Файл қосу
Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру пәнінің жұмыстық бағдарламасы
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ | |ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |СМК құжатының 3-деңгейі |ОӘК |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 | |ОӘК |№1 басылым | | |оқытушыға арналаған |03.09.2013 | | |« Оқушылардың бейіндік | | | |оқытуын үйымдастыру» | | | |пәнінің жұмыстық | | | |бағдарламасы | | | ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ПӘННІҢ ЖҰМЫСТЫҚ БАҒДАРЛАМАСЫ Семей 2013 |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |1 | Алғы сөз 1 әзірлеген Құрастырған ___________ « » 2013 ж. Нысангалиева Б.Т., «Бейнелеу өнер және дизайн» кафедрасының оқытушысы 2 ТАЛҚЫЛАНҒАН 2.1 «Бейнелеу өнері және дизайн» кафедрасының отырысында. Хаттама № _____, «_____» ______________ 2013 ж., Кафедра меңгерушісі __________ / М.С. Мырзаканов/ 2.2 Педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік бюросында Хаттама № _____ , «_____» ______________ 2013 ж., Төраға ____________________ / / 3 БЕКІТІЛГЕН Университетінің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында келісіліп, баспаға ұсынылды Хаттама № ____, «_____» ____________________ 2013 ж. ОӘК төрайымы __________ / / БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 |2 | Мазмұны |1 Қолдану саласы | | |2 Нормативтік сілтемелер | | |3 Жалпы жағдай | | |4 Оқу бағдарламасының мазмұны | | |5 Студенттің өздік жұмысына арналған тақырыптар | | |6 Пән бойынша оқу – әдістемелік картасы | | |7 Оқу үрдесін кітаппен қамтамассыз ету картасы | | |8 Әдебиет | | |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 3 | 1 ҚОЛДАНУ САЛАСЫ « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» пәні бойынша 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандығына арналған оқу-әдістемелік кешен студенттерге - педагогика технологиялар бойынша ақпаратты жүйелендіру және біріктіру, сонымен қатар педагогикалық қурылым мен тәжірибеге қол жеткізу, болашақ мамандарды оқытудың жаңа техникалық құралдарын , технологиясының ,тарихын білу және оның болашақта пайдалану. 2 НОРМАТИВТІК СІЛТЕМЕЛЕР « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» осы пәннің оқу-әдістемелік кешені келесі құжаттардың ұсынымдарымен және талаптарына сәйкес берілген пән бойынша оқу процесін ұйымдастыру тәртібін белгілейді және жасайды: - 5В012000 – « Кәсіптік білім» мамандықтағы мемлекеттік жалпы міндетті білім стандарты ГОСО РК 6.08.076-2010, Қазақстан республикасының білім және ғылым министрлігінің бұйрығы бойынша әрекетке енгізілді және бекітілді. 3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙ Пән мазмұнының қысқаша жазылуы Студентер « Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» негіздерімен және түрлерімен,қолдану жұмыстарымен танысады. Оқытудың негізгі принциптері –« Оқушылардың бейіндік оқытуын үйымдастыру» қазіргі замандық тақырыптар, эскиздер мен жобалар, жаттығулар орындау. 1.3 Курстың пәнді оқытудағы мақсаты -Пәнің негізгі мақсаты студентерді өздігінен шығармашылық жұмысқа бейімдеу. Алған білімдерді педагогикалық іс-тәжірибелерінде, кәсіптік білім сабақтарында пайдалану. 1.4 Пәнді негізгі оқыту барысы -Кәсіптік білім берудегі дәстүрлі технологияларды түрлендірудің концептуалды тәсілідерін, даярлау жүйесіндегі инновациялық технологияларды пайдалану. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 4 | 1.5 Оқу нәтижесі Студент пәнді оқып тамандағанда: - білу – Кәсіптік білімде алған білімді пайдалана білу; - игеру - көлемді материалынан жүйелі білім алу; - қабылдау - технологиялардын әр түрлі құралдармен, техникалармен, материалдармен; - істей алу - жобалау проблемаларын белгілеу, оны шешу үшін бірнеше варианттарды ұсыну, ұсынған варианттардың арасынан ең жақсы вариантты таңдау; - ұғу - бұл пән адамның білімін кенейтеді; - болу - мәдениет спецификасы туралы білім; - ұғып алу - негізгі теориялық және тәжірибелік білімдерді. 1.6 Курстың пререквизиттері: -Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Педагогика сұрақтарына жауап -психология сұрақтарына жауап -Оқыту әдістемесінің негізінен білім -Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 1.7 Курстың постреквизиттері: - Кәсіптік оқыту бойынша жалпы білім -Оқушыларды кәсіптік даярлау жүйесінде инновациялық технологиялар -Оқыту технологиясының мәні және интегралды сипатталынуы - Дәстүрлі технологиялардың сипаттамасы 3.7 Оқу жоспарынан алынған Кесте 1 |Курс |Семестр |Кредиты | 4 ОҚУ ПӘННІҢ МАЗМҰНЫ Кесте 2 |№ |Тақырып |Сағаттар |Әдебиет | |р/с | | | | | | |ДС |ЗС |ТС |СОӨЖ |СӨЖ | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | | |Оқыту технологиясының |2 | |2 |2 | |Беспалько В.Ф| | |мәні және интегралды | | | | | |Педагогика и | | |сипатталынуы . | | | | | |прогрессивные| | |1.Технология . | | | | | |технологии | | |2.Білім беру | | | | | |обучения | | |технологиясы. | | | | | |М-1999г | | |3.Педагогикалық | | | | | | | | |технология. | | | | | | | | |4.Білім беру | | | | | | | | |технологиясының | | | | | | | | |жіктелуі. | | | | | | | | |Кәсіптік білім берудегі |2 | |2 |2 | |Мектептегі | | |дәстүрлі технологияларды| | | | | |технология | | |түрлендірудің | | | | | |технология в | | |концептуалды тәсілі. | | | | | |школе в школе| | |1.Оқушыларды | | | | | |№7 2006ж | | |дайындаудағы оқытуды | | | | | | | | |жекелендіру және | | | | | | | | |дифференцациялау | | | | | | | | |технологиялары. | | | | | | | | |2.Жеке-тұлғаға | | | | | | | | |бағдарланған оқыту | | | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | | |3.Ынтымақтастықоқу | | | | | | | | |технологиясы | | | | | | | | |4.Дамыта оқыту | | | | | | | | |технологиясы. | | | | | | | | |Оқушыларды кәсіптік |2 | |2 |2 | |Мектептегі | | |даярлау жүйесіндегі | | | | | |технология | | |инновациялық | | | | | |технология в | | |технологиялар. | | | | | |школе в школе| | |1.Модульдік оқыту | | | | | |№7 2006ж | | |технологиясы | | | | | | | | |2.Ақпараттық оқыту | | | | | | | | |технологиялары. | | | | | | | | |3.Қашықтықтан оқыту. | | | | | | | | |4. Проблемалық оқыту. | | | | | | | | |Кәсіптік білім беруде |3 | |3 |3 | |Андреев А.А | | |этнопедагогикалық | | | | | |Введение в | | |технологияны қолдау. | | | | | |дистанционное| | | | | | | | |обучение.-М; | | | | | | | | |Из-во | | | | | | | | |ВУ,1997-251с.| | |Оқыту технологиялары |3 | |3 |3 | | Мектептегі | | |бойынша жоба ұсыну. | | | | | |технология | | | | | | | | |технология в | | | | | | | | |школе в школе| | | | | | | | |№7 2006ж | | |Компьютерлендірудің екі |3 | |3 |3 | | Мектептегі | | |жақты сипаттамасы. | | | | | |технология | | |Аудио-визуалдық | | | | | |технология в | | |материалдар. | | | | | |школе в школе| | | | | | | | |№6 2006ж | | |Барлығы |15 | |15 |15 | | | 5 ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІЛІМІ 5.1 Еңбекті оқыту әдістемесінің мақсаты мен міндеттері? 5.2 Тоқым түрлерін ата? 5.3 Қауіпсіздік ережелері мен жеке гигиеналық талаптары? 5.4 Тұрмыстық еңбеқ негіздері? 5.6 Жапсырмалаудың түрлері? 5.7 Түрлі-түсті қағаздан қандай үйлестіру істеуге болады? 5.8 Үйлестіру қандай пішіндерден құралған? 5.9 Папье- маше технологиясы? 6. Бисермен жұмыс? 6.1 Коллаждың тарихы. Коллаждың жасау техникасы? 6.2 Қол өнер. Тоқыма. 6.3 Гобелен дегеніміз не? 6.4 Батик дегеніміз не? Батиктың технологиясы. 6.5 Сәулет өнері дегеніміз не? Сәулет өнерінің түрлері. 6.6 Ою- өрнектердің орындалу тәсілдері және оқытып үйрету әдістері? 6.7 Табиғи материалмен жұмыс. |ОӘК 042-33.1.20/01-2013 |№1 басылым 03.09.2013 | 6 | 6 ПӘН БОЙЫНША ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТА Кесте 3 |Тақырыбы |Көрнекті құрал, |Өздігінен оқуға|Бақылау | | |ТОҚ,плакаттар, |арналған |түрі | | |зертханалық |сұрақтар | | | |стенд | | | |Дәріс |Тәжірибе жұмысы |Зертхан| | | | | | |алық | | | | | | |жұмыс | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 | | |Оқыту технологиясының| |Слайд, |Блум |реферат | | |мәні және интегралды | | |таксономиясы | | | |сипатталынуы . | | | | | | |Кәсіптік білім | |Журнал,оқулықтар|презентация |Жұмысты | | |берудегі дәстүрлі | |дан шолу | |тапсыру. | | |технологияларды | | | | | | |түрлендірудің | | | | | | |концептуалды тәсілі. | | | | | | |Оқушыларды кәсіптік | |Слайд,көрнекілік|реферат |Жұмысты | | |даярлау жүйесіндегі | | | |тапсыру. | | |инновациялық | | | | | | |технологиялар. | | | | | | |Кәсіптік білім беруде| |көрнекілік |презентация |Жұмысты | | |этнопедагогикалық | | | |тапсыру. | | |технологияны қолдау. | | | | | | |Оқыту технологиялары | | |Жоба құрастыру |Жұмысты | | |бойынша жоба ұсыну. | | | |тапсыру. | | |Компьютерлендірудің | |Слайд, |Кейс-стади |Жұмысты | | |екі жақты | |материалдар | |тапсыру. | | |сипаттамасы. | | | | | | |Аудио-визуалдық | | | | | | |материалдар. | | | | | | |Педагогикалық | |Журнал,оқулықтар|Сабақ-жоспары |Жұмысты | | |бақылаулар. | |дан шолу | |тапсыру. | |ОӘК 042-Х.1.ХХ/01-2013 |№1 басылым 10.01.2013 |7 | 7 ОҚУ – МЕТОДИКАЛЫҚ ӘДЕБИЕТ КАРТАСЫМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ Кесте 4 |Оқу - методикалық әдебиеттің аты |Экземпляр |Оқушылар |Қамтамасыз ету | |және авторлары |саны |саны |пайызы | |Мектептегі технология .Технология в|5 |3 |100 | |школе№3-2006 | | | | | Беспалько В.Ф Педагогика и |1 |3 |50 | |прогрессивные технологии обучения | | | | |М-1999г | | | | | Андреев А.А Введение в |1 |3 |50 | |дистанционное обучение.-М; Из-во | | | | |ВУ,1997-251с. | | | | |Смирнов С.А. Технология как |1 |3 |50 | |средство обучения второго | | | | |поколения.-М.,2005. | | | | 8 ӘДЕБИЕТ Әдебиеттер тізімі: 1.Андреев А.А Введение в дистанционное обучение.-М; Из-во ВУ,1997-251с. 2.Басова Н.В. Система дистанционного образования: История развития и перспективы.Инновационные аспекты учебного и воспитательного процессов в технических вузах: Материалы научно-методического семинара вузов Северного Кавказа№Новочеркасск: Из-во ЮРГТУ,1999,-45С. 3.Беспалько В.Ф Педагогика и прогрессивные технологии обучения М-1999г 4.Мектептегі технология технология в школе в школе №7 2006ж 5. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2006ж 6. Мектептегі технология технология в школе в школе №11 2006ж 7. Мектептегі технология технология в школе в школе №8 2010ж
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz