруді дамытудың 2011-2020 | | | | |жылдарына арналған мемлекеттік | | | | |бағдарламасы.-Астана, 2010. | | | | |Кемтар балаларды әлеуметтік және |15 | | | |медициналық-педагогикалық түзету | | | | |арқылы қолдау туралы. ҚР 2002ж | | | | |№343 заңы | | | | |Ахмедалиева, Д. У. Мүмкіндіктері |45 | | | |шектеулі балалармен жұмысты | | | | |ұйымдастыру // Әлеуметтік | | | | |педагог. - 2010.-№1. - . 15-17 | | | | |Ж.Жанділдаева. Инклюзивті білім |25 | | | |беру мазмұны. // Қазақстан | | | | |мектебі, 2011, №7, 60-61 б. | | | | |Э.Біләлова. Оқушылардың танымдық |5 | | | |қызығушылығын ойын арқылы дамыту.| | | | |// Психологияны мепктепте және | | | | |ЖОО-да оқыту, 2007, №1,11-13 б | | | | |Мангутова Б.Б. Мүмкіндігі |15 | | | |шектеулі адамдар және олардың | | | | |сипаттамасы. // Психология, | | | | |социология, дефектология, 2009, | | | | |№4, 23-26 б. | | | | 9. Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер 1. Руководящие принципы политики в области инклюзивного образования. Париж, ЮНЕСКО, 2009г 2. Бгажнокова И.М. «Школа для детей с нарушениями интеллекта: тенденции перспективы развития» Дефектология 2004ж 3. Жарықбаев Қ. Жалпы психология, 2000 4. Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы. ҚР 2002ж №343 заңы 5. Қазақстан Республикасының Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарына арналған мемлекеттік бағдарламасы.-Астана, 2010. 6. Саламан Декларациясы ЮНЕСКО 1994 ж Қосымша әдебиеттер 1.Білім туралы – Қазақстан Республикасының Заңы.- Астана, 2007 2.Қазақстан-2030, Ел Президентінің Қазақстан халқына жолдауы. Алматы:Білім, 1998, 96 б. 3. Білім беруді дамытудың 2011-2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы. www.egov.kz. 4.Кемтар балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзету арқылы қолдау туралы. ҚР 2002ж №343 заңы 5. Концепция развития инклюзивного образование в РК. www.egov.kz. 6.Ж.Жанділдаева. Инклюзивті білім беру мазмұны. // Қазақстан мектебі, 2011, №7, 60-61 б. 7.К.Жарықбаев. Инклюзивті білім берудің мазмұны қандай? // Мектептегі психология, 2010, №5,18-20 б. 8.Дзюбаева Т.В., Бердалина А.У., Хафизова К.М. Особенности обучения вклассах ЗПР. // Психология в школе 2010 , №5(29) 34-37 б. 9. Білім берудегі менеджмент // - Алматы, 2010. №2, 27-31б. 10.Ахмедалиева, Д. У. Мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмысты ұйымдастыру // Әлеуметтік педагог. - 2010.-№1. - . 15-17 11.Э.Біләлова. Оқушылардың танымдық қызығушылығын ойын арқылы дамыту. // Психологияны мепктепте және ЖОО-да оқыту, 2007, №1,11-13 б 12.Мангутова Б.Б. Мүмкіндігі шектеулі адамдар және олардың сипаттамасы. // Психология, социология, дефектология, 2009, №4, 23-26 б.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz