Файл қосу
Мектепте тарихты
|ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ | |СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ | |3 деңгейлі СМЖ құжаты |ПОӘК | | | | |ПОӘК | | | |042-18-18.1.45/02-2013 | |«Тарихты оқыту әдістемесі» | | | |пәнінің оқу-әдістемелік |№1 басылым | | |кешені |18.09.2013 | | | |________________ | | Студенттер үшін «ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ» ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ СЕМЕЙ 2013 1 ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ 5В020300 «тарих» мамандығы үшін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік стандарты арнайы пәннің типтік бағдарламасының негізінде жасалған. Құрастырушы Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Қазақстан тарихы» кафедрасының аға оқытушысы П.Санкайбаева «__03__» __09__ 2013 ж. 2 ҚАРАЛДЫ 1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің « Қазақстан тарихы» кафедрасының отырысында қаралды Хаттама №_1__ « 03_»_09_ 2013 жыл Кафедра меңгерушісі ____________ Н.Мухаметжанова 2.2 ГЗФ оқу-әдістемелік бюросының отырысында талқыланды Хаттама №_1__ «_05_»__09_ 2013 жыл ОӘБ төрағасы_________ Ш.Кеңесбаева 3 БЕКІТІЛДІ 3.1 Университеттің оқу-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданды және баспаға ұсынылды Хаттама №_1___ «_18_»__09__2013 жыл ОӘК төрағасы_________ Г.Искакова 4 АЛҒАШ ЕНГІЗІЛДІ (немесе № 4 « 13_» 09. 2012_ ж. баспа ОРНЫНА) Мазмұны 1 Жалпы ереже 2 Сабақ түрлері бойынша пәннің мазмұны және сағаттарын бөлу 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар 4 Курс форматы 5 Курс саясаты 6 Бағалау саясаты 7 Әдебиеттер 1 ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ 1.1 Оқытушы туралы мәлімет Оқытушының аты-жөні- Саңқайбаева П.С.-аға оқытушы «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні «Қазақстан тарихы» кафедрасы Қатыстық ақпарат: телефон-34-38-26 (деканат); №1 ғимраттағы № 1006 кабинет (кафедра) Жүргізілу орны -№ 1 оқу ғимараты Кредит саны -4 Оқу жоспарынан көшірме Кесте -1 |кур|семестр |кредит |Дәріс | |с | | | | | | |лек |сем |ОСӨЖ |СӨЖ | | |1 |Кіріспе. Тарихты оқыту |2 |2 |4 |4 |1. Баженова И.Н | | |әдістемесі | | | | |Педагогикалық | | |–педагогикалық пән. | | | | |ізденіс., А.,1990 ж| | |1.Тарихты оқыту | | | | |2.. Тарих бойынша | | |әдістемесінің | | | | |орта мектеп | | |педагогикалық ғылым және| | | | |программалары.,(5-1| | |гуманитарлық білім | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |жүйесіндегі орны. | | | | |3..Тұрғанбаева Б.А.| | |2.Тарихты оқыту | | | | |Дамыта оқыту | | |әдістемесі пәнінің | | | | |технологиялары. | | |обьектісі, міндеттері | | | | |А.,2000 жыл. | | |мен негізгі факторлары | | | | |4.. Актуальные | | | | | | | |вопросы методики | | | | | | | |обучения истории в | | | | | | | |средней школе. – | | | | | | | |М., 1984 | |2 |Тарихты оқыту әдістемесі|2 |2 |4 |4 |1.. Баженова И.Н | | |курсының қызметі. | | | | |Педагогикалық | | |1.Тарихты оқыту | | | | |ізденіс., А.,1990 ж| | |әдістемесінің әлеуметтік| | | | |2.. Тарих бойынша | | |қызметі. | | | | |орта мектеп | | |2.Мектепте тарихты | | | | |программалары.,(5-1| | |оқытудағы әдістемесінің | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |орны мен рөлі. | | | | |3..Тұрғанбаева Б.А.| | |3.Әдістемелік–зерттеу | | | | |Дамыта оқыту | | |жұмыс - | | | | |технологиялары. | | |тарының деректері мен | | | | |А.,2000 жыл. | | |әдістерінің | | | | |4.. Актуальные | | |ерекшеліктері. | | | | |вопросы методики | | | | | | | |обучения истории в | | | | | | | |средней школе. – | | | | | | | |М., 1984 | |3 |Тарихты оқыту |2 |2 |4 |4 |1.. Баженова И.Н | | |әдістемесінің қалыптасу | | | | |Педагогикалық | | |және даму кезеңдері | | | | |ізденіс., А.,1990 ж| | |1.Оқыту | | | | |2.. Тарих бойынша | | |әдістемесініңтеориялық-м| | | | |орта мектеп | | |етодологиялық кезеңдері.| | | | |программалары.,(5-1| | |2.Тарихты оқыту | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |әдістемесінің негізгі | | | | |3..Тұрғанбаева Б.А.| | |қалыптасу және даму | | | | |Дамыта оқыту | | |кезеңдері | | | | |технологиялары. | | | | | | | |А.,2000 жыл. | | | | | | | |4.. Актуальные | | | | | | | |вопросы методики | | | | | | | |обучения истории в | | | | | | | |средней школе. – | | | | | | | |М., 1984 | |4 |Қазіргі кезеңдегі тарихи|2 |2 |4 |4 |1.. Баженова И.Н | | |білім | | | | |Педагогикалық | | |1.ХІХғ. Қазақстандағы | | | | |ізденіс., А.,1990 ж| | |тарихи білім. | | | | |2.. Тарих бойынша | | |2.ХХғ басындағы Тарихты | | | | |орта мектеп | | |оқыту әдістемесі | | | | |программалары.,(5-1| | |3.Қазақстандағы | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |мектептегі тарихи білім | | | | |3..Тұрғанбаева Б.А.| | |және қазіргі кезеңдегі | | | | |Дамыта оқыту | | |тарихи білім негізі | | | | |технологиялары. | | |туралы. | | | | |А.,2000 жыл. | | | | | | | |4.. Актуальные | | | | | | | |вопросы методики | | | | | | | |обучения истории в | | | | | | | |средней школе. – | | | | | | | |М., 1984 | |5 |Тарихи білімнің құрылымы|2 |2 |4 |4 |Методика | | |1.Тарихты оқыту | | | | |преподавания | | |әдістемесінің негізі | | | | |истории в школе М, | | |2.Мектеп бағдарламалары | | | | |1999 г. | | |3.Тарих білімнің | | | | |Дайри Н.Г. | | |мемлекеттік стандарты | | | | |Современные | | | | | | | |требования к уроку | | | | | | | |истории М, 1998 г | |6 |Тарихты оқытудағы |2 |2 |4 |4 | 1.. Баженова И.Н | | |әдістер | | | | |Педагогикалық | | |1.Оқулық-маңызды білім | | | | |ізденіс., А.,1990 ж| | |көзі және оқу құралы | | | | |2.. Тарих бойынша | | |2.Тарих бойынша оқулық | | | | |орта мектеп | | |кешені | | | | |программалары.,(5-1| | |3.Тақырыптық және әр | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |сабақты жоспарлау. | | | | |3..Тұрғанбаева Б.А.| | |4.Мектеп оқулығы және | | | | |Дамыта оқыту | | |оның бөлімдері | | | | |технологиялары. | | | | | | | |А.,2000 жыл. | | | | | | | |4.. Актуальные | | | | | | | |вопросы методики | | | | | | | |обучения истории в | | | | | | | |средней школе. – | | | | | | | |М., 1984 | |7 |Тарихи материалдың |2 |2 |4 |4 |1.. Тарих бойынша | | |құрылымы | | | | |орта мектеп | | |1.Оқу материалдарын оқып| | | | |программалары.,(5-1| | |үйренудің тәсілдері | | | | |1 сынып) А.,1992 ж.| | |2.Тарихты оқытудағы | | | | |2..Тұрғанбаева Б.А.| | |деректердің маңызы. | | | | |Дамыта оқыту | | |3.Мазмұндау, әңгімелеу, | | | | |технологиялары. | | |бейнелеу тәсілдері | | | | |А.,2000 жыл. | | | | | | | |3.Т.Тұрлығлов | | | | | | | |Мектепте тарихты | | | | | | | |оқытудың | | | | | | | |технологиясы А, | | | | | | | |2000 | |8 |Тарихты оқытудағы өзекті|2 |2 |4 |4 |1..Тұрғанбаева Б.А.| | |мәселелер | | | | |Дамыта оқыту | | |1.Оқытудың әдіс-амалдары| | | | |технологиялары. | | |2.Оқыту әдістері мен оқу| | | | |А.,2000 жыл. | | |қызметінің жолдары, | | | | |2.Т.Тұрлығлов | | |әдістерді топтастыру. | | | | |Мектепте тарихты | | |3.Тәсіл қызметтері : | | | | |оқытудың | | |кестелер, қисынды сұлба,| | | | |технологиясы А, | | |жаднама | | | | |2000 | | | | | | | |3.М.Жанпейісова | | | | | | | |Модульдік оқыту А, | | | | | | | |2003 | |9 |Тарихты оқытудағы |2 |2 |4 |4 |1..Тұрғанбаева Б.А.| | |көрнекіліктер. | | | | |Дамыта оқыту | | |1.Оқытудың көрнекі | | | | |технологиялары. | | |құралдарының түрлері. | | | | |А.,2000 жыл. | | |2.Шартты-графикалық | | | | |2.Т.Тұрлығлов | | |көрнекілік. | | | | |Мектепте тарихты | | |3.Сабақтағы оқу картасы | | | | |оқытудың | | | | | | | |технологиясы А, | | | | | | | |2000 | | | | | | | |3.М.Жанпейісова | | | | | | | |Модульдік оқыту А, | | | | | | | |2003 | |10 |Тарих сабағындағы тарихи|2 |2 |4 |4 |1..Тұрғанбаева Б.А.| | |құжаттар мен дерек | | | | |Дамыта оқыту | | |көздері | | | | |технологиялары. | | |1.Хронология оның | | | | |А.,2000 жыл. | | |мақсаттары мен | | | | |2.Т.Тұрлығлов | | |міндеттері | | | | |Мектепте тарихты | | |2.Тарихи құжаттар және | | | | |оқытудың | | |онымен жұмыс | | | | |технологиясы А, | | |3.Тарихи дерек көздері | | | | |2000 | | |және тарихты оқытудағы | | | | |3.М.Жанпейісова | | |көрмкем әдебиет | | | | |Модульдік оқыту А, | | | | | | | |2003 | | | | | | | |4.Х.Тұрсын Тарихты | | | | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | |11 |Тарих сабағы |2 |2 |4 |4 |1..Тұрғанбаева Б.А.| | |1.Тарих сабағы оны | | | | |Дамыта оқыту | | |дайындау және өткізу | | | | |технологиялары. | | |2. Сабақ типтері және | | | | |А.,2000 жыл. | | |оларды топтау | | | | |2.Т.Тұрлығұлов | | |3.Аралас сабақ және оның| | | | |Мектепте тарихты | | |бөлімдері | | | | |оқытудың | | | | | | | |технологиясы А, | | | | | | | |2000 | | | | | | | |3.М.Жанпейісова | | | | | | | |Модульдік оқыту А, | | | | | | | |2003 | | | | | | | |4.Х.Тұрсын Тарихты | | | | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | |12 |Жоғарғы сыныптағы оқу |2 |2 |4 |4 |1.Т.Тұрлығұлов | | |сабақтары | | | | |Мектепте тарихты | | |1.Семинар сабағы, мектеп| | | | |оқытудың | | |дәрісі | | | | |технологиясы А, | | |2.Баяндамалар мен | | | | |2000 | | |рефераттар. | | | | |2.М.Жанпейісова | | |3.Оқытудағы сынақ | | | | |Модульдік оқыту А, | | |жүйесі. Сабақ жоспары. | | | | |2003 | | |4.Сабақты дайындау | | | | |3.Х.Тұрсын Тарихты | | |функциялары | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | |13 |Тарихты оқытудағы |2 |2 |4 |4 |1.Т.Тұрлығұлов | | |жаңашылдық | | | | |Мектепте тарихты | | |1.Тірек конспектілері | | | | |оқытудың | | |2.Модульдік оқыту | | | | |технологиясы А, | | |технологиясы | | | | |2000 | | |3.Модульдік | | | | |2.М.Жанпейісова | | |технологиясының құрылымы| | | | |Модульдік оқыту А, | | | | | | | |2003 | | | | | | | |3.Х.Тұрсын Тарихты | | | | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | |14 |Жылдық жоспар |2 |2 |4 |4 |1.Т.Тұрлығұлов | | |1.Жылдық жоспардың | | | | |Мектепте тарихты | | |құрылымы мен ерекшелігі | | | | |оқытудың | | |2.Оқушылардың танымдық | | | | |технологиясы А, | | |мүмкіншілігімен оқу | | | | |2000 | | |қабілетін ескере отырып | | | | |2.М.Жанпейісова | | |жылдық жоспарлаудың | | | | |Модульдік оқыту А, | | |ерекшелігі | | | | |2003 | | |3.Жаңа оқыту | | | | |3.Х.Тұрсын Тарихты | | |технологиялары | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | |15 |Тарих бойынша сыныптан |2 |2 |4 |4 |1.Т.Тұрлығұлов | | |тыс жұмыстар | | | | |Мектепте тарихты | | |1.Брейн-ринг және | | | | |оқытудың | | |пікір-талас сабағы | | | | |технологиясы А, | | |2.Білімді бақылауға | | | | |2000 | | |арналған тапсырмалар: | | | | |2.М.Жанпейісова | | |талдау, проблемалық | | | | |Модульдік оқыту А, | | |тапсырмалары, эссе құру,| | | | |2003 | | |аналитикалық әңгімелесу | | | | |3.Х.Тұрсын Тарихты | | | | | | | |оқыту әдістемесі А,| | | | | | | |2009 | | | | | | | |4. Педагогикалық | | | | | | | |журналдар | | |БАРЛЫҒЫ: |30 |30 |60 |60 | | 3 Пәнді оқу бойынша әдістемелік ұсыныстар «Тарихты оқыту әдістемесі» курсы ҚР мектептерінде тарихты оқытудың негізгі мәселелерін үйрете отырып, сабақ берудегі дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерді үйретеді. Және де оқыту барысында қазіргі өмірмен тікелей байланыста болатын пәннің бірі тарих болғандықтан тарихи оқиғалар мен тарихи процесстердің бағытын ашуға көмектеседі. «Тарихты оқыту әдістемесі» қоғамдық пәндер: педагогика, психология, философия, саясаттану, мәдениеттану, әлеуметтану, қазақ әдебиеті, экономика негіздері, т.б. политехникалық пәндермен де тығыз байланыста. Курс бойынша оқу материалын жетілдіру. Тарихи ғылымдар жүйесінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының орнын көрсету. Тарихи ғылым ретінде «Тарихты оқыту әдістемесі» курсының мәнін анықтау. Қазақстан мемлекетінің даму эволюциясы және оның негізгі аспектілерімен таныстыру. ХХғ. Қазақстан тарихының деректемелері мен тарихнамасымен танысу. Аса маңызды жылнамалар мен оларды жазған ортағасырлық тарихшылар туралы мағлуматтар беру. Зерттеу кезеңдерін белгілеу. Қазақстан тарихы бойынша даму заңдылықтары, шаруашылық және мәдени өмірі жөнінде кең түсініктерді орнықтыру. Саяси тарихтың деректемелерімен және зерттеулерімен таныстыру. Пән мазмұнымен таныса отырып, студенттер курсты аяқтаған соң студенттер білуі керек: «оқу» мен «оқыту» пәні туралы, тарихты оқыту үрдісінің іздену әдістерін , тарихи білім беруді дамытудың негізгі кезеңдері мен тарихты оқытудың әдіс- тәсілдерін, негізгі факторларды, оқыту мақсаттарын, ұйымдастыру және оның нәтижесін тарихи білім берудегі оқыту, тәрбиелеу, дамыту мақсаттарын, түрлі аспектілер мазмұнын, білім берудің негізгі компоненттерін, т.б. білу керек, тарихи білім берудің негізгі компоненттері мен фактілер, түсініктер, процесс,тарихи уақыт, тарихи оқиға мен қозғалыс және тарихи санауларды білу қажет, әдістер мен оқытуға қолданатын әдістеме тәсілдерін, ауызша баяндау, көрнекі құралдарды жасау және қолдануды, баспа және тарихи құжаттар мен тарихи дерек көздерін қолданудың негізін меңгеруі қажет, оқытуды ұйымдастырудың түрлерін, сабақ-негізгі форма, тарих сабағының түрлері мен сабақ типтерін меңгеруі керек, сабақ құрылымын, оқушылармен сабақтағы жұмыс түрлерін, топтық, ұжымдық, жеке жаңа технология арқылы өтетін сабақ түрлерін білу қажет, сабақты жоспарлауды, тақырыптық, күнтізбелік және сабақ жоспарларын білуі керек, Тарих пәні бойынша сабақтан тыс жұмыстар, тарих кабинеті, тарих пәнінің мұғалімі, оның сабаққа дайындығы қандай болу керектігін біліп, үйренуі қажет. Мектеп оқулығы мен бағдарламаларды анализдеуді, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді пайдалануды, сабақ мақсаттарын қоя білуді, тақырыптық және сабақ жоспарларын құруды, конспектілеуді, өзіндік педагогикалық ізденістер, сауалнама, бақылау, рейтинг, тестілеуді, педагогикалық эксперименттерді, тарихты оқыту үрдісін модельдеуді білуі керек. Әдістемелік тәсілдермен оқу материалының нақты мазмұнын, оқушылармен өзара байланыс түрлерін, оқушылардың танымдық қызметін ұйымдастыруды, сабақта оқушылармен бірге жүргізілетін жұмыс түрлерін, сабақ типін, оқушы білімін бағалау мен тексеруді, сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыруды білу қажет. 4 Курс форматы Аудиториялық уақытқа кіретіндер: дәрістер, оқылған материалдарды пікір алмасу, әртүрлі материалдарды және кейстерді талдау. Әрбір сабаққа студенттер жоспардағы негізгі және қосымша әдебиеттер тізіміне сәйкес дайындалуы тиіс (негізгі бөлімдер мен тараулар әрбір сабаққа анықталып отырады). Бақылау жұмысқа қатыспаған және кешіккен студент ешқандай балл алмайды. Әрбір сабақтын бас кезінде шағын бақылау жұмысы жүргізіледі, ол өткен дәрісте қарастырылған негізгі ұғымидарға қатысты 5 ашық сұрақтан не болмаса дұрыс/ дұрыс емес типтес сұрақтардан тұрады. Студенттердің барлығы 10 бақылау жұмысын орындайды. Әрбір бақылаудың ең көп шегі 10 балл (2 балл * 5 сұрақ 10 балл) Негізгі ұғымдар әрбір дәріс барысында түсіндіріледі. Сабақтарға қатысу және негізгі ұғымдарды, анықтамаларымен, түсініктерімен жазу студенттердін міндеті. Егер студент белгілі бір себептермен сабаққа қатыспаса, дәрісті ол топтағы басқа бір студенттер алуы керек. Ал оқытушы дәрісті сабақттан тысқары уақытта студентке беруді тиіс емес (қандай себеп- салдары болса да) Әрбір сабақта студент қаралатын материалдарды талқылауға белсенділікпен қатысуы керек. Оның белсенділігі жауап беру сапасы негізінде бағаланады. Жеке жауап беру мен топ құрамында сөз сөйлей қарастырылады. 5 аптада әрбір студентке талдау үшін жеке кейс ұсынылады. Оны жоспарға сәйкес талдап, жазбаша түрде оқудың 7 аптасында тапсыруға міндетті (талдау жоспары әрбір кейсте беріледі) Курстың сонында таңдап алынған тақырыпқа сәйкес жеке зерттеу жұмысы ұсынылады Егер тыңдаушылар бірдемені түсінбесе, оқытушыдан сұрауға болады Студенттерге жазбаша жұмыстарды орындау барысында Шәкәрім университетінің компьтерлерді пайдалануға рұқсат беріледі Студенттер Шәкәрім университетінің кітапханасында жұмыс істеп, кітапхана ережесіне сәйкес кітаптарды үйге алуына болады. Пән бойынша емтихан ауызша тапсырылады. 5 КУРС САЯСАТЫ 1 Сабаққа міндетті түрде қатысу. Менің сіздерден сұрайтыным кешікпеуді және тектен-тек сөйлеспеу, тапсырылған тапсырмаларды дер уақытында орындау. Білім негіздері балл жүйесі арқылы бағаланады. Жұмыстың әрбірі әр түрлі балл жүйесімен бағаланады. 2 Қандай да болмасын сабаққа қатысу талданбайды. Ондай жағдайда студенттен кешіккендігі сабақта болмай қалғандығы туралы балл жүйесін толтыру үшін қосымша жұмыс жасау талап етіледі. 3 Сіз оқу процесіне белсенді қатысуңыз керек. Дәрісхана сабақтарына, семинар жұмыстарына аралық бақылау жұмыстары мен емтихан тапсыруда барлық талаптарды орындауыңыз сұралады. 4 Дәрісханалық сабақтар кезінде қалталы телфоныңыз сөндіоілуі қажет 5 Аралық аттестация: аттестация қортыныдысы студенттің сабаққа қатысумен жұмыс бағдарламасын орындауына байланысты баллдық жүйемен бағаланады. Онда ауызша және жазбаша тексерулер түрі және аралық бақылау жұмысының қорытындысы ескеріледі. 6 Емтихан билет жүйесі арқылы, ауызша тапсырылады. Билет арқылы. Әр билетте 3 сұрақ әр түрлі тарихи кезеңдері бойынша құрастырылады. Емтихан сұрақтары ПОӘК берілген. 6 Бағалау саясаты Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау шкаласы және критерийлері Студенттердің білімін бағалау шкаласы Кесте -2 |№ п/п |Сабақ түрі |1 апта |2 | |A |Өте жақсы |4,00 |95-100 | |A- |Өте жақсы |3,67 |90.94 | |B+ |Жақсы |3,33 |85-89 | |B |Жақсы |3,00 |80-84 | |B- |Жақсы |2,67 |75-79 | |C+ |Қанағаттандырылған |2,33 |70-74 | |C |Қанағаттандырылған |2,00 |65-69 | |C- |Қанағаттандырылған |1,67 |60-64 | |D+ |Өту баллы |1,33 |55-59 | |D |Ең төмен өту баллы |1,00 |50-54 | |F |Ең төмен |0,00 |0-49 | |I |Аяқталмаған |NA | | |W |Оқудан шығарылған |NA | | |AW |Әкімшілік үкім бойынша оқудан |NA | | | |шығарылған | | | |P |Өтті (қарытынды тестке ған) |NA |0 | 4.1 Әртүрлі жұмыстар түрлерін бағалау критерийлері Кесте -3 |Жұмыс түрі |Баллдар | |Тәжірибелік сабақта жауап беру |0,35 | |Аннотация (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Жазбаша жұмыс (әрбір жұмысқа) |0,2 | |Реферат (әрбір жұмысқа) |0,3 | |Дискуссияда қатысу (әрбір жұмысқа) |0,3 | |СӨЖ (СОӨЖ) шегінде ауызша жауап беру (әрбір жұмысқа) |0,4 | |Межелік бағалау (әрбір жұмысқа) |5 | |Ағымды бақылау жұмысы (әрбір жұмысқа) |5 | |Зерттеу жұмысы (курстық жұмыс) |4,75 | |Емтихан |60 | |Барлығы |100 | «Тарихты оқыту әдістемесі» пәні бойынша оқу үрдісінің күнтізбелік сызбасы Кесте -7 АПТА123456789101112131415ЖИЫНЫБақылау ТүріК П РК П РК П РК П РК П РК П Р К П РК П РК П РК П РК П РК П РБаллы004545454545450454545454545540 ТҮСІНІКТЕМЕ: К - конспект, дәріс П – практикалық сабақ ; Р – реферат 7 Әдебиеттер тізімі: 7.1. Абай Құнанбаев Екі томдық шығармалары Алматы, 1986 ж. 7.2.Ы.Алтынсарин. Таңдамалы шығармалары. Алматы 1994 ж. 7.3.Ә.Бөкейханов Шығармалар. Алматы, 1994 ж. 7.4.М.Дулатұлы. Оян қазақ» Алматы 1991 ж. 7.5.Актуальные вопросы методики обучения истории в средней школе М, 1999 7.6.Қазақстан Республикасының Конституциясы. Алматы 1999ж. 7.7.Гора П.В. Повышение эффективности обучения истории в средней школе 7.8.Н.Назарбаев. Ғасырлар тоғысында. А, 1996. 7.9.Н.Назарбаев Тәуелсіздігіміздің бес жылы. Алматы, 1996 7.10.Методика преподавания истории в школе М, 1999 г. 7.11.Дайри Н.Г. Современные требования к уроку истории М, 1998 г. 7.12.Колосков А.Г. История в школе М, 1997 г. 7.13.М.Шоқай Түркістанның қилы тағдыры. Алматы. 1992. 7.14.Лейбенгруб П.С. О повторении на уроках истори в ҮІІ-Х классах М,1998 7.15.Биберина А.В. Тестовые задания для проверкт знаний учащихся по истории древнего мира М, 1996 г. 7.16.Будаева О.Д. Документ на уроке истории Тверь, 1996 г. 7.17.Политология. Энциклопедический словарь. М, 1993. 7.18.Зуев Д.Д. Школьный учебник М, 1997 г. 7.19.Илинская И.А. Проблемные ситуации и пути их создания на уроке М, 1997 г. 7.20.Әл-Фарабидің тарихи философиялық тракттаттары. А, 1992. 7.21.Справочно-методическое пособие для учителей М, 1996 г. 7.22.К.Рысбайұлы. Қазақстан Республикасының тарихы. А. 2003. 7.23.М.Чапай. Қазақстан тарихы. А. 2000 7.24.Коменский Я.А. Великая дидактика. М,. 7.25.Т.Омаров . Тарих тағылым не дейді? А, 1993. 7.26.М.Қозыбаев. Ақтаңдақтар ақиқаты. А, 1996. 7.27.К.Нұрпейсов . Алаш және Алаш Орда. А, 1998. 7.28.М.Қойгелдиев. Алаш қозғалысы. Алматы, 1995. 7.29.Қозыбаев М. Жауды шаптым ту байлап. А, 1994. 7.30.Т.Омарбеков. ХХ ғасырдағы Қазақстан тарихының өзекті мәселелері. А, 2001. 7.31.Т.Т.Тұрлығұл. Мектепте Қазақстан тарихын оқытудың теориясы мен әдістемесі. Алматы, 2003 жыл. 7.32.Т.Т.Тұрлығұл. Қазақстан тарихын оқытудың өзекті мәселелері //Қазақ тарихы №2, 2003 жыл. 7.33.Қазақстан тарихын оқытудың танымдық-тәрбиелік мәні. //Ұлағат №2, 2003ж. 7.34.Акназаров Б. Некотрые вопросы обучения истории Казахстана в школе. Алматы, 1997 жыл. 7.35.Тарих таным және тәрбие // Семь дней 05.09.2002ж. 7.36.Н.Назарбаев Қазақтың бүкіл тарихы-бірігу тарихы, тұтастану тарихы. //Отан тарихы №1. 1998 жыл. 7.37.Әбдіғұлов Б.Қ. Қазақ елінің қысқаша курсын оқытуға арналған материалдар. Алматы, 1997 жыл. 7.38.Мәрсәлі Р. Тарихи білім берудің мәселелері //Қазақстан тарихы әдістемесі. №1, 2005 жыл. 7.39. Қосымша тарихи әдебиеттерді пайдалану. //Қазақ тарихы №4, 2002 жыл. 7.40.І.Есенберлин «Алмас қылыш» Алматы, 1971 жыл. 7.41.Абылай хан Алматы, 1992 жыл. 7.42.Тілеужанов Б. Сырым туралы сыр. Алматы 1992 жыл. 7.43. Қасымбаев Ж. Кенесары хан Алматы, 1993 жыл. 7.44.Тарих мұғалымдерінің жұмыс тәжірибесінен Алматы, 1954 жыл. 7.45.Т.Т.Тұрлығұлов Тарих пәнін жаңа программамен оқытудың жайы //Қазақстан мектебі №11, 1971 жыл. 7.46.Әбдіғалиев Қ. Осы заманға педагогикалық технология //Қазақстан мектебі. №2, 2001 жыл. 7.47.Жарықбаев Қ. Психология Алматы, 1993 жыл. 7.48.И. Морев Методологические основы дидактики Москва 1997 г. 7.49.Қозыбаев М.к. История и современность А, 1991 жыл. 7.50.Қозыбаев М.К. казахстан на рубеже веков: размышления и поиски Алматы, 2000 г.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz