Файл қосу
Ұлттық сана - сезім
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті | |3 деңгейлі СМК құжаты |ПОӘК |ПОӘК | | | |042-14.05.01.20.97/01-2012 | |«Этнопсихология» пәнінің |Баспа №3 | | |оқу-әдістемелік кешені |26.02.2010 орнына №4| | |оқытушыға арналған |----------- | | «Этнопсихология» ПӘНІ БОЙЫНША ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ 5В050300 «Психология» мамандықтарына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2012 Алғысөз 1. ЖАСАЛЫНДЫ Құрастырушы Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “ Психология” кафедрасының аға оқытушысы Абдуллина Г.К. Хаттама № 1 “___28___” ____08______ 2012ж 2.ҚАРАЛДЫ 1. Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университетінің “Психология” кафедрасының отырысында Хаттама №__1____”_28_»____08____ 2012 жыл Кафедра меңгерушісі: Сатиева Ш.С 2.2.ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында Хаттама №__1____”_05_»____09____ 2012 жыл Төрағасы _______Г.Григорьева 3.БЕКІТІЛДІ 3.1.Университеттің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №__1____”_13_»____09____ 2012жыл Оқу ісі жөніндегі проректор__________ Б.Рскелдиев мазмұны |1 |Пайдалану облысы | |2 |Нормативті сілтеме | |3 |Жалпы мағлұматтар | |4 |Пәннің жұмыс жоспары | |5 |СОӨЖ және СӨЖ | |6 |ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ | |7 |Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы | |8 |Әдебиеттер | 1. Қолдану аймағы. «Этнопсихология» пәнінен жасалған оқу-әдістемелік комплекс психолог мамандығындағы студенттерге арналған. Пәнді оқуыту барысында студенттер қажеттті іскерліктер мен дағыдаларды қалыптастыра отырып пәннің мазмұның, өзектілігі мен қажеттілігін саясатын танып біледі. Пәнді терең зерттеуде оқу-әдістемелік бірлестік негізгі басшылық етеді. 2.Нормативтік сілтемелер. «Этнопсихология» пәнінен оқу-әдістемелік бірлестік 5В050300-«психология» мамандығы бойынша Мемлекеттік Жалпыға бірдей Оқу Стандарты ҚР МЖМБС 3.04.019-2011 Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігінің бұйрығымен бекітілген және күшіне енгізілген. . 3.Жалпы ережелер. Абдуллина Гулнар Кабдешеитовна, аға оқытушы ➢ Психология кафедрасы ➢ Байланыс мәліметтері-тел: 35-93-89, №1 оқу корпусы, №1212 кабинет ➢ Сабақтың өтілу орны - № аудитория ➢ Пәннің аталуы – «Этнопсихология» ➢ Кредит саны - 2 ➢ Жұмыс оқу жоспарынан үзінді (Кесте 1) Жұмыс оқу жоспарынан үзінді Кесте 1 |Курс|Семестр |Несие |Дәріс |Семинар | | | | |Дс |сем | |1 |2 |3 |4 |5 | |1 |С.Қалиев, Қ.Жарықбаев |С.Қалиев, Қ.Жарықбаев бойынша | | | | |бойынша этнос |этнос құрылымын талдау | | | | |құрылымы. | | | | |2 |Этнопсихологияның |Ғылымаралық зерттеу бойынша | | | | |басқа ғылым |салыстырмалы сараптама жасау | | | | |салаларымен байланысы | | | | |3 |Ұлттық сана-сезім |Ә.Табылдиев бойынша ұлттық | | | | | |сана-сезімнің құрылымын | | | | | |классификациялау, схема-сын сызу.| | | |4 |Ұлттық психология |С.Қалиев бойынша жүйелеу. | | | | |құрылымы | | | | |5 |Этнопсихологияның |Терминологиялық сөздікпен жұмыс | | | | |негізгі категориялары | | | | |6 |Этнопсихологияның |Терминологиялық сөздікпен жұмыс | | | | |негізгі категориялары | | | | |7 |Әлемдік дүниетаным |Ғылыми шығармашылық ойтолғау | | | | |негіздері | | | | |8 |Мәдениеттер |Терминологиялық сөздікпен жұмыс | | | | |контексіндегі | | | | | |этносаралық | | | | | |қарым-қатынастар | | | | |9 |Ұлттық-этникалық |Ұлттық-этникалық ерекшеліктері | | | | |ерекшеліктерді зерттеу|зерттеудің қысқаша тарихи | | | | | |талдауын жасау. | | | |1 |Ұлттық таптаурындар |Қазақ немесе кез-келген өз | | | | | |таңдауын бойынша ұлттың | | | | | |әдет-ғұрпы туралы Хабарлама | | | | | |даярлау. | | | СӨЖ тақырыптары: 1. Этнос және этнопсихология туралы түсінік, этностық құрылым - жазбаша 2. Ұлттық психологияның қалыптасып дамуы – реферат 3. Ұлттық психологияның құрылымдық ерекшеліктері – конспект 4. Ұлттық қарым-қатынастың қалыптасу негіздері – 10 сұрақ-жауап 5. Ұлттық психология этнопсихологияның феномені ретінде – жазбаша 6. Л.Гумелевтің этнопсихология ғылымының қалыптасып дамуындағы үлесі -коспект 7. Ұлттық сананы қалыптастырудың жолдары – реферат 8. Этникалық ұқсастық пен өзіндік сананың, мәдениеттің қалыптасуы – жазбаша 9. Қазақстандағы этнопсихологиялық ойлардың дамуы – 10 сұрақ-жауап 10. Ж.Баласағұнидің ұлттық тағылымдары – конспект 11. Ауыз әдебиет үлгілерінің ұлттық психология қалыптасуындағы маңызы – жазбаша 12. Ұлтаралық конфликтілер және оларды болдырмау жолдары – эссе 13. Ежелгі түркі жазбаларындағы үлттық тәлім – тәрбие, сана жайлы ойлар – жазбаша 14. Қазіргі зерттеуші-психологтардың ұлттық сана жайлы ойлары - копспект 6. Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы: Кесте 3 |Тақырыптар |Көрнекіліктер|Өздік оқуға |Бақылау | | |, ТСО, |арналған |формасы | | |плакаттар, |сұрақтар | | | |лабораториялы| | | | |қ стенд | | | |Дәрістер |Практикалық | | | | | |(семинар) | | | | | |сабақтар | | | | |1 |2 |3 |4 |5 | |Қазіргі заманғы |Этнопсихология |Сызба, кесте,|Алатын орны, |Жазбаша | |этнопсихологияның |және оның ғылым |плакаттар |басқа | | |негізгі теориялық |жүйесіндегі орны | |ғылымдармен | | |әдіснамалық | | |байланысы. | | |аспектілері | | | | | |Қазіргі заманғы |Қазіргі заманғы |Сызба, кесте,| |Жазбаша | |этнопсихологияның |этнопсихологияның|плакаттар |Қазіргі Заң | | |негізгі принциптері |негізгі | |пасихологиясы| | |мен категориялары |принциптері | | | | | |. | | | | |Тұлға |Тұлға |Сызба, кесте,|әңгімелесудің|коллоквиум | |этнопсихологиялық |этноспихологиялық|плакаттар |психологиялық| | |мәселе ретінде |мәселе ретінде | |негізі. | | |Этнопсихология |Ұлттық психология|Сызба, кесте,|Құқықтық |Ауызша | |дамуының тарихи |этнопсихологиялық|плакаттар |нормаларды | | |кезеңдері |феномен ретінде | |тиімді | | | | | |қалыптастыруд| | | | | |а қолданатын | | | | | |психологиялық| | | | | |шаралар. | | |Этносаралық |Этнопсихологияның|Сызба, кесте,|Қылмыстық |Пікрталасі | |қарым-қатынас |тарихи даму |плакаттар |тәртіптін | | |психологиясы |кезеңдері | |психологиялық| | | | | |мүмкіншілікте| | | | | |рі. | | |Ресейде және |Ресейде және |Сызба, кесте,|Әлеуметтік |Жазбаша | |қазақстандағы |Қазақстандағы |плакаттар |әрекетке | | |этнопсихологиялық |этнопсихологиялық| |қарсы | | |идеялардың |идеялардың | |мотивтер. | | |қалыптасуларымен дамуы|қалыптасулары мен| | | | | |дамуы. | | | | |Этностық сәйкестілік |Этносаралық |Сызба, кесте,|Қылмыстық |Эссе | |және оның |қарым-қатынас |плакаттар |топтардың | | |трансформациялық |психологиясы | |ынтымақтастық| | |мәселесі | | |механизмі. | | |Этникалық |Қазіргі заманғы |Сызба, кесте,|Тергеушінің |Реферат | |конфликтілер. пайда |этнопсихологияның|плакаттар |танымдық | | |болу себептері және |қолданбалы | |сипаты. | | |реттеу тәсілдері |аспектілері. | |Психофизиолог| | | | | |иялық сапасы.| | Оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы: Кесте 4 |№ р/с|Оқулықтар, оқу-әдістемелік |Саны |Студенттер |Қамтамасыз ету | | |құралдар атауы | |саны |пайызы | | | | | | | |1 |Столяренко Л.Д. Основы |3 |9 |95 | | |психологии.- Ростов-на-Дону. | | | | | |1996 | | | | |2 |Популярная психология. |10 |9 |100 | | |Хрестоматия.-М., 1990 | | | | |3 |Рубинштейн С.Л. Основы общей |1 |9 |25 | | |психологии. СПб., 1999 | | | | |4 |Рубинштейн С.Л. Основы общей |30 |9 |100 | | |психологии. СПб., 2004 | | | | 7. Оқытушының басшылығымен өтетін өзіндік (ОБСӨЖ) жұмысының көлемі типтік оқу жоспарына, пәннің жұмыс оқу бағдарламасына сәйкес анықталап уақыты, аудиториясы көрсетіліп оқу кестесіне енгізілген. СӨЖ бақылау түрлерін, тәсілдерін таңдауда оқу пәнінің мақсаты мен міндеттерін, бөлінген сағат көлемімен, студенттердің дайындық сатысы ескерілген. 1.СӨЖ бойынша тапсырмалар өз уақытында міндетті түрде орындалуы тиіс. 2.Мерзімінде орындалмаған тапсырмалар автоматты түрде төмен бағаланылады. Студенттердің пән бойынша білімін бақылау келесі нысандар бойынша жүргізіледі: Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі балл санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 2 модуль бойынша максимум 270 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 75 ұпай) 2. Семинарға қатысқаны және белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 ұпай, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, ұпайдың 60% ғана қойылады. Баға қою саясаты Әрбір студент пән бойынша жеткілікті рейтинг алуы үшін белгілі ұпай санын жинуы тиіс. Ұпайлардың максималды саны: 1-рейтинг нәтижесі бойынша 1-8 апталарда – 300 ұпай, 2-рейтинг нәтижесі бойынша 9-15 апталарда – 300 ұпай. Пән бойынша семестрде максималды ұпай саны – 600. Ұпайлар келесі жұмыс түрлері үшін қойылады: 1. Модульдар бойынша тапсырманы орындағаны үшін (1 және 3 модуль бойынша максимум 150 ұпай, 2-модуль бойынша – максимум 120 ұпай) 2. Белсенділігі үшін (қатысу үшін – 20 балл, белсенділігі үшін максимум 100 ұпай) 3. Межелік тестілерді орындағаны үшін (максимум 30 ұпайдан) Пән бойынша ұпайлардың бөлінуі төменде 5-кестеде берілген. Бақылау мерзімдері 8-аптаның соңы және 15-аптаның соңы. Уақытында өткізілмеген тапсырма мен тестерді 15-аптада тапсыруға болады, бірақ егер студент себепсіз уақытында орындамаса, оларға айыппұл салынып, баллдың 60% ғана қойылады. Пән бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік кестесі Кесте 4 №Апталар1234567891011121314151Бақылау түрі--СхАжТсРК1РБ-ҒәТсСХКТс2РБ2СӨЖ ұпайлары0022222202222223СӨЖО ұпайлары0033333303333334Семинар ұпайлары004040404040400404040404040Барлығы:2270270 Белгілеулер: СХ-схема; Аж- аударма жұмысы; Ғә- Ғылыми әдебиетпен танысу; Тс.- терминологиялық сөздікпен жұмыс; Р-реферат; Х-хабарлама; К-конспект; М-мысалдар; Т-тест Бақылау түрлері ағымды (апта сайын) межелік (7-ші және 15-ші апталарда) қорытынды (академиялық кезеңде бір рет өтіледі, емтихан немесе курстық жұмыс қорғау) 8. Әдебиеттер 8.1. Негізгі әдебиеттер Аймаганбетова О:Х. Основные теоретические проблемы этнопсихологии// Мат.ІІІ межд. Симпозиума «Восток-Запад: диалог культур» - Алматы: КазНУ, 2011. ЧІІІ.-С101-108; Аймаганбетва О.Х. Основы этнопсихологии. – А.: Литера, 2009. Аймаганбетва О.Х. Этнопсихологические исследование этнических конфликтов // Вестник КазНУ им. Аль-Фараби. Серия психология и социология, 2002, № 1(8) Андреева Г.М. Социальная психология. – М.: Аспект Пресс, 2009. Боронев А.О., Павленко В.Н. Этническая психология – СПб.: Изд СПб. Ун-та, 2007: Бромлей ЮВ, Очерки истории этноса. – М.: Наук. 2008. Гумилев Л.Н. Этногенез и биосфера Земли. – М7: Ди ДИк, 2007. Гумилев Л.Н. Психологиическое несходство этносов. // Психология национальной нетерпимости . – Мн.: Харвест, 2008: Джакупов С.М. Этнопсихологические исследование этнических предупреждений // Мат. 2 науч.-теорет. К-ции «Развитие пс.пед мысли республиках. Центр. Азии» - Алматы: Каз НУ , 2002: Джандильдин Н.Д Природа нац. Психологии – Алма –Ата: Казахстан, 2008. Жарикбаев К.Б. Современные состояние и основные проблемы этнопсихологии в Казахстане //Этнопедагогика жане этнопсихология. Алматы: КазГу, 2010. Крысько В.Г.Этнопсихология и межнациональные отношения. – М.: Экзамен,2002. Кукушкин В.С., Столяренко Л.Д. Этнопедагогика и этнопсихология. – Ростов на Дону: Феникс, 2009. Платонов Ю.П.Этическая психология. СПб. : Речь, 2001; Платонов Ю.П.Основы этической психологии. СПб. : Речь, 2003 Стефаненко Т.Г. Этнопсихология. – М.: Аспект-Пресс, 2004; Тажибаев Т.Т. Педагогическая мысль в Казахстане во второй половине 19-века. – Алматы, 2008. Этнопсихологический словарь. – М.: Моск. Пс-соц. Ин-т, 2009 Этнопсихологический словарь/ Под ред. Крысько В.Г. – М.: Моск.психол. –соц.ин-т.2008. Шпет Г.Г. Введение в этническую психологию. Изд.Дом «П.Э.Т». СПб. 2006. 8.2. Қосымша әдебиеттер. Бердяев Н.А. Судьба России. Самосознание. – Ростов на Дону: Феникс, 2007-670; Табылдиев Ә.Т. Қазақ этнопедагогикасы: оқу құралы.-А: «Білім», 2004. Қани М. Қазақтың көне тарихы. –А. 2003. Жарықбаев Қ., Наурызбаев Ж., Қазақтың ұлттық тәлім-тәрбие атауларының түсіндірмелі сөздігі. –А: «Ғылым».2003. Волков Г.Н. Этнопедагогика. –Чебоксары. 2004. Тынышбаев М. Материалы к истории киргиз-кайсакского народа.Ташкент. Восточное отд. Киргиз.гос. изд.-ва.2005. Хасанов Б.Х. Казахско-русское двуязычие. –А. «Наука». 2007. Кон А.К. Этнический словарь. –М: «Педагогика».2003. Сарсенбаев Н. Обычаи, традиции и общественная жизнь. –А: «Казахстан» 2004.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz