Файл қосу
ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ ШӘКӘРІМ | |атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК 042-X.1.ХХ/01-20__ | |ПОӘК | | | |«Мектепке дейінгі |Басылым №__ ______ | | |ұйымдағы психологиялық | | | |қызмет» | | | |пәнінен студенттерге | | | |арналған пәннің жұмыс оқу| | | |бағдарламасы | | | 5 В010100 «Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу» мамандығы үшін «Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет» ПӘНІНІҢ ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ПОӘК 042-X.1. ХХ/01-20__ |Бас. № ___ ______20__ |Страница 2 из __ | | |г. | | Алғы сөз Құрастырушы: __________ Г.А. Жакпарова Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының магистрі; 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ: 2.1. Шәкәрім атындағы Семей Мемлекеттік Университетінің «Педагогикалық психология» кафедрасының отырысында талқыланды және бекітілді «Педагогикалық психология» кафедрасының меңгерушісі, ____________ Г.К.Джумажанова Хаттама №1 «03» 09. 2013 ж 2.2.Педагогика факультетеінің оқу-әдістемелік бюросының отырысында мақұлданды Хаттама №1 «05» 09.2013 ж . Оқу-әдістемелік кеңесінің төрағасы, __________ Т.Ш.Ахметова 3. БЕКІТІЛДІ: 3.1. Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында бекітілді және басылымға жіберуге ұсынылды Хаттама №1 «18» 09.2013 ж. ОӘК төрайымы, Оқу-әдістемелік жұмысының проректоры, ___________ Г.К.Искакова |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 3 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | Мазмүны |1 |Ортақ жағдайлар | | |2 |Кәсіптің көріністері бойынша тәртіптің мазмұны және сағаттың | | | |бөлінуі | | |3 |Тәртіпке үйренудің әдістемелік ұсыныстары | | |4 |Курстың форматы | | |5 |Курстың саясаты | | |6 |Бағалану саясаты | | |7 |Әдебиеттер | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |ПОӘК |Бас. № ___ _______20__ |8 беттің 4 сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ |ж. | | 1 Ортақ жағдайлар 1.Жалпы мәліметтер ▪ Дәріс және практикалық сабақты жүргізушілер – Жакпарова Г.А. ▪ Кафедра «Педагогикалық психология»; ▪ Байланыс ақпараттары – тел: 8-777-151-86-65, оқу ғимараты № 2, кабинет № 409-418; ▪ Пәннің атауы – «Мектепке дейінгі ұйымдағы психологиялық қызмет»; ▪ Кредит саны – 3; ▪ Жұмыс оқу жоспарынан көшірме. 1.1 Пән мазмұнының қысқаша сипаттамасы. 1.2 Берілген курстың мақсаттары: - студенттерге педагогикалық психологияның теориялық аспектілері бойынша, біртұтас білім жүйесін қалыптастыру; - пәннің мәнін және мазмұнын сипаттайтын терминологиялық ұғымдық ақпарат беру; - барлық ұғымдардың өзара байланысын, олардың ішкі мазмұнын ашу. 1.3 Пәнді оқытудағы негізгі міндеттер: • мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастырудың тиімді жолдарымен таныстыру; • басқару мен басшылық жасаудың әдістемесін үйрету; • әдіскердің тәрбиешілер білімін көтерудегі міндеттерімен таныстыру, олардың мамандығына деген қызығушылығына тәрбиелеу; • мектепке дейінгі маман кадрларының білімі мен біліктілігін көтерудегі әдістемелік жұмыс формаларымен таныстырып, дүниетанымын қалыптастыру; • мектепке дейінгі тәрбие бағдарламалар бойынша балалардың оқу-тәрбие жұмысына басшылық жасау, ұйымдастыру түрлерін меңгертіп, шығармашылық қабілетін арттыру; • ғылыми-теориялық білімін жетілдіріп оны практикада қолдана білу дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту; • оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды дайындауда қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту. 1.4 Тәртіп байқауының негізгі мақсаты: Мектепке дейінгі мекеме мамандапын даярлауда «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару » пәнінің маңызы зор. «Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару » бағдарламасы мектепке дейінгі балалардың тәрбиесінің, балабақшаның дамуы туралы классикалық және отандық ғылыми еңбектер мен тұжырымдар басшылыққа алынып жасалынды. Студенттер мектепке дейінгі тәрбие мәселесі туралы теориялық білімді меңгереді. Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару пәні студенттердің педагогикалық білімдері мен шеберліктерінің тереңдеуіне алдын ала қор жасайды, студенттерге қазіргі педагогика ғылымының теориялық негізін бере отырып, іс жүзінде қолдану жағдайын қарастырады. Қайта құру сай дүниежүзілік педагогикалық ақыл-ойдың озық тәжірибелерін, жаңа ұғымдар мен терминдерді пайдалана отырып тарихи сабақтастықты сақтауға көңіл бөледі. 1.5 Пәнді оқу нәтижесінде студент: Білу керек: - мектепке дейінгі мекеме әдіскерінің міндеттері мен оларға қойылатын талаптар; - педагогикалық кеңесті өткізу әдістемесін; - семинар, семинар-практикумды өткізу жолдарын; - әдістемелік жұмыстардың жаңа формаларын; - топ сыныптың жұмыс жоспарын, бағдарлама, оқу-әдістемелік кешендерін; - ата-анамен жұмыс формаларын білуі керек; - педагогикалық ұжымды басқара білуі; - оқу тәрбие үрдісіне басшылық, бақылау жасай білуі; - педагогикалық үрдістерді талдай білуі; - метепке дейінгі мекеменің жұмыстарын жоспарлай білуі. Игеру: - Кәсіби психологиялық курста алған білімді сапалы бағалау; - Кәсіби психология ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін; - Нақты әдістемелерді таңдау барысында психолгиялық дамудың жеке оқытылуын игерту; Меңгеру: - Оқытудың жаңа технологияларымен таныстырып оларды мектеп алды дайындауда қолданудың дидактикалық негіздерін меңгерту. Қолдана білу: - Ғылыми-теориялық білімін жетілдіріп оны практикада қолдана білу дағдыларын , кәсіби құзырлығын дамыту; Түсіну: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару негізін түсіну; Көрсете алу: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару даму сатысын көрсету: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқарудың кәсіби этикалық түсініктемесін көрсете білу; Істей алу керек: - Оқыту, тәрбие және ұстаз психологиясының проблемаларын, шешу жолдарын , принциптері мен заңдылықтарын; - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару ғылымының даму және қалыптасу тарихын, ерекшеліктерін; Иемдену: - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару фундаментальды пән ретінде; - Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша отандық және шетелдік зерттеуші ғалымдарының еңбектеріндегі теориялық және қолданбалы зерттеулер нәтижелерін, оның негізгі түсініктерімен категорияларын, механизмдерін; 3.5 Курстың пререквизиты: Жалпы білім беретін мектептерің бағдарламасындағы гуманитарлық пәндер бойынша білім. 3.6 Курстың постреквизиты: Мектепке дейінгі тәрбиені ұйымдастыру және басқару курсын оқыту негізінде білім мен дағдысын қалыптастыра отырып педагогика , тәрбие жұмысының әдістемесі, әлеуметтік педагогика және басқада педагогикалық циклдардағы пәндерді меңгеру. |ПОӘК |Бас. № ___ ______20__ ж.|8 беттің 5сі | |042-X.1.ХХ/02-20__ | | | 2 ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ ЖӘНЕ САБАҚ ТҮРЛЕРІ БОЙЫНША САҒАТТАР БӨЛУ Кесте 2 | | |Дәріс | | | | |№ |Тақырыптың атауы | |Тәжір |ОСӨЖ |СӨЖ | |1. |Тапсырмалар және мектепке дейінгі |2 |1 |1,5 |4,5 | | |тәрбиенің ұйымдастырылу принциптері | | | | | |2. | Балабақшалар және оларды ұйымддастыру |2 |1 |1,5 |4,5 | |3. |Мектепке дейінгі ұйымдардың қаржылық |2 |1 |1,5 |4,5 | | |жүйесі | | | | | |4. |Меңгеруші – мектепке дейінгі |2 |1 |1,5 |4,5 | | |ұйымдастырудың негізгі жетекшісі | | | | | |5. |Әдіскер – мектепке дейінгі ұйымдағы |2 |1 |1,5 |4,5 | | |педагогикалық ұжымды ұйымдастырушы | | | | | |6. |Мектепке дейінгі ұйымның басқару |2 |1 |1,5 |4,5 | | |әдістемесі | | | | | |7. |Мектепке дейінгі ұйымның жоспарлау жұмысы|2 |1 |1,5 |4,5 | |8. | |2 |1 |1,5 |4,5 | | |Мектепке дейінгі ұйымдағы әдіскердің | | | | | | |жұмыс формасы | | | | | |9. |Мектепке дейінгі ұйымдағы оқу-тәрбие |2 |1 |1,5 |4,5 | | |жұмысының педагогикалық және бақылау | | | | | | |анализы | | | | | |10.|Педагогикалық советтің ұйымдастырылуы |2 |1 |1,5 |4,5 | |11.|Семинардың |2 |1 |1,5 |4,5 | | |ұйымдастырылуы,практикумдық-семинарлық | | | | | |12.|Кеңесті жүргізудің әдістемесі |2 |1 |1,5 |4,5 | |13 |Ойын іс-әрекетіндегі басшылық |2 |1 |1,5 |4,5 | |14 |Оқу іс-әрекетіне талдау жүргізу |2 |1 |1,5 |4,5 | |15 |Еңбек іс-әрекетіне басшылық |2 |1 |1,5 |4,5 | | |Барлығы сағат саны |30 |15 |22,5 |67,5 | 3. ПӘНДІ ОҚЫТУ БОЙЫНША СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ Пәнді оқу бойынша әдістемелік нұсқаулар студент онымен танысқанда, пәнді оқу процесін тиімді ұйымдастыра алу мүмкіндіктерін жетік білу үшін дұрыс құрылуы керек. - дәріс және тәжірибе сабақтарына дәптер бастау; - Тәжірибе сабақтарында калькулятор болуы тиіс; - 1-3 тақырыптар теориялық болып табылады, сондықтан оқу барысында заңдыоық және нормативті-құқықтық базаны, сонымен қатар экономикалық газет-журналдардан экономикалық мақалаларды пайдалану керек; - 4-15тақырыптар теориялық-әдістемелік және практикалық сипатта,тәжірибе сабақтары ауызша және жазбаша жауаптарды қарастыратын интенсивті режимде болады. Сондықтан негізгі және қосымша әдебиеттермен жұмыс істеп, төменде көрсетілген барлық нұсқауларды орындау қажет. Әдістемелік нұсқаулар: берілген курс бойынша негізгі әдебиеттерді пайдалану керек, ауызша сұрауға арналған сабақ мазмұнына сәйкес сұрақтар, бақылау жұмыстарының сұрақтарын, есептерді тәжірибелік сабаққа арналған дәптерге жазу керек. Студенттерге жеке тапсырмалар мен есептер шығаруға беріледі. Тәжірибелік тапсырмаларды орындау топ бойынша жүргізіліп тапсырылады. Әрбір топ курс барысында бір ауызша презентация тапсыруы керек. Әрбір жұмыс және тәжірибелік сабақтың талдауын әрбір студентпен жеке орындалуы тиіс. Аудиторияда берілген тапсырма сабақ барысында қарастырылуы тиіс. | 4 Курстың форматы | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді. Оқытушының жетекшілігімен орындалатын студенттің өздік жұмысының мазмұны келесі кестеде көрсетілген. | 5.Курстың саясаты | Қатысу - дәріске, практикалық сабақтарға міндетті түрді қатысуы. Егер сіз белгілі бір себептермен сабаққа қатыспасаңыз, онда таңдалмаған мәліметтер үшін жауапкершілікті өзіңізге аласыз. Тәртіп - сабақ барысында бұзылған тәртіп үшін студент аудиториядан шығарылып және курс бойынша қанағаттанарлықсыз деген баға алады. Бақылау тапсырмалары – олар міндетті түрде орындалып , белгіленген уақытта тапсырылуы керек. Мерзімінен кеш тапсырылған жұмыстардың бағасы кемітіледі. Үй тапсырмасы - әрбір сабаққа студенттер әдебиеттердің негізгі және қосымша тізіміне сәйкес дайындалуы керек. Сабаққа кешігіп қалған немесе дәріске қатыспаған студенттер автоматтыы түрде 0 балл алады. Тапрсырмаларды дайындау: 0 балл, кем тапсырғандардың баллдары кемітіледі. Межелік аттестация - межелік аттестация қорытындысы сабаққа қатысу есебімен, студенттің өздік жұмысымен уақытында тапсырылған, сабақ барысында ауызша не жазбаша формада жауап беруіне, межелік бақылаудың қорытындысын есепке ала отырып, шығарылады. 5семестр барысында 2 межелік аттестация өтеді. Көшіріп алу және плагиат – кез келген көшіріп алу немесе плагиат (басқа студенттенрдің дайын жұмыстарын көшіріп алу) аудиториядан шығарып жіберу немесе бүкіл курс бойына қанағаттанарлықсыз деген баға қойылады. Ұялы телефондар – сабақтың өтуі барысында өшіріліп тастауы керек. Емтихан – қорытынды емтихан «Қаржы » курсы бойынша билет негізінде емтиханға жіберілген барлық студенттер, тапсырады. Емтихан барлық оқытылған курсты қамтиды. Емтихан кезінде көшіріп алуға қатаң түрде рұқсат етілмейді 6. БАҒА ҚОЮ САЯСАТЫ Пән бойынша амтихан бағасы 100%-ды құрайтын модульдер, қорытынды бақылау ( 60%) максималды көрсеткіштердің көлемі ретінде анықталады. Кесте 5 – Пән бойынша студенттердің білімі аттестация (межелік бақылау) келесі шкаласы (балл түрінде) бойынша анықталады | |1 |2 |3 | |Өте жақсы |А |95-100 |4,00 | | |А- |90-94 |3,67 | |Жақсы |В+ |85-89 |3,33 | | |В |80-84 |3,00 | | |В- |75-79 |2,67 | |Қанағаттандырлыған |С+ |70-74 |2,33 | | |С |65-69 |2,00 | | |С- |60-64 |1,67 | | |Д+ |55-59 |1,33 | | |Д |50-54 |1,00 | |Қанағаттадырылмаған |F |0-49 |0,00 | |Аяқталмаған |I |- |NA | |Пәнді өрындаған |Р |Өтті |- | Таблица 2 |Апта |Бағалану саясатықылау түрі |Барлық |Ескерту | | | |ұпай | | |1 |2 |3 |4 | | |Аудиториялық кәсіптің барлық көрінісінің |30 | | | |қатынасуы 1-7апта аралығы | | | |2 | | | | |… | | | | |7 |Рубеждік бақылау 1 | | | |Тәлім-тәрбиенің нәтижесіндегі жалпы ұпай 1-7 апта |300 | | |аралығы | | | | |Аудиториялық кәсіптің барлық көрінісінің |30 | | | |қатынасуы 8-15апта аралығы | | | |10 | | | | |… | | | | |15 |Рубеждік бақылау 2 | | | |Тәлім-тәрбиенің нәтижесіндегі жалпы ұпай 8-15 апта |300 | | |аралығы | | | |Экзамен бағалары |400 | | |Академиялық кезең бойынша жалпы ұпай саны |1000 | | 7 Әдебиеттер Негізгі әдебиеттер: 1. Выготский Л.С. Педагогическая психология. М., 1991. 2. Крутецкий В.А. Основы психологической психологии. М., 1972. 3. Талызина Н.Ф. Педагогическая психология. М., 1998. 4.Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г. 5.Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 6.Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 7.Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М:; 1976. 8.Айсмонтас . Педагогическая психология. М:; 2000. Қосымша әдебиеттер: 1.Мухина В.С. Детская психология. М., 1985. 2. Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г. 3. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 4. Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 5. Петровский А.В. Жас ерекшелік және педагогикалық психология. гия. Книга 2 . М., 2000г. 5.Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 6.Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 7.Крутецкий В.А. Психология обучения и воспитания школьников. М:; 1976. 8.Айсмонтас . Педагогическая психология. М:; 2000. Қосымша әдебиеттер: 1.Мухина В.С. Детская психология. М., 1985. 2. Немов Р.С. Психология. Книга 2 . М., 2000г. 3. Зимняя И.А. Педагогикалық психология. М., Логос; Алматы: 2005. 4. Мұқанов М. Педагогикалық психология очерктері. Алматы. 1962. 5. Петровский А.В. Жас ерекшелік және педагогикалық психология.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz